Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

310

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

577 855 277

O szkoleniu Social Media Ninja

Bycie specjalistą Social Media to jedna z najważniejszych kompetencji XXI wieku w zakresie marketingu.
Szkolenie Social Media Ninja – Marketing Przyszłości to kompleksowe szkolenie dla osób, które z marketingiem wiążą przyszłość, chcą się rozwijać w tym zakresie, potrzebują twardej wiedzy i inspiracji. Prowadzący szkolenie Rahim Blak to pracodawca, który od 9 lat prowadzi agencję social media i skutecznie przygotowuje ludzi do wykonywania tego zawodu.

Dzięki szkoleniu poznasz sposoby, aby przejść pomyślnie każdą rozmowę na stanowisko social media specjalisty. Rahim Blak odpowie między innymi na pytania:

  • Jak i po co tworzyć grupy na Facebooku?
  • Jak robić LIVE’y na Facebooku oraz co to jest content efemeryczny?
  • Jakie są strategie i trendy w social media w 2018 roku?

#ToBędzieDobreSzkolenie  😉 

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Social Media Ninja?

Poznasz sposoby jak tworzyć oferty dla klientów.

Poznasz sposoby, jak planować budżety na kampanie w social mediach.

Dowiesz się, jak budować markę osobistą w social mediach.

Dowiesz się, jak POZYSKIWAĆ klientów oraz REKRUTOWAĆ i ZATRUDNIAĆ social media specjalistów.


Dla kogo jest szkolenie?

  • Jeśli jesteś freelancerem Social Media?

  • Pracujesz w wewnętrznym dziale marketingu?

  • Chcesz otworzyć własną agencję?

  • Jesteś przedsiębiorcą?

  • To szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

    Szkolenie skierowane jest dla osób, które mają zamiar pracować w social media marketingu i osób młodych, które szukają pomysłu na swoją karierę zawodową.

Program szkolenia Social Media Ninja

  • 10:00-11:30 Filar I - ZASIĘG

    • Zasięgi Organiczne– pozwalają docierać do Fanów bez Reklamy Facebook ADS. Zasięgi organiczne social media marketingu istnieją i mają się bardzo dobrze. Jeżeli chcesz dostać darmowy zasięg, musisz dawać społeczności wartość! W tej części szkolenia dowiesz się, jaką wartość możesz dawać fanom? Jak działa algorytm zasięgów organicznych, tzw. Edge Rank?
    • Zasięgi Płatne– Jak działa reklama facebook ADS, i czym jest performance marketing? W tej części szkolenia zrozumiesz czym jest CTR, relevance score i audience network. Poznasz trendy w reklamie i dowiesz się czego nie warto robić w nadchodzących latach.
    • Zmiany na Facebooku 2018– Social Media to nie tylko wrzucanie postów na Fejsa, to telewizja 2.0. Social Media konkurują teraz nie tylko z mediami tradycyjnymi, ale też internetowymi. Poznaj co teraz działa:
      – Messenger Marketing
      – Content efemeryczny
      – Social CRM
      – LIVE,y

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 12:30 Filar II - TREŚĆ

    • Sztuka pisania i content marketing- Jak tworzyć treści, które angażują? Poznaj metodykę tworzenia dobrego contentu:
      – Status prywatności i targetowania treści
      – @Oznaczanie
      – Zasady używania #Hashtagów
      – Wybór formatu
      – Dawanie wartości
      – Osiąganie celu
      – Budowanie zaangażowania poprzez CTA

  • 12:30 - 13:15 Filar III - FORMA

    • Dobra fotografia video i live– Jakie są zasady kompozycji, światła i perspektywy w fotografii i video?
    • Jak tworzyć live na facebooku?
    • Jakie są formaty video w social mediach i które z nich angażują najbardziej?
    • Jakie formaty postów generują największe zasięgi organiczne?
    • Jak tworzyć posty, które angażują społeczność?

  • 13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 - 14:30 Filar IV - BIZNES

    • Social Media Ninja- Zawód Przyszłości – Największym fenomenem Facebooka jest to, że Wy wszyscy tutaj jako Social Media Ninja możecie odpowiedzieć na każdy brief klienta, lub firmy w której pracujecie.
    • Kim jest Social Media Ninja?
    • Dlaczego to zawód przyszłości?
    • Jak pozyskiwać klientów w social media?
    • Jak tworzyć dla nich oferty?
    • Jak duży jest rynek, i jakich specjalizacji się składa?
    • Jaki jest potencjał biznesowy dla Agencji, klientów i Specjalistów – działających na rynku social media marketingu?

     

  • 14:30 - 15:30 Filar V - STRATEGIA

    • Tworzenie Strategii Social Media– Jak budować strategię social media?
    • Co zawiera dobra strategia social media?
    • Przedstawię 17 strategii social media.
      – Big Idea
      – Analiza Historyczna Social Media
      – Grupy Docelowe
      – Priorytety Tematyczne
      – Sektory B2C/ B2B/ EB
      – Strategia Employer Branding i Social Recruitment
      – Rekomendowane kanały social media
      – Propozycje linii postów
      – Wdrożenie i realizacja strategii
      – Dobre Praktyki wsparcia firmy przez markę osobistą i kadrę firmy
    • Wybrane Strategie Social Media, które działają!- Co działa i sprzedaje się w social media marketingu?
      – Social Selling
      – Social CRM
      – User Generated Content
      – Influencer Marketing
      – Leady z aplikacji i reklam
      – Social Recruitment
      – Social Employer Branding
      – Personal Branding
      – Social Networking
      – Life & Technology Balance

     

  • 15:30 - 16:30 Filar VI- SELF MARKETING

    • Wybrane Strategie Self Marketing:
      – Social Networking
      – Rola Profili Osobowych w Social Media Marketingu
      – Personal Branding
       Social Networking w B2B
      – Life & Technology Balance
      – Marka Sprzedawcy B2B
      – Influencer Marketing

     

  • 16:30 - 16:45 Przerwa kawowa

  • 16:45 - 17:15 Filar VII- KREATYWNOŚĆ

    • Jak być kreatywnym?- Są ludzie, którzy osiągają w jakiejś dziedzinie biegłość, są specjalistami, ale nie są otwarci, nie są elastyczni, więc nie są też kreatywni, bo nie mogą zmieniać konwencji. Uzasadniona oryginalność stanie się źródłem Waszej największej kreatywności. Największą pułapką do kreatywności jest pułapki myślenia o tym “co powiedzą inni”

     

  • 17:15 - 17:30 Panel dyskusyjny

Trener

trener

Rahim Blak

Założyciel, CEO click community – agencji social media zatrudniającej ponad 80 social media specjalistów oraz CMO i współzałożyciel systemu edrone – pierwszego eCRM dla e-commerce. Koncentruje się na marketingu społecznościowym z naciskiem na social employer branding i social CRM. Zajmuje się także tworzeniem startupów w modelu SAAS.

Prelegent i szkoleniowiec, zajmuje najwyższe pozycje w rankingach konferencji i warsztatów. Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi, prowadzi zajęcia z marketingu na MBA w Łodzi, z social media na AGH w Krakowie, ze sprzedaży na WSEI w Krakowie i Social Employer Brandingu na Akademii Leona Koźmińskiego . Ekstrawertyczny przedsiębiorca i aktywny Networker. Uwielbia dzielić się wiedzą, czemu daje wyraz w swoich filmach i wykładach z serii #ZrozumiećBiznes. Wierzy, że tworzenie Startupów jest sztuką.


Rejestrując się 4 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Bonusy w ramach pakietów: VIP Standard
Materiały Video ze szkoleniavideo
Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketingprenumerata
Koszulka ilovemktkoszulka
Miejsca w wydzielonych rzędachwydzielone miejsce
Certyfikat potwierdzający udział certyfikat
Badge szkoleniowybedge
Slajdy z prezentacji przesyłane w dniu szkloleniaslajdy

Bonusy w ramach pakietów:

VIP

Standard

video

prenumerata

koszulka

wydzielone miejsce

certyfikat

bedge

slajdy

25-31 Październik-Grudzień 2018
Warszawa 05 Listopad 2018
870 PLN
3470 PLN
1470 PLN
1170 PLN
1970 PLN
3100 PLN
1600 PLN
1100 PLN
800 PLN
470 PLN
Poznań 07 Grudzień 2018
470 PLN
800 PLN
1100 PLN
3100 PLN
1170 PLN
1470 PLN
1970 PLN
3470 PLN
1600 PLN
870 PLN

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Pakiet Standard 2 dni (Marketing + Social Media)

Pakiet Premium 2 dni (Marketing + Social Media)

Rahim Blak - Social Media Ninja VIP - 1 osoba Warszawa

Rahim Blak - Social Media Ninja VIP - 10 osób Warszawa

Rahim Blak - Social Media Ninja VIP - 3 osoby Warszawa

Rahim Blak - Social Media Ninja VIP - 2 osoby Warszawa

Rahim Blak - Social Media Ninja VIP - 5 osób Warszawa

Rahim Blak - Social Media Ninja - 10 osób Warszawa

Rahim Blak - Social Media Ninja - 5 osób Warszawa

Rahim Blak - Social Media Ninja - 3 osoby Warszawa

Rahim Blak - Social Media Ninja - 2 osoby Warszawa

Rahim Blak - Social Media Ninja - 1 osoba Warszawa

Rahim Blak - Social Media Ninja - 1 osoba Poznań

Rahim Blak - Social Media Ninja - 2 osoby Poznań

Rahim Blak - Social Media Ninja - 3 osoby Poznań

Rahim Blak - Social Media Ninja - 10 osób Poznań

Rahim Blak - Social Media Ninja VIP - 2 osoby Poznań

Rahim Blak - Social Media Ninja VIP - 3 osoby Poznań

Rahim Blak - Social Media Ninja VIP - 5 osób Poznań

Rahim Blak - Social Media Ninja VIP - 10 osób Poznań

Rahim Blak - Social Media Ninja - 5 osób Poznań

Rahim Blak - Social Media Ninja VIP - 1 osoba Poznań

Pakiet Premium Video Facebook

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Zarejestruj się

Zapisz się na szkolenie Social Media Ninja i zostań specjalistą mediów społecznościowych.

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

Kraków Aparthotel ul. Lwowska 1 30-548 Kraków

Warszawa The Heart Warsaw, Pl. Europejski 1, 00-844 Warszawa

Poznań Międzynarodowe Targi Poznańskie ul. Głogowska 14 9 60 - 734 Poznań.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Aleksandra Frala

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl