RTB i kampanie internetowe

od teorii po praktykę

Prowadzący:
Mateusz Sobieraj, Jakub Cyran, Jan Piskorski

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

93

Ocena szkoleń

4.51

Zamów telefonicznie

732 083 545

Personalizuj każdą reklamę i zwiększaj zyski!

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

Na praktycznych przykładach dowiesz się, jak planować kampanie online, jak kontrolować pracę agencji, domu mediowego, jak kupować powierzchnię reklamową skutecznie i tanio oraz jak targetować reklamy, aby zwiększyć efektywność Twoich kampanii.

Czy wiesz, że dobrze targetowane CPC może przynieść dwukrotnie niższy koszt pozyskania formularza niż CPL?  Czy wiesz czym różni się konwersja post click od post view i dlaczego to ważne?

Jak przy mniejszych budżetach reklamowych uzyskiwać takie same warunki zakupowe, jak najwięksi reklamodawcy i duże domy mediowe?

Podczas szkolenia znajdziesz odpowiedzi na powyższe pytania,.Szkolenie prowadzone jest przez praktyków, którzy przeprowadzili setki kampanii reklamowych online dla różnorodnych marek. Otrzymasz więc mnóstwo sprawdzonych porad wynikających z  ich doświadczenia.

Omówimy dla Ciebie najlepsze praktyki oraz case study z różnych branż, a ćwiczenia pozwolą Ci wypracować gotowe rozwiązania dla Twojej firmy. Po szkoleniu będziesz potrafił także samodzielnie założyć kampanie w jednej z największych giełd reklamowych w Europie!

Podpowiemy także, jak nie przepłacać za powierzchnię reklamową i jakie wskaźniki monitorować, by ocenić czy reklama faktycznie była skuteczna! Dowiesz się, jak nie dać się nabrać na pozornie atrakcyjne modele rozliczenia i modele emisji oraz na co zwrócić uwagę prowadząc kampanię reklamową online.

Poznanie technik Marketing Automation i metod personalizacji, pozwoli Ci podnieść efekty kampanii i zarabiać jeszcze więcej z tego samego budżetu reklamowego !

Dzięki kompleksowości, od razu po wyjściu ze szkolenia będziesz mógł zastosować nabytą wiedzę w praktyce.

 


Dla kogo jest szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla początkujących marketerów, którzy chcą świadomie i efektywnie planować kampanie online zarówno we własnym zakresie, jak i we współpracy z agencjami oraz domami mediowymi. Wiedza specjalistyczna z zakresu online nie jest wymagana, ponieważ szkolenie zawiera kompleksową agendę od wprowadzenia w arkana kampanii internetowych, wskaźników i modeli, przez nowe trendy reklamy online aż po szkolenie z ustawiania kampanii w jednej z największych giełd reklamowych w Europie!


Każdy uczestnik wyjdzie z solidną dawką wiedzy i nowych umiejętności.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu RTB i kampanie internetowe ?

Zdobędziesz nową wiedzę i praktyczne umiejętności na temat najnowszych trendów reklamy online ( RTB, Audience Targeting, Marketing Automation). Dowiesz się również „jak to wszystko działa”, jakie daje możliwości i jak wykorzystać w swoim biznesie jedne z najszybciej rozwijających się trendów reklamy online na świecie!

Dzięki znajomości zagadnień omawianych podczas szkolenia, oszczędzisz w przyszłości zarówno czas, jak i budżet wydawany na kampanie reklamowe.

Poznasz metody optymalizacji budżetu reklamowego i personalizacji. Dzięki szkoleniu zdobędziesz przydatną wiedzę i praktyczne wskazówki, jak poprawić wskaźniki Twoich kampanii.

Zobaczysz w praktyce, jak założyć kampanię w giełdzie RTB – od razu po szkoleniu możesz więc startować i wykorzystać potencjał, jaki drzemie w tym modelu zakupowym!


Dodatkowe korzyści

  • Dowiesz się także, jak zacząć działać w praktyce, jacy gracze są kluczowi na rynku zagranicznym i polskim oraz jak realizować kampanie zarówno ogólnopolskie, jak i lokalne!

  • Dowiesz się, jak budować skuteczne scenariusze retargetingowe i marketing automation zwiększając efekty prowadzonych kampanii, dzięki personalizacji!

  • Dowiesz się, jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe.

  • Zdobędziesz również konkretne umiejętności – nauczysz się planować i ustawiać kampanie, kontrolować budżet reklamy i pracę agencji.   

  • Po szkoleniu otrzymasz certyfikat potwierdzający uczestnictwo, a także komplet materiałów dodatkowych – kompendium wiedzy, które pomoże Ci poruszać się w tematyce wad i zalet modeli rozliczenia, terminologii mediowej, RTB, Marketing Automation.

Program szkolenia RTB i kampanie internetowe od teorii po praktykę

    10:00 – 11:45 O planowaniu kampanii internetowych

    • Briefing – ustalanie założeń i celi kampanii online
    • Modele emisji
    • Modele rozliczenia
    • Pułapki performance – jak nie dać się „nabrać” na pozornie efektywne rozwiązania
    • Budowa i analiza media planu
    • Consumer Journey – autorski schemat opisujący rolę kanałów mediowych na ścieżce zakupowej usera oraz odpowiednich  KPI do oceny efektywności form reklamy.
    • Wskaźniki mediowe
    • Optymalizacja kampanii + oznaczanie ruchu z kampanii w praktyce

    11:45 - 12:15 Kreacje reklamowe i testy A/B

    12:15-13:40 Skuteczne metody targetowania i personalizacji reklamy

    • Nowe trendy w reklamie online
    • Audience targeting
    • Retargeting
    • Marketing Automation

    13:40-14:30 Przerwa obiadowa

    14:30 – 17:15 RTB i zakładanie kampanii w praktyce

    • Czym jest i jak działa Real Time Bidding
    • Jakie możliwości daje RTB
    • Ustawianie kampanii w praktyce! – pokaz zakładania kampanii na platformie do zakupu reklam – AdForm

    17:15-18:00 Panel dyskusyjny

Trenerzy

trener

Mateusz Sobieraj

CEO & Media Planning Director agencji AdCookie.pl, specjalizującej się w technologicznej stronie marketingu. Opracowuje i wdraża strategie mediowe w oparciu o najnowsze, światowe trendy reklamy online. Od 6 lat zajmuje się tematyką RTB i jako jeden z pierwszych w Polsce, realizował kampanie kupując powierzchnię w tym modelu. Pracował przy projektach m.in. dla takich marek jak: Gatta, ASUS, Komputronik, Agito.pl, Marwit, MyPhone, Mastercook, Militaria.pl, LC Corp, Lokum, Mobile Vikings i wiele innych. Odpowiadając za całość działań mediowych ma okazje na bieżąco porównywać skuteczność nowych vs tradycyjnych modeli emisji oraz skuteczność poszczególnych narzędzi. Chętnie dzieli się wiedzą i dyskutuje na temat jeszcze efektywniejszych sposobów mierzenia i optymalizowania kampanii internetowych.

trener

Jakub Cyran

W branży od 2003 roku. Wykładowca na Politechnice Białostockiej oraz prelegent na licznych konferencjach. Certyfikowany specjalista AdWords, osoba wyróżniona w kategorii Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku ecommerce (II miejsce, Ekomersy 2014). Organizator 50 barcampów. Obecnie Head of Business / Partner w GO.PL – firmie nagrodzonej Ekomersem 2014 w kategorii Innowacja roku oraz Prezes zarządu DataLeezer sp. z o.o. – dane behawioralne do programmatic.

trener

Jan Piskorski

Technical Platform Solutions Manager w Adform. Tematyką Real-Time Bidding zajmuje się od 2012 roku. Pracując dla Agory odpowiadał za sprzedaż powierzchni w modelach automatycznych na witrynach grupy Gazeta.pl oraz rozwój projektu IQad – sieci reklamowej zorientowanej na RTB. Obecnie pracuje dla Adform – duńskiej firmy technologicznej będącej liderem w obszarze rozwiązań dla reklamy graficznej. Współpracuje bezpośrednio z kluczowymi domami mediowymi i agencjami służąc wsparciem przy definiowaniu i właściwej realizacji kampanii reklamowych w ramach DSP. Wspiera również Klientów przy wykorzystywaniu innych produktów Adform takich jak adserwer dla reklamodawców, technologia SSP dla wydawców oraz Data Management Platform. Współautor pierwszego w Polsce oficjalnego poradnika RTB wydanego przez IAB Polska. Absowent podyplomowego studium marketingu internetowego prowadzonego przez Szkołę Główną Handlową.


Wiedza ze szkolenia RTB jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu RTB i kampanie internetowe przeszkoliliśmy 93 osoby!
Zobacz opinie uczestników:

Renata Wasylów

Certyfikowany Coach

"Szkolenie u Mateusza i Kuby to jedno z najlepszych na jakich byłem. Bardzo rzeczowe, treściwe i bogate merytorycznie. Dzięki szkoleniu zweryfikowałem swoją wiedzę o RTB oraz uzupełniłem braki. Polecam to szkolenie zarówno osobom zaczynającym z RTB jak i tym, które miały już nim styczność."

Mateusz Rydlewski

Managing Partner

"Szkolenie zakładało zarówno teorię jak i praktykę, więc myślę, że sprawdziło się zarówno dla osób, które techniczne zajmują się RTB oraz dla osób, które ( tak jak w moim przypadku ) oferują je swoim klientom. "

Patrycja Idzińska

New Business Specialist

"Szkolenie jak najbardziej OK! To czego dla mnie było za mało to dokładne omówienie podstaw na przykładach. Kto jest kim w układance RTB."

Ryszard Kozłowski

Senior SEM Specialist

"Szkolenie bardzo ciekawe, zagadnienia omówione w przystępny sposób, prowadzący opisywali wszystko na ciekawych przykładach. ogólnie na plus. "

Patrycja Głowińska

Graphic Designer

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555