Personalizuj każdą reklamę i zwiększaj zyski!
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
Na praktycznych przykładach dowiesz się, jak planować kampanie online, jak kontrolować pracę agencji, domu mediowego, jak kupować powierzchnię reklamową skutecznie i tanio oraz jak targetować reklamy, aby zwiększyć efektywność Twoich kampanii.
Czy wiesz, że dobrze targetowane CPC może przynieść dwukrotnie niższy koszt pozyskania formularza niż CPL? Czy wiesz czym różni się konwersja post click od post view i dlaczego to ważne?
Jak przy mniejszych budżetach reklamowych uzyskiwać takie same warunki zakupowe, jak najwięksi reklamodawcy i duże domy mediowe?
Podczas szkolenia znajdziesz odpowiedzi na powyższe pytania,.Szkolenie prowadzone jest przez praktyków, którzy przeprowadzili setki kampanii reklamowych online dla różnorodnych marek. Otrzymasz więc mnóstwo sprawdzonych porad wynikających z ich doświadczenia.
Omówimy dla Ciebie najlepsze praktyki oraz case study z różnych branż, a ćwiczenia pozwolą Ci wypracować gotowe rozwiązania dla Twojej firmy. Po szkoleniu będziesz potrafił także samodzielnie założyć kampanie w jednej z największych giełd reklamowych w Europie!
Podpowiemy także, jak nie przepłacać za powierzchnię reklamową i jakie wskaźniki monitorować, by ocenić czy reklama faktycznie była skuteczna! Dowiesz się, jak nie dać się nabrać na pozornie atrakcyjne modele rozliczenia i modele emisji oraz na co zwrócić uwagę prowadząc kampanię reklamową online.
Poznanie technik Marketing Automation i metod personalizacji, pozwoli Ci podnieść efekty kampanii i zarabiać jeszcze więcej z tego samego budżetu reklamowego !
Dzięki kompleksowości, od razu po wyjściu ze szkolenia będziesz mógł zastosować nabytą wiedzę w praktyce.
Dla kogo jest szkolenie?
Szkolenie przeznaczone jest dla początkujących marketerów, którzy chcą świadomie i efektywnie planować kampanie online zarówno we własnym zakresie, jak i we współpracy z agencjami oraz domami mediowymi. Wiedza specjalistyczna z zakresu online nie jest wymagana, ponieważ szkolenie zawiera kompleksową agendę od wprowadzenia w arkana kampanii internetowych, wskaźników i modeli, przez nowe trendy reklamy online aż po szkolenie z ustawiania kampanii w jednej z największych giełd reklamowych w Europie!
Każdy uczestnik wyjdzie z solidną dawką wiedzy i nowych umiejętności.