RODO w marketingu

Jak legalnie pozyskiwać dane klientów?

Prowadzący:
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

45

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Dlaczego znajomość nowych przepisów o ochronie danych osobowych jest tak istotna?

Nowe przepisy o ochronie danych osobowych, które będą obowiązywały od maja 2018 roku, budzą spore emocje w branży marketingowej, w firmach z branży interaktywnej i tych, które prowadzą obsługę klientów on-line. Tym, którzy obawiają się nowej sytuacji prawnej, postaram się przekazać najważniejsze zasady RODO, wpływające na działania marketingowe i sposób obsługi klienta. Podam konkretne rozwiązania, które można wdrożyć, by być w zgodzie z przepisami, a jednocześnie nie odstraszać klientów prawniczymi formułkami. Podważymy mity o tym, że na wszystko potrzebna będzie zgoda użytkownika, że stosowanie cookies ulegnie utrudnieniu, że na profilowanie konieczna będzie skomplikowana zgoda, że używanie amerykańskich narzędzi marketingowych będzie zakazane.

Owszem, RODO nakłada wysokie kary. Tak, nowe przepisy są skomplikowane. To prawda, że w sieci krąży wiele informacji na temat nowych regulacji, ale zazwyczaj są mało przydatne, bo nie odpowiadają na konkretne pytania i potrzeby Twojej firmy. Jeśli masz odrobinę dobrej woli, by przygotować się na nową erę w dziedzinie ochrony danych osobowych, to jest to całkiem możliwe. Pokażę ci, że nie jest to aż takie trudne.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu RODO w marketingu?

Dowiesz się jakie praktyczne konsekwencje dla działań marketingowych będą miały nowe przepisy.

Otrzymasz konkretny, przyjazny dla użytkownika wzór klauzuli informacyjnej, którą powinieneś dostarczać odbiorcom Twoich newsletterów.

Uzyskasz wskazówki jak dostosować swój regulamin, politykę prywatności i działania remarketingowe do nowych wymogów.

Odważysz się dostosować praktyki swojej firmy do nowych przepisów, jednocześnie nie tracąc klientów.


Ponadto dowiesz się m.in.:

  • czy po wejściu w życie RODO będzie trzeba pozyskiwać zgody klientów na nowo.

  • w jaki sposób legalnie gromadzić dane, aby potem wykorzystywać je do działań marketingowych i obsługi klienta online.

  • czego mogą domagać się klienci od firmy w związku z ich nowymi prawami wprowadzanymi przez RODO.

  • jak formułować komunikaty zgodne z nowymi przepisami, a nie odstraszające klientów.

  • jakie są zasady profilowania i remarketingu na gruncie RODO, czy rzeczywiście zawsze trzeba będzie na te działania uzyskać zgodę?

  • jak korzystać z danych lub aplikacji, sprzedawanych przez inne firmy, by nie narazić się na wysokie sankcje. 

  • jak długo można przechowywać dane klientów do celów marketingowych.

Program szkolenia RODO w marketingu

  •  

    • Cele szkolenia: Zapoznanie się z nowymi przepisami obowiązującymi od 2018 roku i poznanie konsekwencji jakie będą one miały dla działań marketingowych
    • Zakres szkolenia: RODO w marketingu
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

     

  • 10:00 – 11:30 RODO – wprowadzenie. O co tak naprawdę chodzi w nowych przepisach?

    • RODO wychodzi naprzeciw rzeczywistości, w której dane o klientach są najcenniejszą walutą. Czy ochrona danych osobowych będzie nową księgowością?
    • Zasada „traktuj dane osobowe jak nie swoje pieniądze” i inne najważniejsze zasady, jakie wprowadza RODO
    • Jakie są nowe prawa osób, których dane przetwarzamy
    • Jakie sankcje grożą za niestosowanie nowych przepisów i czy musisz się ich bać.
    • Case study: przykłady żądań i skarg, które już teraz zgłaszają klienci / użytkownicy w związku z RODO. Jak na nie reagować.

  • 11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 13:30 Budowanie baz danych - jak pozyskiwać nowe zgody na przetwarzanie danych

    • Jak legalnie pozyskiwać zgody od klientów / użytkowników, by móc przetwarzać ich dane na cele marketingowe. Praktyczne case study.
    • Czy zawsze zgoda jest potrzebna? Jakie działania marketingowe można podejmować bez zgody?
    • Jak unikać prawniczych, skomplikowanych formułek i check-boxów, które odstraszają klientów?
    • Czy można będzie budować bazę danych proponując darmowe produkty lub usługi w zamian za podanie danych osobowych?

  • 13:30 – 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 – 16:00 Co z danymi, które już mamy. Obowiązek informacyjny. Profilowanie

    • Czy od osób obecnych w naszej bazie marketingowej trzeba będzie odbierać nowe zgody?
    • Jakich informacji trzeba będzie udzielać użytkownikom / klientom według nowych regulacji.
    • Jak napisać prostą, zupełnie nie prawniczą politykę prywatności?
    • Profilowanie i remarketing – jak zrobić to dobrze.
    • Case study: przykłady obecnych praktyk marketingowych, które nie są zgodne z RODO.

  • 16:00 – 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 – 17:15 Formalności, procedury – jak w nich nie utonąć, a wdrożyć RODO

    • Czy RODO wymaga jakiejś szczególnej dokumentacji wewnątrz firmy?
    • Jakie są inne obowiązki formalne związane z RODO?
    • Ile to wszystko trwa i kosztuje. I czy się opłaca?

  • 17:15 – 18:00 Pytania i odpowiedzi

Trener

trener

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Radca prawny z ponad 10-letnim doświadczeniem, współwłaściciel kancelarii MyLo. Najbardziej lubi przekuwać problemy prawne na łatwe rozwiązania. Pracuje głównie dla firm z branży interaktywnej. Upraszcza regulaminy, odczarowuje mity na temat danych osobowych, wdraża polityki zgodne z RODO bez uszczerbku dla procesów marketingowych, skutecznie broni klientów w kontrolach UOKiK.

Publikuje w Marketer+, Nowa Sprzedaż oraz interaktywnie.com. Prelegent na Akademia Marketingu oraz Mail My Day. Pracuje dla takich firm jak Freshmail, FastTony.es, Marketer+, Content House, Socjomania, XTRF, SoftwareMill, Dobre Programy.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Warszawa 27 Wrzesień 2018
do rozpoczęcia
czwartek
27
Wrzesień
2018
Więcej>
zostało miejsc: 15
870 netto
27 Wrzesień Warszawa
24-12 Październik-Marzec 2018-2019
do rozpoczęcia
środa
24
Październik
2018
czwartek
25
Październik
2018
Więcej>
zostało miejsc: 149
870 netto
poniedziałek
31
Grudzień
2018
zostało miejsc: 391
370 netto
piątek
01
Marzec
2019
wtorek
12
Marzec
2019
zostało miejsc: 500
570 netto
24 Październik 25 Październik 31 Grudzień 01 Marzec 12 Marzec

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

RODO w marketingu Warszawa

Pakiet Standard 3 dni I Love Marketing

Pakiet Standard 2 dni (Marketing + Social Media)

Pakiet Standard Video Facebook

Pakiet Premium Video Facebook

Prenumerata roczna drukowana - 4 numery od piątego numeru magazynu sprawny.marketing

Dostęp do nagrań video z V edycji konferencji

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Zarejestruj się

Zapisz się na szkolenie Rodo w marketingu i dowiedz się jak legalnie pozyskiwać dane klientów.

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

Wrocław Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Kraków Q Plus Hotel Kraków ul. Wygrana 6 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Gdańsk ul. Szafarnia 9 80-755 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Organizacja i szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Administracja i płatności

Aleksandra Frala

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl