RODO w marketingu

Jak legalnie pozyskiwać dane klientów?

Prowadzący:
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Certyfikowane przez

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Dlaczego znajomość nowych przepisów o ochronie danych osobowych jest tak istotna?

Nowe przepisy o ochronie danych osobowych, które będą obowiązywały od maja 2018 roku, budzą spore emocje w branży marketingowej, w firmach z branży interaktywnej i tych, które prowadzą obsługę klientów on-line. Tym, którzy obawiają się nowej sytuacji prawnej, postaram się przekazać najważniejsze zasady RODO, wpływające na działania marketingowe i sposób obsługi klienta. Podam konkretne rozwiązania, które można wdrożyć, by być w zgodzie z przepisami, a jednocześnie nie odstraszać klientów prawniczymi formułkami. Podważymy mity o tym, że na wszystko potrzebna będzie zgoda użytkownika, że stosowanie cookies ulegnie utrudnieniu, że na profilowanie konieczna będzie skomplikowana zgoda, że używanie amerykańskich narzędzi marketingowych będzie zakazane.

Owszem, RODO nakłada wysokie kary. Tak, nowe przepisy są skomplikowane. To prawda, że w sieci krąży wiele informacji na temat nowych regulacji, ale zazwyczaj są mało przydatne, bo nie odpowiadają na konkretne pytania i potrzeby Twojej firmy. Jeśli masz odrobinę dobrej woli, by przygotować się na nową erę w dziedzinie ochrony danych osobowych, to jest to całkiem możliwe. Pokażę ci, że nie jest to aż takie trudne.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu RODO w marketingu?

Dowiesz się jakie praktyczne konsekwencje dla działań marketingowych będą miały nowe przepisy.

Otrzymasz konkretny, przyjazny dla użytkownika wzór klauzuli informacyjnej, którą powinieneś dostarczać odbiorcom Twoich newsletterów.

Uzyskasz wskazówki jak dostosować swój regulamin, politykę prywatności i działania remarketingowe do nowych wymogów.

Odważysz się dostosować praktyki swojej firmy do nowych przepisów, jednocześnie nie tracąc klientów.


Ponadto dowiesz się m.in.:

  • czy po wejściu w życie RODO będzie trzeba pozyskiwać zgody klientów na nowo.

  • w jaki sposób legalnie gromadzić dane, aby potem wykorzystywać je do działań marketingowych i obsługi klienta online.

  • czego mogą domagać się klienci od firmy w związku z ich nowymi prawami wprowadzanymi przez RODO.

  • jak formułować komunikaty zgodne z nowymi przepisami, a nie odstraszające klientów.

  • jakie są zasady profilowania i remarketingu na gruncie RODO, czy rzeczywiście zawsze trzeba będzie na te działania uzyskać zgodę?

  • jak korzystać z danych lub aplikacji, sprzedawanych przez inne firmy, by nie narazić się na wysokie sankcje. 

  • jak długo można przechowywać dane klientów do celów marketingowych.

Program szkolenia RODO w marketingu

  •  

    • Cele szkolenia: Zapoznanie się z nowymi przepisami obowiązującymi od 2018 roku i poznanie konsekwencji jakie będą one miały dla działań marketingowych
    • Zakres szkolenia: RODO w marketingu
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

     

  • 10:00 – 11:30 RODO – wprowadzenie. O co tak naprawdę chodzi w nowych przepisach?

    • RODO wychodzi naprzeciw rzeczywistości, w której dane o klientach są najcenniejszą walutą. Czy ochrona danych osobowych będzie nową księgowością?
    • Zasada „traktuj dane osobowe jak nie swoje pieniądze” i inne najważniejsze zasady, jakie wprowadza RODO
    • Jakie są nowe prawa osób, których dane przetwarzamy
    • Jakie sankcje grożą za niestosowanie nowych przepisów i czy musisz się ich bać.
    • Case study: przykłady żądań i skarg, które już teraz zgłaszają klienci / użytkownicy w związku z RODO. Jak na nie reagować.

  • 11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 13:30 Budowanie baz danych - jak pozyskiwać nowe zgody na przetwarzanie danych

    • Jak legalnie pozyskiwać zgody od klientów / użytkowników, by móc przetwarzać ich dane na cele marketingowe. Praktyczne case study.
    • Czy zawsze zgoda jest potrzebna? Jakie działania marketingowe można podejmować bez zgody?
    • Jak unikać prawniczych, skomplikowanych formułek i check-boxów, które odstraszają klientów?
    • Czy można będzie budować bazę danych proponując darmowe produkty lub usługi w zamian za podanie danych osobowych?

  • 13:30 – 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 – 16:00 Co z danymi, które już mamy. Obowiązek informacyjny. Profilowanie

    • Czy od osób obecnych w naszej bazie marketingowej trzeba będzie odbierać nowe zgody?
    • Jakich informacji trzeba będzie udzielać użytkownikom / klientom według nowych regulacji.
    • Jak napisać prostą, zupełnie nie prawniczą politykę prywatności?
    • Profilowanie i remarketing – jak zrobić to dobrze.
    • Case study: przykłady obecnych praktyk marketingowych, które nie są zgodne z RODO.

  • 16:00 – 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 – 17:15 Formalności, procedury – jak w nich nie utonąć, a wdrożyć RODO

    • Czy RODO wymaga jakiejś szczególnej dokumentacji wewnątrz firmy?
    • Jakie są inne obowiązki formalne związane z RODO?
    • Ile to wszystko trwa i kosztuje. I czy się opłaca?

  • 17:15 – 18:00 Pytania i odpowiedzi

Trener

trener

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Radca prawny z ponad 10-letnim doświadczeniem, współwłaściciel kancelarii MyLo. Najbardziej lubi przekuwać problemy prawne na łatwe rozwiązania. Pracuje głównie dla firm z branży interaktywnej. Upraszcza regulaminy, odczarowuje mity na temat danych osobowych, wdraża polityki zgodne z RODO bez uszczerbku dla procesów marketingowych, skutecznie broni klientów w kontrolach UOKiK.

Publikuje w Marketer+, Nowa Sprzedaż oraz interaktywnie.com. Prelegent na Akademia Marketingu oraz Mail My Day. Pracuje dla takich firm jak Freshmail, FastTony.es, Marketer+, Content House, Socjomania, XTRF, SoftwareMill, Dobre Programy.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy i prześlemy go do Ciebie pocztą.

Warszawa 23 Marzec 2018
do rozpoczęcia
piątek
23
Marzec
2018
Więcej>
zostało miejsc: 13
870 netto
23 Marzec Warszawa

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT










ImięNazwiskoEmailTelefon
RODO w marketingu Warszawa



Zarejestruj się

Zapisz się na szkolenie Rodo w marketingu i dowiedz się jak legalnie pozyskiwać dane klientów.

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówHotel Park Inn by Radisson, ul. Monte Cassino 2 30-337 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Monte Cassino 2, 30-377

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

WrocławQ Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

Płatności

Kinga Łuczack

+48 616 616 068

Kinga.Luczak@SprawnyMarketing.pl

Organizacja

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Administracja

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl