PPC PRO: Zaawansowane Kampanie Reklamowe

Prowadzący:
Witold Wrodarczyk

Certyfikowane przez

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu PPC PRO: Zaawansowane Kampanie Reklamowe?

Dowiesz się, jak prowadzić kampanie, by były opłacalne.

Zobaczysz, jak uniknąć pułapek tkwiących w raportach.

Poznasz możliwości rozdzielania budżetów pomiędzy rożne źródła, aby łącznie uzyskać najlepszy efekt.

Dowiesz się, dlaczego niektóre kampanie tylko pozornie są zyskowne.


Ponadto:

  • Szkolenie wprowadzi Cię w świat zaawansowanych aspektów optymalizacji kampanii reklamowych, dzięki czemu nauczysz się mądrze dysponować budżetami na promocję.

  • Dowiesz się, w które działania powinieneś zainwestować więcej, a w których należałoby obniżyć wydatki.

Jak optymalizować kampanie reklamowe i maksymalizować zyski?

Szkolenie wprowadza w zaawansowane aspekty optymalizacji, związane przede wszystkim z ekonomiką działań reklamowych online.

Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób na co dzień zarządzających kampaniami, w szczególności reklamą PPC, jak również dla marketerów nadzorujących pracę agencji i osób podejmujących decyzje budżetowe. Większość przykładów i prezentowanych rozwiązań dotyczy systemów reklamowych PPC, przede wszystkim Google (AdWords) i Facebooka, stąd firmy korzystające z tych sieci reklamowych będą miały największe możliwości wykorzystania zdobytej na szkoleniu wiedzy – zwłaszcza w obszarze e-commerce. Jednakże omawiane zagadnienia będą miały zastosowanie również do innych kampanii, także tych prowadzonych poza Internetem. Aspekty techniczne AdWords i Facebooka poruszane są w ograniczonym zakresie, dlatego nie musisz znać biegle systemu AdWords lub Facebook Ads, by skorzystać z tego szkolenia.

Niemniej, nie jest to kurs dla początkujących. Przystępując do niego warto mieć “pierwsze kroki w reklamie online” zdecydowanie za sobą. Zakładamy, że wiesz czym jest optymalizacja i dlaczego się ją prowadzi oraz że masz już w tej dziedzinie swoje doświadczenia. Pojawią się tabele, liczby oraz formuły matematyczne, więc alergia na obliczenia jest przeciwwskazaniem do udziału w tym szkoleniu. Ale bez obaw – matematyki wyższej nie będzie.

Dzięki zdobytej wiedzy, przypuszczalnie zobaczysz, że część prowadzonych przez Ciebie działań reklamowych tylko z pozoru jest opłacalna, a w innych tkwi niewykorzystany potencjał wzrostu, który wcześniej wydawał się niemożliwy do osiągnięcia. Wiele z wniosków będzie sprzecznych z intuicją i niewykluczone, że zaprzeczą Twojemu dotychczasowemu doświadczeniu, a na swoje kampanie spojrzysz zupełnie inaczej niż dotychczas.

Program szkolenia PPC PRO: Zaawansowane Kampanie Reklamowe

    10:00 – 11:00 Przegląd miar efektywności kampanii: Od CPM do ROI.

    • Jakie jest właściwe ROI/CPA?
    • Znaczenie wielkości krańcowych
    • Liczy się zysk, czyli strategie profit-driven

    11:00 - 11:15 Przerwa kawowa

    11:15 - 12:45 Rentowność czy ekspansja?

    • Sweet spot maksymalnego zysku
    • Jak uniknąć przeinwestowania w reklamę?
    • Znaczenie elastyczności cenowej i jak ją mierzyć (na przykładzie AdWords: Symulator stawek i Eksperymenty)

    12:45– 14:00 ROI - czy ma znaczenie?

    • Kiedy droższe okazuje się tańsze
    • Strategie portfolio biddingu

    14:00 - 14:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:45 – 16:00 Czy dobrze liczysz wartość konwersji?

    • Life Time Value
    • Konwersje wspomagane i między urządzeniami, czyli czego nie widzimy.
    • Modelowanie atrybucji: jak ograniczyć zbędne wydatki i zwiększyć zyski – na
      dwóch prostych przykładach.
    • Google Analytics gubi dane – prawda czy fałsz?

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 - 17:30 Jak mierzyć niewidoczne, czyli konwersje po wyświetleniach

    • Dlaczego CPC jest tak wysokie?
    • Optymalizacja cen i jej wpływ na kampanie reklamowe
    • Jak pogorszyć współczynnik konwersji i jeszcze na tym zarobić?

    17:30 - 18:00 Panel dyskusyjny

Trener

trener

Witold Wrodarczyk

Absolwent Politechniki Warszawskiej, założyciel i dyrektor operacyjny Adequate Interactive Boutique. Doradca inwestycyjny. W branży reklamy online od 2005 roku. Certyfikowany Specjalista Google AdWords, Analytics, Bing Ads i DoubleClick Search.

Autor wysoko ocenianych publikacji w pismach i portalach branżowych w Polsce i za granicą (Marketer+, Online Marketing Magazyn, Sprawny Marketing, SEMrush i Search Engine Journal). Na materiał szkolenia składają się wyniki badań i doświadczeń autora w prowadzeniu kampanii online i wspieraniu klientów w osiąganiu celów biznesowych.


Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555