Warszawa 16-17.03
Wrocław 03-04.04
Kraków 24-25.04
Poznań 08-09.05
Gdańsk 22-23.05

W każdym mieście na 2 tygodnie przed wydarzeniem wzrasta cena!
Najbliższa cena promocyjna
(na konferencję we Wrocławiu 3-4.04)
wzrasta 26.03!
Zarejestruj się

 

Ze względu na Wasze liczne prośby przedłużyliśmy promocyjną cenę na konferencję lokalną we Wrocławiu aż do końca...

Opublikowany przez Sprawny.Marketing na 20 marca 2017

twoja-firma

Dla wszystkich lokalnych firm, które nie wiedzą jak w pełni wykorzystać Internet do zwiększania liczby nowych klientów
Marketing internetowy doskonale sprawdza się w:

 

  • restauracjach i kawiarniach
  • lokalnych sklepach
  • gabinetach lekarskich
  • salonach piękności
  • warsztatach samochodowych
  • hotelach i hostelach
  • wszystkich firmach usługowych
obraz

dlakogo

Dla wszystkich lokalnych firm, które nie wiedzą, jak w pełni wykorzystać nowoczesne techniki zdobywania klientów i bezpłatnej reklamy


Na tej konferencji dowiesz się jak biznesowo korzystać z:

  • Facebooka i jego systemu reklamowego
  • Instagrama i liderów opinii
  • YouTuba i potęgi video w marketingu
  • biznesowego na LinkedIn
  • dotarcia do użytkowników Snapchata
  • potencjału komunikacyjnego Twittera
obraz

Zarejestruj się już teraz!

Bezpłatna rezygnacja do 2 tygodni przed konferencją


Zarejestruj się >

bonusy

Zarejestruj się >

Potrafisz sobie wyobrazić, jak ludzie prowadzili swoje małe sklepiki w przedwojennym miasteczku? Bez reklamy, Internetu, biznes był przede wszystkim lokalny. Sprzedawali jabłka czy buty ludziom, których doskonale znali. Ba, czasem znali nawet ich rodziców i dzieci. Najlepszą rekomendacją było dobre słowo przy kolacji o tym, jak rzeźnik Henryk zważył więcej szynki lub dorzucił gratis odrobinę kaszanki dla Azorka… Biznes oznaczał troszczenie się o klientów, bo klientami byli np. Twój lekarz czy nauczycielka Twojego dziecka.

Gary Vaynerchuk

 

Czasy się zmieniają, ale jedno pozostaje wciąż takie samo: by zyskać prawdziwą lojalność klienta, musisz sprawić, żeby Cię zapamiętał. Musisz wyróżnić się na tle konkurencji, wykonać jakiś gest, dzięki któremu to właśnie Twoja firma zapadnie ludziom w pamięć. Tak jak w dawnych czasach – musisz wzbudzić ich sympatię. O tym, jak to osiągnąć i jakie narzędzia przydadzą Ci się do tego, dowiesz się właśnie na tej konferencji.

Bez względu na to czy jesteś małą firmą lokalną z trzema pracownikami, czy też firmą średniej wielkości z kilkudziesięcioma osobami na pokładzie, stoisz przed szansą radykalnego powiększenia Twojego biznesu!

Celem tej konferencji jest wygenerowanie wzrostu w Twojej firmie nieo 10-20%! Jesteśmy przekonani, że dzięki wiedzy i narzędziom, które otrzymasz w trakcie tej konferencji, Twój biznes urośnie dwu-trzykrotnie w ciągu najbliższych tygodni.

Wykorzystanie marketingu internetowego daje tak ogromne możliwości, że nawet maleńka firma może nagle zacząć rosnąć, jak na drożdżach. Jest to możliwe tylko dzięki Internetowi – gigantycznej sieci, łączącej miliony użytkowników na raz. 

Tak, tam są klienci, teraz trzeba tylko się z nimi połączyć! Dlatego jesteśmy przekonani, że poznanie omawianych technik i narzędzi pomoże Ci radykalnie zwiększyć liczbę klientów – nie o 10-20%, lecz o 100-200% – taka to siła.

My nie wchodzimy do Internetu, my żyjemy w Internecie.

Prezentujemy tylko praktyczne techniki zdobywania klientów! Są tak łatwe, że zastosujesz je od razu na drugi dzień! Na konferencji zobaczysz konkretne przykłady ich zastosowania, dzięki czemu od razu zrozumiesz, jak je u siebie zastosować.

To będą też dziesiątki inspiracji, łatwych do zastosowania w każdej, nawet najmniejszej firmie, bez dużego budżetu reklamowego! 

Kto pierwszy ten lepszy – zacznij z tego korzystać, zanim zobaczy to Twoja konkurencja. Na pewno będzie to coś nowego na Twoim rynku, dlatego tak ważne jest, by być pierwszą firmą, która to robi – reszta będzie to tylko mniej lub bardziej nieudolnie naśladować.

Potrzebujesz tylko dwóch dni, wejść na tę ścieżkę szybkiego rozwoju twojego biznesu.

Agenda

1 dzień:

Cezary Lech

9:00-10:00

Jak prawidłowo używać Google - największej wyszukiwarki na świecie?

  • Wspólnie określimy jaki cel ma Twoja aktywność w Internecie?
  • Kto jest Twoim idealnym klientem?
  • Google Tag Manager – dlaczego jest to ważny pierwszy krok?
  • Google Search Console – jakie dane zbiera, do czego możemy to wykorzystać?
  • Google Analytics – Co nam powie o naszych klientach?
  • Określenie i ustawienie tzw. konwersji i sposobu jej mierzenia.
  • Jak usprawnić przepływ danych między różnymi narzędziami Google?
  • Krok po kroku założenie zoptymalizowanej wizytówki w Google Maps.

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Bartosz Berliński

10:00 - 11:30

SEO - daj się znaleźć tym, którzy szukają twoich usług i produktów

W tym module otrzymasz niezbędną wiedzę, by od razu uruchomić własne działania z zakresu lokalnego SEO dla swojego biznesu i dla swoich klientów!

  • Pokażemy Ci krok po kroku, jak prowadzić działania z zakresu lokalnego SEO
  • Przedstawimy przegląd działań w lokalnym SEO – dla marketerów o różnym stopniu zaawansowania,
  • Pokażemy Ci przykłady profili, które w najlepszy możliwy sposób wykorzystały potencjał Google Moja Firma/Google+/Google Maps, a także przeprowadzimy przez proces uruchamiania własnego profilu,
  • Wyjaśnimy, jakie działania są istotne dla długoterminowego sukcesu lokalnego i mobilnego marketingu w SEO,
  • Dobierzemy słowa kluczowe oraz pokażemy Ci jak samodzielnie sprawdzać pozycje
  • Gdzie i jak dodać firmę żeby być wysoko w wynikach lokalnych w Google?
  • Jak zoptymalizować wizytówkę w Google Maps?
  • Gdzie ludzie z Twojego miasta szukają Twojej firmy i usług?
  • Czy warto robić zdjęcia do wizytówki certyfikowanego fotografa Google?
  • Jak zostać lokalnym przewodnikiem Google?
  • Otrzymasz listę kilkunastu miejsc, na których musisz założyć profil swojej firmy, aby podbić pozycje na słowa kluczowe lokalne.
  • Co to są i jak działają lokalne Rich Snippety?

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Cezary Lech

11:30-12:30

Strona www Twojej firmy oraz Content Marketing i Video Marketing

Strona www:
  • Czy musisz mieć stronę www jako mały lub lokalny biznes?
  • Jeśli tworzysz stronę, to jak stworzyć ją po kosztach?
  • Jak stworzyć stronę www na podstawie strony na Facebooku?
  • Jakie są trendy w zakresie domen www?
  • Jakie są nowe rozszerzenia domen?
  • Jak zarejestrować domenę?
  • Jak wybrać hosting?
  • Co to jest pixel konwersji?
  • Dlaczego jest to kluczowe narzędzie w nowoczesnym marketingu?
  • Jak zainstalować najważniejsze narzędzia Google i Facebooka na swojej stronie?
Content Marketing i Video Marketing:
  • Jak znaleźć i dobrać do współpracy lokalne blogi internetowe?
  • Jak znaleźć i zaprosić do współpracy lokalnych influencerów?
  • Jak przeprowadzić lokalną kampanię content marketingową z wykorzystaniem lokalnych mediów i lokalnych gazet?
  • Jak tworzyć tanie treści video przy pomocy prostych narzędzi?
  • Jak wykorzystać YouTube do promocji swojego biznesu?
  • Gdzie jeszcze wykorzystać te materiały do promocji?

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Bartosz Berliński

12:30-13:30

Reklamy w Google i Sieci Stron Google

Dowiesz się:

  • Jak stworzyć lokalną kampanię AdWords?
  • Jakie rozszerzenia reklam Google AdWords są dostępne dla biznesów lokalnych?
  • Które z nich są najskuteczniejsze?
  • Jak generować sprzedaż w lokalnym biznesie dzięki Google AdWords?
  • Jak wyglądają najskuteczniejsze lokalne jednostki reklamowe?
  • Jak stworzyć bannerową kampanię reklamową w promieniu np. jednego kilometra od Twojego lokalu usługowego?

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Katarzyna Granops-Szkoda

15:00-16:15

Facebook Marketing dla firm lokalnych

  • Jakie elementy musi zawierać Twój profil na Facebooku?
  • Jak pozyskiwać pierwszych klientów?
  • Jak zachęcić osoby odwiedzające Twoją firmę, żeby polubiły Twój fanpage?
  • Jakie typy reklam będą najbardziej skuteczne do promocji Twojego biznesu?
  • Jak sprawić, żeby klienci kontaktowali się z Tobą za pomocą Facebooka i jak ich do tego nakłonić?
  • Jak dzięki Facebookowi pozyskiwać numery telefonów i maile do klientów?
  • Jak kierować reklamę tylko na osoby przebywające w pobliżu Twojej lokalizacji (np. na 1-10 km od Twojej siedziby)
  • Fanpage firmy, która ma więcej niż jedną siedzibę – jak Facebook ułatwia prowadzenie takiego profilu
  • Reklama Twojej firmy – jak dodać przyciski ,,zadzwoń” czy ,,jak dojechać”

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Jakub Cyran

16:15-17:00

Tworzenie i zarządzanie działem sprzedaży

Mobile Marketing, App Marketing, 
  • Jak wykorzystać aplikacje mobilne?
  • Jak ustawić reklamy na podstawie lokalizacji, czyli dotrzyj do osób przechodzących obok
  • Aplikacje lojalnościowe, czyli zmiana przybijać pieczątki można na prawdę wzbudzić lojalność klienta
  • WiFi Marketing – jak wykorzystać darmową sieć Wi-Fi?
  • Jak zbierać adresy mailowe od klientów?
  • Jak zbierać i wykorzystywać dane o numerach telefonów?
  • SMS Marketing – zobacz case z zagranicy!
  • Jak przekuć wpadkę, w wiernego klienta?
  • Jakie elementy są potrzebne do skutecznej sprzedaży przez internet?

E-mail marketing małej firmy w praktyce:

  • Jak pozyskiwać adresy e-mail nowych osób?
  • Jak zacząć z e-mail marketingiem, co musisz wiedzieć, jaki system wybrać?
  • Dlaczego zbieranie e-maili klientów jest tak ważne?
  • Budowanie relacji w e-mail marketingu – nie tylko sprzedaż!
  • Automatyzacja w e-mail marketingu – do czego może Ci się przydać w realiach małej i średniej firmy
  • Typy maili, o których musisz pamiętać
  • Podstawy prawne e-mail marketingu

Gość Specjalny

17:00-18:00

Gość Specjalny

Warszawa – Paweł Tkaczyk

  • Więcej niż strona i ulotka – schemat budowy marki dla małych firm

Wrocław – Michał Sadowski

  • 12 dobrych praktyk budowania relacji z klientami, czyli jak przyspieszyć wzrost Twojej firmy

Kraków – Rahim Blak

  • Strategie social media dla MŚP

Kraków – Paweł Sala

  • Jak stworzyć odpowiednią komunikację e-mail marketingową?

Poznań – Maciej Lewiński

  • Jak dowiedzieć się więcej o swoich klientach? Google Analytics w praktyce małej i średniej firmy

Gdańsk – Daniel Kędzierski

  • Zaawansowane możliwości Facebook Marketingu, które warto znać

W każdym mieście inny gość specjalny!

big-pin

Poznań

Zdjęcie

Maciej

Lewiński

big-pin

Kraków

Zdjęcie

Rahim

Blak

big-pin

Warszawa

Zdjęcie

Paweł

Tkaczyk

big-pin

Wrocław

Zdjęcie

Michał

Sadowski

big-pin

Gdańsk

Zdjęcie

Daniel

Kędzierski

Zapisz się na dowolną konferencję,
a otrzymasz dostęp do wideo
z prezentacjami wszystkich gości specjalnych!

Zarejestruj się >

Agenda

2 dzień:

Katarzyna Granops-Szkoda

9:00 - 10:15

5 typów reklam na Facebooku, które musisz przetestować

Pomysły na ciekawe reklamy, które pomogą Ci:

  • pozyskać nowych klientów
  • odzyskać utraconych
  • namówić obecnych na kolejny zakup

Ponadto:

  • Facebook Marketing 2017 – o czym musisz pamiętać?
  • Czym są grupy niestandardowych odbiorców i dlaczego koniecznie musisz z nich korzystać?
  • 5 rodzajów reklam, które każda firma powinna przetestować

Michał Bajorek

10:15-11:30

Instagram Marketing

Dowiesz się między innymi:

  • Jak reklamować się na Instagramie?
  • Jak zdobyć followersów?
  • Jak utrzymać ich zainteresowanie?
  • Jak zarabiać dzięki Instagramowi?
  • Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako marka?
  • A także poznasz wiele inspirujących case studies!

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Dagmara Pakulska

11:30-12:30

Twitter Marketing

Dowiesz się:

  • Jak ogromny potencjał marketingowy drzemie w Twitterze
  • W jaki sposób stworzyć i zoptymalizować swój profil
  • Jak budować swoją społeczność na Twitterze
  • Z jakich natywnych narzędzi Twittera warto korzystać
  • W jaki sposób korzystać z narzędzi reklamowych Twittera
  • Jak tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi, że o Twojej marce będzie głośno
  • A ponadto poznasz case studies, które zainspirują Cię do działania!

W Warszawie zamiast Dagmary Pakulskiej wystąpi Rahim Blak.

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Maciej Wróblewski

12:30-13:30

Video marketing

Co wyróżnia tę prelekcję?

  • skupimy się na praktycznych aspektach video marketingu – tak, abyś już następnego dnia wdrażał zdobytą wiedzę w komunikacji Twojej marki
  • szkolenie prowadzi praktyk – Maciej Wróblewski, certyfikowany ekspert YouTube, jeden z współtwórców sukcesu Studio Tymbark (100 tys subskrypcji w 30 dni)
  • wszystkie zagadnienia są prezentowane na przykładach małych i średnich firm – dość oklepanych, wielomilionowych case studies z korporacji;

Mateusz Paszkiewicz

15:00 - 16:00

Komunikacja „tu i teraz” w Social Media

Czym jest komunikacja „tu i teraz” na przykładzie:

  • Facebook Live, Snapchat, Instagram Stories oraz Instagram Live
  • Na czym polega fenomen Snapchata?
  • Czy Twoja marka powinna być obecna na Snapchacie?
  • W jaki sposób budować społeczność oraz relację?
  • Product placement, promocja usługi i wsparcie sprzedaży
  • Instagram Stories – potencjał nowego narzędzia
  • Czy Twoja marka powinna korzystać z tej funkcjonalności?
  • Mechanika, narzędzia, analityka – z jakich elementów składa się Instagram 

 

Stories

  • Jak tworzyć treści, które angażują na Snapchacie oraz Instagram Stories?
  • Czy livestreaming sprawdzi się w Twoim biznesie?
  • Jak wykorzystać Facebook Live i Instagram Live do promocji Twojej marki

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Mateusz Paszkiewicz

16:00-17:00

LinkedIn

Za pomocą LinkedIn jesteś w stanie: 

  • zbudować sieć kontaktów biznesowych,
  • bezpośrednio dotrzeć do nowych klientów,
  • dzielić się wartościową treścią na LinkedIn, która przyciągnie do Ciebie potencjalnych klientów i partnerów biznesowych,
  • zbudować swoją pozycję jako eksperta i lidera w danej branży,
  • podjąć współpracę z najlepszymi specjalistami na rynku

Pokażę Ci, jak to zrobić!

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Gdańsk 22-23 Maja 2017

cena wzrasta za:

  • dni
  • godzin
  • minut
  • sekund
Nazwa szkoleniaCenaIlość
Gdańsk (2017-05-22 - 2017-05-23)

2017-05-22

198Wolnych miejsc370 PLN

2017-05-22

200Wolnych miejsc670 PLN

2017-05-23

200Wolnych miejsc370 PLN

Lista uczestników

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT






Twoja firma w Internecie - Gdańsk

Dwa dni: Twoja firma w Internecie i Social Media Gdańsk

Twoja firma w Social Media - Gdańsk




Poznań 08-09 Maja 2017

cena wzrasta za:

  • dni
  • godzin
  • minut
  • sekund
Nazwa szkoleniaCenaIlość
Poznań (2017-05-08 - 2017-05-09)

2017-05-08

192Wolnych miejsc370 PLN

2017-05-08

200Wolnych miejsc670 PLN

2017-05-09

196Wolnych miejsc370 PLN

Lista uczestników

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT






Twoja firma w Internecie - Poznań

Dwa dni: Twoja firma w Internecie i Social Media Poznań

Twoja firma w Social Media - Poznań




Kraków 24-25 Kwietnia 2017

cena wzrasta za:

  • dni
  • godzin
  • minut
  • sekund
Nazwa szkoleniaCenaIlość
Kraków (2017-04-24 - 2017-04-25)

2017-04-24

194Wolnych miejsc370 PLN

2017-04-24

201Wolnych miejsc670 PLN

2017-04-25

196Wolnych miejsc370 PLN

Lista uczestników

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT






Twoja firma w Internecie - Kraków

Dwa dni: Twoja firma w Internecie i Social Media Kraków

Twoja firma w Social Media - Kraków




Warszawa 16-17 Marca 2017
Nazwa szkoleniaCenaIlość

Lista uczestników

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT









Wrocław 03-04 Kwietnia 2017

cena wzrasta za:

  • dni
  • godzin
  • minut
  • sekund
Nazwa szkoleniaCenaIlość
Wrocław (2017-04-03 - 2017-04-04)

2017-04-03

175Wolnych miejsc370 PLN

2017-04-03

202Wolnych miejsc670 PLN

2017-04-04

184Wolnych miejsc370 PLN

Lista uczestników

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT






Twoja firma w Internecie - Wrocław

Dwa dni: Twoja firma w Internecie i Social Media Wrocław

Twoja firma w Social Media - Wrocław




Partnerzy: