Warszawa 20-21.03
Wrocław 04-05.04
Poznań 24-25.04
Kraków 10-11.05
Gdańsk 24-25.05

W każdym mieście na 2 tygodnie przed wydarzeniem wzrasta cena!
Najbliższa cena promocyjna
(na konferencję we Wrocławiu 04-05.09)
trwa tylko do 21.08!
Zarejestruj się

 

twoja-firma

Dla wszystkich małych i średnich firm, które nie wiedzą jak w pełni wykorzystać Internet do zwiększania liczby nowych klientów.
Marketing internetowy doskonale sprawdza się w:

 

  • restauracjach i kawiarniach
  • lokalnych sklepach
  • gabinetach lekarskich
  • salonach piękności
  • warsztatach samochodowych
  • hotelach i hostelach
  • wszystkich firmach usługowych

 

obraz

dlakogo

Dla wszystkich lokalnych firm, które nie wiedzą, jak w pełni wykorzystać nowoczesne techniki zdobywania klientów i bezpłatnej reklamy


Na tej konferencji dowiesz się jak biznesowo korzystać z:

  • Facebooka i jego systemu reklamowego
  • Instagrama i liderów opinii
  • YouTuba i potęgi video w marketingu
  • biznesowego na LinkedIn
  • dotarcia do użytkowników Snapchata
  • potencjału komunikacyjnego Twittera
obraz

bonusy

Zarejestruj się >

Potrafisz sobie wyobrazić, jak ludzie prowadzili swoje małe sklepiki w przedwojennym miasteczku? Bez reklamy, Internetu, biznes był przede wszystkim lokalny. Sprzedawali jabłka czy buty ludziom, których doskonale znali. Ba, czasem znali nawet ich rodziców i dzieci. Najlepszą rekomendacją było dobre słowo przy kolacji o tym, jak rzeźnik Henryk zważył więcej szynki lub dorzucił gratis odrobinę kaszanki dla Azorka… Biznes oznaczał troszczenie się o klientów, bo klientami byli np. Twój lekarz czy nauczycielka Twojego dziecka.

Gary Vaynerchuk

 

Czasy się zmieniają, ale jedno pozostaje wciąż takie samo: by zyskać prawdziwą lojalność klienta, musisz sprawić, żeby Cię zapamiętał. Musisz wyróżnić się na tle konkurencji, wykonać jakiś gest, dzięki któremu to właśnie Twoja firma zapadnie ludziom w pamięć. Tak jak w dawnych czasach – musisz wzbudzić ich sympatię. O tym, jak to osiągnąć i jakie narzędzia przydadzą Ci się do tego, dowiesz się właśnie na tej konferencji.

Bez względu na to czy jesteś małą firmą lokalną z trzema pracownikami, czy też firmą średniej wielkości z kilkudziesięcioma osobami na pokładzie, stoisz przed szansą radykalnego powiększenia Twojego biznesu!

Celem tej konferencji jest wygenerowanie wzrostu w Twojej firmie nieo 10-20%! Jesteśmy przekonani, że dzięki wiedzy i narzędziom, które otrzymasz w trakcie tej konferencji, Twój biznes urośnie dwu-trzykrotnie w ciągu najbliższych tygodni.

Wykorzystanie marketingu internetowego daje tak ogromne możliwości, że nawet maleńka firma może nagle zacząć rosnąć, jak na drożdżach. Jest to możliwe tylko dzięki Internetowi – gigantycznej sieci, łączącej miliony użytkowników na raz. 

Tak, tam są klienci, teraz trzeba tylko się z nimi połączyć! Dlatego jesteśmy przekonani, że poznanie omawianych technik i narzędzi pomoże Ci radykalnie zwiększyć liczbę klientów – nie o 10-20%, lecz o 100-200% – taka to siła.

My nie wchodzimy do Internetu, my żyjemy w Internecie.

Prezentujemy tylko praktyczne techniki zdobywania klientów! Są tak łatwe, że zastosujesz je od razu na drugi dzień! Na konferencji zobaczysz konkretne przykłady ich zastosowania, dzięki czemu od razu zrozumiesz, jak je u siebie zastosować.

To będą też dziesiątki inspiracji, łatwych do zastosowania w każdej, nawet najmniejszej firmie, bez dużego budżetu reklamowego! 

Kto pierwszy ten lepszy – zacznij z tego korzystać, zanim zobaczy to Twoja konkurencja. Na pewno będzie to coś nowego na Twoim rynku, dlatego tak ważne jest, by być pierwszą firmą, która to robi – reszta będzie to tylko mniej lub bardziej nieudolnie naśladować.

Potrzebujesz tylko dwóch dni, aby wejść na ścieżkę szybkiego rozwoju twojego biznesu.

Agenda

1 dzień:

Cezary Lech

10:00-11:00

Jak prawidłowo używać Google - największej wyszukiwarki na świecie?

  • Wspólnie określimy jaki cel ma Twoja aktywność w Internecie?
  • Kto jest Twoim idealnym klientem?
  • Google Tag Manager – dlaczego jest to ważny pierwszy krok?
  • Google Search Console – jakie dane zbiera, do czego możemy to wykorzystać?
  • Google Analytics – Co nam powie o naszych klientach?
  • Określenie i ustawienie tzw. konwersji i sposobu jej mierzenia.
  • Jak usprawnić przepływ danych między różnymi narzędziami Google?
  • Krok po kroku założenie zoptymalizowanej wizytówki w Google Maps.

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Cezary Lech

11:15-12:15

Strona www Twojej firmy oraz Content Marketing i Video Marketing

Strona www:
  • Czy musisz mieć stronę www jako mały lub lokalny biznes?
  • Jeśli tworzysz stronę, to jak stworzyć ją po kosztach?
  • Jak stworzyć stronę www na podstawie strony na Facebooku?
  • Jakie są trendy w zakresie domen www?
  • Jakie są nowe rozszerzenia domen?
  • Jak zarejestrować domenę?
  • Jak wybrać hosting?
  • Co to jest pixel konwersji?
  • Dlaczego jest to kluczowe narzędzie w nowoczesnym marketingu?
  • Jak zainstalować najważniejsze narzędzia Google i Facebooka na swojej stronie?
Content Marketing i Video Marketing:
  • Jak znaleźć i dobrać do współpracy lokalne blogi internetowe?
  • Jak znaleźć i zaprosić do współpracy lokalnych influencerów?
  • Jak przeprowadzić lokalną kampanię content marketingową z wykorzystaniem lokalnych mediów i lokalnych gazet?
  • Jak tworzyć tanie treści video przy pomocy prostych narzędzi?
  • Jak wykorzystać YouTube do promocji swojego biznesu?
  • Gdzie jeszcze wykorzystać te materiały do promocji?

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Cezary Lech

12:15 - 13:30

SEO - daj się znaleźć tym, którzy szukają twoich usług i produktów

W tym module otrzymasz niezbędną wiedzę, by od razu uruchomić własne działania z zakresu lokalnego SEO dla swojego biznesu i dla swoich klientów!

  • Pokażemy Ci krok po kroku, jak prowadzić działania z zakresu lokalnego SEO
  • Przedstawimy przegląd działań w lokalnym SEO – dla marketerów o różnym stopniu zaawansowania,
  • Pokażemy Ci przykłady profili, które w najlepszy możliwy sposób wykorzystały potencjał Google Moja Firma/Google+/Google Maps, a także przeprowadzimy przez proces uruchamiania własnego profilu,
  • Wyjaśnimy, jakie działania są istotne dla długoterminowego sukcesu lokalnego i mobilnego marketingu w SEO,
  • Dobierzemy słowa kluczowe oraz pokażemy Ci jak samodzielnie sprawdzać pozycje
  • Gdzie i jak dodać firmę żeby być wysoko w wynikach lokalnych w Google?
  • Jak zoptymalizować wizytówkę w Google Maps?
  • Gdzie ludzie z Twojego miasta szukają Twojej firmy i usług?
  • Czy warto robić zdjęcia do wizytówki certyfikowanego fotografa Google?
  • Jak zostać lokalnym przewodnikiem Google?
  • Otrzymasz listę kilkunastu miejsc, na których musisz założyć profil swojej firmy, aby podbić pozycje na słowa kluczowe lokalne.
  • Co to są i jak działają lokalne Rich Snippety?

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Cezary Lech

14:30-15:30

Reklamy w Google i Sieci Stron Google

Dowiesz się:

  • Jak stworzyć lokalną kampanię AdWords?
  • Jakie rozszerzenia reklam Google AdWords są dostępne dla biznesów lokalnych?
  • Które z nich są najskuteczniejsze?
  • Jak generować sprzedaż w lokalnym biznesie dzięki Google AdWords?
  • Jak wyglądają najskuteczniejsze lokalne jednostki reklamowe?
  • Jak stworzyć bannerową kampanię reklamową w promieniu np. jednego kilometra od Twojego lokalu usługowego?

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Cezary Lech

15:45-17:00

Facebook Marketing dla firm lokalnych

  • Jakie elementy musi zawierać Twój profil na Facebooku?
  • Jak pozyskiwać pierwszych klientów?
  • Jak zachęcić osoby odwiedzające Twoją firmę, żeby polubiły Twój fanpage?
  • Jakie typy reklam będą najbardziej skuteczne do promocji Twojego biznesu?
  • Jak sprawić, żeby klienci kontaktowali się z Tobą za pomocą Facebooka i jak ich do tego nakłonić?
  • Jak dzięki Facebookowi pozyskiwać numery telefonów i maile do klientów?
  • Jak kierować reklamę tylko na osoby przebywające w pobliżu Twojej lokalizacji (np. na 1-10 km od Twojej siedziby)
  • Fanpage firmy, która ma więcej niż jedną siedzibę – jak Facebook ułatwia prowadzenie takiego profilu
  • Reklama Twojej firmy – jak dodać przyciski ,,zadzwoń” czy ,,jak dojechać”

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Zapisz się na konferencję i otrzymaj specjalny bonus!

Zdjęcie

Maciej

Lewiński

Zdjęcie

Rahim

Blak

Zdjęcie

Mariusz

Łodyga

Zdjęcie

Michał

Sadowski

Zdjęcie

Paweł

Tkaczyk

Zapisz się na dowolną konferencję,
a otrzymasz dostęp do wideo
z prezentacjami wszystkich gości specjalnych z poprzednich edycji wydarzenia!

Zarejestruj się >

Agenda

2 dzień:

Dagmara Pakulska

10:00 - 11:00

5 typów reklam na Facebooku, które musisz przetestować

Pomysły na ciekawe reklamy, które pomogą Ci:

  • pozyskać nowych klientów
  • odzyskać utraconych
  • namówić obecnych na kolejny zakup

Ponadto:

  • Facebook Marketing 2017 – o czym musisz pamiętać?
  • Czym są grupy niestandardowych odbiorców i dlaczego koniecznie musisz z nich korzystać?
  • 5 rodzajów reklam, które każda firma powinna przetestować

Dagmara Pakulska

11:15-13:15

Zasięgi Organiczne Social Media Marketingu

Zasięgi organiczne social media marketingu istnieją i mają się bardzo dobrze. Jeżeli chcesz dostać darmowy zasięg, musisz dawać społeczności wartość!

Z prezentacji dowiesz :

  • Jaką wartość możesz dawać fanom?
  • Jakie formaty postów generują największe zasięgi organiczne? 
  • Jak tworzyć posty, które angażują społeczność?
  • Jak wykorzystać potencjał profili osobowych w oparciu o relacje?

Social Media to ludzie i content, który oni tworzą. Bez Was nie było by serwisów społecznościowych, dlatego zasięgi organiczne istnieją i mają się bardzo dobrze:)

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Dagmara Pakulska

14:00-15:00

Twitter Marketing

Dowiesz się:

  • Jak ogromny potencjał marketingowy drzemie w Twitterze
  • W jaki sposób stworzyć i zoptymalizować swój profil
  • Jak budować swoją społeczność na Twitterze
  • Z jakich natywnych narzędzi Twittera warto korzystać
  • W jaki sposób korzystać z narzędzi reklamowych Twittera
  • Jak tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi, że o Twojej marce będzie głośno
  • A ponadto poznasz case studies, które zainspirują Cię do działania!

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Dagmara Pakulska

15:00 - 16:00

Video marketing

Co wyróżnia tę prelekcję?

  • skupimy się na praktycznych aspektach video marketingu – tak, abyś już następnego dnia wdrażał zdobytą wiedzę w komunikacji Twojej marki
  • wszystkie zagadnienia są prezentowane na przykładach małych i średnich firm – dość oklepanych, wielomilionowych case studies z korporacji

Dagmara Pakulska

16:15-17:00

LinkedIn

Za pomocą LinkedIn jesteś w stanie: 

  • zbudować sieć kontaktów biznesowych,
  • bezpośrednio dotrzeć do nowych klientów,
  • dzielić się wartościową treścią na LinkedIn, która przyciągnie do Ciebie potencjalnych klientów i partnerów biznesowych,
  • zbudować swoją pozycję jako eksperta i lidera w danej branży,
  • podjąć współpracę z najlepszymi specjalistami na rynku

Pokażę Ci, jak to zrobić!

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu. Przygotujemy i prześlemy go do Ciebie pocztą.

marketing_lokalny

Zobacz opinie uczestników poprzedniej edycji:

"Merytoryczna, bardzo dobra konferencja z fachowcami, którzy potrafią przedstawić zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczną, której jest... dużo, dużo więcej! Jeśli liczyć na czyjąś wiedzę, to z pewnością na tych, którzy opowiadają pod szyldem: "Sprawny marketing". Polecam tego Allegrowicza! ;)"

Michał Bartnicki

Media Officer Akademii Piłkarskiej Pogoni Szczecin

"Kapitalnie! Duża dawka wiedzy w pigułce, inspirujące wystąpienia prelegentów dające motywację do działania!"

Emilia Brzóska

Właścicielka TennisLove

"Jestem bardzo zadowolona z konferencji. Dużo przydatnych informacji i dużo inspiracji. Prowadząc firmowy fan page robiłam to bardziej intuicyjnie niż fachowo. Jednak przekonałam się że dużo nie wiem. Zaczęłam szukać w internecie - ale jest tego dużo i jest chaos w informacjach. A więc ta konferencja była idealna dla mnie. Naprawdę dużo się dowiedziałam. Jestem bardzo zadowolona."

Dorota Daroszewska

Telepizza Włocławek - Menadżer

"Bardzo przydatne i inspirujące treści, dobra organizacja, dużo ciekawych, gotowych rozwiązań, które można wdrożyć od zaraz w swojej działalności."

Krzysztof Sobiecki

Rakoczy Stal / specjalista ds. marketingu i reklamy

"Według mnie konferencja była bardzo merytoryczna i dała mi bardzo dużą dawkę wiedzy w krótkim czasie, a tego właśnie potrzebowałam. Samo szkolenie było bardzo intensywne, ale sposób prowadzenia przez wykładowców - z lekkością oraz poczuciem humoru od razu inspirował do działania. Pojawiały się myśli jak dane zagadnienie mogę wykorzystać wykorzystać zarówno w pracy jak i na polu prywatnym. "

Karolina Barańczak

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, Starszy Specjalista

"Brałam udział tylko w pierwszym dniu (niestety). Moja opinia to: Zwięźle i bardzo treściwie. Załoga sprawna, bez ściemy i owijania porusza się w temacie. Świetny przekaz okraszony na koniec humorem. Życzę pozytywnych efektów w prowadzeniu tego typu szkoleń. "

Anna Dybowska

specjalista ds. reklamy

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówHotel Park Inn by Radisson, ul. Monte Cassino 2 30-337 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Monte Cassino 2, 30-377

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Golden Floor Tower, ul. Chłodna 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

WrocławQ Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2