Jak osiągnąć niespotykanie dobre wyniki w PPC, SEO, Social Mediach, CRO oraz właściwie każdym kanale marketingowym?
Odpowiedź znajdziesz na pierwszym w Polsce szkoleniu Larry’ego Kima. Całodzienne szkolenie z zakresu marketingu internetowego, prowadzone przez Założyciela WordStream, zdarza się bardzo rzadko, dlatego jeśli jesteś marketerem, który szuka zaawansowanej wiedzy, nie może Cię na nim zabraknąć! Larry podzieli się w trakcie wystąpienia swoimi najnowszymi marketingowymi eksperymentami, taktykami, wskazówkami oraz przyjętymi strategiami stosowanymi w najpopularniejszych kanałach marketingowych.
Poznasz niekonwencjonalne, ale w 100% skuteczne strategie wzrostu, które możesz od razu po szkoleniu wprowadzić w życie. Szkolenie przygotowane przez Larry’ego Kima to zaawansowany wykład skierowany do specjalistów marketingu, w szczególności Content, PPC/SEO Marketerów oraz Specjalistów Social Media.
Szkolenie będzie prowadzone w języku angielskim. Zapewniamy tłumaczenie symultaniczne przygotowane przez profesjonalnych tłumaczy – którzy wspierali wszystkie edycje konferencji Search Marketing Day, organizowane przez Sprawny.Marketing
Na szkoleniu nie jest wymagany laptop.
Nie przegap pierwszej wizyty Larry’ego w Polsce i zapisz się na szkolenie przygotowane specjalnie dla Sprawnego Marketingu!
![Szkolenie Larry Kim: Marketingowe Strategie na rok 2018](https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/wp-content/uploads/2018/01/1080x1080-Larry-Kim-1024x1024.png)
Program szkolenia Marketingowe strategie wzrostu na 2018 rok
Część I:
Top 10 "hacków" dla reklamy na Facebooku i Twitterze
- Przydatne i niecodzienne porady, strategie i procesy, dzięki którym zdobędziesz od 10 do 100 razy większy przychód z płatnych kampanii na Facebooku i Twitterze.
- Jak zwiększyć ruch dla Twoich treści i przekonwertować 3 do 5 razy więcej wejść na stronę w leady i klientów? I to wszystko przy niewielkim budżecie 50$?
- Jak działają najpopularniejsze algorytmy, w tym m.in. Wynik Dopasowanie Reklam (Facebook) czy Quality Adjusted Bids na Twitterze.
- Must-see dla Content, Social Media i PPC managerów.
Część II:
Przechytrzyć algorytm Newsfeedu Linkedin
- Dlaczego prowadzisz bloga? Chcesz, żeby Twoje treści były zauważane i czytane przez jak największą liczbę użytkowników, prawda?
Twoje zasięgi często są jednak ograniczone. Przez co? Przez wielkość Twojej „widowni”.
- Każdego dnia jesteśmy bombardowani ilością treści zdecydowanie większą niż czas, jaki możemy poświęcić na ich przeczytanie. Większość ludzi jest niezwykle zapracowana, z poziomem koncentracji jak u złotej rybki.
- Jak zatem sprawić, aby Twoje treści się rozprzestrzeniały oraz dopilnować, że czytają je rzesze użytkowników?
12:00 - 12:15
Przerwa kawowa
Część III:
Nowości w AdWords: funkcjonalności, taktyki i strategie
- AdWords oferuje ponad 1000 różnych funkcji i rozszerzeń. Przy setkach aktualizacji, jakie są wprowadzane co roku niemożliwym jest, aby znać je wszystkie i za nimi nadążyć. Larry wskaże 1% najważniejszych funkcji, które wg. niego są kluczowe oraz przedstawi sposoby najlepszego ich wykorzystania
13:15 - 14:00
Przerwa obiadowa
Część IV:
10 niecodziennych eksperymentów SEO, które działają!
- Każdy ma swoją opinię na temat SEO. To, co najlepsze w SEO to fakt, że na koniec dnia, niezależnie od opinii, zawsze wygrywają dane: niezależnie od tego, czy dana taktyka zadziałała czy nie.
- W tej części Larry opowie o kilku eksperymentach w zakresie SEO – tych, które mogą Cię zaskoczyć, jak i tych, o których może już słyszałeś. Niektóre z nich są tak szalone, że odbiorze Ci mowę!
15:15 - 15:30
Przerwa kawowa
Część V:
Optymalizacja wskaźnika konwersji na sterydach – osiągnij wzrost nawet o 100-300%
- Średnio oferty internetowe konwertują na poziomie 2.2% (osiołki), jednak najlepsze 10% ofert (jednorożce) przynoszą konwersje na poziomie 9% i więcej. Larry przedstawi 10 głównych czynników, które odróżniają słabe i dobre oferty oraz wskaże, jak możesz zostać jednorożcem w morzu osiołków
![😉](https://s.w.org/images/core/emoji/15.0.3/svg/1f609.svg)
Część VI:
Sesja Q&A
- Larry Kim odpowiada na wszystkie Wasze marketingowe pytania
![🙂](https://s.w.org/images/core/emoji/15.0.3/svg/1f642.svg)