Napisz
do nas

Napisz lub zadzwoń

  • Cena od 570 PLN
  • 34 prelegentów
  • Konferencja i Targi

Opublikowany przez sprawny.marketing Środa, 10 lipca 2019

Poznaj nowe oblicze handlu i sprzedaży

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego nasza konferencja nie nazywa się
I E-commerce, to znaczy, że… koniecznie musisz wziąć w niej udział 😊 Przegapiłeś/aś bowiem moment, kiedy e-commerce i klasyczna sprzedaż przestały być dwoma oddzielnymi światami.
Commerce, czyli z ang. handel, to nie e-handel, nie e-commerce, nie eMarketing, tylko znacznie szersze pojęcie, obejmujące handel i sprzedaż zarówno w klasycznej formie, jak i internetowej. Na konferencji I Commerce zobaczysz, jak szybko zacierają się różnice między światami online i offline.

We współczesnych realiach internetowa i klasyczna sprzedaż cały czas się przenikają – sklepy stacjonarne wchodzą do Internetu, a z kolei sklepy internetowe decydują się na otwieranie stacjonarnych placówek (lub chociaż show roomów) i tworzenie własnych linii produktów. Na I Commerce zobaczysz, jak wejść do świata offline oraz jak wejść w świat online, maksymalizując efekty dzięki synergii, robiąc to sprawnie, czyli skutecznie i ekonomicznie.

Zapraszamy Cię na największą konferencję poświęconą commerce, czyli handlowi i sprzedaży offline i online!

To nie jest kolejna konferencja poświęcona e-commerce…
To konferencja, na której omówimy, co robić, by maksymalizować swoją sprzedaż, zarówno w kanałach online, jak i offline.
Dlaczego? Finalnie dla Ciebie, jako przedsiębiorcy, liczą się wyniki.

Podczas I Commerce przyjrzymy się najnowszym trendom, a także pokażemy kierunki rozwoju dla każdego podmiotu zajmującego się handlem.

Jednym z tematów przewodnich konferencji będzie ekspansja.

Pokażemy, jak mądrze uruchomić sprzedaż zarówno na wschodnich, jak i zachodnich rynkach, jak odnaleźć się w innych niż Google systemach reklamowych, wskażemy sposoby skutecznej sprzedaży na takich platformach jak eBay czy Amazon (ale o rodzimym Allegro też nie zapomnimy), pokażemy, jak rozwijać marki własnych produktów i co robić, by słupki sprzedaży cały czas rosły.


Czego dowiesz się na naszej konferencji?

Jak wystartować i rozwijać sprzedaż na zagranicznych rynkach – zarówno zachodnich, jak i wschodnich?

Jak ,,przebić się” ze swoją ofertą na marketplace’ach (Amazon, eBay, Allegro)?

Jak skutecznie rozwijać własną markę produktów?

Jak mądrze wejść w offline, jeśli online to już dla nas za mało?

Jak mierzyć wpływ działań offline na wyniki online?

Jak wykorzystywać automatyzację, by zwiększać poziom swojej sprzedaży?

Jakie innowacyjne narzędzia marketingowe warto koniecznie wdrożyć we własnym sklepie – nowoczesna technologia sprzyja generowaniu sprzedaży, wystarczy wiedzieć, po jakie narzędzia należy sięgnąć!

Jak dystrybuować swój produkt w tradycyjnych punktach sprzedaży?

Jak wyróżnić się, prowadząc tradycyjny sklep?

Jak połączyć dotychczasowe doświadczenia z klasycznej sprzedaży z tym, co dzieje się w Internecie?

Jak wykorzystać najnowsze technologie, by zwiększyć swoją sprzedaż?

Poznasz case studies z działań znanych sklepów, które przełożyły się na ich największe sukcesy sprzedażowe

A to wszystko w znanej z I Marketing formule 18-minutowych, dynamicznych prezentacji, na żywo ocenianych przez publiczność. Wynagrodzenia prelegentów zależą od ocen widzów, zatem tu nie ma miejsca na ,,słabszą formę” – każdy występujący daje z siebie wszystko i tygodniami dopracowuje prezentację na nasz event.

Drugiej edycji konferencji I Sales & Commerce będą towarzyszyć Targi!

W dniach 12-13 maja 2020 na targach pojawi się blisko 100 wystawców reprezentujących takie branże jak handel, sprzedaż i marketing oraz znacznie więcej uczestników! W Targach mogą wziąć udział nie tylko uczestnicy konferencji - wejściówki będą sprzedawane osobno. Połączenie konferencji i targów zapewnia każdemu uczestnikowi zdobyć przydatną wiedzę i nowe kontakty z przedstawicielami najważniejszych firm na polskim rynku!

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Poinformuj mnie o następnej zwyżce cen:

Prelegenci I Sales

Zobacz video zapowiedź konferencji

 
Zarezerwuj teraz

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

  • ZERO sprzedażowych prezentacji - płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Wprowadzamy NOWY system ocen prelegentów. Każde wystąpienie zostanie ocenione pod kątem merytoryki oraz scenicznej prezentacji. Prelegenci zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do stworzenia poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłby się TED Global.

     
  • Znasz konferencje TED? Wiesz, że prezentacje wygłaszane na TED mają ograniczenie długości do max. 18 minut? Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na I Commerce każda prelekcja trwa 18 minut

  • Slajdy na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz robić notatki na konkretnych slajdach.

     
  • Paczka konferencyjna. Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

     
  • Mocne łączne WiFi

     
  • Do dyspozycji uczestników będą też stoiska firm, które udostępniają narzędzia marketingowe. Jeśli chcesz, by na konferencji pojawiło się stoisko Twojej firmy, zapraszamy do kontaktu

     
  • Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovecommerce w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉

     
  • Konferencja I Commerce jest prowadzona przez genialnego prowadzącego - Macieja Kautza, który dba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

     

Dołącz do wydarzenia na Facebooku

Agenda

I Sales -

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10 - 10:30

Prelegent ogłoszony wkrótce

10:30 - 10:50

Piotr Majewski

Temat zostanie podany wkrótce

10:50 - 11:10

Jakub Cyran

Czy każdy może sprzedawać?

11:10 - 11:30

Bogdan Sosnowski

Twój najwyższy potencjał

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00 - 12:20

Prelegent ogłoszony wkrótce

12:20 - 12:40

Barbara Piasek

VSL, czyli jak dzięki video zrobić gigantyczną sprzedaż

12:40 - 13:00

Paweł Murszewski

Sprzedaż przez internet a motoryzacja XXI wieku.

13:00 - 13:20

Mateusz Komorowski

W sprzedaży bądź sobą, czyli jak sprzedaje setki biletów na konferencje sprawnego.marketingu

13:20 - 13:40

Tomasz Zieliński

Zgadywanie w sprzedaży się nie opłaca.

14:40 - 15:00

Bartosz Majewski

Sztorm idealny czyli jakie trzy siły zmieniają pracę działów sprzedaży?

15:00 - 15:20

Szymon Negacz

Zwinne zarządzanie sprzedażą

15:20 - 15:40

Prelegent wyłoniony w eliminacjach

15:40 - 16:00

Prelegent ogłoszony wkrótce

16:00 - 16:30

Przerwa kawowa

16:30 - 16:50

Prelegent ogłoszony wkrótce

16:50 - 17:10

Maciej Aniserowicz

Money is in the list? 2 miliony złotych zarobione w 8 dni bez żadnych reklam twierdzą, że tak!

17:10 - 17:30

Mateusz Tarczyński

3000 klientów z 70 krajów w modelu SaaS - 4 lata sprzedaży w Woodpecker.co

17:30 - 17:50

Prelegent ogłoszony wkrótce

17:50 - 18:00

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

18:00 - 18:20

Sesja Q&A

18:20 - 18:30

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Prelegent ogłoszony wkrótce

.

Piotr Majewski

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

Pomaga małym i średnim przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż i zbudować biznes marzeń. Robi to, ponieważ wierzy, że źródłem wszystkich istotnych innowacji i postępu są przedsiębiorcze osoby ogarnięte pasją. Wierzy, że robiąc to może pośrednio lub bezpośrednio, ale realnie przyczynić się do poprawy życia setek tysięcy, jeśli nie milionów osób.

Jakub Cyran

Czy każdy może sprzedawać?

Przeanalizujemy jakie umiejętności powinien mieć dobry sprzedawca i zderzymy to z trendami i badaniami na temat tego w jakim kierunku zmierza sprzedaż. Nie zabraknie cennych wskazówek co zrobić, by bez względu na etap naszej kariery poprawić sprzedaż.

O prelegencie

Pomaga firmom zarabiać. Remontuje działy sprzedaży lub pomaga je tworzyć od zera (te nowe rzecz jasna :). Układa procesy sprzedaży, pomaga generować leady i poprawia workflow handlowców.

Bogdan Sosnowski

Twój najwyższy potencjał

Jak osiągnąć swój najwyższy potencjał ? Jakie pytanie sobie postawić ? Jak myślenie zmienia działanie ? Prezentacja o tym w jaki sposób wygląda nasza efektywność a jak może wyglądać. Jak budować w sobie motywację. Które narzędzia służą do podnoszenia własnej efektywności. Jak myśleć strategicznie i planować skutecznie.

O prelegencie

Właściciel Sosnowski Consulting, były Direct Sales Director P4 Sp. z o.o. ( PLAY), coach ICC, master NLP, odpowiedzialny za powstanie, budowę i rozwój kanału franchyzowego Doradców Biznesowych PLAY. Praktyk z zapleczem dydaktycznym, trener, doradca, mówca inspiracyjny, specjalizuje się w strategii i wdrażania zmian, budowaniu zespołów, procesach sprzedażowych.

Przerwa kawowa

Prelegent ogłoszony wkrótce

.

Barbara Piasek

VSL, czyli jak dzięki video zrobić gigantyczną sprzedaż

To będzie ciekawe studium przypadku: jak zwiększać skalę sprzedaży w e-Commerce, dzięki umiejętnie poprowadzonej edukacji klientów? Opowiem też o tym, jak stworzyliśmy wydarzenie online, które sprzedaje cały zapas produktów. A także o tym, jak jeden produkt generuje rosnącą bazę powracających klientów. Warto to zobaczyć.

O prelegentce

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie zebrane jako manager w międzynarodowych korporacjach, m.in. Procter&Gamble, RWE, BMW Polska, Orange, Empik. Jest Prezesem Zarządu spółki Evenea, kompleksowego software dedykowanego do oragnizatorów wydarzeń oraz współzałożycielem system do chatbotów IncredBots; rozwiązań matchująccy startupy technologiczne, korporacje oraz inwestorów z 60 krajów poprzez konferencję Wolves Summit jak również platformę matchmakingową online. Jest również współzałożycielem See Bloggers – największego festiwalu dla twórców internetowych w Polsce z ponad 100 mln zasięgami oraz Festiwalu Kobiet Internetu.

Paweł Murszewski

Sprzedaż przez internet a motoryzacja XXI wieku.

W ramach wystąpienia zostanie przedstawiony temat przystosowania stacji Dealerskich do nowoczesnych form sprzedaży samochodów przez internet. Uczestnicy dowiedzą się jak klasyczna sprzedaż samochodów przeniosła się do sieci i jaki wpływ ma to na organizację stacji Dealerskiej oraz pracę sprzedawcy samochodów.

O prelegencie

Od 11 lat związany zawodowo z branżą motoryzacyjną. Swoją karierę zawodową rozpoczął jako asystent trenera podczas szkoleń produktowych marki Volkswagen. W kolejnych latach w ramach struktur Volkswagen Group Polska zajmował stanowiska Product Managera, gdzie odpowiedzialny by strategię produktową i cykl życia produktu modeli, oraz Specjalisty do spraw PR w marce Volkswagen Samochody Osobowe. W tym czasie aktywnie uczestniczył ciągle w większości szkoleń produktowych, certyfikacyjnych oraz prezentacjach dziennikarskich wszystkich modeli marki wprowadzanych na rynek. Od 3 lat jako trener odpowiedzialny jest za przygotowanie i prowadzenie szkoleń produktowych, certyfikacyjnych oraz egzaminów dla marek grupy VAG.Od

Mateusz Komorowski

W sprzedaży bądź sobą, czyli jak sprzedaje setki biletów na konferencje sprawnego.marketingu

W dobie nowoczesnych technik, automatyzacji sprzedaży poprzez różne narzędzia, my sprzedawcy coraz częściej zapominamy, że po drugiej stronie cały czas jest tylko człowiek. Pokażę Ci, jak wyjść poza schemat tradycyjnego handlowca oraz wyróżnić się na tak konkurencyjnym rynku. Zobaczysz, jak dzięki nieszablonowemu podejściu regularnie osiągam dobre wyniki i mam grono stałych klientów.

O prelegencie

Od 5 lat zajmuje się sprzedażą, łącząc tradycyjne metody z nowoczesnymi narzędziami. W sprawny.marketing pomaga klientom w doborze jak najlepszej ścieżki szkoleniowej oraz sprzedaje wszystkie jego produkty. Aktywny uczestnik szkoleń i konferencji sprzedażowych. Prywatnie miłośnik sportów zimowych, zwłaszcza narciarstwa alpejskiego oraz pasjonat historii reklamy i jej dziedzictwa.

Tomasz Zieliński

Zgadywanie w sprzedaży się nie opłaca.

Jest tylko jeden "sekret" sprzedaży i na nim skupię się w mojej prezentacji. Opowiem o tym, jak słuchać klienta, by usłyszeć, co naprawdę motywuje go do działania i zakupu, tak na serio, w głębi duszy. W trakcie takiego słuchania klient najczęściej sam sobie sprzedaje, potrzebuje tylko poczucia bezpieczeństwa i pewności, że może nam powierzyć swój sekret. Jak zapewnić mu te poczucie bezpieczeństwa i pomóc wydobyć prawdziwą motywację? O tym będzie to nietypowe wystąpienie.

O prelegencie

Trener sprzedaży. Praktyk posiadający 19-letnie doświadczenie handlowe. Wyspecjalizowany w szkoleniach z umiejętności sprzedażowych. Autor projektu szkoleniowego „Jak sprzedawać więcej”, opartego na autorskich metodach sprzedażowych, w którym tylko w 2015 roku wzięło udział kilkuset właścicieli firm i ich handlowców.

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Bartosz Majewski

Sztorm idealny czyli jakie trzy siły zmieniają pracę działów sprzedaży?

W swoim wystąpieniu Bartosz opowie nam o zmianach w zachowaniach klientów, specjalizacji w działach sprzedaży oraz automatyzacji procesów na styku z klientem. Wszystko wskazuje na to, że działy sprzedaży stoją na progu zmiany porównywalnej z tą, która zmieniła świat marketingu w ostatniej dekadzie. Czy jesteś przygotowany na to, żeby skorzystać z nadarzającej się okazji?

O prelegencie

Wierzy, że „odpowiednia ilość gotówki od klientów może rozwiązać wszystkie problemy firmy”. Wiedzę i doświadczenie zdobywał jako handlowiec w firmach takich jak Divante, Unity, MassGravity, Hipotekaplus.pl, a także RightHello gdzie był współzałożycielem oraz szefem sprzedaży. 11 lat pracy doprowadziło go do rezultatów, z których jest dumny – ponad dwudziestu milionów złotych w zamkniętych transakcjach i wielu kolejnych realizowanych przez wyszkolonych lub zarządzanych przez niego ludzi.

Szymon Negacz

Zwinne zarządzanie sprzedażą

Agile, czy Scrum są bardzo powszechne w IT a Lean na dobre opanował firmy produkcyjne. Niestety działy handlowe nie miały tyle szczęścia i wciąż typowe zarządzanie jest dalekie od zwinnego. Prezentacja przybliży, jak ideologię Agile zaaplikować do zarządzania sprzedażą, czy zespołem sprzedaży.

O prelegencie

Trener Biznesu, Konsultant, Informatyk i właściciel Sellwise.pl. Od samego początku kariery związany ze sprzedażą B2B. Wykorzystując wykształcenie informatyczne i doświadczenie we współpracy ze spółkami technologicznymi, w ostatnich latach rozwija działy sprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie. Skutecznie wspiera klientów Sellwise w realizacji swoich celów biznesowych. Doświadczenie zdobywał, prowadząc kilkudziesięcioosobowe działy sprzedaży, które docierały do ponad 50 krajów w Europie i na świecie, łącznie generując ponad 700 milionów złotych sprzedaży.

Prelegent wyłoniony w eliminacjach

Prelegent ogłoszony wkrótce

.

Przerwa kawowa

Prelegent ogłoszony wkrótce

.

Maciej Aniserowicz

Money is in the list? 2 miliony złotych zarobione w 8 dni bez żadnych reklam twierdzą, że tak!

Lista mailingowa to nie przeżytek, lecz źródło dużych pieniędzy. Trzeba tylko wiedzieć, jak jej używać. Po kilku latach doświadczeń wypracowałem skuteczny model sprzedaży za pomocą e-maili, który w 8 dni dał mi 2 miliony złotych. W trakcie prezentacji pokażę, jak budować duże listy i na nich zarabiać. Gdy jedni mówią, że e-maili nikt nie czyta, inni na tym świetnie zarabiają. Do której grupy chcesz należeć?

O prelegencie

"Emerytowany" programista z kilkunastoletnim doświadczeniem. W 2015 roku rzucił świetnie płatną posadę etatowego senior developera, by eksplorować świat biznesu online. Upraszcza wszystko do granic możliwości w swoim "imperium devstyle". Prowadzi portal devstyle.pl, podcast DevTalk.pl, vlog na YouTube. Sprzedał 7 tysięcy egzemplarzy samodzielnie wydanej książki "Zawód: Programista" i ponad 3 tysiące ekskluzywnego kursu Gita - narzędzia popularnego wśród programistów. Aktualnie wydaje produkty innych twórców, opierając się w dużej mierze na e-mail marketingu... z całkiem niezłymi wynikami. Orędownik podejścia "antyhustle". Twórca inicjatywy slowbiz.pl, promującej alternatywne podejście do biznesu. Takie bez ASAPów, stresu i zarzynania się. Z poszanowaniem godności własnej i innych.

Mateusz Tarczyński

3000 klientów z 70 krajów w modelu SaaS - 4 lata sprzedaży w Woodpecker.co

Całego świata jeszcze nie podbiliśmy, ale dobrze nam idzie. W swojej prezentacji pokażę praktyczne lekcje sprzedaży na rynku B2B.Jak zdobyliśmy pierwszych 100, 1000 i 3000 klientów z zagranicy i co z tego wynika dla sprzedaży w modelu SaaS. Ujawnię nasze strategie sprzedaży, narzędzia i... błędy, jakie popełniliśmy w trakcie ekspansji.

O prelegencie

Współzałożyciel oraz prezes Woodpecker.co – firmy dostarczającej software do automatyzacji sprzedaży, posiadającej 2500 klientów w 60 krajach. Seryjny przedsiębiorca, który rozwinął i sprzedał dwie firmy. Posiada 13 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów IT. Pasjonat niebanalnego marketingu, nowoczesnego zarządzania i tworzenia użytecznych produktów.

Prelegent ogłoszony wkrótce

.

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

Sesja Q&A

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

I Commerce -

10:00 - 10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10 - 10:30

Jakub Biel

Proste metody na zwiększenie sprzedaży, czyli kampanie kreatywne

10:30 - 10:50

Prelegent wyłoniony w eliminajach

10:50 - 11:10

Paweł Terlikowski

Digitalizacja a nowoczesny marketing - jak wykorzystać nowe technologie dla zwiększenia sprzedaży

11:10 - 11:30

Tomasz Miler

Temat zostanie podany przed konferencją

11:30 - 12:00

Przerwa kawowa

12:00 - 12:20

Katarzyna Granops-Szkoda

Kreatywne pomysły na promocję sklepu przy braku budżetu i... czasu

12:20 - 12:40

Prelegent ogłoszony wkrótce

12:40 - 13:00

Ewa Wysocka

Temat zostanie podany wkrótce

13:00 - 13:20

Bartosz Berliński

Temat zostanie podany wkrótce

13:20 - 13:40

Paweł Mielczarek

Zaopiekuj się mną - jak budować wartość dla Klientów?

13:40 - 14:40

Przerwa obiadowa

14:40 - 15:00

Piotr Urbaniak

Jak popiątnić przychód? Uniwersalne triki z zakresu optymalizacji konwersji, które pozwolą Ci częściej i na wyższą kwotę zamykać sprzedaż w swoim sklepie.

15:00 - 15:20

Robert Sieńko

Temat zostanie podany wkrótce

15:20 - 15:40

Prelegent ogłoszony wkrótce

15:40 - 16:00

Marek Piasek

W jaki sposób budować relacje i zwiększyć sprzedaż na kilkumilionowej bazie Klientów stosując automatyzację marketingu i wielopoziomowe sekwencje reklam.

16:00 - 16:30

Przerwa kawowa

16:30 - 16:50

Damian Wiszowaty

SZTUKA KUPOWANIA, czyli jak rozkochać klienta na AMAZON

16:50 - 17:10

Paweł Fornalski

Wywalcz niepodległość

17:10 - 17:30

Antoni Szczepaniak

Różne oblicza jednego produktu

17:30 - 17:50

Tomasz Karwatka

eCommerce Trends 2020

17:50 - 18:00

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

18:00 - 18:20

Sesja Q&A

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Jakub Biel

Proste metody na zwiększenie sprzedaży, czyli kampanie kreatywne

Najprościej byłoby podwoić budżet na marketing. Ale czy nie lepiej po prostu zwiększyć jego efektywność? Poznaj kampanie kreatywne, które działają w różnych branżach

O prelegencie

PR & Communication Manager w firmie x-kom, gdzie odpowiada za całą komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, tj. kieruje działami: social media, PR, YouTube, komórką kreatywną oraz zespołem eventów. Pasjonat nowych technologii.

Prelegent wyłoniony w eliminajach

.

Paweł Terlikowski

Digitalizacja a nowoczesny marketing - jak wykorzystać nowe technologie dla zwiększenia sprzedaży

.

Tomasz Miler

Temat zostanie podany przed konferencją

.

O prelegencie

Twórca firmy SpiritsAndStyle.com oraz popularnej marki eleganckiej odzieży RTW „MILER”, która prężnie rozwija się na polskim rynku e-commerce. Pasjonat ubrań szytych na miarę, alkoholi starzonych i eleganckiego, ale nowoczesnego, stylu życia. Autor jednego z czołowych polskich blogów o krawiectwie miarowym, MilerSzyje.pl, na łamach którego od lat pisze o klasycznej męskiej elegancji przyciągając rzeszę ponad 50.000 unikalnych czytelników miesięcznie.

Przerwa kawowa

Katarzyna Granops-Szkoda

Kreatywne pomysły na promocję sklepu przy braku budżetu i... czasu

Jak zaoszczędzić czas i pieniądze na promowaniu sklepu internetowego? Sama obsługa sklepu potrafi pochłonąć mnóstwo czasu i nie zostaje go zbyt wiele na działania marketingowe. Marże nie zawsze pozwalają na tworzenie dużego budżetu reklamowego. W tej sytuacji przydaje się znajomość niestandardowych metod budowania zasięgów i rozwoju sklepu. Zademomnstruję kilka ciekawych sposobów na Growth Hacking dla eCommerce, wziętych z życia kilku sklepów internetowych o różnej wielkości.

O prelegentce

CEO spółki MaxROY.com, odpowiada za rozwój marki sprawny.marketing. Przez 4 lata samodzielnie rozwijała fanpage sprawny.marketing na Facebooku – jeden z największych o tej tematyce w Polsce. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, publikowanych m.in. na portalu sprawnymarketing.pl, Marketer+ czy NowoczesnaFirma.

Prelegent ogłoszony wkrótce

.

Ewa Wysocka

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegentce

CEO Tribe47, założycielka PortalYogi.pl, wcześniej Senior Partner w firmie Mindvalley. Od ponad 10 lat zajmuje się budowaniem i skalowaniem biznesów internetowych w obszarach edukacji online, subskrypcji oraz mono-brand ecommerce. W Tribe47 zajmuje się głównie rozwojem zespołu, budową procesów dostarczania usług oraz przygotowywaniem strategii dla kluczowych klientów.

Bartosz Berliński

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

Ojciec założyciel i serce MaxROY Agency w jednym. Poprzez działania agencyjne realizuje swoje marketingowe pasje związane z SEO, działaniem dużych e-commerce'ów i psychologią biznesu. Prywatnie: właściciel futrzaka marki pies, entuzjasta wypadów w Bieszczady, w których kocha się jak wariat!

Paweł Mielczarek

Zaopiekuj się mną - jak budować wartość dla Klientów?

.

O prelegencie

Od 3 lat z powodzeniem prowadzi firmę, wspierając marki i budując strategię pod największy marketplace w Polsce.Wiedzę zdobywa na szkoleniach prowadzonych przez Grupę Allegro oraz w codziennej praktyce, współpracując z największymi markami na rynku. Wykonał już blisko 100 audytów, pomagając rozwinąć skrzydła sprzedawcom na krajowym portalu handlowym.

Przerwa obiadowa

Piotr Urbaniak

Jak popiątnić przychód? Uniwersalne triki z zakresu optymalizacji konwersji, które pozwolą Ci częściej i na wyższą kwotę zamykać sprzedaż w swoim sklepie.

Sprzedaj więcej w sklepie internetowym, bez zwiększania kosztów reklam. Kluczem do rosnących zysków jest optymalizacja konwersji. Zasada jest prosta - im mniej błędów popełniasz, tym więcej sprzedajesz. A jest wiele oczywistych błędów, które sklepy często nieświadomie popełniają - skończmy z tym!

O prelegencie

Członek Zarządu Traffic Trends, od wielu lat związany z branżą e-commerce. Na swoim koncie posiada kilkaset zaplanowanych i przeprowadzonych z sukcesem kampanii reklamowych dla polskich sklepów. W swoich działaniach zawsze skupia się na realizacji określonego celu sprzedażowego i doborze odpowiednich narzędzi dopasowanych zarówno do możliwości finansowych Klienta, jak i branży, którą reprezentuje. Od wielu lat jest również aktywny jako trener marketingu, m.in. prowadząc zajęcia z tego zakresu na poznańskiej uczelni Collegium Da Vinci.

Robert Sieńko

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

New Bussines Director w agencja 3m Projekt. Bloger LinkedIn. Współautor jedynego w polskim Internecie portalu poświęconego w całości materiałom wspierającym sprzedaż w punkcie detalicznym (POS) – www.brandingshop.pl Typ analogowy. Rocznik ’71. Nieufnie podchodzący do wszystkich internetowych wynalazków mających zwiększyć sprzedaż w realnym świecie. Baczny obserwator sumy zdarzeń mających miejsce przy półce, regale, alejce i kasie w hipermarketach, supermarketach oraz sklepach osiedlowych.

Prelegent ogłoszony wkrótce

Marek Piasek

W jaki sposób budować relacje i zwiększyć sprzedaż na kilkumilionowej bazie Klientów stosując automatyzację marketingu i wielopoziomowe sekwencje reklam.

Kiedyś mówiło się, że "reklama dziwgnią handlu". Dziś nie wszyscy tak mówią, ponieważ nie potrafią w pełni wykorzystać wszystkich możliwości, jakie dają wspólczesne systemy reklamowe i marketing automation. Czas to zmienić. Pokażę jak projektować całe sekwencje skutecznych reklam i wdrażać marketing automation w bazach od 10 000 do kilku milionów klientów. Czas więcej zarobić...

O prelegencie

Współzałożyciel i ojciec marek takich jak: Wolves Summit, Wolves Gate, See Bloggers, Partner w Wolves Match i IncredBots. Strateg współodpowiedzialny za sukces dziesiątek 6- i 7-cyfrowych kampanii marketingowych, zarówno w swoich markach, jak i w roli konsultanta dla klientów z Polski, Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych Ameryki. Doświadczony przedsiębiorca, który zawsze sięga po więcej i dąży do perfekcji we wszystkim, co robi.

Przerwa kawowa

Damian Wiszowaty

SZTUKA KUPOWANIA, czyli jak rozkochać klienta na AMAZON

Amazon to niewyczerpane źródło klientów, tylko... nie dla każdego. W prezentacji opowiem o tym, jak sprawić, by klient nas zauważył, docenił i chciał kupować więcej. Wszystko zaczyna się od zrobienia dobrego pierwszego wrażenia, a potem... to już wyjaśnię w trakcie wystąpienia.

O prelegencie

CEO Gonito. Ekspert Amazon, prawnik, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Doświadczony konsultant w zakresie odblokowywania kont sprzedażowych Amazon. Ma za sobą ponad 300 skutecznych przypadków przywracania sprzedaży i uwalniania środków. Specjalizuje się w rewitalizacji i optymalizacji sprzedaży na Amazon.

Paweł Fornalski

Wywalcz niepodległość

Otwierasz e-commerce dla wolności tj. praca w dowolnych godzinach, na swoich zasadach. Czy na pewno? Bardzo często wydaje się, że zaczynając sprzedaż teraz, gdy e-commerce jest dojrzały, niemożliwe jest wygranie niepodległości, czyli niezależnej od regulaminów i polityki marketplaces tj. Allegro czy Amazon. Chciałbyś sprzedawać dla swojej chwały i wolności. Jest to możliwe i w zasięgu ręki. Trzeba tylko zrozumieć mechanizmy jakimi marketplaces wygrywają bitwy o serca konsumentów i ich uwagę.

O prelegencie

Paweł Fornalski zajmuje się praktycznie tylko e-commerce, aktywnie kształtując go od 20 lat. W roku 2016 pismo eHandel przyznało mu nieoficjalny tytuł “Ojca chrzestnego polskiego e-commerce” a w najbardziej prestiżowym konkursie branżowym eKomersy otrzymał nagrodę specjalną za największy wkład w rozwój polskiego ecommerce. Zawodowo jest założycielem i prezesem IAI S.A., notowanej przez 9 lat na giełdzie NewConnect. W branży internetowej obecny od roku 1997. W międzyczasie był freelancerem i programistą. Zaczynał przygodę z komputerami w wieku 11 lat. Ukończył studia inżynierskie, magisterskie i doktoranckie na Wydziale Informatyki Politechniki Szczecińskiej. Po studiach prowadził również portale społecznościowe, w tym posiadał większościowy udział w portalu Hip-Hop.pl pierwszej dużej społeczności, a w przeszłości najpopularniejszej stronie muzycznej w Polsce, który sprzedał w roku 2013. Mieszka w Szczecinie. Jego pasja to kalistenika, strzelectwo dynamiczne i każdy możliwy rodzaj aktywnego sportu.

Antoni Szczepaniak

Różne oblicza jednego produktu

O tym, że odpowiedź na pytanie o to czy coś jest produktem czy usługą, konsumencką czy B2B, nie zawsze jest oczywista. No i trochę o tym jak praca w marketingu potrafi spełniać marzenia powiązane z nim w bardzo nieoczywisty sposób.

O prelegencie

Marketer, kolekcjoner mechanicznych zegarków wyprodukowanych w bloku wschodnim. Współpracuje z różnymi markami, głównie na etapie tworzenia strategii komunikacji. Na stałe związany z Surge Cloud - firmą wdrażającą innowacje w handlu stacjonarnym. Fan beletrystyki i książek biograficznych.

Tomasz Karwatka

eCommerce Trends 2020

Nie potrzeba szklanej kuli, by poznać przyszłość eCommerce. Wystarczy znać najnowsze trendy, by przygotować się na to, co przyniesie rok 2020. Dzięki temu łatwiej jest zaplanować działania i inwestycje, które pomogą zbudować i utrzymać przewagę konkurencyjną. Gratka dla managerów eCommerce.

O prelegencie

Prezes Zarządu Divante , firmy kompleksowo wspierającej sprzedaż on-line. Jest autorem książek ""eCommerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania"", ""Usability w e-Biznesie"". Z projektami internetowymi związany od 1999 roku.

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

Sesja Q&A

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

32 wystąpienia

770

10 godzin video

Zarejestruj się jeszcze dzisiaj i otrzymaj pakiet 32 nagrań z  VI edycji o wartości 770 zł ZA DARMO!

Zarejestruj się Zarezerwuj teraz

Dostęp przesyłamy w ciągu
kilku godzin po opłaceniu rejestracji

Sprzedaż biletów na I commerce

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Bonusy w ramach pakietów: VIP Premium Standard
Miejsca w wydzielonych rzędach i napój od sprawny.marketing 1-wsze rzędy, ograniczona liczba miejsc

wartość:

177

Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketing prenumerata
Lunch lunch

wartość:

570

Materiały video z konferencji I love Commerce video

wartość:

770

Materiały video z VI edycji konferencji I love Marketing (24-26.10.2018) video 2
Paczka konferencyjna przesłana pocztą paczka konferencyjna
Slajdy z prezentacji przesyłane na żywo na Twój telefon prezentacje
Badge konferencyjny identyfikator

wartość:

47

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing magazyn sprawny.marketing
Egzemplarz magazynu My Company magazyn my company
Aplikacja do głosowania na prelegentów Aplikacja-grywalizacyjna

Bonusy w ramach pakietów:

VIP

Premium

Standard

1-wsze rzędy, ograniczona liczba miejsc

prenumerata

lunch

video

video 2

paczka konferencyjna

prezentacje

identyfikator

magazyn sprawny.marketing

magazyn my company

Aplikacja-grywalizacyjna

Wybierz bilet na konferencję:

Liczba biletów 98870 PLN670 PLNLiczba biletów 97770 PLN570 PLNLiczba biletów 941070 PLN870 PLN
Liczba biletów 961270 PLN1070 PLNLiczba biletów 961670 PLN1470 PLNLiczba biletów 573200 PLN3000 PLN
Liczba biletów 175200 PLN5000 PLNLiczba biletów 310200 PLN10000 PLNLiczba biletów 99770 PLN570 PLN
Wybierz stoisko targowe:Liczba biletów 94870 PLN670 PLN

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
To pole jest obowiązkowe
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Bilet Premium I Love Sales

Bilet Standard I Love Sales

Pakiet Standard I love Sales & Commerce

Pakiet Premium I Love Sales & Commerce

Pakiet VIP I Love Sales & Commerce

Stoisko 6m2

Stoisko 12m2

Stoisko 24m2

Bilet Standard I Love Commerce

Bilet Premium I Love Commerce

To pole jest obowiązkowe

Co się dzieje po rejestracji?

1

Zarejestruj się i pobierz fakturę pro forma. Zapłacić możesz teraz lub w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas dostęp do materiałów video z z VI edycji konferencji. Wartość materiałów to aż 770 zł!

3

Tydzień przed konferencją otrzymasz paczkę konferencyjną. Znajdziesz w niej ważne informacje organizacyjne oraz koszulkę i gadżety od Partnerów.

4

W dniu konferencji zarejestruj się na naszych stanowiskach i odbierz identyfikator.

5

Podczas całej konferencji możesz głosować, oceniając prezentacje prelegentów. Zadecyduj, kto zdobędzie premie i wygra I Love Commerce!

6

Jeśli zdecydowałeś się na Pakiet VIP i Premium, 5 dni po zakończeniu konferencji, otrzymasz dostęp do materiałów video z tej edycji.

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Poznań Międzynarodowe Targi Poznańskie, Pawilon 15, Głogowska 14

Międzynarodowe Targi Poznańskie
Pawilon 15, Poznań Congress Center
Głogowska 14
60-734 Poznań

Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.

Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@maxroy.com oraz pod numerem 519 183 555.

Tak, jeśli chcesz współtworzyć z nami konferencję, skontaktuj się z nami — wyślij swoje zgłoszenie (CV oraz informację o dostępności w dniach konferencji) na adres mailowy dominika.kaczor@sprawnymarketing.pl