Napisz do nas

Napisz lub zadzwoń

  • Cena od 570 PLN
  • 34 prelegentów
  • Łączenie online i offline
I Love Commerce℠ • Poznań, 10.05.2019

📣 Największe w Polsce wydarzenie o handlu i sprzedaży już 10 maja w Poznaniu! 😎🔥Internetowa i klasyczna sprzedaż cały czas się przenikają. Zaciera się podział na światy offline i online. 🛒↔️🖥Jeśli chcesz dowiedzieć się jak z tego skorzystać to bądź koniecznie z nami!✔️ Jak maksymalizować sprzedaż?✔️ Jak podbić polski rynek i dokonać ekspansji na zagraniczne?✔️ Z jakich narzędzi korzystać?To pytania na które znajdziesz tutaj odpowiedzi! 😍Najlepsi prelegenci w formie 18-minutowych prezentacji pokażą Ci najnowsze trendy i kierunki rozwoju handlu, a także podzielą się wiedzą z zakresu logistyki, marketingu, automatyzacji i wielu innych tematów. 👨‍🏫Sprawdź agendę i zarezerwuj miejsce już teraz! ❤️↙️🔗 http://iLoveCommerce.pl

Opublikowany przez sprawny.marketing Środa, 10 kwietnia 2019

Poznaj nowe oblicze handlu

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego nasza konferencja nie nazywa się
I E-commerce, to znaczy, że… koniecznie musisz wziąć w niej udział 😊 Przegapiłeś/aś bowiem moment, kiedy e-commerce i klasyczna sprzedaż przestały być dwoma oddzielnymi światami.
Commerce, czyli z ang. handel, to nie e-handel, nie e-commerce, nie eMarketing, tylko znacznie szersze pojęcie, obejmujące handel i sprzedaż zarówno w klasycznej formie, jak i internetowej. Na konferencji I Commerce zobaczysz, jak szybko zacierają się różnice między światami online i offline.

We współczesnych realiach internetowa i klasyczna sprzedaż cały czas się przenikają – sklepy stacjonarne wchodzą do Internetu, a z kolei sklepy internetowe decydują się na otwieranie stacjonarnych placówek (lub chociaż show roomów) i tworzenie własnych linii produktów. Na I Commerce zobaczysz, jak wejść do świata offline oraz jak wejść w świat online, maksymalizując efekty dzięki synergii, robiąc to sprawnie, czyli skutecznie i ekonomicznie.

Zapraszamy Cię na największą konferencję poświęconą commerce, czyli handlowi offline i online!

To nie jest kolejna konferencja poświęcona e-commerce…
To konferencja, na której omówimy, co robić, by maksymalizować swoją sprzedaż, zarówno w kanałach online, jak i offline.
Dlaczego? Finalnie dla Ciebie, jako przedsiębiorcy, liczą się wyniki.

Podczas I Commerce przyjrzymy się najnowszym trendom, a także pokażemy kierunki rozwoju dla każdego podmiotu zajmującego się handlem.

Jednym z tematów przewodnich konferencji będzie ekspansja.

Pokażemy, jak mądrze uruchomić sprzedaż zarówno na wschodnich, jak i zachodnich rynkach, jak odnaleźć się w innych niż Google systemach reklamowych, wskażemy sposoby skutecznej sprzedaży na takich platformach jak eBay czy Amazon (ale o rodzimym Allegro też nie zapomnimy), pokażemy, jak rozwijać marki własnych produktów i co robić, by słupki sprzedaży cały czas rosły.


Czego dowiesz się na naszej konferencji?

Jak wystartować i rozwijać sprzedaż na zagranicznych rynkach – zarówno zachodnich, jak i wschodnich?

Jak ,,przebić się” ze swoją ofertą na marketplace’ach (Amazon, eBay, Allegro)?

Jak skutecznie rozwijać własną markę produktów?

Jak mądrze wejść w offline, jeśli online to już dla nas za mało?

Jak mierzyć wpływ działań offline na wyniki online?

Jak wykorzystywać automatyzację, by zwiększać poziom swojej sprzedaży?

Jakie innowacyjne narzędzia marketingowe warto koniecznie wdrożyć we własnym sklepie – nowoczesna technologia sprzyja generowaniu sprzedaży, wystarczy wiedzieć, po jakie narzędzia należy sięgnąć!

Jak dystrybuować swój produkt w tradycyjnych punktach sprzedaży?

Jak wyróżnić się, prowadząc tradycyjny sklep?

Jak połączyć dotychczasowe doświadczenia z klasycznej sprzedaży z tym, co dzieje się w Internecie?

Jak wykorzystać najnowsze technologie, by zwiększyć swoją sprzedaż?

Poznasz case studies z działań znanych sklepów, które przełożyły się na ich największe sukcesy sprzedażowe

A to wszystko w znanej z I Marketing formule 18-minutowych, dynamicznych prezentacji, na żywo ocenianych przez publiczność. Wynagrodzenia prelegentów zależą od ocen widzów, zatem tu nie ma miejsca na ,,słabszą formę” – każdy występujący daje z siebie wszystko i tygodniami dopracowuje prezentację na nasz event.

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Poinformuj mnie o następnej zwyżce cen:

Prelegenci I Sales

Mateusz Komorowski

Barbara Piasek

Jakub Cyran

Bartosz Majewski

Prelegencji I Commerce

Tomasz Miler

Jakub Biel

Antoni Szczepaniak

Damian Wiszowaty

Ewa Wysocka

Paweł Mielczarek

Paweł Fornalski

Piotr Urbaniak

Robert Sieńko

Marek Piasek

Bartosz Berliński

Zobacz video zapowiedź konferencji

 
Zarezerwuj teraz

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

  • ZERO sprzedażowych prezentacji - płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Wprowadzamy NOWY system ocen prelegentów. Każde wystąpienie zostanie ocenione pod kątem merytoryki oraz scenicznej prezentacji. Prelegenci zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do stworzenia poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłby się TED Global.

     
  • Znasz konferencje TED? Wiesz, że prezentacje wygłaszane na TED mają ograniczenie długości do max. 18 minut? Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na I Commerce każda prelekcja trwa 18 minut

  • Slajdy na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz robić notatki na konkretnych slajdach.

     
  • Paczka konferencyjna. Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

     
  • Mocne łączne WiFi

     
  • Do dyspozycji uczestników będą też stoiska firm, które udostępniają narzędzia marketingowe. Jeśli chcesz, by na konferencji pojawiło się stoisko Twojej firmy, zapraszamy do kontaktu

     
  • Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovecommerce w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉

     
  • Konferencja I Commerce jest prowadzona przez genialnego prowadzącego - Macieja Kautza, który dba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

     

Dołącz do wydarzenia na Facebooku

Dzień 0 -

Zobacz praktyczne zastosowania kryptowalut i technologii blockchain w biznesie i nie pozwól, by ominęła Cię nadchodząca rewolucja!?

Dowiedz się więcej o konferencji >>

Agenda

-

10:10 - 10:30

Bartosz Berliński

Maksymalizacja ROI dla e-commerce.

10:30 - 10:50

Konstantin Kanin

Social commerce w Rosji: jak sprzedawać poprzez media społecznościowe

10:50 - 11:10

Paweł Cichocki

Jak wykorzystać wiedzę o kliencie, by tworzyć mailingi, które pokocha?

11:10 - 11:30

Robert Sieńko

Przychodzi klient do sklepu w realu i co dalej? O trudnej sztuce zdobycia i utrzymania uwagi klienta w sklepie z produktami FMCG

12:00 - 12:20

Paweł Fornalski

Kaizen w marketingu sklepu internetowego

12:20 - 12:40

Ewa Wysocka

Przepis na udaną kampanię online z wykorzystaniem fizycznej próbki produktu.

12:40 - 13:00

Stanisław Świątkiewicz

Augmented Commerce — 5 taktyk, które zwiększą Twoją sprzedaż

13:20 - 13:40

Mateusz Grzywnowicz

Jak zostać najlepiej ocenianym sprzedawcą w serwisie eBay? - wymagania oraz korzyści

14:40 - 15:00

Michał Korba

Jak sprawdzić w Google Analytics, co naprawę przyniosło nam sprzedaż i jak uniknąć błędów w interpretacji wyników?

15:00 - 15:20

Piotr Urbaniak

Jak skutecznie wypozycjonować swój sklep w Google? Poznaj nowe i lepsze podejście, dopasowane do obecnej sytuacji w wyszukiwarce.

15:20 - 15:40

Damian Wiszowaty

BEST-SELLER, czyli o tym co charakteryzuje najlepszego sprzedawcę na AMAZON

15:40 - 16:00

Paweł Mielczarek

Puste dni sprzedażowe - co poprawić, by mieć więcej klientów?

16:30 - 16:50

Aleksander Waszak

Jak połączyć offline z online?

17:10 - 17:30

Jakub Biel

Zakup to tylko ostatni krok. Poznaj wcześniejsze 4, które zwiększą Twoją sprzedaż.

17:30 - 17:50

Antoni Szczepaniak

Jak w handlu stacjonarnym zwiększać zyski, a nie tylko przychody?

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Bartosz Berliński

Maksymalizacja ROI dla e-commerce.

Jakie działania online marketingowe w 2019 roku przynoszą największy ROI (Return on investment)? Na co warto postawić, a z jakimi działaniami mówiąc prosto „dać sobie spokój”? Bazując na agencyjnym doświadczeniu z kilkudziesięcioma dużymi e-commerce'ami przedstawię Wam marketingowe "quick-wins”, które charakteryzują się najwyższym wskaźnikiem "Zwrot z inwestycji".

O prelegencie

Człowiek-Historia polskiego e-commerce. Swoją przygodę z marketingiem online zaczął już w 2005 roku. Związał się wówczas z największym polskim e-commercem - Allegro/ Ceneo / Otomoto / Otodom. Ma na swoim koncie współpracę z takimi gigantami jak: Empik, Lidl, Bonprix, eObuwie, Semilac i Lampy.pl. Obecnie CEO MaxROY.agency. Kieruje działaniami wszystkich zespołów i tym samym realizuje swoje marketingowe pasje związane z SEO, Content Marketingiem, Google Ads, Social Mediami pod kątem maksymalizacji ROI dużych e-commerce'ów.

Konstantin Kanin

Social commerce w Rosji: jak sprzedawać poprzez media społecznościowe

Social media w Rosji generują sprzedaż na poziomie 2-3 mld dolarów rocznie. Lokalne marki opanowały Instagram i VK, sprzedając swoje produkty, nie mając nawet strony internetowej. Podczas tej prezentacji dowiesz się, jak to robić i jakich błędów unikać wchodząc na ten rynek.

O prelegencie

Kieruje agencją DaCompany. Doradza polskim i międzynarodowym markom w zakresie marketingu internetowego na rynkach wschodnich. Prowadzi bloga i kanał na YouTube o marketingu w Rosji, na Białorusi i Ukrainie.

Paweł Cichocki

Jak wykorzystać wiedzę o kliencie, by tworzyć mailingi, które pokocha?

Podczas prezentacji poznasz sposoby, które pomogą Ci zwiększyć liczbę konwersji z kanału email. Email można łączyć z SMS, zbierając dane offline i przenosząc je do online. Dowiesz się także, jak w kilku krokach przeprowadzić segmentację bazy oraz jak tworzyć w pełni personalizowane i wartościowe wiadomości email - takie, które naprawdę zainteresują Twojego klienta.

O prelegencie

Senior Product Manager z ponad 5 letnim doświadczeniem w obszarze tematyki komunikacji email oraz mobile w sektorze klientów korporacyjnych. Specjalizuje się w podnoszeniu wskaźników efektywności kampanii. Współpracuje z największymi brandami w obszarze budowania strategii email/sms oraz lead generation. Wspiera i doradza firmom jak efektywnie przeprowadzać kampanie m.in. w sektorze e-commerce, finance, travel i IT. Wykładowca na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, gdzie prowadzi praktyczne zajęcia z emarketingu.

Robert Sieńko

Przychodzi klient do sklepu w realu i co dalej? O trudnej sztuce zdobycia i utrzymania uwagi klienta w sklepie z produktami FMCG

Pomimo olbrzymich nakładów na reklamę w mediach tradycyjnych i Internecie prawdziwa walka o klienta odbywa się nadal na terenie sklepu. 50 do 80 % wyborów zakupowych (w obszarze FMCG) klienci wciąż dokonują przy półce. Odsetek ten jest jeszcze większy wśród pokolenia „milenialsów”. Podczas prezentacji opowiem o najciekawszych przykładach zwrócenia i utrzymania uwagi klienta podczas jego codziennych zakupów.

O prelegencie

New Bussines Director w agencja 3m Projekt. Bloger LinkedIn. Współautor jedynego w polskim Internecie portalu poświęconego w całości materiałom wspierającym sprzedaż w punkcie detalicznym (POS) – www.brandingshop.pl Typ analogowy. Rocznik ’71. Nieufnie podchodzący do wszystkich internetowych wynalazków mających zwiększyć sprzedaż w realnym świecie. Baczny obserwator sumy zdarzeń mających miejsce przy półce, regale, alejce i kasie w hipermarketach, supermarketach oraz sklepach osiedlowych.

Przerwa kawowa

Paweł Fornalski

Kaizen w marketingu sklepu internetowego

Kaizen to filozofia biznesu, która zamiast rewolucji, zakłada codzienne ulepszenia. Dzięki temu, unika się spektakularnych porażek, które mogą nawet zagrozić losom firmy. Prezentacja pokaże, jak rozumienie klientów, dobry design i ustawiczne ulepszenia, mogą maksymalizować sprzedaż w swoim własnym sklepie internetowym. Jak drobne zmiany, prowadzą do większej lojalizacji klientów i lepszego wykorzystywania budżetów wydawanych na pozyskiwanie ruchu.

O prelegencie

Paweł Fornalski zajmuje się praktycznie tylko e-commerce, aktywnie kształtując go od 20 lat. W roku 2016 pismo eHandel przyznało mu nieoficjalny tytuł “Ojca chrzestnego polskiego e-commerce” a w najbardziej prestiżowym konkursie branżowym eKomersy otrzymał nagrodę specjalną za największy wkład w rozwój polskiego ecommerce. Zawodowo jest założycielem i prezesem IAI S.A., notowanej przez 9 lat na giełdzie NewConnect. W branży internetowej obecny od roku 1997. W międzyczasie był freelancerem i programistą. Zaczynał przygodę z komputerami w wieku 11 lat. Ukończył studia inżynierskie, magisterskie i doktoranckie na Wydziale Informatyki Politechniki Szczecińskiej. Po studiach prowadził również portale społecznościowe, w tym posiadał większościowy udział w portalu Hip-Hop.pl pierwszej dużej społeczności, a w przeszłości najpopularniejszej stronie muzycznej w Polsce, który sprzedał w roku 2013. Mieszka w Szczecinie. Jego pasja to kalistenika, strzelectwo dynamiczne i każdy możliwy rodzaj aktywnego sportu.

Ewa Wysocka

Przepis na udaną kampanię online z wykorzystaniem fizycznej próbki produktu.

Kampanie z fizyczną próbką produktu nadal są rzadkością na polskim rynku. I nic dziwnego – to stosunkowo trudna do wykonania kampania. Oprócz tego może okazać się kosztowna. Jeśli jednak zrobicie ją dobrze, macie szanse przegonić konkurencję, jednocześnie osiągając bardzo przyzwoity zwrot z inwestycji. Na podstawie doświadczeń z dwóch różnych projektów, wykonanych na dwóch różnych rynkach, chciałabym pokazać Wam jak przygotować taką kampanię, jakimi kanałami ją promować, jakich błędów unikać i jak prawidłowo policzyć jej efektywność.

O prelegentce

CEO Tribe47, założycielka PortalYogi.pl, wcześniej Senior Partner w firmie Mindvalley. Od ponad 10 lat zajmuje się budowaniem i skalowaniem biznesów internetowych w obszarach edukacji online, subskrypcji oraz mono-brand ecommerce. W Tribe47 zajmuje się głównie rozwojem zespołu, budową procesów dostarczania usług oraz przygotowywaniem strategii dla kluczowych klientów.

Stanisław Świątkiewicz

Augmented Commerce — 5 taktyk, które zwiększą Twoją sprzedaż

Jak znaleźć balans pomiędzy najlepszymi praktykami a niesprawdzonymi eksperymentami? Czy istnieje metoda na ulepszenie istniejących rozwiązań Brand User Flow w celu zbudowania relacji z użytkownikiem we wszystkich kanałach digital? Na te i inne pytania odpowiem w swojej prezentacji, opierając się na case study marki odzieżowej SOLAR

O prelegencie

Jak znaleźć balans pomiędzy najlepszymi praktykami a niesprawdzonymi eksperymentami? Jak zaprojektować komunikację z klientem we wszystkich kanałach digital, by zbudować z nim relację i zdobyć jego zaufanie? Na te i inne pytania odpowiem w swojej prezentacji, opierając się na case study marki odzieżowej SOLAR.

Tomasz Miler

Jak za pomocą marketingu online zbudowałem bazę odbiorców mojej oferty sprzedaży fizycznej?

O prelegencie

Twórca firmy SpiritsAndStyle.com oraz popularnej marki eleganckiej odzieży RTW „MILER”, która prężnie rozwija się na polskim rynku e-commerce. Pasjonat ubrań szytych na miarę, alkoholi starzonych i eleganckiego, ale nowoczesnego, stylu życia. Autor jednego z czołowych polskich blogów o krawiectwie miarowym, MilerSzyje.pl, na łamach którego od lat pisze o klasycznej męskiej elegancji przyciągając rzeszę ponad 50.000 unikalnych czytelników miesięcznie.

Mateusz Grzywnowicz

Jak zostać najlepiej ocenianym sprzedawcą w serwisie eBay? - wymagania oraz korzyści

O sukcesie sprzedawcy na eBay w dużej mierze decydują Klienci, a dokładniej mówiąc ich oceny. To jak jest oceniany sprzedawca przekłada się bezpośrednio na jego sprzedaż. Dlatego też z tego wystąpienia dowiesz się: jakie wymagania musisz spełnić, aby zostać sprzedawcą Top Rated Seller oraz jakie są korzyści z bycia najlepiej ocenianym sprzedawcą na eBay.

O prelegencie

Serwis sprzedażowy eBay zna od ponad 9 lat, przez ten czas nauczył się obowiązujących na portalach zasad sprzedaży. Dzięki eBay rozwijał swoją sprzedaż oraz wysłał produkty na każdy kontynent do ponad 100 krajów. Jako jeden z pierwszych w Polsce prowadzi zajęcia z obsługi portalu eBay i Amazon oraz ogromnych możliwości, jakie one oferują. Obecnie dzieli się swoją wiedzą na szkoleniach oraz przeprowadza wdrożenia polskich firm na tej międzynarodowej platformie. Przeprowadził ponad 134 audytów kont ebay, założył 70 kont biznes oraz przeszkolił ponad 750 osób w całej Polsce z obsługi tego niesamowitego portalu.

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Michał Korba

Jak sprawdzić w Google Analytics, co naprawę przyniosło nam sprzedaż i jak uniknąć błędów w interpretacji wyników?

Wiele biznesów inwestujących w marketing on-line jest w stanie mierzyć efektywność swoich działań tylko na górnym etapie lejka marketingowo-sprzedażowego. Czy ta kampania sprowadziła nam ruch? Czy wygenerowaliśmy tym kanałem leady? Niestety w momencie przekazania leadów do działu sprzedaży, który "domyka" transakcję, mamy dziurę w analityce i nie widzimy faktycznej konwersji w naszych raportach Google Analytics - pokażę sposób, który pozwoli nam to odnotować. Dowiesz się także, jakie inne pułapki interpretacyjne czyhają na Ciebie w największym w sieci narzędziu analitycznym.

O prelegencie

Chief of Customer Success w User.com. Praktyk e-marketingu. Organizator pierwszego w Lublinie TEDxa oraz wyjątkowego projektu MediaLab Lublin Battle, niedoszły bloger, amator Yerba Mate i koszykówki oraz teoretyk-gawędziarz w obszarze sztuki barmańskiej oraz wielu zjawisk z obszaru styku technologii, ludzi i internetu.

Piotr Urbaniak

Jak skutecznie wypozycjonować swój sklep w Google? Poznaj nowe i lepsze podejście, dopasowane do obecnej sytuacji w wyszukiwarce.

Darmowy ruch z wyszukiwarki Google to dla większości sklepów internetowych najważniejsze źródło sprzedaży. Jest odpowiednikiem najlepszej galerii handlowej, najbardziej kompetentnych sprzedawców i najpiękniejszego wystroju w jednym! Jak do tego miejsca dojść i od czego rozpocząć podróż? O tym usłyszysz podczas prezentacji Piotra!

O prelegencie

Członek Zarządu Traffic Trends, od wielu lat związany z branżą e-commerce. Na swoim koncie posiada kilkaset zaplanowanych i przeprowadzonych z sukcesem kampanii reklamowych dla polskich sklepów. W swoich działaniach zawsze skupia się na realizacji określonego celu sprzedażowego i doborze odpowiednich narzędzi dopasowanych zarówno do możliwości finansowych Klienta, jak i branży, którą reprezentuje. Od wielu lat jest również aktywny jako trener marketingu, m.in. prowadząc zajęcia z tego zakresu na poznańskiej uczelni Collegium Da Vinci.

Damian Wiszowaty

BEST-SELLER, czyli o tym co charakteryzuje najlepszego sprzedawcę na AMAZON

Boks, zwany również "szermierką na pięści" to piękny i wymagający sport, a w sprzedaży na Amazon można dojrzeć wiele analogii. Jako niepraktykujący amator posłużę się terminologią pięściarską i wyjaśnię Wam: jakie cechy charakteryzują prawdziwego zawodnika na Amazon, dlaczego 10 słabszych uderzeń jest lepsze od 1 mocnego czym są uniki przed konkurencją, kupującymi i obsługą platformy czym jest kondycja, siła i szybkość w ujęciu sprzedaży na Amazon dlaczego największym wrogiem dla sprzedawcy jest zawsze on sam i dlaczego nie siła, a technika czyni na Amazon zawodnika.

O prelegencie

CEO Gonito. Ekspert Amazon, prawnik, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Doświadczony konsultant w zakresie odblokowywania kont sprzedażowych Amazon. Ma za sobą ponad 300 skutecznych przypadków przywracania sprzedaży i uwalniania środków. Specjalizuje się w rewitalizacji i optymalizacji sprzedaży na Amazon.

Paweł Mielczarek

Puste dni sprzedażowe - co poprawić, by mieć więcej klientów?

Niezależnie od branży, w której działasz, modelu, w którym sprzedajesz i klientów, do których kierujesz swoją ofertę to u konkurencji są kolejki. Dodatkowo, pod koniec miesiąca sprzedażowego ich zyski prezentują się znacznie lepiej. Dysponują również większym kapitałem na kolejne fale rozwoju. Jeśli ta sytuacja nie jest Ci obca, to moja prelekcja skierowana jest właśnie dla Ciebie. W ciągu 18 minut poznasz nowoczesne techniki sprzedaży, obszary wzrostu oraz będziesz w stanie określić bariery swojego biznesu stojące przed ostateczną decyzją zakupową klienta.

O prelegencie

Od 3 lat z powodzeniem prowadzi firmę, wspierając marki i budując strategię pod największy marketplace w Polsce.Wiedzę zdobywa na szkoleniach prowadzonych przez Grupę Allegro oraz w codziennej praktyce, współpracując z największymi markami na rynku. Wykonał już blisko 100 audytów, pomagając rozwinąć skrzydła sprzedawcom na krajowym portalu handlowym.

Przerwa kawowa

Aleksander Waszak

Jak połączyć offline z online?

Sprzedajesz offline w sklepach stacjonarnych i chcesz rozszerzyć działalność na sprzedaż przez internet? Jakie problemy handlu tradycyjnego rozwiązuje online? Jakie daje możliwość? Przeprowadzę Cię przez najważniejsze zagadnienia korzystając z własnych doświadczeń w budowaniu marki BODYLOOK premium lingerie w tradycyjnym kanale sprzedaży jak i online oraz efektywnie łącząc oba kanały. Jeżeli interesuje Cię stały wzrost to jest prezentacja dla Ciebie!

O prelegencie

Praktyk i konsultant e-commerce z ponad 9 letnim doświadczeniem. Współwłaściciel w firmie rodzinnej BODYLOOK premium lingerie działającej w branży bielizny premium – odpowiedzialny za rozwój sklepu internetowego oraz salonów stacjonarnych. Jako partner w firmie Milewski & Partnerzy przez kilka lat organizował jedne z największych wydarzeń biznesowo-motywacyjnych w Europie, m.in. z Tonym Robbinsem, Nickiem Vujiciem, Garrym Kasparovem. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz wielu warsztatów i szkoleń.

Magdalena Urban

7 sprawdzonych sposobów na rozkochanie Klienta w Twoim ecommerce

O prelegencie

Marketer z biznesowym podejściem. Studiowała International Business na University of North Florida oraz Zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim. Założycielka marki odzieżowej Urban Legend. Laureatka rankingu Forbes 30 under 30 oraz konkursu Dyrektor Marketingu roku organizowanego przez Mediarun.

Jakub Biel

Zakup to tylko ostatni krok. Poznaj wcześniejsze 4, które zwiększą Twoją sprzedaż.

Zakup przy kasie albo na stronie www jest efektem wielu składników całego procesu. Pokażę kilka prostych rozwiązań które sprawą, że klient szybciej złapie za koszyk i wypełni go po brzegi.

O prelegencie

PR & Communication Manager w firmie x-kom, gdzie odpowiada za całą komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, tj. kieruje działami: social media, PR, YouTube, komórką kreatywną oraz zespołem eventów. Pasjonat nowych technologii

Antoni Szczepaniak

Jak w handlu stacjonarnym zwiększać zyski, a nie tylko przychody?

Dobrze jest otwierać kolejne sklepy i pozyskiwać nowych klientów. Niestety oprócz przychodu wzrastają wówczas również koszty. Jak ich wzrost spowalniać? Jak je obniżać? Jak powiększać marżę, nie tracąc na jakości?

O prelegencie

Marketer, kolekcjoner mechanicznych zegarków wyprodukowanych w bloku wschodnim. Współpracuje z różnymi markami, głównie na etapie tworzenia strategii komunikacji. Na stałe związany z Surge Cloud - firmą wdrażającą innowacje w handlu stacjonarnym. Fan beletrystyki i książek biograficznych.

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

Sesja Q&A

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

32 wystąpienia

770

10 godzin video

Zarejestruj się jeszcze dzisiaj i otrzymaj pakiet 32 nagrań z  VI edycji o wartości 770 zł ZA DARMO!

Zarejestruj się Zarezerwuj teraz

Dostęp przesyłamy w ciągu
kilku godzin po opłaceniu rejestracji

Sprzedaż biletów na I commerce

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Bonusy w ramach pakietów: VIP Premium Standard
Miejsca w wydzielonych rzędach i napój od sprawny.marketing 1-wsze rzędy, ograniczona liczba miejsc

wartość:

177

Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketing prenumerata
Lunch lunch

wartość:

570

Materiały video z konferencji I love Commerce video

wartość:

770

Materiały video z VI edycji konferencji I love Marketing (24-26.10.2018) video 2
Paczka konferencyjna przesłana pocztą paczka konferencyjna
Slajdy z prezentacji przesyłane na żywo na Twój telefon prezentacje
Badge konferencyjny identyfikator

wartość:

47

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing magazyn sprawny.marketing
Egzemplarz magazynu My Company magazyn my company
Aplikacja do głosowania na prelegentów Aplikacja-grywalizacyjna

Bonusy w ramach pakietów:

VIP

Premium

Standard

1-wsze rzędy, ograniczona liczba miejsc

prenumerata

lunch

video

video 2

paczka konferencyjna

prezentacje

identyfikator

magazyn sprawny.marketing

magazyn my company

Aplikacja-grywalizacyjna

Wybierz bilet na konferencję

zostało miejsc 99870 PLN670 PLNzostało miejsc 99770 PLN570 PLNzostało miejsc 991070 PLN870 PLN
zostało miejsc 991270 PLN1070 PLNzostało miejsc 991670 PLN1470 PLNzostało miejsc 99770 PLN570 PLN
zostało miejsc 97870 PLN670 PLN

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
To pole jest obowiązkowe
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Bilet Premium I Love Sales

Bilet Standard I Love Sales

Pakiet Standard I love Sales & Commerce

Pakiet Premium I Love Sales & Commerce

Pakiet VIP I Love Sales & Commerce

Bilet Standard I Love Commerce

Bilet Premium I Love Commerce

To pole jest obowiązkowe

Co się dzieje po rejestracji?

1

Zarejestruj się i pobierz fakturę pro forma. Zapłacić możesz teraz lub w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas dostęp do materiałów video z z VI edycji konferencji. Wartość materiałów to aż 770 zł!

3

Tydzień przed konferencją otrzymasz paczkę konferencyjną. Znajdziesz w niej ważne informacje organizacyjne oraz koszulkę i gadżety od Partnerów.

4

W dniu konferencji zarejestruj się na naszych stanowiskach i odbierz identyfikator.

5

Podczas całej konferencji możesz głosować, oceniając prezentacje prelegentów. Zadecyduj, kto zdobędzie premie i wygra I Love Commerce!

6

Jeśli zdecydowałeś się na Pakiet VIP i Permium, 5 dni po zakończeniu konferencji, otrzymasz dostęp do materiałów video z tej edycji.

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Poznań Międzynarodowe Targi Poznańskie, Pawilon 15, Głogowska 14