Napisz
do nas

Napisz lub zadzwoń

  • 4 dni, 6 konferencji i 100 prelegentów
  • zupełnie nowe doświadczenie
 

Czym jest wirtualna wejściówka na #ilovemkt?

Konferencja I Love Marketing odbędzie się w dniach 20-23 października 2020 w Warszawie. Wydarzenie potrwa cztery dni, podczas których odbędzie się aż 6 konferencji!

W dniach 20-23 października odbędą się:

  • I Love SEO & Content
  • I Love Ads & Analytics
  • I Love Marketing
  • I Love Social Media
  • I Love Sales
  • I Love Commerce


To będzie pierwsze takie I Love Marketing! Wprowadzamy zupełnie nowe rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy chcą zdalnie uczestniczyć w konferencji! Wirtualna wejściówka na #ilovemkt to nie jest zwykły live streaming - to doświadczenie wirtualnego udziału w całej konferencji!

Oglądaj prezentacje na żywo podczas streamingu ze wszystkich 6 ścieżek tematycznych!

Weź udział w networkingu online z innymi uczestnikami - dzięki specjalnej aplikacji połączysz się na spotkania video 1:1 z innymi uczestnikami wirtualnej konferencji ale również tymi, którzy będą na miejscu w Multikinie.

Poznaj partnerów konferencji podczas targów - odwiedź odwzorowane wirtualnie foyer #ilovemkt, zapoznaj się z ofertą naszych Partnerów oraz umów się z ich przedstawicielami na indywidualne spotkanie.

Ciesz się nielimitowanym dostępem do aż 96 nagrań po zakończonej konferencji!

Dlaczego warto wybrać wirtualną wejściówkę na
I Love Marketing & Business?

  • 1Live streaming 4 dni i 6 konferencji tematycznych

    Otrzymujesz pełen dostęp LIVE do wszystkich prezentacji podczas 4 dni konferencji i aż 6 ścieżek tematycznych odbywających się w 2 salach Multikino Złote Tarasy!

  • 2Personalizowana agenda

    To Ty wybierasz, co oglądasz i tworzysz listę najciekawszych dla Ciebie prezentacji, do których będziesz mógł wrócić w każdym momencie.

  • 3Dostęp do aż 96 nagrań konferencji

    Dzięki wirtualnej wejściówce otrzymujesz dostęp do aż 96 profesjonalnych nagrań, uporządkowanych według 8 ścieżek tematycznych: I Love Ads & Analytics, I Love SEO & Content, I Love Marketing, I Love Social Media, I Love Sales, I Love Commerce!

  • 4Wirtualny networking

    Nie tylko oglądasz, ale poznajesz wszystkich uczestników konferencji - niezależnie czy biorą w niej udział zdalnie czy stacjonarnie! Dzięki specjalnej aplikacji możesz umówić się na spotkania video z innymi uczestnikami.

  • 5Wirtualne targi #ilovemkt

    Możesz odwiedzić odwzorowane wirtualnie stoiska wystawców obecnych podczas stacjonarnego eventu oraz dodatkowe stoiska dostępne tylko wirtualnie.

  • 6Licencja na grupowe odtwarzanie

    1 login umożliwia dostęp z jednego urządzenia, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby oglądać prezentacje całym zespołem!

  • 7Aktywny udział w grywalizacji

    Masz realny wpływ na to, kto zwycięży podczas I Love Marketing & Business! Dzięki aplikacji Slidecase głosujesz na wszystkie prezentacje oraz możesz notować na slajdach, przesyłanych na żywo na Twój telefon.

     
  • 8Oszczędność czasu i brak dodatkowych kosztów!

    Wirtualna wejściówka oszczędza Twój czas i nie generuje dodatkowych kosztów dojazdu i noclegu.

  • 9Paczka konferencyjna wraz z wejściówką

    Wirtualna wejściówka to nie tylko live streaming prezentacji, ale również paczka z dodatkowymi materiałami przygotowana przez nas i Partnerów konferencji. Paczkę dostarczy do Ciebie kurier około tygodnia przed rozpoczęciem konferencji.

     
  • 10Dodatkowe materiały dostępne od razu po zakupie!

    Kupując wejściówkę w pakiecie VIP od razu po zakupie dostajesz dostęp do bonusowych materiałów o wartości 6767 zł!

     

  • 11ZERO sprzedażowych prezentacji

    Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Każde wystąpienie jest oceniane pod kątem merytoryki oraz scenicznej prezentacji. Przez uczestników konferenecja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do stworzenia poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.

     
  • 1218-minutowe prezentacje

    Wiesz, że prezentacje wygłaszane na TED mają ograniczenie długości do max. 18 minut? Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.

  • 13Slajdy na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia

    Dzięki aplikacji konferencyjnej możesz robić notatki na konkretnych slajdach wszystkich prezentacji.

     
  • 14Użyteczne i inspirujące treści w wirtualnej odsłonie

    Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉 Zobacz opinie Uczestników.

     
  • 15Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!

    #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera - Macieja Kautza, który już IX edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

     
  • 16Wybierasz zwycięzcę #ilovemkt i gwiazdę okładki magazynu!

    Uczestnicy wybierają nie tylko zwycięzców #ilovemkt, ale również gwiazdę okładki magazynu sprawny.marketing! Prelegent z najwyższą średnią ze wszystkich dni, znajdzie się w kolejnym numerze naszego magazynu

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Poinformuj mnie o następnej zwyżce cen:

Dołącz do wydarzenia na Facebooku

Agenda

Kliknij w odpowiednią konferencję żeby zobaczyć harmonogram:

Dzień 1 -

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10-10:30

Wojtek Kardyś

Czy wirtualni influencerzy śnią o fejmie na Instagramie?

10:30-10:50

Rafał Szymkowiak
PragmatIQ

Pierwszy raz na konferencji

Content marketing: ile contentu a ile marketingu?

10:50-11:10

Jarosław Sieradzki
NPROFIT

Pierwszy raz na konferencji

Bezpieczne SEO dzięki nauce

11:10-11:30

Wojtek Mazur
Elephate

Pierwszy raz na konferencji

Wirusowy content marketing? A komu to potrzebne?

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00-12:20

Dawid Adach & Michał Szymański
MDBootstrap

Pierwszy raz na konferencji

Baidu SEO - jak wykorzystać astronomiczny potencjał chińskiego Internetu

12:20-12:40

Robert Marczak

Pierwszy raz na konferencji

Na początku było słowo

12:40-13:00

Barbara Stawarz - García
happy content

0

1

0

5/8

8,2/10

Promocja w czasach pandemii. Jaki powinien być twój content marketing w 2021 roku

13:00-13:20

Łukasz Rogala

Pierwszy raz na konferencji

Strategia SEO First – dlaczego SEO powinno być wspólnym mianownikiem wszystkiego co robisz w firmie

13:20-13:40

Michał Kasprzyk & Kris Nowak

6,06/10

Temat podany wkrótce

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

14:40-15:00

Szymon Słowik
Takaoto.pro

6,9/10

Audyt SEO bez tajemnic

15:00-15:20

Tomasz Stopka
Semurai

Pierwszy raz na konferencji

Treść, SEO i usługi Google czyli przepis na większą ilość ruchu

15:20-15:40

Damian Sałkowski
Senuto

Big Data w SEO. Czego nauczyłem się o SEO gapiąc się miesiącami w terabajty danych

15:40-16:00

Mariusz Bacic & Jarosław Dudek
MaxROY.agency

Pierwszy raz na konferencji

Problemy i wyzwania w SEO oraz ich nietypowe rozwiązania

16:00-16:30

Przerwa kawowa

16:30-16:50

Robert Niechciał
Ignition

Pierwszy raz na konferencji

Jak podejmować mądre decyzje w SEO?

16:50-17:10

Katarzyna Sowicka
AdCookie

Pierwszy raz na konferencji

Dlaczego Twój content marketing nie żyje?

17:10-17:30

Grzegorz Miłkowski
ContentHouse

Pierwszy raz na konferencji

Generowanie leadów za pomocą blogów i portali firmowych. Jak prowadzić media własne, żeby konwertowały na Twój biznes

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Sesja Q&A

18:00-18:15

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Wojtek Kardyś

Czy wirtualni influencerzy śnią o fejmie na Instagramie?

Co by było, gdybyśmy stworzyli sobie idealnego influencera? Kogoś, kto idealnie wpasuje się w gusta naszych fanów. Influencera, nad którym mamy pełną kontrolę, który nie wprowadzi naszej marki w kryzys czy zakłopotanie. Kogoś, kto idealnie trafia w target. Osobę, która zawsze się uśmiecha i nie sprawia żadnych problemów, a jej wizerunek możemy zmieniać i dostosowywać do aktualnych potrzeb. Która kosztuje zawsze tyle samo. Która należy do Ciebie. Co by było, gdybyśmy mieli wirtualnego influencera? Obsługa czytników ekranu włączona. Co by było, gdybyśmy stworzyli sobie idealnego influencera? Kogoś, kto idealnie wpasuje się w gusta naszych fanów. Influencera, nad którym mamy pełną kontrolę, który nie wprowadzi naszej marki w kryzys czy zakłopotanie. Kogoś, kto idealnie trafia w target. Osobę, która zawsze się uśmiecha i nie sprawia żadnych problemów, a jej wizerunek możemy zmieniać i dostosowywać do aktualnych potrzeb. Która kosztuje zawsze tyle samo. Która należy do Ciebie. Co by było, gdybyśmy mieli wirtualnego influencera?

O prelegencie

Ekspert do spraw komunikacji Internetowej. Z wykształcenia filozof, scenarzysta. Współzałożyciel agencji konsultingowo-produkcyjnej Good For You. W reklamie internetowej od ośmiu lat. Specjalizuje się głównie w produkcji video oraz marketingu influencerskim i social mediowym. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej Internetowi i influencerom - Cotygodniowy Przegląd Internetu.

Rafał Szymkowiak
PragmatIQ

Content marketing: ile contentu a ile marketingu?

O tworzeniu wartościowych treści, autentyczności twórcy oraz umiejętnym zagospodarowaniu efektów content marketingu. Na przykładzie trudnej marketingowo branży prawniczej. O błędach, których lepiej nie powtarzać i o sukcesach, które mogą inspirować. Wieloletni praktyk samouk opowie też o intuicji, konsekwencji i owocnej współpracy z marketerami.

O prelegencie

Radca prawny, specjalista w zakresie spółek i podatków. Obciążony marketingowym ADHD. Założyciel Kancelarii Prawnej PragmatIQ z Poznania, której ponad 30-osobowy zespół od 10 lat skutecznie promuje działalność zawodową w oparciu o marketing treści. Jeden z jej blogów www.Komandytowa.pl, który odwiedziło do tej pory ponad 1.000.000 UU, zdobył w 2019 r. tytuł Twórca Roku w kategorii Blogi firmowe przyznawany przez Influencer Live Poznań. PragmatIQ łamie od wielu lat kolejne stereotypy w branży prawniczej. Udowadnia przy tym, że można, w przyjaznej formie, dzielić się nieodpłatnie specjalistyczną wiedzą prawną i podatkową odnosząc sukces biznesowy. Przy okazji PragmatIQ od lat wydaje samodzielnie w kilkutysięcznych nakładach książki prawnicze, bajki dla dzieci, organizuje masowy bieg sztafetowy, wspiera liczne inicjatywy społeczne i kulturalne.

Pierwszy raz na konferencji

Jarosław Sieradzki
NPROFIT

Bezpieczne SEO dzięki nauce

Zbudujmy SEO bazując na content marketingu... pomyślało 200 sklepów w branży. W 2020 rozwój treści jest koniecznością, a nie przewagą konkurencyjną. Jak więc uzyskać przewagę konkurencyjną? Należy wykorzystać naukę w strategii link buildingu.

O prelegencie

Jako entuzjasta sportów wytrzymałościowych wie, że niczego nie da się osiągnąć w moment. Porównanie SEO do sportu - choć może wydawać się dziwnym - jest bardzo szczęśliwe z bardzo prostego powodu. Pozycjonowanie to wyścig, a nie gra jednoosobowa! Od kilku lat jego praca ma charakter handlowo-doradczy, jednak początek historii z SEO to praca stricte techniczna. Techniczny background i wieloletnie doświadczenie w rozwoju biznesu Klientów pozwala mu pełnić rolę "trenera", który wraz ze swoim sztabem jest w stanie poprowadzić przez cały proces by finalnie doprowadzić do lukratywnego miejsca na pudle. Prowadzi szkolenia wewnętrzne dla firm i prelekcje, m.in PrestaShop Day.

Pierwszy raz na konferencji

Wojtek Mazur
Elephate

Wirusowy content marketing? A komu to potrzebne?

Kiedyś wystarczył krótki artykuł, a dziś… nadmiar treści w Internecie sprawia, że coraz trudniej osiągnąć konkretne efekty. Pokażę Ci przykłady skutecznych kampanii content marketingowych. Dowiesz się jak prawidłowo podchodzić do marketingu treści w 2021 roku, z jakimi wyzwaniami musisz się zmierzyć oraz jakich korzyści i efektów działań możesz się spodziewać.

O prelegencie

Wojtek to CEO Elephate. Koncentruje się na content marketingu i strategii budowania linków. Poza światem internetowym jego pasjami są fotografia, nurkowanie na rafie koralowej i inne sporty.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Dawid Adach & Michał Szymański
MDBootstrap

Baidu SEO - jak wykorzystać astronomiczny potencjał chińskiego Internetu

Chiny zjadają świat. 800 milionów użytkowników Internetu, najszybciej rosnąca i bogacąca się klasa średnia oraz niewyczerpany kapitał chińskich firm tworzą razem niesamowitą okazję, aby wystrzelić swój biznes w kosmos. To złoto jest jednak tylko dla najbardziej zuchwałych, ponieważ robienie biznesu w Chinach i prowadzenie działań SEO w ichniejszym Internecie każe nam zapomnieć o wszystkim, co znamy z Zachodniego Świata.

O prelegencie

Dawid i Michał, umieszczeni na liście Forbesa "30 przed 30", to założyciele MDBootstrap.com - narzędzi do tworzenia stron i aplikacji, z których korzysta ponad 2 miliony programistów z całego świata oraz firmy i organizacje takie jak Amazon, Samsung, Nike czy NASA. MDBootstrap.com jest jednocześnie jednym z największych w sieci portali dotyczącym technologii internetowych, generującym miliony odwiedzin każdego miesiąca z ponad 100 krajów z całego świata - głównie USA i Azji. 90% ruchu na MDBootstrap.com pochodzi z wyszukiwarek. Dawid i Michał wyspecjalizowali się w międzynarodowych działaniach SEO, zdobywając dominującą pozycję w swojej branży w wynikach wyszukiwania w Ameryce, Europie i Azji. Wielkim wyzwaniem przed jakim stanęli w ostatnim roku był rynek chiński i działania SEO w chińskim odpowiedniku Googla - Baidu. To zadanie kazało im zapomnieć o wszystkim, czego do tej pory wiedzieli o SEO i zagłębić się w hermetyczny i dziwaczny świat chińskiego Internetu.

Pierwszy raz na konferencji

Robert Marczak

Na początku było słowo

Skoro można w 7 dni stworzyć świat, to czemu nie można w 7 krokach zbudować skutecznej strategii contentowej? Dowiedz się jak zaplanować działania content marketingowe, aby generować wysokie pozycje w Google i siódmego dnia odpoczywać.

O prelegencie

Doświadczony marketer specjalizujący się w strategiach i optymalizacji procesów sprzedażowych online i lead generation. Szkoleniowiec i konsultant z doświadczeniem w pracy ze startupami, SaaS, e-commerce.

Pierwszy raz na konferencji

Promocja w czasach pandemii. Jaki powinien być twój content marketing w 2021 roku

Podcasty, wideo, evergreeny. Nie warto chwytać się wszystkiego, jeśli zależy nam na optymalizacji budżetu! Jak zaplanować skuteczne działania content marketingowe w 2021 roku, by dopasować je do rezultatów, które chcemy osiągać.

O prelegentce

Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” wydanej przez PWN i dziś to właśnie treści w internecie są jej specjalnością. W 2016 roku trafiła do rankingu najbardziej kreatywnych osób w biznesie magazynu BRIEF. Dziś buduje #HappyContent, agencję specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami. Prowadzi szkolenia i wykłada na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS).

0

1

0

5/8

8,2/10

Łukasz Rogala

Strategia SEO First – dlaczego SEO powinno być wspólnym mianownikiem wszystkiego co robisz w firmie

Statystyki pokazują, że w niektórych branżach potrzeba nawet 20 kontaktów zanim użytkownik zdecyduje się na zakup Twoich produktów lub usług. Google na trwałe weszło w naszą świadomość i naszą kulturę przez co jego rola jest nieco bagatelizowana. Jak w miksie kanałów marketingowych umiejscowiona jest wyszukiwarka? Dlaczego warto myśleć SEOcentrycznie o wszystkich co robimy w biznesie? Strategia SEO First uwzględnia zmieniajacą się rolę Google i zakłada taką kombinację działań i możliwości, które pozytywnie pracują dla Twojego biznesu. SEO to klucz do spójności Twoich działań w Internecie.

O prelegencie

Gdy zaczynał interesować się SEO ponad 10 lat temu nie przypuszczał, że początkowo przelotny romans przerodzi się w namiętne uczucie i cudowną relację. I chociaż SEO potrafi dać w kość swoją nieprzewidywalnością to pomimo upływu lat uczucie nie słabnie. Fan technicznego SEO, które jest przede wszystkim SKALOWALNE. Entuzjasta dobrego (SEO Friendly) contentu oraz nietypowych działań związanych z pozyskiwaniem linków. Administrator grupy "seowcy" na Facebooku. W wolnych chwilach żołnierz w Call of Duty i piłkarz w FIFA 20.

Pierwszy raz na konferencji

Michał Kasprzyk & Kris Nowak

Temat podany wkrótce

O prelegencie

"Michał Kasprzyk Przemówienia sprawiły, że życie wywróciło mu się do góry nogami i dzięki temu ma teraz cel w życiu, pracę i żonę. Chce opowiadać historie, które dają wartość odbiorcom oraz pomagać innym tworzyć takie historie. Najnowsze medium, które mu na to pozwala i którym się ekscytuje, to podcasty. Pomaga wygłaszać lepsze przemówienia ludziom, którzy chcą skuteczniej przekazywać swoją wiedzę lub inspirować innych. Podcaster w Do Początku, partner w Earborne Media i założyciel Biura Mówców Spice. Krzysztof Nowak Copywriter i PRowiec, który podróżując odkrył, że filmowanie jest nie tylko jego pasją, ale też sposobem na życie. Wprowadzając storytelling do swojej pracy wraz z nomadycznym domem produkcyjnym Single Hop Media tworzy filmy, które pobudzają emocje i wyobraźnie. Działa w każdym medium, które pozwoli mu wykorzystać ciekawy przekaz – zwłaszcza podcasty. Organizator licznych konferencji i barcampów, early adopter nowych technologii i mediów. Full-stackowy specjalista od komunikacji i mediów z wyszczególnieniem marketingu video. Podcaster w Do Początku. Partner w Earborne Media."

6,06/10

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Szymon Słowik
Takaoto.pro

Audyt SEO bez tajemnic

Podczas prezentacji zaprezentuję zakres w jakim powinny być realizowane audyty SEO oraz pokażę korzyści, jakie z tego wynikają. Pokażę szerokie spektrum spotykanych błędów, przez które serwisy internetowe nie realizują swojego potencjału w wyszukiwarce Google. Przedstawię plan audytu, sposób zbierania informacji, prezentacji danych i przełożenia przeprowadzonych analiz na działania optymalizacyjne. Z tej prezentacji dowiesz się, jaka wiedza płynie z audytu SEO i jak może to pomóc Twojemu biznesowi.

O prelegencie

Marketingiem w różnych formach zajmuje się już ponad dekadę, a od około 2010 roku rozwija kompetencje jako specjalista SEO. Miał okazję zbierać doświadczenie zarówno podczas pracy w agencji, w wewnętrznym dziale firmy, pracując jako niezależny konsultant i freelancer prowadzący kampanie marketingowe (zwłaszcza SEO, ale także PPC i content marketingowe), a dzisiaj prowadzi swoją agencję – Takaoto.

6,9/10

Tomasz Stopka
Semurai

Treść, SEO i usługi Google czyli przepis na większą ilość ruchu

Jeżeli na swojej stronie internetowej publikujesz treści regularnie i to w sporych ilościach - jest szansa, że będziesz mieć możliwość wygenerowania dodatkowego ruchu na stronie zupełnie za darmo! Pomocne będą usługi Google News oraz Google Discovery. Usługi te, razem z dobrze zoptymalizowaną treścią, są w stanie dostarczyć Ci sporo ruchu! Pokażę Ci, jak wycisnąć z wyszukiwarki Google 200% i poprzez analizę danych w Google Search Console i Google Analytics przygotować treści na stronie, które wygenerują dużo więcej ruchu. Ten opis to nie clickbait. Praktyczne SEO w czystej postaci.

O prelegencie

specjalista SEO prowadzący niedużą agencję SEO SEMURAI w podkrakowskich Niepołomicach. W czasie ponad 10 lat pracy jaki specjalista SEO, miał okazję współpracować z klientami różnego typu i wielkości. Tomasz zrealizował liczne konsultacje i prelekcje a także szkolenia SEO we współpracy z Whitepress. Ma na swoim koncie książkę o Content Marketingu, kurs Wideo o SEO a także liczne publikacje w wielu mediach. Na co dzień stara się budować widoczność stron klientów poprzez optymalizację stron i treści na nich zawartych.

Pierwszy raz na konferencji

Damian Sałkowski
Senuto

Big Data w SEO. Czego nauczyłem się o SEO gapiąc się miesiącami w terabajty danych

Pokażę Ci nieco inne podejście do SEO. Podejście oparte w pełni o modele matematyczne, dane i wnioskowanie w oparciu o nie. Dowiesz się jak wykorzystać dostępne dane i narzędzia do tego, żeby osiągać w SEO ponadprzeciętne rezultaty.

O prelegencie

CEO Senuto, aplikacji do kompleksowego wsparcia działań SEO. Specjalista SEO z bagażem doświadczeń z rynku polskiego i rynków zagranicznych. Autor dwóch książek o marketingu internetowym i kilkuset artykułów w tej tematyce. Interesuje się w szczególności zastosowaniem big data i machine learning w działaniach SEO. Prywatnie fan piłki nożnej i sportów motorowych.

Mariusz Bacic & Jarosław Dudek
MaxROY.agency

Problemy i wyzwania w SEO oraz ich nietypowe rozwiązania

Przeanalizujemy i omówimy proste oraz zawiłe zagadnienia SEO, te które mogą być "śmiertelne" dla Twojej strony oraz te, które pomogą wycisnąć z niej maksimum. Wskażemy krok po kroku kompleksowe rozwiązania do wdrożenia na stronie. Nawet jeśli znasz rozwiązanie wskazanego problemu, to liczymy, że 18 minut które poświęcisz na naszą prezentację i zapoznanie się z naszym podejściem pozwoli Ci zaoszczędzić czas dzięki wprowadzeniu odpowiednich procesów.

O prelegencie

Jarosław pierwsze kroki w SEO stawiał już 8 lat temu, kiedy to zainteresował się marketingiem internetowym na potrzeby aktywnego uczestnictwa w programach afiliacyjnych. Na co dzień związany z MaxRoy.Agency, gdzie od lat nie tylko tworzy i realizuje strategie SEO dla klientów agencji, ale również współpracuje ściśle z działem Content Marketingu. Mariusz od 6 lat zajmuje się marketingiem internetowym specjalizując się w zakresie SEO. W codziennej pracy dla MaxRoy.agency skupia się na analizach, planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań by pomagać zarówno małym i dużym biznesom. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując przeróżne narzędzia SEO. W wolnym czasie amator sportu i miłośnik podróży.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Robert Niechciał
Ignition

Jak podejmować mądre decyzje w SEO?

Czego możesz spodziewać się po Google? Wszystkiego? Dwa ostanie lata zaserwowaly nam lawinę zmian w algotytmie Google. Rodzi się pytanie, co NAS czeka w najbliższej przyszłości i jak planować swoje działania, by kolejne zmiany nie wyrzuciły Twojgo biznesu z wyszukiwarki Wielkiego G? Spokojna analiza kierunku zmian i ich poprawna interpretacja pomoże Ci podejmować bezpieczne decyzje i działania, nastawione na długoterminowy rozwój.

O prelegencie

Robert jest, jak sam mówi, uzależniony od SEO. Google jest dla Roberta ogromnym wyzwaniem, a praca z nim niesamowitą grą strategiczną. Na co dzień prowadzi kampanie SEO w trudnych branżach w Polsce i za granicą. Pracuje z klientami oraz prowadzi własne strony i kampanie afiliacyjne. Konsultuje i kieruje działaniami link buildingowymi dla małych i dużych stron.

Pierwszy raz na konferencji

Katarzyna Sowicka
AdCookie

Dlaczego Twój content marketing nie żyje?

Od kilku lat content marketing jest odmieniany przez wszystkie przypadki, a grono marketerów deklarujących jego stosowanie ciągle rośnie. Zapytasz: i co z tego? Masz rację – często nic. Tak spore nic, że trudno zauważyć, jak ledwo dyszy. Czy jesteś gotowy, że niedługo umrze? A może już nie żyje? Sprawdzimy to wspólnie: diagnoza -> reanimacja. Nie obiecuję pigułki szczęścia. Dostaniesz konkretną i sprawdzoną receptę, z gwarancją skuteczności.

O prelegentce

Head of Content w agencji digital marketingu adCookie, wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska, wykładowca na AGH w Krakowie i SWPS we Wrocławiu, prelegent i szkoleniowiec. Współpracowała z takim markami jak: Leroy Merlin, Castorama Polska, ING Bank Śląski, BNP Paribas, Prymat, Zalando. Doświadczony ekspert w zakresie content marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem budowania strategii maksymalizujących efekty biznesowe.

Pierwszy raz na konferencji

Grzegorz Miłkowski
ContentHouse

Generowanie leadów za pomocą blogów i portali firmowych. Jak prowadzić media własne, żeby konwertowały na Twój biznes

Konkret Marketing: jak zmusić blog lub portal firmowy by przynosił konkretne efekty, jak genetowanie leadów, kontakt z potencjalnym klientem, a nawet sprzedaż? Pokażę jak zachęcić użytkowników do pozostawienia kontaktu do siebie (adresu e-mail lub numeru telefonu), jak budować konwersję za pomocą konkretnych formularzy lub automatyzować ten proces dzięki wykorzystaniu chatbotów w content marketingu. Dzięki omówionym przykładom zobaczysz, jak firma może zaROIć się od klientów, by pojawiła się lepsza efektywność i premia!

O prelegencie

CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył także pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Jurajska, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), X-lander, PSB Mrówka, Mosso Kewpie, mFinanse, Union Investment.

Pierwszy raz na konferencji

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 1 -

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10 - 10:30

Piotr Płóciennik
Salesberry

Pierwszy raz na konferencji

Strategia Sprzedaży - tajemniczy oczywisty składnik sukcesu

10:30 - 10:50

Wojciech Telenga
Deloitte

Pierwszy raz na konferencji

Alibaba i 12 rozbójników

10:50 - 11:10

Grzegorz Furtak

Pierwszy raz na konferencji

Pricing – jak więcej zarabiać na swoich cenach

11:10 - 11:30

Bogdan Sosnowski
Sosnowski Consulting

Pierwszy raz na konferencji

Twój najwyższy potencjał

11:30 - 12:00

Przerwa kawowa

12:00 - 12:20

Wojciech Herra

Pierwszy raz na konferencji

Tragarze muszą odejść

12:20 - 12:40

Barbara Piasek
Evenea

Jak poprzez automatyzację nawet kilkunastokrotnie podnieść wyniki sprzedaży bez zwiększania kosztów stałych.

12:40 - 13:00

Paweł Murszewski

Pierwszy raz na konferencji

Sprzedaż przez internet a motoryzacja XXI wieku.

13:00 - 13:20

Mateusz Komorowski
sprawny.marketing

Pierwszy raz na konferencji

W sprzedaży bądź sobą, czyli jak sprzedaje setki biletów na konferencje sprawnego.marketingu

13:20 - 13:40

Tomasz Zieliński

Pierwszy raz na konferencji

Zgadywanie w sprzedaży się nie opłaca.

13:40 - 14:40

Przerwa obiadowa

14:40 - 15:00

Bartosz Majewski
Casbeg

Pierwszy raz na konferencji

Sztorm idealny czyli jakie trzy siły zmieniają pracę działów sprzedaży?

15:00 - 15:20

Szymon Negacz
Sellwise

Pierwszy raz na konferencji

"Szefie, mamy za drogo” – czyli jak radzić sobie z problemem za wysokiej ceny?

15:20 - 15:40

Marcin Grela
Sales Angels

Pierwszy raz na konferencji

Handlowiec przyszłości, czyli KTO?

15:40 - 16:00

Michał Balcerzak

Pierwszy raz na konferencji

(Nie) Oczywiste prawdy w sprzedaży, czyli jak zbudowałem 2 firmy handlowe bez budżetu na start

16:00 - 16:30

Przerwa kawowa

16:30-16:50

Maciej Aniserowicz
devstyle.pl

Pierwszy raz na konferencji

Money is in the list? 2 miliony złotych zarobione w 8 dni bez żadnych reklam twierdzą, że tak!

16:50-17:10

Michał Świderski

Pierwszy raz na konferencji

SPRZEDAŻ – Tu nie chodzi o talent ! Co robić aby skutecznie sprzedawać. Główne grzechy sprzedawców, czyli dlaczego klienci odchodzą do konkurencji?

Piotr Majewski

Jeśli zarabiasz na 1 transakcji, przegrasz!

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40 - 18:00

Sesja Q&A

18:00 - 18:15

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

Piotr Płóciennik
Salesberry

Strategia Sprzedaży - tajemniczy oczywisty składnik sukcesu

Składniki dobrej strategii sprzedaży zostały wielokrotnie opisane. Wiemy, jak krok po kroku zbudować strategię sprzedaży, która jest skuteczna i realna. Wiemy też czego unikać. Ale jest też jeszcze jeden oczywisty składnik strategii sprzedaży, bez którego nie osiągniemy trwałego sukcesu. Przyjrzyjmy mu się w szczegółach.

O prelegencie

Prezes Zarządu w Salesberry – firmie wspierającej Klientów w budowie skutecznych strategii sprzedaży, organizacji i zarządzaniu sprzedażą oraz budowie standardów sprzedaży. Prowadzi projekty budowy strategii rozwoju oraz strategii sprzedaży. Wspiera Klientów Salesberry we wdrożeniu dobrych standardów zarządzania i organizacji sprzedaży oraz wdrożeniu standardów pracy w sprzedaży. Odpowiada za rozwój firmy, współpracę z zespołem konsultantów oraz prowadzenie najważniejszych projektów i przygotowanie narzędzi wspierających pracę konsultantów. Jest autor Modelu Przewagi Konkurencyjnej™ oraz Wzorcowych Map Procesów Sprzedaży™ – narzędzi wykorzystywanych przez konsultantów Salesberry w projektach budowy strategii sprzedaży.

Pierwszy raz na konferencji

Wojciech Telenga
Deloitte

Alibaba i 12 rozbójników

Sprzedażowe „sezamie otwórz się”. Opowieść o kilkunastu sprawnych i bardzo praktycznych zbójach, którzy jak nikt inny wiedzą o tym jak powinna wyglądać ta robota, by skarbiec firmy był pełen i oczywiście o tym co powinien potrafić herszt tej bandy. Jednym zdaniem – zdradzę magiczną formułę z najbardziej aktualnej baśni o sprzedaży.

O prelegencie

Head of Sales Transformation w Deloitte. Ma ponad 12 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM. Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć.Wojtek pasjonuje się digitalowymi rozwiązaniami na styku produktu i sprzedaży, szerzeniem sprawnego wielokanałowego podejścia w kontakcie z klientem (omnichannel-u) oraz implementacji bądź optymalizacji modeli subskrypcyjnych. Wierzy, że podstawą każdego biznesu są ludzie, bo jeżeli mamy dobrych ludzi na właściwym miejscu, oni po prostu zrobią swoje. W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.

Pierwszy raz na konferencji

Grzegorz Furtak

Pricing – jak więcej zarabiać na swoich cenach

Czy wiesz, że możesz zarabiać więcej na swoich cenach? Może bardziej opłaca się sprzedawać mniej z dobrze skalkulowana ceną lub więcej bez rabatu lub promocji? Odkrywcze? Podczas prezentacji dowiesz się: jaką role pełni cena w decyzji zakupu klienta, w jaki sposób klienci porównują ceny? Omówię metody - w jaki sposób możesz wpływać na akceptację cen swoich klientów. To będzie 18 minut bardzo „cennej” wiedzy!

O prelegencie

Ekspert w dziedzinie pricingu oraz strategii monetyzacji. Założyciel pricingLAB – firmy konsultingowej specjalizującej się w pricingu. W ramach działalności doradczej realizował projekty optymalizacji pricingowej oraz szkolenia pricingowe dla takich firm jak: Inter Cars, Auto Land, Animex, Michelin, Maspex, Grupa Topex, Investa, PBS Connect, Żabka, Lewiatan.

Pierwszy raz na konferencji

Bogdan Sosnowski
Sosnowski Consulting

Twój najwyższy potencjał

Jak osiągnąć swój najwyższy potencjał ? Jakie pytanie sobie postawić ? Jak myślenie zmienia działanie ? Prezentacja o tym w jaki sposób wygląda nasza efektywność a jak może wyglądać. Jak budować w sobie motywację. Które narzędzia służą do podnoszenia własnej efektywności. Jak myśleć strategicznie i planować skutecznie.

O prelegencie

Właściciel Sosnowski Consulting, były Direct Sales Director P4 Sp. z.o.o. ( PLAY), coach ICC, master NLP, odpowiedzialny za powstanie, budowę i rozwój kanału franchyzowego Doradców Biznesowych PLAY. Praktyk z zapleczem dydaktycznym, trener, doradca, mówca inspiracyjny, specjalizuje się w strategii i wdrażania zmian, budowaniu zespołów, procesach sprzedażowych.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

Wojciech Herra

Tragarze muszą odejść

Zmiany w świecie sprzedaży obserwowaliśmy od lat. To, co jeszcze kilkanaście lat temu przynosiło rezultaty dziś stało się przeciwskuteczne. Indywidualne premie, czy przypisywanie handlowców do Klientów to w dobie rozproszonych zespołów żyjące relikty przeszłości. Jak zbudować organizację sprzedażową, w której sukces Klienta będzie na pierwszym miejscu, a podpisanie umowy będzie początkiem długofalowej i rentownej relacji.

O prelegencie

"Jestem przede wszystkim sprzedawcą. Jeśli jest coś co naprawdę lubię robić to sprzedaż. Uwielbiam podjąć decyzję, że dana firma będzie moim Klientem, a następnie przeprowadzić cały proces sprzedaży. Poza tym jestem przedsiębiorcą. Prowadzę butikową firmę szkoleniowo- doradczą oferującą swoim Klientom rozwiązania ukierunkowane na zwiększenie efektywności sprzedaży. Od zawsze sprzedaję do Klientów biznesowych i korporacyjnych. Przeszedłem przez wszystkie etapy rozwoju. Od młodszego konsultanta i umawiania spotkań z Klientami swoim starszym kolegom, poprzez konsultanta, senior konsultanta, aż po partnera międzynarodowej firmy doradczo-szkoleniowej na Polskę. Moje motto: „Ludzie komplikują sprawy, z obawy przed prostymi rozwiązaniami”. Uwielbiam dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi pokazując, że sprzedaż do Klientów biznesowych naprawdę jest prosta … tylko trzeba ją zrozumieć."

Pierwszy raz na konferencji

Barbara Piasek
Evenea

Jak poprzez automatyzację nawet kilkunastokrotnie podnieść wyniki sprzedaży bez zwiększania kosztów stałych.

Podczas prezentacji dowiesz się, jak pokryć koszt pozyskania klienta, zanim on zdecyduje się na zakup Twojej głównej oferty. Jak wyróżnić się na tle konkurencji, zdobyć zaufanie na rynku pomimo wyższych cen. Jak pomóc podjąć decyzję zakupową klientowi, który dziś od Ciebie nie kupuje oraz jak zwiększyć nawet kilkukrotnie wielkość sprzedaży z prowadzonych rozmów 1 na 1. 

O prelegentce

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie zebrane jako manager w międzynarodowych korporacjach, m.in. Procter&Gamble, RWE, BMW Polska, Orange, Empik. Jest Prezesem Zarządu spółki Evenea, kompleksowego software dedykowanego do oragnizatorów wydarzeń oraz współzałożycielem system do chatbotów IncredBots; rozwiązań matchująccy startupy technologiczne, korporacje oraz inwestorów z 60 krajów poprzez konferencję Wolves Summit jak również platformę matchmakingową online. Jest również współzałożycielem See Bloggers – największego festiwalu dla twórców internetowych w Polsce z ponad 100 mln zasięgami oraz Festiwalu Kobiet Internetu.

Paweł Murszewski

Sprzedaż przez internet a motoryzacja XXI wieku.

W ramach wystąpienia zostanie przedstawiony temat przystosowania stacji Dealerskich do nowoczesnych form sprzedaży samochodów przez internet. Uczestnicy dowiedzą się jak klasyczna sprzedaż samochodów przeniosła się do sieci i jaki wpływ ma to na organizację stacji Dealerskiej oraz pracę sprzedawcy samochodów.

O prelegencie

Od 11 lat związany zawodowo z branżą motoryzacyjną. Swoją karierę zawodową rozpoczął jako asystent trenera podczas szkoleń produktowych marki Volkswagen. W kolejnych latach w ramach struktur Volkswagen Group Polska zajmował stanowiska Product Managera, gdzie odpowiedzialny by strategię produktową i cykl życia produktu modeli, oraz Specjalisty do spraw PR w marce Volkswagen Samochody Osobowe. W tym czasie aktywnie uczestniczył ciągle w większości szkoleń produktowych, certyfikacyjnych oraz prezentacjach dziennikarskich wszystkich modeli marki wprowadzanych na rynek. Od 3 lat jako trener odpowiedzialny jest za przygotowanie i prowadzenie szkoleń produktowych, certyfikacyjnych oraz egzaminów dla marek grupy VAG.Od

Pierwszy raz na konferencji

Mateusz Komorowski
sprawny.marketing

W sprzedaży bądź sobą, czyli jak sprzedaje setki biletów na konferencje sprawnego.marketingu

W dobie nowoczesnych technik, automatyzacji sprzedaży poprzez różne narzędzia, my sprzedawcy coraz częściej zapominamy, że po drugiej stronie cały czas jest tylko człowiek. Pokażę Ci, jak wyjść poza schemat tradycyjnego handlowca oraz wyróżnić się na tak konkurencyjnym rynku. Zobaczysz, jak dzięki nieszablonowemu podejściu regularnie osiągam dobre wyniki i mam grono stałych klientów.

O prelegencie

Od 5 lat zajmuje się sprzedażą, łącząc tradycyjne metody z nowoczesnymi narzędziami. W sprawny.marketing pomaga klientom w doborze jak najlepszej ścieżki szkoleniowej oraz sprzedaje wszystkie jego produkty. Aktywny uczestnik szkoleń i konferencji sprzedażowych. Prywatnie miłośnik sportów zimowych, zwłaszcza narciarstwa alpejskiego oraz pasjonat historii reklamy i jej dziedzictwa.

Pierwszy raz na konferencji

Tomasz Zieliński

Zgadywanie w sprzedaży się nie opłaca.

Jest tylko jeden "sekret" sprzedaży i na nim skupię się w mojej prezentacji. Opowiem o tym, jak słuchać klienta, by usłyszeć, co naprawdę motywuje go do działania i zakupu, tak na serio, w głębi duszy. W trakcie takiego słuchania klient najczęściej sam sobie sprzedaje, potrzebuje tylko poczucia bezpieczeństwa i pewności, że może nam powierzyć swój sekret. Jak zapewnić mu te poczucie bezpieczeństwa i pomóc wydobyć prawdziwą motywację? O tym będzie to nietypowe wystąpienie.

O prelegencie

Trener sprzedaży. Praktyk posiadający 19-letnie doświadczenie handlowe. Wyspecjalizowany w szkoleniach z umiejętności sprzedażowych. Autor projektu szkoleniowego „Jak sprzedawać więcej”, opartego na autorskich metodach sprzedażowych, w którym tylko w 2015 roku wzięło udział kilkuset właścicieli firm i ich handlowców.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa obiadowa

Bartosz Majewski
Casbeg

Sztorm idealny czyli jakie trzy siły zmieniają pracę działów sprzedaży?

W swoim wystąpieniu Bartosz opowie nam o zmianach w zachowaniach klientów, specjalizacji w działach sprzedaży oraz automatyzacji procesów na styku z klientem. Wszystko wskazuje na to, że działy sprzedaży stoją na progu zmiany porównywalnej z tą, która zmieniła świat marketingu w ostatniej dekadzie. Czy jesteś przygotowany na to, żeby skorzystać z nadarzającej się okazji?

O prelegencie

Wierzy, że „odpowiednia ilość gotówki od klientów może rozwiązać wszystkie problemy firmy”. Wiedzę i doświadczenie zdobywał jako handlowiec w firmach takich jak Divante, Unity, MassGravity, Hipotekaplus.pl, a także RightHello gdzie był współzałożycielem oraz szefem sprzedaży. 11 lat pracy doprowadziło go do rezultatów, z których jest dumny – ponad dwudziestu milionów złotych w zamkniętych transakcjach i wielu kolejnych realizowanych przez wyszkolonych lub zarządzanych przez niego ludzi.

Pierwszy raz na konferencji

Szymon Negacz
Sellwise

"Szefie, mamy za drogo” – czyli jak radzić sobie z problemem za wysokiej ceny?

Większość ludzi sprzedaży regularnie słyszy od klientów „Masz za drogo! Jak dasz taniej, to kupię.” A skoro to jeden z najczęstszych problemów w sprzedaży – zajmijmy się nim i spróbujmy go rozwiązać. Prezentacja przybliży sposoby poradzenia sobie z tym problemem oraz odkryje… z czego tak naprawdę się bierze.

O prelegencie

Trener Biznesu, Konsultant, Informatyk i właściciel Sellwise.pl. Od samego początku kariery związany ze sprzedażą B2B. Wykorzystując wykształcenie informatyczne i doświadczenie we współpracy ze spółkami technologicznymi, w ostatnich latach rozwija działy sprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie. Skutecznie wspiera klientów Sellwise w realizacji swoich celów biznesowych. Doświadczenie zdobywał, prowadząc kilkudziesięcioosobowe działy sprzedaży, które docierały do ponad 50 krajów w Europie i na świecie, łącznie generując ponad 700 milionów złotych sprzedaży.

Pierwszy raz na konferencji

Marcin Grela
Sales Angels

Handlowiec przyszłości, czyli KTO?

Podobno dobry handlowiec sprzeda wszystko wszystkim, nawet śnieg Eskimosom i piasek Arabom. Ale czy oby na pewno? Czy sami kupowalibyście dalej od handlowca, który wcisnął Wam coś, czego nie potrzebujecie? Idę o zakład, że dacie się nabrać najwyżej raz, a potem będziecie omijać go szerokim łukiem. Nic więc dziwnego, że 75% Klientów woli kupować bezpośrednio przez stronę internetową, a nie przy udziale handlowca. Klienci mają już dość tanich chwytów handlowców-katarynek, którzy nie rozumieją, że bez dawania realnej wartości, niedługo wypadną z rynku. Jak zatem myśleć o Klientach i jak sprzedawać, żeby Klienci chcieli się z nami spotykać i od nas kupować? O tym opowiem podczas mojego wystąpienia: Handlowiec przyszłości, czyli KTO?

O prelegencie

Twórca Sales Angels – największej społeczności ludzi sprzedaży w Polsce. Pod hasłem „Sprzedawanie to pomaganie” organizuje comiesięczne spotkania handlowców i managerów sprzedaży z czołowymi ekspertami sprzedaży w Polsce. Pogromca sprzedażowego bełkotu i zwolennik sprzedaży opartej o zdrowe wartości. Posiada bogate doświadczenie w roli headhuntera pracowników działu sprzedaży, specjalizuje się w rekrutacji dyrektorów sprzedaży. Wcześniej handlowiec i manager sprzedaży w branży finansowo-ubezpieczeniowej. Od 6 lat związany z firmą doradczo-konsultingową 4Results.

Pierwszy raz na konferencji

Michał Balcerzak

(Nie) Oczywiste prawdy w sprzedaży, czyli jak zbudowałem 2 firmy handlowe bez budżetu na start

Odpowiedź na pytanie CO trzeba zrobić by ułożyć sprzedaż w firmie jest zawsze taka sama. Odpowiedź JAK to zrobić już nie. Podczas prezentacji pokażę model, który pozwala mi być skutecznym w biznesie od prawie 10 lat. Gdybym dziś zaczynał to sam chciałbym to usłyszeć.

O prelegencie

Jest przedsiębiorcą, który specjalizuje się w modelowaniu sprzedaży. Wchodzi w rolę wspólnika, którego zadaniem jest zbudowanie sprzedaży tak by była przewidywalna i powtarzalna. Przeszedł drogę od handlowca do dyrektora handlowego i wszystko, o czym mówi w temacie sprzedaży, najpierw przepracował w swoich firmach. Obecnie jest współwłaścicielem Lokalmedia, PDF Financial Mentoring i autorem projektu Salesmaker.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

Maciej Aniserowicz
devstyle.pl

Money is in the list? 2 miliony złotych zarobione w 8 dni bez żadnych reklam twierdzą, że tak!

Lista mailingowa to nie przeżytek, lecz źródło dużych pieniędzy. Trzeba tylko wiedzieć, jak jej używać. Po kilku latach doświadczeń wypracowałem skuteczny model sprzedaży za pomocą e-maili, który w 8 dni dał mi 2 miliony złotych. W trakcie prezentacji pokażę, jak budować duże listy i na nich zarabiać. Gdy jedni mówią, że e-maili nikt nie czyta, inni na tym świetnie zarabiają. Do której grupy chcesz należeć?

O prelegencie

"Emerytowany" programista z kilkunastoletnim doświadczeniem. W 2015 roku rzucił świetnie płatną posadę etatowego senior developera, by eksplorować świat biznesu online. Upraszcza wszystko do granic możliwości w swoim "imperium devstyle". Prowadzi portal devstyle.pl, podcast DevTalk.pl, vlog na YouTube. Sprzedał 7 tysięcy egzemplarzy samodzielnie wydanej książki "Zawód: Programista" i ponad 3 tysiące ekskluzywnego kursu Gita - narzędzia popularnego wśród programistów. Aktualnie wydaje produkty innych twórców, opierając się w dużej mierze na e-mail marketingu... z całkiem niezłymi wynikami. Orędownik podejścia "antyhustle". Twórca inicjatywy slowbiz.pl, promującej alternatywne podejście do biznesu. Takie bez ASAPów, stresu i zarzynania się. Z poszanowaniem godności własnej i innych.

Pierwszy raz na konferencji

Michał Świderski

SPRZEDAŻ – Tu nie chodzi o talent ! Co robić aby skutecznie sprzedawać. Główne grzechy sprzedawców, czyli dlaczego klienci odchodzą do konkurencji?

Co robić aby skutecznie sprzedawać. Główne grzechy sprzedawców, czyli dlaczego klienci odchodzą do konkurencji?

O prelegencie

Manager sprzedaży i marketingu, doradca zarządów, mentor oraz trener mentalny. Jest ekspertem z ponad 22 letnim praktycznym doświadczeniem w budowaniu strategii, realizowaniu celów sprzedażowych oraz rozwoju ludzi, które zdobył zarówno w międzynarodowych korporacjach, liderów rynków lokalnych, ale także wprowadzając na rynek polski nowe firmy (start'y-up) / czy marki. Współpracował m.in. z takimi firmami jak: Pirelli, Agfa, Skanska, Marvipol, Allianz Polska, Zortrax. Jego motto to : „Pomagam osiągnąć sukces, dając z siebie wszystko, co najlepsze, by wydobyć to co najlepsze z innych” W wolnym czasie czynnie uprawia triathlon przygotowując się do startu w Mistrzostwach Świata IRONMAN na Hawajach / KONA.

Pierwszy raz na konferencji

Piotr Majewski

Jeśli zarabiasz na 1 transakcji, przegrasz!

.

O prelegencie

Od 2000 roku uczy małe i średnie firmy jak robić e-biznes w Polsce. W 2007 roku napisał bestseller "Czas na e-biznes". Zaprojektował od strony merytorycznej program największego projektu szkoleniowego z zakresu e-biznesu w Polsce “Rozwijamy E-Biznes”, w którym wzięło udział 1900 firm. Twórca Modelu CAPS/S, opisującego prawidłową relację pomiędzy kluczowymi elementami biznesu.

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

Sesja Q&A

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Dzień 2 -

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10-10:30

Piotr Guziur
Marketing Online

Pierwszy raz na konferencji

Optymalizacja konwersji i ROAS

10:30 - 10:50

Maciej Wróblewski & Karol Modzelewski

7 sposobów jak zaoszczędzić na kampaniach video

10:50-11:10

Witold Wrodarczyk
adequate

1/8

7,58/10

Jak od jutra usprawnić Google Ads i Analytics, eliminując proste błędy i niedociągnięcia?

11:10-11:30

Krzysztof Marzec
DevaGroup

1/8

9,04/10

Przez tekst reklamy do serca

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00-12:20

Dominik Karbowski
Selectivv

1/8

7,39/10

Wszyscy kłamią, tylko nie smartfon - deklaracje użytkowników vs. dane pasywne

12:20-12:40

Rafał Drzewiecki

Pierwszy raz na konferencji

Don't make ads. Make TikToks

12:40-13:00

Paulina Walkowiak
cux.io

Pierwszy raz na konferencji

12 gniewnych ludzi, czyli jak frustracja zabija konwersję

13:00-13:20

Marcin Miłowski
milowski.eu

Pierwszy raz na konferencji

Analityka oparta o eventy i parametry - korzyści i problemy przy wdrożeniu Google Analytics App+Web

13:20-13:40

Radek Czahajda

Pierwszy raz na konferencji

Karta wzorów na dobrą reklamę

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

14:40-15:00

Maciej Zawadziński
Piwik PRO

Pierwszy raz na konferencji

Ciemna strona Google Analytics

15:00-15:20

Grzegorz Róg
eduweb.pl

Pierwszy raz na konferencji

Gratulacje, jesteś zwolniony! 5 Praktycznych Zastosowań Marketingu na Autopilocie

15:20-15:40

Karol Dziedzic

1/8

7,26/10

Jak Często? W którym momencie? A taniej by się nie dało?

15:40-16:00

Łukasz Chwiszczuk
Social Tigers

1

0

0

1/8

8,45/10

3 warstwy optymalizacji kampanii Google Ads

16:00-16:30

Przerwa kawowa

16:30-16:50

Artur Jabłoński

0

0

1

6/8

8,35/10

Dlaczego targetowanie nie działa i jak wobec tego docierać do swoich odbiorców

16:50-17:10

Albert Radomski
SalesTube

1/8

7,7/10

Performance marketing – oczekiwania klienta kontra rzeczywistość

17:10-17:30

Monika Kołodziejczyk

Pierwszy raz na konferencji

Temat do podania

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Sesja Q&A

18:00-18:15

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Piotr Guziur
Marketing Online

Optymalizacja konwersji i ROAS

Wyciąganie wniosków na podstawie niepełnych danych jest gorsze od wróżenia z fusów i skazuje kampanię reklamową na niepowodzenie. Wyciąganie błędnych wniosków na podstawie dobrych danych jest jeszcze gorsze. Obu błedów można uniknąć w dużej mierze dzięki prawidłowej konfiguracji Google Analytics i Tag Manager. W prezentacji pokażę listę błędów i dobrych praktyk ich unikania oraz optymalizacji kampanii reklamowych. Dowiesz się, jak zbierać właściwe dane i na ich podstawie wyciągać dobre wnioski, by osiągać lepsze efekty kampanii reklamowych w Internecie.

O prelegencie

Specjalista SEM i SEO, certyfikowany Google Analytics Individual Qualification. Autor książki „Marketing w Internecie – strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw”, bestselleru wydawnictwa Helion oraz licznych artykułów na temat marketingu internetowego, planowania i badania mediów, a także rozwoju mediów cyfrowych i nowych form reklamy. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w domu mediowym oraz w firmach w Polsce i za granicą.

Pierwszy raz na konferencji

Maciej Wróblewski & Karol Modzelewski

7 sposobów jak zaoszczędzić na kampaniach video

.

O prelegencie

Maciej ze światem YouTube związany jest od 2013 roku. Prowadzi szkolenia i opowiada o YouTube na konferencjach branżowych. Posiada certyfikat YouTube Certified in Audience Growth. Po godzinach pomaga użytkownikom produktów Google na oficjalnych Forach Pomocy jako Top Contributor. Karol to współzałożyciel i creative director w agencji AdRebellion. Komik, stand-uper, prezenter tv i radiowy, producent, scenarzysta, reżyser.

Jak od jutra usprawnić Google Ads i Analytics, eliminując proste błędy i niedociągnięcia?

Czy wiesz, że w konfiguracji kont Google Ads i Analytics prawie wszyscy ciągle popełniają te same błędy? A co lepsze, w ciągu kilku godzin większość z nich można prosto naprawić. Niezależnie od skali działania i liczby zaawansowanych funkcji, te łatwe do wyeliminowania niedociągnięcia zniekształcają Twoje dane i obniżają efektywność reklam. W prezentacji omówię najpowszechniejsze błędy i pokażę zmiany, które możesz wdrożyć w ciągu jednego dnia.

O prelegencie

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Założyciel i CEO agencji Adequate Interactive Boutique. Doradca inwestycyjny. Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka.

1/8

7,58/10

Przez tekst reklamy do serca

O tym jak pisać lepsze reklamy w Google Ads, aby pomysłowo zwiększać CTR i współczynnik konwersji.

O prelegencie

Na zlecenie Google prowadzi szkolenia dla najlepszych agencji SEM oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Był prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, Targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO oraz cyklicznie organizuje semKRK.

1/8

9,04/10

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Wszyscy kłamią, tylko nie smartfon - deklaracje użytkowników vs. dane pasywne

Z każdym dotknięciem ekranu smartfona pozostawiamy cyfrowy ślad. Lokalizacja i zdarzenia offline odgrywają znaczącą rolę w procesie poznawania i pozyskiwania nowych klientów online. Dane pasywne ze smartfonów (dane lokalizacyjne oraz dane online) odzwierciedlają realne zachowania użytkowników. Myślisz, że do analizy zachowań użytkowników wykorzystano już wszystko? Jak poradzić sobie np. z łączeniem danych cross-device? Mobile data, location data, dane z przeglądarek i wewnętrznych systemów sprzedaży to tylko część data-driven marketing. Dlaczego warto ogarnąć swoje dane? Oraz z czego korzystać?

O prelegencie

Wiceprezes i współzałożyciel firmy Selectivv, specjalizującej się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych wykorzystywanych w mobile marketingu i projektach badawczych. Swoją zawodową karierę rozpoczął w branży telekomunikacyjnej, gdzie specjalizował się w zakresie sprzedaży rozwiązań IT/telecom dla czołowych firm w Polsce i za granicą. Posiada doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych w zakresie analityki w IT, w tym analizy strukturalnej danych, w krajach Europy Zachodniej, Bliskiego Wschodu, Ameryki Północnej i Południowej. Doświadczenie menedżerskie zdobywał w firmach energetycznych, konsultingowych i technologicznych m. in. był szefem działu technologii w izraelskiej firmie Nation-E, zajmującej się cyberbezpieczeństwem infrastruktury krytycznej.

1/8

7,39/10

Rafał Drzewiecki

Don't make ads. Make TikToks

TikTok jest dynamicznie rozwijającą się platformą krótkich filmów wideo, która na świecie została już pobrana 2 miliardy razy. Podczas konferencji wprowadzimy uczestników spotkania w świat TikToka, aby pomóc im zrozumieć fenomen aplikacji oraz zainspirować do kreatywnego wykorzystania platformy w działaniach marketingowych. Prezentacja „Don’t make ads. Make TikToks” będzie zbiorem praktyk związanych z możliwościami reklamowymi, w celu uzyskania najlepszych efektów.

O prelegencie

Od ponad 12 lat związany z mediami. Specjalizuje się w rozwijaniu zespołów w obszarze marketingu, mediów i digital. Od 2008 roku zdobywał doświadczenie w Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska opiekując się zespołami Brand Managerów, Social Media, SEO, Marketingu B2B, Analiz Marketingowych oraz Performance Marketingu wspierając ich w tworzeniu i realizowaniu strategii kluczowych polskich marek cyfrowych, prasowych oraz ecommerce z portfolio Grupy. Aktualnie jako Head of Marketing TikTok w Polsce i Europie Centralnej jest odpowiedzialny za budowanie i rozwijanie lokalnego zespołu marketingowego i budowanie świadomości platformy TikTok w regionie.

Pierwszy raz na konferencji

Paulina Walkowiak
cux.io

12 gniewnych ludzi, czyli jak frustracja zabija konwersję

Jak bez pytania dostrzec, że nasi użytkownicy się denerwują, że coś ich frustruje i mocno uwiera na ścieżce zakupowej? Opowiem jak z metryk i wskaźników wyciągnąć drugie dno, a do produktu wdrażać wyłącznie rozwiązania skrojone na potrzeby Waszych klientów.

O prelegencie

Paulina Walkowiak - CEO cux.io - aplikacji do analizy zachowań i doświadczeń użytkowników z kilientami w 44 krajach. Pomaga firmom przekładać wiedzę o użytkownikach na konkretne decyzje biznesowe. Autorka warsztatów z analityki produktowej "Data-driven design", mówczyni TEDx, wykładowczyni akademicka. Wyróżniona w raporcie Strong Women in IT 2019. #mompreneur

Pierwszy raz na konferencji

Marcin Miłowski
milowski.eu

Analityka oparta o eventy i parametry - korzyści i problemy przy wdrożeniu Google Analytics App+Web

Nowa usługa w Google Analytics: App+Web opiera się o eventy i parmetry, ich poprawna konfiguracja może być problematyczna, ale podczas wystąpienia pokaże jak uniknąć czasami kosztownych błędów. Ponadto odpowiem na pytania: Jaka jest różnica pomiędzy klasycznym znanym od lat Google Analytics, a Google Analytics App+Web? Czym różnią się odbiorcy od user property i jak z nich korzystać? Jakie możliwości dla marketerów i analityków daje wdrożenie Google Analytics App+Web w przypadku aplikacji mobilnych.

O prelegencie

Digital Marketing Consultant z 9-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Wiedzę zdobywał prowadząc swoje blogi i pracując dla klientów w agencjach marketingowych oraz in-house. Jako konsultant freelancer milowski.eu szkoli, audytuje i doradza firmom. Pomaga w poprawnym zbieraniu i interpretowaniu danych oraz optymalizacji prowadzonych kampanii marketingowych, od strategii po egzekucję wyników. Oprócz pasji do marketingu uwielbia dwa rodzaje desek: snowboardową i kiteboardową.

Pierwszy raz na konferencji

Radek Czahajda

Karta wzorów na dobrą reklamę

Egzamin maturalny z fizyki: Oblicz prędkość pocisku wystrzelonego z karabinu wyborowego Steyr. Panika. Zerknięcie do karty wzorów. Uff, wystarczy podstawić dane! O ile łatwiej byłoby tworzyć treści, planować reklamy w Social Media, kalendarz wpisów, nagrywać viralowe wideo, czy tworzyć strategie, gdybyśmy mieli taką ściągawkę w marketingu?! Na tym wystąpieniu, na podstawie badań, spróbuję wyprowadzić pierwsze wzory do karty na egzamin z dobrej reklamy.

O prelegencie

Trener, promotor nauki, aktywista. Zajmuje się przybliżaniem wyników badań naukowych praktykom w trakcie szkoleń i wydarzeń branżowych. Występował między innymi na Masters & Robots, Forum Ekonomicznym w Krynicy, Kongresie Rozwoju Systemu Edukacji, Loyalty Summit, Kurs na HR, czy TEDx. Po godzinach z niemniejszą pasją oddaje się działalności społecznej (www.impossible.org.pl) skateboardingowi i graniu w gry komputerowe.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa obiadowa

Maciej Zawadziński
Piwik PRO

Ciemna strona Google Analytics

Z oprogramowania analitycznego Google korzysta ponad 29 milionów właścicieli stron internetowych. Cztery czynniki składają się na jego popularność: zapewnia dostęp do cennych danych o klientach, jest łatwe w użyciu, darmowe i w pełni zintegrowane z resztą ekosystemu monopolisty z Mountain View. Dowiedz się czego amerykański gigant technologiczny nie mówi głośno o swojej platformie. Poznaj ograniczenia, pułapki i ukryte koszta użytkowania Google Analytics. Dzięki tej wiedzy będziesz korzystać z oprogramowania Google w pełni świadomie lub... zdecydujesz się poszukać alternatywy.

O prelegencie

CEO Piwik PRO, ekspert AdTech i MarTech, odnoszący sukcesy przedsiębiorca, zwolennik wysokich standardów prywatności i bezpieczeństwa w sieci. Uważa, że etyczne gromadzenie danych o klientach to podstawa zdrowego ekosystemu reklamy online. Obecnie rozwija Piwik PRO szanującą prywatność platformę analityczną, będącą bezpieczną i zgodną z regulacjami alternatywą dla Google Analytics. Maciej jest też założycielem firmy programistycznej Clearcode – światowego lidera technologii reklamowych i marketingowych. Entuzjasta lotnictwa z licencją pilota, miłośnik kotów. Mieszka we Wrocławiu.

Pierwszy raz na konferencji

Grzegorz Róg
eduweb.pl

Gratulacje, jesteś zwolniony! 5 Praktycznych Zastosowań Marketingu na Autopilocie

Kreacje, które generują i testują się same? Automatyczne raportowanie kluczowych wskaźników? Publikowanie treści w wielu kanałach jednocześnie? Nie mówię o klasycznej wersji Marketing Automation, a o nowych technologiach automatyzacji i no-code, które pozwolą Ci prowadzić całe kampanie na autopilocie ✨ Sprawdź 5 praktycznych zastosowań automatyzacji, które każdego miesiąca pozwalają mi oszczędzić dziesiątki godzin pracy i dowiedz się, jak wykorzystać je w swojej firmie!

O prelegencie

Internetowy przedsiębiorca, projektant UI/UX, edukator. Twórca eduweb.pl - jednej z największych platform edukacyjnych w Polsce i dziesiątek pobocznych projektów. Świadomość tego, że może wiele, potęguje jego determinację do oszczędzania czasu, gdzie tylko się da. Prowadzi małe i duże projekty internetowe, serwisy obsługujące setki tysięcy klientów a czasem podejmuje się heroicznych zleceń optymalizacji procesów w dużych firmach. Ciągle się uczy a to, co już potrafi przekazuje innym w przystępnej formie. Jego doba ma 72 godziny dzięki robotom, które zatrudnia w ramach licznych automatyzacji.

Pierwszy raz na konferencji

Jak Często? W którym momencie? A taniej by się nie dało?

Odpowiedź na te i inne pytania, które notorycznie pojawiają się podczas prowadzenia kampanii Google Ads postaram się ułożyć w schemat działań do codziennego stosowania przy pracy nad prowadzeniem działań reklamowych.

O prelegencie

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24.

1/8

7,26/10

3 warstwy optymalizacji kampanii Google Ads

Jak sprawić by Twoje kampania sprzedawały? Na jakie ustawienia uważać przy tworzeniu kampanii oraz jak mierzyć realną sprzedaż z Google Ads

O prelegencie

Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.

1

0

0

1/8

8,45/10

Przerwa kawowa

Dlaczego targetowanie nie działa i jak wobec tego docierać do swoich odbiorców

Systemy reklamowe mediów społecznościowych - Facebook, Instagram, Linkedin, itd.- kuszą rzekomą dokładnością swoich ustawień. Obiecują precyzyjne dotarcie do grupy docelowej w idealnym momencie. Czy rzeczywiście jest tak pięknie? Niestety nie. Czy z tej sytuacji jest wyjśćie? Na szczęście tak! Podczas swojej prelekcji opowiem Ci, jak zaplanować swoją następną płatną kampanię, by docierać do właściwej grupy docelowej, a nie losowej zbieraniny wskazanej przez system.

O prelegencie

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

0

0

1

6/8

8,35/10

Performance marketing – oczekiwania klienta kontra rzeczywistość

Wierzę, że świadomy klient to najlepszy klient. Dlatego podczas prezentacji ujawnimy, jak manipulacja danymi konwersji, nieumiejętne skalowanie budżetu i oderwane od rzeczywistości estymacje wyników prowadzą do zaostrzenia relacji na linii agencja-klient oraz podpowiemy, na co zwracać szczególną uwagę we współpracy z agencją.

O prelegencie

Performance manager z 8-letnim doświadczeniem w realizacji kampanii sprzedażowych w systemach reklamowych Facebooka i Google. Zarządzał zespołami performance i szkolił specjalistów agencji reklamowych i domów mediowych. Autor pierwszego w Polsce kursu online "Facebook Analytics: od podstaw" oraz rozdziałów poświęconych analityce w "Księdze Adsów 3".

1/8

7,7/10

Monika Kołodziejczyk

Temat do podania

.

Pierwszy raz na konferencji