


Poznań, 29-30 października 2025
- Cena od 897 PLN
- 2 dni, 7 konferencji
- Sala Ziemi, Poznań
Kolejna zwyżka
Krótko o festiwalu i dlaczego Poznań…
Przy okazji jubileuszowej XX edycji konferencji przenosimy I ❤️ Marketing & Technology do stolicy Wielkopolski! 🐐 Gospodarzem wydarzenia będzie miasto Poznań, a to oznacza większą przestrzeń targową, więcej uczestników i jeszcze więcej wiedzy! 🚀
Widzimy się 29-30 października na Międzynarodowych Targach Poznańskich w Poznań Congress Center w tym także i jedynej w swoim rodzaju Sali Ziemi!
Na uczestników czeka 7 konferencji tematycznych, które dostarczą najnowszej wiedzy, inspiracji i praktycznych wskazówek od najlepszych ekspertów branży.
Powracają nasze klasyki:
- I ❤️ Social Media – sprawdzone strategie, nowe algorytmy i skuteczne kampanie w social mediach.
- I ❤️ Marketing – marketing, który działa. Case study, trendy i rozwiązania od liderów branży.
- I ❤️ AI – sztuczna inteligencja, automatyzacje i przyszłość digital marketingu.
A także..
- Powrót I ❤️ HR czyli employer branding, rekrutacja i zarządzanie talentami w nowoczesnym świecie.
I całkowicie nowe eventy!
- I ❤️ e-commerce – Skalowanie sprzedaży, UX, konwersja i najlepsze praktyki w e-commerce.
Oraz w koncepcie I ❤️ PRO – dłuższych, pogłębionych 40 minutowych prelekcji:
- I ❤️ PRO: Agenci AI – cały dzień poświęcony będzie praktycznemu wykorzystaniu agentów AI w komunikacji, marketingu. Pokażemy, jak sztuczna inteligencja może stać się realnym członkiem zespołu – od kreacji po strategię.
- I ❤️ PRO: Public Marketing – wydarzenie poświęcone nowoczesnej i skutecznej komunikacji w sektorze publicznym, samorządowym i społecznym. Uczestnicy poznają praktyczne strategie budowania zaufania, angażowania mieszkańców i prowadzenia empatycznego PR-u w instytucjach publicznych.
Ale to nie wszystko!
W ramach XX edycji MTP zapewni nam więcej przestrzeni, w tym specjalną strefę targową, gdzie zorganizujemy również Targi Pracy we współpracy z Maturalni.com oraz Targi marketingowe i HR. 🚀To krok milowy dla konferencji – większa przestrzeń, więcej uczestników i jeszcze więcej wiedzy! 🚀
Kliknij i sprawdź agendę każdego z dni

Wyprzedź swoją konkurencję dzięki wykorzystaniu AI w marketingu!
Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na 2023 rok.
Jedno jest pewne: sztuczna inteligencja to technologia, której nie możesz zignorować, jeśli nie chcesz, aby Twoja konkurencja zostawiła Cię w tyle!
Dlatego właśnie stworzyliśmy pierwsze w Polsce szkolenie z AI marketingu, dzięki któremu to Ty wyprzedzisz swoich rywali!
Szkolenie z wykorzystania AI w marketingu – wiedza, którą musisz zdobyć
Szkolenie AI dla marketingu jest intensywnym jednodniowym programem dla pracowników branży marketingowej, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności i poznać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej pracy. Szkolenie skupia się na czterech głównych obszarach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jest to:
Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.
Czego dokładnie Cię nauczymy?
- Jak wykorzystywać narzędzia do wyboru słów kluczowych, optymalizacji treści i monitorowania wyników.
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do analizy danych i dostosowywania treści do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
- Jak za pomocą AI tworzyć i edytować obrazy, muzykę i materiały wideo.
W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania uczestników – dzięki temu będziesz mieć okazję, aby omówić problem na przykładzie konkretnego zagadnienia czy problemu pojawiającego się w trakcie Twojej codziennej pracy.
Program szkolenia
AI dla marketingu
Cele szkolenia: spełnienie marzenia marketera! – umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji pracy
Zakres szkolenia: narzędzia AI dla marketingu
Forma merytoryczna: szkolenie z elementami warsztatu
Materiały: prezentacja szkoleniowa
Prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak
10:00 – 10:30 Wprowadzenie do AI w marketingu
• Definicja AI i jej zastosowań w marketingu
• Omówienie potencjalnych korzyści i wyzwań związanych z wykorzystaniem AI w marketingu
• Rzeczywistość prawna
10:30 – 11:45 Content i SEO
• Pomysły i wytyczne na treść
• Pisanie artykułu na podstawie ramy/szkieletu
• Jak uatrakcyjnić artykuł, czyli o sile podsumowań i FAQ
• Jakie treści wychodzą najlepiej z AI writerów?
• O jakości contentu AI słów kilka
• Czy Google wie, która treść została napisana przez AI?
• Optymalizacja w wyszukiwarce z wykorzystaniem AI
• Granica AI – gdzie powinien włączyć się człowiek i w jakim stopniu możemy zawierzyć botom?
11:45 – 12:00 Przerwa kawowa
12:00 – 13:00 Sprzedaż/komunikacja na sterydach
• Personalizacja maili i komunikacji
• Coldmailing, czyli jak zaangażować przyszłego klienta
• Chatboty, czyli jak odpowiadać klientom nawet nie będąc online
• Możliwości na usprawnienie procesów sprzedażowych
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:30 Wykorzystanie AI w tworzeniu i edycji obrazów
• Poznanie narzędzi i technologii umożliwiającej tworzenie i edycję obrazów z wykorzystaniem AI (m in. Midjourney, DALL·E 2)
• Zapoznanie się z funkcjonalnościami poszczególnych narzędzi, przykłady ich zastosowania oraz poznanie ich możliwości
• Tworzenie oraz edycja obrazów za pomocą poznanych narzędzi
15:30 – 16:15 Tworzenie i edycja muzyki z wykorzystaniem AI
• Poznanie różnych możliwości, jakie daje wykorzystanie AI w tej dziedzinie, takie jak np. automatyczne generowanie kompozycji, korekcja dźwięku, tworzenie nowych brzmień
• Omówienie konkretnych przykładów zastosowania AI w tworzeniu i edycji muzyki
16:15 – 16:30 Przerwa kawowa
16:30 – 17:15 Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem AI
• Pokazanie, jak AI może ułatwić i usprawnić proces tworzenia i edycji materiałów wideo
• Omówienie różnych możliwości: tworzenie wideo na podstawie tekstu, automatyczne tworzenie napisów, automatyczna korekcja koloru
17:15 – 18:00 Pytania i odpowiedzi
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.
Na szkoleniu poznasz metody copywritingu i zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych
John Caples w książce ,,Sztuka reklamy”, uznawanej przez wielu za Biblię Copywritingu, udowadniał, że tekst w reklamie jest równie ważny jak grafika – nie przekonamy klienta do zakupu samym zdjęciem produktu i kilkoma zdawkowymi informacjami obok niego. Niestety, dziś często zapominamy o tej podstawowej zasadzie, pokładając całą nadzieję na sprzedaż w ciekawie przygotowanej grafice.
Paweł Tkaczyk pokaże Ci, jak sprzedawać słowem i przede wszystkim – jak robić to dobrze.
Czego konkretnie się nauczysz?
- Sprawdzonych modeli perswazyjnych. Od AIDA (która ma już swoje lata) przez „od… do… w…” aż po ramki aspiracyjne. Pokażę Ci, jak zbudować personę i jaka jest najważniejsza umiejętność dobrego copywritera.
- Procesu pisania. Często mamy problem, żeby wpaść na pomysł, bo używamy niewłaściwych narzędzi lub procesów. Porozmawiamy o trzech etapach procesu pisania i optymalnych narzędziach.
- Połączenia tekstów z procesem decyzyjnym. Rozpoznanie, przypisanie do kategorii, afekt emocjonalny, rozróżnienie, obiekcje, sprzedaż. W każdym są inne techniki pisania.
Szkolenie prowadzi Paweł Tkaczyk
Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Program szkolenia
- Cele szkolenia: umiejętność tworzenia dobrych tekstów, które wpływają na sprzedaż
- Zakres szkolenia: copywriting sprzedażowy
- Formy merytoryczne: szkolenie połączone z warsztatami
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Paweł Tkaczyk
9:30 – 11:15 Sprzedaż słowami – co tak naprawdę chcesz osiągnąć?
11:15 – 11:30 Przerwa kawowa
11:30 – 12:30 Jaki powinien być dobry tekst?
12:30 – 13:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
13:15 – 14:30 Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków
14:30 – 15:30 Dobre praktyki. Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter?
15:30 – 15:45 Przerwa kawowa
15:45 – 16:30 Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem?
Więcej szczegółów o szkoleniu oraz trenerze na stronie szkoleń.

Szkolenie pomoże Ci zrozumieć specyfikę poszczególnych portali, poznać skuteczne typy contentu, efektywne ustawienia reklam i poznać narzędzia do spięcia całego ekosystemu.
- Szkolenie zaczniemy od omówienia podstawowej rzeczy: STRATEGII. Dzięki temu dowiesz się, jakie kanały wybrać do danej grupy docelowej, nauczysz się określać jej specyfikę i na tej podstawie dobierać odpowiednie treści. Wszystko na podstawie konkretnych danych analitycznych.
- W kolejnym kroku omówimy ALGORYTMY, czyli to, co sprawia, że pewne treści zyskują niesamowitą popularność, podczas gdy inne umykają uwadze użytkowników. Dowiesz się wszystkiego o tym, jak stworzyć skuteczny CONTENT do każdego popularnego kanału social media.
- Następnie przejdziemy przez MODERACJĘ. W tym segmencie omówimy jak komunikować się z odbiorcami i reagować na kryzysy.
Poznasz też garść narzędzi przydatnych w codziennej pracy marketera.
- Na deser zostawiliśmy nie mniej ciekawą część social mediów — promocję i REKLAMY PŁATNE.
Dowiesz się wszystkiego o ustawianiu skutecznych kampanii na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze.
Szkolenie prowadzi Artur Jabłoński
Niekwestionowany ekspert mediów społecznościowych, właściciel agencji digitalk, autor jednego z najpopularniejszych blogów o tematyce marketingowej, a także newslettera i podcastu “Konkretnie o marketingu”.
10:00-11:30 STRATEGIA
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 13:15 KOMUNIKACJA
13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:15 MODERACJA
15:15 – 15:30 Przerwa kawowa
15:30 – 17:00 PROMOCJA
17:00 – 18:00 Q&A
Więcej szczegółów o szkoleniu oraz trenerze na stronie szkolenia
Prelegentki i Prelegenci

CEO
Miler Spirits & Style
Tomasz Miler
Temat zostanie podany wkrótce.
O prelegencie
Przedsiębiorca stojący za markami Miler Menswear, Miler Spirits, Krest i M Publishing. Ekspert w komunikacji i jeden z wiodących twórców w obszarze męskiej elegancji w Polsce. Skutecznie łączy świat klasycznej mody męskiej z nowoczesnym marketingiem treści skupiając wokół siebie zaangażowaną społeczność i osiągając realne wyniki biznesowe.

Trener, Konsultant
maciejlewinski.pl

Maciej Lewiński
Temat zostanie podany wkrótce.

Założyciel
WiseGroup
Szymon Negacz
Temat zostanie podany wkrótce.
O prelegencie
Wierzy, że rozwój sprzedaży to proces. Założyciel WiseGroup, grupy pięciu firm specjalizujących się w sprzedaży i marketingu B2B: SellWise, HireWise, AdWise, Let’s automate i Akademia Sales Angels. Z wykształcenia informatyk, trener biznesu oraz absolwent MBA. W trakcie kariery zawodowej zdobył kompetencje sprzedażowe, marketingowe i technologiczne. W 2018 roku połączył je w jedno, zakładając firmę doradczo-szkoleniową SellWise. Od tego czasu pomaga skutecznie zwiększać wyniki sprzedaży firm w Polsce. Jego wkład przyczynił się również do sukcesu Akademii Sales Angels. Autor popularnego podcastu „Nowoczesna Sprzedaż i Marketing”, docierającego do ponad 40 tysięcy słuchaczy oraz prowadzący kanał YouTube „Wise Business School”, gdzie tłumaczy trudne biznesowe zagadnienia w zrozumiały sposób. Wszystkie przedsięwzięcia, w których brał udział, wygenerowały już ponad 1 mld złotych przychodu.

Strateg marki
brandoholik.pl
Maciek Sznitowski
Jak robić skuteczny marketing, ale móc bez wstydu spojrzeć w lustro?

CEO
HappyContent | Hola Cuba
Barbara Stawarz-Garcia
Temat zostanie podany wkrótce.
Opis prelekcji

Strateg marki
MIDEA
Paweł Tkaczyk
Temat zostanie podany wkrótce.

Founder
PrezART
Kamil Kozieł
Temat zostanie podany wkrótce.

Radca prawny
tomaszpalak.pl
Tomasz Palak
Nie naruszAI prawa marketingiem.

Szkoleniowiec
Bucki Pro
Piotr Bucki
Koniecznie z dźwiękiem! Jak projektować doświadczenie marki i mądrze je przyprawiać dźwiękiem
Opis prelekcji
To prezentacja, której nie da się odsłyszeć. I dobrze! Bo nauczę cię, jak wzorem największych marek, wykorzystywać dźwięk, by wpływać na zachowania, decyzje i doświadczenia. Nie łap się od razu za portfel – efekt będzie spektakularny, ale budżet marketingowy cię nie zrujnuje.
O prelegencie
Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.

Trenerka Public Speaking
kotowskakama.pl
Kama Kotowska
Temat zostanie podany wkrótce.
Opis prelekcji
O Prelegentce
Od ponad 8 lat związana z branżą kreatywną. Prelegentka, trenerka, wykładowczyni.
Ekspertka Behavior-Led Marketingu, który łączy kreatywność z analityką behawioralną i pracą z danymi.
Jako entuzjastka Content i Growth Marketingu stawia przede wszystkim na nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowanie strategii kreatywnych. Mówi o sobie Creative MacGyver.

Szkoleniowiec LEGO® SERIOUS PLAY®
Play in DNA & Janina Daily
Janina Bąk
Temat zostanie podany wkrótce.
O Prelegentce
Trenerka biznesowa, statystyczka i influencerka. Założycielka dwóch marek, które mają rozbawiać – Janina Daily i Play in DNA. Szkoli niemal 100 firm rocznie z kompetencji przyszłości, m.in. kreatywności, analityki i wystąpień publicznych. Metodą LEGO® SERIOUS PLAY® pomaga zespołom i organizacjom przebudować biznes za pomocą… klocków LEGO. Szkoliła takie firmy jak: Google, META, Spotify Sweden, Deloitte, czy Netflix.

CEO
Very Human Services
Wojciech Ławniczak
Gwarancja – do bramy, a potem się nie znamy, czyli kilka refleksji o marketingu po sprzedaży.
Opis prelekcji
Wciąż zaskakująco wiele firm inwestuje całą energię w pozyskanie klienta, zapominając o tym, że dziś klienta trudniej pozyskać, natomiast bardzo łatwo stracić. Tymczasem to po transakcji przychodzi moment prawdy – klient testuje, ocenia, dzieli się opinią – i podejmuje decyzję, czy Ci zaufa na dłużej … albo nigdy więcej.
W prezentacji „Gwarancja – do bramy, a potem się nie znamy” podzielę się kilkoma refleksjami o tym, dlaczego marketing after-sales jest dziś ważniejszy niż kiedykolwiek i jak kilka prostych patentów może naprawić więcej niż kampania za milion.
O prelegencie
Od dwudziestu lat realizuje projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Pracuje z korporacjami, firmami właścicielskimi i instytucjami jako doświadczony moderator procesów innowacyjnych i projektant usług. Jeden z pionierów service design thinking w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services – agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.

Owner
jakubbiel.pl
Jakub Biel
Temat zostanie podany wkrótce.
O prelegencie
Niestandardowe kampanie robił już w kosmosie, Telegazecie, TikToku, Tinderze, a nawet na Pornhubie. O tym wszystkim opowiada na konferencjach, uczelniach i w kreatywnym newsletterze. Od 2020 roku pracuje zdalnie i mieszka w różnych szalonych miejscach, ostatnie dwa to Azerbejdżan i Kazachstan.
Prelegentki i Prelegenci

Chief Executive Officer
FOTC
Paweł Rybak
Za kulisami e-commerce: Prawda o danych i AI, której nikt Ci nie powie. Jak 25 lat doświadczeń w digitalu kształtuje autentyczną wizję AI.

SEO Manager Performance Team
x-kom
Natalia Paciorek & Aleksandra Gacek
AI, czy mnie widzisz, czy mnie słyszysz?
Opis prelekcji
Wyszukiwarki AI zmieniają zasady gry: użytkownicy chcą odpowiedzi tu i teraz – bez klikania i bez szukania. Co to oznacza dla SEO i UX? Nowe algorytmy i nowe nawyki, które wymagają nowych taktyk zdobywania widoczności i konwersji. Z perspektywy SEO Managerki i UX Designerki z x-komu pokażemy, jak budować obecność online w świecie, w którym to narzędzia takie jak ChatGPT czy Perplexity decydują, kogo widać – a kogo nie.

Data engineer & analyst
Analityczny
Matusz Muryjas
Temat zostanie podany wkrótce.
O prelegencie
Pomagam firmom uporządkować analitykę i rozwiązać problemy z danymi. Jestem konsultantem i freelancerem, wspieram organizacje we wdrażaniu hurtowni danych, konfiguracji narzędzi analitycznych, tworzeniu dashboardów i wizualizacji danych.
Specjalizuję się w Google Cloud Platform (BigQuery) oraz w pracy z Google Analytics, Google Tag Manager i Looker Studio. Prowadzę warsztaty i występuję na konferencjach. Rozwijam resilo data warehouse – narzędzie dla e-commerce, które pomaga uruchomić hurtownię danych w chmurze Google.
Prelegentki i Prelegenci

Trener, Konsultant
HR espresso
Jarek Jarzębowski
Temat zostanie podany wkrótce.

People Analytics Expert
Great Digital & HRLytics.ai
Marta Pawlak-Dobrzańska
Klucz do mistrzostwa w analityce HR, czyli co wyróżnia najlepsze firmy w tym obszarze?
Opis prelekcji
Jeśli zastanawiasz się, co naprawdę wyróżnia firmy, które wzniosły analitykę HR na mistrzowski poziom…przygotuj się na wystąpienie, które obali Twoje dotychczasowe przekonania! Dowiesz się, dlaczego sukces w analityce HR nie zależy od tego, co myślisz, i co jest tym kluczowym, często pomijanym czynnikiem. Poznaj perspektywę, która zmieni Twoje podejście do danych i wskaże drogę do prawdziwego wpływu HR na biznes.

Head of Sales. Training & Innovation
GRUPA SENSE
Kasia Michalak
„Tolerancja, nie dziękuję – czyli jak nie robić różnorodności na siłę” 3 sprawdzone sposoby jak ugryźć ten temat dobrze.

Chief Executive Officer
Qodeca sp. z o.o.
Katarzyna Krupińska-Obel
Feedback, który zmienia ludzi, nie tylko oceny. O odwadze mówienia prawdy i relacjach w miejscu pracy.

Founder & CEO
Staffly
Filip Sobel
Kompetencje i rekrutacja przyszłości. Jak przygotować HR na nadchodzące zmiany?
O prelegencie
Filip Sobel – CEO & Founder Staffly – spółki HR Tech, która zmienia oblicze rekrutacji. Jego firma wykorzystuje technologię, która dopasowuje osobowość, kompetencje i culture-fit kandydatów do firm. Filip na co dzień współpracuje z niesamowitym zespołem ekspertów, którzy razem tworzą coś naprawdę wyjątkowego.
Jako młody lider, Filip zdobył już kilka ważnych wyróżnień, takich jak miejsce na polskiej liście Forbes 25 Under 25, wyróżnienie 50 Najbardziej Kreatywnych Osób w Biznesie oraz nagrody Forbes Leaders of the Future, Innowacyjny Lider 2023 i Young Tech Disruptor 2022.
Prywatnie – Filip to fan muzyki elektronicznej i prawdziwy zwolennik pizzy hawajskiej. Łączy swoją miłość do technologii i ludzi z chęcią eksplorowania nowych pomysłów – zarówno zawodowo, jak i w życiu codziennym.

Head of Employer Branding Operations
Grupa MBE Sp. z o.o.
Edyta Sander
„Nie jesteśmy dla wszystkich – i całe szczęście” Employer branding, archetypy i persona kandydata bez ściemy.
O prelegencie
Specjalistka z ponad 16-letnim doświadczeniem w marketingu rekrutacyjnym oraz employer brandingu.
Edyta zrealizowała projekty m.in. dla Allegro, Shell, czy State Street Bank, a jej strategie zdobyły prestiżowe nagrody, takie jak EBEA. Od 2017 roku jest związana z Grupą MBE, gdzie doradza klientom w zakresie budowania wizerunku pracodawcy oraz skutecznej komunikacji. Jest współautorką pierwszego w Polsce podręcznika do employer brandingu – „Employer Branding. Praktyczny Podręcznik”.
Jako wykładowczyni na studiach podyplomowych na AGH w Krakowie, prowadzi zajęcia z projektowania kampanii wizerunkowych.

CEO
Jobhouse
Natalia Bogdan
Transparentna rekrutacja – jak nie kłamać i przyciągać odpowiednich kandydatów
Opis prelekcji
Jak pisać ogłoszenia, które nie malują trawy na zielono, a i tak przyciągają wartościowych kandydatów? Jak postawić granice w rozmowie z wymagającym hiring managerem, nie spalając przy tym mostów? I czy mówienie szczerze o wyzwaniach organizacji i stanowiska to strzał w kolano, czy może… w dziesiątkę? To wystąpienie dla każdego, kto chce rekrutować skutecznie i jednocześnie w zgodzie z własnym sumieniem.
O Prelegentce
Natalia Bogdan – prezeska agencji pracy Jobhouse, headhunterka z ponad 18-letnim doświadczeniem, wykładowczyni akademicka, autorka książki “Biblia rekrutacji” i kursu dla rekruterów RekruMasters, szkoleniowiec, zdobywczyni tytułu Bizneswoman Roku, influencerka HR. Na co dzień łączy ludzi – najlepszych pracowników z najlepszymi pracodawcami. Przez ponad 13 lat działalności Jobhouse wraz z zespołem pomogła ponad 1000 firm i 20 000 kandydatom. Od 8 lat prowadzi coroczne badanie „Szczęście w pracy Polaków”, które edukuje pracodawców w zakresie dbania o dobrostan pracowników.

Konsultant
gojtowska.com
Maja Gojtowska
Dlaczego budując doświadczenia kandydatów Twoja firma spłaca dług, którego nie zaciągnęła
O Prelegentce
Maja Gojtowska – wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Obserwatorka trendów HR, konsultantka, facylitatorka, trenerka, prowadząca szkolenia i webinary. Autorka dwóch HR-owych bestsellerów książkowych „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?” oraz „Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem”.

Employer Branding & Communication Consultant
m-jablonowski.com
Mateusz Jabłonowski
“UWAGA! Twoja komunikacja przegrała właśnie z kotem na TikToku.
O prelegencie
Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji. Autor książki „Employer Branding. Praktyczny podręcznik”. Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi był związany przez ponad sześć ostatnich lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS, ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych. Obecnie doradza firmom w roli konsultanta i trenera, realizując swoją pasję do dzielenia się wiedzą i promocji dobrych praktyk na rynku pracy w Polsce.

founder & CEO
HR Hints
Róża Szafranek
Temat zostanie podany wkrótce.
O Prelegentce
Róża Szafranek – founder & CEO HR Hints, owner & CEO Culturivy® Institute. Liderka i ekspertka w dziedzinie efektywności organizacyjnej na styku rynek-biznes-ludzie. Do portfolio Róży i jej zespołu należą takie firmy jak m.in.: ShopRunner (by Fedex), Codewise (by CentralNic), Going (by empik), Kulczyk Investments, Inovo Venture Partners, Ramp Network, Infermedica, Aleph Zero, LiveKid, Vue Storefront, JOKR, Foodsi, Tech to the Rescue, Archdesk, edrone, Market One Capital, Radio357, Plente, G2J Consulting, Endego. Róża jest mentorką w InCredibles, programie mentorskim Sebastiana Kulczyka oraz w międzynarodowych akceleratorach i organizacjach m.in. Founder Institute, 1871 Chicago, P33 Chicago, TechRise i mHUB Chicago. Wykładowczyni akademicka (m.in. Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Jagielloński) i autorka książki “Culturivy: The Power of Changing a Workplace”, która opisuje autorską metodę budowania efektywnych organizacji – Culturivy®. Prowadzi podcast “Ludzie z pracy” powered by Culturivy® Institute, w którym adresuje codzienne wyzwania w relacjach i komunikacji z ludźmi z pracy. Została wyróżniona m.in. na liście 100 Kobiet 2022 wg Forbesa, 100 najbardziej inspirujących kobiet ekosystemu startupowego CEE według Vestbee VC i 23 Kobiet Roku 2023 wg My Company Polska.

Konsultantka i ekspertka
paulinamazur.com
Paulina Mazur
Temat zostanie podany wkrótce.
O Prelegentce
Ekspertka HR (human relations), specjalizująca się z zagadnieniach dot. komunikacji i współpracy międzypokoleniowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli konsultanta, szkoleniowca, prelegenta na największych branżowych scenach (I love marketing, EBShow, TEDx Warsaw Woman, Linkedin Local, InfoShare). Propaguje odpowiedzialny employer branding, wspiera pracodawców w budowaniu nie tylko atrakcyjnych, ale przede wszystkim angażujących miejsc pracy. Były członek zarządu firmy doradczej BIGRAM, autorka bloga www.paulinamazur.com. Od 2022 roku mieszka w Pradze pracując nad transformacją kultury organizacyjnej w wiodącej spółce z branży chemiczno-energetycznej.

Ekspertka Concordia Design
Pilotki Zmian
Agnieszka Pełka-Szajowska
Nowa rola HR AI
Opis prelekcji
HR zawsze był blisko człowieka. Dzisiaj, gdy AI staje się codziennością w organizacjach, pojawia się pytanie: jak ewoluuje rola HR?
Może okazać się, że to właśnie HR ma unikalną meta-kompetencję, by stać się “architektem myślenia” w organizacji – przewodnikiem, który pomaga lepiej rozumieć procesy myślowe, uczyć jak podejmować lepsze decyzje i efektywnie współpracować (także z kolejną inteligencją w zespole – tą sztuczną).
Przyjrzymy się temu, jak podejść do “myślenia” i podejmowania decyzji – zarówno przez ludzi, jak i algorytmy. Jak rozpoznawać wzorce, które czasem nas ograniczają. Oraz jak budować kulturę, gdzie krytyczne myślenie staje się naturalną częścią pracy.
Zabierzesz konkretne narzędzia do nowej roli HR w świecie, gdzie liczy się jakość myślenia – ludzkiego i “tego z promptem”.
O Prelegentce
Pomaga liderom i zespołom “pomyśleć inaczej” by zobaczyć więcej, rozwiązywać sprawniej i decydować lepiej. Jest edukatorką i przewodniczką po praktycznych metodach boostujących jakość myślenia m.in. krytycznego myślenia, inwentyki & creative problem solving, decision thinking (+AI) i uczących się zespołach.
Psycholog społeczna i praktyk biznesu (na koncie m.in. nagroda SUPERBRANDS).
Współpracuje z HR i liderami/liderkami oraz zespołami, prowadzi szkolenia i edukuje, tworzy metody i programy rozwojowe. Autorka biznesowych narzędzi rozwojowych i edukacyjnych.

Leader, Speaker, Trainer
Adrian Martinez – EBove
Adrian Martinez
Temat zostanie podany wkrótce.
O prelegencie
Na co dzień stoi na czele działu Employer branding w firmie AmRest, gdzie odpowiada za employer branding globalny marek KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King.
Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR. Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu employer brandingu, komunikacji na LinkedIn oraz komunikacji marki pracodawcy. Projektuje i konsultuje strategie Employer Branding oraz procesy rekrutacyjne od strony komunikacji. Wśród
klientów, z którymi współpracuje znajdują się firmy takie jak: Citi Handlowy, Coca-Cola HBC, Innogy Polska, Grupa Żywiec, Budimex, Cushman & Wakefield, eSky.pl i wiele innych.
Prelegenci

CEO CO-FOUNDER
NETGURU
Kuba Filipowski
Panel dyskusyjny.

AI Trainer
AGENCJA.AI
Piotr Szkoda
Temat zostanie podany wkrótce.

CEO & COO | CEO & Investor
AGENCI AI
Samuel Sieradzki & Michał Skórko
AI jako nowy członek zespołu marketingowego.
O prelegencie
Samuel i Michał to eksperci w dziedzinie sztucznej inteligencji i automatyzacji z kilkuletnim doświadczeniem. Jako założyciele marki „Agenci AI” dzielą się w social mediach swoją wiedzą oraz praktycznymi wskazówkami, wspierając przedsiębiorców w efektywnym wykorzystaniu nowoczesnych technologii.
Na własnym przykładzie pokazali, jak skutecznie wykorzystać AI w praktyce – testując różnorodne narzędzia i rozwiązania, stworzyli jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek związanych ze sztuczną inteligencją w Polsce. To doświadczenie pozwala im nie tylko mówić o AI, ale też udowodnić jej potencjał w budowaniu silnej pozycji online.
Podczas konferencji „I ❤️ PRO: agenci AI” Samuel i Michał pokażą, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w prowadzeniu skutecznego marketingu online oraz wzmocnieniu swojej pozycji w cyfrowym świecie. Ich wystąpienie to praktyczne spojrzenie na AI jako narzędzie pozwalające zaoszczędzić czas, uprościć codzienną pracę oraz zautomatyzować monotonne i rutynowe zadania.
“Podczas naszej prezentacji zdobędziesz konkretne wskazówki i inspiracje jak wdrożyć AI w działaniach online, w tym w marketingu i social mediach, by działać szybciej i skuteczniej.”

CEO
YOSA.AI & Top Online
Marcin Kamiński
Temat zostanie podany wkrótce.
O prelegencie
CEO YOSA.AI oraz Top Online. Specjalizuje się w automatyzacji procesów w firmach oraz wykorzystaniu AI w biznesie i marketingu. Aktualnie tworzy zaawansowanego agenta AI, który ma przyczynić się do zrewolucjonizowania branży SEO.

Edukator & Content Creator
One Man Army AI
Robert Szewczyk
Temat zostanie podany wkrótce.
Kultowe I ❤️ Marketing, I ❤️ Social Media, I ❤️ AI oraz NOWOŚĆ, czyli I ❤️ e-commerce – to wszystko na poziomie nr 2 Poznań Congress Center w dniach 29-30 października. Twoja firma działa w obszarze marketingu, e-commerce lub technologii? Zapraszamy na targi, gdzie poznasz potencjalnych klientów, partnerów biznesowych i zaprezentujesz swoją markę. Zapewnij sobie najlepszą lokalizację i przyjedź z firmowym stoiskiem! Masz pytania? Napisz na: partnerzy@
sprawnymarketing.pl
I ❤️ HR to znakomicie przyjęta konferencja, która zgromadziła już dwa razy setki osób z branży. 29 października na poziomie nr 1 Poznań Congress Center odbędzie się trzecia edycja tego wydarzenia. To wyjątkowa okazja do zaprezentowania swojej marki, dotarcia do branży HR oraz nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. Zapewnij sobie najlepszą lokalizację i przyjedź z firmowym stoiskiem! Masz pytania? Napisz na: partnerzy@
sprawnymarketing.pl
Prelegentki i Prelegenci

Performance Manager
BERLIN GREEN
Wiktor Barasiński
Temat zostanie podany wkrótce.

Założycielka marki
Video Teacherka
Sylwia Dąbrowska
Temat zostanie podany wkrótce.

Owner
dagmarapakulska.pl
Dagmara Pakulska
Temat zostanie podany wkrótce.
Opis prelekcji

Ekspert Personal Branding
Rafał J. Szymański
Rafał Szymański
Temat zostanie podany wkrótce.
Opis prelekcji
Temat zostanie podany wkrótce.

Founder & CEO
Cheers Stories, Bossier, Ossier
Oliwia Bugała-Klamka
Temat zostanie podany wkrótce.

Założycielka
Silver TV | Mądra Babcia
Beata Borucka
Jak robić skuteczny silver marketing?

Senior Creative Director | Owner
Good for You
Wojciech Kardyś
Marketing pod ostrzałem czyli jak przetrwać w erze AI, fejków, algorytmów i nadmuchanych dram.

Co-founder & Creative Director
More Bananas
Anna Ledwoń-Blacha
Temat zostanie podany wkrótce.

Business Development Director
Tears of Joy
Kamil Bolek
Więcej, szybciej, częściej… albo sprytniej? Czyli o nieco innym spojrzeniu na social media.
O prelegencie
Ekspert w zakresie wykorzystania digital influencerów w komunikacji marek i ekosystemu YouTube, dyrektor ds. rozwoju biznesu w agencji Tears of Joy. Były CMO i członek zarządu LTTM (LifeTube), wcześniej Head of Communication indaHash. PR-owiec i psycholog przekładający swoją wiedzę na działania w marketingu do 2012 r. Wielokrotnie nagradzany prelegent konferencji marketingowych, juror konkursów branżowych, trener DIMAQ, szkoleniowiec i wykładowca wielu kierunków studiów (w tym MBA).
Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które przeprowadził, gdzie za każdym razem proszono go o podesłanie 'notki o sobie’, doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio w trzeciej osobie jest trochę dziwne i chyba czas coś z tym zrobić – całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: Dzielę się wiedzą o influencerach i YouTube – chętnie podzielę się również z Tobą!

CEO
Precious Content
Ola Sidorowska
Temat zostanie podany wkrótce.
O Prelegentce
Z głową w chmurach, nosem w telefonie i tysiącem pomysłów na dobry content. Ola Sidorowska – zwyciężczyni pierwszej w Polsce nagrody Make TikToks Contest. Zawodowo social media manager i założycielka agencji kreatywnej Precious Content, a prywatnie miłośniczka podróży i chwytania nowych doświadczeń.

Prezes
Spryciarze.pl
Marcin Radziwoń
Dlaczego to, co oglądasz jest oglądane? Mechanizmy, które przyciągają uwagę.
O prelegencie
Absolwent Uniwersytetu Zielonogórskiego. Od 16 lat działa w branży internetowej. Prezes spółki Spryciarze.pl. Współtwórca kanałów YouTube „5 Sposobów na…” i „Pobite Gary”. Prowadzi agencję content marketingową, która tworzy nowe formaty na YouTube i produkuje treści na potrzeby internetu dla największych marek, takich jak Castorama, Allegro czy ING BANK ŚLĄSKI. Prywatnie szczęśliwy ojciec dwójki dzieci.

CEO
digitalk.pl
Artur Jabłoński
Temat zostanie podany wkrótce.
O prelegencie
CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.
Prelegenci i Prelegentki

Trener, konsultant
CYRAN
Jakub Cyran
Co jeśli od jutra nie będziesz mógł pracować?
Opis prelekcji
Zamiast mówić o przyszłości AI, pokażę, jak z niej korzystać tu i teraz – nawet jeśli masz mało czasu, mały zespół i wielkie wyzwania. Będzie o praktycznych agentach, automatyzacji i realnych oszczędnościach. Bez hype’u. Z rozwiązaniami, które możesz wdrożyć już jutro – zanim życie zmusi Cię do zmian.
O prelegencie
Kiedyś ogarniał wszystko sam. Potem nie był w stanie ogarnąć nic. Dziś działa mądrzej niż kiedykolwiek – bo z AI i systemami, które robią robotę, gdy on łapie oddech. Pokazuje co zrobić, gdy życie przyciśnie Cię do ściany.

CEO
Automation First Business
Alek Cierniewski
7 kroków do skutecznego wdrożenia AI: od strategii do mierzalnego ROI
Opis prelekcji
W prezentacji pokażę mapę, która pozwala przejść od wizji AI do pierwszych zysków w raporcie finansowym. Uczestnicy dowiedzą się, jak kolejno: zdefiniować cel biznesowy, przygotować ludzi i procesy, dobrać technologię, wdrożyć pilotaż oraz policzyć i skalować ROI. Wszystko poparte przykładami z rodzimych firm. Całość zamknę checklistą „do użycia w poniedziałek.”
O prelegencie
CEO Automation First Business, które holistycznie prowadzi firmy do doskonałości operacyjnej poprzez połączenie ze sobą kompetencji z zarządzania procesowego oraz automatyzacji i AI. Uważa, że mocna egzekucja jest równie ważna, jak trafna strategia. Szuka dróg do osiągnięcia wspomnianej doskonałości, bazując na czterech, głównych obszarach: strategii, ludziach, procesach oraz technologii. Dzięki temu firmy są skuteczne, rentowne, gotowe do szybkiego skalowania i nowocześnie zarządzane.

CEO
ESCOLA S.A.
Krzysztof Wojewodzic
AI może być w chmurze, ale zyski twardo stąpają po ziemi, czyli AI w firmach WIG20

CEO
Tigers
Franciszek Georgiew
Temat zostanie podany wkrótce.
Opis prelekcji

pidak.ai
@pidak.ai – Kacper Sołtys
Temat zostanie podany wkrótce.

@SztucznaPolska – Jacek Jabłoński
Temat zostanie podany wkrótce.
Opis prelekcji

CMO/COO
Qlos
Kamil Porembiński
Jak oni wAIbali, czyli gdy AI wjeżdża na pełnej… 😉 O małych i dużych wtopach podczas wdrażania AI w organizacji oraz życiu codziennym.

Co-Founder
NAOKO-STORE
Jacek Szyndler
Temat zostanie podany wkrótce.

Co-founder
AI Flavours
Zuzanna Kwiatkowska
Temat zostanie podany wkrótce.

CTO & Partner
Vestigio
Robert Niechciał
Temat zostanie podany wkrótce.

Właścicielka kancelarii adwokackiej
Założycielka Dimotely
Katarzyna Krzywicka
Po co technologii prawo?

Engineering Director
Marek Zieliński
Temat zostanie podany wkrótce.
O prelegencie
Marek kieruje zespołem tworzącym oprogramowanie, które pomaga naukowcom w opracowywaniu nowych leków i szczepionek, przy wykorzystaniu zaawansowanej inżynierii oprogramowania, inżynierii danych, technologii chmurowych oraz AI. Z powodzeniem buduje i zarządza międzynarodowymi zespołami i globalnymi usługami IT. Jest absolwentem studiów informatycznych i programu Executive MBA Poznań-Atlanta. Jako okazjonalny prelegent, chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem. Poza pracą pasjonuje się literaturą faktu, nowymi technologiami, tworzeniem sztuki multimedialnej i dobrym kinem sci-fi.

CEO & Founder
Brand24
Michał Sadowski
Pozycjonowanie w modelach AI: jak urośliśmy od zera do 10 000 nowych użytkowników z ChatGPT.
O prelegencie
Założyciel i prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista i grafik. Komentator zjawisk związanych z Internetem.
Komunikacja i Marketing w Sektorze Publicznym
Panel 1 „Nie wyłączaj dźwięku!” – Jak mówić do młodych w czasach TikToka i Reelsów
O nowoczesnym wideo, które zatrzymuje uwagę widza
- Trendy w formatach wideo: Reels, Shorts, TikTok – co działa, a co odstrasza
- Lokalny storytelling: Jak opowiedzieć historię swojego miasta, żeby nie brzmiała jak przemówienie
- Autentyczność vs formalizm – granica między urzędowym tonem a młodzieżowym luzem
- Zasoby i kompetencje – czy TikToka da się robić bez budżetu i z urzędnikiem po godzinach?
Panel 2 „Szybszy niż Bolt, kiedy #afera zaczyna trendować”
Zarządzanie kryzysem w social mediach dla instytucji publicznych
- Komunikacja kryzysowa – dlaczego warto przygotować się wcześniej
- Narzędzia i checklisty – plan działań krok po kroku
- Studium przypadku: Udane (i nieudane) akcje samorządów w czasie kryzysu
- Rola rzecznika – jak mówić, co i kiedy, żeby nie dolać oliwy do ognia
Panel 3 Trolle, boty i fake newsy – jak przetrwać w czasach dezinformacji?
Bezpieczeństwo komunikacyjne urzędów i instytucji
- Mechanizmy manipulacji – jak je rozpoznać
- Monitoring internetu – co, jak i gdzie śledzić
- Edukacja społeczności lokalnej – najlepsze praktyki
- Współpraca z organizacjami fact-checkingowymi
Panel 4 Chcesz robić marketing? Najpierw wygraj przetarg!
PR i marketing kontra Prawo Zamówień Publicznych
- Kiedy promocja to jeszcze informacja publiczna, a kiedy usługa marketingowa?
- Jak prawidłowo opisać przedmiot zamówienia i uniknąć pułapek?
- Reklama w social media: Czy i jak podpada pod Prawo Zamówień Publicznych
- Przykłady zapisów i procedur – od specyfikacji po rozliczenie kampanii
Panel 5 Algorytm nie śpi, czyli jak nie przepalić budżetu reklamowego?
Efektywne kampanie płatne w Google, Facebooku i Instagramie
- Jak działa algorytm: podstawy targetowania?
- Czego unikać w reklamach instytucji publicznych – przykłady nieefektywnych kampanii
- Jak analizować wyniki kampanii? – podstawowe KPI i raportowanie dla urzędu?
- Kampanie sezonowe i celowane – czy warto i jak to zaplanować?
Panel 6 Halo, tu urząd! AI i boty w służbie mieszkańców
Nowoczesna komunikacja urzędów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
- Automatyzacja odpowiedzi – boty na Messengerze
- Jak pisać komunikaty z pomocą AI, żeby były zrozumiałe i ludzkie
- Zasady etyczne i prawne użycia AI w komunikacji publicznej
- Chatbot jako cyfrowy urzędnik pierwszego kontaktu – jak wdrożyć i zyskać zaufanie mieszkańców
Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce
Kultowe I ❤️ Marketing, I ❤️ Social Media, I ❤️ AI oraz NOWOŚĆ, czyli I ❤️ e-commerce – to wszystko na poziomie nr 2 Poznań Congress Center w dniach 29-30 października. Twoja firma działa w obszarze marketingu, e-commerce lub technologii? Zapraszamy na targi, gdzie poznasz potencjalnych klientów, partnerów biznesowych i zaprezentujesz swoją markę. Zapewnij sobie najlepszą lokalizację i przyjedź z firmowym stoiskiem! Masz pytania? Napisz na: partnerzy@
sprawnymarketing.pl
sprawny.marketing & Maturalni.com łączą siły, żeby stworzyć event dla topowych pracodawców i utalentowanych pracowników. Chcesz pokazać się jako atrakcyjna firma, wzmocnić swój employer branding oraz dotrzeć do młodych i ambitnych osób? 30 października poziomie nr 1 Poznań Congress Center będzie do tego idealna okazja. Zapewnij sobie najlepszą lokalizację i przyjedź z firmowym stoiskiem! Masz pytania? Napisz na: partnerzy@
sprawnymarketing.pl
Zostań wystawcą podczas festiwalu!

To idealna okazja, by zdobyć nowych klientów, nawiązać wartościowe relacje biznesowe, zaprezentować swoje produkty lub usługi przed tysiącami specjalistów z branży!
Wybierz dni i tematykę, które najbardziej Ci odpowiadają, i zarezerwuj stoisko w najlepszej lokalizacji. Masz pytania albo chcesz skonsultować pomysł na swoją obecność? Napisz do nas: partnerzy@
sprawnymarketing.pl – doradzimy i pomożemy Ci wycisnąć z udziału maksimum korzyści!
sprawnymarketing.pl
sprawnymarketing.pl
sprawnymarketing.pl
Zostań Partnerem wydarzenia!
Chcesz zbudować świadomość marki i dotrzeć do tysięcy uczestników festiwalu? A może zależy Ci na tym, aby pokazać swój brand sprecyzowanej grupie odbiorców podczas wybranej ścieżki tematycznej? Sprawdź poniżej dostępne pakiety i wybierz ten, który odpowiada Twoim potrzebom. Potrzebujesz pomocy lub konsultacji? Napisz na: partnerzy@
sprawnymarketing.pl


Partner strefy VIP


Partner główny


Partner główny


Partner główny
Sprawdź bonusy
i wybierz bilet
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard

Udział w beforeparty, 28.10.2025 Open bar dla uczestników
Występuje tylko w bilecie allpass



Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach



Materiały video z poprzedniej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł



Materiały video z zakupionych dni z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł



Paczka konferencyjna



Wysokiej jakości bluza z eko bawełny



Wydzielone najlepsze miejsca na widowni



Udział w afterparty, 29.10.2025 Open bar dla uczestników


Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu


Prezentacje w formie PDF po konferencji

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl
1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.
2

Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.
3

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.
4

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.
5

Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.
6

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.
Partner Wydarzenia

Dlaczego warto?
1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja
Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉
2
18-minutowe prezentacje
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut. Wyjątkiem są ścieżki I ❤️ PRO, gdzie stawiamy na 40-minutowe wystąpienia.
3
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji
Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu
5
Epickie Afterparty #ilovemkt
Impreza odbywa się po pierwszym dniu I ❤️ Marketing & Technology 29.10 – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.
6
Edutainment w najlepszej formie
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂
7
I Love Marketing loves eco!
Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ile osób pojawi się na konferencji!
8
Paczka konferencyjna
Osoby, które zakupiły bilet VIP otrzymają paczkę konferencyjną pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.
9
Doskonali konferansjerzy!
Konferencję #ilovemkt poprowadzi zespół charyzmatycznych prowadzących, na czele z niezastąpionym Maciejem Kautzem, który już po raz 20. zadba o punktualność prezentacji, dobrą atmosferę i energię na scenie.
10
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów
Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.
11
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku
Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂
12
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji
Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.
13
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy
Dla uczestników, którzy zakupili bilet premium i VIP przygotowaliśmy coś wyjątkowego: dostęp do zamkniętej platformy. Znajdziecie tam między innymi: kursy online, streszczenia książek, webinary z ekspertami, archiwalne wydania magazynu i wiele więcej.
