Zrozumieć Instagram, czyli prowadzić profil, który zdobywa i angażuje odbiorców?
W styczniu 2020 roku Instagram mógł pochwalić się blisko 7,3 mln polskich użytkowników. Jest to jednocześnie ponad 7 milionów potencjalnych klientów, którzy czekają na Twoje treści.
Jeszcze całkiem niedawno Instagram traktowany był jedynie jako dodatek do Facebooka. Dziś jednak dzięki bardzo dynamicznemu rozwojowi, wychodzi on naprzeciw biznesowym oczekiwaniom użytkowników. Możesz tam podpiąć swój sklep, zaprezentować ofertę, pokazać backstage swojej pracy z marką czy też przeprowadzić wywiad z ekspertem na żywo.
Know-how przekazywane w trakcie szkolenia jest uniwersalne i użyteczne zarówno po stronie marki, jak i agencji. Pokażemy, jak prowadzić ciekawy profil na Instagramie nawet gdy wydaje się, że dana branża jest zupełnie nie “Instagramable”. Poruszać się będziemy zarówno w działaniach organicznych, jak i płatnych.
Szkolenie prowadzone jest przez praktyka – osobę na co dzień prowadzącą Instagramowe profile klientów i świetnie znającą specyfikę tego medium. Daje to gwarancję, że wszystkie przekazywane informacje będą najbardziej aktualne i mające praktyczne zastosowanie.
Czego dowiesz się podczas szkolenia Instagram Marketing?
- Jak prowadzić profil na Instagramie, by naprawdę zaangażować aktualnych followersów i pozyskać nowych?
- Jakie rodzaje treści można dystrybuować na Instagramie i w które obecnie najlepiej inwestować swój czas i zasoby?
- Jak poprawnie używać hashtagów?
- Jakie są przydatne narzędzia przy codziennym tworzeniu postów i Insta Stories?
- Jak skutecznie reklamować się na Instagramie, by włożony budżet zwrócił się jak najlepiej?