TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

Instagram marketing

Zrozumieć Instagram, czyli prowadzić profil, który zdobywa i angażuje odbiorców?

Prowadzący:
Ewa Suwińska

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

244

Ocena szkoleń

4.8

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji online

Szkolenia online kojarzą Ci się z “suchym wykładem”?

Mamy dla Ciebie coś, co nie tylko zaspokoi potrzebę zdobywania nowej wiedzy, ale także zmieni Twoją opinie o szkoleniach online  ⤵

Co to właściwie oznacza?

  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz zarówno prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • najważniejsze kwestie wymagające rozrysowania będą wypisane na interaktywnej tablicy,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Zrozumieć Instagram, czyli prowadzić profil, który zdobywa i angażuje odbiorców?

W styczniu 2020 roku Instagram mógł pochwalić się blisko 7,3 mln polskich użytkowników. Jest to jednocześnie ponad 7 milionów potencjalnych klientów, którzy czekają na Twoje treści.

 

 

Jeszcze całkiem niedawno Instagram traktowany był jedynie jako dodatek do Facebooka. Dziś jednak dzięki bardzo dynamicznemu rozwojowi, wychodzi on naprzeciw biznesowym oczekiwaniom użytkowników. Możesz tam podpiąć swój sklep, zaprezentować ofertę, pokazać backstage swojej pracy z marką czy też przeprowadzić wywiad z ekspertem na żywo.

Know-how przekazywane w trakcie szkolenia jest uniwersalne i użyteczne zarówno po stronie marki, jak i agencji. Pokażemy, jak prowadzić ciekawy profil na Instagramie nawet gdy wydaje się, że dana branża jest zupełnie nie “Instagramable”. Poruszać się będziemy zarówno w działaniach organicznych, jak i płatnych.

Szkolenie prowadzone jest przez praktyka – osobę na co dzień prowadzącą Instagramowe profile klientów i świetnie znającą specyfikę tego medium. Daje to gwarancję, że wszystkie przekazywane informacje będą najbardziej aktualne i mające praktyczne zastosowanie.

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia Instagram Marketing?

  • Jak prowadzić profil na Instagramie, by zaangażować aktualnych followersów i dotrzeć do nowych osób?
  • Jakie treści możesz dystrybuować na Instagramie i w które najlepiej inwestować swój czas i zasoby?
  • Jak zrozumieć hashtagi i zacząć używać ich poprawnie?
  • Jakie narzędzia pomogą Ci w tworzeniu treści (posty, stories) i analizie konta?
  • Jak reklamować się na Instagramie, by włożony budżet zwrócił się jak najlepiej?

 

 

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Instagram Marketing?

Instagram jest czwartą najchętniej wybieraną platformą social media przez Polaków.

Poznasz sprawdzone sposoby na kreację, promocję i analitykę swoich działań na Instagramie.

Wykorzystasz najbardziej aktualne informacje - prosto z newsroomu Instagrama!

To silne medium z ogromny potencjałem sprzedażowym, które musisz znać, jeśli chcesz dotrzeć do jego użytkowników.


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest do osób początkujących oraz średniozaawansowanych. Przeznaczone jest zarówno do osób, które chcą samodzielnie prowadzić kampanie na Instagramie dla swojej marki, jak i dla tych, które nadzorują działania firmy zajmującej się mediami społecznościowymi.

  • Jeżeli rozpoczynasz dopiero swoją przygodę z marketingiem na Instagramie, przeprowadzimy Cię przez najważniejsze kwestie dotyczące działań organicznych oraz reklamy. Jeżeli masz już pewne doświadczenie, poznasz ciekawe triki przy tworzeniu contentu oraz sprawdzone metody promocji, które wpłyną pozytywnie na Twój biznes.
  • Szkolenie to pozwoli na weryfikację dotychczasowych działań i pogłębienie wiedzy w temacie aktywności na Instagramie.

Program szkolenia
Instagram Marketing

    • Cel szkolenia: Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji na Instagramie: działania organiczne i reklamowe
    • Zakres szkolenia: Instagram Marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Ewa Suwińska

  • 10:00 – 10:30 Rozpoczęcie szkolenia

    • Cele oraz potrzeby uczestników
    • Przygotowanie do szkolenia

     

  • 10:30 – 11:30 Instagram - statystyki oraz podstawowe informacje o aplikacji

    • Instagram w pigułce – podstawowe dane o Instagramie w Polsce i na świecie
    • Instagram features – zapoznajmy się z Instagramem i jego funkcjami
    • Konto firmowe, twórcy czy osobiste – podobieństwa, różnice
    • Treści na Instagramie – rodzaje oraz formaty w aplikacji

  • 11:30 – 11.45 Przerwa kawowa

  • 11.45 - 13:00 Profil na Instagramie - co, jak, dlaczego? Jak zacząć i na co zwrócić uwagę

    • Jak Cię widzą, tak Cię otwierają – nick, nazwa ekranowa, zdjęcie profilowe – dobre praktyki
    • Anonse w 150 znakach, czyli jak napisać bio, które zatrzyma odbiorcę
    • Stories, IG TV & higlights – przedłużenie feedu konta oraz ważności materiałów
    • Post na Instagramie – dobre praktyki podczas tworzenia treści na Instagram
    • UGC na Instagramie – korzystanie z materiałów użytkowników zgodnie z prawem
    • Hashtagi na Instagramie – jak je dobierać, by zwiększać zasięg postów?
    • Jak dotrzeć do Twojego “idealnego” odbiorcy na Instagramie?
    • Godziny publikacji na Instagramie – czy istnieje “najlepszy” czas publikacji postów?
    • Automatyzacja na Instagramie – czy warto korzystać z botów?

  • 13:00-13:30 E-commerce i sklepy na Instagramie

    • Jak stworzyć sklep na Instagramie?
    • Weryfikacja profilu

  • 13:30 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 - 14:45 Narzędziówka, czyli must-have posiadacza konta na Instagramie

    • Edycja zdjęć na Instagramie – mobile i desktop
    • Stories na Instagramie – edycja, animacje, napisy
    • Tricki na stories, czyli jak się wyróżnić na tle innych
    • Planowanie postów na Instagramie
    • Analiza konta i hashtagów

  • 14:45 - 15:30 Reklamy na Instagramie

    • Cele reklamowe – jak je określić?
    • Grupy odbiorców na Instagramie – do kogo chcesz dotrzeć?
    • Formaty reklamowe na Instagramie

  • 15:30-16:00 Inne metody promocji

    • Influencerzy – z kim współpracować i na co zwracać uwagę?
    • Analiza profilu influencera – narzędzia i metody
    • Konkursy na Instagramie – jak nie łamać regulaminu i robić to zgodnie z prawem?

  • 16:15 - 16:30 Przerwa kawowa

  • 16:30 - 17:15 Mierzenie ruchu z profilu

    • Instagram Analytics – jak rozumieć statystyki konta?
    • Linki zewnętrzne – jak mierzyć przejścia z linków w profilu?

  • 17:15 - 17:30 Case studies

    • Przegląd udanych kampanii na Instagramie
    • Co może pójść nie tak – przykłady kryzysów i jak ich uniknąć

  • 17:30 - 18:00 Sesja Q&A

Trenerzy:

trener

Ewa Suwińska

Z zawodu marketerka, która swoje umiejętności oraz warsztat szkoliła w pracy z popularnymi narzędziami marketingu internetowego, m.in. analizy social media, w tym Instagrama. Z zamiłowania fotografka i Instagramerka. Obecnie zarówno w pracy jak i mediach społecznościowych dzieli się wiedzą o tym, jak okiełznać Instagrama oraz jego algorytm, a także zrozumieć i poskromić hashtagi.

 

trener


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Warszawa 19 Listopad 2020
do rozpoczęcia
czwartek
19
Listopad
2020
Więcej>
zostało miejsc: 9
870 netto
19 Listopad Warszawa
Szkolenie Online 19 Listopad 2020
do rozpoczęcia
czwartek
19
Listopad
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
870 netto
19 Listopad Online

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Instagram Marketing Warszawa

Instagram Marketing Online

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu przeprowadzenia szkolenia oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Wiedza ze szkolenia Instagram Marketing jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu Instagram Marketingu przeszkoliliśmy już 244 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Podczas szkolenia najbardziej podobało mi się podejście Justyny. Widać było, że chciała abyśmy ze szkolenia, "wyszli" z konkretną wiedzą. Nie trzeba dodawać, że była bardzo pomocna, otwarta na różne pytania. Jak na siedmiogodzinny kurs, poruszane zagadnienia były przemyślane. Na pewno, po uporządkowaniu nabytej na szkoleniu wiedzy, będzie z czego korzystać, aby umiejętnie pracować na Instagramie ;) "

Doris Witecka

"Kompendium wiedzy przekazane w ciekawy i dynamiczny sposób. Trenerka rzadko wybiegała poza przygotowane standardy, ale w kwestiach tematów otwartych i pytań zadawanych przez uczestników potrafiła znaleść dobre rady i wskazówki. Inspirujące szkolenie, zachęcające do pogłębiania wiedzy. "

Maciej Rynkowski

Founder & Managing Director

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Oliwia Krzywdzińska

+48 519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl