Skorzystaj ze szkolenia w wersji online
Szkolenia online kojarzą Ci się z “suchym wykładem”?
Mamy dla Ciebie coś, co nie tylko zaspokoi potrzebę zdobywania nowej wiedzy, ale także zmieni Twoją opinie o szkoleniach online ⤵
Co to właściwie oznacza?
- pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz zarówno prelegenta jak i innych uczestników,
- w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
- prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
- najważniejsze kwestie wymagające rozrysowania będą wypisane na interaktywnej tablicy,
- praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
- po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.


Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej
Gwarancja satysfakcji
Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓
Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.
Zrozumieć Instagram, czyli prowadzić profil, który zdobywa i angażuje odbiorców?
W styczniu 2020 roku Instagram mógł pochwalić się blisko 7,3 mln polskich użytkowników. Jest to jednocześnie ponad 7 milionów potencjalnych klientów, którzy czekają na Twoje treści.
Jeszcze całkiem niedawno Instagram traktowany był jedynie jako dodatek do Facebooka. Dziś jednak dzięki bardzo dynamicznemu rozwojowi, wychodzi on naprzeciw biznesowym oczekiwaniom użytkowników. Możesz tam podpiąć swój sklep, zaprezentować ofertę, pokazać backstage swojej pracy z marką czy też przeprowadzić wywiad z ekspertem na żywo.
Know-how przekazywane w trakcie szkolenia jest uniwersalne i użyteczne zarówno po stronie marki, jak i agencji. Pokażemy, jak prowadzić ciekawy profil na Instagramie nawet gdy wydaje się, że dana branża jest zupełnie nie “Instagramable”. Poruszać się będziemy zarówno w działaniach organicznych, jak i płatnych.
Szkolenie prowadzone jest przez praktyka – osobę na co dzień prowadzącą Instagramowe profile klientów i świetnie znającą specyfikę tego medium. Daje to gwarancję, że wszystkie przekazywane informacje będą najbardziej aktualne i mające praktyczne zastosowanie.
Czego dowiesz się podczas szkolenia Instagram Marketing?
- Jak prowadzić profil na Instagramie, by naprawdę zaangażować aktualnych followersów i pozyskać nowych?
- Jakie rodzaje treści można dystrybuować na Instagramie i w które obecnie najlepiej inwestować swój czas i zasoby?
- Jak poprawnie używać hashtagów?
- Jakie są przydatne narzędzia przy codziennym tworzeniu postów i Insta Stories?
- Jak skutecznie reklamować się na Instagramie, by włożony budżet zwrócił się jak najlepiej?