TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

Instagram marketing

Jak prowadzić profil na Instagramie, aby było spójne z marką i angażowało potencjalnych klientów?

Prowadzący:
Justyna Mudło

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

244

Ocena szkoleń

4.8

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji online

W sytuacji, w której znaleźliśmy się obecnie, chciałbyś się szkolić, ale nie masz tej możliwości?
Szkolenia online kojarzą Ci się z “suchym wykładem”?

Mamy dla Ciebie coś, co nie tylko zaspokoi potrzebę zdobywania nowej wiedzy, ale także zmieni Twoją opinie o szkoleniach online  ⤵

Co to właściwie oznacza?

  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz zarówno prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • najważniejsze kwestie wymagające rozrysowania będą wypisane na interaktywnej tablicy,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Jak prowadzić profil na Instagramie, aby był spójny z marką i angażował potencjalnych klientów?

Czy wiesz, że w listopadzie 2018 roku polski Instagram przekroczył 6,6 miliona użytkowników? Czy możesz więc wyobrazić sobie, ile omija Twoją markę, jeśli nie masz tam profilu lub zarządzasz tym profilem w niewłaściwy sposób?

 

 

Jeszcze całkiem niedawno Instagram traktowany był jedynie jako dodatek do Facebooka. Dziś jednak dzięki bardzo dynamicznemu rozwojowi, wychodzi on naprzeciw biznesowym oczekiwaniom użytkowników. Możesz tam podpiąć swój sklep, zaprezentować ofertę, pokazać backstage swojej pracy z marką czy też przeprowadzić wywiad z ekspertem na żywo.

Know-how przekazywane w trakcie szkolenia jest uniwersalne i użyteczne zarówno po stronie marki, jak i agencji. Pokażemy, jak prowadzić ciekawy profil na Instagramie nawet gdy wydaje się, że dana branża jest zupełnie nie “Instagramable”. Poruszać się będziemy zarówno w działaniach organicznych, jak i płatnych.

Szkolenie prowadzone jest przez praktyka – osobę na co dzień prowadzącą Instagramowe profile klientów i świetnie znającą specyfikę tego medium. Daje to gwarancję, że wszystkie przekazywane informacje będą najbardziej aktualne i mające praktyczne zastosowanie.

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia Instagram Marketing?

  • Jak prowadzić profil na Instagramie, by naprawdę zaangażować aktualnych followersów i pozyskać nowych?
  • Jakie rodzaje treści można dystrybuować na Instagramie i w które obecnie najlepiej inwestować swój czas i zasoby?
  • Jak poprawnie używać hashtagów?
  • Jakie są przydatne narzędzia przy codziennym tworzeniu postów i Insta Stories?
  • Jak skutecznie reklamować się na Instagramie, by włożony budżet zwrócił się jak najlepiej?

 

 

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Instagram Marketing?

Instagram rozwija się bardzo dynamicznie - będziesz na bieżąco i zorientujesz się, jak komunikować tutaj swoją markę!

Poznasz sprawdzone sposoby na kreację, promocję i analitykę swoich działań na Instagramie.

Wykorzystasz najbardziej aktualne informacje - prosto z newsroomu Instagrama!

Jest tu masa Twoich klientów - daj im się odszukać!


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest do osób początkujących oraz średniozaawansowanych. Przeznaczone jest zarówno do osób, które chcą samodzielnie prowadzić kampanie na Instagramie dla swojej marki, jak i dla tych, które nadzorują działania firmy zajmującej się mediami społecznościowymi.

  • Jeżeli rozpoczynasz dopiero swoją przygodę z marketingiem na Instagramie, przeprowadzimy Cię przez najważniejsze kwestie dotyczące działań organicznych oraz reklamy. Jeżeli masz już pewne doświadczenie, poznasz ciekawe triki przy tworzeniu contentu oraz sprawdzone metody promocji, które wpłyną pozytywnie na Twój biznes.
  • Szkolenie to pozwoli na weryfikację dotychczasowych działań i pogłębienie wiedzy w temacie aktywności na Instagramie.

Program szkolenia
Instagram Marketing

    • Cel szkolenia: Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji na Instagramie: działania organiczne i reklamowe
    • Zakres szkolenia: Instagram Marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Justyna Mudło

  • 10:00 – 10:30 Rozpoczęcie szkolenia

    • Analiza potrzeb
    • Niezbędnik użytkownika Instagrama – przygotowanie smartfona do warsztatów

     

  • 10:30 – 11:30 Jak się ma polski Instagram? Wprowadzenie i statystyki

    • Instagram w Polsce i na świecie – garść danych, które powinieneś znać.
    • Jak oswoić się z Instagramem? Poznaj i wykorzystaj wszystkie jego funkcje.
    • Rodzaje contentu na Instagramie (feed, relacje, LIVE, IGTV)
    • Konto prywatne, a firmowe – jakie wybrać?
    • Jak działa najnowszy algorytm Instagrama
    • Bezpieczeństwo Twojego profilu – co możesz zrobić, aby je zwiększyć?

  • 11:30 – 11.45 Przerwa kawowa

  • 11.45 - 13:00 Wyciśnij ze swojego profilu jak najwięcej - estetyka, spójność i strategia

    • Chemia od pierwszego wejrzenia – przepis na dobre bio
    • Specyfikacje techniczne zdjęć – posty, Insta Stories, IGTV
    • Jak legalnie repostować?
    • Po czym poznać dobry post na Insta? (warsztat)
    • Dobór odpowiednich hasztagów (warsztat)
    • Zbanowane hashtagi – co to jest i czym grozi ich stosowanie?
    • Automatyzacja profilu – czy korzystanie z botów ma sens?
    • Najlepsze godziny na publikację – czy coś takiego istnieje?
    • Skąd wziąć wartościowych followersów?

  • 13:00-13:30 Instagram dla e-commerce

    • Sklep na Instagramie – jak go stworzyć?
    • Weryfikacja profilu

  • 13:30 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 - 14:45 Narzędziowe must-have

    • Aplikacje do obróbki zdjęć 
    • Aplikacje do tworzenia kreatywnych Stories
    • Zostań mistrzem Insta Stories – przydatne tricki (warsztat)
    • Aplikacje do planowania postów

  • 14:45 - 15:30 Działania reklamowe w Managerze Reklam

    • Jak dobrać cel reklamowy?
    • Budżet kampanii i grupy odbiorców  na Instagramie
    • Formaty reklamowe na Instagramie

  • 15:30-16:00 Inne drogi promocji na Instagramie

    • Wyszukiwanie influencerów
    • Sprawdzanie wiarygodności profili – przydatne narzędzia
    • Angażujący i zgodny z regulaminem konkurs na IG

  • 16:15 - 16:30 Przerwa kawowa

  • 16:30 - 17:15 Jak to wszystko zmierzyć i co z tego wynika?

    • Instagram Analytics i Facebook Analytics
    • Analiza ruchu na Twoim profilu w Google Analytics – tagowanie linków w BIO i Insta Stories
    • Raportowanie działań na Instagramie – które parametry faktycznie mają znaczenie?

  • 17:15 - 17:30 Case studies

    • Przegląd udanych kampanii na Instagramie
    • Co może pójść nie tak – przykłady kryzysów i jak ich uniknąć

  • 17:30 - 18:00 Sesja Q&A

Trenerzy:

trener

Justyna Mudło

Social Media Manager w MaxROY.agency i Social Media Enthusiast w życiu. Dzień zaczyna od wyłączenia budzika i włączenia Instagrama.

Wszelkie nowinki testuje kreatywnie na skórze własnej oraz marek (polskich i zagranicznych), dla których komunikację prowadzi na co dzień w ramach działań agencyjnych. Jest częścią zespołu social media relacjonującego konferencję I <3 Marketing.

Wyznaje zasadę #sharingiscaring zarówno jeśli chodzi o wiedzę, jak i pozytywną energię.

Szczególnie wielką miłością darzy Insta Stories, dzięki którym odkryła, że lubi opowiadać historie przed kamerą. Bez kamery w sumie też.

trener


Rejestrując się 6 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Wrocław 01 Czerwiec 2020
do rozpoczęcia
poniedziałek
01
Czerwiec
2020
Więcej>
zostało miejsc: 1
870 netto
01 Czerwiec Wrocław
Warszawa 17 Czerwiec 2020
do rozpoczęcia
środa
17
Czerwiec
2020
Więcej>
zostało miejsc: 6
870 netto
17 Czerwiec Warszawa
Gdańsk 02 Lipiec 2020
do rozpoczęcia
czwartek
02
Lipiec
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
870 netto
02 Lipiec Gdańsk
Szkolenie Online 15 Lipiec 2020
do rozpoczęcia
środa
15
Lipiec
2020
Więcej>
zostało miejsc: 8
770 netto
15 Lipiec Online
Poznań 13 Sierpień 2020
do rozpoczęcia
czwartek
13
Sierpień
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
870 netto
13 Sierpień Poznań
Kraków 02 Listopad 2020
do rozpoczęcia
poniedziałek
02
Listopad
2020
Więcej>
zostało miejsc: 9
970 netto
02 Listopad Kraków

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Instagram Marketing Wrocław

Instagram Marketing Warszawa

Instagram Marketing Gdańsk

Instagram Marketing - online Online

Instagram Marketing Poznań

Optimized Content Marketing Kraków

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Wiedza ze szkolenia Instagram Marketing jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu Instagram Marketingu przeszkoliliśmy już 244 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Podczas szkolenia najbardziej podobało mi się podejście Justyny. Widać było, że chciała abyśmy ze szkolenia, "wyszli" z konkretną wiedzą. Nie trzeba dodawać, że była bardzo pomocna, otwarta na różne pytania. Jak na siedmiogodzinny kurs, poruszane zagadnienia były przemyślane. Na pewno, po uporządkowaniu nabytej na szkoleniu wiedzy, będzie z czego korzystać, aby umiejętnie pracować na Instagramie ;) "

Doris Witecka

"Kompendium wiedzy przekazane w ciekawy i dynamiczny sposób. Trenerka rzadko wybiegała poza przygotowane standardy, ale w kwestiach tematów otwartych i pytań zadawanych przez uczestników potrafiła znaleść dobre rady i wskazówki. Inspirujące szkolenie, zachęcające do pogłębiania wiedzy. "

Maciej Rynkowski

Founder & Managing Director

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Oliwia Krzywdzińska

+48 519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl