Influencer marketing

i kampanie w nowych mediach

Prowadzący:
Maciej Budzich

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy!

Oceń szkolenie jako pierwszy!

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Czy wykorzystujesz już w pełni potencjał nowych mediów?

Maciej Budzich zajmuje się niestandardowymi rozwiązaniami reklamowymi, marketingiem wirusowym i Influencer Marketingiem. Na swoim szkoleniu zabierze Cię w podróż po świecie nowoczesnego marketingu i mediów społecznościowych. Głównym tematem szkolenia będzie to, jak ,,zrobić szum” w mediach społecznościowych bez wydawania pieniędzy na reklamę. To szkolenie będzie szczególnie cenne dla osób, które zajmują się wieloma aspektami marketingu i czują czasami się jak ,,jednoosobowy kombajn” odpowiedzialny za coraz więcej rzeczy – postaramy się na tym szkoleniu wszystko poukładać i pokazać, jakie elementy nowego marketingu są szczególnie warte uwagi. Drugim, bardzo ważnym elementem szkolenia, będą internetowi influencerzy, czyli wszelkiego rodzaju blogerzy, vlogerzy czy snapchaterzy – pokażemy, jak zaprosić ich do współpracy z marką, żeby było to skuteczne i efektywne.

Influencer Marketing is getting others to shares your story, generate interest, and make your case.

Ardath Albee

Program szkolenia Influencer Marketing i Kampanie w Nowych Mediach

  • 10:00 – 11:30 Jakie strategie pomogą nam w zrobieniu ,,szumu" w sieci bez wydawania pieniędzy?

    • Marketing wirusowy – jak sprawić, żeby inni udostępniali nasze treści?
    • Growth Hacking – jak przy niewielkim nakładzie finansowym osiągnąć duże zasięgi?
    • Influencer Marketing – jak sprawić, by osoby z dużymi zasięgami mówiły o naszej marce?

  • 11:30 – 12:30 Dlaczego MUSISZ korzystać z nowych mediów społecznościowych?

    • Instagram – jak docierać do ,,społeczności obrazkowej”? + Case’y, przykłady ciekawych kampanii
    • Snapchat – dlaczego nastolatkowie go pokochali i marketerzy ten powinni? + Case’y, przykłady ciekawych kampanii
    • Inne innowacyjne działania w mediach społecznościowych (przykłady kampanii)

  • 12:30 – 13:30 Marketing wirusowy

    • Dlaczego wiral się rozprzestrzenia? = Elementy dobrego wiralu.
    • Jak dotrzeć z naszą wiadomością do szerokiego grona odbiorców? = Budowanie zasięgów.
    • Przykłady ciekawych kampanii = case studies

  • 13:30-14:15 Przerwa obiadowa

  • 14:15-16:00 Infulencer Marketing - wprowadzenie

    • Czym jest Influencer Marketing?
    • Kim jest influencer?
    • Dlaczego Infulencer Marketing opiera się na zaufaniu?
    • Jak znaleźć influencerów? Czy influencerami są tylko blogerzy?

  • 16:00-17:30 Strategia Infulencer Marketingu

    • Cele w Influencer Marketingu i ich rodzaje
    • Typy influencerów – kogo wybrać do Twojej kampanii? Jak ocenić, kto nam pomoże w dotarciu do naszej grupy docelowej?
    • Stworzenie contentu do strategii influencer marketingu
    • Budowanie własnej puli influencerów – do czego to jest potrzebne?
    • Narzędzia, które Ci pomogą
    • Mierzenie skuteczności działań

  • 17:30-18:00 Sesja pytań i odpowiedzi

Szkolenie prowadzi:

trener

Maciej Budzich

Media, które otaczają nas z każdej strony, próbując wcisnąć do głowy kolejną informację, czasem mnie wkurzają, czasem bawią, często zastanawiam się, jak je wykorzystać do własnych celów. Dlatego stworzyłem własne medium  i jestem jego największym fanem – tak powstał blog mediafun.pl.

Jestem pasjonatem i komentatorem nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Miałem okazję być uczestnikiem na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładam m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie, AGH w Krakowie na kierunku marketing internetowy.

Organizuję inicjatywy związane z mediami, internetem i społeczeństwem informacyjnym: konferencje (TUBA, MediafunLAB, OchMyBlog, debata ZapytajPremiera), popularyzuję idee barcampów, współorganizuję Aula Polska. Jestem jurorem w konkursach branżowych (MediaTrendy, Blog Roku, StartupFest). Internet Standard uznał mnie za Człowieka Roku 2009, a Onet (organizator konkursu Blog Roku) przyznał mi specjalne wyróżnienie za popularyzację blogów. W 2013 roku podczas Blog Forum Gdańsk otrzymałem nagrodę „Bloger odpowiedzialny społecznie”. Przyglądam się kampaniom reklamowym, działaniom public relations, mniej lub bardziej udanym akcjom wirusowym, tropię nieetyczny marketing „szemrany”, wykorzystuję i testuję większość dostępnych narzędzi społecznościowych. Nadal nie wiem czy reklama kłamie.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu. Przygotujemy i prześlemy go do Ciebie pocztą.

Zarejestruj się

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówHotel Park Inn by Radisson, ul. Monte Cassino 2 30-337 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Monte Cassino 2, 30-377

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

WrocławQ Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

Płatności

Kinga Łuczack

+48 616 616 068

Kinga.Luczak@SprawnyMarketing.pl

Organizacja

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Administracja

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl