Grywalizacja

narzędzie budowania zaangażowania
i przewagi konkurencyjnej

Prowadzący:
Paweł Tkaczyk

Certyfikowane przez

Nowość!

Oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Czym jest grywalizacja?


Grywalizacja
to wstrzykiwanie elementu „frajdy” w codzienne czynności, które do tej pory niekoniecznie frajdę sprawiały – takie jak np. nauka czy zakupy. Nazwana przez Harvard Business Review jednym z najważniejszych trendów rynkowych 2012 roku jest świetną metodą wybudowania przewagi konkurencyjnej. W praktyce grywalizacja to zaimplementowanie mechanizmów znanych z gier (nie tylko komputerowych) do codziennych czynności. Szkolenie nauczy stosowania tych mechanizmów w praktyce.

Grywalizacja

 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat Storytellingu, budowania silnej marki, copywritingu sprzedażowego czy Employer Brandingu? Zapraszamy na szkolenia prowadzone przez Pawła Tkaczyka – ich programy znajdziesz na tej stronie.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Będziesz umiał wykorzystywać grywalizację w tworzeniu programów lojalnościowych, partnerskich, motywacyjnych.

Nauczysz się, jak budować scenariusz grywalizacyjny – określać poziomy użytkowników, akcje podstawowe i wspierające.

Będziesz wiedział, jak często planować aktywności i jak nagradzać uczestników gry.

Dowiesz się, jakie gotowe narzędzia mogą wspomagać Twoją pracę.


Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • kadra zarządzająca i ludzie marketingu – nauczą się metod budowania przewagi konkurencyjnej i zaangażowania wśród konsumentów, którzy przeżywają „kryzys deficytu uwagi”.

  • ludzie zajmujący się szkoleniami, edukacją, HR – nauczą się sposobów „wstrzykiwania frajdy” w czynności takie jak praca czy nauka, dzięki czemu będą mieli bardziej zaangażowanych i zadowolonych uczniów lub pracowników

Program szkolenia Grywalizacja

  • 10:00 -11:30 Dlaczego w niektóre czynności angażujemy się dobrowolnie, a do innych musimy się zmuszać?

  • 11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 12:45 Czy da się wyróżnić elementy gry?

    • W jaki sposób nakłonić ludzi do podejmowania dobrowolnie aktywności?
    • Jak planować reguły gry?
    • O sposobach konstruowania wciągającej fabuły.
    • Jak planować systemy nagradzania, by ludzie nie rezygnowali zaraz po zdobyciu nagrody?

  • 12:45 – 13:30 Zrozumieć graczy.

    • Co motywuje graczy do działania?
    • Planowanie współzawodnictwa, współpracy, dzielenia się wiedzą.
    • W jaki sposób dać graczom autonomię, osiągając jednocześnie cele?
    • Oszukiwanie gry. Jak sobie z nim radzić?

  • 13:30 – 14:30 Przerwa obiadowa

  • 14:30 – 16:00 Elementy składowe grywalizacji, czyli mechanizmy gier.

    • Natychmiastowa informacja zwrotna.
    • Tabele wyników.
    • Nieustający rozwój.
    • Status, odznaki.
    • Współpraca i komunikacja.

  • 16:00 – 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 – 16:45 Marka jako gra.

    • Jeśli rynek jest nasycony, konkurujesz doświadczeniem.
    • Jak to zrobić?Konstruowanie marki jako interaktywnego teatru.
    • Budowanie świata gry: w domu, w pracy, poza domem…
    • Jak robią to dziś Microsoft, Apple, Honda?

  • 16:45 – 17:30 Planowanie strategii grywalizacji – dobre i złe przykłady, case studies i ćwiczenia.

  • 17:30 - 18:00 Panel Dyskusyjny

Trener:

trener

Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi, „zarabia na życie opowiadaniem historii”. Dlaczego? Bo wierzy, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia. Jego firma, MIDEA, specjalizuje się w budowaniu silnych marek. Autor bestsellerowej książki poświęconej grywalizacji.


Rejestrując się 6 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Zarejestruj się

Zarejestruj się i już dzisiaj zacznij wykorzystywać mechanizmy grywalizacji w swojej firmie!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Oliwia Krzywdzińska

+48 519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl