Facebook Marketing + ADS & Facebook PRO

Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku? 2 dni praktycznej wiedzy

Prowadzący:
Franciszek Georgiew, Daniel Kędzierski

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

960

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

577 855 277

Jak skutecznie promować się na Facebooku?

 

Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?
  • Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 14 mln osób. Jeszcze kilka lat temu marketingowcy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem reklamowym!
  • Dzięki Facebook Ads możemy bardzo precyzyjnie stargetować odbiorców naszej reklamy (np. po zainteresowaniach, wykształceniu czy wieku), dzięki czemu dotrzemy dokładnie do takich osób, które mogą być zainteresowane naszymi produktami. Chcesz skierować reklamę tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza nas jedynie własna wyobraźnia.To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm.

 

Czego dowiesz się na naszym szkoleniu?
  • Jak prowadzić fanpage na Facebooku, by naprawdę angażować swoich fanów?
  • Jak (legalnie) pozyskiwać fanów? Jak utrzymywać ich zainteresowanie?
  • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  • Jak skutecznie reklamować się na Facebooku, by ,,wyciągać” maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu?
  • Jakie nowości wprowadził ostatnio Facebook? Dlaczego musisz je znać?

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Facebook Marketing oraz Facebook PRO?

Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu - wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!

Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań reklamowych na Facebooku

Poznasz najnowsze możliwości marketingu na Facebooku

Musisz prowadzić swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa


Jakie są wymagania wstępne?

  • Pierwszy dzień szkolenia jest dla osób początkujących, więc nie musisz się do niego specjalnie przygotowywać, ale jeśli chcesz wyciągnąć z niego jak najwięcej, zajrzyj przed szkoleniem na SprawnyMarketing.pl do zakładki Social Media i Facebook Marketing i przeczytaj artykuły z portalu dotyczące tematu szkolenia.

    Drugi dzień szkolenia poświęcony jest zaawansowanym możliwościom prowadzenia kampanii reklamowych w serwisie Facebook. Szkolenie dedykowane jest osobom, które opanowały podstawy prowadzenia komunikacji i działań reklamowych na Facebooku.

    Zastanów się też, jak chcesz wykorzystywać social media w swoich działaniach marketingowych – prowadzący szkolenie odpowiedzą na Twoje pytania.

Program szkolenia Facebook Marketing + Facebook Ads

    • Cele szkolenia: Umiejętność prowadzenia komunikacji na Facebooku oraz wykorzystywania jego potencjału reklamowego
    • Zakres szkolenia: Facebook Marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Franciszek Georgiew

  • 10:00 – 10:30 Facebook w erze cyfrowej. Rola poszczególnych kanałów w marketingu i sprzedaży online.

    • Gdzie być w social media i dlaczego?
    • Jak inne kanały e-marketingu łączą się z reklamą na Facebooku?
    • Digital Customer Journey – jak wygląda droga od świadomości do zakupu?
    • Rola social media w ścieżce zakupowej klientów.

     

  • 10:30 – 11:15 Nowy algorytm Facebooka, czyli walka o zasięgi bezpłatne.

    • Najnowsze zmiany algorytmu Facebooka i ich konsekwencje dla firm i użytkowników.
    • Jakie są największe mity dotyczące generowania zasięgów?
    • Jak zadbać o wysokie dotarcie? Kiedy i do czego jest nam ono potrzebne?
    • Jak działa algorytm Facebooka i jak to wykorzystać?

  • 11:15 – 11.30 Przerwa kawowa

  • 11:30 - 12.15 Komunikacja marki na Facebooku. Zasady tworzenia dobrej kreacji reklamowej.

    • Skuteczne copy i grafika – tips & tricks.
    • Różne formaty i rodzaje postów na Facebooku – jak dobierać je do celu biznesowego?
    • Jak połączyć różne typy treści z reklamą?
    • Które posty promować?

  • 12:15 - 12:45 Reklama na Facebooku – część 1.

    • Facebook Ads Manager i struktura kampanii reklamowej.
    • Ustawienie i optymalizacja kampanii. Wybór celu reklamowego.

  • 12:45-14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 - 16:00 Reklama na Facebooku – część 2

    • Jak znaleźć grupę docelową dla swojego biznesu? Targetowanie.
    • Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii.
    • Remarketing z pikselem Facebooka i niestandardowe grupy odbiorców.
    • Kiedy reklama działa? Kluczowe czynniki i przykłady dobrych praktyk

  • 16:00-17:30 Jak zwiększyć zaangażowanie i liczbę fanów?

    • Zamknięcie szkolenia i otwarcie dodatkowej sesji pytań i odpowiedzi.
    • Indywidualne konsultacje prowadzonych przez Uczestników projektów.

Program szkolenia Facebook Marketing PRO (tylko w Warszawie)

  • 10:00 - 10:30 Remarketing - rób to dobrze:

    • Promocja posta z fanpage’a vs post reklamowy
    • Dark Posty – jak je tworzyć? Dlaczego warto z nich korzystać?
    • Do czego wykorzystywać narzędzie Posty Strony? Jak bezpłatnie publikować… posty reklamowe na fanpage’u?
    • UTMy i mierzenie skuteczności z Facebooka w Google Analytics

  • 10:30 - 11:10 Zaawansowana kampania na Facebooku krok po kroku

    • Co testować w kampaniach FB?
    • Dlaczego warto tworzyć wiele zestawów reklam i wiele kreacji reklamowych?
    • Tworzenie kampanii reklamowej w Power Editorze

  • 11:10 - 11:30 Raporty na Facebooku

    • Jak sprawdzać efektywność działań?
    • Jakie raporty na Facebooku warto tworzyć?
    • Na jakie wskaźniki warto zwrócić uwagę w raportach?

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 13:00 Co poza Facebookiem?

    • Powiązanie profilu na Facebooku ze stroną firmową
    • Jakie wtyczki z Facebooka warto wgrać na stronę?
    • Aplikacje na Facebooku – co warto dodać do profilu?
    • Narzędzia przydatne w pracy Social Media Managera

  • 13:00 - 13:30 Messenger Marketing – wprowadzenie

    • Messenger jako narzędzie obsługi klienta
    • Automatyzacja na Messengerze
    • Facebook boty – co musisz wiedzieć?

  • 13:30 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 - 14:45 Zaawansowane tworzenie grup docelowych

    • Metody skutecznego dobierania grupy docelowej i kreacji
    • Wykorzystaj remarketing bez pixela remarketingowego
    • Grupy zainteresowań, do których warto targetować reklamy
    • Wzór na kampanię z budżetem do 1000 zł

     

  • 14:45 - 16:00 Proces tworzenia kampanii z wykorzystaniem pixeli FB

    • Budowa ścieżki customer journey z pixelem FB
    • Jak oskryptować stronę by robić lepsze reklamy?
    • Selekcja zainteresowań i klientów oparta na interakcji na stronie
    • Growth Hacking z pixelem FB

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 16:45 Realizacja kampanii z celem na konwersję i pozyskanie leadów w B2B i B2C

    • Zakupy intencyjne vs zakupy impulsywne
    • Sprzedaż przez budowanie zapotrzebowania
    • Rola optymalizacji i wykluczania w kampaniach
    • Powiązanie profilu na Facebooku ze stroną firmową

  • 16:45 - 17:00 Jakie nowości Facebooka musisz znać i jak je wdrożyć?

  • 17:00 - 17:15 Gdy stać Cię na więcej, a Facebook to za mało

    • Facebook API jako źródło nieograniczonej wiedzy.

  • 17:15 - 18:00 Panel dyskusyjny

Trenerzy:

trener

Franciszek Georgiew

Właściciel agencji marketingowej Social Tigers. Karierę zawodową zbudował na skutecznym wykorzystaniu Facebook Ads i biznesowych sukcesach osiąganych dzięki ich zastosowaniu. Autor „Księgi Adsów” – e-booka stanowiącego kompendium wiedzy na temat systemu reklamowego Facebooka.
Według testu Gallupa strateg nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.

trener

Daniel Kędzierski

Przedsiębiorca z 12-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych.Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Tworzenie reklam lokalnych i niestandardowe formy rozliczeń na Facebook nie mają przed nim tajemnic, a w szczególności: Local Awareness, Custom Location Ads, Local Video Ads, Content manager, CPA, CPL, CPC, CPM, oCPM i inne.

Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym..


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Wrocław 05 Wrzesień 2018
do rozpoczęcia
środa
05
Wrzesień
2018
Więcej>
zostało miejsc: 20
870 netto
05 Wrzesień Wrocław
Warszawa 24-28 Wrzesień 2018
do rozpoczęcia
poniedziałek
24
Wrzesień
2018
Więcej>
zostało miejsc: 9
870 netto
piątek
28
Wrzesień
2018
Więcej>
zostało miejsc: 10
1170 netto
24 Wrzesień 28 Wrzesień Warszawa
Kraków 03 Październik 2018
do rozpoczęcia
środa
03
Październik
2018
Więcej>
zostało miejsc: 20
870 netto
03 Październik Kraków
24-12 Październik-Marzec 2018-2019
do rozpoczęcia
środa
24
Październik
2018
czwartek
25
Październik
2018
Więcej>
zostało miejsc: 106
970 netto
poniedziałek
31
Grudzień
2018
zostało miejsc: 390
370 netto
piątek
01
Marzec
2019
wtorek
12
Marzec
2019
zostało miejsc: 500
570 netto
24 Październik 25 Październik 31 Grudzień 01 Marzec 12 Marzec
Poznań 05 Grudzień 2018
do rozpoczęcia
środa
05
Grudzień
2018
Więcej>
zostało miejsc: 15
870 netto
05 Grudzień Poznań

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Facebook Marketing + Facebook Ads Wrocław

Facebook Marketing & Facebook Ads Warszawa

Facebook Marketing PRO Warszawa

Facebook Marketing + Facebook Ads Kraków

Pakiet Standard 3 dni I Love Marketing

Pakiet Standard 2 dni (Marketing + Social Media)

Facebook Marketing & Ads Poznań

Pakiet Standard Video Facebook

Pakiet Premium Video Facebook

Prenumerata roczna drukowana - 4 numery od piątego numeru magazynu sprawny.marketing

Dostęp do nagrań video z V edycji konferencji

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Wiedza ze szkoleń Social Media MaxROY.com jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach

Z zakresu Social Media przeszkoliliśmy już 881 osób!

Opinia szkolenie Facebook

Zapraszamy na praktyczne szkolenie z Facebook Marketingu :)http://facebook.sprawny.marketingNa czym skupia się Katarzyna Granops-Szkoda podczas szkolenia?🔹 na wykorzystaniu Facebooka jako narzędzia,🔹 pokazaniu jak niewielkim nakładem finansowym promować swoją firmę."Bardzo słusznie Kasia skoncentrowała się na Facebooku jako narzędziu i pokazała dużo opcji, które możemy wykorzystać. Jak dostosować możliwości narzędzia do swoich potrzeb"

Opublikowany przez sprawny.marketing Poniedziałek, 18 września 2017

Magdalena Boguś

Opinia Facebook Marketing

Działasz na Facebooku i chcesz wiedzieć, jak skutecznie wykorzystywać ten kanał do komunikacji i promocji? Przyjdź na szkolenie Facebook Marketing & Ads :)!Wejściówki i rejestracja 👉 http://facebook.sprawny.marketingTomasz uważa, że "szkolenie jest bardzo potrzebne, cenne informacje również zdobyłem. Myślę, że jak najszybciej spróbuję je wdrożyć". Posłuchaj opinii Tomasza i przekonaj się, że warto przyjść na #szkoleniasprawny ⤵️⤵️

Opublikowany przez sprawny.marketing Piątek, 15 września 2017

Tomasz Barański

Szkolenie Facebook Marketing & Ads prowadzone prze Katarzyna Granops-Szkoda to 8 godzin merytorycznej wiedzy i praktycznych przykładów oraz nowości.📚Zobaczcie opinię jednej z uczestniczek - "Szkolenie mnie zainspirowało, na pewno będę działać na przykładzie naszej firmy, którą mamy. Szkolenie pokazało nowe trendy i co poprawić".Wejściówki i rejestracja 👉 http://facebook.sprawny.marketing

Opublikowany przez sprawny.marketing Czwartek, 14 września 2017

Daniela Brzozowska

"Szkolenie otworzyło mi oczy że gigant, którego sądziłam że nieźle znam i rozumiem, ma jeszcze drugą, bardzo rozbudowaną stronę biznesową. I choć Ameryki tym stwierdzeniem nie odkryłam, to dzięki Kasi wiem już, że ten potencjał można albo zostawić Facebook'owi do realizacji własnych celów, albo umiejętnie rozegrać swoje ruchy i zacząć czerpać odpowiednie profity. Jak to zrobić, żeby nie przedobrzyć, nie przepłacić, nie stracić czasu na złą strategię? Właśnie tego się dowiedziałam. Dziękuję i polecam- to nie jest banalne szkolenie o Facebooku, to know-how od praktyków. Warto."

Małgorzata Majerowska

Sales&Marketing Manager

"Szkolenie oceniam na 5+. Profesjonalne podejście do tematu, świetna atmosfera :) Szkolenie zmieniło moje myślenie o social media :) Uświadomiłam sobie jakie popełniałam błędy w prowadzeniu fun page. "

Aneta Mierzwa

"Szkolenie było bardzo interesujące. Prowadząca w fajny i ciekawy sposób przekazała uczestnikom wiedzę. Dzięki temu, że w trakcie szkolenia miałam okazję od razu zobaczyć gdzie znaleźć różne narzędzia w menadżerze reklam, teraz mogę spokojnie usiąść i już zacząć działać. Jeśli tylko będę miała możliwość, to z pewnością wybiorę się na kolejne szkolenia."

Aleksandra Winiszewska

Specjalista ds. marketingu

"Genialne szkolenie - kompendium wiedzy przekazane w ciekawy i zrozumiały sposób."

Luiza Kozieł

Project Manager

"Ciekawe, merytoryczne szkolenie- bardzo dobra prowadząca- doskonale przekazywała wiedzę, a do tego była przemiła. Wprowadzała super atmosferę."

Alicja Potera

Specjalista ds. marketingu

"Zdecydowanie najciekawsze i najlepiej przeprowadzone szkolenie, na którym byłam na przestrzeni ostatnich 5 lat. Bardzo szczegółowe i bogate w treść - za co jestem wdzięczna ;-)"

Justyna Wiszniewska

Specjalista ds. promocji i współpracy

"Szkolenie bardzo konkretne i treściwe. Pani Kasia super babka. Fajnie prowadzone, bardzo zaangażowana jest w to co robi. "

Agata Bogdan

Specjalista ds.marketingu

"Szkolenie przebiegło w bardzo fajnej atmosferze. Pomimo tylu godzin - czas minął mi bardzo szybko.Najbardziej podobało mi się to, że zostały pokazane "żywe" przykłady marketingu na Facebook'u - to była mega inspirująca część spotkania ;-)"

Paula Ryłko

Pracownik Marketingu

"Bardzo fajnie poprowadzone, merytoryczne, ciekawe z interakcją uczestników. Jeśli firma będzie mnie chciała wysłać kiedykolwiek na szkolenie to do Pani Kasi jak w dym. Dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia:-)"

Agata Tekieli-Marchewka

Specjalista ds. Komunikacji i Marketingu

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Demotywatory

"Szkolenie było bardzo profesjonalne i wartościowe:) Bardzo dużo informacji, ale w bardzo jasny i poukładany sposób przekazana teoria i praktyka. :) Prelegentka świetna! Merytorycznie przygotowana na wysokim poziomie. :) "

Małgorzata de Lorm

Eco LIfe Group

"Bardzo ciekawe szkolenie, prowadząca Kasia Granops-Szkoda nawiązała dobry kontakt z uczestnikami szkolenia i przekazała konkretne informacje w przyjemny i ciekawy sposób."

Tomek Barański

Muscle Power - Social Media Manager

"Bardzo fajne, merytoryczne szkolenie. Duża dawka wiedzy."

Anna Batorowicz

RMD TECHNOLOGIES EUROPE SP.Z O.O. SPECJALISTA DS. CONTENTU

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, niezwykle merytoryczne. Prowadząca miła, komunikatywna."

Ewa Gierek

Cerrad, specjalista ds. marketingu

"Uczestniczyłam w bardzo profesjonalnym szkoleniu. Program szkolenia - bogaty, urozmaicony i bardzo wyspecjalizowany. Kasia Granops niesamowicie przygotowana - widać było , że szkolenie było szczegółowo przygotowane i przemyślane. Chętnie dłużej posłuchałabym Pani Kasi. Jestem pod ogromnym wrażeniem firmy; za jej profesjonalizm i bardzo wysoką kulturę organizacyjną. Cieszę się, że mam takich sąsiadów :)"

Anna Elmis Potocka

Potocka Expert Nieruchomości

"Szkolenie bardzo ciekawe. Poruszone zostały wszystkie najważniejsze punkty. Wiele zagadnień było omawianych szczegółowo, również w odpowiedzi na zapytania uczestników szkolenia. Kasia przekazała uczestnikom dogłębną wiedzę z zakresu Facebook Marketing i wykazała się pełnym profesjonalizmem oraz specjalistą w tej dziedzinie. Gratuluję i z pewnością do zobaczenia wkrótce. "

Joanna Białek

Makamaka E-commerce specialist

"Profesjonalne szkolenie, dobrze przeprowadzone. Dużo wiedzy podane w przystępnej formie. "

Urszula Markowska

Galapagos. Specjalista ds PR i Promocji

"Świetne. Trenerka mega konkretna. Nawet, gdy szkolenie przybierało formę dłuższego wykładu, to był on przesycony treścią i żywymi przykładami. Byłem na kilku konferencjach / szkoleniach / warsztatach, gdybym wiedział, to częściej przychodziłbym do Sprawnego na tyle "hardcorowych" godzin ;) Kasiu, super robota! Chciałbym z Tobą kiedyś zaplanować kampanię, żeby zobaczyć, jak pracuje tak doświadczony "socialmediamózg". "

Bartosz Polakiewicz

Holy-Art, Marketing & PR Specialist

"Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Zależało mi przede wszystkim na poznaniu możliwości reklamowych Facebooka, w tym pokazaniu krok po kroku jak właściwie dobrać typ reklamy do założonego celu. Reklamom na FB poświęcono sporo czasu, ale kosztem wstępnych, statystycznych danych o FB, można by jeszcze wydłużyć tę część szkolenia. Pozytywnym aspektem szkolenia była również analiza fanpage'y przez prowadzącą szkolenie (Katarzyna Granops-Szkoda). Pani Kasia analizowała dosłownie każdy zgłoszony fanpage, więc szkolenie zamiast o 18.00 zakończyło się ok. 20.00. Nikt jednak nie żałował, a za poświęcenie dodatkowego czasu należy się prowadzącej duży plus. "

Paweł Florek

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie

"Bardzo dobre szkolenie. Jestem mile zaskoczona profesjonalizmem, cierpliwością i wytrwałością Pani Katarzyny Granops, która zgodnie z obietnicą wysłuchała wszystkich zapytań i poświęciła na indywidualne konsultacje czas znacznie przekraczający planowaną długość szkolenia."

Olga Lisowska

Kierownik działu marketingu, "CAREWORK" SPÓŁKA Z O.O

Zarejestruj się

Już dziś zarejestruj się na naszej szkolenia i zostań Social Media Managerem!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

Wrocław Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Kraków Q Plus Hotel Kraków ul. Wygrana 6 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Gdańsk ul. Szafarnia 9 80-755 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Organizacja i szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Administracja i płatności

Aleksandra Frala

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl