Facebook Marketing + ADS & Facebook PRO

Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku? 2 dni praktycznej wiedzy

Prowadzący:
Katarzyna Granops-Szkoda, Adrian Martinez

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

881

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Jak skutecznie promować się na Facebooku?

Czego dowiesz się na szkoleniu? Posłuchaj video zapowiedzi!:

Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?
  • Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 14 mln osób. Jeszcze kilka lat temu marketingowcy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem reklamowym!
  • Dzięki Facebook Ads możemy bardzo precyzyjnie stargetować odbiorców naszej reklamy (np. po zainteresowaniach, wykształceniu czy wieku), dzięki czemu dotrzemy dokładnie do takich osób, które mogą być zainteresowane naszymi produktami. Chcesz skierować reklamę tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza nas jedynie własna wyobraźnia.To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm.

 

Czego dowiesz się na naszym szkoleniu?
  • Jak prowadzić fanpage na Facebooku, by naprawdę angażować swoich fanów?
  • Jak (legalnie) pozyskiwać fanów? Jak utrzymywać ich zainteresowanie?
  • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  • Jak skutecznie reklamować się na Facebooku, by ,,wyciągać” maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu?
  • Jakie nowości wprowadził ostatnio Facebook? Dlaczego musisz je znać?

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Facebook Marketing oraz Facebook PRO?

Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu - wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!

Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań reklamowych na Facebooku

Poznasz najnowsze możliwości marketingu na Facebooku

Musisz prowadzić swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa


Jakie są wymagania wstępne?

  • Pierwszy dzień szkolenia jest dla osób początkujących, więc nie musisz się do niego specjalnie przygotowywać, ale jeśli chcesz wyciągnąć z niego jak najwięcej, zajrzyj przed szkoleniem na SprawnyMarketing.pl do zakładki Social Media i Facebook Marketing i przeczytaj artykuły z portalu dotyczące tematu szkolenia.

    Drugi dzień szkolenia poświęcony jest zaawansowanym możliwościom prowadzenia kampanii reklamowych w serwisie Facebook. Szkolenie dedykowane jest osobom, które opanowały podstawy prowadzenia komunikacji i działań reklamowych na Facebooku.

    Zastanów się też, jak chcesz wykorzystywać social media w swoich działaniach marketingowych – prowadzący szkolenie odpowiedzą na Twoje pytania.

Program szkolenia Facebook Marketing + Facebook Ads

  • 10:00 – 10:30 Facebook w dobie ,,snapchatyzacji"

    • Ekosystem współczesnych social mediów – co musisz wiedzieć?
    • Jak Facebook konkuruje z innymi social mediami? I dlaczego korzystając z jego NOWOŚCI, łatwiej wypromujesz swoją firmę?
    • Era mobile – co musisz wiedzieć?

     

  • 10:30 – 11:30 Twój profil firmowy - co musi zawierać?

    • Jak zacząć, co musisz wiedzieć?
      Jakie informacje zamieszczać?
      Jak określić grupę docelową? Jak do niej dotrzeć?
    • Jak pozyskać pierwszych fanów?
    • 3 najważniejsze narzędzia analityczne Facebooka
    • Skąd czerpać informacje o Twoich fanach? Jak interpretować statystyki?

  • 11:30 – 11.45 Przerwa kawowa

  • 11.45 - 13:30 Reklamy na Facebooku - cz. 1

    • Dlaczego warto reklamować się na Facebooku
    • Podstawy Menadżera reklam FB
    • Cele reklamowe – który wybrać? Szczegółowe omówienie
    • Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją

  • 13:30-14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 - 14:45 Reklamy na Facebooku - cz. 2

    • Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii
    • Przykłady dobrych praktyk reklamowych
    • Kreacje reklamowe – co decyduje o tym, że reklama jest dobra?
    • Najnowsze formaty reklamowe FB – jak je wykorzystać?

  • 14:45 - 16:00 Jak zwiększyć zaangażowanie i liczbę fanów?

    • Jak pisać, żeby zwiększać zaangażowanie?
    • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
    • Co publikować na Facebooku?
    • Rola Real Time Marketingu i Influencerów na Facebooku
    • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
    • Jak wzbogacać swoje posty?
    • Treści viralowe – elementy dobrego viralu
    • Przykłady świetnych treści na Facebooku
    • Jak współpracować z influencerami?
    • Konkursy

  • 16:00-16:15 Przerwa kawowa

  • 16.15 - 16:35 Wydarzenia, grupy i video

    • Wydarzenie na Facebooku – jaka jest jego przewaga nad innymi rodzajami postów?
    • Grupy facebookowe – jak stworzyć grupę, która zaangażuje tysiące osób i dlaczego warto to robić? Przykłady dobrych postów na grupach.
    • Facebook Live i video – poznaj przyszłość Facebooka!

  • 16:35 - 17:00 Zarządzanie relacjami na Facebooku

    • Obsługa klienta na Facebooku
    • Jak sobie radzić z kryzysami?
    • Jakie narzędzia przydadzą się Facebook Managerowi?

  • 17:00 - 17:15 Jakie nowości Facebooka musisz znać i jak je wdrożyć?

    • Facebook Notes vs LinkedIn Pulse
    • Facebook Instant Articles
    • Reklamy Canvas

  • 17:15 - 17.30 Jak zwiększyć zasięgi na Facebooku za darmo lub niskim kosztem?

    Podsumowanie wiedzy zdobytej na szkoleniu i pokazanie, jak połączyć poszczególne elementy, by naprawdę skutecznie reklamować się na Facebooku

  • 17:15 - 18:00 Panel dyskusyjny

Program szkolenia Facebook Marketing PRO (tylko w Warszawie)

  • 10:00 - 10:30 Reklamy na Facebooku – start do działań PRO

    • Promocja posta z fanpage’a vs post reklamowy
    • Dark Posty – jak je tworzyć? Dlaczego warto z nich korzystać?
    • Do czego wykorzystywać narzędzie Posty Strony? Jak bezpłatnie publikować… posty reklamowe na fanpage’u?
    • UTMy i mierzenie skuteczności z Facebooka w Google Analytics

  • 10:30 - 11:10 Zaawansowana kampania na Facebooku krok po kroku

    • Co testować w kampaniach FB?
    • Dlaczego warto tworzyć wiele zestawów reklam i wiele kreacji reklamowych?
    • Tworzenie kampanii reklamowej w Power Editorze

  • 11:10 - 11:30 Raporty na Facebooku

    • Jak sprawdzać efektywność działań?
    • Jakie raporty na Facebooku warto tworzyć?
    • Na jakie wskaźniki warto zwrócić uwagę w raportach?

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 13:00 Co poza Facebookiem?

    • Powiązanie profilu na Facebooku ze stroną firmową
    • Jakie wtyczki z Facebooka warto wgrać na stronę?
    • Aplikacje na Facebooku – co warto dodać do profilu?
    • Narzędzia przydatne w pracy Social Media Managera

  • 13:00 - 13:30 Messenger Marketing – wprowadzenie

    • Messenger jako narzędzie obsługi klienta
    • Automatyzacja na Messengerze
    • Facebook boty – co musisz wiedzieć?

  • 13:30 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 - 14:45 Zaawansowane tworzenie grup docelowych

    • Metody skutecznego dobierania grupy docelowej i kreacji
    • Wykorzystaj remarketing bez pixela remarketingowego
    • Grupy zainteresowań, do których warto targetować reklamy
    • Wzór na kampanię z budżetem do 1000 zł

     

  • 14:45 - 16:00 Proces tworzenia kampanii z wykorzystaniem pixeli FB

    • Budowa ścieżki customer journey z pixelem FB
    • Jak oskryptować stronę by robić lepsze reklamy?
    • Selekcja zainteresowań i klientów oparta na interakcji na stronie
    • Growth Hacking z pixelem FB

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 16:45 Realizacja kampanii z celem na konwersję i pozyskanie leadów w B2B i B2C

    • Zakupy intencyjne vs zakupy impulsywne
    • Sprzedaż przez budowanie zapotrzebowania
    • Rola optymalizacji i wykluczania w kampaniach
    • Powiązanie profilu na Facebooku ze stroną firmową

  • 16:45 - 17:00 Jakie nowości Facebooka musisz znać i jak je wdrożyć?

  • 17:00 - 17:15 Gdy stać Cię na więcej, a Facebook to za mało

    • Facebook API jako źródło nieograniczonej wiedzy.

  • 17:15 - 18:00 Panel dyskusyjny

Trenerzy:

trener

Katarzyna Granops-Szkoda

Narratorka firmowych historii w SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com. Odpowiada za strategię content marketingową marki SprawnyMarketing.pl, prowadzi także konta portalu we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku – jeden z największych o tej tematyce w Polsce. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, publikowanych m.in. na portalu SprawnyMarketing.pl, Marketer+ czy NowoczesnaFirma. Od kilku lat doradza małym i średnim firmom, jak skutecznie promować się w social media. Swoją pasją do Social Media Marketingu i Content Marketingu dzieli się z uczestnikami autorskich szkoleń (szkoliła m.in. pracowników firm L’Oréal, TelePizza, Quiosque, Volvo, Procter and Gamble (Oral-B), Urzędów Miast czy Demotywatory).

trener

Adrian Martinez

Obecnie Global Sales Leader w firmie FastTony.es, wyspecjalizowany w reklamach na Facebooku.
Prowadzi liczne szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji i reklamy w mediach społecznościowych ze skupieniem na Facebooku oraz LinkedIn.

Swoje doświadczenie w branży marketingowej rozwijał pracując w agencjach digitalowych, w których odpowiadał za rozwój działań agencji głównie z zakresu obsługi klientów w mediach społecznościowych. Przez okres pracy wyspecjalizował się w komunikacji marek w Social Media oraz skutecznych metodach reklamowych.

Prywatnie angażuje się w liczne akcje charytatywne oraz dobroczynne, wspierając między innymi fundację Sarigato przy projekcie Szkoła 3.0.
Zapalony szkoleniowiec nierozstający się ze swoim smartfonem.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu. Przygotujemy i prześlemy go do Ciebie pocztą.

Gdańsk 24 Listopad 2017
do rozpoczęcia
24
Listopad
2017
Więcej>
zostało miejsc: 6
870 Netto
24 Listopad Gdańsk

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT










ImięNazwiskoEmailTelefon
Facebook Marketing + Facebook Ads Gdańsk



Wiedza ze szkoleń Social Media MaxROY.com jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach

Z zakresu Social Media przeszkoliliśmy już 881 osób!

Opinia szkolenie Facebook

Zapraszamy na praktyczne szkolenie z Facebook Marketingu :)http://facebook.sprawny.marketingNa czym skupia się Katarzyna Granops-Szkoda podczas szkolenia?🔹 na wykorzystaniu Facebooka jako narzędzia,🔹 pokazaniu jak niewielkim nakładem finansowym promować swoją firmę."Bardzo słusznie Kasia skoncentrowała się na Facebooku jako narzędziu i pokazała dużo opcji, które możemy wykorzystać. Jak dostosować możliwości narzędzia do swoich potrzeb"

Publié par Sprawny.Marketing sur lundi 18 septembre 2017

Magdalena Boguś

Opinia Facebook Marketing

Działasz na Facebooku i chcesz wiedzieć, jak skutecznie wykorzystywać ten kanał do komunikacji i promocji? Przyjdź na szkolenie Facebook Marketing & Ads :)!Wejściówki i rejestracja 👉 http://facebook.sprawny.marketingTomasz uważa, że "szkolenie jest bardzo potrzebne, cenne informacje również zdobyłem. Myślę, że jak najszybciej spróbuję je wdrożyć". Posłuchaj opinii Tomasza i przekonaj się, że warto przyjść na #szkoleniasprawny ⤵️⤵️

Publié par Sprawny.Marketing sur vendredi 15 septembre 2017

Tomasz Barański

Szkolenie Facebook Marketing & Ads prowadzone prze Katarzyna Granops-Szkoda to 8 godzin merytorycznej wiedzy i praktycznych przykładów oraz nowości.📚Zobaczcie opinię jednej z uczestniczek - "Szkolenie mnie zainspirowało, na pewno będę działać na przykładzie naszej firmy, którą mamy. Szkolenie pokazało nowe trendy i co poprawić".Wejściówki i rejestracja 👉 http://facebook.sprawny.marketing

Publié par Sprawny.Marketing sur jeudi 14 septembre 2017

Daniela Brzozowska

"Szkolenie otworzyło mi oczy że gigant, którego sądziłam że nieźle znam i rozumiem, ma jeszcze drugą, bardzo rozbudowaną stronę biznesową. I choć Ameryki tym stwierdzeniem nie odkryłam, to dzięki Kasi wiem już, że ten potencjał można albo zostawić Facebook'owi do realizacji własnych celów, albo umiejętnie rozegrać swoje ruchy i zacząć czerpać odpowiednie profity. Jak to zrobić, żeby nie przedobrzyć, nie przepłacić, nie stracić czasu na złą strategię? Właśnie tego się dowiedziałam. Dziękuję i polecam- to nie jest banalne szkolenie o Facebooku, to know-how od praktyków. Warto."

Małgorzata Majerowska

Sales&Marketing Manager

"Szkolenie oceniam na 5+. Profesjonalne podejście do tematu, świetna atmosfera :) Szkolenie zmieniło moje myślenie o social media :) Uświadomiłam sobie jakie popełniałam błędy w prowadzeniu fun page. "

Aneta Mierzwa

"Szkolenie było bardzo interesujące. Prowadząca w fajny i ciekawy sposób przekazała uczestnikom wiedzę. Dzięki temu, że w trakcie szkolenia miałam okazję od razu zobaczyć gdzie znaleźć różne narzędzia w menadżerze reklam, teraz mogę spokojnie usiąść i już zacząć działać. Jeśli tylko będę miała możliwość, to z pewnością wybiorę się na kolejne szkolenia."

Aleksandra Winiszewska

Specjalista ds. marketingu

"Genialne szkolenie - kompendium wiedzy przekazane w ciekawy i zrozumiały sposób."

Luiza Kozieł

Project Manager

"Ciekawe, merytoryczne szkolenie- bardzo dobra prowadząca- doskonale przekazywała wiedzę, a do tego była przemiła. Wprowadzała super atmosferę."

Alicja Potera

Specjalista ds. marketingu

"Zdecydowanie najciekawsze i najlepiej przeprowadzone szkolenie, na którym byłam na przestrzeni ostatnich 5 lat. Bardzo szczegółowe i bogate w treść - za co jestem wdzięczna ;-)"

Justyna Wiszniewska

Specjalista ds. promocji i współpracy

"Szkolenie bardzo konkretne i treściwe. Pani Kasia super babka. Fajnie prowadzone, bardzo zaangażowana jest w to co robi. "

Agata Bogdan

Specjalista ds.marketingu

"Szkolenie przebiegło w bardzo fajnej atmosferze. Pomimo tylu godzin - czas minął mi bardzo szybko.Najbardziej podobało mi się to, że zostały pokazane "żywe" przykłady marketingu na Facebook'u - to była mega inspirująca część spotkania ;-)"

Paula Ryłko

Pracownik Marketingu

"Bardzo fajnie poprowadzone, merytoryczne, ciekawe z interakcją uczestników. Jeśli firma będzie mnie chciała wysłać kiedykolwiek na szkolenie to do Pani Kasi jak w dym. Dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia:-)"

Agata Tekieli-Marchewka

Specjalista ds. Komunikacji i Marketingu

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Demotywatory

"Szkolenie było bardzo profesjonalne i wartościowe:) Bardzo dużo informacji, ale w bardzo jasny i poukładany sposób przekazana teoria i praktyka. :) Prelegentka świetna! Merytorycznie przygotowana na wysokim poziomie. :) "

Małgorzata de Lorm

Eco LIfe Group

"Bardzo ciekawe szkolenie, prowadząca Kasia Granops-Szkoda nawiązała dobry kontakt z uczestnikami szkolenia i przekazała konkretne informacje w przyjemny i ciekawy sposób."

Tomek Barański

Muscle Power - Social Media Manager

"Bardzo fajne, merytoryczne szkolenie. Duża dawka wiedzy."

Anna Batorowicz

RMD TECHNOLOGIES EUROPE SP.Z O.O. SPECJALISTA DS. CONTENTU

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, niezwykle merytoryczne. Prowadząca miła, komunikatywna."

Ewa Gierek

Cerrad, specjalista ds. marketingu

"Uczestniczyłam w bardzo profesjonalnym szkoleniu. Program szkolenia - bogaty, urozmaicony i bardzo wyspecjalizowany. Kasia Granops niesamowicie przygotowana - widać było , że szkolenie było szczegółowo przygotowane i przemyślane. Chętnie dłużej posłuchałabym Pani Kasi. Jestem pod ogromnym wrażeniem firmy; za jej profesjonalizm i bardzo wysoką kulturę organizacyjną. Cieszę się, że mam takich sąsiadów :)"

Anna Elmis Potocka

Potocka Expert Nieruchomości

"Szkolenie bardzo ciekawe. Poruszone zostały wszystkie najważniejsze punkty. Wiele zagadnień było omawianych szczegółowo, również w odpowiedzi na zapytania uczestników szkolenia. Kasia przekazała uczestnikom dogłębną wiedzę z zakresu Facebook Marketing i wykazała się pełnym profesjonalizmem oraz specjalistą w tej dziedzinie. Gratuluję i z pewnością do zobaczenia wkrótce. "

Joanna Białek

Makamaka E-commerce specialist

"Profesjonalne szkolenie, dobrze przeprowadzone. Dużo wiedzy podane w przystępnej formie. "

Urszula Markowska

Galapagos. Specjalista ds PR i Promocji

"Świetne. Trenerka mega konkretna. Nawet, gdy szkolenie przybierało formę dłuższego wykładu, to był on przesycony treścią i żywymi przykładami. Byłem na kilku konferencjach / szkoleniach / warsztatach, gdybym wiedział, to częściej przychodziłbym do Sprawnego na tyle "hardcorowych" godzin ;) Kasiu, super robota! Chciałbym z Tobą kiedyś zaplanować kampanię, żeby zobaczyć, jak pracuje tak doświadczony "socialmediamózg". "

Bartosz Polakiewicz

Holy-Art, Marketing & PR Specialist

"Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Zależało mi przede wszystkim na poznaniu możliwości reklamowych Facebooka, w tym pokazaniu krok po kroku jak właściwie dobrać typ reklamy do założonego celu. Reklamom na FB poświęcono sporo czasu, ale kosztem wstępnych, statystycznych danych o FB, można by jeszcze wydłużyć tę część szkolenia. Pozytywnym aspektem szkolenia była również analiza fanpage'y przez prowadzącą szkolenie (Katarzyna Granops-Szkoda). Pani Kasia analizowała dosłownie każdy zgłoszony fanpage, więc szkolenie zamiast o 18.00 zakończyło się ok. 20.00. Nikt jednak nie żałował, a za poświęcenie dodatkowego czasu należy się prowadzącej duży plus. "

Paweł Florek

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie

"Bardzo dobre szkolenie. Jestem mile zaskoczona profesjonalizmem, cierpliwością i wytrwałością Pani Katarzyny Granops, która zgodnie z obietnicą wysłuchała wszystkich zapytań i poświęciła na indywidualne konsultacje czas znacznie przekraczający planowaną długość szkolenia."

Olga Lisowska

Kierownik działu marketingu, "CAREWORK" SPÓŁKA Z O.O

Zarejestruj się

Już dziś zarejestruj się na naszej szkolenia i zostań Social Media Managerem!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówHotel Park Inn by Radisson, ul. Monte Cassino 2 30-337 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Monte Cassino 2, 30-377

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

WrocławQ Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

Płatności

Kinga Łuczack

+48 616 616 068

Kinga.Luczak@SprawnyMarketing.pl

Organizacja

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Administracja

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl