Fundamenty efektywnego managera!

Kompleksowy program rozwoju kompetencji przywódczych

Prowadząca:
Natalia Ginter

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Bądź efektywnym managerem dla swojego zespołu!

Pierwsze kroki są kluczowe, a tylko 47% managerów jest odpowiednio przygotowana do swojej roli (wg. Gartner 2021, ankieta przeprowadzona wśród 4 787 specjalistów, których rola ewoluowała w kierunku managerskim)! W rezultacie początkujący managerowie popełniają wiele nieświadomych błędów, narażeni są na stres i frustrację, co w konsekwencji może doprowadzić do spadku motywacji a nawet wypalenia zawodowego. Bez wątpienia, przekłada się to na zespół powodując spadek efektywności biznesowej. 

Co dzisiaj znaczy być efektywnym managerem? Pandemia wywołała zmiany w każdym obszarze naszego życia – zarówno biznesowego jak i prywatnego. Na liderów i managerów spadła ogromna presja związana ze skutecznym reagowaniem na nagłe i długotrwale zmiany, to przełożyło się na wyczerpanie zarówno fizyczne jak i psychiczne.

Raport zespołu dr hab. Justyny Wikotrowicz – Human Power Stresodporni. Odporność psychiczna polskich organizacji 2020, wskazuje, iż poziom presji i stresu polskich liderów podczas pandemii COVID-19 wywołał niepokojące objawy w postaci przepracowania (52,7% polskich managerów pracowało więcej niż przed pandemią) przy jednoczesnym spadku efektywności (76,5% polskich managerów doświadczyło poziomu lęku i stresu, który uniemożliwił im skuteczne realizowanie zadań).

Rozwój samoświadomości oraz cech przywódczych pozwala liderom skuteczniej zarządzać sobą, zespołem a w rezultacie przyczynia się do wzrostu ich efektywności biznesowej. 

Szkolenie Fundamenty efektywnego managera! wpływając na samoświadomość liderów, kompleksowo odpowiada na wyzwania osób zarządzających zespołami oraz wskazuje kierunki dalszego rozwoju. 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Fundamenty efektywnego managera?

Zdobędziesz praktyczną wiedzę i narzędzia z zakresu zarządzania zespołem.

Zdefiniujesz swoją indywidualną ścieżkę do bycia efektywnym managerem.

Poznasz motywatory wpływające na zaangażowanie Twoje i Twojego zespołu.

Poznasz kluczowe kompetencje managerskie i zbudujesz swoją ścieżkę rozwoju.


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Dla managerów o krótkim stażu w nowej roli.

  • Dla specjalistów przygotowywanych do wejścia w nową rolę.

  • Dla przedsiębiorców, którzy świadomie chcą rozwijać swoje zespoły.

  • Dla liderów pragnących usystematyzować i uporządkować wiedzę z zakresu przewodzenia zespołowi.

Program szkolenia
Fundamenty efektywnego managera!

    • Cel szkolenia: budowa świadomości managerskiej i liderskiej
    • Zakres szkolenia: wartości i funkcje managerskie, poziomy rozwoju pracowników i delegowanie zadań, rozwój zespołu, motywacja i uznanie, komunikacja z zespołem
    • Formy merytoryczne: prezentacja, ćwiczenia, panel dyskusyjny.
    • Wykorzystywane narzędzia: prezentacja, digital canva, narzędzia do prowadzenia interakcji z uczestnikiem (quiz, ankieta).
    • Prowadząca: Natalia Ginter

    10:00-11:00 Rola managera

    • Wprowadzenie
    • Wartości indywidualne

    11:00-11:30 Funkcje managerskie

    • Definiowanie funkcji managerskich oraz autodiagnoza

    11:30-11:45 Przerwa kawowa

    11:45-12:45 Poziomy rozwoju pracowników i delegowanie zadań

    • Jakie wyróżniamy poziomy dojrzałości pracowników 
    • Potrzeby pracowników na poszczególnych poziomach dojrzałości 
    • Jak efektywnie wydelegować zadanie korzystając z 7 poziomów delegowania zadań?

    12:45-13:15 Rozwój zespołu

    • Jak się rodzą zespoły – 4 fazy formowania się zespołu oraz role w zespole
    • Ćwiczenie: mapowanie swojego zespołu

    13:15-14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:15-15:45 Motywacja i uznanie

    • Faktory motywacji wewnętrznej i zewnętrznej 
    • Zasada 50/30/20 w wyrażaniu uznania
    • Znajomość swoich motywatorów

    15:45-16:00 Przerwa kawowa

    16:00-17:30 Feedback w duchu NVC

    • Jak dać feedback w duchu NVC (nonviolent communication)
    • Scenariusze reagowania na feedback – jak się na nie przygotować?
    • Must have w każdym modelu feedbackowym
    • Jak przyjmować feedback
    • Studium przypadku

    17:30-18:00 Sesja Q&A + Konsultacje

    • Odpowiedzi na pytania 
    • Indywidualne konsultacje uczestników szkolenia

Szkolenia prowadzi:

trener

Natalia Ginter

Owner & Founder firmy konsultingowej ValuesFirst, HR Business Partnerka oraz OKR Advisor & Scrum Master.

Z firmami współpracuje jako trener, wspierając liderów w ich codziennych wyzwaniach oraz jako konsultant, wspierając Zarządy we wdrażaniu OKR-ów. 

Swoją przygodę z OKR-ami rozpoczęła 5 lat temu, najpierw przez 2 lata w roli OKR Master, a później w roli konsultanta wdrażającego metodę w firmach. O OKR-ach pisze na firmowym blogu oraz w Marketingu przy kawie, Nowym marketingu –  uwielbia dzielić się wiedzą i uwalniać potencjał innych.

Po pracy praktykuje jogę i nadrabia zaległości podcastowe spacerując z 30 kilogramami futra i szczęścia (model pies).


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketingna na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTlettera (jeśli wyrazisz zgodę)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl ­

531 404 855

Karolina Wojciechowska

Organizacja szkoleń/Dedykowane szkolenia

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555