TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

Fundamenty efektywnego managera!

Kompleksowy program rozwoju kompetencji przywódczych

Prowadzący:
Natalia Ginter

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej

Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.

To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.

Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.

Co to właściwie oznacza?

  • szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Bądź efektywnym managerem dla swojego zespołu!

Pierwsze kroki są kluczowe, a tylko 47% managerów jest odpowiednio przygotowana do swojej roli (wg. Gartner 2021, ankieta przeprowadzona wśród 4 787 specjalistów, których rola ewoluowała w kierunku managerskim)! W rezultacie początkujący managerowie popełniają wiele nieświadomych błędów, narażeni są na stres i frustrację, co w konsekwencji może doprowadzić do spadku motywacji a nawet wypalenia zawodowego. Bez wątpienia, przekłada się to na zespół powodując spadek efektywności biznesowej. 

Co dzisiaj znaczy być efektywnym managerem? Pandemia wywołała zmiany w każdym obszarze naszego życia – zarówno biznesowego jak i prywatnego. Na liderów i managerów spadła ogromna presja związana ze skutecznym reagowaniem na nagłe i długotrwale zmiany, to przełożyło się na wyczerpanie zarówno fizyczne jak i psychiczne.

Raport zespołu dr hab. Justyny Wikotrowicz – Human Power Stresodporni. Odporność psychiczna polskich organizacji 2020, wskazuje, iż poziom presji i stresu polskich liderów podczas pandemii COVID-19 wywołał niepokojące objawy w postaci przepracowania (52,7% polskich managerów pracowało więcej niż przed pandemią) przy jednoczesnym spadku efektywności (76,5% polskich managerów doświadczyło poziomu lęku i stresu, który uniemożliwił im skuteczne realizowanie zadań).

Rozwój samoświadomości oraz cech przywódczych pozwala liderom skuteczniej zarządzać sobą, zespołem a w rezultacie przyczynia się do wzrostu ich efektywności biznesowej. 

Szkolenie Fundamenty efektywnego managera! wpływając na samoświadomość liderów, kompleksowo odpowiada na wyzwania osób zarządzających zespołami oraz wskazuje kierunki dalszego rozwoju. 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Fundamenty efektywnego managera?

Zdobędziesz praktyczną wiedzę i narzędzia z zakresu zarządzania zespołem.

Zdefiniujesz swoją indywidualną ścieżkę do bycia efektywnym managerem.

Poznasz motywatory wpływające na zaangażowanie Twoje i Twojego zespołu.

Poznasz kluczowe kompetencje managerskie i zbudujesz swoją ścieżkę rozwoju.


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Dla managerów o krótkim stażu w nowej roli.

  • Dla specjalistów przygotowywanych do wejścia w nową rolę.

  • Dla przedsiębiorców, którzy świadomie chcą rozwijać swoje zespoły.

  • Dla liderów pragnących usystematyzować i uporządkować wiedzę z zakresu przewodzenia zespołowi.

Program szkolenia
Fundamenty efektywnego managera!

    • Cel szkolenia: budowa świadomości managerskiej i liderskiej
    • Zakres szkolenia: wartości i funkcje managerskie, poziomy rozwoju pracowników i delegowanie zadań, rozwój zespołu, motywacja i uznanie, komunikacja z zespołem
    • Formy merytoryczne: prezentacja, ćwiczenia, panel dyskusyjny.
    • Wykorzystywane narzędzia: prezentacja, digital canva, narzędzia do prowadzenia interakcji z uczestnikiem (quiz, ankieta).
    • Prowadząca: Natalia Ginter

  • 10:00-11:00 Rola managera

    • Wprowadzenie
    • Wartości indywidualne

  • 11:00-11:30 Funkcje managerskie

    • Definiowanie funkcji managerskich oraz autodiagnoza

  • 11:30-11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45-12:45 Poziomy rozwoju pracowników i delegowanie zadań

    • Jakie wyróżniamy poziomy dojrzałości pracowników 
    • Potrzeby pracowników na poszczególnych poziomach dojrzałości 
    • Jak efektywnie wydelegować zadanie korzystając z 7 poziomów delegowania zadań?
    • Dopasowanie stylu liderskiego do poziomu rozwoju pracownika

  • 12:45-13:45 Rozwój zespołu

    • Jak się rodzą zespoły – 4 fazy formowania się zespołu oraz role w zespole
    • Ćwiczenie: mapowanie swojego zespołu

  • 13:45-14:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:45-15:45 Motywacja i uznanie

    • Faktory motywacji wewnętrznej i zewnętrznej 
    • Zasada 50/30/20 w wyrażaniu uznania
    • Znajomość swoich motywatorów

  • 15:45-16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00-17:30 Komunikacja z zespołem

    • Jaki dać feedback w duchu NVC (nonviolent communication)
    • Scenariusze reagowania na feedback – jak się na nie przygotować? 
    • Diagnoza rodzaju konfliktu w zespole
    • Style reagowania na konflikt
    • Jak przeprowadzić spotkanie 1:1 z pracownikiem?

  • 17:30-18:00 Sesja Q&A + Konsultacje

    • Odpowiedzi na pytania 
    • Indywidualne konsultacje uczestników szkolenia

Szkolenia prowadzi:

trener

Natalia Ginter

Owner & Founder firmy konsultingowej ValuesFirst, HR Business Partnerka oraz OKR Advisor & Scrum Master.

Z firmami współpracuje jako trener, wspierając liderów w ich codziennych wyzwaniach oraz jako konsultant, wspierając Zarządy we wdrażaniu OKR-ów. 

Swoją przygodę z OKR-ami rozpoczęła 5 lat temu, najpierw przez 2 lata w roli OKR Master, a później w roli konsultanta wdrażającego metodę w firmach. O OKR-ach pisze na firmowym blogu oraz w Marketingu przy kawie, Nowym marketingu –  uwielbia dzielić się wiedzą i uwalniać potencjał innych.

Po pracy praktykuje jogę i nadrabia zaległości podcastowe spacerując z 30 kilogramami futra i szczęścia (model pies).


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketingna na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTlettera (jeśli wyrazisz zgodę)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Marcelina Felerska

531 404 855

marcelina.felerska@sprawnymarketing.pl ­

Organizacja szkoleń/Dedykowane szkolenia

Karolina Wojciechowska

577 877 133

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

Płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl