38 nowości w SEO

Nowości w SEO za okres styczeń-marzec 2019 1. Aktualizacja PSI Narzędzie Page Speed Insight służy do analizowania wydajności stron internetowych zarówno pod kątem obsługi na urządzeniach mobilnych, jak i na komputerach. W przypadku gdy wyniki

Więcej

Audyt postów na Facebooku krok po kroku

Audyt postów na Facebooku krok po kroku

Hashtagi nie działają, emoty zwiększają zaangażowanie, a liczba fanów nie wpływa na zasięgi. Ile razy to słyszałeś? Pewnie równie często co rady „w drugą stronę”. Pora rozprawić się z popularnymi mitami za pomocą twardych danych. Pomoże Ci

Więcej

Strategie RLSA – inna strona remarketingu

Remarketing kojarzy się głównie z natrętną reklamą, która potrafi śledzić nas w nieskończoność, często nawet po dokonaniu przez nas zakupu. Istnieje jednak rodzaj remarketingu, który ma bardziej subtelną formę, a potrafi być skuteczniejszy. Mowa o

Więcej

SEO checklista po wdrożeniu SSL

Sam zakup i instalacja certyfikatu SSL to nie wszystko, ponieważ po migracji łatwo jest przeoczyć detale, które mogą mieć znaczący wpływ na widoczność strony w wyszukiwarce. Google od dawna edukuje swoich użytkowników w kwestiach bezpieczeństwa.

Więcej

3 sposoby na optymalizację treści pod SEO w WordPressie!

WordPress jest najpopularniejszym systemem do tworzenia stron WWW. Jest darmowy oraz bardzo łatwo rozbudowuje się go o dodatkowe moduły. Strony na WordPressie pozycjonują się dobrze, ale warto wyposażyć je w odpowiednie narzędzia. Jak to zrobić,

Więcej

zadowolenie - czynnik rankingowy w SEO

Zadowolenie – czynnik rankingowy #1 w SEO?

Wyobraź sobie taką sytuację: budzisz się rano i widzisz w systemach raportujących swoją stronę jako jedną z pierwszych w wynikach wyszukiwania Google’a. I to nawet pod najbardziej konkurencyjnymi frazami. Każdy marzy o takiej sytuacji. Aby

Więcej

O narracji, którą udostępniasz

 „Moja dziewczyna odeszła ode mnie z moim najlepszym przyjacielem trzy miesiące temu. Bardzo mi go brakuje”.   Wiem, to trochę ryzykowne rozpoczynać w ten sposób tekst. Jeżeli ten żart Cię rozbawił, czytasz dalej chętniej. Jeżeli nie, zastanawiasz się,

Więcej

10 sposobów na skuteczną infografikę

Dobra infografika jest jak billboard stojący przy rozpędzonej autostradzie. Przekazuje komunikat szybko, skutecznie i nie wymaga dużego zaangażowania. Warunek jest jeden: musi być dobrze przygotowana. Współczesna komunikacja marketingowa – szczególnie ta w Internecie – nieustannie

Więcej

PR-owcu! Czas na zmiany!

Rok w rok media branżowe prześcigają się w podawaniu trendów w marketingu, e-commerce czy komunikacji. Rok 2017 w mojej opinii będzie jednak obliczem największych zmian w działaniach public relations. PR-owcy stoją obecnie przed nie lada

Więcej