107 polskich ekspertów o marketingu w dobie koronawirusa

Nowy rok, daje nowe możliwości… świeże trendy, kolejne rozwiązania technologiczne, no i wyczekiwane premiery Apple. Jednak nikt nie spodziewał się, w jakich czasach się znajdziemy i jak przyjdzie nam prowadzić marketing. To już nie domysły

Więcej

8 wskazówek, jak napisać dobry artykuł do internetu

8 wskazówek, jak napisać dobry artykuł do internetu

Na początku muszę Cię ostrzec – to kolejny artykuł o pisaniu do internetu. Nie odkryję w nim Ameryki i nie wytyczę nowych ścieżek. Wszystko już grali, wszystko czytałeś i doskonale znasz teorię. Ale czy umiesz

Więcej

co musisz wiedzieć o seo

Co musisz wiedzieć o SEO? 9 wskazówek ekspertów

Cześć, nazywam się Szymon Słowik i jestem niezależnym specjalistą SEO (bloguję m.in. na www.szymonslowik.pl). SEO to rozległa i interdyscyplinarna dziedzina marketingu internetowego. Optymalizacji (on-page SEO) podlegają praktycznie wszystkie warstwy serwisów internetowych – od komunikacji z robotami i dbania

Więcej

jarosław dudek artykuł

Jak zarządzać sklepem internetowym? [PRAKTYCZNY PORADNIK]

Audytując sklepy internetowe z wielu branż, można się spotkać z wieloma, czasem bardzo zawiłymi problemami dotyczącymi o contentu, optymalizacji czy też kwestii technicznych. Z niektórymi z nich spotykałem się na tyle często, że uznałem, iż

Więcej

38 nowości w SEO

Nowości w SEO za okres październik-grudzień 2019 1. Aktualizacja algorytmu Google: „BERT” „BERT” (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) to najnowsza aktualizacja w algorytmie Google, której głównym celem jest lepsze zrozumienie kontekstu zapytań, dzięki uczeniu maszynowemu

Więcej

Audyt postów na Facebooku krok po kroku

15 porad, jak stworzyć dobry post na Facebooku

Hashtagi nie działają, emoty zwiększają zaangażowanie, a liczba fanów nie wpływa na zasięgi. Ile razy to słyszałeś? Pewnie równie często co rady „w drugą stronę”. Pora rozprawić się z popularnymi mitami za pomocą twardych danych. Pomoże Ci

Więcej

6 porad, jak wykorzystać listy remarketingowe w wyszukiwarce

Remarketing kojarzy się głównie z natrętną reklamą, która potrafi śledzić nas w nieskończoność, często nawet po dokonaniu przez nas zakupu. Istnieje jednak rodzaj remarketingu, który ma bardziej subtelną formę, a potrafi być skuteczniejszy. Mowa o

Więcej

3 sposoby, jak zoptymalizować treść pod SEO w WordPressie

WordPress jest najpopularniejszym systemem do tworzenia stron WWW. Jest darmowy oraz bardzo łatwo rozbudowuje się go o dodatkowe moduły. Strony na WordPressie pozycjonują się dobrze, ale warto wyposażyć je w odpowiednie narzędzia. Jak to zrobić,

Więcej

zadowolenie - czynnik rankingowy w SEO

Jaki jest najważniejszy czynnik rankingowy w SEO?

Wyobraź sobie taką sytuację: budzisz się rano i widzisz w systemach raportujących swoją stronę jako jedną z pierwszych w wynikach wyszukiwania Google’a. I to nawet pod najbardziej konkurencyjnymi frazami. Każdy marzy o takiej sytuacji. Aby

Więcej

10 zasad projektowania skutecznej infografiki

Dobra infografika jest jak billboard stojący przy rozpędzonej autostradzie. Przekazuje komunikat szybko, skutecznie i nie wymaga dużego zaangażowania. Warunek jest jeden: musi być dobrze przygotowana. Współczesna komunikacja marketingowa – szczególnie ta w Internecie – nieustannie

Więcej

Jak zdobyć pierwszą pozycję w Google? (Tzw. “pozycja zero”)

Google cały czas udoskonala swoją wyszukiwarkę. Jednym z kierunków rozwoju jest dostarczanie odpowiedzi na zapytanie bezpośrednio w wynikach wyszukiwania, bez konieczności klikania w konkretne strony. Gdy wpiszemy np. „Kto jest królem Szwecji?”, w odpowiedzi otrzymamy

Więcej