SEO checklista po wdrożeniu SSL

Sam zakup i instalacja certyfikatu SSL to nie wszystko, ponieważ po migracji łatwo jest przeoczyć detale, które mogą mieć znaczący wpływ na widoczność strony w wyszukiwarce. Google od dawna edukuje swoich użytkowników w kwestiach bezpieczeństwa.

Więcej

3 sposoby na optymalizację treści pod SEO w WordPressie!

WordPress jest najpopularniejszym systemem do tworzenia stron WWW. Jest darmowy oraz bardzo łatwo rozbudowuje się go o dodatkowe moduły. Strony na WordPressie pozycjonują się dobrze, ale warto wyposażyć je w odpowiednie narzędzia. Jak to zrobić,

Więcej

zadowolenie - czynnik rankingowy w SEO

Zadowolenie – czynnik rankingowy #1 w SEO?

Wyobraź sobie taką sytuację: budzisz się rano i widzisz w systemach raportujących swoją stronę jako jedną z pierwszych w wynikach wyszukiwania Google’a. I to nawet pod najbardziej konkurencyjnymi frazami. Każdy marzy o takiej sytuacji. Aby

Więcej

O narracji, którą udostępniasz

 „Moja dziewczyna odeszła ode mnie z moim najlepszym przyjacielem trzy miesiące temu. Bardzo mi go brakuje”.   Wiem, to trochę ryzykowne rozpoczynać w ten sposób tekst. Jeżeli ten żart Cię rozbawił, czytasz dalej chętniej. Jeżeli nie, zastanawiasz się,

Więcej

10 sposobów na skuteczną infografikę

Dobra infografika jest jak billboard stojący przy rozpędzonej autostradzie. Przekazuje komunikat szybko, skutecznie i nie wymaga dużego zaangażowania. Warunek jest jeden: musi być dobrze przygotowana. Współczesna komunikacja marketingowa – szczególnie ta w Internecie – nieustannie

Więcej

PR-owcu! Czas na zmiany!

Rok w rok media branżowe prześcigają się w podawaniu trendów w marketingu, e-commerce czy komunikacji. Rok 2017 w mojej opinii będzie jednak obliczem największych zmian w działaniach public relations. PR-owcy stoją obecnie przed nie lada

Więcej

39 rzadko używanych technik SEO, które podwoją ruch na stronie

Każdy marzy o zdominowaniu wyników wyszukiwania. Pomimo powszechnej opinii, pozycja na drugiej stronie wyników wyszukiwania nie oznacza, że nie publikujesz treści, które służą czytelnikowi. Czasami oznacza to po prostu, że w branży panuje duża konkurencja

Więcej

zmien nastawienie

Zmień nastawienie do SEO i zacznij zarabiać więcej

Jest pewien błąd, który powtarza wielu z nas. Traktując w ten sposób pozycjonowanie strony internetowej, robimy sobie krzywdę. Pokażę Ci, jak go uniknąć. Zanim przejdę jednak do bardziej szczegółowego wyjaśnienia tej kwestii, chcę Ci coś pokazać. Jest

Więcej

5 rzeczy, których nie wiesz o bazach zewnętrznych

Prowadzisz własny biznes i chcesz podjąć działania e-mail marketingowe? Jeśli nie zebrałeś jeszcze wystarczająco dużej bazy lub chcesz dotrzeć do nowych odbiorców – jest na to sposób – wysyłka do bazy zewnętrznej. Aż 83% działań

Więcej