Kto?
sprawny.marketing
Format?
druk i online
Kiedy?
co 4 miesiące
Cena?
147 zł (3 numery)
Magazyn o skutecznym i ekonomicznym
marketingu!
- Już jest! Nowy, 25. numer magazynu sprawny.marketing! Na okładce znalazł się Łukasz Kępiński, prelegent z jedną z najwyższych średnią ocen na XVII edycji konferencji I ❤️ Marketing & Technology, który podzielił się z nami swoimi przewidywaniami na temat przyszłości influencer marketingu.
- Nie mogło zabraknąć także tematów związanych ze sztuczną inteligencją! W nowym wydaniu znajdziesz m.in. artykuł Pawła Tkaczyka, z którego dowiesz się, jak planować pracę asystentów AI. Z kolei Mateusz Malinowski podzielił się swoją wiedzą o optymalizacji wyszukiwarek w erze AI, Ilona Przetacznik przybliżyła prawne aspekty wykorzystania AI w marketingu, omawiając regulacje wynikające z AI Act, a Rafał Szymański przygotował przewodnik po nowych funkcjonalnościach i narzędziach LinkedIna, związanych z Gen-AI.
- Poza tym w nowym numerze przeczytasz wywiad z Jakubem Bielem, który zdradził kulisy afery z Biedronką, a także, jak zwykle, praktyczne poradniki, dzięki którym wykorzystasz pełen potencjał GA4 oraz chronisz swoje konto reklamowe Google Ads przed wyklikiwaniem reklam.
Co wyróżnia sprawny.marketing?
- Zawsze darmowa wysyłka – koszt wysyłki wliczony jest w cenę prenumeraty!
- Magazyn w prenumeracie, zamówiony poprzez oficjalną stronę sprawnego.marketingu, jest najkorzystniejszą cenową opcją.
- Brak treści sprzedażowych w artykułach – stawiamy wyłącznie na merytoryczne artykuły o wysokiej dla czytelników wartości
- Poradnikowy charakter magazynu – autorzy pokażą krok po kroku, jak samodzielnie przejść przez najbardziej skomplikowane zagadnienia
- Sprawny.marketing jako jedyny magazyn o marketingu internetowym zawiera stały dział nowości – w każdym numerze znajdziesz kilkadziesiąt newsów z zakresu Google, Google Ads, SEO, social mediów oraz rynków azjatyckich i Sztucznej Inteligencji.
Magazyn sprawny.marketing jest dostępny także w dystrybucji stacjonarnej:
w Empikach i kioskach sieci Garmond Press.
Kliknij tutaj, by zobaczyć pełną listę Empików, w których znajdziesz magazyn sprawny.marketing.
Kliknij w okładkę, żeby zobaczyć spis treści:
Spis treści pierwszego wydania
Nowości w PPC
Nowości w SEO
Nowości na Facebooku
Nowości na LinkedInie
Nowości na Snapchacie
Nowości na Twitterze
Nowości na Instagramie
Nowości na YouTubie
20 porad zwycięzców I love marketing & social media
Nie walcz ceną! O wygrywaniu wojny cenowej przez… unikanie walki
Jeśli storytelling jest odpowiedzią, co jest pytaniem?
Czyli o trzech opowieściach, które pomogą ci zwiększyć sprzedaż
8 kroków do pozyskania klienta
Tworzenie biznesu od 0 do 1000 klientów – 10 marketingowych porad
12 zmian w Google AdWords, które mogłeś przegapić
Analityka internetowa dla marketerów – 11 najważniejszych trendów
Lejek sprzedażowy na Facebooku – 3 poziomy komunikacji
Odkryj niezwykły potencjał drzemiący w Twitterze
HERO – poznaj najpopularniejszą strategię mark YouTubie
Wideo pożera świat
PR-owcu! Czas na zmiany!
Google i Facebook – amerykańscy monopoliści remedium na „pułapkę niskiej marży” w Polsce?
Klucz do działań małych biznesów w social media w 2017 roku
Narzędzia marketera
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Spis treści drugiego wydania
Wstępniak
Nowości w AdWords
Nowości w SEO
Nowości na Facebooku
Nowości na LinkedInie
Nowości na Twitterze
Nowości na Instagramie
Nowości na YouTubie
Nowości z RUnetu
Nowości z rynków azjatyckich
Nowości na Snapchacie
Facebook Frame - jak stworzyć swoją ramkę?
10 nowości w social mediach i praktyczne sposoby ich wykorzystania
Dlaczego Instagram to już nie tylko aplikacja od zdjęć?
Webinary i live'y - jak robić to dobrze
7 rzeczy, których klienci nienawidzą w Twojej firmie
5 chybień. Jak naprawiać błędy w działaniach content marketingowych
Content marketing - jak wychodzić poza schemat?
11 błędów, które nagminnie popełniają copywriterzy
#mediahacking dla Twojego biznesu - 6 sprawdzonych taktyk
Dlaczego Twój plan marketingowy powinien zawierać te 7 e-maili?
Marka osobista na 5 biegu, czyli po co Ci podcast
Bądź firmą medialną albo płacz nad AdBlockiem
Analiza ruchu mobilnego na sterydach
3 sposoby na poprawę sprzedaży bez zwiększania zatrudnienia
13 rzeczy, które warto wiedzieć o eBayu przed rozpoczęciem sprzedaży na zagranicznych rynkach
,,Branding, głupcze"- czyli o konieczności porzucenia ,,kultu" konwersji i kliknięcia
Jak skutecznie personalizować markę? Wyróżniki osobiste
Jak Google Analytics zrujnowało marketing
,,Metoda czarnej skrzynki w marketingu" 10 inspiracji z książki Matthew Syeda
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści trzeciego wydania
Wstępniak
Nowości w AdWords
Nowości w SEO
Nowości na Facebooku
Nowości na LinkedInie
Nowości na Twitterze
Nowości na Instagramie
Nowości na YouTubie
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim 12
Nowości na Snapchacie
Nowości w Allegro
Reklama w Messengerze nowości i uporządkowanie tematu
5 elementów marketingu lokalnego w Google, o których warto pamiętać
Fragmenty z odpowiedzią, czyli jak zdobyć pozycję zero w Google
Influencer marketing 30 Jak za 300 złotych dotrzeć…
Testy na Facebooku dlaczego warto je wykonywać i co na tym zyskasz
8 elementów identyfikacji wizualnej na Facebooku
Projekty graficzne na smartfonie? Tak! 10 praktycznych zastosowań
MESSENGER MARKETING 53 5 pomysłów na bota w biznesie…
Od czego zacząć kampanię na VKontakte
10 sposobów na skuteczną infografikę
O narracji, którą udostępniasz
Jak przygotować dobre wystąpienie publiczne? 10 porad
7 zasad projektowania kreacji mailingu skoncentrowanego na konwersji
Pułapki czyhające na marketera w świecie online
Programmatic, czyli kampanie wizerunkowosprzedażowe z opcją na kliki
Jak osiągać zyski dzięki modelowaniu atrybucji
Budowanie marki na rynku globalnym 12 kroków, które musisz przejść
Antykruchy marketing
Monetyzacja pasji, czyli 10 zasad tworzenia rynku
Sztuka zwyciężania i odpuszczania w biznesie 10 inspiracji ze „Sztuki zwycięstwa” Phila Knighta
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści czwartego wydania
Wstępniak
Nowości w SEO
Nowości w PPC
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na LinkedInie
Nowości na Twitterze
Nowości na Instagramie
Nowości na YouTubie
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości na Allegro
Nowości na Snapchacie
Google Smart Display Campaigns - Czym są "inteligentne" kampanie i jak je ustawić?
Relacja z IV edycji #ilovemkt
Prawny.marketing - 12 paragrafów dla branży marketingowej
Facebook dopiero się zaczyna!
Nowy rok w branży AdWords
Mobile: 3 nowości, które mogą być przyszłością branży
10 mitów o RODO
SEO checklista po wdrożeniu SSL
Zadowolenie - czynnik rankingowy #1 w SEO?
To, że kogoś nie obrazisz, nie oznacza jeszcze, że zostanie Twoim przyjacielem. Czyli o podstawach w UX
Optymalizacja cen produktu i jej wpływ na kampanie AdWords i Facebook Ads
3 sposoby na optymalizację treści pod SEO w WordPressie
Cel na rok 2018: zadbaj o opisy produktów w Twoim sklepie
Jak zachować równowagę przy prowadzeniu sprzedaży w sklepie i na Allegro?
31 aspektów zmian w algorytmie Facebooka
Jak zaprojektować kurs online oceniany na 4,85/5?
Twoja marka już pięknie wygląda, ale jak ona... brzmi? Poznaj audiobranding
Jak zdobyć dofinansowanie na szkolenie w 5 krokach?
Monetyzacja pasji, czyli 5 zasad rozwoju rynku
10 kluczowych wskazówek dla każdego marketera
Focus. Sztuka koncentracji jako ukryte narzędzie... - Inspiracje z lektur
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści piątego wydania
Wstępniak
Nowości w AdWords
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na YouTubie
Nowości na Allegro
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
5 ukrytych funkcji w Google Adwords
Co mierzyć, by się dowiedzieć?
Dlaczego mój serwis firmowy nie sprzedaje?
Mapa podróży klienta
Audyt postów na Facebooku krok po kroku
Facebook Live - twój ratunek na spadające zasięgi organiczne
5 powodów, aby zainteresować się Messengerem
LinkedIn to nie tylko wirtualne CV
Musical.ly podbija sieć!
Koniec wymówek! 5 faktów o robieniu filmów telefonem komórkowym
4 pytania, które należy sobie zadać, otwierając sklep internetowy
Performance marketingu - jak chronić się przed oszustwami?
Strategie RLSA - inna strona remarketingu
Kryptowaluty - dlaczego marketer powinien zainteresować się tym tematem?
Renesans produktu
Rozwijaj pasję, czyli 3 zasady wzrostu rynku
Jak sprzedawać w 2018 roku
Jak dobrze połączyć marketing tradycyjny z cyfrowym
Gdy klient jest płochą jaszczurką
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści szуstego wydania
Wstępniak
Nowości z Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na YouTubie
Nowości na Allegro
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
Elastyczniej i szybciej – sposób na reklamy elastyczne w sieci reklamowej Google'a
Jak na blogu zarobiłem miliony - wywiad z Michałem Szafrańskim
Psychologia ustalania cen
4 ważne pytania, na które znajdziesz odpowiedź w Facebook Analytics
Szerokość targetowania
Jak zostać influencerem? 10 kroków, które pomogą Ci pozyskać internetową społeczność
A może Company Page? Czyli jak promować firmę na LinkedInie
Nowe, lepsze social media
Jak wykorzystywać marketing momentów do budowania relacji z konsumentem
Grupy na Facebooku – dlaczego każda firma powinna założyć własną?
21 narzędzi niezbędnych w każdym dziale PR
Idealna premiera, czyli jak skutecznie pokazać światu, że masz nowy produkt
5 praktyk Agile marketingu, które zwiększą skuteczność Twoich działań
Dlaczego Google Analytics nie mówi prawdy o źródłach odwiedzin i jak to naprawić
Czy przez Twoją stronę wyciekają dane osobowe?
Budowanie skomplikowanych lejków konwersji w Google Ads
My, propagandyści
18 złotych zasad reklamy według zasad branży
"How Brands Grow...", czyli 7 zasad marketingu według Byrona Sharpa
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści siуdmego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości z Messengera
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na YouTubie
Nowości z Allegro
Nowości z Ebay
Nowości na Amazon
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
Custom Intent for YouTube - Praktyczny poradnik
Wywiad z Krzysztofem Gonciarzem
O czym pomyśleć w umowie z influencerem? 10 podpowiedzi
Liczby (nie) kłamią. O statystykach przydatnych w influencer marketingu.
HOT and NOT, czyli rzecz o dobrych i złych praktykach na LinkedInie
Wpływ czy zasięg – jak nie wpaść w pułapkę fałszywych influencerów?
Odmień swój Instagram! 10 porad, które pomogą wznieść Twój profil na wyższy poziom
Jak w dobie RODO i zmian API znaleźć informację o działaniach marketingowych konkurencji?
Zasięg czy zaangażowanie – o co walczyć w mediach społecznościowych?
Instagram Stories – kochaj i... sprawdzaj! Czyli 7 wskazówek w temacie kreacji na Instagramie
I love naming. Jak wybrać idealną nazwę marki w 9 krokach?
Brave – przeglądarka, która Ci zapłaci
Google Anlytics dla blogów i serwisów contentowych
Liczy się wynik - 5 porad, jak efektywnie zaoszczędzić czas w procesie sprzedaży
Czy można usunąć wszystkie negatywne opinie z wizytówki Google'a?
Google, Amazon, Apple i Facebook - jaka przyszłość może czekać największe firmy tego świata w zdecentralizowanym Internecie?
Influencer marketing 3.0 - powrót do twardych umiejętności
Virality isn't born. It's made! O tym, jak powstał viralowy majstersztyk, na którym zarobiono 248 milionów dolarów
Czego marketer może nauczyć się od sprzedawcy? - Inspiracje z książki "Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji"
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści уsmego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości z Messengera
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na YouTubie
Nowości na Allegro
Nowości na eBay
Nowości na Amazon
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
Zarządzanie sklepem internetowym
Inteligentne kampanie produktowe – czyli kampanie, które same się uczą
Jak sprzedać jeden z najtrudniejszych towarów świata? Wywiad z Radkiem Kotarskim.
SEO w 2019 roku – bądź na bieżąco dzięki wiedzy ekspertów
Nowy rok, nowy LinkedIn!
Chatboty, czyli innowacyjne jutro już dzisiaj
DialogFlow – sztuczna inteligencja, która zrozumie Twoich klientów
Dołącz do top 1% specjalistów ds. social mediów!
5 podstawowych narzędzi do stworzenia firmowej opowieści
Teksty reklam na Facebooku – sześć przydatnych wskazówek
Kto zabije influencer marketing?
FaceCoin – co już dziś wiemy o pracach Facebooka nad własną kryptowalutą?
5 sposobów na lepsze wykorzystanie najważniejszego narzędzia pracy
W jaki sposób promować produkty, aby zwiększyć sprzedaż
9 porad jak nagrywać wideo telefonem (bez akcesoriów)
2018 rok w pigułce – kluczowe spostrzeżenia dotyczące Facebook Ads i marketingu ogólnie
Dlaczego biznes nie lubi marketingu?
Dlaczego warto zaczynać od "dlaczego"?
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści dziewiątego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości z Messengera
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na TikTok
Nowości na YouTubie
Nowości na Allegro
Nowości na eBay
Nowości na Amazon
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
Wywiad z Maciejem Lewińskim
Jak stworzyć własnego GIFa – Praktyczny Poradnik
6 praktycznych wskazówek, które pomogą Ci zoptymalizować działania reklamowe na YouTube
3 proste kroki do zwiększenia liczby wizyt w sklepie internetowym
Jak napisać artykuł do internetu? 8 mięsistych rad
Wirtualni influencerzy podbijają Instagram
10 grzechów głównych w działaniach marek na Instagramie
Co grozi za naruszenie RODO? Analiza kar
Conversion lift, czyli twarde dowody
Jak stworzyć najlepszą reklamę w Google Ads?
Regularne postowanie na Facebooku? To się zwyczajnie nie opłaca
Jak w prosty sposób refinansować skuteczne i stabilne zwiększanie swojej listy mailingowej?
Przełom w branży marketingowej, czyli personalizacja
Skuteczna personalizacja offline – odkryj druk na nowo
Chmura pomoże rozwinąć biznes online
Co po Facebooku?
Rosling uczy pokory
Sprzedajesz progres a nie produkt – teoria „job to be done”
Nowa Era Pieniądza – Facebook Coin
Social media marketing jest zupełnie bezużyteczny, ale mógłby być znacznie lepszy
Miej wpływ! Czyli lekcja marketingu od profesora Cialdiniego
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści dziesiątego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości z Messengera
Nowości z Twittera
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości Snapchacie
Nowości TikTok
Nowości na Allegro
Nowości na YouTubie
10 najważniejszych fragmentów dotyczących projektu Libra – zeznania Davida Marcusa w pigułce
Bank Centralny Facebook - 10 powodów, dlaczego warto zwrócić uwagę na Librę
Albo wolność, albo Libra
Jak ma działać superaplikacja Facebooka? Messenger + Instagram + WhatsApp
Wszystko, co dobry marketer musi wiedzieć o grupach na Facebooku
4 kroki do udanych kampanii e-commerce w Google Ads
7 ważnych elementów tworzenia reklamy dynamicznej na Facebooku
Najwięksi producenci treści na YouTubie w Polsce inwestują w podcasty
Jak przyspieszyć proces budowania marki? Lekcje od projektantów... wirusów
Jak wywołać buzz w sieci? 8 wirali ze świata offline, które podbiły internet
Dlaczego nie sprzedajesz więcej? 5 najczęściej popełnianych błędów wśród sprzedawców
Algorytmiczne modelowanie atrybucji
Ulepszone śledzenie e-commerce nie tylko dla sklepów – jak je wdrożyć w 3 krokach?
10 rzeczy, na które musisz uważać, by nie stracić budżetu reklamowego
Agile dla marketerów i zarządzających, czyli jak zwinnie łapać okazje w zmieniającym się świecie
„Jak będąc Małą firmą możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie?” 8 inspiracji z książki Paula Jarvisa
Identyfikacja wizualna w social mediach. 8 błędów, które pogrąża Twój branding
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści jedenastego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości z Messengera
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na YouTubie
Nowości na Allegro
Nowości na TikTok
Nowości na Amazon
Nowości na eBay
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości z Libry
9 kampanii z ostatniego półrocza, na które warto zwrócić uwagę
Regularna komunikacja na Facebooku vs. sezonowe kampanie reklamowe - co wygrywa?
Jak wykorzystać potencjał filtrów w e-commerce i poprawić widoczność Twojej strony
Jak prawidłowo zaprojektować sklep internetowy? 4 rzeczy, które musisz wiedzieć o testach A/B
Trendy marketingowe na 2020 rok
8 elementów, które sprawią, że Twoje treści staną się viralem
Jak przygotować kampanię kreatywną, która za złotówkę dotrze do miliona osób?
Content marketing w 2020 roku to ulepszanie istniejącej treści
Content Marketing - 8 najważniejszych trendów na każdy sezon 2020 roku
8 porad, które pomogą Ci rozwinąć Twój profil na Instagramie w 2020 roku
Gratulacje! Robisz to źle. Czyli 6 sposobów na to, by zrujnować swoją markę osobistą na LinkedInie
3 powody, dla których Likee może wkrótce zająć miejsce TikToka
Jak bronić się przed fałszywymi kliknięciami? 10 mechanizmów zaawansowanych systemów anty-ad fraudowych
Jak przygotować sklep na Allegro do zakupowej gorączki
Jak stworzyć podcast, którego Twoi odbiorcy będą chcieli słuchać?
Spersonalizowana komunikacja zrobiona z głową, czyli w jaki sposób, kiedy i do kogo wysyłać automatyczną komunikację
8 wskazówek, jak zaoszczędzić budżet w Google Ads
Wartość Shapleya w modelowaniu atrybucji
Nie daj się oszukać swojemu zdrowemu rozsądkowi, czyli 5 inspiracji z książki "Mała wielka zmiana"
Jak zrobić smartfonem zdjęcia produktowe, które sprzedają?
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści dwunastego wydania
Wstępniak
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na Allegro
Nowości na TikToku
Nowości na Amazonie
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości z Libry
Praktyczne wykorzystanie Edytora Google Ads w tworzeniu i optymalizacji kampanii
Jak stworzyć skuteczną kampanię w Ads Allegro?
5 sposobów na poprawienie jakości danych w analityce internetowej
Wykorzystaj ruchomy obraz do promocji swojej marki na Facebooku
Przegląd 9 outdoorowych kampanii reklamowych, które zainspirują Cię do działania
5 sposobów na dotarcie do generacji Z
7 wartych uwagi narzędzi dla social media managera
TOP 10 trendów dla branży e-commerce w 2020 roku
10 trendów w projektowaniu graficznym na 2020 rok
TOP 4 gorących trendów 2020 roku w branży beauty
Ona zna Cię najlepiej - nowa technologia w reklamie
Service design, czyli dlaczego projektowanie procesów i doświadczeń jest tak ważne?
Wiadomość powitalna jako istotny element komunikacji e-mail
5 narzędzi content marketera, które pozwolą Ci sprawdzić, czy Twój copy nie robi Cię w konia
Zrozumieć performance marketing
Nazwa ma moc! Pięć sprawdzonych sposobów wykorzystania nazwy w budowie silnej marki
O czym powinieneś pamiętać, podpisując umowę z fotografem?
Realni wirtualni - korzyści i zagrożenia współpracy z wirtualnymi influencerami
Czy TikTok zastąpi Instagrama?
Jak znaleźć wartościowych influencerów, których nie ma w rankingach?
Dlaczego postępująca digitalizacja nie zabije targów i konferencji?
Nauczcie się widzieć, czyli „To jest marketing!” Setha Godina
Warto przeczytać
Warto się wybrać
Narzędzia marketera
Spis treści trzynastego wydania
Wstępniak
Nowości z Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości z Messengera
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na Allegro
Nowości na TikToku
Nowości na Amazonie
Nowości na eBay
Nowości z RUnetu
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości z Libry
Wielki powrót Brand24 na Facebooka (i nie tylko)
Raporty social media - jak przestać marnować swój czas?
Mały krok dla użytkownika, wielki dla analityka. Jak analizować mikrokonwersje na stronie internetowej?
Jak optymalizować smart shopping?
Analityka aplikacji mobilnych z wykorzystaniem Google Analytics dla Firebase
Jak przeanalizować bloga przed rozpoczęciem współpracy z influencerem?
Kampania samplingowa dla biznesów e-commerce: 12 porad w 3 krokach
9 kreatywnych kampanii w dobie pandemii koronawirusa
Wszystko, co musisz wiedzieć, jeśli chcesz stworzyć własny kurs online
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o ostatniej aktualizacji algorytmów Google'a
14 psychologicznych strategii ustalania ceny
Jak wdrożyć social selling w firmie?
Brand Health Check - dlaczego powinieneś zbadać swoją markę?
Marketing w nowej rzeczywistości. 14 strategicznych porad
8 porad, jak zoptymalizować swój budżet reklamowy w czasach kryzysu
(Nie)pewna przyszłość, czyli co rok 2020 oznacza dla influencer marketingu
Gaming marketing - szansa dla każdej marki
Skrypty Google Ads - sprawdzone metody automatyzacji reklam
5 sposobów na kampanię SEO w duchu zero waste - pomysły nie tylko na gorsze czasy
Jak powinien wyglądać raport SEO dla sklepów internetowych? Sprawdź, czego oczekiwać od agencji SEO
Strategia wejścia na Allegro przy obecnej konkurencji
Top 10 trendów dla branży e-commerce
Jak nie zniechęcić do siebie klienta jeszcze przed nawiązaniem współpracy?
E-mail marketing w służbie konwersji dla e-commerce
Targi hybrydowe - skuteczne rozwiązanie na obecne czasy
Warto przeczytać
Narzędzia marketera
Oferty pracy
Spis treści czternastego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na Instagramie
Nowości na Snapchacie
Nowości na TikToku
Nowości na Allegro
Nowości na Amazonie
Nowości na eBay
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości na YouTubie
Współpraca marketingu i sprzedaży bez hejtu - 6 porad, jak połączyć oba działy
Jak prowadzić skuteczne działania marketingowe przy ograniczonym budżecie? Praktyczne porady 9 ekspertów z branży
Jakie zmiany szykuje Google w 2021 roku?
Uwaga, promocja! Wszystko, co musisz wiedzieć o promocji w Google Ads
Jak wykorzystać sezonowość i święta, aby wycisnąć maksimum z reklamy Google Ads?
Historie opowiedziane danymi - jak w trzech krokach stworzyć pierwszy raport w Google Data Studio?
Jak wykorzystać system marketing automation do stworzenia jednego źródła danych o użytkownikach?
Jak NIE optymalizować reklam na Facebooku i Instagramie - antyporadnik performance marketera
Grupy na LinkedInie - dowiedz się, jak wyprzedzić swoją konkurencję!
Bezpieczeństwo w social mediach - jak uchronić swoje konto przed włamaniem?
Jak przygotować e-commerce na święta w mniej niż miesiąc?
W czasie społecznych niepokojów - jaką rolę odgrywała grafika w 2020 roku?
Modele atrybucji na Facebooku
Ważny głos marketingowców - 10 kampanii poruszających istotne społecznie kwestie
Projektowy survival - jak zarządzać projektami, żeby przetrwać w biznesie?
Podcast - brzydszy brat blogów i wideo?
Komunikacja, pożądanie, WOW-owanie, czyli jak wypromować i sprzedać kurs online?
Ważne czynniki rankingowe - co wpływa na pozycję w Google'u?
Content marketing w e-commerce. Jak tworzyć treści dla różnych etapów lejka sprzedażowego?
4 praktyczne wskazówki, jak wybrać agencję dla Twojej firmy
Jak odpowiadać na recenzje klientów? 5 zasad dobrego sprzedawcy
Czego HR może nauczyć się od marketingu, a marketing od HR-u?
10 obserwacji na dziesiąte urodziny Instagrama
Czy poprawność językowa ma sens? I dlaczego nie ma sensu... to pytanie
Twój sklep zbiera bardzo dużo danych. Wykorzystaj je, by zwiększyć sprzedaż
SEO bez tajemnic - jak przeanalizować i dobrać słowa kluczowe?
Warto przeczytać
Narzędzia marketera
Oferty pracy
Spis treści piętnastego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości w Google
Nowości na Facebooku
Nowości z Messengera
Nowości na Instagramie
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na YouTubie
Nowości na Snapchacie
Nowości na Allegro
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości w narzędziach marketingowych
Jak wprowadzić sprzedaż na Amazon w Twoim e-commerce?
5 porad, jak zrealizować efektywną kampanię SEO na Amazonie
Jak projektować strony www, które konwertują?
Zmiany w polityce prywatności Apple'a i ich wpływ na kampanie - opinie 8 ekspertów z branży
iOS 14.5, IDFA i SKAD - armagedon czy mało znacząca zmiana w świecie mobilnej reklamy?
Aktualizacja iOS 14 - na czym polega i jak wpłynie na tworzenie kampanii reklamowych?
Targetowanie na podstawie zainteresowań na Facebooku - jak robić to dobrze?
Optymalizacja a uproszczenie działań w Facebook Ads - czy można je pogodzić?
Jak odnieść sukces w social mediach, czyli o kluczowych wskaźnikach efektywności
Branża e-commerce w Polsce po 2020 r. - wnioski, trendy, przewidywania
Analiza fraz kluczowych z darmowymi narzędziami. 8 dos i don'ts
20 najlepszych wtyczek do przeglądarek dla SEO-wca i content marketera
6 elementów, które musisz wziąć pod uwagę, pozyskując linki do strony
Uwaga! Zmiany w typie dopasowań słów kluczowych w Google Ads
Clubhouse - jak zaistnieć w nowym medium społecznościowym?
Rok Pinteresta - dlaczego powinieneś zacząć działać w tym medium?
Personal & employee branding w 2021 roku
10 niestandardowych kampanii, które na pewno Cię zainspirują
Budowa firmowego studio wideo - od czego zacząć?
Rozkwit e-learningu, czyli „nowa normalność” na rynku szkoleń
Od dopalaczy po produkt premium - ewolucja skojarzeniowa brandingu produktów CBD
Jak wprowadzać zmiany w projektach marketingowych? 10 inspiracji z książki „Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić?”
Dzięki e-commerce każda firma może być międzynarodowa
Trzy sposoby na weryfikację działań agencji SEO
Start Amazon.pl - co to oznacza dla polskich sprzedawców?
Dlaczego tak wiele firm boi się Amazona?
Zrozumieć marketing - kryteria decyzyjne i rozmiar problemu
Jeśli Twój projekt marketingowy się nie uda, niewątpliwie uda się konkurencji
Warto przeczytać
Narzędzia marketera
Oferty pracy
Spis treści szesnastego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości z Messengera
Nowości na Instagramie
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na YouTube
Nowości na TikToku
Nowości na Snapchacie
Nowości na Allegro
Nowości na eBay
Nowości na Amazonie
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości z RUnetu
Nowości w narzędziach marketingowych
Lakier za 675 dolarów i cena, która czyni cuda. O tym, jak kontekst wpływa na ocenę wartości produktów i usług
5 rzeczy, które skuteczny marketer musi wiedzieć o mózgu
Rewolucja prywatności 2021 – zmierzch plików cookies
Co musisz wiedzieć o Core Web Vitals przed aktualizacją?
Audyt SEO bez tajemnic
Reklama na Pornhubie – poradnik krok po kroku
Jak stworzyć skuteczną kampanię na Spotify? Praktyczny poradnik
Jak podrasować artykuły na blogu? 8 sposobów na optymalizację starych treści
6 czynników poza systemem reklamowym, które mają wpływ na wyniki Twojej kampanii
8 kroków do skutecznego wideomarketingu na Facebooku
Digital employee journey w social mediach
Employee advocacy na LinkedInie 2021
Niestandardowe źródła inspiracji – kreatywne kampanie ambientowe z ostatnich miesięcy
6 sposobów na skuteczne teksty reklamowe w Google Ads
Rozwiązania audio w mediach społecznościowych
7 powodów, dla których powinieneś założyć firmowy kanał na YouTube
4 najlepsze narzędzia, które pomogą Ci prowadzić swój kanał na YouTube
5 sposobów, jak marka może współpracować z influencerem
Jak CMO mogą wykorzystać content marketing do zwiększania sprzedaży?
Jak lepiej poznać swoich klientów? Krótki wstęp do customer-led growth
Webinar marketing – jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy za pomocą webinarów?
3 ważne fakty, o których musisz wiedzieć, zanim rozpoczniesz współpracę z agencją reklamową
Cena i koszty na stronie www: dlaczego musimy rozmawiać o pieniądzach?
Warto przeczytać
Narzędzia marketera
Oferty pracy
Spis treści siedemnastego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości w komunikatorach internetowych
Nowości na Instagramie
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na YouTube
Nowości na Snapchacie
Nowości na TikToku
Nowości z Allegro
Nowości na Amazonie
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości z RUnetu
Nowości w narzędziach marketingowych
Ekonomia behawioralna – większa sprzedaż bez większych budżetów
Marketing w 2022 roku – wypowiedzi ekspertów z branży
Metaverse – przyszłość internetu?
Auto czy koza? Psychologia fake newsów
Dopieść swoją reklamę – 6 przydatnych rozszerzeń w Google Ads
Kampanie DSA w Google Ads – czym są i jak je efektywnie prowadzić?
Jak ulepszyć audyt techniczny strony za pomocą Google’a?
10 sposobów na analizę ścieżek użytkowników w Google Analytics
Sprzedaż na Kaufland.de krok po kroku
Digital Customer Journey Mapping – jak zrobić to dobrze?
5 błędów, których należy unikać, projektując chatbota
Automatyzacja newslettera – angażuj i powiększaj bazę swoich odbiorców!
Jak wybrać dobrego copywritera? 11 rad przed podjęciem współpracy
Search intent a SEO – czyli intencje i mikromomenty w pozycjonowaniu
7 błędów zabijających SEO dla e-commerce
5 inspirujących kampanii z ostatnich miesięcy
6 sposobów na wykorzystanie karuzeli na Instagramie
Wszystko, co musisz wiedzieć o zarządzaniu hasłami
Projektowy survival – exposé managerskie w praktyce
Dostępność mentalna, fizyczna i penetracja – jak wygrać marketingowy wyścig w FMCG?
Cross-border – jak oswoić handel zagraniczny?
Jak stworzyć podcast w czterech krokach?
Czas na marketing 5.0
Warto przeczytać
Narzędzia marketera
Oferty pracy
Spis treści osiemnastego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości w komunikatorach internetowych
Nowości na Instagramie
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na YouTube
Nowości na Snapchacie
Nowości na TikToku
Nowości na Allegro
Nowości na Amazonie
Nowości w Shopee
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości w narzędziach marketingowych
Czy NFT zmieni świat?
Zmiany w usługach Google – reakcja na wojnę w Ukrainie
W jaki sposób Ukraina i Rosja wykorzystują social media?
Polska dla Ukrainy – sprawdź, jak możesz pomóc
Marketing automation – światełko w nowym cookieless świecie
Kluczowe wskaźniki efektywności SEO – jak mierzyć skuteczność swoich działań?
Jak robić skuteczny pitch sprzedażowy i sales wideo?
Wszystko co musisz wiedzieć o brand purpose – trendzie marketingowym roku 2022
Dlaczego „budowanie świadomości marki” to najgorszy pomysł na świecie?
Strategie automatycznego określania stawek – jak w 2022 r. lepiej targetować reklamy?
Jak zbudować i mierzyć lejek marketingowy?
Jak ocenić rentowność nie tylko kampanii marketingowych, ale również całego działu?
Twoja marka na TikToku – o czym musisz wiedzieć?
Projektowy survival – jak dobrać właściwych ludzi do zespołu?
Subskrypcja jako model biznesowy – od czego zacząć?
Copywriting in-house vs. outsourcing – co wybrać?
Mktmix – przegląd nowości ze świata marketingu
Zmiana postrzegania roli kobiet w świecie reklamy
Komunikacja SMS w 2022 r. – o czym należy pamiętać?
Marka od podszewki – jak stworzyć strategię, dzięki której Twoja firma odniesie sukces?
3 techniki obrony ceny – co zrobić, kiedy klient mówi, że jest za drogo?
Oferty pracy
Warto przeczytać
Narzędzia marketera
Spis treści dziewiętnastego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości w komunikatorach internetowych
Nowości na Instagramie
Nowości na Twitterze
Nowości na LinkedInie
Nowości na YouTube
Nowości na Snapchacie
Nowości na TikToku
Nowości na Allegro
Nowości na Shopee
Nowości w narzędziach marketingowych
Pozornie nieistotne czynniki, o które musisz zadbać w marketingu
Tożsamość, dowód w monopolowym, nasze superego i Spotify – o tym, jak możesz pomóc swoim klientom odkryć tożsamość
5 sprawdzonych sposobów na viral w sieci
Jak wdrożyć Google Analytics 4?
Sprzedaż na Alibaba.com krok po kroku
Jak przygotować się do Black Friday? Poradnik krok po kroku
Serve-side Google Tag Manager – dlaczego jest Ci niezbędny?
Jak dane formaty angażują użytkowników na Facebooku oraz Instagramie i jak dobrać do nich cele reklamowe?
Tone of Voice w działaniach community management – czym jest i jak go wypracować?
Czym jest ESG i dlaczego powinniśmy się nim zainteresować?
5 strategii Customer Experience, które możesz wykorzystać w swojej firmie
7 dawek kreatywności
Najważniejsze trendy w social mediach na drugą połowę 2022 r.
Komunikacja marek – czy język ukraiński zagości w niej na stałe?
Warto przeczytać
Narzędzia marketera
Spis treści dwudziestego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na Instagramie
Nowości na Twitterze i LinkedInie
Nowości na YouTube
Nowości na Snapchacie i TikToku
Nowości na Amazonie
Zero waste marketing
Marketing na głowie vs. marketing z głową
15 powodów, dlaczego ludzie nie chcą obserwować Twojej marki w social mediach
OKR-y – czym są i jakie kroki warto wykonać, aby zacząć na nich pracować?
10 kroków do skutecznego webinaru
Jak zaadaptować trendy z TikToka na inne platformy?
Automatyzacja kampanii Facebook Lead Ads – co możesz dzięki temu zyskać?
Wszystko, co musisz wiedzieć o kampaniach lead generation w LinkedIn Ads
Rola Company Page i Ambasadorów w budowaniu wizerunku marki na LinkedInie
Wszystko, co musisz wiedzieć o Performance Max – nowym typie kampanii w Google Ads
ESP – na czym polega nowe rozwiązanie Google’a i co oznacza dla całego rynku?
Być jak Twitter – LiveBlogPosting jako czynnik sukcesu treści real time
Reguły automatyczne i skrypty – jak automatyzacja może ułatwić Twoją pracę?
Co tracisz, nie używając Allegro Ads?
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce przy pomocy polityki zwrotów?
Rebranding i repozycjonowanie marki krok po kroku
O czym musisz pamiętać, zamawiając gadżety reklamowe?
Warto przeczytać
Narzędzia marketera
Spis treści dwudziestego pierwszego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na Instagramie
Nowości na Twitterze i LinkedInie
Nowości na YouTube
Nowości na Snapchacie i TikToku
Nowości na Allegro
Nowości na Amazonie
Nowości na rynku azjatyckim
Ludzka twarz analityki. Jak frustracje optymalizują biznes?
Jak rozmawiać z AI? Umiejętność XXI wieku, która może być przyszłością
Czy masowe wykorzystanie AI to już dziś?
10 najważniejszych zasad SEO w sklepie internetowym
5 protipów social media na 2023 rok
Budżet mediowy pod lupą – jak najefektywniej wykorzystać pieniądze w Facebook Ads?
O czym musisz pamiętać, aby prowadzić legalne działania marketingowe na TikToku?
Jak nie zmarnować potencjału naszego brandu w wyszukiwarce? Wskazówki na wyświetlenia reklam hot audience
Design thinking – kreatywne wsparcie dla działu marketingu
Jak zainteresować swoją reklamą odbiorców? 9 kreatywnych kampanii
7 form współpracy z influencerami, na które warto postawić w 2023 roku
Rekrutacja 2.0 – jak znaleźć T-shaped marketera?
Audio branding – czyli jak okiełznać muzykę w marketingu firmy krok po kroku?
Jak wykorzystać nowe technologie do odmłodzenia marki?
Warto przeczytać
Narzędzia marketera
Spis treści dwudziestego drugiego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na Instagramie
Nowości na Twitterze i LinkedInie
Nowości na YouTube
Nowości na Snapchacie i TikToku
Nowości na Allegro
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości z AI
Nowości w narzędziach marketingowych
Sztuczna inteligencja – atom dla marketingu
Jak zbudować produkt AI w Twojej firmie?
8 narzędzi AI dla biznesu i pomysły na ich wykorzystanie
Sztuczna inteligencja kontra human touch
7 najbardziej sprawdzonych rozwiązań AI dla marketingu i sprzedaży
AI w SEO, czyli pozycjonowanie 2.0
Jak odbudować wygasłą i przechwyconą domenę z wykorzystaniem ChatGPT?
Jak napisać dobry prompt, aby nie tworzyć z AI nudnych treści?
AI w tworzeniu treści, strategii i dystrybucji – przewodnik dla content managera
Test 8 narzędzi AI do generowania treści
Podnieś efektywność swojego marketingu i zwiększ sprzedaż dzięki AI
Jak działa ChatGPT i narzędzia powstające na podstawie jego API?
Zastąpiona przez ChatGPT?
Międzypokoleniowy most na rzecz rozwoju e-sportu i gamingu
5 kampanii stworzonych przy pomocy sztucznej inteligencji
Warto przeczytać
Narzędzia marketera
Spis treści dwudziestego trzeciego wydania
Wstępniak
Jedyny artykuł w tym numerze napisany w całości przez człowieka
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na Instagramie
Nowości na X
Nowości na LinkedInie
Nowości na YouTube
Nowości na Snapchacie i TikToku
Nowości na Allegro
Nowości z AI
Nikt nie prosił, każdy potrzebował, czyli o podejściu jobs to be done
12 trendów marketingowych, które warto uwzględnić w swojej strategii w 2024 roku
Marketingowe podsumowanie 2023 roku
10 kreatywnych pomysłów na Reelsy na Instagramie
8 pomysłów, jak wykorzystać A i automatyzację w pracy social media managera
6 przydatnych wtyczek do ChatGPT
6 ciekawych narzędzi AI do audio
8 kreatywnych kampanii z ostatnich miesięcy
13 źródeł, z których warto czerpać wiedzę o AI
Narzędzia marketera
Warto przeczytać
Spis treści dwudziestego czwartego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na Instagramie
Nowości na X
Nowości na LinkedInie
Nowości z AI
Nowości na Snapchacie i TikToku
Nowości na YouTube
Nowości na Allegro
Nowości na rynku azjatyckim
Nowości w narzędziach marketingowych
Jak robić skuteczne reklamy w 2024 roku? 4 sprawdzone sposoby
Influencer marketing – jak robić to dobrze w 2024 roku? Lekcje z 10 lat współprac z markami w internecie
Jak krok po kroku wdrożyć AI w swojej firmie na przykładzie WiseApp
Jak stworzyć swój własny awatar AI w HeyGen? Poradnik krok po kroku
Influencerzy marki? Lepszych mieć nie będziesz. Wdrożenie employee advocacy
Monitoring internetu w świecie sztucznej inteligencji
7 sposobów na pisanie lepszych promptów do ChatGPT
5 porad dla social media managera na 2024 rok
Jak angażować odbiorców na Insta Stories? Przydatne porady i pomysły na relacje
W gąszczu wątków, czyli Twój przewodnik po Threads
Zmiany w danych strukturalnych i Helpful Content System – co musisz wiedzieć?
Privacy Sandbox – co musisz wiedzieć?
TikTok w 2024 roku – 9 trendów, na które warto zwrócić uwagę
W poszukiwaniu inspiracji, czyli najciekawsze niestandardowe kampanie ostatnich miesięcy
Kampania rekrutacyjna, czyli jak znaleźć dobrego marketera?
Narzędzia marketera
Warto przeczytać
Spis treści dwudziestego piątego wydania
Wstępniak
Nowości w Google Ads
Nowości w SEO
Nowości z Google
Nowości na Facebooku
Nowości na Instagramie
Nowości na X
Nowości na LinkedInie
Nowości z AI
Nowości na YouTube
Nowości na Snapchacie i TikToku
Nowości na Allegro
Nowości w narzędziach marketingowych
Nowości na rynku azjatyckim
Czy czeka nas koniec influencer marketingu?
Jak planować pracę asystentów AI?
GEO, czyli SEO w dobie AI
Sztuczna inteligencja kontra prawo, czyli AI Act wkracza do gry
Wykorzystanie AI na LinkedIn – przewodnik po nowych funkcjonalnościach
Jak wdrożyć AI, żeby zyskać, a nie stracić?
Jakub Biel i „Szczere marki”, czyli efekt Streisand w praktyce
Co się kryje za „wojną” Lidla i Biedronki?
Google Analytics 4 – jak zoptymalizować kampanie i strony docelowe?
Jak chronić konto reklamowe Google Ads przed wyklikiwaniem reklam?
4 frameworki kreatywne, które warto znać
5 niezastąpionych narzędzi w pracy każdego marketera
Zarządzanie reputacją marki – wyzwania i dobre praktyki
8 inspirujących kampanii z ostatnich miesięcy
7 narzędzi sztucznej inteligencji, które ułatwią prowadzenie profilu na TikToku
Marketing rekrutacyjny dla wszystkich pokoleń
Narzędzia marketera
Warto przeczytać
Koszt wysyłki jest wliczony w cenę prenumeraty