Cezary Lech

Jaki jest najlepszy magazyn marketingowy?

Z końcem kwietnia będzie miało miejsce premierowe wydanie magazynu sprawny.marketing. Roczną prenumeratę można zamówić za 97 zł!

magazyn sprawny.marketing

Dlaczego warto zamienić swój dotychczasowy magazyn na sprawny.marketing?

W każdym numerze znajdziecie przekrój najważniejszych nowości ze wszystkich działów online marketingu:

  • Google i SEO
  • Google AdWords i kampanie płatne
  • Facebook Marketing
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube i Video Marketing
  • Twitter i Periscope
  • Messenger, WhatsUp, Snapchat
  • E-mail Marketing

Wysokość wynagrodzenia autorów będzie zależała od głosów czytelników – im więcej głosów, tym wyższe wynagrodzenie. Łącznie na gaże autorów przeznaczymy aż 20 000 zł. Gwarantuje to treści najwyższej jakości.

Głosować na najlepszy artykuł będą mogli jedynie prenumeratorzy – nie będzie to więc konkurs popularności w mediach społecznościowych, a faktyczna ocena czytelników.

Co wyróżnia magazyn sprawny.marketing?

  • Darmowa aplikacja mobilna w pakiecie z magazynem – głosowanie na artykuły odbywa się za pomocą QR kodów w aplikacji mobilnej sprawny.marketing, która dzięki temu zyskuje unikalną funkcjonalność
  • Każdy artykuł jest sprawdzany pod względem wskaźnika mglistości Gunninga-Foga, dzięki czemu o skomplikowanych tematach piszemy w przystępny sposób
  • Angażujące historie i polskie studia przypadków
  • Grupa dyskusyjna na Facebooku, gdzie można mieć kontakt z autorami tekstów i zdawać pytania
  • Jest to jedyny magazyn marketingowy w Polsce dostępny w Apple Store, Google Play i Amazon

 

sprawny-logo-magazyn
Pomoże Ci rozwiązać najczęstsze problemy, z którymi na co dzień mierzysz się w pracy marketera, a także dostarczy wielu nowych pomysłów i inspiracji do działania!

czytaj także

Większość kont w Google Analytics jest źle skonfigurowanych – wywiad z Maciejem Lewińskim

Cezary Lech

O autorze

Cezary Lech

Współzałożyciel sprawny.marketing i obecnie Doradca Zarządu sprawny.marketing. Marketingiem internetowym zajmuje się od 2005 roku. Autor wielu a...

zobacz więcej artykułów >>

Zostaw komentarz

  1. Redakcja

    Przypominamy, że wielkimi krokami zbliża się konferencja I ♥ Marketing & Technology, która odbędzie się już 16–18 kwietnia 2024 roku oraz organizowane przez nas 33 szkolenia z zakresu marketingu.

    Jeśli chcesz być zawsze na bieżąco, zamów prenumeratę magazynu sprawny.marketing!

    Z kolei jeśli chcesz mieć dostęp do całej wiedzy sprawny.marketing w jednym miejscu, subskrybuj platformę premium.sprawny.marketing.

  2. bo wiedzy nigdy za wiele :)

  3. …bo wtorek to nowy poniedziałek a nic tak nie uszczęśliwia kobiety jak dobra lektura na początek tygodnia:)

  4. Mam sporo czasu na dokładne zapoznanie się z artykułami i docenienie ich jakości :D

  5. Grzegorz

    Bo zastanawiam się czy kupić prenumeratę tego czasopisma ;-)

  6. …bo muszę mieć bata na swoich pracowników żeby wzięli się w końcu porządnie do roboty zamiast klikać po fb!

  7. bo SEO to moja praca i dobrze jest dokształcać się każdego dnia w tej tematyce :). Poza tym od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką smatfona i chętnie dowiedziałabym się jak można efektywnie, za jego pośrednictwem, prezentować produkty.

  8. Jeden Egzemplarz poproszę dla mnie bo trafi również do moich kolegów. Do kolegi Zenon, z którym dawno nie rozmawiałem a okazuje się, że od jakiegoś czasu też interesuje się online marketingiem !!! Pożyczam mu już książkę to czemu miałbym mu nie dać magazynu, oczywiście najpierw sam go uważnie przeczytam ;-)

  9. ponieważ moje SEMowe serce potrzebuje kolejnej dawki …
    informacji zawartych w przedstawionej lekturze.
    Po prostu muszę go mieć! :)

  10. Kurt Vonnegut powiedział: “Wiedza jest najbardziej wartościowym towarem na świecie. Każde nowe odkrycie czyni nas bogatszymi”. Zależy mi na otrzymaniu egzemplarza, bo wiedza i umiejętności to najcenniejsze aktywa w dzisiejszych czasach :)

  11. Agnieszka

    bo nie mam już urlopu do końca roku i potrzebuje czegoś na otarcie łez…

  12. Softkol

    Na dobry początek przygody z szeroko pojętym marketingiem online przydałby się egzemplarz do przeczytania.
    Pozdrawiam.

  13. Magdalena

    Bo straciłam 5 minut na znajdowanie powodu, który ostatecznie jest tak abstrakcyjny, że powinnam go zostawić dla samej siebie. Zdecydowanie.

    A jeśli ktoś czyta mi w myślach i jednak dostałabym darmowy egzemplarz to z całą szczerością przekazuję go Agnieszce-Bez-Urlopu. Wzruszyła mnie jej historia, a każdy kto nie odczuwa wobec niej ni krzty empatii powinien spłonąć w piekle.

  14. (: ıuǝıɯz oʇ ǝuıןuo buıʇǝʞɹɐɯ ǝż ‘ǝuozɔnןʞʎʍǝıu ‘ǝıʍołb ɐu ǝıuɯ ɐןp ıoʇs buıʇǝʞɹɐɯ-ǝ ɾɐısızp – ʎɹnʇʞǝן ɾǝʍożuɐɹq ɾǝɹqop sɐzɔ ʎuoıubɐɹdn ɔęıʍ ‘ndoןɹn sǝɹʞo ǝıuɯ ɐןp oʇ ńǝıdɹǝıs

  15. reklamasem

    My też poprosimy jeden egzemplarz bo wiedzy nigdy za dużo :)

  16. Sebastian Jakubiec

    Bo w przerwie pomiędzy kibicowaniem Naszym – muszę coś poczytać :D

  17. Zacząłem swoją przygodę z online marketingiem jakieś 2 miesiące temu. Każda dodatkowa porcja wiedzy z branży się przyda :)

    Thank you from the mountain.

  18. Mateusz

    Zaczynam pracę w nowej firmie i muszę zabłysnąć.

  19. Promostars

    Dla szybkiego rozwoju firmy garść wiedzy zawarta w magazynie będzie na 100% przydatna. Poproszę o jeden egzemplarz;)

  20. ale ja nie chcę aż pięciu, wystarczy mi jeden :) dlaczego ja? bo prowadzę agencję SEM i w sumie coś wiedzieć o tym wypada :)))

  21. Ponieważ “zwycięsca” (a raczej zwyciężczyni) może być tylko jedna:)

  22. Łukasz

    Bo lubię mieć coś do poczytania w toalecie :) Tym bardziej na tematy onlinemarketing/seo

  23. Piotrek

    Bo kiedyś Panie Dariuszu pisałem że chciałbym kupić ten konkretny numer.

  24. Bo mam pęd do wiedzy, jestem w branży od ledwie dwóch miesięcy i to wszystko wydaje mi się takie świeże i takie nowe. Praktycznie pochłaniam każdą publikację od dechy do dechy.

  25. krzysiek

    bo SEO i SEM to moja dewiza a Online Marketing mnie do tego zbliża ;-)

  26. Bo moje dwuletnie dziecko lepiej obsługuje ipada niż niejeden dorosły, co ewidentnie wymusza dokształcanie się by lepiej odpowiadać na potrzeby rosnącego konsumenta:)

  27. Norbert

    Tworze strony internetowe i chciałbym podarować jeden egzemplarz swojemu klientowi, który od lat konsekwentnie ignoruje fakt istnienia urządzeń mobilnych. Być może po lekturze tego magazynu zmieni zdanie i będę mógł zarobić jakieś dodatkowe pieniądze ;)

  28. A ja w przeciwieństwie do innych napiszę, że nie chcę nic więc może dostanę :)

  29. ja natomiast poluje na niego od dluzszego czasu (wczesniej tez byl rozdawany) i w dodatku mam wszystkie dotychczasowe numery ;)

  30. Kajetan

    mam w nosie ten magazyn,ale pytanie czy będzie mozna nabyć dvd z tego rocznego searchmarketing week??

  31. Pabeła

    Jeśli zostanę “zwycięscą” magazyn przejdzie przez 50 rąk i oczu! Nawet babci dam do poczytania! :)

  32. Arkadiusz Widawski

    Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze! Na dużo było ciekawych i pozytywnych komentarzy, że zdecydowaliśmy się nagrodzić 10 osób, z którymi skontaktuję się wkrótce, aby poprosić o Wasze adresy e-mailowe.

    Lista nagrodzonych (w kolejności zamieszczania komentarzy):
    4. Grzegorz
    8. Martha
    10. Agnieszka
    12. Magdalena
    13. Jacek
    14. Reklamasem
    18. Promostars
    22. Piotrek
    23. Julian
    26. Norbert

  33. Agnieszka

    @ Magdalena
    Dziękuję za wsparcie :)

  34. Magdalena

    @Agnieszka, nie ma sprawy ;)

  35. Promostars

    Dziękuję ;)

  36. Promostars

    Witam.

    Jak z tym kontaktem z wylosowanymi osobami? Ze mną jeszcze nikt się nie skontaktował:(

  37. Grzegorz

    Ze mną też się nikt nie kontaktował, czekam z niecierpliwością ;) dzięki

  38. Reklamsem

    Z nami też się nikt nie kontaktował :(

  39. Arkadiusz Widawski

    @reklamasem Skontaktowałem się ze wszystkimi – sprawdźcie proszę skrzynki, które podawaliście przy rejestracji na tym Forum.

  40. ebiznes

    Mobilny marketing. W większości rynków w ogóle nie warto się tym zainteresować.

  41. Bartosz Jabłonowski

    Rozkręcam sie z marketingiem i potrzebuję trochę profesjonalnej wiedzy :-)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wpisz imię
Napisz komentarz