Warszawa,  21-23 kwiecień 2026

21.04.2026

22.04.2026

23.04.2026

  • Cena od 697 PLN
  • 4500+ uczestników, 100+ wystawców
  • Złote Tarasy Warszawa

Ceny wzrosną za:

dni
godzin
minut
sekund

Kup bilety >>

Ceny wzrosną za:

Dni
0 0 0 0
0 0 0 0
Godzin
0 0 0 0
0 0 0 0
Minut
0 0 0 0
0 0 0 0
Sekund
0 0 0 0
0 0 0 0

Wybierz swoją ścieżkę!

Kup bilety >>

I love Marketing wraca do Warszawy

XXI edycja wraca do Warszawy. I ❤️ Marketing & Technology będzie łączyć formaty konferencyjne i szkoleniowe! 🚀

Widzimy się 21-23 kwietnia Multikinie w Złotych Tarasach. Na uczestników czeka 9 konferencji tematycznych podzielone na trzy dni, które dostarczą najnowszej wiedzy, inspiracji i praktycznych wskazówek od najlepszych ekspertów branży.

Kliknij i sprawdź agendę każdego z dni

Szkolenie AI dla Marketingu

Wyprzedź swoją konkurencję dzięki wykorzystaniu AI w marketingu!

Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na 2026 rok.

Jedno jest pewne: sztuczna inteligencja to technologia, której nie możesz zignorować, jeśli nie chcesz, aby Twoja konkurencja zostawiła Cię w tyle!

Dlatego właśnie stworzyliśmy pierwsze w Polsce szkolenie z AI marketingu, dzięki któremu to Ty wyprzedzisz swoich rywali!

Szkolenie z wykorzystania AI w marketingu – wiedza, którą musisz zdobyć

Szkolenie AI dla marketingu  jest intensywnym jednodniowym programem dla pracowników branży marketingowej, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności i poznać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej pracy. Szkolenie skupia się na czterech głównych obszarach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jest to:

 

 

Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.

Czego dokładnie Cię nauczymy?

  1. Jak wykorzystywać narzędzia do wyboru słów kluczowych, optymalizacji treści i monitorowania wyników.
  2. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do analizy danych i dostosowywania treści do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
  3. Jak za pomocą AI tworzyć i edytować obrazy, muzykę i materiały wideo.

W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania uczestników – dzięki temu będziesz mieć okazję, aby omówić problem na przykładzie konkretnego zagadnienia czy problemu pojawiającego się w trakcie Twojej codziennej pracy.

Program szkolenia
AI dla marketingu

Cele szkolenia: spełnienie marzenia marketera! – umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji pracy

Zakres szkolenia: narzędzia AI dla marketingu

Forma merytoryczna: szkolenie z elementami warsztatu

Materiały: prezentacja szkoleniowa

Prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak

10:00 – 11:30 Wykorzystanie AI w tworzeniu i edycji obrazów

• Poznanie narzędzi i technologii umożliwiającej tworzenie i edycję obrazów z wykorzystaniem AI (m in. Midjourney, DALL·E 3)

• Zapoznanie się z funkcjonalnościami poszczególnych narzędzi, przykłady ich zastosowania oraz poznanie ich możliwości

• Tworzenie oraz edycja obrazów za pomocą poznanych narzędzi

11:30 – 12:15 Tworzenie i edycja muzyki z wykorzystaniem AI

• Poznanie różnych możliwości, jakie daje wykorzystanie AI w tej dziedzinie, takie jak np. automatyczne generowanie kompozycji, korekcja dźwięku, tworzenie nowych brzmień

• Omówienie konkretnych przykładów zastosowania AI w tworzeniu i edycji muzyki

12:15 – 12:30 Przerwa kawowa

12:30 – 13:30 Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem AI

• Pokazanie, jak AI może ułatwić i usprawnić proces tworzenia i edycji materiałów wideo

• Omówienie różnych możliwości: tworzenie wideo na podstawie tekstu, automatyczne tworzenie napisów, automatyczna korekcja koloru

13:30 – 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

14:30 – 15:00 Kwestie prawne i ograniczenia

• Rzeczywistość prawna

• Halucynacje i jak sobie z nimi radzić

15:00 – 16:15 Content i SEO

• Tworzenie prezentacji

• Korzystanie z zasobów z Internetu oraz User Generated Content

• GEO – czyli optymalizacja pod widoczność w Chatbotach AI

• Pisanie treści zoptymalizowanej pod SEO

• Czy Google wie, która treść została napisana przez AI?

• Optymalizacja w wyszukiwarce z wykorzystaniem AI

16:15 – 16:30 Przerwa kawowa

16:30 – 17:30 Sprzedaż/komunikacja na sterydach

• Personalizacja maili i komunikacji

• Coldcalling, czyli jak zaangażować przyszłego klienta

• Automatyczne tworzenie ofert

• Możliwości na usprawnienie procesów sprzedażowych

17:30 – 18:00 Pytania i odpowiedzi

 

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.

Marketing Sportowy

Sport to emocje, społeczność i pasja – a marketing sportowy to sztuka przekuwania ich w zaangażowanie i sprzedaż.
Na tym szkoleniu odkryjesz, jak tworzyć kampanie, które budują lojalność kibiców, przyciągają sponsorów i wzmacniają wizerunek organizacji sportowych.
Porozmawiamy o strategii, komunikacji i wykorzystaniu nowych mediów w świecie sportu.

👉️ Szczegółowy program szkolenia pojawi się wkrótce.

Marketing Medyczny

Zaufanie, etyka i skuteczność – to trzy filary skutecznego marketingu w branży medycznej.
Podczas tego szkolenia pokażemy, jak promować usługi medyczne zgodnie z przepisami, a jednocześnie skutecznie budować markę i pozyskiwać pacjentów.
Dowiesz się, jak tworzyć komunikację, która edukuje, wzbudza zaufanie i realnie wspiera rozwój placówki.

👉️ Szczegółowy program szkolenia opublikujemy wkrótce.

Marketing Sektora Publicznego

Jak skutecznie komunikować działania instytucji publicznych i budować zaufanie obywateli?
To szkolenie pokaże, jak łączyć misję społeczną z nowoczesnymi narzędziami komunikacji.
Dowiesz się, jak tworzyć kampanie informacyjne, które angażują, edukują i inspirują – z realnym efektem społecznym.

👉️ Szczegółowy program szkolenia już wkrótce dostępny na stronie.

Prelegentki i Prelegenci I ❤️ AI

Izabela Franke

Marcin Kamiński

Jacek Szyndler

@SztucznaPolska – Jacek Jabłoński

@pidak.ai – Kacper Sołtys

Krzysztof Wojewodzic

Kamil Porembiński

Robert Niechciał

Prelegentki i Prelegenci I ❤️ HR

Adam Wąsik

Joanna Pietrzak

Magdalena Król

Weronika Szatan

Agnieszka Pełka-Szajowska

Maja Gojtowska

Kasia Michalak

Natalia Bogdan

Karol Stróż

Olga Żółkiewicz

Piotr Bucki

Prelegentki i prelegenci I ❤️ PRO ads & analytics

Alina Lysychkina

Mateusz Muryjas

Łukasz Chwiszczuk

Karol Dziedzic

Prelegentki i Prelegenci I ❤️ marketing

Ewelina Podrez – Siama

Mateusz Jemioł

Kama Kotowska

Maciek Sznitowski

Tomasz Miler

Paweł Tkaczyk

Paulina Mazur

Artur Jabłoński

Łukasz Kępiński

James Behr

Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce

Prelegenci I ❤️ PRO agenci AI

Konrad Gładkowski

Kamil Sołdacki

Mateusz Drozd

Dawid Kotrys

Dawid Adach

Mateusz Cisowski

Prelegentki i Prelegenci I ❤️ social media

Basia Przybycień

Paweł Jaczewski

Dagmara Pakulska

Paweł Chodkiewicz

Beata Borucka

Kamil Bolek

Prelegentki i Prelegenci I ❤️ PRO e-mail marketing

Katarzyna Garbaciak

Radek Kaczynski

Paweł Sala

Katarzyna Krzywicka

Prelegentki i prelegenci I ❤️ PRO seo & content

Hubert Szajner

Natalia Paciorek & Aleksandra Gacek

Szymon Słowik

Jakub Sadowski

Dotrzyj do tysięcy uczestników!

I ❤️ Marketing & Technology to idealna okazja, by zdobyć nowych klientów, nawiązać wartościowe relacje biznesowe oraz zaprezentować swoje produkty lub usługi!

Wybierz dni i tematykę, które najbardziej Ci odpowiadają, dobierz idealny pakiet i zarezerwuj stoisko w najlepszej lokalizacji. Masz pytania albo chcesz skonsultować pomysł na swoją obecność? Chętnie doradzimy i pomożemy Ci wycisnąć z udziału maksimum korzyści! Napisz do nas: partnerzy@sprawnymarketing.pl

Sprawdź bonusy i wybierz bilet

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Premium

Standard

Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach

Materiały video z poprzedniej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Kupując bilet na ścieżki marketing, social, AI, e-commerce oraz ścieżki PRO otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji konferencji I <3 marketing & technology. Wybierając bilet na ścieżkę HR otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji I <3 HR.

Materiały video z zakupionych dni z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Paczka konferencyjna

Wysokiej jakości bluza z eko bawełny

Wydzielone najlepsze miejsca na widowni

Udział w afterparty, 22.04.2026 Open bar dla uczestników

Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu

Prezentacje w formie PDF po konferencji

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl

1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.

3

Paczka konferencyjna

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.

4

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.

5

Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.

6

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?

1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja

Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉

2
18-minutowe prezentacje

Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut. Wyjątkiem są ścieżki I ❤️ PRO, gdzie stawiamy na 40-minutowe wystąpienia.

3
ZERO sprzedażowych prezentacji

Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.

4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji

Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu

5
Epickie Afterparty #ilovemkt

Impreza odbywa się po pierwszym dniu I ❤️ Marketing & Technology 22.04 – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

6
Edutainment w najlepszej formie

Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂

7
I Love Marketing loves eco!

Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl i Aktywni dla Lasów posadzimy wspólnie tyle drzew, ile osób pojawi się na konferencji!

8
Paczka konferencyjna

Osoby, które zakupiły bilet VIP otrzymają paczkę konferencyjną pocztą na dwa tygodnie przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

9
Doskonali konferansjerzy!

Konferencję #ilovemkt poprowadzi zespół charyzmatycznych prowadzących, na czele z niezastąpionym Maciejem Kautzem, który już po raz 20. zadba o punktualność prezentacji, dobrą atmosferę i energię na scenie.

10
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów

Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów na zakończenie każdej ścieżki a przed ogłoszeniem wyników.

11
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku

Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂

12
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji

Mocne łącze WiFi oraz strefa z dostępem do gniazdek z prądem w strefie expo.

13
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy

Dla uczestników, którzy zakupili bilet premium i VIP przygotowaliśmy coś wyjątkowego: dostęp do zamkniętej platformy. Znajdziecie tam między innymi: kursy online, streszczenia książek, webinary z ekspertami, archiwalne wydania magazynu i wiele więcej.

14
Profesjonalne zdjęcia w mobilnym studio

Podczas wydarzenia będzie możliwość wykonania całkowicie za darmo profesjonalnego zdjęcia na LinkedIn lub do CV. Za realizację zdjęć odpowiedzialna będzie Bożena Cerba, fotografka portretowa z ponad 7-letnim doświadczeniem i 1000 zrealizowanych sesji na koncie. Jej stanowisko będzie dostępne dla uczestników na poziomie 1.

We our Partners – Partnerzy poprzedniej edycji

Gospodarz festiwalu

Partner główny Grafika wydarzenia

Partner strategiczny Grafika wydarzenia

Partnerzy strategiczni Grafika wydarzenia

Fiorigifts - gadżety reklamowe dla firm

Partner główny Grafika wydarzenia

Partnerzy strategiczni Grafika wydarzenia

Partner główny Grafika wydarzenia

Partnerzy strategiczni Grafika wydarzenia

Partner strefy VIP

Partner społecznościowy

Partner strefy networkingowej

Partner przerw kawowych

Patron nawodnienia uczestników

Partner transportowy

Partnerzy eco

Partnerzy

Patroni medialni