- Cena od 990 PLN
- 5 dni, 5 konferencji
- Multikino Złote Tarasy, Warszawa & online
test
test
O konferencji
Od 15 do 19 maja 2023 roku odbędzie się już XV edycja konferencji I * Marketing&Technology! Zobaczymy się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Po raz pierwszy konferencja potrwa, aż pięć dni, a my przygotowaliśmy na każdy dzień jedną ścieżkę tematyczną w tym jedną nowość: dzień I 🖤 Automation&Tools. Podczas tego dnia poznasz nowe sposoby na optymalizację procesów biznesowych i zwiększenie swojej produktywności. Stworzysz system efektywności osobistej i wyciśniesz z życia jak najwięcej. Poznasz piękno efektywności, technologii, optymalizacji, automatyzacji procesów i nowoczesnych narzędzi dostępnych na wyciągnięcie ręki.
Agenda
Harmonogram
I * automation & tools
Współorganizatorzy wydarzenia
Co-Founder
Ahoy | Eduweb
Grzegorz Róg
Automatyzacja dla każdego
1
0
1
2 / 2
5,3 / 6,0
Zapraszam na 18 minutowy sprint po możliwościach automatyzacji. Cel: zainspirować Cię do działania i pokazać praktyczne przykłady, które towarzyszą mi w codziennej pracy. Automatyzacja jest prosta, to, co jest trudne to opracowanie procesu i wymyślenie jej tak, aby pomagała, a nie przeszkadzała w naszej pracy. Pokażę Ci szereg przykładów wykorzystania robotów oraz AI, które oszczędzają mi setki godzin miesięcznie. Gotowi? Do dzieła!
O prelegencie
W swojej pracy łączy na co dzień projektowanie, automatyzacje, oraz nowoczesne podejście do edukacji oraz dzielenia się wiedzą. Tworzy jedną z największych polskich platform edukacyjnych dla kreatywnych – eduweb.pl oraz społeczność ahoy.so. Poza tym prowadzi szereg internetowych projektów i startupów w Polsce i za granicą – na przykład easycart.pl, automation.house, systemflow.co czy learnux.io. Dużą wagę przykłada do świetnych doświadczeń użytkownika i tworzenia produktów, które dają wartość, a wszystko inne stara się automatyzować.
Digital Marketing Specialist
Dominika Bucholc
AI w służbie efektywności
Pierwszy raz na konferencji
Obecnie w świecie biznesu możemy zaobserwować wiele interesujących trendów, niewątpliwie jednymi z nich jest sztuczna inteligencja, automatyzacja czy ChatGPT. Umiejętność tworzenia zapytań dla AI już niedługo stanie się ważną kompetencją, jednak jak już teraz skutecznie korzystać z możliwości narzędzi opartych na AI? Jak rozmawiać z ChatGPT, aby wyciągnąć z niego jak najwięcej… lub stworzyć własnego asystenta? W jaki sposób używać sieci neuronowych, by przyspieszyć procesy i zwiększyć wydajność pracy? Sprawdźmy listę najużyteczniejszych narzędzi i funkcji przydatnych w codziennej pracy marketera.
O Prelegentce
Dominika ze światem nowych technologii związana jest od początku swojej drogi zawodowej. Jako marketerka, projekt managerka i konsultantka współpracowała z wieloma wiodącymi markami. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze strategii oraz digital marketingu. Jako entuzjastka technologii naukowo zajmuje się badaniem sztucznej inteligencji oraz ekonomią behawioralną. Aktualnie łączy biznes i technologie, zarządzając międzynarodowymi projektami.
Chief Automation Officer
Automation House
Konrad Kwiatkowski
Dynamic Scaling: Paliwo rakietowe organizacji
Pierwszy raz na konferencji
Przygotuj się na inspirującą prezentację o dynamicznym skalowaniu Twojej firmy! Poznasz ideę połączenia dwóch kluczowych technik: Scaling Up i Automatyzacji, które pomogą Ci osiągnąć nowy poziom sukcesu i innowacyjności. Dowiesz się, jak wykorzystać te techniki, aby zwiększyć przewagę konkurencyjną Twojej firmy, bez konieczności zatrudniania kolejnych pracowników. To prezentacja idealna dla przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą dynamicznie rozwijać swoje biznesy i skutecznie zarządzać organizacją.
O prelegencie
Konrad Kwiatkowski pracował w międzynarodowych korporacjach, takich jak Orange czy Amrest. Z powodzeniem wprowadził na polski rynek nowe marki i ugruntował ich pozycję (to dzięki niemu Burger King powrócił do nas w 2007 roku). Absolwent IESE Business School oraz London School of Economics. Sprawował funkcję dyrektora zarządzającego m.in. w takich markach jak Winezja.pl (największego e-commerce sprzedającego alkohol w Europie Środkowo-Wschodniej), Toyota Bielany. Założyciel m.in. startupow Helpzy.com i Service Track. Obecnie doradca zarządu Tigers oraz dyrektor zarządzający Automation House.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Grzegorz Róg, Dominika Bucholc, Konrad Kwiatkowski. Panel poprowadzi Maciej Kautz.
Przerwa kawowa
Właściciel
Upoluj eBooka
Marcin Łukiańczyk
Zostało mi tylko 27 lat życia. I co teraz?
Pierwszy raz na konferencji
Zostało mi 27 lat życia, a co jeśli mam go mniej … Często przypominają mi o tym słowa „sto lat, wszystkiego najlepszego…”, które słyszę co roku w dniu moich urodzin. Z każdym kolejnym rokiem uświadamiam sobie, że czas jest naszą najcenniejszą walutą, której sami nadajemy wartość. W trakcie prezentacji podzielę się z Tobą moim doświadczeniem w automatyzacji, programowaniu robotów oraz wykorzystaniu AI w codziennych czynnościach. Te rozwiązania pozwalają zaoszczędzić czas na zadaniach, które nie przynoszą nam satysfakcji, a często pochłaniają wiele energii i uwagi. Dzięki automatyzacji mamy więcej czasu na kreatywną pracę i działania, które sprawiają więcej frajdy. Przedstawię praktyczne zastosowania automatyzacji, które również w połączeniu z AI pomogą usprawnić Twoją pracę oraz życie osobiste. Sprawdź, jak łatwo zatrudnić robota i ile czasu możesz dzięki niemu odzyskać.
O prelegencie
Praktyk e-commerce od 20 lat, analityk i spec od automatyzacji w e-commerce. Sprawia, że niemożliwe staje się normą. Jest fanem automatyzacji, na każdym kroku pokazuje, że małe firmy mogą konkurować z gigantami bez potrzeby powiększania swojego zespołu bądź kolosalnych budżetów.
Aktualnie skupia się na własnych projektach:
• PakietyMedyczne.pl – współpracuje z liderem prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce – LuxMed
• UpolujEbooka.pl – największa porównywarka cenowa e-booków w Polsce
• Smartideas.pl – blog na którym znajdziesz jeszcze case study oraz przemyślenia
W wolnym czasie: fan tesli, crossfitu, roweru, wioślarstwa indoor oraz strzelanek na PlayStation.
Senior Performance Specialist
Tigers
Bartłomiej Kląskała
Wszystkie narzędzia do marketing automation są do bani.
Pierwszy raz na konferencji
Mam ponad osiem lat doświadczenia w digitalu, więc chyba już mogę nazwać się praktykiem. Z teorią chyba też nie jest u mnie najgorzej, skoro krakowski AGH zaprasza mnie do prowadzenia zajęć z marketing automation.Na co dzień pracuję jako senior performance specialist w Tigers, gdzie odpowiadam za działania płatne dla klientów z Polski oraz zagranicy, dla których staram się być prawdziwym przewodnikiem po digitalowej dżungli. Lubię wszechstronność, dlatego nie zamykam się wyłącznie na performance, a moim konikiem jest email marketing i marketing automation, szczególnie ten dla e-commerce. Wprowadziłem marketing automation do usług Tigers i szkolę w tym zakresie chętne tygrysy.
O prelegencie
Jeśli zdradzę, o czym będzie moje wystąpienie, popsuję całą niespodziankę 😉 Mogę obiecać, że na pewno wyjaśnię i rozwinę tytuł mojej prelekcji. Czego jeszcze możesz się spodziewać? Zdradzę kilka sprawdzonych (na własnej skórze) tipów o tym, jak dobrze wdrożyć marketing automation w sklepie internetowym, opowiem też jak UTRUDNIĆ sobie życie za pomocą automatyzacji, a także wyjaśnię, w jaki sposób dużym markom przelatują przez palce góry pieniędzy i co to oznacza dla Twojej firmy.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Marcin Łukiańczyk, Mike Korba, Bartłomiej Kląskała. Panel poprowadzi Maciej Kautz.
Przerwa obiadowa
CEO | Head of SEO
TopOnline
Marcin Kamiński
Myśl więcej, wykonuj mniej. Automatyzacja codziennych czynności
Pierwszy raz na konferencji
Co ma ślub do automatyzacji? Co takiego można zautomatyzować w firmie usługowej? Od czego zacząć? Odpowiem na te pytania i pokażę, jak zautomatyzowaliśmy 80% czynności, które jeszcze 2 lata temu wykonywaliśmy ręcznie, każdego dnia. Posłużę się konkretnymi, wdrożonymi przeze mnie przykładami, nie zasłaniając się przy tym know-how.
O prelegencie
Współzałożyciel Top Online. Odpowiedzialny za działy SEO i marketingu, rozwój autorskich narzędzi i automatyzację procesów. Praktyk, nie teoretyk – wszystkie wdrażane dla klientów rozwiązania testował na własnej skórze. Stały rozwój agencji, to dla niego najważniejszy zawodowy cel, choć – jak sam twierdzi – nic nie byłoby możliwe bez ludzi, z którymi pracuje na co dzień.
Marketing Specialist
Tigers
Katarzyna Mistacoglu
Obsidian jako narzędzie do zarządzania wiedzą
0
0
0
Pierwszy raz na konferencji
Majority Shareholder
XXII Ventures
Franciszek Georgiew
Wizja życia w Notion – najważniejsza wiedza jaką mogę przekazać
0
0
1
2 / 3
4,93 / 6
Pokażę Wam jak stworzyć przestrzeń w Notion do określania wizji życia i pracy nad sobą. Przedstawię też proste funkcje tego narzędzia, które pozwolą Wam zajrzeć dużo głębiej w siebie, niż dałoby się to zrobić przy pomocy pióra i kawałka papieru.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Marcin Kamiński, Katarzyna Mistacoglu, Franciszek Georgiew. Panel poprowadzi Maciej Kautz.
Przerwa kawowa
Technical Writer
MIM Solutions
Zuzanna Kwiatkowska
Zastąpiona przez ChatGPT
Pierwszy raz na konferencji
Otwierasz lodówkę, a tam… ChatGPT. Dodatkowo w lodówce nic innego nie ma, bo Chat oczywiście pozbawił Cię pracy. Czy na pewno? Ostatnie miesiące w internecie stały pod znakiem ekscytacji i strachu, entuzjazmu i obaw dot. AI. Zatrzymajmy się więc i prześwietlmy działanie ChatGPT od A do I – zrozumiale, ale naukowo, bez emocji, ale z nutą zabawy, historycznie i z prognozą w przyszłość!
O Prelegentce
Przez lata robiła AI, teraz robi social media o AI – swoje i firm deeptech, którym zależy na zrozumiałym, ale jednocześnie merytorycznym contencie o sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym. Wyróżniona w Top 100 Kobiet w AI w Polsce, stypendystka DeepMind i członkini panelu doradczego AI for Global Goals. Twórczyni publikacji, patentów oraz komercyjnych produktów z zakresu sztucznej inteligencji i dźwięku.
Head of Operations Advocu | Founder HR espresso
Advocu | HR espresso
Jarek Jarzębowski
Jak no-code pomaga zarabiać realne pieniądze?
Pierwszy raz na konferencji
Niektórzy twierdzą, że no-code, to tylko zabawka, która nie jest godna spojrzenia poważnych specjalistów. Ja się z tym nie zgadzam. No-code i low-code to narzędzia, które w dobrych rękach pozwalają na tworzenie zupełnie nowych biznesów i linii biznesowych, a także optymalizują działania istniejących. W tej prelekcji opowiem o realnych przykładach biznesów przynoszących pieniądze, a zbudowanych z klocków no-code, aby pokazać, co jest możliwe.
O prelegencie
Jarek Jarzębowski, zawodowo Head of Operations w Advocu i Founder w HR espresso. Pasjonat tego, co na styku ludzi, technologii i biznesu. Zafascynowany tym, jak demokratyzuje się technologia i co możliwe jest bez specjalistycznej wiedzy programistycznej. Konsultant wspierający budowanie biznesów. Prywatnie tata dwóch córek, fan optymalizacji zdrowia, gór i podcastów.
Founder | Teacher
Excellent Work
Michał Kowalczyk
Jak się sklonowałem?
Pierwszy raz na konferencji
Opowiem Ci o moim sposobie działania, który pozwala mi samemu wykonywać pracę, do której normalnie potrzebowałbym całego taboru programistów. Pokażę Ci, jak sklonowałem się przy pomocy robotów, co pozwoliło mi ograniczyć czas pracy o połowę, przy znacznym wzroście wyników firmy. Jeśli wydaje Ci się, że wiesz, czym jest automatyzacja pracy, wierzę w to, że uda mi się zredefiniować dla Ciebie to wyrażenie 🙂
O prelegencie
Jak mówią o mnie kursanci: to jedyny trener, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Pomagam ludziom odmieniać ich kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel. Otrzymałem od Microsoftu nagrodę oraz tytuł Microsoft Most Valuable Professional (MVP), przyznawaną wybranym ekspertom, którzy są najlepszymi i najzdolniejszymi specjalistami od technologii oraz przejawiają głębokie zaangażowanie w swoje społeczności. Moje treści w mediach społecznościowych i na blogu docierają do miliona Polaków miesięcznie. Na swojej platformie przeszkoliłem już ponad 18 000 kursantów.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Zuzanna Kwiatkowska, Jarek Jarzębowski, Michał Kowalczyk. Panel poprowadzi Maciej Kautz.
Ogłoszenie wynikow
Harmonogram
I * marketing
Owner
jakubbiel.pl
Jakub Biel
Przepis na kreatywny marketing, czyli dlaczego wszystkie virale są do siebie podobne
4
2
1
11/11
5,4 / 6
O prelegencie
Niestandardowe kampanie robił już w kosmosie, Telegazecie, TikToku, Tinderze, a nawet na Pornhubie. O tym wszystkim opowiada na konferencjach, uczelniach i w kreatywnym newsletterze. Od 2020 roku pracuje zdalnie i mieszka w różnych szalonych miejscach, ostatnie dwa to Azerbejdżan i Kazachstan.
Creative Strategist Poland & Central Europe
TikTok
Joanna Nowak
TikTok: rozrywka jako narzędzie marketingowe
Pierwszy raz na konferencji
O TikToku, rozrywce w telefonie i dlaczego Twoje KPI się z nią polubią.
O Prelegentce
Odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii kreatywnej marki TikTok w regionie Europy Centralniej. Ponad 10letnie doświadczenie zawodowe w branży marketingowej, również w kreatywnej produkcji – eventów, teledysków, sesji zdjęciowych (także dla czołowych artystów polskiej sceny hiphopowej). W swojej karierze pracowała dla takich marek jak Reebok, adidas, Levi’s, Heinz.
Radca prawny
tomaszpalak.pl
Tomasz Palak
Proste myki w trudnym prawie
1
3
3
9/ 10
5,38/ 6
O prelegencie
Radca prawny, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność w przedsiębiorców w internecie – prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły i prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi bloga tomaszpalak.pl.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Jakub Biel, Joanna Nowak, Tomasz Palak. Panel poprowadzi Maciej Kautz.
Przerwa kawowa
Country Marketing Manager
GetResponse
Paulina Wiesiołek
Czy AI potrafi stworzyć strategię marketingową?
Pierwszy raz na konferencji
Sztuczna inteligencja wkradła się w świat marketingu i nawet gdybyśmy chcieli, nie jesteśmy w stanie zatrzymać zmian, jakie ze sobą niesie. Ale czy to źle? O tym dlaczego boimy się tego, co nowe i jak przygotować się na inną rzeczywistość, w której AI wykona za nas część zadań, a także o eksperymencie, który wzbudził niemałe kontrowersje.
O Prelegentce
Od ponad 8 lat związana z branżą marketingową. Fanka automatyzacji i baczna obserwatorka rozwoju sztucznej inteligencji. Aktywnie korzystająca z nowoczesnych technologii. Obecnie realizująca marketingowe ambicje na stanowisku Country Marketing Managerki na rynku polskim w GetResponse MAX. Posiadająca doświadczenie w branży SaaS B2B, startupach, a także agencjach marketingowych. Uczestniczka polskich i zagranicznych konferencji oraz targów, m.in. WebSummit w Lizbonie, GTEX w Dubaju i Collision Conference w Nowym Orleanie.
Dyrektor Kreatywny | Założyciel i Managing Partner
Michał Bucholc | Bartek Gołębiowski
Wyobraźnia na sterydach. Jak pokazaliśmy klientom ING ich przyszłość wykorzystując Sztuczną Inteligencję
Pierwszy raz na konferencji
Tam gdzie zawodzi ludzki umysł z pomocą przychodzi… sztuczna inteligencja. Opowiemy o pierwszej w Polsce kampanii, w której wykorzystaliśmy algorytmy AI, aby zwizualizować wyobrażenia na temat emerytury i zainspirować do oszczędzania na nią. Pokażemy na praktycznym przykładzie jak sztuczna inteligencja staje się kluczowym narzędziem wspierającym agencyjną kreatywność. Zastanowimy się jak wspierać kulturę innowacji w pracy z agencjami kreatywnymi, aby być gotowym na sięganie po innowacyjne rozwiązania technologiczne w strategii marketingowej przedsiębiorstw.
O prelegentach
Michał: Od ponad dekady prowadzi kreację w agencji GONG. Wraz z zespołem tworzył wielokrotnie nagradzane kampanie na styku technologii i kreatywności, dla marek takich jak Netflix, ING czy Playstation. Zapalony kolarz, droniarz i popularyzator Sztucznej Inteligencji na aiadslab.com
Bartek: Założyciel jednej z najbardziej innowacyjnych agencji kreatywnych na polskim rynku. Od dwudziestu lat tworzy ze swoim zespołem kampanie, które przełamują schematy komunikacyjne i wykorzystują technologię w służbie kreatywności. Juror festiwali Cannes Lions, Effie Awards i New York Festivals, miłośnik sportów ekstremalnych i podróży.
Creative and Strategy Director
Job’n’joy oraz Agencja Up
Tomek Graszewicz
Sztuka konwersacji z AI
0
1
0
2 / 2
5,39 / 6
O AI mówią dziś niemal wszyscy. Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje branżę kreatywną. Jednak w praktyce okazuje się, że mało osób potrafi prowadzić skuteczną rozmowę z AI. Podczas prezentacji poznacie 7 wskazówek, które warto wykorzystać w pracy z AI.
O prelegencie
Praktyk AI specjalizujący się w Midjourney, Dall-E 2, programach opartych na GPT-3 i 4 (w tym chatGPT) oraz wielu innych rozwiązaniach generative AI. Założyciel społeczności AI wizards, skupionej wokół kreatywnych narzędzi AI. Opracował niespotykany dotąd kompleksowy kurs Midjourney V4 i V5. Twórca pierwszego w Polsce i jednego z pierwszych na świecie fizycznych, seryjnie drukowanych produktów stworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji – „Łap Kalendarz”. Na co dzień zarządzający agencją kreatywną Up oraz employer brandingowa Job’n’Joy. Od ponad 20 lat związany z branżą reklamową. Wykładowca akademicki, prelegent i wieloletni szkoleniowiec w zakresie technik rozwijania kreatywności.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Paulina Wiesiołek, Michał Bucholc, Bartek Gołębiowski, Tomasz Graszewicz. Panel poprowadzi Maciej Kautz.
Przerwa
Founder & Head of Strategy
MaxTractor.agency
Magdalena Urbaniak
Oczy dookoła głowy, czyli jak rozbrajam marketing w trudnych branżach
0
0
0
8 / 9
4,97 / 6
O Prelegentce
Założycielka MaxTractor.agency. Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Tworzy bloga magdaurbaniak.com o marketingu i tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Autorka artykułów dla takich magazynów jak Social Media Manager, Sprawny Marketing czy PR Manager. Występowała m.in. na TedX czy InfoShare. Wykładowca na takich uczelniach jak DSW, WSB i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie.
CEO
Very Human Services
Wojtek Ławniczak
Bitwa na gary czyli nikt nie prosił, wszyscy potrzebowali
0
1
2
5 / 5
5,38 / 6
Czy wiesz na pewno, dlaczego ludzie kupują od Ciebie? Ja często nie wiem i równie często chcę się dowiedzieć – choćby po to, żeby nie przepalać pieniędzy na nieskuteczny marketing. W tym procesie wykorzystuję podejście Jobs To Be Done, które idealnie porządkuje moją wiedzę o kliencie i na liczbach pokazuje, w co warto inwestować – pieniądze, czas, energię, żeby go pozyskać albo nie stracić. Opowiem o tym w prezentacji w oparciu – jak zawsze – o praktyczne przykłady.
O prelegencie
Od dwudziestu lat realizuje projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Pracuje z korporacjami, firmami właścicielskimi i instytucjami jako doświadczony moderator procesów innowacyjnych i projektant usług. Jeden z pionierów service design thinking w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services – agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.
Szkoleniowiec
Bucki Pro
Piotr Bucki
Deep Work, zarządzanie skupieniem i miska risotto
3
0
4
10/ 10
5,43/ 6
Po raz pierwszy na I Love Marketing nie będę mówił o marketingu. Wierzę jednak, że kompetencja, o której opowiem i narzędzia poskromienia naszego niesforne mózgu, przydadzą się każdemu marketerowi i marketerce. Dowiesz się, co e-mail ma wspólnego z jednorękim bandytą, dlaczego warto jeść risotto w balii z lodowatą wodą. Opowiem ci też, dlaczego nie warto siedzieć kolo seryjnych multitaskerów, jeśli chcesz się dostać do MENSA. Przygotuj się na solidną dawkę evicence-based knowledge i kilka szczerych wyznań.
O prelegencie
Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Magdalena Urbaniak, Wojtek Ławniczak, Piotr Bucki. Panel poprowadzi Maciej Kautz
Przerwa kawowa
Profesor | Wykładowca
SGGW | Kozminski University
Piotr Zielonka
Dwumózgowy marketing
0
0
0
1 / 1
5,12 / 6
Ludzki umysł zupełnie inaczej odbiera straty niż zyski. Klienta możesz stracić nawet wtedy, gdy sprzedasz mu znakomity produkt lub usługę. Jest na to kilka niezawodnych przepisów. Podczas wystąpienia Piotr Zielonka przedstawi je i objaśni, jak ich unikać.
O prelegencie
Prof. dr hab. Piotr Zielonka (Instytut Biologii SGGW) prowadzi badania naukowe w zakresie ekonomii behawioralnej.
Zajmował się eksperymentalną fizjologią mózgu. Publikował w pismach: „Resuscitation”,
„The Journal of Behavioral Finance”, „Thinking & Reasoning”, „Journal of Cognitive Psychology”. Napisał książkę pod tytułem „Giełda i psychologia”, której piąte wydanie ukazało się w 2019 roku oraz „Punkt odniesienia”, wydaną w 2019 roku.
Jest redaktorem i współautorem monografii „Large Risks with Low Probabilities” wydanej w Londynie w 2017 roku.
Współtwórca i kierownik studiów podyplomowych „Psychologia Biznesu dla Menedżerów” w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie,
Wykładowca ekonomii behawioralnej w University of Donja Gorica – Montenegro.
Współpracuje z Bucknell University w USA.
Członek Kapituły BrandMe CEO przy Forbes Polska.
Występował na TEDx.
Marketing Director
YES
Justyna Lach
Marketing zaangażowany społecznie. Czy to się opłaca?
Pierwszy raz na konferencji
Czy marketing zaangażowany społecznie to dobry wybór w czasach, gdy klienci liczą każdą złotówkę? Czy i w co warto się angażować? A może firmy nie powinny zabierać głosu w żadnych istotnych kwestiach i pozostać przy tym, co znane i lubiane, czyli mówić wciąż o cenie i cechach produktu? Podczas prelekcji padnie wiele pytań i tylko jedna odpowiedź:)
O Prelegentce
Dyrektor marketingu YES Biżuteria, odpowiedzialna za wdrażanie nowej strategii marki oraz ubiegłoroczną kampanię „Jestem Kobietą”, którą aktualnie konsekwentnie rozwija. Nominowana do tytułu Marketera Roku przez miesięcznik „Press”. Wcześniej przez 8 lat szefowa marketingu w centrum designu i kreatywności Concordia Design w Poznaniu. Pracowała też m.in . w agencji Media Consulta w Berlinie, gdzie
odpowiadała za tworzenie kampanii PR’owych dla Unii Europejskiej oraz w agencji reklamowej GPD.
Prowadziła szkolenia z zakresu tworzenia komunikacji i strategii marketingowej dla uczestników z różnych branż.
Polski podróżnik | Founder
Kaminski Academy
Marek Kamiński
Bądź odporny psychicznie lub zgiń
Pierwszy raz na konferencji
Zagadnienia poruszane podczas prelekcji:
– Ekstremalne wyprawy a biznes
– Odporność psychiczna jako game changer naszych czasów
– Metody i narzędzia budowania odporności psychicznej
– Dwa bieguny – sukces i porażka
– Less is more – jak skupić się na tym, co najważniejsze?
O prelegencie
Polski podróżnik, zdobywca biegunów, filozof, przedsiębiorca, założyciel Fundacji oraz autor książek. Jest ekspertem od przetrwania i odporności psychicznej. Od wielu lat zajmuje się jako mówca i ekspert zagadnieniami związanymi z osiąganiem celów w warunkach niepewności, odpornością psychiczną i byciem liderem w czasach niepewności. Miał szereg wystąpień na konferencjach w Polsce i na świecie takich jak EFNI, Forum Ekonomiczne czy Impact. Prowadził powerspeech’e dla dużych firm i korporacji: Glaxo, Deutsche Bank, Deloitte, PWC. W swojej działalności od lat aktywnie pracuje nad wsparciem budowania odporności psychicznej młodego pokolenia (Fundacja Marka Kamińskiego), zajmuje się także tematyką odporności w biznesie (Kaminski Academy).
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Piotr Zielonka, Justyna Lach, Marek Kamiński.
Panel poprowadzi Maciej Kautz.
Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Harmonogram
I * social media
Co-Founder & Creative Owner
More Bananas
Anna Ledwoń-Blacha
Kompetencje, edukacja i kształcenie ustawiczne w świecie Social Media.
1
0
0
5/7
4,83/6
O Prelegentce
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
Co-Founder & Creative Owner
More Bananas
Anna Ledwoń-Blacha
Memy: praktyka i teoria. Nie takie proste jak je malują
1
0
0
3 / 5
4,81 / 6
Memy to nie tylko śmieszne obrazy, ale również idee, filmy czy teksty. Mogą budować relacje, kulturę organizacyjną, sprzedawać, wpływać na zatrudnienie czy mówić o kondycji ekonomicznej bądź psychologicznej dzisiejszego świata. Przekonaj się sam_a jak!
O Prelegentce
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
Founder & Managing Parter
AdFather
James Behr
Silver Tsunami, czyli jak dostosować działania w social media do starzejącej się populacji
0
0
0
1 / 1
4.91 / 6
Do 2030 roku populacja osób w wieku 60+ będzie wzrastać 3,5 razy szybciej w porównaniu z populacją całego świata. Polacy to z kolei najszybciej starzejące się społeczeństwo w całej Unii Europejskiej. Czeka nas zatem trwała zmiana społeczna, czyli również zmiana biznesowa, która wymusi na nas nowe podejście do działań marketingowych.
O prelegencie
Zarządza agencją AdFather, której działania obejmują takie obszary jak strategia, branding, social media, design oraz produkcja contentu. Jako wykładowca akademicki dzieli się wiedzą z zakresu kreowania marki i wizerunku, optymalizacji profili społecznościowych, buzz marketingu w internecie oraz reklamy audiowizualnej. Był współautorem programu PRETEKST, czyli rozmów z przedstawicielami szeroko pojętej branży kreatywnej.
Co-Founder | Co-Founder
Asystent AI
Wiktor Gaweł | Jakub Stoiński
Jak nauczyć sztuczną inteligencję mówić językiem Twojej firmy?
Pierwszy raz na konferencji
Podczas prelekcji „Jak nauczyć sztuczną inteligencję mówić językiem Twojej firmy?” przedstawimy, jak wdrożenie własnego modelu AI pozwala:
– zwiększyć efektywność generowania treści marketingowych i copywritingowych
– ujednolicić komunikację zespołów
– implementować firmowego chata do obsługi klienta
– stworzyć inteligentną encyklopedię firmy
Omówimy kroki potrzebne do stworzenia efektywnego modelu AI dla firmy oraz jak w prosty sposób wprowadzić go do istniejącej infrastruktury.
O prelegencie
Wiktor Gaweł – współwłaściciel i CEO Software House’u „Yepp Studios” zajmującego się rozwojem AI oraz Web3, współpracującego biznesowo m.in z firmą Netguru. Wiktor jest także założycielem internetowej Galerii Sztuki “Victor”, która skupia się na graficznym ożywianiu polskiej sztuki współczesnej. Wcześniej doświadczenie zdobywał w grupie „ELSA Groningen”, w której był Dyrektorem do spraw relacji finansowych organizacji prawniczej jako student katedry prawa Uniwersytetu w Groningen.
Jakub Stoiński jest absolwentem Collegium Da Vinci. Ma spore doświadczenie w branży marketingu m.in jako mówca AI na szkoleniach Sprawnego Marketingu, obejmuje stanowisko prezesa stowarzyszenia „Sandbox” oraz jest Partnerem Biznesowym Galerii “Victor”.
Wraz z Wiktorem oraz Piotrem Gerke CTO projektu stworzył start-up, który możecie zobaczyć na stronie www.asystent.ai, umożliwia on wprowadzenie sztucznej inteligencji do firm jako własny firmowy model AI. Narzędzie zwiększa efektywność generowanych treści marketingowych oraz copywritingowych, implementuje firmowe chaty do obsługi klienta, tworzy inteligentną encyklopedię firmy oraz zapewnia ujednolicenie komunikacji zespołów.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Anna Ledwoń-Blacha, James Behr, Wiktor Gaweł , Jakub Stoiński. Panel poprowadzi Maciej Kautz.
Przerwa kawowa
Influencer marketing & YouTube expert
Kamil Bolek
Mniej znaczy sprytniej, czyli jak korzystać z influencer marketingu bez wydawania fortuny
1
2
2
8 / 9
5,14 / 6
Ile kosztuje współpraca z influencerem? To zależy… ale nie tylko od setek parametrów, ale też od tego, co w ogóle rozumiesz przez „koszt”. W swoim wystąpieniu postaram się streścić swoje 10-letnie doświadczenie i pokazać garść przykładów, porad i inspiracji udowadniających, że efekty w influencer marketingu można osiągać nieco inaczej, sprytniej i… zdecydowanie taniej. W końcu – nie tylko w influencer marketingu – pieniądze to nie wszystko.
O prelegencie
Dyrektor marketingu i członek zarządu LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media) – największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: „Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)”
CEO
Tears of Joy agency
Łukasz Kępiński
O masz Ci los z tymi influencerami.
Czy da się zrobić kampanię bez wpadki?
1
0
0
1 / 1
5,59 / 6
Czy da się zrealizować kampanię influencerską bez zaskakujących wspolprac? Co najczęściej zaskakuje? I czy da się przygotować na takie zaskoczenia?
O prelegencie
Piąty rok współtworzy i zarządza kreatywną agencją social media influencerską Tears of Joy. Wcześniej zarządzał działem social media w K2, rozwijał startup w Estonii. Kocha polskie plaże, męczy się oglądając Legię i gra na flipperach. Organizuje największe cykliczne wydarzenie dla Twórców – Środa #DzieńBloga.
Ula Pedantula
Ula Chincz
A mogło być tak pięknie… Jak nie spierniczyć współpracy z twórcą
Pierwszy raz na konferencji
W swoim wystąpieniu Ula opowie o tym, jak właściwie wybrać twórcę do współpracy, w jaki sposób go zbriefować i czego w tym obszarze zdecydowanie nie robić. Opowie także o zaletach współpracy długofalowej – a to wszystko okraszone będzie przykładami z życia wziętymi 🙂
O Prelegentce
Autorka popularnego bloga i kanału na YouTube „Ula Pedantula” poświęconego codziennym domowym wyzwaniom, śledzonego przez społeczność liczącą ponad 330 tysięcy osób. Autorka bestsellerów: poradnika „Pozamiatane” i biograficzno-poradniczej książki „Podaj dalej”, a także e-booków i plannerów. Po wielu latach pracy w reklamie i marketingu, a potem także w telewizji, teraz wykorzystuje swoje wszechstronne doświadczenia w internecie.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Kamil Bolek, Łukasz Kępiński, Ula Chincz. Panel poprowadzi Maciej Kautz.
Przerwa
CEO
Precious Content
Aleksandra Sidorowska
Przepis na Reels idealny
Pierwszy raz na konferencji
Z Reelsami jest tak, jak z naleśnikami. Niby intuicyjnie potrafi je zrobić każdy, ale czy to na pewno będą one dobre i zachęcą do skonsumowania ich w całości? Szykujcie fartuchy, bo Ola Sidorowska ma dla Was przepis na Reels idealny!
O Prelegentce
Z głową w chmurach, nosem w telefonie i tysiącem pomysłów na dobry content.
Ola Sidorowska – zwyciężczyni pierwszej w Polsce nagrody Make TikToks Contest. Zawodowo social media manager i założycielka agencji kreatywnej Precious Content, a prywatnie miłośniczka podróży i chwytania nowych doświadczeń.
Viral.Video.studio
Grzegorz Kuca | Maciej Błaszczyk
Jak zrobiliśmy ponad miliard wyświetleń na TikToku, YT i IG. Poznaj 5 sekretów viralowego wideo!
Pierwszy raz na konferencji
Wybór fanów
Pewnie już wiesz, że najlepszym narzędziem do generowania milionowych zasięgów w 2023 roku są krótkie formy wideo.
Niestety wciąż większość firm myśli, że do osiągnięcia sukcesu trzeba albo się wygłupiać przed kamerą, albo nagrywać filmy w Bentleyu lub w Dubaju. Nie dość, że ich działania nie przynoszą żadnej sprzedaży, to często przepalają ogromne budżety na nieudane produkcje.
W ostatnim roku wygenerowaliśmy ponad MILIARD wyświetleń dla naszych klientów na TikToku, Instagramie i YouTube.
W naszej prelekcji na Konferencji I ❤️ Marketing & Technology pokażemy Ci 5 kardynalnych błędów popełnianych przez twórców na TikToku. Zdradzimy Ci też 5 sekretów, dzięki którym zrobisz kosmiczne zasięgi i zwiększysz sprzedaż swoich produktów lub usług.
O prelegencie
Maciek i Grzesiek, dwóch 20 latków, którzy rozgryźli algorytm TikToka. Od 2,5 roku tworzą viralowe filmy. Wygenerowali już kilkaset milionowych shortów i rolek dla kilkudziesięciu klientów, o łącznym zasięgu ponad MILIARD.
Co-Founder & Creative Director
Lettly
Zuzanna Śleszyńska
TikTok, BeReal i Gen Z. Czy influencer marketing się skończył?
Pierwszy raz na konferencji
To już koniec influencer marketingu. Influencerzy się skończyli. Era influencerów dobiega końca. Clickbaitowe nagłówki mnożą się i mnożą, tymczasem wydatki na influencer marketing stale rosną. To jak to jest z tymi influencerami? W którą stronę idzie rynek? Czy nowe platformy typu TikTok i BeReal zapowiadają całkowitą transformację? Jak na polukrowane, wyidealizowane social media reagują przedstawiciele Gen Z i czy będą mieli wpływ na kształt komunikacji marek w mediach społecznościowych?
O Prelegentce
Zuzanna Śleszyńska, współzałożycielka i dyrektorka kreatywna agencji influencer marketingowej Lettly. Od 10 lat działa w branży e-commerce i digital marketingu. Odczarowuje złą sławę rynku influencerów, tworząc kampanie dla marek tj. Zalando, HBO, Vichy, YSL, Skoda czy T-Mobile. Laureatka rankingu Forbes 30 under 30, mentorka programu Google Launchpad, wykładowczyni na Akademii Leona Koźmińskiego. W każdej prezentacji umieszcza przynajmniej jeden gif z Beyoncé.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Aleksandra Sidorowska, Grzegorz Kuca, Maciej Błaszczyk, Zuzanna Śleszyńska. Panel poprowadzi Maciej Kautz.
Przerwa kawowa
Niby-Prasówka
Dagmara Pakulska
Employee advocacy dla opornych, czyli jak przekonać swoich pracowników lub szefów do aktywności w social mediach
0
0
0
8 / 9
4,87 / 6
O Prelegentce
Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.
Social Media Specialist
More Bananas
Wojciech Żywolt
Kilka skutecznych pomysłów na employer branding w social mediach
Pierwszy raz na konferencji
Ee… employer branding? No właśnie, jak w praktyce tworzyć działania employer brandingowe w mediach społecznościowych, o czym pisać i jakie tematy warto poruszać? Tego dowiecie się podczas mojego wystąpienia!
O prelegencie
Na co dzień Social Media Specialist w agencji More Bananas, współpracuje z takimi markami, jak Akamai, Biedronka czy GFT. Dzieli się wiedzą i nabytymi umiejętnościami również podczas zajęć akademickich i stara się rozkochać wszystkich w emotikonach i emoji, z których ma magisterkę. Prywatnie: przegląda TikToka godzinami, a Eurowizja nie ma przed nim tajemnic.
Konsultant Social Selling z wykorzystaniem LinkedIn
Rafał J. Szymański
Rafał Szymański
Linkedin i sprzedaż, jak zrobić to dobrze i nie zostać spamerem
0
1
0
5 / 5
5,07 / 6
Jeśli ktoś jeszcze myśli o LinkedIn jako o miejscu tylko do szukania pracy to zatrzymał się w 2015 roku, kiedy popularną przeglądarką był Internet Explorer a samą platformę kupił Microsoft. Od tamtej pory LinkedIn to także miejsce do do budowania sieci kontaktów biznesowych i sprzedaży B2B a Microsoft udostępnia co chwilę nowe narzędzia dla sprzedawców.
Co z tego ma marketing, jak sprzedawać za pomocą LinkedIn ale nie zostać spamerem dowiecie się podczas mojego wystąpienia.
O prelegencie
Ekspert digital marketingu i sprzedaży przez Internet. Budował działy digital w Sanofi, Roche i Neckermann. Zanim odszedł z korporacji, aby założyć firmę dostarczającą leady B2B to jako eCommerce Pillar Leader w 3M odpowiadał za działania sprzedaży online w 47 krajach Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.
Założył konto LinkedIn w 2006 roku, a od 2016 roku intensywnie działa wdrażając programy sprzedażowe na nim z użyciem LinkedIn Sales Navigator i autorskiego oprogramowania.
Społecznie udziela się jako ekspert ds. psychiatrii dzieci w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Dagmara Pakulska, Wojciech Żywolt, Rafał Szymański. Panel poprowadzi Maciej Kautz.
Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Harmonogram
I * seo & content
Paweł Tkaczyk
Co-Founder | Head of SEO and Content
MaxRoy.Agency
Bartosz Berliński | Marianna Krupa
Odkrywanie tajemnic strategicznego SEO: podróż przez multiwersum e-marketingu
0
1
0
3 / 5
4,46 / 10
Wszyscy się tułamy po cyfrowym świecie algorytmów Google’a. Czasami błądzimy, czasami chcemy iść bez celu, a czasami musimy iść w nieznane, bo jeszcze nikt nie szedł tą drogą. Zabierzemy Was (bez tlenu) na górę o nazwie STRATEGICZNE SEO. Pokażemy, gdzie jest baza, C1, C2 itd. Pokażemy nową drogę i zaporęczujemy starą. Będzie o Pintereście, frazach kluczowych, mistycznym związku SEO z Content Marketingiem… będzie klawo!
O prelegentce i prelegencie
Marianna:
Na contentowej optymalizacji stron internetowych, strategiach, planowaniu i pisaniu tekstów zjadła zęby. W branży od tak dawna, że pamięta słodkie czasy tekstów preclowych. Zaczynała jako copywriter 100 lat temu. Dziś jest Head of SEO and Content w MaxROY.agency.
Współpracuje z dużymi brandami, którym doradza zarówno pod kątem SEO, Content Marketingu, jak również szeroko pojętego brandingu. Dobry strateg. Lubi planować na podstawie danych, pisać i czytać dobry content, eksplorować nowe obszary marketingu internetowego. Uważa, że prawdziwa magia dzieje się w zespołach interdyscyplinarnych. Szkoli z Content Marketingu, sporo publikuje i niesie światu dobrą nowinę jako wykładowczyni akademicka. Uczy kreatywnego pisania, brandingu, storytellingu. To Facetka od Contentu na pełen etat!
Prywatnie typ fotelowy. Miłośniczka naprawdę dobrych i nietuzinkowych kampanii reklamowych, świętego spokoju, reportaży, Harry’ego Pottera, seriali, designu by PRL oraz podróży. Umie zrobić analizę fraz kluczowych bez narzędzi, nigdy nie pobiegła w maratonie i jest największą fanką Backstreet Boys (team Brian) – z czego Bart nieustannie się śmieje.
Bartosz:
Pozycjonował strony internetowe wtedy, gdy my nie umieliśmy nawet czytać. Związany z MaxROY od zawsze – ojciec założyciel i serce firmy. Serio zaczynał w garażu – ma na to świadków. Dziś agencja MaxROY to kilkudziesięciu specjalistów z każdej gałęzi e-marketingu i o różnych temperamentach.
Bart szkoli z zakresu technicznego SEO, Google ADS. Czasami coś napisze lub wystąpi w radiu. W odróżnieniu od Marianny dobrze liczy i robi to szybko. Dlatego w codziennej pracy kładzie nacisk na analitykę, analitykę oraz analitykę.
Specjalizuje się w ogromnych e-commerce’ach. Lubi planować, wdrażać, sprawdzać, na nowo planować i potem znów testować. Na swoim koncie ma sukcesy naprawdę największych w tym kraju sklepów internetowych. Za swoje podejście do biznesu dostał kilka nagród.
Po pracy lubi oglądać piłkę nożną w wykonaniu pewnej poznańskiej drużyny (w góóóóóręęęęęę sercaaaaaa…), eksploruje internet w poszukiwaniu najzabawniejszych memów, kocha dobre seriale i Christiana Bale’a (kość niezgody z Marianną). Lubi chodzić po górach i w 2023 zdobył Śnieżkę bez tlenu. Z herbat lubi Minutkę.
Head of SEO
Currency One
Zbigniew Bocian
Jak skutecznie rywalizować w konkurencyjnej branży – długofalowa budowa lidera w SEO
Pierwszy raz na konferencji
Na bazie dwóch serwisów Currency One pokażę Wam jak stać się liderem SEO w swojej branży. Otrzymacie praktyczne porady i gotowe rozwiązania odnośnie contentu, linkowania i optymalizacji, dzięki czemu Wasza strona może osiągnąć topowe pozycje w wynikach organicznych Google.
O prelegencie
Kiedyś front – end developer, obecnie ekspert ds. SEO bazujący na wiedzy technicznej. W branży od ponad 16 lat. Jako One – Man Army wypracował widoczność organiczną Walutomat.pl i Internetowykantor.pl, które od kilku lat zajmują topowe pozycje dla najbardziej konkurencyjnych fraz w branży finansowej. W swoich działaniach stara się wdrażać innowacyjne rozwiązania, tak aby prowadzone przez niego projekty były zawsze o krok przed aktualizacjami algorytmów wyszukiwarki. Jego wieloletnie doświadczenie sprawiło, że obecnie zajmuje się consultingiem dużych serwisów w najbardziej konkurencyjnych branżach na rynkach zagranicznych oraz w Polsce.
COO
Semcore
Alek Cierniewski
Co SEO ma wspólnego z MMA?
Pierwszy raz na konferencji
Często dyskutujemy o proporcjach między specjalizacją w jednej dziedzinie, a wszechstronnością, szerokim spojrzeniem na cały obszar marketingu. Na ile daleko powinniśmy oddalać się w działaniach od naszych core dziedzin, w tym przypadku SEO? Wreszcie, jak to się ma do sportów walki i co SEO ma wspólnego z MMA?
O prelegencie
COO Semcore. Lider, który zaraża ludzi ambicją i jednoczy wokół wspólnego celu. Dba o kluczowe procesy, kulturę organizacyjną i współpracę między wszystkimi zespołami w firmie. Ekspert z obszaru sprzedaży, który skutecznie realizuje cele biznesowe. Członek rady programowej w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Prelegent na wielu wydarzeniach biznesowych. Pasjonat eCommerce i podejścia Customer Success.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Bartosz Berliński, Marianna Krupa, Zbigniew Bocian, Alek Cierniewski.
Panel poprowadzi Maciej Kautz.
Przerwa kawowa
Senior Client Success Manager
SEOgroup Interactive
Agata Wojtyna
Trudne dobrego początki – czyli jak nawiązać skuteczną współpracę w branży SEO
Pierwszy raz na konferencji
A gdyby tak zwiększyć szanse na powodzenie projektu SEO, jeszcze przed rozpoczęciem właściwych działań? Przyjdź i posłuchaj, dlaczego proces sprzedażowy usług SEO może odegrać kluczową rolę w osiągnięciu sukcesu przez agencje i Klientów oraz w nawiązaniu skutecznej współpracy w branży SEO.
O Prelegentce
W branży SEO od 2015 roku. Od lat związana z SEOgroup Interactive SA, gdzie obecnie obejmuje stanowisko Senior Client Success Managera. Odpowiada za pozyskiwanie oraz obsługę kluczowych Klientów i koordynację projektów z zakresu digital marketingu. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, na której ukończyła zarządzanie ze specjalizacją marketing. Prywatnie pasjonatka kajakarstwa górskiego.
Wiceprezes
Fox Strategy
Katarzyna Baranowska
Nikt Ci tyle nie da, ile agencja Ci obieca… Dobre transakcje SEO bez czczych obietnic
Pierwszy raz na konferencji
CEO & Co-founder
Mundi Studio
Jakub Żebrowski
Praktyczne wskazówki, jak złamać algorytm Google i znaleźć się w TOP3 firm w Google Maps
Pierwszy raz na konferencji
Wybór fanów
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Agata Wojtyna, Katarzyna Baranowska, Jakub Żebrowski. Panel poprowadzi Maciej Kautz.
Przerwa
CEO
HappyContent | Hola Cuba
Barbara Stawarz-Garcia
Pewna inwestycja w marketingu? Tylko jedna!
0
3
0
8 / 8
4,97 / 6
O Prelegentce
Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” wydanej przez PWN i dziś to właśnie treści w internecie są jej specjalnością. W 2016 roku trafiła do rankingu najbardziej kreatywnych osób w biznesie magazynu BRIEF. Dziś buduje #HappyContent, agencję specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami. Prowadzi szkolenia i wykłada na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS).
Tarantula SEO | takaoto
Szymon Słowik
Słowa kluczowe – research i targetowanie w 2023 r.
0
0
0
3 / 4
4,75 / 6
Słowa kluczowe to jedna z elementarnych kwestii w działaniach SEO – zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym. Niemal każdy marketer mający styczność z pozycjonowaniem potrafi skorzystać z dostępnych narzędzi, aby sprawdzić, które słowa są popularne. Schody zaczynają się, gdy trzeba przełożyć to na konkretną strategię, planowanie architektury informacji i treści stron docelowych – w tym działania content marketingowe. Opowiem skąd czerpać dane ilościowe oraz jakościowe. Wskażę szereg nieoczywistych narzędzi, w tym ogólnodostępnych i darmowych, które pomogą Ci zrobić lepszy research. Na koniec dowiesz się, jak zadbać, aby cały ten trud przełożyć na praktyczne działania contentowe, które przyniosą oczekiwane rezultaty biznesowe.
O prelegencie
Specjalista SEO z kilkunastoletnim doświadczeniem, a także założyciel renomowanej butikowej agencji SEO takaoto.pro i współtwórca Tarantula SEO, firmy oferującej linki z wysokiej jakości serwisów zapleczowych. W swoich organizacjach odpowiada za rozwój roduktu w oparciu o potrzeby rynku, konsulting, kwestie strategiczne, szkolenia, a także rozwój know-how, badania i rozwój. Prowadzi blog o SEO i marketingu szymonslowik.pl.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Barbara Stawarz-Garcia, Szymon Słowik, Mateusz Malinowski. Panel poprowadzi Maciej Kautz.
Przerwa kawowa
Head of Strategic Project Management
Ringier Axel Springer Polska
Ewa Schreiber
Content, który przeżyje Twoją firmę
Pierwszy raz na konferencji
Jakie strategie i narzędzia wykorzystać w content marketingu do budowania mocnych marek – spojrzenie praktyczne. O long term strategy, SEO i świadomym budowaniu zaangażowanej konsumpcji przez użytkowników.
O Prelegentce
Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów związanych z mediami cyfrowymi i tradycyjnymi. Praca po stronie największych grup mediowych w Polsce. Od 2013 związana z Ringier Axel Springer Polska, początkowo jako Strategic Project Manager i Crossmedia Strategy Manager. Wcześniej pracowała w Grupie RMF, gdzie realizowała oferty crossmediowe łączące prasę, internet i radio. Ekspert w temacie Content Marketingu – wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania, w ramach branży mediowej prowadzi eksperckie wykłady, szkolenia i webinary z zakresu tworzenia komunikacji marketingowych i badań.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Ewa Schreiber, Bartosz Walat, Paweł Tkaczyk. Panel poprowadzi Maciej Kautz.
Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Harmonogram
i * dev
Wojtek Kutyła
Dostępność, czyli accessibility – hit, kit czy konieczność?
Na temat dostępności (accessibility) krąży wiele mitów. Często w ogóle o niej nie myślimy, kiedy zabieramy się do pracy, albo zrzucamy odpowiedzialność za nią na UXów. Tymczasem istnieje szereg powodów, dla których warto zainteresować się tym tematem i wzbogacić swoją zawodową praktykę. Co możesz zrobić, by efekty Twojej pracy wspierały różnorodne potrzeby? Dlaczego nie ma od tego ucieczki? I czego trzeba się oduczyć, by stać się osobą zajmującą się programowaniem odpowiedzialnie? A przede wszystkim: jakie błędy w naszej pracy wywierają katastrofalny wpływ na doświadczenie dostępności oraz jak ich uniknąć? Przyjdź i posłuchaj.
O prelegencie
Wojtek Kutyła jest niezależnym konsultantem i trenerem UX i service design, założycielem studia projektowego Human Thing Ltd. Mieszka w Edynburgu. W sektorze cyfrowych produktów i usług pracuje od 1999 roku. Współpracuje z wieloma międzynarodowymi organizacjami. Regularnie odbywa wizyty w Polsce, prowadząc warsztaty, występując na konferencjach i ucząc osoby zajmujące się programowaniem i UX zaawansowanych metod pracy w zawodzie. Buduje społeczność osób zajmujących się projektowaniem usług i produktów cyfrowych dookoła newslettera “Opowieści ze świata UX”. Jego główne zainteresowania to dostępność i strategia biznesowa.
fot. Sylwia Kowalczyk
Q&A po prezentacji Wojtka Kutyły
Jakub Kubryński
„The NO big bang theory” – czyli o tym jak latami rozwijać produkt bez szalonych rewolucji
Każdy chciałby pisać greenfield. A my tworzymy od 10 lat jeden produkt używany w ponad setce krajów. I co najważniejsze, nie wstajemy rano z kacem, myśląc o piętrzącym się długu technologicznym. System nadal wdrażamy codziennie, jest pokryty testami i działa stabilnie. Dodajemy (i usuwamy!) nowe funkcje oraz refaktoryzujemy i modularyzujemy. Z głową. Czego nauczysz się z tej prezentacji? – Jak zdecydować, co implementujemy i co wyrzucamy? – Jak bezpiecznie wdrażać zmiany – Jak unowocześniać aplikację nie zamrażając rozwoju – Czy i jak współdzielić kod? – Co warto implementować, a co kupić?
O prelegencie
Od blisko 30 lat pasjonuję się programowaniem. Zaczynałem już jako kilkuletnie dziecko, pisząc w Fortranie 77 proste programy pomagające mi w lekcjach – jak choćby w liczeniu „słupków” na matematykę 😉 Ponad 16 lat temu moja pasja przerodziła się w zawód, z którym jestem związany do dziś. Początkowo jako programista, później projektant i architekt, team leader i manager aż do trenera, konsultanta i przedsiębiorcy rozwijającego własną firmę i produkt DevSkiller.com. Od wielu lat skupiam się na architekturze systemów rozproszonych, optymalizacji procesów wytwarzania oprogramowania i zarządzaniu rozwojem programistów.
Q&A po prezentacji Jakuba Kubryńskiego
Przerwa kawowa
Mariusz Gil
Potęga prostego kodu – wartość w niepozornym obiekcie
Świat wzorców Domain-Driven Design wielu osobom wydaje się mocno skomplikowany i złożony. Gdy wchodzisz do niego przez kod, skupiasz się implementacji agregatów, a za chwilę okazuje się, że to wcale nie jest najważniejsze. Im więcej się dowiadujesz, tym więcej się rodzi nowych pytań. A co, jeśli powiem Ci, że twój kod może być czytelniejszy, łatwiejszy, bardziej rozwijalny i testowalny w zasadzie już jutro? I że nie musisz przy tym przekonywać uczulonych na niektóre nazwy kolegów i koleżanek z zespołu? Przejdźmy zatem wspólnie kilka ścieżek, dzięki którym w kodzie pojawią się proste, ale bardzo wartościowe obiekty. Na ich ramionach będzie można budować dalej.
O prelegencie
Software architect, trener, konsultant i ex-CTO, związany z branżą IT od ponad 23 lat. Zajmuje się analizą, modelowaniem i implementacją systemów o złożonej logice biznesowej, m.in. z użyciem technik Domain-Driven Design. Prowadzi podcast Better Software Design o architekturze i projektowaniu oprogramowania. Obecnie związany z Bottega IT Minds, gdzie ma okazję pracować z wieloma zespołami developerskimi w Polsce i Europie. Mocno zaangażowany w rozwój oraz praktyczne zastosowania EventStormingu.
Q&A po prezentacji Mariusza Gila
Przerwa obiadowa
Michał Michaluk
Domain-Driven Design – pragmatycznie
Omówimy przykład kompletnego produkcyjnego kodu DDD. To nie kolejna zabawkowa implementacja uszyta na potrzeby wykładu. Mikroserwis napisany w realiach projektowych z ograniczeniami czasu i zasobów, dostarczający prawdziwą funkcjonalność w skomplikowanej dziedzinie biznesowej. Sprawdź, jeśli w realu chcesz implementować DDD, kod obiektowy i architekturę Portów i Adapterów.
O prelegencie
Michał Michaluk Programista Java / Trener / Konsultant, Bottega IT Minds Jest programistą Java, konsultantem i trenerem w firmie Bottega IT Minds. Domain-Driven Design, Specification by Example, Software Craftsmanship oraz fundamenty Agile są jego narzędziami w codziennej pracy. Jest programista z pasją, intensywnie pracującym nad swoim rzemiosłem i fanem refactoringu kodu legacy.
Q&A po prezentacji Michała Michaluka
Łukasz Szydło
Programowanie obiektYWNE, czyli mój kod jest mojszy niż twojszy
Skąd wiesz czy piszesz dobry kod?! Bo jest zgodny z konwencjami? Bo statyczna analiza nie wykrywa błędów? Bo przestrzega SOLID, CUPID, DRY, KISS? Wszystkie te kryteria są niesamowicie subiektywne, bo czy zgadzamy się wszyscy czym jest pojedyncza odpowiedzialność, albo ile linii ma krótką metoda, czy dana klasa wystarczająco enkapsuluje? I tu pojawia się pytanie, czy da się obiektywnie oceniać kod? W 100% raczej nie, ale da się dużo bardziej niż do tej pory.
O prelegencie
Programista pasjonat, fan “Software Craftsmanship” i zwinnego podejścia do wytwarzania oprogramowania. Lubi proste rozwiązania skomplikowanych problemów. Na co dzień zajmuje się tematami z zakresu architektury aplikacji, Domain-Driven Design, Continuous Delivery, technologii Java oraz testowania automatycznego. Prywatnie mąż, ojciec szóstki dzieci.
Q&A po prezentacji Łukasza Szydło
Przerwa kawowa
Jakub Nabrdalik
Najlepsze praktyki w zastosowaniu: rzeczy, które działają dla mnie tak dobrze, że nie mogę uwierzyć, że z nich nie korzystasz
Jest wiele dobrych praktyk, po 19 latach pracy znalazłem te, które naprawdę pomagają. Podzielę się narzędziami i metodami i opowiem w jakim kontekście działają. Choć nie zawsze są nowe, wielu deweloperów je niestety ignoruje. Wśród nich znajdziemy między innymi: jak wykorzystać TDD/BDD do pracy z wymaganiami, jak użyć metody naukowej do naprawy bugów na produkcji, jak zweryfikować observability przed wejściem na produkcję i jak zmienić myślenie o kreatywności i odzyskać radość w pracy. Nic wstrząsającego, ale możliwe że pomogą Ci w pracy.
O prelegencie
20 lat w branży jako kodujący architekt i manager, od 7 lat mikroserwisy. 12 lat nauczania: 200+ warsztatów. 100+ wykładów na 3 kontynentach. Specjalizujący się w DDD, TDD/BDD, XP, Spring, JVM, architekturach nakierowanych na utrzymywalność i rozszerzalność.
Q&A po prezentacji Jakuba Nabrdalika
Panel dyskusyjny ze wszystkimi Prelegentami
Prowadzi Maciej Aniserowicz
Harmonogram
AI
Wyprzedź swoją konkurencję dzięki wykorzystaniu AI w marketingu!
Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na 2023 rok.
Jedno jest pewne: sztuczna inteligencja to technologia, której nie możesz zignorować, jeśli nie chcesz, aby Twoja konkurencja zostawiła Cię w tyle!
Dlatego właśnie stworzyliśmy pierwsze w Polsce szkolenie z AI marketingu, dzięki któremu to Ty wyprzedzisz swoich rywali!
Szkolenie z wykorzystania AI w marketingu – wiedza, którą musisz zdobyć
Szkolenie AI dla marketingu jest intensywnym jednodniowym programem dla pracowników branży marketingowej, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności i poznać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej pracy. Szkolenie skupia się na czterech głównych obszarach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jest to:
Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.
Czego dokładnie Cię nauczymy?
- Jak wykorzystywać narzędzia do wyboru słów kluczowych, optymalizacji treści i monitorowania wyników.
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do analizy danych i dostosowywania treści do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
- Jak za pomocą AI tworzyć i edytować obrazy, muzykę i materiały wideo.
W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania uczestników – dzięki temu będziesz mieć okazję, aby omówić problem na przykładzie konkretnego zagadnienia czy problemu pojawiającego się w trakcie Twojej codziennej pracy.
Program szkolenia
- Cele szkolenia: spełnienie marzenia marketera! – umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji pracy
- Zakres szkolenia: narzędzia AI dla marketingu
- Forma merytoryczna: szkolenie z elementami warsztatu
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak
10:00 – 10:30 Wprowadzenie do AI w marketingu
- Definicja AI i jej zastosowań w marketingu
- Omówienie potencjalnych korzyści i wyzwań związanych z wykorzystaniem AI w marketingu
- Rzeczywistość prawna
10:30 – 11:45 Content i SEO
- Pomysły i wytyczne na treść
- Pisanie artykułu na podstawie ramy/szkieletu
- Jak uatrakcyjnić artykuł, czyli o sile podsumowań i FAQ
- Jakie treści wychodzą najlepiej z AI writerów?
- O jakości contentu AI słów kilka
- Czy Google wie, która treść została napisana przez AI?
- Optymalizacja w wyszukiwarce z wykorzystaniem AI
- Granica AI – gdzie powinien włączyć się człowiek i w jakim stopniu możemy zawierzyć botom?
11:45 – 12:00 Przerwa kawowa
12:00 – 13:00 Sprzedaż/komunikacja na sterydach
- Personalizacja maili i komunikacji
- Coldmailing, czyli jak zaangażować przyszłego klienta
- Chatboty, czyli jak odpowiadać klientom nawet nie będąc online
- Możliwości na usprawnienie procesów sprzedażowych
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:30 Wykorzystanie AI w tworzeniu i edycji obrazów
- Poznanie narzędzi i technologii umożliwiającej tworzenie i edycję obrazów z wykorzystaniem AI (m in. Midjourney, DALL·E 2)
- Zapoznanie się z funkcjonalnościami poszczególnych narzędzi, przykłady ich zastosowania oraz poznanie ich możliwości
- Tworzenie oraz edycja obrazów za pomocą poznanych narzędzi
15:30 – 16:15 Tworzenie i edycja muzyki z wykorzystaniem AI
- Poznanie różnych możliwości, jakie daje wykorzystanie AI w tej dziedzinie, takie jak np. automatyczne generowanie kompozycji, korekcja dźwięku, tworzenie nowych brzmień
- Omówienie konkretnych przykładów zastosowania AI w tworzeniu i edycji muzyki
16:15 – 16:30 Przerwa kawowa
16:30 – 17:15 Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem AI
- Pokazanie, jak AI może ułatwić i usprawnić proces tworzenia i edycji materiałów wideo
- Omówienie różnych możliwości: tworzenie wideo na podstawie tekstu, automatyczne tworzenie napisów, automatyczna korekcja koloru
17:15 – 18:00 Pytania i odpowiedzi
Więcej szczegółów o szkoleniu na stronie szkolenia.
Harmonogram
Strategia marketingowa
Chaos w marketingu dopadnie Cię szybciej, niż myślisz.
Mając do wyboru dziesiątki kanałów marketingowych, setki narzędzi – jak wybrać to, czym trzeba się zająć w pierwszej kolejności?
Strategia przypomina planowanie podróży – zabierasz swoją firmę lub markę z punktu A (w którym jest dzisiaj) do punktu B (w którym chcesz się znaleźć). Istnieją gotowe i sprawdzone metody, dzięki którym powstrzymasz chaos.
Skuteczne wdrożenie strategii to kluczowy proces, który odpowiada za 99% sukcesu. Nauczysz się nie tylko jak przejść go sprawnie, ale również jak mierzyć jego skuteczność.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Strategia marketingowa?
• Nauczysz się mierzyć marketing. Bez tego żadna strategia nie ma racji bytu. Poznasz sposoby na priorytetyzowanie (przeczytaj to słowo trzy razy głośno!) działań, by nie marnować zasobów.
• Dostaniesz gotowe narzędzia i metody oraz dowiesz się, kiedy którą z nich warto stosować.
• Opowiem o dobrych praktykach, bo w strategii za 99% sukcesu odpowiada jej wdrożenie.
• Szkolenie ma charakter interaktywnego wykładu, obejmujące case studies firm z Polski i zagranicy.
Szkolenie prowadzi Paweł Tkaczyk
Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Program szkolenia
Cel szkolenia: opanowanie narzędzi i metod analizy strategicznej oraz sposobów jej wdrażania.
Zakres szkolenia: strategia marketingowa.
Forma merytoryczna: interaktywny wykład, case studies.
Materiały: prezentacja po zajęciach.
Prowadzący: Paweł Tkaczyk
10:00 – 11:00 Strategia marketingowa, strategia komunikacji, strategia sprzedaży i inne – co wchodzi w ich skład? Kiedy i której potrzebujesz?
• Ustalanie celów strategicznych
• Ustalanie metod pomiaru
• Co nie powinno wchodzić w skład strategii?
11:00 – 11:30 Analizy wstępne na przykładzie analizy SWOT.
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 12:45 Macierz BCG i podstawowe sposoby mierzenia sukcesu rynkowego.
• Strategia znaku zapytania i relacje z konkurencją.
• Strategia gwiazdy i budowanie wyróżnienia na rynku
• Dojna krowa i metody zwiększania przychodu
• Pies i wstęp do analizy portfelowej
12:45 – 13:30 Cykl życia produktu i dostosowanie strategii do poszczególnych faz cyklu życia.
13:30 – 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:30 – 15:30 Segmentacja, targetowanie, pozycjonowanie, czyli trzy centralne filary strategii marketingowej.
• Jak segmentować rynek? Dobre i złe przykłady. Macierz segmentacyjna.
• Wybór strategii targetowania. Analiza portfelowa marek.
• Pozycjonowanie – strategie znajdowania przewagi konkurencyjnej.
15:30 – 16:30 Dobór kanałów marketingowych i persony
16:30 – 16:45 Przerwa kawowa
16:45 – 17:30 Dobre i złe przykłady
17:30 – 18:00 Pytania i odpowiedzi
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.
Harmonogram
Google Analytics 4
Chcesz tak ustawiać Google Analytics, by dane same Ci mówiły, jak szybciej zwiększać konwersję stron?
Poznaj Google Analytics (GA) – szkolenie, bez którego trudno będzie Ci nawiązać rywalizację na rynku handlu i usług. Tylko dzięki analityce internetowej utrzymasz się w tej bezlitosnej branży. To wiedza, którą powinien posiadać każdy specjalista Google Ads czy specjalista ds. marketingu.
Musisz mieć te dane, by prowadzić marketing i wdrożyć jakiekolwiek efektywne działania reklamowe. Bez odpowiedniego wsparcia analitycznego działasz na ślepo i podejmujesz przypadkowe decyzje marketingowe oraz biznesowe. Bo zostawione samo sobie „gołe” GA potrafi wprowadzić w błąd, gdy nie rozumiesz, co naprawdę pokazuje.
5 powodów, dla których Google Analytics nie pomaga Ci zwiększyć konwersji:
• Twoja instalacja i konfiguracja GA jest… hmm… błędna?
• Nie wiesz, jak poprawnie filtrować dane, by pozbyć się śmieci, a zostawić tylko przydatne informacje.
• Źle segmentujesz odwiedzających lub nie robisz tego wcale.
• Nie wyciągasz właściwych wniosków ze współczynnika odrzuceń (Bounce Rate).
• Masz problem z celami, które nie uwzględniają wszystkich akcji odwiedzających.
Szkolenie prowadzi Maciej Lewiński
Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google Ads oraz Google Analitycs, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.
Program szkolenia
Google Analytics
Cele szkolenia: Realizacja celów biznesowych na podstawie danych z wykorzystaniem Google Analytics
Zakres szkolenia: Universal Analytics, Google Analytics 4, Google Analytics API, Excel
Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatu
Prowadzący: Maciej Lewiński
10:00 – 10:20 Zacznijmy od podstaw
• Co możemy zyskać dzięki analityce internetowej i dlaczego Google Analytics 4 przenosi nas w jej nowy wymiar?
10:20 – 11:25 Jak bezboleśnie przesiąść się i zacząć korzystać z Google Analytics 4
• Jakich różnic oraz w których metrykach należy się spodziewać między Google Universal Analytics, a GA4 i jak sobie z nimi poradzić?
11:25 – 11:40 Przerwa kawowa
11:40 – 12:20 Dostosuj Google Analytics 4 do siebie
• Standardowe ustawienia nie są dla Ciebie. Twój biznes i Twoja strona jest wyjątkowa.
12:20 – 13:00 Na co zwrócić baczną uwagę, a co możesz zignorować w GA4?
• Ktoś musi Ci to powiedzieć i oszczędzić trochę czasu. Poznaj autorską metodę Maćka analizowania danych – metoda PMA.
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:20 Zajęcia z komputerami – warsztat
• Poznaj nową, ulepszoną strukturę i funkcjonalność raportów, która dostarczy Ci szczegółowych informacji, aby zrozumieć, kim są najcenniejsi klienci, jakie doświadczenia skłaniają ich do działania i jak zdobyć więcej konwersji.
• Czy stara miłość nie rdzewieje?! Którą metodologie raportowania wybrać: ABC czy STDC?
15:20 – 15:35 Przerwa kawowa
15:35 – 17:00 Zajęcia z komputerami – warsztat
• Jak tworzyć raporty szyte na miarę i dlaczego standardowe raporty to za mało. Poznaj Eksplorowanie, automatyzacje raportowania i BigQuery.
• Nisko wiszące owoce w Google Analytics 4. Jak zwiększyć współczynnik konwersji dzięki nowym danym.
Harmonogram
Google Ads
Google to 97% rynku wyszukiwarek w Polsce! Z usług Google korzystamy niemal wszyscy. W dzisiejszym świecie to metoda najszybsza i najwygodniejsza. Niewiele osób ma luksus wolnego czasu, który pozwalałby na wertowanie książek adresowych, książek telefonicznych, encyklopedii itd.
Jeżeli ktoś czegoś szuka, szuka w Google.Być może szuka Twojej firmy. Czy najpierw znajduje konkurencję? Nie pozwól na to! Naucz się korzystać z systemu Google Ads (dawniej: Google AdWords). Wykorzystaj zasięg Google dla swego sukcesu! Jak? Dowiesz się tego na naszym szkoleniu Google Ads!
Możliwości Ads nie kończą się na wyszukiwarce Google. Co roku ten internetowy potentat systematycznie rozszerza możliwości reklamowe. Dziś Google to także reklama w sieci reklamowej – Google Display Network, na video (m.in. YouTube), na telefonach komórkowych i tabletach czy w poczcie elektronicznej (Gmail)
Google stało się więc potężnym narzędziem. Wykorzystanie jego możliwości pozwala na najszybsze dotarcie do klienta. Szczegółowa wiedza na ten temat, połączona z zaawansowanymi metodami kierowania reklamy oraz kampaniami remarketingowymi, będzie dostępna dla Ciebie po odbyciu naszego szkolenia. Zyskaj przewagę nad konkurencją dzięki Google Ads!
Szkolenie prowadzi Krzysztof Wroński
Specjalista i trener Google Ads i Analytics. Sędzia na międzynarodowych konkursach branżowych m.in. Global Search Awards. Wykładowca na AGH w Krakowie. Prelegent na wydarzeniach branżowych w Polsce i USA: semKRK, I love Marketing, DigiMarCon, Commerce Next. Właściciel firmy Semhouse oraz współwłaściciel i CEO agencji Marafiki. Pracuje z polskimi i zagranicznymi markami. Your friend in digital marketing.
Program szkolenia
Google Ads
- Cele szkolenia: Umiejętność praktycznego wykorzystania Google Ads – wzrost efektywności działań w internecie, pozyskiwanie nowych klientów
- Zakres szkolenia: Google Ads
- Formy merytoryczne: szkolenie
- Materiały: prezentacja szkoleniowa – prosimy zabierz ze sobą laptopa
- Prowadzący: Krzysztof Wroński
10:00 – 11:00 Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach i Google Ads
- Internet a reklama
- Dlaczego wyszukiwarki, wyszukiwarki a użytkownik
- Wyniki naturalne (organiczne) i płatne w wynikach wyszukiwania
- Co to wszystko znaczy: SEM, SEO, PPC – uporządkowanie pojęć
- Podstawy Google Ads: funkcje, zalety i ranking
- Gdzie będzie ukazywać się moja reklama? Wyszukiwarka, partnerzy wyszukiwania i sieć reklamowa Google
- Pay Per Click – płać za kliknięcie, czyli opłaty za reklamę
- Jak budowany jest ranking wyników płatnych w wyszukiwarce Google?
11:00 – 11:30 Google Ads w praktyce
- Szybki start — jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut
- Podstawowe wskaźniki
- Nawigacja po koncie Google Ads
- Płatności
- Administacja konta
- Bezpieczeństwo i weryfikacja dwuetapowa
- Moje centrum klienta – My Cllient Center – administacja kontami na poziomie PRO
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 13:00 Budowa kampanii reklamowych w Google AdWords
- Prawidłowa struktura konta Google Ads: kampanie, grupy, słowa kluczowe
- Słowa kluczowe – dopasowanie słów kluczowych
- Przygotowanie słów kluczowych
- Przygotowanie reklamy, czyli copywriting reklam
- Strona docelowa, właściwe kierowanie reklam
- Uzupełnianie rozszerzeń reklam
- Wynik jakości
- Jak rozumieć statystyki opisujące kampanię i edycja ustawień
- Bieżące zarządzanie: kompromis na linii czas i efekty
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 14:45 Sieć Google (GDN) – wyjście z reklamą poza wyszukiwarkę
- Różnice między kampaniami w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej
- Metody kierowania w sieci reklamowej i różnice między nimi: strony docelowe, zainteresowania, tematy, słowa kluczowe
- Jaki model opłaty wybrać: CPC, CPA, CPM?
- Formaty reklam – jak wybrać najkorzystniejszy?
- Jak stworzyć reklamę graficzną bez grafika?
14:45 – 15:15 Śledzenie rezultatów Pierwsze kroki z optymalizacją
- Czym jest konwersja?
- Śledzenie konwersji w Google Ads
- Konwersje automatyczne oraz konwersje ręczne
- Po co optymalizujemy? Dla pieniędzy!
- Pierwsze raporty
- Tworzenie efektywnych tekstów reklamowych
15:15 – 15:30 Przerwa kawowa
15:30 – 16:00 Optymalizacja kampanii
- Co jest celem mojej kampanii?
- Wykorzystnie automatycznych optymalizatorów Google
- Rozwijanie listy słów kluczowych
- Zmiana dopasowania
- Segmentacja kampanii poprzez efekty
- Słowa negatywne
- Raport skuteczności hasła
16:00 – 17:00 Pytania i odpowiedzi
Więcej szczegółów o szkoleniu na stronie szkolenia.
Harmonogram
SEO
Jeśli na większość fraz kluczowych, które są istotne w Twojej branży, jesteś niewidoczny wcale lub pojawiasz się na 2-3 stronie organicznych wyników wyszukiwania, to niewielu potencjalnych klientów do Ciebie trafia. Dwoisz się i troisz, a ruch w Twoim sklepie internetowym jest znikomy? Poświęcasz czas i nakłady finansowe, a Twój blog firmowy leży i kwiczy? Cóż. Musisz działać na pograniczu SEO i Content Marketingu. Pora dowiedzieć się (lub uporządkować wiedzę) o optymalizacji on-site, SEO off-site, link buildingu. Czas na synergię działań i nowoczesne pozycjonowanie stron internetowych.
Linki prowadzące do Twojej strony, czyli Link Building współcześnie
Miara ważności strony to nadal jeden z najważniejszych czynników rankingowych algorytmu Google’a. Tu obowiązywała prosta zasada – im więcej stron linkuje do Twojej witryny, tym „musi” być ona ważniejsza, bo miliony internautów nie mogą się mylić, jednak od dłuższego czasu zasada ta jest nieaktualna. Teraz Google stawia na jakość, a nie na ilość. Pokażemy Ci, jak szukać miejsc na linki, według jakich wskaźników oceniać, czy miejsce na linka jest “dobre”, jak sprawdzić, jakie linki ma konkurencja oraz jak stosując link building sprawić, że linki konkurencji będą miały mniejszą wartość! Wszystko oczywiście na narzędziach i konkretach.
Jak będzie wyglądało szkolenie SEO: Pozycjonowanie + Link Building?
Plan szkolenia “SEO: Pozycjonowanie i Link Building” jest podzielony na trzy części. Część przedpołudniowa skupia się na optymalizacji strony oraz Content Marketingu w SEO, a także na aspektach technicznej optymalizacji stron www i sklepów internetowych. Część popołudniową zaczniemy sesją narzędziową, na której pokażemy Ci, z jakich narzędzi SEO korzystamy, jak to robimy i w czym te narzędzia mogą Ci pomóc. Na zakończenie przejdziemy do ostatniej części szkolenia, czyli Link Buildingu, gdzie pokażemy Ci, jak dobrze zaplanować strategię link buildingu, gdzie i jak szukać miejsc na linki i jak je oceniać.
Program szkolenia SEO: Pozycjonowanie + Link Building
- Cele szkolenia: Zdobycie wiedzy o aktualnych metodach pozycjonowania stron i strategii pozyskiwania linków
- Zakres szkolenia: SEO: Pozycjonowanie i Link Building
- Forma szkolenia: szkolenie
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Mariusz Bacic, Jarosław Dudek
10:00 – 10:15 Wprowadzenie: przyszłość i przyszłość w SEO
- Rozwój wyszukiwarki Google
- Algorytmy w Google
- Nowe typy wyników
- Zagrożenia i okazje wynikające z pozyskiwania ruchu organicznego
10:15 – 10:30 Fundamenty SEO
- Obecność strony w wynikach wyszukiwania
- Ruch mobilny i rozwój urządzeń z dostępem do sieci
- Czas ładowania strony i wpływ na SEO
- Indeksacja serwisu (analiza, problemy, rozwiązania)
10:30 – 11:30 Optymalizacja On-page
- Core Web Vitals
- Tytuły i opisy strony
- Dane strukturalne
- Optymalizacja i analiza CTR w SEO
- Struktura strony i linkowanie wewnętrzne
- Crawl budget i crawlability
- Anchor texty
- Wykluczone podstrony. Przyczyny i rozwiązania
- Breadcrumbs
- Przyjazne adresy URL
- Przekierowania 301
- Optymalizacja zdjęć
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 13:15 Content marketing
- Słowa kluczowe vs intencje
- Long tail dla małych i dużych stron
- Narzędzia do analizy słów kluczowych
- Direct Answers
- Architektura informacji
- Copywriting SEO
- YouTube SEO
- Optymalizacja obrazków
13:15 – 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:15 – 15:45 Sesja narzędziowa (możliwość pracy na przykładach uczestników)
- Search Console
- Screaming Frog (omówienie programu – przygotowanie raportów pod wysyłkę)
- Senuto
- Keyword Tool
- Ahrefs
15:45 – 16:00 Link Building
- Link Building w 2023
- Broken Backlinks
16:00 – 16:15 Przerwa kawowa
16:15 – 17:00 Link building 2
- Analiza linków (Ahrefs, MajesticSEO, Google Search Console)
- Najważniejsze kryteria w linkowaniu wewnętrznym
- Rozkład anchor textów
- Analiza konkurencji
- Narzędzia i miejsca do publikacji
- Monitorowanie efektów SEO & raportowanie
17:00 – 18:00 Panel dyskusyjny
Harmonogram
Harmonogram
Warsztaty AI
Warsztaty „AI w Twojej Firmie”
Harmonogram
Afterparty
#ilovemkt Afterparty
📆 17.04.2024
⏰ 21:00
#ilovemkt Afterparty to nie tylko zwykła impreza! To niepowtarzalna okazja, by kontynuować dyskusje, które rozpoczęliśmy jeszcze podczas konferencji, poznać innych entuzjastów marketingu i po prostu dobrze się bawić!
Dlaczego warto wziąć udział w #ilovemkt Afterparty?
• Nawiążesz nowe, wartościowe kontakty biznesowe
• Wymienisz się doświadczeniami z innymi profesjonalistami branży marketingowej
• Po dniu pełnym intensywnych prelekcji to idealne miejsce na chwilę relaksu i rozrywki.
• Odkryjesz pyszne drinki w open barze!
_________________
Uwaga: Wstęp na #ilovemkt afterparty tylko dla posiadaczy biletów w pakiecie Premium i VIP (udział stacjonarny). Nie ma możliwości zakupu osobnych wejściówek tylko na Afterparty.
Nie przegap okazji do zabawy w towarzystwie najlepszych ekspertów branży marketingowej!
Harmonogram
Gala
Gala
Harmonogram
Dev Afterparty
Dev Afterparty
Formularz rejestracyjny
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard
Materiały ze specjalnej edycji konferencji #TOP20 WARTOŚĆ: 970 zł
Materiały video z XIV edycji konferencji (poprzednia edycja stacjonarna) WARTOŚĆ: 1790 zł
Roczna drukowana prenumerata magazynu sprawny.marketing WARTOŚĆ: 147 zł
Materiały video z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł
Wydzielone miejsca w pierwszych rzędach
Udział w afterparty, 17.05.2023 Ogrody Wisła WARTOŚĆ: 230 zł
Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing WARTOŚĆ: 127 zł
Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny I <3 marketing WARTOŚĆ: 47 zł
Duża paczka konferencyjna
Mała paczka konferencyjna
Egzemplarz magazynu sprawny.marketing WARTOŚĆ: 57 zł
Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl
Dlaczego warto?
1
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów
Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.
2
18-minutowe prezentacje
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.
3
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
4
Epickie Afterparty #ilovemkt
Impreza odbywa się po trzecim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Social Media) – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.
5
Paczka konferencyjna
Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.
6
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji
Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.
7
I Love Marketing loves eco!
Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku – dajemy Ci wybór, czy chcesz otrzymać paczkę pocztą, wprowadzamy papierowe taśmy do pakowania, nasze identyfikatory będą w 100% recyklingowane, butelki na napoje również! Do tego razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ilu uczestników pojawi się na konferencji 🙂
8
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku
Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂
9
Dodatkowe materiały dostępne od razu po zakupie!
Kupując wejściówkę w pakiecie VIP, od razu po zakupie dostaniesz dostęp do bonusowych materiałów o wartości 4916 zł!
10
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja
Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉
11
Edutainment w najlepszej formie
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂
12
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji
Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu
13
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!
Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera,Macieja Kautza, który już 13 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.
14
Wybierasz zwycięzcę #ilovemkt i gwiazdę okładki magazynu!
Uczestnicy wybierają nie tylko zwycięzców #ilovemkt, ale również gwiazdę okładki magazynu sprawny.marketing! Prelegent z najwyższą średnią ze wszystkich dni znajdzie się w kolejnym numerze naszego magazynu.
15
Dostęp do subskrypcji premium.sprawny.marketing
W ramach zamówionej wejściówki na konferencję #ilovemkt otrzymasz 3-miesięczny specjalny dostęp testowy m.in. do wszystkich edukacyjnych treści sprawny.marketing za paywallem oraz innowacyjnej platformy społecznościowej dla marketerów i marketerek. W zależności od wybranego biletu na konferencję w ramach subskrypcji otrzymasz m.in: streszczenia najlepszych, nowych książek marketingowych, polskiej prasy branżowej, a także sprawozdania z największych eventów marketingowych z całego świata!
16
Akredytacja programu DIMAQ
I ❤️ Marketing & Technology posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach.
Punktacja:
Uczestnik – 10 pkt. za udział w każdym dniu
(20 pkt za dwa dni itd.)
Prelegent – 30 pkt za wystąpienie
FAQ
Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.
Paczkę otrzymasz tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.
Niestety nie, tylko bilety premium i vip są uprawnione do uczestnictwa w afterparty. Jeśli chcesz z nami być na afterze zachęcamy do zakupu biletu uprawnionego 🙂
Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.
Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂