Konferencja o sztucznej inteligencji

Konferencja rozpocznie się za:

dni
godzin
minut
sekund

Kup bilety >>

Kilka słów o konferencji I❤️ AI

Przyszłość dzieje się teraz. Zobacz, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w praktyce. Dołącz do najważniejszego wydarzenia tej jesieni poświęconego AI i nowoczesnym technologiom. Podczas konferencji I ❤️ AI spotkasz liderów branży, praktyków i ekspertów, którzy już dziś zmieniają sposób, w jaki działają firmy, marki i całe sektory rynku.

To wydarzenie stworzyliśmy z myślą o tych, którzy nie chcą tylko słuchać o przyszłości – ale chcą ją tworzyć.

Dlaczego warto być na I ❤️ AI?

To nie tylko konferencja o sztucznej inteligencji – to praktyczne spotkanie o tym, jak AI realnie wspiera rozwój biznesu, automatyzuje procesy, zwiększa efektywność i otwiera zupełnie nowe możliwości.

Zdobędziesz wiedzę, którą wykorzystasz od razu – bez zbędnej teorii. Usłyszysz o wdrożeniach w firmach z różnych branż, poznasz działające modele i narzędzia oraz zrozumiesz, jak AI wpływa na marketing, sprzedaż, logistykę czy obsługę klienta.

Czego się dowiesz?

🤖 Jak skutecznie wdrażać AI w firmie – niezależnie od branży
📈 Jakie technologie i rozwiązania naprawdę działają
💡 Jak wykorzystać AI do automatyzacji, predykcji i personalizacji
🎯 Jak stworzyć własnego chatbota AI
📊 Jak wygląda przyszłość pracy, analityki i podejmowania decyzji z AI

Strefa EXPO – jeszcze więcej możliwości!

W ramach XX edycji zapraszamy do Strefy EXPO, gdzie poznasz najnowsze rozwiązania technologiczne z obszaru AI, porozmawiasz z dostawcami narzędzi, partnerami i wystawcami wydarzenia i zobaczysz na żywo, jak działa technologia, o której mówi cały świat.

Ekspertki i Eksperci, którzy wystąpią na I ❤️ AI

Agenda I ❤️ AI

Opis prelekcji

Internet zalewa fala obrazów i wideo z AI – od genialnych po wizualne zbrodnie, których nie chcę oglądać nawet algorytm TikToka. Jak to wpływa na branżę kreatywną, naszą codzienność i poczucie estetyki? I najważniejsze – czego może nas to nauczyć oraz jakie wnioski powinniśmy wyciągnąć, zanim AI zamieni Internet w estetyczny fast food.

Opis prelekcji

Podczas gdy świat zachłysnął się generowaniem contentu i automatyzacją, ja postawiłem na inne pytanie: jak AI może realnie poprawić nasze życie? Od 8 lat pracuję nad wdożeniam AI dla edukacji i medycyny. Opowiem o projektach, które z wizji stały się rzeczywistością, ale też i o spektakularnych porażkach. To nie będzie kolejna prezentacja o technologii. To będzie historia o wyborach, szansach i AI, które służy człowiekowi.

Opis prelekcji

Co się dzieje, gdy marketer przestaje prosić programistów o pomoc? Vibe coding, szybkie prototypowanie i tworzenie gier wideo z pomocą AI. AI jako partner? Co działa, a co nie? Wpadnij i zrób level up z amatora na pro!

O prelegencie

Marek kieruje zespołem tworzącym oprogramowanie, które pomaga naukowcom w opracowywaniu nowych leków i szczepionek, przy wykorzystaniu zaawansowanej inżynierii oprogramowania, inżynierii danych, technologii chmurowych oraz AI. Z powodzeniem buduje i zarządza międzynarodowymi zespołami i globalnymi usługami IT. Jest absolwentem studiów informatycznych i programu Executive MBA Poznań-Atlanta. Jako okazjonalny prelegent, chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem. Poza pracą pasjonuje się literaturą faktu, nowymi technologiami, tworzeniem sztuki multimedialnej i dobrym kinem sci-fi.

 

 

Opis prelekcji

Wielu mówi o sztucznej inteligencji w produkcji treści, ale na poziomie agencji i dużych klientów temat często utyka – i dzieje się to z kilku powodów.

Temat rozbija się najczęściej o: dość niskie kompetencje (choć przecież “wszyscy umiemy, znamy i korzystamy”), i to zarówno po stronie klienta jak i kreacji – dlatego opowiem o tym, co już jest możliwe, a co nadal jest trudne w produkcji reklam z AI, płaszczyznę biznesową, czyli jak “zaopiekować” ten temat u klienta – jak wyjaśnić mu, że spot, który wcześniej robił za 0,5 mln zł nie będzie teraz kosztować 10k i jak zadbać, żeby wykorzystanie AI “nie odbiło się czkawką” oraz płaszczyznę prawną, czyli jak sprawić, żeby dział prawny poczuł się z AI bezpieczniej – Wasz in-house też.

O tym wszystkim opowiem już 30 października. Przyjdź, posłuchaj, zainspiruj się, zadaj mi pytania.

O Prelegentce

Współzałożycielka AIOPOST i AIOCODES. Od ponad 15 lat prowadzi procesy kreatywno-produkcyjne dla czołowych marek.

Optymalizacja, praktyczne spojrzenie i SMART business to wartości, które przyświecają jej w każdym aspekcie działalności. Dlatego działalność AIOPOST, poza przewagą kompetencyjną, jest tak mocno osadzona w realiach biznesowych. Na AI w produkcji marketingowej patrzy jak na narzędzie poszerzające możliwości kreatywnej ekspresji.

Opis prelekcji

W dobie, gdy miliardy zapytań trafiają do chatbotów AI, tradycyjne SEO to za mało. Pokazuje w jaki sposób, bez wydawania budżetu, przeszliśmy drogę od 0 do ponad 10 000 nowych odwiedzających miesięcznie, budując nowy kanał akwizycji. Zbadam, dlaczego ruch z modeli AI, takich jak ChatGPT, cechuje się konwersją wyższą o 70% w porównaniu do średniej. Dodatkowo omówię, jak LLM-SEO różni się od klasycznego pozycjonowania, jakie czynniki wpływają na widoczność marki w odpowiedziach AI oraz jak mierzyć i optymalizować obecność w tym nowym kanale. Przedstawię dobre praktyki i sztuczki jak zwiększyć szanse na pojawienie się w odpowiedziach AI.

O prelegencie

Założyciel i prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista i grafik. Komentator zjawisk związanych z Internetem.

Opis prelekcji

W prezentacji pokażę mapę, która pozwala przejść od wizji AI do pierwszych zysków w raporcie finansowym. Uczestnicy dowiedzą się, jak kolejno: zdefiniować cel biznesowy, przygotować ludzi i procesy, dobrać technologię, wdrożyć pilotaż oraz policzyć i skalować ROI. Wszystko poparte przykładami z rodzimych firm. Całość zamknę checklistą „do użycia w poniedziałek.”

O prelegencie

CEO Automation First Business, które holistycznie prowadzi firmy do doskonałości operacyjnej poprzez połączenie ze sobą kompetencji z zarządzania procesowego oraz automatyzacji i AI. Uważa, że mocna egzekucja jest równie ważna, jak trafna strategia. Szuka dróg do osiągnięcia wspomnianej doskonałości, bazując na czterech, głównych obszarach: strategii, ludziach, procesach oraz technologii. Dzięki temu firmy są skuteczne, rentowne, gotowe do szybkiego skalowania i nowocześnie zarządzane.

Opis prelekcji

„Jak dobrze, że ktoś jeszcze używa mózgu, a nie AI do pisania!” – rzucamy w komentarzach pod postem wygenerowanym przez sztuczną inteligencję. Tymczasem te naprawdę napisane przez człowieka… często nawet pomijamy, bo zaczynają się od myślnika.

Skąd w nas ta potrzeba autentyczności – i dlaczego tak łatwo dajemy się nabrać? Co mówią o tym badania? Jak pogodzić szczerość przekazu z automatyzacją?

I najważniejsze: jak wykorzystać to wszystko, by storytelling działał w marketingu, a nie tylko brzmiał ładnie w teorii?

Opis prelekcji

W mojej prezentacji przedstawię globalne zmiany w sposobie w jakim wyszukujemy informację w sieci.  Jak działa AI Search, jak zaistnieć w AI Overviews i jak odnaleźć się w nowych realiach.

Opis prelekcji

Czy zastanawialiście się, co dzieje się, gdy w marketingu i sprzedaży pomija się regulacje prawne związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji? Jaką cenę trzeba zapłacić i kto ponosi odpowiedzialność? Podczas wystąpienia zostaną przedstawione realne przykłady wpadek związanych z generatywną AI i automatyzacją, a także praktyczne sposoby, jak można im przeciwdziałać i jak minimalizować ryzyko prawne w codziennej pracy marketerów.

O Prelegentce

Top 30 edukatorek biznesowych wg Forbes Women, to adwokatka, projektantka prawna i przedsiębiorczyni specjalizująca się w prawnych aspektach sprzedaży online, nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji.

Na co dzień zarządza Kancelarią adwokacką i prowadzi e-sklep
 z prawem dla przedsiębiorców Dimotely. Tworzy proste i skuteczne dokumenty prawne, które rozumieją ludzie i w których zakochuje się biznes.

Po rejestracji

1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.

3

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.

4

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.

5

Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.

6

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Premium

Standard

Udział w beforeparty, 28.10.2025 Open bar dla uczestników

Występuje tylko w bilecie allpass

Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach

Materiały video z poprzedniej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Kupując bilet na ścieżki marketing, social, AI, e-commerce oraz ścieżki PRO otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji konferencji I <3 marketing & technology. Wybierając bilet na ścieżkę HR otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji I <3 HR.

Materiały video z zakupionych dni z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Paczka konferencyjna

Wysokiej jakości bluza z eko bawełny

Wydzielone najlepsze miejsca na widowni

Udział w afterparty, 29.10.2025 Open bar dla uczestników

Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu

Prezentacje w formie PDF po konferencji

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl

Zostań partnerem konferencji!

I ❤️ A, I ❤️ Marketing, I ❤️ Social Media, oraz I ❤️ e-commerce – to wszystko na poziomie nr 2 Poznań Congress Center w dniach 29-30 października. Twoja firma działa w obszarze nowych technologi, marketingu lub e-commerce? Zapraszamy na targi, gdzie poznasz potencjalnych klientów, partnerów biznesowych i zaprezentujesz swoją markę. Zapewnij sobie najlepszą lokalizację i przyjedź z firmowym stoiskiem! Masz pytania? Napisz na: partnerzy@sprawnymarketing.pl

Dlaczego warto?

Udział w konferencji I love AI to nie tylko możliwość zdobycia wiedzy, ale także szansa na praktyczne zastosowanie zdobytych informacji. Dzięki dyskusjom na temat wyzwań związanych z wykorzystaniem AI, będziesz mógł lepiej przygotować swoje przedsiębiorstwo na nadchodzące zmiany. Wspólnie z innymi uczestnikami będziesz mógł wymieniać doświadczenia oraz pomysły, co przyczyni się do Twojego rozwoju w obszarze technologii.

1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja AI

Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci praktycznych rozwiązań AI i inspirujących case studies. Podczas #iloveai w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉

2
18-minutowe prezentacje o AI

Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #iloveai każda prelekcja o sztucznej inteligencji trwa 18 minut.

3
ZERO sprzedażowych prezentacji

Płacimy prelegentom za wysokiej jakości treści o praktycznym zastosowaniu AI, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski AI w Biznesie! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień o sztucznej inteligencji, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.

4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji

Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu

5
Edutainment w najlepszej formie

Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #iloveai stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji o AI oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi eksperci AI nie tylko przekazują wiedzę techniczną, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #iloveai 🙂

6
I Love AI loves eco!

Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #iloveai stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji o AI oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi eksperci AI nie tylko przekazują wiedzę techniczną, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #iloveai 🙂

7
Paczka konferencyjna

Osoby, które zakupiły bilet VIP otrzymają paczkę konferencyjną pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

8
Doskonali konferansjerzy!

Konferencję #ilovemkt poprowadzi zespół charyzmatycznych prowadzących, na czele z niezastąpionym Maciejem Kautzem, który już po raz 20. zadba o punktualność prezentacji, dobrą atmosferę i energię na scenie.

9
Panele dyskusyjne ekspertek i ekspertów AI

Czyli dodatkowe bonusowe treści o sztucznej inteligencji! Panele dyskusyjne specjalistów AI przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #iloveai.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje o AI, następnie dedykowany im panel dyskusyjny ekspertów – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych specjalistów AI będziecie mieć szansę zadać im pytania o implementację AI w waszych firmach.

10
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji

Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.

11
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy

Dla uczestników, którzy zakupili bilet premium i VIP przygotowaliśmy coś wyjątkowego: dostęp do zamkniętej platformy. Znajdziecie tam między innymi: kursy online, streszczenia książek, webinary z ekspertami, archiwalne wydania magazynu i wiele więcej.