Konferencja o sztucznej inteligencji
Konferencja rozpocznie się za:
Kilka słów o konferencji I❤️ AI
Przyszłość dzieje się teraz. Zobacz, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w praktyce. Dołącz do najważniejszego wydarzenia tej jesieni poświęconego AI i nowoczesnym technologiom. Podczas konferencji I ❤️ AI spotkasz liderów branży, praktyków i ekspertów, którzy już dziś zmieniają sposób, w jaki działają firmy, marki i całe sektory rynku.
To wydarzenie stworzyliśmy z myślą o tych, którzy nie chcą tylko słuchać o przyszłości – ale chcą ją tworzyć.
Dlaczego warto być na I ❤️ AI?
To nie tylko konferencja o sztucznej inteligencji – to praktyczne spotkanie o tym, jak AI realnie wspiera rozwój biznesu, automatyzuje procesy, zwiększa efektywność i otwiera zupełnie nowe możliwości.
Zdobędziesz wiedzę, którą wykorzystasz od razu – bez zbędnej teorii. Usłyszysz o wdrożeniach w firmach z różnych branż, poznasz działające modele i narzędzia oraz zrozumiesz, jak AI wpływa na marketing, sprzedaż, logistykę czy obsługę klienta.
Czego się dowiesz?
🤖 Jak skutecznie wdrażać AI w firmie – niezależnie od branży
📈 Jakie technologie i rozwiązania naprawdę działają
💡 Jak wykorzystać AI do automatyzacji, predykcji i personalizacji
🎯 Jak stworzyć własnego chatbota AI
📊 Jak wygląda przyszłość pracy, analityki i podejmowania decyzji z AI
Strefa EXPO – jeszcze więcej możliwości!
W ramach XX edycji zapraszamy do Strefy EXPO, gdzie poznasz najnowsze rozwiązania technologiczne z obszaru AI, porozmawiasz z dostawcami narzędzi, partnerami i wystawcami wydarzenia i zobaczysz na żywo, jak działa technologia, o której mówi cały świat.
Ekspertki i Eksperci, którzy wystąpią na I ❤️ AI
Agenda I ❤️ AI

Rejestracja | EXPO | Networking

Marek Kich
Rozpoczęcie konferencji

Product Marketing Manager
Cezary Jaroni
Dlaczego ludzie nie umieją w AI i jak to zmienić?
Pierwszy raz na konferencji

Co-Founder
NAOKO-STORE
Jacek Szyndler
Human Hacking / Live Design z AI – jak przeprojektować swoje życie i pracę dzięki sztucznej inteligencji.

0

0

0
2/2
5,18/6

@SztucznaPolska – Jacek Jabłoński
Twórczość w erze AI SLOP – czego może nas nauczyć skorupiakowy prorok?

0

1

0
1/1
5,59/6
Opis prelekcji
Internet zalewa fala obrazów i wideo z AI – od genialnych po wizualne zbrodnie, których nie chcę oglądać nawet algorytm TikToka. Jak to wpływa na branżę kreatywną, naszą codzienność i poczucie estetyki? I najważniejsze – czego może nas to nauczyć oraz jakie wnioski powinniśmy wyciągnąć, zanim AI zamieni Internet w estetyczny fast food.

Przerwa | EXPO | Networking

pidak.ai
@pidak.ai – Kacper Sołtys

0

0

0
1/1
4,91/6

CEO
ESCOLA S.A.
Krzysztof Wojewodzic
AI for Good.

0

0

0
1/1
4,94/6
Opis prelekcji
Podczas gdy świat zachłysnął się generowaniem contentu i automatyzacją, ja postawiłem na inne pytanie: jak AI może realnie poprawić nasze życie? Od 8 lat pracuję nad wdożeniam AI dla edukacji i medycyny. Opowiem o projektach, które z wizji stały się rzeczywistością, ale też i o spektakularnych porażkach. To nie będzie kolejna prezentacja o technologii. To będzie historia o wyborach, szansach i AI, które służy człowiekowi.

Engineering Director
Marek Zieliński
Marketer programista, amator czy profesjonalista?

0

0

0
2/2
5,13/6
Opis prelekcji
Co się dzieje, gdy marketer przestaje prosić programistów o pomoc? Vibe coding, szybkie prototypowanie i tworzenie gier wideo z pomocą AI. AI jako partner? Co działa, a co nie? Wpadnij i zrób level up z amatora na pro!
O prelegencie
Marek kieruje zespołem tworzącym oprogramowanie, które pomaga naukowcom w opracowywaniu nowych leków i szczepionek, przy wykorzystaniu zaawansowanej inżynierii oprogramowania, inżynierii danych, technologii chmurowych oraz AI. Z powodzeniem buduje i zarządza międzynarodowymi zespołami i globalnymi usługami IT. Jest absolwentem studiów informatycznych i programu Executive MBA Poznań-Atlanta. Jako okazjonalny prelegent, chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem. Poza pracą pasjonuje się literaturą faktu, nowymi technologiami, tworzeniem sztuki multimedialnej i dobrym kinem sci-fi.

CMO/COO
Qlos
Kamil Porembiński

2

0

0
3/3
5,40/6

Przerwa | EXPO | Networking

Business Partner
AIO POST
Agnieszka Pająk
Sztuczna inteligencja w HI-ENDowej reklamie – o wyzwaniach prawnych, biznesowych i kompetencyjnych – i jak sobie z nimi radzić.
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
Wielu mówi o sztucznej inteligencji w produkcji treści, ale na poziomie agencji i dużych klientów temat często utyka – i dzieje się to z kilku powodów.
Temat rozbija się najczęściej o: dość niskie kompetencje (choć przecież “wszyscy umiemy, znamy i korzystamy”), i to zarówno po stronie klienta jak i kreacji – dlatego opowiem o tym, co już jest możliwe, a co nadal jest trudne w produkcji reklam z AI, płaszczyznę biznesową, czyli jak “zaopiekować” ten temat u klienta – jak wyjaśnić mu, że spot, który wcześniej robił za 0,5 mln zł nie będzie teraz kosztować 10k i jak zadbać, żeby wykorzystanie AI “nie odbiło się czkawką” oraz płaszczyznę prawną, czyli jak sprawić, żeby dział prawny poczuł się z AI bezpieczniej – Wasz in-house też.
O tym wszystkim opowiem już 30 października. Przyjdź, posłuchaj, zainspiruj się, zadaj mi pytania.
O Prelegentce
Współzałożycielka AIOPOST i AIOCODES. Od ponad 15 lat prowadzi procesy kreatywno-produkcyjne dla czołowych marek.
Optymalizacja, praktyczne spojrzenie i SMART business to wartości, które przyświecają jej w każdym aspekcie działalności. Dlatego działalność AIOPOST, poza przewagą kompetencyjną, jest tak mocno osadzona w realiach biznesowych. Na AI w produkcji marketingowej patrzy jak na narzędzie poszerzające możliwości kreatywnej ekspresji.

CEO & Founder
Brand24
Michał Sadowski
Od 0 do 10 000+ wizyt w 6 miesięcy! Jak nowa era AI SEO zmienia marketing.
(Wystąpienie online)

2

2

3
12/12
5,27/6
Opis prelekcji
W dobie, gdy miliardy zapytań trafiają do chatbotów AI, tradycyjne SEO to za mało. Pokazuje w jaki sposób, bez wydawania budżetu, przeszliśmy drogę od 0 do ponad 10 000 nowych odwiedzających miesięcznie, budując nowy kanał akwizycji. Zbadam, dlaczego ruch z modeli AI, takich jak ChatGPT, cechuje się konwersją wyższą o 70% w porównaniu do średniej. Dodatkowo omówię, jak LLM-SEO różni się od klasycznego pozycjonowania, jakie czynniki wpływają na widoczność marki w odpowiedziach AI oraz jak mierzyć i optymalizować obecność w tym nowym kanale. Przedstawię dobre praktyki i sztuczki jak zwiększyć szanse na pojawienie się w odpowiedziach AI.
O prelegencie
Założyciel i prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista i grafik. Komentator zjawisk związanych z Internetem.

CEO
Automation First Business
Alek Cierniewski
7 kroków do skutecznego wdrożenia AI: od strategii do mierzalnego ROI

0

0

0
1/1
4,79/6
Opis prelekcji
W prezentacji pokażę mapę, która pozwala przejść od wizji AI do pierwszych zysków w raporcie finansowym. Uczestnicy dowiedzą się, jak kolejno: zdefiniować cel biznesowy, przygotować ludzi i procesy, dobrać technologię, wdrożyć pilotaż oraz policzyć i skalować ROI. Wszystko poparte przykładami z rodzimych firm. Całość zamknę checklistą „do użycia w poniedziałek.”
O prelegencie
CEO Automation First Business, które holistycznie prowadzi firmy do doskonałości operacyjnej poprzez połączenie ze sobą kompetencji z zarządzania procesowego oraz automatyzacji i AI. Uważa, że mocna egzekucja jest równie ważna, jak trafna strategia. Szuka dróg do osiągnięcia wspomnianej doskonałości, bazując na czterech, głównych obszarach: strategii, ludziach, procesach oraz technologii. Dzięki temu firmy są skuteczne, rentowne, gotowe do szybkiego skalowania i nowocześnie zarządzane.

Przerwa | EXPO | Networking

Co-founder
AI Flavours
Zuza Kwiatkowska
Historie bez autora? O storytellingu w dobie AI.

0

1

0
4/4
5,05/6
Opis prelekcji
„Jak dobrze, że ktoś jeszcze używa mózgu, a nie AI do pisania!” – rzucamy w komentarzach pod postem wygenerowanym przez sztuczną inteligencję. Tymczasem te naprawdę napisane przez człowieka… często nawet pomijamy, bo zaczynają się od myślnika.
Skąd w nas ta potrzeba autentyczności – i dlaczego tak łatwo dajemy się nabrać? Co mówią o tym badania? Jak pogodzić szczerość przekazu z automatyzacją?
I najważniejsze: jak wykorzystać to wszystko, by storytelling działał w marketingu, a nie tylko brzmiał ładnie w teorii?

CTO & Partner
Vestigio
Robert Niechciał
AI Search

0

0

2
3/3
5,07/6
Opis prelekcji
W mojej prezentacji przedstawię globalne zmiany w sposobie w jakim wyszukujemy informację w sieci. Jak działa AI Search, jak zaistnieć w AI Overviews i jak odnaleźć się w nowych realiach.

Właścicielka kancelarii adwokackiej
Założycielka Dimotely
Katarzyna Krzywicka
Po co technologii prawo?

0

0

0
1/1
4,77/6
Opis prelekcji
Czy zastanawialiście się, co dzieje się, gdy w marketingu i sprzedaży pomija się regulacje prawne związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji? Jaką cenę trzeba zapłacić i kto ponosi odpowiedzialność? Podczas wystąpienia zostaną przedstawione realne przykłady wpadek związanych z generatywną AI i automatyzacją, a także praktyczne sposoby, jak można im przeciwdziałać i jak minimalizować ryzyko prawne w codziennej pracy marketerów.
O Prelegentce
Top 30 edukatorek biznesowych wg Forbes Women, to adwokatka, projektantka prawna i przedsiębiorczyni specjalizująca się w prawnych aspektach sprzedaży online, nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji.
Na co dzień zarządza Kancelarią adwokacką i prowadzi e-sklep z prawem dla przedsiębiorców Dimotely. Tworzy proste i skuteczne dokumenty prawne, które rozumieją ludzie i w których zakochuje się biznes.

Panel dyskusyjny
Marek Kich
Krzysztof Wojewodzic
Kamil Porembiński
Aleksander Cierniewski

Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Po rejestracji
1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.
2

Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.
3

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.
4

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.
5

Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.
6

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard

Udział w beforeparty, 28.10.2025 Open bar dla uczestników
Występuje tylko w bilecie allpass

Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach



Materiały video z poprzedniej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł



Materiały video z zakupionych dni z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł



Paczka konferencyjna


Wysokiej jakości bluza z eko bawełny


Wydzielone najlepsze miejsca na widowni



Udział w afterparty, 29.10.2025 Open bar dla uczestników

Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu


Prezentacje w formie PDF po konferencji

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl
Zostań partnerem konferencji!
sprawnymarketing.pl
Interesują Cię inne konferencje?
Jeśli interesują Cię inne konferencje związane z nowymi technologiami, mamy wiele propozycji, które mogą Cię zainteresować. Jesienią 2025 roku odbędzie się Festiwal I love Marketing&Technology, w skład którego wejdą między innymi I love AI oraz I love PRO Agenci AI, które skupią się na wykorzystaniu AI, automatyzacji oraz cyfryzacji w biznesie. Udział w takich wydarzeniach to doskonała okazja, aby poszerzyć swoją kompetencję oraz dowiedzieć się, jak sztuczna inteligencja wpływa na marketing i reklamy w różnych branżach.
Dlaczego warto?
Udział w konferencji I love AI to nie tylko możliwość zdobycia wiedzy, ale także szansa na praktyczne zastosowanie zdobytych informacji. Dzięki dyskusjom na temat wyzwań związanych z wykorzystaniem AI, będziesz mógł lepiej przygotować swoje przedsiębiorstwo na nadchodzące zmiany. Wspólnie z innymi uczestnikami będziesz mógł wymieniać doświadczenia oraz pomysły, co przyczyni się do Twojego rozwoju w obszarze technologii.
1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja AI
Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci praktycznych rozwiązań AI i inspirujących case studies. Podczas #iloveai w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉
2
18-minutowe prezentacje o AI
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #iloveai każda prelekcja o sztucznej inteligencji trwa 18 minut.
3
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości treści o praktycznym zastosowaniu AI, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski AI w Biznesie! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień o sztucznej inteligencji, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji
Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu
5
Edutainment w najlepszej formie
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #iloveai stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji o AI oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi eksperci AI nie tylko przekazują wiedzę techniczną, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #iloveai 🙂
6
I Love AI loves eco!
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #iloveai stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji o AI oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi eksperci AI nie tylko przekazują wiedzę techniczną, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #iloveai 🙂
7
Paczka konferencyjna
Osoby, które zakupiły bilet VIP otrzymają paczkę konferencyjną pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.
8
Doskonali konferansjerzy!
Konferencję #ilovemkt poprowadzi zespół charyzmatycznych prowadzących, na czele z niezastąpionym Maciejem Kautzem, który już po raz 20. zadba o punktualność prezentacji, dobrą atmosferę i energię na scenie.
9
Panele dyskusyjne ekspertek i ekspertów AI
Czyli dodatkowe bonusowe treści o sztucznej inteligencji! Panele dyskusyjne specjalistów AI przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #iloveai.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje o AI, następnie dedykowany im panel dyskusyjny ekspertów – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych specjalistów AI będziecie mieć szansę zadać im pytania o implementację AI w waszych firmach.
10
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji
Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.
11
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy
Dla uczestników, którzy zakupili bilet premium i VIP przygotowaliśmy coś wyjątkowego: dostęp do zamkniętej platformy. Znajdziecie tam między innymi: kursy online, streszczenia książek, webinary z ekspertami, archiwalne wydania magazynu i wiele więcej.











