Konferencja o HR

Kup bilety już teraz, cena wzrośnie za:

dni
godzin
minut
sekund

Kup bilety >>

Konferencja I ❤️ HR

W dniu 29 października 2025 zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie poświęcone nowoczesnemu HR – I ❤️ HR! 👥

To coś więcej niż wydarzenie – to impuls do realnych zmian w Twojej organizacji.
Konferencja I ❤️ HR gromadzi w jednym miejscu liderów branży, ekspertów HR, psychologów pracy i praktyków z całej Polski. To przestrzeń wymiany doświadczeń, inspiracji i konkretnych rozwiązań, które wspierają rozwój ludzi i organizacji.

Dlaczego warto być na konferencji I ❤️ HR?

✅ Zainwestujesz w przyszłość swojego zespołu, poznasz najnowsze trendy w zarządzaniu talentami, employer brandingu i budowaniu efektywnych zespołów.


✅ Zainspirujesz się praktyką, posłuchasz sprawdzonych case studies, poznasz narzędzia i modele, które możesz wdrożyć od razu.


✅ Zyskasz przewagę dzięki technologii, zobaczysz, jak innowacyjne rozwiązania zmieniają sposób rekrutacji, onboardingu i analizy danych HR.


✅ Spotkasz liderów zmiany oraz wymienisz się doświadczeniami z osobami, które realnie kształtują przyszłość HR w Polsce.

Jakie tematy będą poruszane na konferencji?

Podczas konferencji dowiesz się m.in.:

  • Jak budować kulturę feedbacku i zaangażowania w zespole,
  • Jakie technologie wspierają rekrutację, onboarding i rozwój pracowników,
  • Jak analiza danych HR może wspierać decyzje menedżerskie,
  • Jak skutecznie rozwijać liderów w organizacji i przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu,
  • Jakie są sprawdzone praktyki w zakresie DEI (Diversity, Equity, Inclusion),
  • Jakie błędy najczęściej popełniane są w strategiach HR – i jak ich unikać.

To nie tylko teoria – to praktyczne wskazówki, gotowe modele i konkretne narzędzia, które możesz wdrożyć w swojej organizacji od razu po konferencji! 🚀

A to jeszcze nie wszystko!

W ramach jubileuszowej, XX edycji MTP, przygotowaliśmy również specjalną strefę targową z technologiami dla HR. Zobaczysz w działaniu najnowsze systemy wspierające zarządzanie talentami, komunikację, automatyzację procesów HR i wellbeing pracowników.

Poznaj prelegentki oraz prelegentów, którzy wystąpią na I ❤️ HR!

Prelegentki i Prelegenci

O prelegencie

Współzałożyciel Sharebee. Aplikacji do prowadzenia programów ambasadorskich, które rewolucjonizują komunikację firm z odbiorcami. Z doświadczenia i zamiłowania marketer, dziś odpowiada za rozwój produktu i operacje. Nadgorliwy fan nowych narzędzi, technologii i efektywnej komunikacji. 

Opis prelekcji

Jeśli zastanawiasz się, co naprawdę wyróżnia firmy, które wzniosły analitykę HR na mistrzowski poziom…przygotuj się na wystąpienie, które obali Twoje dotychczasowe przekonania! Dowiesz się, dlaczego sukces w analityce HR nie zależy od tego, co myślisz, i co jest tym kluczowym, często pomijanym czynnikiem. Poznaj perspektywę, która zmieni Twoje podejście do danych i wskaże drogę do prawdziwego wpływu HR na biznes.

O prelegencie

Filip Sobel – CEO & Founder Staffly – spółki HR Tech, która zmienia oblicze rekrutacji. Jego firma wykorzystuje technologię, która dopasowuje osobowość, kompetencje i culture-fit kandydatów do firm. Filip na co dzień współpracuje z niesamowitym zespołem ekspertów, którzy razem tworzą coś naprawdę wyjątkowego.
Jako młody lider, Filip zdobył już kilka ważnych wyróżnień, takich jak miejsce na polskiej liście Forbes 25 Under 25, wyróżnienie 50 Najbardziej Kreatywnych Osób w Biznesie oraz nagrody Forbes Leaders of the Future, Innowacyjny Lider 2023 i Young Tech Disruptor 2022.
Prywatnie – Filip to fan muzyki elektronicznej i prawdziwy zwolennik pizzy hawajskiej. Łączy swoją miłość do technologii i ludzi z chęcią eksplorowania nowych pomysłów – zarówno zawodowo, jak i w życiu codziennym.

O prelegencie

Specjalistka z ponad 16-letnim doświadczeniem w marketingu rekrutacyjnym oraz employer brandingu.
Edyta zrealizowała projekty m.in. dla Allegro, Shell, czy State Street Bank, a jej strategie zdobyły prestiżowe nagrody, takie jak EBEA. Od 2017 roku jest związana z Grupą MBE, gdzie doradza klientom w zakresie budowania wizerunku pracodawcy oraz skutecznej komunikacji. Jest współautorką pierwszego w Polsce podręcznika do employer brandingu – „Employer Branding. Praktyczny Podręcznik”.
Jako wykładowczyni na studiach podyplomowych na AGH w Krakowie, prowadzi zajęcia z projektowania kampanii wizerunkowych.

Opis prelekcji

Jak pisać ogłoszenia, które nie malują trawy na zielono, a i tak przyciągają wartościowych kandydatów? Jak postawić granice w rozmowie z wymagającym hiring managerem, nie spalając przy tym mostów? I czy mówienie szczerze o wyzwaniach organizacji i stanowiska to strzał w kolano, czy może… w dziesiątkę? To wystąpienie dla każdego, kto chce rekrutować skutecznie i jednocześnie w zgodzie z własnym sumieniem.

O Prelegentce

Natalia Bogdan – prezeska agencji pracy Jobhouse, headhunterka z ponad 18-letnim doświadczeniem, wykładowczyni akademicka, autorka książki “Biblia rekrutacji” i kursu dla rekruterów RekruMasters, szkoleniowiec, zdobywczyni tytułu Bizneswoman Roku, influencerka HR.  Na co dzień łączy ludzi – najlepszych pracowników z najlepszymi pracodawcami. Przez ponad 13 lat działalności Jobhouse wraz z zespołem pomogła ponad 1000 firm i 20 000 kandydatom. Od 8 lat prowadzi coroczne badanie „Szczęście w pracy Polaków”, które edukuje  pracodawców w zakresie dbania o dobrostan pracowników.

O Prelegentce

Maja Gojtowska – wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Obserwatorka trendów HR, konsultantka, facylitatorka, trenerka, prowadząca szkolenia i webinary. Autorka dwóch HR-owych bestsellerów książkowych „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?” oraz „Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem”.

O prelegencie

Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji. Autor książki „Employer Branding. Praktyczny podręcznik”. Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi był związany przez ponad sześć ostatnich lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS, ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych. Obecnie doradza firmom w roli konsultanta i trenera, realizując swoją pasję do dzielenia się wiedzą i promocji dobrych praktyk na rynku pracy w Polsce.

O Prelegentce

Założycielka i prezeska HR Hints. Liderka i ekspertka w dziedzinie efektywności organizacyjnej na styku rynek-biznes-ludzie. Autorka Culturivy®, metody zwiększania efektywności organizacji poprzez układanie, mierzenie i organizowanie obszaru ludzkiego, która została sprawdzona w 250+ firmach w Polsce, Europie oraz Stanach Zjednoczonych i wydana w formie książki, która swoją premierę miała w 2023 w Stanach. Jej firma HR Hints pomaga organizacjom osiągać cele biznesowe, dzięki dobrze zrekrutowanym i efektywnie zarządzanym ludziom.

Róża jest mentorką w InCredibles, programie mentorskim Sebastiana Kulczyka oraz w międzynarodowych akceleratorach i organizacjach m.in. Founder Institute, 1871 Chicago, P33 Chicago, TechRise i mHUB Chicago. Prowadzi podcast “Ludzie z pracy”, ponieważ uważa, że spędzamy w pracy za dużo czasu, aby się wzajemnie nie rozumieć.

Jedna ze 100 Kobiet 2022 roku według Forbesa, 23 Kobiet na 2023 rok według My Company oraz 100 najbardziej inspirujących kobiet środowiska startupowego CEE według Vestbee.

Opis prelekcji

Wszyscy tego chcemy. Żeby ktoś nas zauważył, dostrzegł, co dla nas ważne, spojrzał na nas nie przez pryzmat stanowiska, a po prostu człowieka — w rekrutacji i w pracy, z naszymi potrzebami, motywacjami, ale i ograniczeniami.
Mówimy o personalizacji doświadczeń, inspirujemy się marketingiem, który od lat „szyje na miarę”. Ale w HR to nie jest takie proste. Bo gdy próbujemy „personalizować”, okazuje się, że łatwiej nam grupować, niż naprawdę słuchać.

Co stoi nam na przeszkodzie w zrozumieniu innych?
Dlaczego tak chętnie segmentujemy pracowników, grupujemy kandydatów, stereotypizujemy pokolenia?
I przede wszystkim — czy możemy coś z tym zrobić?

To konkretna lekcja o tym, co buduje, a co psuje relacje, o roli HR w kształtowaniu doświadczeń pracowników — i o tym, dlaczego moja „normalność” tak często wydaje się lepsza niż twoja.

O Prelegentce

Ekspertka HR (human relations), specjalizująca się z zagadnieniach dot. komunikacji i współpracy międzypokoleniowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli konsultanta, szkoleniowca, prelegenta na największych branżowych scenach (I love marketing, EBShow, TEDx Warsaw Woman, Linkedin Local, InfoShare). Były członek zarządu firmy doradczej BIGRAM, autorka bloga paulinamazur.com. W latach 2021- 2024 pracowała w Czechach nad transformacją kultury organizacyjnej w wiodącej spółce z branży chemiczno-energetycznej. Propaguje odpowiedzialny employer branding, wspiera pracodawców w budowaniu nie tylko atrakcyjnych, ale przede wszystkim angażujących miejsc pracy. Współpracuje przy projektach szkoleniowych oraz konferencjach. Jest certyfikowaną facylitatorką, warsztaty opiera na autorskich kartach wspierających komunikację i współpracę międzypokoleniową. 

Opis prelekcji

HR zawsze był blisko człowieka. Dzisiaj, gdy AI staje się codziennością w organizacjach, pojawia się pytanie: jak ewoluuje rola HR?

Może okazać się, że to właśnie HR ma unikalną meta-kompetencję, by stać się “architektem myślenia” w organizacji – przewodnikiem, który pomaga lepiej rozumieć procesy myślowe, uczyć jak podejmować lepsze decyzje i efektywnie współpracować (także z kolejną inteligencją w zespole – tą sztuczną).

Przyjrzymy się temu, jak podejść do “myślenia” i podejmowania decyzji – zarówno przez ludzi, jak i algorytmy. Jak rozpoznawać wzorce, które czasem nas ograniczają. Oraz jak budować kulturę, gdzie krytyczne myślenie staje się naturalną częścią pracy.

Zabierzesz konkretne narzędzia do nowej roli HR w świecie, gdzie liczy się jakość myślenia – ludzkiego i “tego z promptem”. 

O Prelegentce

Pomaga liderom i zespołom “pomyśleć inaczej” by zobaczyć więcej, rozwiązywać sprawniej i decydować lepiej. Jest edukatorką i przewodniczką po praktycznych metodach boostujących jakość myślenia m.in. krytycznego myślenia, inwentyki & creative problem solving, decision thinking (+AI) i uczących się zespołach.
Psycholog społeczna i praktyk biznesu (na koncie m.in. nagroda SUPERBRANDS).
Współpracuje z HR i liderami/liderkami oraz zespołami, prowadzi szkolenia i edukuje,  tworzy metody i programy rozwojowe. Autorka biznesowych narzędzi rozwojowych i edukacyjnych.

Opis prelekcji

Podczas swojej prezentacji opowiem między innymi o:

– sensowności podejścia strategicznego do employer brandingu,

– czy w przyszłości strategia employer branding będzie nam potrzebna i jeżeli tak, to jak podejść do niej w sposób gwarantujący realizację, a nie tylko tworzenie dokumentu dla zarządu,

-jak zaprojektować strategię pod różne grupy odbiorców i zmieniającą się komunikację?

O prelegencie

Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR. Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu employer brandingu, komunikacji na LinkedIn oraz komunikacji marki pracodawcy. Projektuje i konsultuje strategie Employer Branding oraz procesy rekrutacyjne od strony komunikacji. Wśród klientów, z którymi współpracuje znajdują̨ się̨ firmy takie jak: Stock Polska, Citi Handlowy, Coca-Cola HBC, Innogy Polska, Grupa Żywiec, Budimex, Cushman & Wakefield, eSky.pl i wiele innych.

 Jest również prelegentem na wielu konferencjach branżowych takich jak: I love HR, I love Marketing, HR Summit, Recruitment Days, Golden Marketing Conference, Pipeline Summit, Babel Camp czy Akademia Marketingu. 

Miłośnik tworzenia i rozbudowywania zaangażowanych społeczności online. Założyciel jednej z największych i najaktywniejszych grupy HR na Facebooku – I love HR. 

Po rejestracji

1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.

3

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.

4

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.

5

Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.

6

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Premium

Standard

Udział w beforeparty, 28.10.2025 Open bar dla uczestników

Występuje tylko w bilecie allpass

Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach

Materiały video z poprzedniej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Kupując bilet na ścieżki marketing, social, AI, e-commerce oraz ścieżki PRO otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji konferencji I <3 marketing & technology. Wybierając bilet na ścieżkę HR otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji I <3 HR.

Materiały video z zakupionych dni z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Paczka konferencyjna

Wysokiej jakości bluza z eko bawełny

Wydzielone najlepsze miejsca na widowni

Udział w afterparty, 29.10.2025 Open bar dla uczestników

Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu

Prezentacje w formie PDF po konferencji

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl

Zostań Partnerem konferencji!

I ❤️ HR to znakomicie przyjęta konferencja, która zgromadziła już dwa razy setki osób z branży. 29 października na poziomie nr 1 Poznań Congress Center odbędzie się trzecia edycja tego wydarzenia. To wyjątkowa okazja do zaprezentowania swojej marki, dotarcia do branży HR oraz nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. Zapewnij sobie najlepszą lokalizację i przyjedź z firmowym stoiskiem! Masz pytania? Napisz na: partnerzy@sprawnymarketing.pl

Dlaczego warto?

Konferencja I ❤️ HR to nie tylko przestrzeń wymiany wiedzy, ale także wyjątkowa okazja do nawiązania wartościowych relacji z liderami branży, ekspertami HR i praktykami rozwoju organizacyjnego. Spotkasz tu osoby, które na co dzień projektują nowoczesne strategie zarządzania ludźmi, wdrażają innowacyjne narzędzia i kształtują przyszłość pracy.

Dzięki inspirującym prelekcjom oraz praktycznym warsztatom poznasz aktualne trendy w HR, nauczysz się, jak skutecznie rozwijać zespoły, wzmacniać zaangażowanie pracowników i budować środowisko pracy oparte na empatii, danych i efektywnej komunikacji.

Zdobędziesz konkretne metody na zwiększenie efektywności Twojego zespołu, lepsze wykorzystanie potencjału pracowników oraz optymalizację procesów HR. Dowiesz się również, jak wdrażać nowoczesne rozwiązania technologiczne w działach HR – od narzędzi do onboardingu po platformy wspierające wellbeing i rozwój kompetencji.

Nie przegap tej szansy na rozwój! Dołącz do grona profesjonalistów, którzy zmieniają sposób, w jaki pracujemy, i budują przyszłość, w której HR ma realny wpływ na sukces organizacji. 👥🚀

1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja w tematyce HR

Dzięki mechanizmowi grywalizacji prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Każda prezentacja to porcja praktycznych rozwiązań i inspirujących case studies z branży HR. Podczas #ilovehr w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki! 😉

2
18-minutowe prezentacje skierowane do sklepów Internetowych

Znasz konferencje TED? Jeśli tak, wiesz, że prezentacje trwają tam maksymalnie 18 minut. Organizatorzy TED odkryli, że to idealny czas na efektywne przekazanie wiedzy. Dlatego na #ilovehr każda prelekcja trwa dokładnie 18 minut – dynamicznie, konkretnie, bez zbędnych dygresji, byś wyniósł z niej maksimum praktyki i inspiracji!

3
ZERO sprzedażowych prezentacji

Prelegenci na I ❤️ HR otrzymują wynagrodzenie za swoje merytoryczne i praktyczne prezentacje, a o jego wysokości… decydujesz Ty, jako uczestnik! Nasza konferencja nie bez powodu nazywana jest „Mistrzostwami Polski w HR” – taka rywalizacja sprawia, że każdy występ jest na poziomie TEDx! 🔥

4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji

Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu

5
Edutainment w najlepszej formie

Wierzymy, że pozytywne emocje są kluczem do sukcesu, dlatego na #ilovehr stawiamy na edutainment! Nauka w przyjaznej atmosferze, śmiech i świetna energia sprawiają, że wiedza zostaje z Tobą na dłużej. Nasi eksperci nie tylko przekazują najnowszą wiedzę o HR, ale też potrafią rozbawić wszystkich uczestników. Gwarantujemy, że wyjdziesz z głową pełną inspiracji i świetnym nastrojem! 😄

6
I Love HR loves eco!

Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ile osób pojawi się na konferencji!

7
Paczka konferencyjna

Osoby, które zakupiły bilet VIP otrzymają paczkę konferencyjną pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

8
Doskonali konferansjerzy!

Konferencję HR poprowadzi dla Was niezastąpiona Dagmara Pakulska, który już po raz kolejny zadba o punktualność prezentacji, dobrą atmosferę i energię na scenie.

9
Panele dyskusyjne ekspertek i ekspertów

W poprzednich edycjach ogromnym hitem były panele dyskusyjne z ekspertami – dlatego i w tym roku ich nie zabraknie!

10
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji

Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.

11
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy

Dla uczestników, którzy zakupili bilet premium i VIP przygotowaliśmy coś wyjątkowego: dostęp do zamkniętej platformy. Znajdziecie tam między innymi: kursy online, streszczenia książek, webinary z ekspertami, archiwalne wydania magazynu i wiele więcej.