Konferencja o sztucznej inteligencji

Kup bilety już teraz, cena wzrośnie za:

dni
godzin
minut
sekund

Kup bilety >>

Konferencja I love AI

W dniu 30 października 2025 Zapraszamy na wyjątkowy event o AI – I ❤️ AI! 🤖.
Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie, które zgromadzi liderów branży oraz ekspertów w dziedzinie sztucznej inteligencji. Konferencja I love AI to doskonała okazja, aby poznać najnowsze trendy w obszarze technologii oraz innowacji.

Udział w tym wydarzeniu to krok ku przyszłości, który pozwoli Ci zrozumieć, jak wykorzystanie AI może przekształcić Twoje przedsiębiorstwo. Poznaj najnowsze trendy w wykorzystaniu AI, praktyczne case study i rozwiązania od liderów branży technologicznej.

Dlaczego warto być na konferencji I ❤️ AI w Poznaniu? 🧠

Ta konferencja o sztucznej inteligencji to jedyna taka okazja w Polsce, aby w jednym miejscu spotkać się z czołowymi ekspertami AI, poznać realne case study implementacji sztucznej inteligencji w polskich firmach i zdobyć praktyczną wiedzę, którą od razu możesz zastosować w swojej pracy.

Na evencie usłyszysz o implementacji najnowszych narzędzi, poznasz sprawdzone strategie automatyzacji procesów biznesowych i dowiesz się, jak AI może zwiększyć efektywność Twojego zespołu! To nie tylko teoria – to konkretne rozwiązania poparte praktyką, które już dziś zmieniają oblicze marketingu, sprzedaży i komunikacji. Przyjdź i przekonaj się, jak sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować Twój biznes! 🚀

🤯 Ale to nie wszystko! W ramach XX edycji MTP zapewni nam więcej przestrzeni, w tym specjalną strefę targową, gdzie będziesz mógł poznać najnowsze rozwiązania AI i nawiązać kontakty z dostawcami technologii sztucznej inteligencji.

Ekspertki i Eksperci, którzy wystąpią na I ❤️ AI

Prelegenci i Prelegentki

Alek Cierniewski

Krzysztof Wojewodzic

Franciszek Georgiew

@pidak.ai – Kacper Sołtys

@SztucznaPolska – Jacek Jabłoński

Kamil Porembiński

Jacek Szyndler

Zuzanna Kwiatkowska

Robert Niechciał

Katarzyna Krzywicka

Marek Zieliński

Michał Sadowski

Po rejestracji

1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.

3

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.

4

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.

5

Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.

6

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Premium

Standard

Udział w beforeparty, 28.10.2025 Open bar dla uczestników

Występuje tylko w bilecie allpass

Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach

Materiały video z poprzedniej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Kupując bilet na ścieżki marketing, social, AI, e-commerce oraz ścieżki PRO otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji konferencji I <3 marketing & technology. Wybierając bilet na ścieżkę HR otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji I <3 HR.

Materiały video z zakupionych dni z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Paczka konferencyjna

Wysokiej jakości bluza z eko bawełny

Wydzielone najlepsze miejsca na widowni

Udział w afterparty, 29.10.2025 Open bar dla uczestników

Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu

Prezentacje w formie PDF po konferencji

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl

Interesują Cię inne konferencje?

Dlaczego warto?

Udział w konferencji I love AI to nie tylko możliwość zdobycia wiedzy, ale także szansa na praktyczne zastosowanie zdobytych informacji. Dzięki dyskusjom na temat wyzwań związanych z wykorzystaniem AI, będziesz mógł lepiej przygotować swoje przedsiębiorstwo na nadchodzące zmiany. Wspólnie z innymi uczestnikami będziesz mógł wymieniać doświadczenia oraz pomysły, co przyczyni się do Twojego rozwoju w obszarze technologii.

1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja AI

Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci praktycznych rozwiązań AI i inspirujących case studies. Podczas #iloveai w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉

2
18-minutowe prezentacje o AI

Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #iloveai każda prelekcja o sztucznej inteligencji trwa 18 minut.

3
ZERO sprzedażowych prezentacji

Płacimy prelegentom za wysokiej jakości treści o praktycznym zastosowaniu AI, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski AI w Biznesie! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień o sztucznej inteligencji, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.

4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji

Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu

5
Edutainment w najlepszej formie

Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #iloveai stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji o AI oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi eksperci AI nie tylko przekazują wiedzę techniczną, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #iloveai 🙂

6
I Love AI loves eco!

Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #iloveai stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji o AI oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi eksperci AI nie tylko przekazują wiedzę techniczną, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #iloveai 🙂

7
Paczka konferencyjna

Osoby, które zakupiły bilet VIP otrzymają paczkę konferencyjną pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

8
Doskonali konferansjerzy!

Konferencję #ilovemkt poprowadzi zespół charyzmatycznych prowadzących, na czele z niezastąpionym Maciejem Kautzem, który już po raz 20. zadba o punktualność prezentacji, dobrą atmosferę i energię na scenie.

9
Panele dyskusyjne ekspertek i ekspertów AI

Czyli dodatkowe bonusowe treści o sztucznej inteligencji! Panele dyskusyjne specjalistów AI przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #iloveai.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje o AI, następnie dedykowany im panel dyskusyjny ekspertów – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych specjalistów AI będziecie mieć szansę zadać im pytania o implementację AI w waszych firmach.

10
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji

Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.

11
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy

Dla uczestników, którzy zakupili bilet premium i VIP przygotowaliśmy coś wyjątkowego: dostęp do zamkniętej platformy. Znajdziecie tam między innymi: kursy online, streszczenia książek, webinary z ekspertami, archiwalne wydania magazynu i wiele więcej.