- Cena od 990 PLN
- 5 dni, 5 konferencji
- Multikino Złote Tarasy, Warszawa & online
test
test
O konferencji
Od 15 do 19 maja 2023 roku odbędzie się już XV edycja konferencji I * Marketing&Technology! Zobaczymy się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Po raz pierwszy konferencja potrwa, aż pięć dni, a my przygotowaliśmy na każdy dzień jedną ścieżkę tematyczną w tym jedną nowość: dzień I 🖤 Automation&Tools. Podczas tego dnia poznasz nowe sposoby na optymalizację procesów biznesowych i zwiększenie swojej produktywności. Stworzysz system efektywności osobistej i wyciśniesz z życia jak najwięcej. Poznasz piękno efektywności, technologii, optymalizacji, automatyzacji procesów i nowoczesnych narzędzi dostępnych na wyciągnięcie ręki.
Agenda
Harmonogram
I * automation & tools
Współorganizatorzy wydarzenia
Harmonogram
I * marketing
Harmonogram
I * social media
Harmonogram
I * seo & content
Harmonogram
i * dev
Harmonogram
AI
Harmonogram
Strategia marketingowa
Harmonogram
Google Analytics 4
Harmonogram
Google Ads
Harmonogram
SEO
Harmonogram
Harmonogram
Warsztaty AI
Harmonogram
Afterparty
Harmonogram
Gala
Harmonogram
Dev Afterparty
Formularz rejestracyjny
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard
Materiały ze specjalnej edycji konferencji #TOP20 WARTOŚĆ: 970 zł
Materiały video z XIV edycji konferencji (poprzednia edycja stacjonarna) WARTOŚĆ: 1790 zł
Roczna drukowana prenumerata magazynu sprawny.marketing WARTOŚĆ: 147 zł
Materiały video z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł
Wydzielone miejsca w pierwszych rzędach
Udział w afterparty, 17.05.2023 Ogrody Wisła WARTOŚĆ: 230 zł
Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing WARTOŚĆ: 127 zł
Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny I <3 marketing WARTOŚĆ: 47 zł
Duża paczka konferencyjna
Mała paczka konferencyjna
Egzemplarz magazynu sprawny.marketing WARTOŚĆ: 57 zł
Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl
Dlaczego warto?
1
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów
Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.
2
18-minutowe prezentacje
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.
3
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
4
Epickie Afterparty #ilovemkt
Impreza odbywa się po trzecim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Social Media) – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.
5
Paczka konferencyjna
Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.
6
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji
Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.
7
I Love Marketing loves eco!
Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku – dajemy Ci wybór, czy chcesz otrzymać paczkę pocztą, wprowadzamy papierowe taśmy do pakowania, nasze identyfikatory będą w 100% recyklingowane, butelki na napoje również! Do tego razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ilu uczestników pojawi się na konferencji 🙂
8
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku
Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂
9
Dodatkowe materiały dostępne od razu po zakupie!
Kupując wejściówkę w pakiecie VIP, od razu po zakupie dostaniesz dostęp do bonusowych materiałów o wartości 4916 zł!
10
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja
Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉
11
Edutainment w najlepszej formie
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂
12
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji
Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu
13
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!
Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera,Macieja Kautza, który już 13 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.
14
Wybierasz zwycięzcę #ilovemkt i gwiazdę okładki magazynu!
Uczestnicy wybierają nie tylko zwycięzców #ilovemkt, ale również gwiazdę okładki magazynu sprawny.marketing! Prelegent z najwyższą średnią ze wszystkich dni znajdzie się w kolejnym numerze naszego magazynu.
15
Dostęp do subskrypcji premium.sprawny.marketing
W ramach zamówionej wejściówki na konferencję #ilovemkt otrzymasz 3-miesięczny specjalny dostęp testowy m.in. do wszystkich edukacyjnych treści sprawny.marketing za paywallem oraz innowacyjnej platformy społecznościowej dla marketerów i marketerek. W zależności od wybranego biletu na konferencję w ramach subskrypcji otrzymasz m.in: streszczenia najlepszych, nowych książek marketingowych, polskiej prasy branżowej, a także sprawozdania z największych eventów marketingowych z całego świata!
16
Akredytacja programu DIMAQ
I ❤️ Marketing & Technology posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach.
Punktacja:
Uczestnik – 10 pkt. za udział w każdym dniu
(20 pkt za dwa dni itd.)
Prelegent – 30 pkt za wystąpienie
FAQ
Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.
Paczkę otrzymasz tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.
Niestety nie, tylko bilety premium i vip są uprawnione do uczestnictwa w afterparty. Jeśli chcesz z nami być na afterze zachęcamy do zakupu biletu uprawnionego 🙂
Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.
Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂