Warszawa, 8 – 10 kwietnia 2025

8.04

9.04

10. 04

  • Cena od 897 PLN
  • 3 dni, 7 konferencji
  • Multikino Złote Tarasy, Warszawa

Ceny wzrosną za

dni
godzin
minut
sekund

Zarezerwuj swoje miejsce w najlepszej cenie!

Kup teraz >>

Prawdopodobnie jedyna zgrywalizowana
konferencja na świecie

Już 8–10 kwietnia 2025 roku spotykamy się w Multikinie Złote Tarasy na XIX edycji konferencji I * Marketing & Technology! 🥳

To będzie największa edycja w historii #ilovemkt! Przez trzy dni zorganizujemy aż 7 konferencji. Wśród nich takie klasyki, jak: I * marketing, I * social media oraz I * AI na największej sali kinowej w Polsce. Powraca też XSUMMIT – konferencja o Customer i Employee Experience. Ponadto wprowadzamy 3 zupełnie nowe ścieżki, które odbędą się w mniejszych salach w ramach nowego konceptu:

– ścieżka I ❤️ PRO powstała z myślą o doświadczonych marketerach oraz osobach, które chcą osiągnąć poziom ekspercki. Stawiamy na pogłębione, 40-minutowe prezentacje, które w kompleksowy sposób analizują zarówno problem, jak i jego rozwiązanie. W ich ramach poruszymy 3 tematy:

  • I ♥️ PRO: ads&analytics: zaawansowane techniki planowania i mierzenia efektywności kampanii 📊.
  • I ♥️ PRO: seo&content: taktyki na zwiększenie widoczności i skuteczności contentu 🕵️.
  • I ♥️ PRO: e-mail marketing: nowe sposoby na maksymalizację zaangażowania odbiorców 🎯.

Bądź częścią tej historycznej edycji #ilovemkt! ❤️

Kliknij i sprawdź agendę każdego z dni

Prelegentki i Prelegenci

AGENCI AI

Opis prelekcji

Koniec przytłoczenia wizjami nie do realizacji! Poznaj sprawdzoną ścieżkę transformacji AI przez małe zwycięstwa. Na przykładzie działu sprzedaży pokażę, jak krok po kroku budować kulturę AI w organizacji – od pierwszego asystenta do ekosystemu współpracujących agentów.

O prelegencie

CEO YOSA.AI oraz Top Online. Specjalizuje się w automatyzacji procesów w firmach oraz AI. Aktualnie tworzy zaawansowanego agenta AI, który ma przyczynić się do zrewolucjonizowania branży SEO.

Opis prelekcji

Tworzenie z AI nie ogranicza się tylko do świata cyfrowego. Lody, przekąski, a nawet proszek do prania — sztuczna inteligencja coraz częściej wspiera proces projektowania i tworzenia fizycznych produktów. Pokażemy, gdzie w tym procesie jest miejsce dla AI, a gdzie nadal niezastąpiony jest człowiek. Podzielimy się praktycznymi poradami, wskazówkami oraz narzędziami, które mogą pomóc w projektowaniu i wdrażaniu realnych produktów… i nie tylko.

 

O prelegentach

Piotr Szkoda
AI Product Manager w sprawny.marketing, wcześniej SEO Manager w Widzialni.pl, gdzie dbał o jakość usług i zespół SEO współpracując z działem sprzedaży i digital. Współtwórca, mentor i wykładowca Szkolenia Junior SEO Specialist dla Coderslab. Certyfikowany trener biznesu Akademii SET. Entuzjasta praktyk automatyzowania żmudnych i powtarzalnych zadań. Od początku testuje asystentów AI, wierząc, że wspomogą, a nie zastąpią ludzi w marketingowym świecie. Uważa, że szeroka wiedza i rozeznanie w rynku ma ogromną wartość w podzielonym dziś na wiele specjalizacji świecie digital marketingu.

Jacek Adamczak
Graphic Designer w sprawny.marketing z 10-letnim doświadczeniem w branży, specjalizujący się w projektowaniu audiowizualnym i wykorzystaniu sztucznej inteligencji w procesie twórczym. Na co dzień pracuje w Agencji AI, gdzie realizuje pomysły klientów, tworząc unikalne projekty – od designu torebek po książki stworzone dzięki AI. Uwielbia eksperymentować i łączyć różne techniki, co pozwala mu tworzyć innowacyjne rozwiązania.
Jest również trenerem w zakresie wykorzystania AI w marketingu, dzieląc się swoją wiedzą o tym, jak sztuczna inteligencja może wspierać procesy kreatywne i marketingowe. Prywatnie, w wolnym czasie, składa klocki LEGO, biega w biegach terenowych oraz jest tatą dwójki dzieci, który nigdy nie ma czasu na sen, ale za to zawsze znajdzie chwilę na dobrą książkę – szczególnie o służbach specjalnych i morderstwach.

AI W GRAFICE I VIDEO

O prelegencie

Entuzjasta sztucznej inteligencj. Tworzący treści z jej użyciem pod pseudonimem “pidak.ai”. Od ponad roku publikuje treści w social mediach wygenerowane przy pomocy najnowszych narzędzi AI. W swoich pracach przedstawia polityków i inne znane z życia publicznego osoby w niecodziennych sytuacjach.

Opis prelekcji

Przetestowałem większość generatorów wideo AI i już wiem, jak mogą wpłynąć na reklamę oraz produkcję wideo. Pokażę Wam moje ulubione funkcje tych narzędzi, a na koniec zobaczycie, jak przebiega cały proces tworzenia materiałów wideo z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

O prelegencie

Praktyk AI specjalizujący się w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w branży kreatywnej. Założyciel firmy szkoleniowej AI wizards, gdzie uczy praktycznego zastosowania narzędzi AI, m.in. ChaGPT, Midjourney i wielu innych narzędzi generative AI, wspierających procesy twórcze. Laureat nagrody Digital Ars za najlepsze dzieło stworzone przy pomocy AI w 2023, oraz wielu innych prestiżowych nagród w branży kreatywnych m.in. EFFIE, KTR, EBEA, Golden Arrow czy Złote Spinacze. Od ponad 20 lat związany z branżą kreatywną, założyciel agencji employer brandingowej Job’n’Joy oraz agencji kreatywnej Shake the Cake. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec i keynote speaker, od lat dzielący się wiedzą na temat technik rozwijania kreatywności oraz wykorzystania AI w pracy twórczej.

USPRAWNIENIE CODZIENNYCH ZADAŃ Z AI

Opis prelekcji

O prelegencie

Upierdliwy, ale potrzebny – tak w kilku słowach można opisać Kamila Porembińskiego, który od ponad 17 lat pomaga firmom i startup-om w informatyzacji marketingu, zwiększaniu dostarczalności kampanii e-mailowych oraz dostępności stron internetowych. Jego konikiem jest cyberbezpieczeństwo, a jednymi z flagowych usług szkolenia z zakresu bezpieczeństwa w sieci, migracje do chmury oraz optymalizacja kosztów infrastruktury serwerowej. Na swoim koncie ma współprace z takimi markami, jak: IMKER, Urząd Miasta Wrocław, WSB Merito. Współtwórca książki: “WydAIniej”, w której napisał rozdział o cyberbezpieczeństwie w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji. Prywatnie nurek i autor pierwszego w Polsce podcastu o tej właśnie tematyce pod hasłem: “Spod Wody”.

Opis prelekcji

Dowiedz się jak połączyć ludzkie talenty (jak kreatywne czy krytyczne myślenie) z możliwościami, jakie daje AI? Jak wykorzystać AI, by błyskawicznie formułować klarowne komunikaty – bez utraty autentyczności. Oraz dlaczego sztuczna inteligencja Cię nie zastąpi (przynajmniej na razie! 🙂 )

O Prelegentce

Anna Prończuk-Omiotek – znana w internecie jako AnnaPRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalny marketing, który wspiera sprzedaż. Współpracowała m.in. z Allegro, General Electric, Mercedes-Benz, Medicover, Santander. Autorka kanału „ANNA PRO” na YouTube, gdzie dzieli się wiedzą o AI, marketingu i szeroko pojętym biznesie. Kanał został nagrodzony w 2024 jako jeden z TOP 10 kanałów z najwyższym współczynnikiem zaangażowania wśród YouTuberów marketingowych. Jest Co-Founderem SalesYY.com i wraz z zespołem konsultantów, pomaga właścicielom firm usługowych, technologicznych i biznesów Saas, podnosić efektywność ich działań marketingowych i sprzedażowych. „Nasza misja to łączyć strategię Marketingu ze strategią Sprzedaży, aby stworzyć dla Ciebie powtarzalny, przewidywalny i skalowalny proces dotarcia do klienta docelowego.”

TRENDY I KIERUNKI ROZWOJU

O prelegencie

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie zdobył tytuły magistra ekonomii oraz finansów i rachunkowości. Ukończył również studia podyplomowe. Po studiach kontynuował swoją akademicką karierę, prowadząc wykłady na różnych uczelniach z zakresu przedsiębiorczości akademickiej. Jest również współautorem podręcznika z tej dziedziny. W ramach firm inkubowanych w ramach Akemickiego Inkubatora Przedsiębiorczości zdobył wiele wyróżnień, w tym m.in tytuł Młodej Firmy Roku.

Od ostatnich siedmiu lat pełni funkcję wiceprezesa ds. Marketingu w NAOKO, odzieżowym,  e-commerce. Firma od wielu lat  prowadzi owocną współpracę z grupa Discovery, tworząc kolekcje odzieżowe dla NAOKO na licencji Warner Bros. Uczestniczyła też w wielu wydarzeniach na arenie międzynarodowej, m.in w prestiżowym Mercedes Benz Fashion Week.

NAOKO,  jest też pionierem w dziedzinie modowej technologii, będąc na czele innowacyjnego projektu, który łączy modę, społeczność i sztuczną inteligencję. Projekt ten zaangażował ponad 50 000 osób, co stanowi niezwykły kamień milowy w historii firmy.

O Prelegentce

Edukatorka i praktyczka, działająca w branży AI od prawie 10 lat, podczas których wdrażała i patentowała rozwiązania technologiczne, w szczególności na pograniczu audio i AI. Wspiera start-upy deeptech w skutecznej komunikacji z inwestorami i biznesem. Z wykształcenia matematyczka specjalizująca się w uczeniu maszynowym. Wyróżniona w zestawieniu Top 100 Kobiet w AI w Polsce. Kreatywnie napędzana przez ADHD.

W tej ścieżce wystąpi 12 prelegentek i prelegentów, którzy przedstawią swoje 18-minutowe wystąpienia uzupełnione angażującymi panelami dyskusyjnymi. Format pozostaje taki sam jak na konferencji I ♥️ Marketing & Technology.

Z uwagi na charakter ścieżki I ♥️ PR, liczba miejsc jest ograniczona.

Prelegentki i Prelegenci

O Prelegentce

Rzeczniczka prasowa z zamiłowaniem do szeroko rozumianej komunikacji. Dzięki współpracy z największymi spółkami komunalnymi w mieście komunikacja kryzysowa i relacyjna nie ma dla niej tajemnic. Od 2023 roku reprezentuje Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Szczecinie będąc jednocześnie członkiem Zespołu informacji o branży w Izbie Gospodarczej Wodociągi Polskie. Wcześniej przez prawie 8 lat odpowiadała za kontakt z mediami z ramienia Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego i spółek komunikacyjnych. Była rzecznikiem prasowym jednej z największych imprez plenerowych w regionie, co roku jest także członkiem biura prasowego wydarzeń żeglarskich (Żagle, Finał Regat The Tall Ships Races) w Szczecinie. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczenie prowadząc zajęcia ze studentami i szkolenia, zdarza się jej także rola konferansjera. Współpracowała z lokalnym magazynem pisząc teksty o tematyce lifestylowej. Nie lubi siedzieć w miejscu, aktywna w pracy i poza nią.

O prelegencie

Kiedy rozpoczynał swoją karierę w PR to faksy były „nowinką technologiczną”. Dziś zarządza ro.team – jedną z najlepiej ocenianych przez klientów agencji PR. Wraz z fantastycznym zespołem konsultantów realizuje innowacyjne kampanie komunikacyjne dla międzynarodowych korporacji, firm technologicznych i startupów takich jak Booksy, Brainly, SodaStream, TomTom Telematics, Bonduelle i Temu. Juror konkursów PR Wings i Dyrektor Marketingu Roku. Członek zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Wykładowca studiów podyplomowych na kilku uczelniach. PR to dla niego relacje, energia i ludzie.

Opis prelekcji

Jeszcze niedawno PR był jednym z najpopularniejszych kierunków studiów, dziś coraz rzadziej wybierany jako ścieżka kariery. Młodzi nie czerpią już wiedzy o pracy w PR z mediów czy polityki, tylko z filmów i seriali, w których PR-owcy to mistrzowie manipulacji lub królowe eventów. Tymczasem rzeczywistość to briefy, excele, prezentacje i walka o wzmianki w mediach – co często prowadzi do zderzenia oczekiwań z codziennością.

W moim wystąpieniu przeanalizuję różne archetypy PR-owców w popkulturze i pokażę, jak wpływają one na postrzeganie branży przez młodych. Podpowiem też, jak skutecznie zarządzać ich pierwszymi doświadczeniami – by rzeczywistość ich nie przytłoczyła, a praca w PR stała się dla nich angażująca i satysfakcjonująca.

O Prelegentce

Ma ponad 15-letnie doświadczenie w PR dla branży nieruchomościowej, telewizyjnej i medycznej. Obecnie jest Partnerką Zarządzającą w Agencji Flynn. Eksperci komunikacji i kieruje działem marketingu w firmie CliniNote, gdzie jest odpowiedzialna za ekspansję globalną marki.

Opis prelekcji

O wielowymiarowej odpowiedzialności za słowo i prawie do popełniania błędów (ale o jakim prawie mówimy – czy w ogóle PR-owiec ma prawo się mylić?).

O Prelegentce

Pomaga organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie skutecznych strategii i narzędzi Public Relations. Jest strategiem komunikacji PR, specjalistką w zakresie Brand PR, autorką i współautorką sukcesu ponad 150. marek koncernowych i MŚP z sektorów: beauty, fashion, FMCG, zdrowie, medycyna, automotive, spedycja, przemysł ciężki, usługi. Twórczyni instagramowego profilu edukacyjnego „Po co komu PR?” o wpływie PR-u na biznes, wykładowczyni akademicka, założycielka Hubu PR-Trufle.PRO.

O prelegencie

Zarządza firmą 24/7Communication oraz jest wiceprezeską Związku Firm Public Relations. Ekspertka z ponad 15 letnim doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej. W 24/7Communicatio strategicznie doradza największym, wiodącym klientom sektora konsumenckiego, technologicznego, retail oraz sektora energetycznego. Pracowała w agencjach komunikacji PR, po stronie biznesu oraz administracji polskiej i europejskiej. Realizowała złożone kampanie na rynkach polskim, europejskim i azjatyckim. Pod jej skrzydłami agencja sięgała kilkunastokrotnie po najważniejsze nagrody branżowe, m.in.: zdobyła tytuł „Agency of the Year of EMEA region” – najważniejsze wyróżnienie przyznawane przez organizację PROI oraz tytuł „Agencji Roku 2023” magazynu Media Marketing Polska. Laureatka nagrody AD WO/MAN 2023 w konkursie magazynu Press dla najlepszego PRowca w Polsce. Jest także jurorką największych branżowych konkursów, m.in. Złote Spinacze, Effie Poland, Young Creatives, Next Gen PR i See and Say.

Prelegentki i Prelegenci

O prelegencie

Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.

O Prelegentce

Martyna Zastrożna – analityczka, która zmienia liczby w insighty. Uczy efektywnego wykorzystania Google Analytics i wizualizacji danych. Na co dzień pracuje w największym polskim e-commerce. Kocha herbatę, ciężką muzykę, Eltona Johna i wszystko, co nordyckie.

Opis prelekcji

Gordon Ramsay nie toleruje kiepskich składników i chaosu w kuchni – a Ty nie powinieneś tolerować bałaganu w swoich danych marketingowych.
W tej prezentacji pokażę, jak zbudować solidną hurtownię danych, łącząc informacje o sprzedaży, ruchu na stronie i kampaniach marketingowych. Na konkretnych case studies zobaczysz, jak integracja Google Analytics, CRM i danych reklamowych z wykorzystaniem Google Cloud i BigQuery pozwala odkrywać nowe insighty i napędzać wzrost.

 

O prelegencie

Pomaga firmom uporządkować analitykę i rozwiązać problemy z danymi. Konsultant i freelancer, wspiera organizacje we wdrażaniu hurtowni danych, konfiguracji narzędzi analitycznych, tworzeniu dashboardów i wizualizacji danych. Specjalizuje się w Google Cloud Platform (BigQuery) oraz w pracy z Google Analytics, Google Tag Manager i Looker Studio. Prowadzi warsztaty i występuje na konferencjach. Rozwija resilo data warehouse – narzędzie dla e-commerce, które pomaga uruchomić hurtownię danych w chmurze Google.

O prelegencie

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24.

Opis prelekcji

Przez ostatnie kilka miesięcy prowadziłem na LinkedIn quizy w formie ankiet, w których zadawałem pytania na temat zasad działania i raportowania w Google Ads i Analytics oraz interpretacji podstawowych raportów, z których na co dzień korzystamy. W każdej z tych ankiet większość odpowiedzi była błędna. Dlatego postanowiłem, że na #ilovemkt opowiem o tym wszystkim, co powszechnie uważamy za zupełnie inne, niż faktycznie jest. Jeśli uznać wyniki ankiet za reprezentatywne (łącznie udzielono kilku tysięcy odpowiedzi), to statystycznie rzecz biorąc, z tej prezentacji możesz dowiedzieć się wielu nowych rzeczy.

 

O prelegencie

Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka. Doradca Inwestycyjny, ekspert w zakresie ekonomiki kampanii reklamowych i modelowania atrybucji. Prelegent m.in. I <3 Marketing oraz Forum IAB, Google Partners, autor artykułów w magazynach sprawny.marketing, Marketer+ i Online Marketing. Jego prace są publikowane i cytowane za granicą, m.in. w Search Engine Journal i Search Engine Land. Witold jest założycielem agencji Adequate Interactive Boutique i praktykiem performance marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem.

Prelegentki i Prelegenci

Opis prelekcji

Klasyczne sposoby segmentacji i analizy potrzeb klientów straciły sens. Dlatego zaproponuję Ci prostsze i skuteczniejsze podejście, a także praktyczne narzędzie – matrycę zadań klientów.

O prelegencie

Mówi o sobie, że jest brandoholikiem, bo od 15 lat pomaga firmom w brand marketingu. Układa marki w spójną historię – bo spójna marka lepiej zapisuje się w pamięci klientów i szybciej zdobywa ich zaufanie.

Wiedzą o brand marketingu dzieli się na blogu Brandoholik.pl oraz w podcaście Markotwórstwo.

O Prelegentce

Właścicielka biura podróży Hola Cuba – lidera na polskim rynku w wyjazdach objazdowych na Kubę. Miłośniczka podróży i wysokich gór. Szczęśliwa mama Laury i Fabio. Z wykształcenia dziennikarka i medioznawczyni oraz marketingowiec. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Wieloletnia wykładowczyni Uniwersytetu SWPS w dziedzinie mediów internetowych. Autorka wielu publikacji książkowych nt. content marketingu, w tym bestsellera wydanego przez PWN „Content marketing i social media”. Przez wiele lat prowadziła własne agencje marketingowe – Happy Content oraz Content King (przejęta przez Havas Worldwide) oraz prowadziła liczne szkolenia i konsultacje z content marketingu. Mówczyni na największych konferencjach. Aktualnie dzieli życie zawodowe i prywatne pomiędzy Hiszpanią, Kubą i Polską.

O Prelegentce

Manager biznesu rodzinnego Adam Szulc Barber w Poznaniu – z pasją i precyzją realizuje kampanie reklamowe, dba o sprawne funkcjonowanie sklepu internetowego oraz kreuje nowe możliwości rozwoju marki. Autorka felietonów dla branżowych mediów fryzjerskich, gdzie łączy wiedzę ekspercką z lekkim piórem. Płynie w niej poznańska krew, która przekłada się na zamiłowanie do porządku, skutecznej organizacji i pracy organicznej. Prywatnie – pasjonatka sztuki i wokalistka z własnym albumem muzycznym. Tworzy, organizuje, inspiruje – zawsze z głową pełną pomysłów i sercem w dźwiękach.

O prelegencie

Założyciel i prezes Fundacji IBRiS – najsilniejszej marki wśród agencji badawczych w Polsce w 2023 roku. Ekspert w dziedzinie badań społeczno-politycznych z ponad 20- letnim doświadczeniem. Od 2010 roku członek Zespołu Konsultacyjnego ds. Badań Społecznych przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Częsty komentator życia politycznego i społecznego w Polsce, w najważniejszych polskich mediach (m.in.
onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, „Rzeczpospolita”, Polsat TV, Polityka, TOK FM) i zagranicznych (m.in. The Economist, The Wall Street Journal, Reuters, Bloomberg). Autor publikacji, panelista podczas najważniejszych wydarzeń w Polsce, w tym Forum Gospodarczego w Karpaczu i Europejskiego Kongresu Samorządów.
Specjalizuje się w badaniach społecznych, analizach postaw i preferencji politycznych.

Opis prelekcji

Cena, czas, odległość, dane – jak sprawić, by liczby przestały być jedynie suchymi informacjami i zaczęły angażować klientów, uczestników prezentacji czy czytelników raportów? Opowiem o tym, jak przekształcić dane w coś, co odbiorcy naprawdę zrozumieją, poczują i uznają za istotne.

O prelegencie

Dr Michał Wrzosek – przedsiębiorca, edukator, influencer. W social mediach obserwuje go 2,2 mln obserwatorów, a jego video w zeszłym roku miały ponad 1 miliard wyświetleń.

O prelegencie

Radca prawny, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność przedsiębiorców w internecie – prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły i prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi bloga tomaszpalak.pl.

Opis prelekcji

Opowiem o algorytmach kreatywności i o tym, jak programować AI, by były większą pomocą dla marketerów.

O prelegencie

Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google. Współtworzył lub konsultował marki pracodawcy dla Capgemini, Objectivity czy Orange.

Opis prelekcji

W czasach, gdy AI wykonuje coraz więcej zadań, to właśnie umiejętność rozwiązywania problemów staje się niezastąpioną kompetencją przyszłości. Poznaj 4 kroki, dzięki którym najlepsi konsultanci biznesowi zmieniają chaos w klarowne decyzje.

O Prelegentce

Łącząc doświadczenia konsultanta strategicznego, marketingowca i eksperta od zarządzania talentami, wspiera profesjonalistów w zajmowaniu miejsca przy stole Zarządu i budowaniu ich silnej pozycji w organizacji. Pomaga zrozumieć i uwolnić biznesową wartość zawartą w dobrze zaplanowanej kulturze organizacyjnej i strategii HR.

O prelegencie

Trener, manager oraz konsultant z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Współtwórca wielu kampanii marketingowych nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Effie, Kreatura czy Mixx Awards. Co-founder FreshMaila – najpopularniejszego narzędzia do email marketingu w Polsce obecnie będącego częścią giełdowej spółki Vercom. Mówca na największych konferencjach branżowych w Polsce takich jak Infoshare, Forum IAB, I love marketing czy InternetBeta. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych – w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN – „E-marketing – pakiet startowy”. Wieloletni szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska. Autor podcastu Email [i] Marketing.

O prelegencie

Kamil to trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart.

O Prelegentce

Wytrawna strateżka, skuteczny marketingowiec i power woman w jednym. Kobieta Roku w Logistyce (2015), Kobieta Dekady w Logistyce (2022). Wierzy, że sukces rodzi się z pasji, autentyczności i ciągłego poszukiwania nowych perspektyw. Stawia na inkluzywność, otwartość i kreatywność, zarówno w komunikacji, jak i w kulturze organizacyjnej. Prywatnie gaduła, uwielbia death metal, hard rocka, operę, klimaty sci-fi i fantasy oraz Wlochy.

Opis prelekcji

To prezentacja, której nie da się odsłyszeć. I dobrze! Bo nauczę cię, jak wzorem największych marek, wykorzystywać dźwięk, by wpływać na zachowania, decyzje i doświadczenia. Nie łap się od razu za portfel – efekt będzie spektakularny, ale budżet marketingowy cię nie zrujnuje.

O prelegencie

Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.

Prelegentki i Prelegenci

O Prelegentce

Swoją pracą wnosi głos klienta do projektów i procesów, w których uczestniczy. Stale zachęca do pracy na mapie podróży klienta, która pozwala odkryć szerszą perspektywę. Jest moderatorką prac i warsztatów skupionych wokół ludzkich potrzeb (Human-Centered Service Design), z wykorzystaniem narzędzi Design Thinking. Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami i procesami CX w modelach B2B i B2C, zdobyte w branżach takich jak IT (fintech), bankowość, doradztwo oraz opieka zdrowotna (produkty cyfrowe digital health). Specjalizuje się w dostosowywaniu strategii do celów firmy i efektywnym integrowaniu działań marketingowych z rozwojem produktów i usług. Współpracowała z firmami takimi jak Credit Agricole, Credit Suisse, EY oraz SimCorp. W ostatnich latach opracowywała globalne standardy Customer Success w branży IT, a także tworzyła produkty cyfrowe digital health oraz strategie klienckie B2B i B2C w firmie Oppa. Zespół CX-owych Cudotwórców pod jej przewodnictwem zajął pierwsze miejsce w polskiej edycji Customer Experience World Games. Rozumie wyzwania i oczekiwane rezultaty klientów, dzięki doświadczeniu zdobytemu zarówno w konsultingu, jak i po stronie klienta, przy tworzeniu zapytań ofertowych (RFP) oraz realizacji projektów angażujących zewnętrznych partnerów i dostawców.

O Prelegentce

W swojej pracy łączy 12-letnie doświadczenie projektowe, zamiłowanie do technologii, fascynację etyką, ekonomią behawioralną, a także współpracę z biznesem. Wspiera organizację w tworzeniu odpowiedzialnej i etycznej AI. Projektuje środowiska wyboru na bazie procesu podejmowania decyzji. Współtwórczyni Ethical AI & Human Behaviour Framework. Projektuje produkty i usługi, które uwzględniają doświadczenie klientów i pracowników, a przede wszystkim ich zachowanie i etykę w świecie AI. Bierze udział w opracowaniu pierwszego General-Purpose AI Code of Practice razem z The AI Office Code of Practice Team European Commission. Realizowała usługi na rynku polskim i zagranicznym jako projektantka, trener czy doradca. Tworzyła międzynarodową organizację i zespół UX na rynku przemysłowym. Zdobywa wiedzę przez praktykę, a także najlepszych miejsc na świecie jak Harvard Business School.

O prelegencie

Od ponad 15 lat współtworzy platformę do zbierania feedbacku klientów. Wspiera menedżerów w pozyskiwaniu feedback od klientów, wyciąganiu wniosków i dzieleniu się nimi w organizacji. Od 2005 roku współtworzył najpopularniejszy serwis do ankiet on-line Ankietka.pl. Doświadczenie z badaniami i internetem zdobywał również w Gemiusie (od 2008 roku). Od 2013 roku jestem współwłaścicielem platformy do ankiet on-line Webankieta.pl. Od szeregu lat zafascynowany wskaźnikiem lojalności klientów i pracowników (e) NPS, czego efektem jest Certyfikacja Satmetrix. Regularnie publikuje w branżowych mediach w tematyce Customer Feedback. Wiedzę i doświadczenie w tym zakresie zdobył pracując z takimi klientami jak: eObuwie, Answear, Rossmann, Medicover, Aviva/Allianz, Vectra, Dom Development, Santander, PZU, Leroy Merlin, Żabka, Play, NFZ, Santander Consumer Bank, Polkomtel, Eurobank oraz Polska Press.

W tej ścieżce wystąpi jedynie 6 prelegentów i prelegentek, zapewniając wysoki poziom merytoryczny i przestrzeń na szczegółowe omówienie tematów.

Ze względu na kameralny charakter tej ścieżki liczba miejsc jest ograniczona.

Prelegentki i Prelegenci

O prelegencie

Specjalista z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży SEO i marketingu internetowego. Założyciel butikowej agencji takaoto.pro oferującej usługi SEO, content marketingu, UX i PPC. Prelegent prestiżowych konferencji w Polsce (SEMKRK, SEO Vibes, I love marketing, SEO Poland, WordCamp, InternetBeta) i zagranicą (brightonSEO, SEO Mastery Summit, niebawem także SEO Estonia). Prowadzi blog o SEO i marketingu na szymonslowik.pl. Współautor kilku branżowych książek – m.in. Advanced SEO Tips 2025 (red. James Dooley, Kasra Dash) czy Projektowanie strategii marki (red. Maciej Tesławski). Na co dzień zajmuje się rozwojem know-how zespołu, zarządzaniem agencją, a także konsultingiem i strategią dla klientów polskich i międzynarodowych.

Opis prelekcji

Były pracownik Google Search Kaspar Szymanski przedstawi 3 z życia wzięte case study.

Trzy duże witryny – markowy e-sklep, porównywarka cen podróży oraz portal medyczny – w krótkim odstępie czasu straciły z różnych powodów widoczność w wynikach Google. Były Googlarz, Kaspar Szymanski przedstawi wszystkie trzy case study. Opowie również jak uniknąć katastrof SEO lub jak je wykorzystać do poprawy rankingów w Google.

Opis prelekcji

Przejdziemy wspólnie przez poligon testowy e-commerce, gdzie rozwiązania programmatic SEO spotkały się z AI. Coś co miało być tylko testem i próbą uzyskania odpowiedzi na pytanie „A jak Google zareaguje jak zrobię…” doprowadziło do wygenerowania ponad 1mln zł sprzedaży – przyjdź i sprawdź co i jak zrobiłem, jakich narzędzi używałem i co z tego możesz zaimplementować jeszcze dziś u siebie!

O prelegencie

Od prawie 12 lat dba o SEO partnerów maxroy, uwielbia projekty e-commerce i ich skalowanie. W agencji dba o efektywne wykorzystanie technologii w codziennej pracy. Jego najlepszym kolegą w pracy jest AI, razem knują, jak przejąć wszystkie wyniki organiczne w Google!

Opis prelekcji

W mojej prezentacji podzielę się doświadczeniami z generowania treści z pomocą AI. Od długich poradnik po opisy produktów w e-commerce. Pokażę Ci narzędzia, procesy i metody, które pozwolą Ci generować treść nieodróżnialną od napisanej przez człowieka.

O prelegencie

Przedsiębiorca, specjalista SEO z 15 letnim doświadczeniem. Na codzień rozwija kilka przedsięwzięć, między innymi Senuto, SensAI. Skupia się na wykorzystaniu danych i AI w SEO. Prelegent na kilkudziesięciu konferencjach, autor kilku książek i dziesiątek artykułów branżowych. Prywatnie szczęśliwy ojciec i mąż. W wolnych chwilach lubi popływać motorówką, obejrzeć mecz piłki nożnej lub dobry serial.

Opis prelekcji

O tym czym jest i będzie AI SEO i search. Jak odnaleźć się w świecie AI first i budować długoterminową przewagę w świecie zarówno inflacji treści jak i AI search.

 

Opis prelekcji

Miliony przeanalizowanych wyników wyszukiwania, tysiące testów i jedna misja – zrozumieć, które metryki naprawdę liczą się w SEO w 2025 roku. W tej prezentacji podzielę się największymi wnioskami i tym, jak wykorzystać te dane w strategii contentowej.

 

Prelegentki i Prelegenci

PLANOWANIE DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIACH

O Prelegentce

Sylwia Dąbrowska {Jako Video Teacherka} ponad 6 lat pomaga firmom i markom osobistym, profesjonalnie i lekko wypadać przed kamerą oraz świadomie budować spójny i wyrazisty wizerunek w sieci.
Każdego dnia, wspiera w budowaniu silnych, spójnych i rozpoznawalnych marek online dzięki wykorzystaniu contentu video.

Opis prelekcji

Czy muszę publikować codziennie? Zapraszać ciocię Grażynkę do znajomych? Jaki jest sens w subskrypcjach Premium? Czy LinkedIn naprawdę nie lubi linków? Na te i wiele innych pytań odpowiedź znajdziesz w mojej prezentacji.

O prelegencie

Od ponad 24 lat zajmuje się digital marketingiem B2B. Pracował w Sanofi, Roche, Neckerman, Philips i 3M. Laureat Effie, Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie marketingowe. Dwukrotnie stawał na podium I Love Marketing & Technology. Założył konto na LinkedIn w 2006 roku a 10 lat później dostał email, że ma przeprowadzić pierwsze korporacyjne wdrożenie LinkedIn Sales Nawigator na 700 kont w 17 krajach. Na tyle zafascynował się tym oprogramowaniem, że odszedł z korporacji, aby zająć się jego wdrażaniem w firmach. Współzałożyciel firmy dostarczający leady sprzedażowe B2B oraz produkującej oprogramowanie automatyzujące działania w Social Media.
Prywatnie działa jako aktywista społeczny, ojciec czwórki dzieci, jedno z nich zmaga się z kryzysami psychicznymi. Jego TEDx „Depresja to porywacz naszych dzieci” zostało wyróżnione przez TED w TOP10 wystąpień o zdrowiu. Jest ekspertem w zespole Rzecznika Praw Obywatelskich oraz od 2024 roku zespole UNICEF i rzecznika Praw Dziecka.

TWORZENIE SPOŁECZNOŚCI

O Prelegentce

Założycielka kreatywnej agencji social media Cheers Stories, która specjalizuje się w marketingu Gen Z. Od 10 lat działa czynnie jako influencerka, realizując kampanie dla światowych marek. Wsparcie kobiet na każdej możliwej płaszczyźnie, to jeden z nadrzędnych celów jej działalności internetowej. W odpowiedzi na to, stworzyła rozwojową platformę dla kobiet Bossier i koncepcyjną markę modową Ossier, które są od kobiet dla kobiet. Bossier to miejsce na historie i przemyślenia z obszarów: niezależności finansowej, psychologii, samoakceptacji, czy edukacji seksualnej, a wszystko to podparte merytoryczną wiedzą, współpracą z ekspertami, zwieńczone produktami z dziedziny selfcare. Zależy jej na tym, by treści, którymi się dzieli uwierały, później skłaniały do autorefleksji, a na końcu zmieniały życie.  Prywatnie mama dwóch brytyjczyków, kocha modę podróże i zdrowy tryb życia.

O Prelegentce

Założycielka MaxTractor.agency. Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Tworzy bloga magdaurbaniak.com o marketingu i tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Autorka artykułów dla takich magazynów jak Social Media Manager, Sprawny Marketing czy PR Manager. Występowała m.in. na TedX czy InfoShare. Wykładowca na takich uczelniach jak DSW, WSB i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie.

Opis prelekcji

Beata Borucka, szerzej znana jako “Mądra Babcia”, jest założycielką SilverTV – pierwszej internetowej telewizji skierowanej do pokolenia 50+. To innowacyjna platforma, która oferuje treści dostosowane do potrzeb i zainteresowań osób dojrzałych, poruszając tematy związane ze zdrowiem, urodą, finansami, bezpieczeństwem, a także aktywnym i świadomym stylem życia.

W 2017 roku założyła fanpage „Mądra Babcia”, który szybko zyskał popularność, gromadząc setki tysięcy obserwujących. Na swoich profilach społecznościowych dzieli się poradami dotyczącymi zdrowia, relacji rodzinnych oraz aktywnego spędzania czasu. Jest również autorką książek, w tym „Mądra babcia” oraz „Opowieści ze smakiem”.

Silver TV stała się przestrzenią, w której dojrzali odbiorcy mogą znaleźć wartościowe treści, a także czerpać inspiracje do rozwijania swoich pasji i dbania o dobre samopoczucie. Beata Borucka wykorzystuje swoją rozpoznawalność i doświadczenie, aby edukować i motywować silver pokolenie, udowadniając, że życie po pięćdziesiątce może być pełne radości, humoru i nowych wyzwań. Nie tylko podkreśla znaczenie roli babć i dziadków we współczesnym świecie, ale także buduje społeczność osób, które chcą aktywnie uczestniczyć w życiu rodzinnym i społecznym, ciesząc się swoją “srebrną młodością”.

ZASIĘGI I VIRALE

Opis prelekcji

Virale, RTM-y, chwilowe zasięgi… A może podejść do tego inaczej? O sile Social Search i nowym spojrzeniu na media społecznościowe.

O prelegencie

Piąty rok współtworzy i zarządza kreatywną agencją social media influencerską Tears of Joy. Wcześniej zarządzał działem social media w K2, rozwijał startup w Estonii. Kocha polskie plaże, męczy się oglądając Legię i gra na flipperach. Organizuje największe cykliczne wydarzenie dla Twórców – Środa #DzieńBloga.

O prelegencie

Specjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu, i personal brandingu. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, reżyser, konsultant marketingowy, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku Trendwatching&Future Studies na WH AGH w Krakowie. Założyciel agencji konsultingowej Good For You. W reklamie internetowej działa od ponad dekady, zaś w marketingu influencerskim i content video specjalizuje się od lat sześciu. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom – Cotygodniowy Przegląd Internetu oraz twórca video-kursu o Twitterze: Twitter bez Tajemnic. Od 2022 roku rozpoczął współpracę z Komisją Europejską jako Ambasador Cyfrowy UE w Polsce. Twórca bloga o social mediach i marketingu – Netomania. Zdobywca wielu nagród branżowych (min: Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS, Siłą Przyciągania, nominacja do Kampani Społecznej Roku 2017) oraz mówca na Ted Talks. Pracuje z takimi klientami jak Biedronka, JYSK Polska, Grupa Raben, Grupa Żywiec, Komisja Europejska, Coca-Cola HBC, Provident Polska i wiele innych.

O prelegentach

Sebastian Peret – przedsiębiorca i innowator w branży edukacyjnej. Twórca Maturalni.com i Korki.pl, platform, które zmieniają sposób, w jaki uczniowie przygotowują się do egzaminów. Jego projekty zgromadziły setki tysięcy użytkowników, a inicjatywy, takie jak Stypendium Marzeń czy Maturalny Nobel, wspierają młodzież w rozwijaniu potencjału. Wyróżniony w gronie „30 młodych Polaków, którzy zmieniają świat”, laureat nagrody „50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie”. Ekspert w budowaniu skalowalnych produktów online i skutecznych kampanii marketingowych, łączących sprzedaż z realnym wpływem społecznym.

Nataniel Brożnowicz – strateg marketingowy i ekspert w budowaniu marek edukacyjnych, które obserwuje 500 000 osób. Współtwórca innowacyjnych projektów w branży EdTech, które pomagają uczniom osiągać lepsze wyniki i rozwijać swoje umiejętności. Specjalizuje się w skalowaniu biznesów online, skutecznych kampaniach sprzedażowych i wykorzystywaniu psychologii marketingu do zwiększania zaangażowania odbiorców. Współtwórca sukcesu platform Maturalni.com i Korki.pl, które zrewolucjonizowały dostęp do wysokiej jakości edukacji w Polsce.

AI W SOCIAL MEDIACH

O prelegencie

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

O prelegencie

Piotr Chmielewski, CEO agencji Social Media Now, która jako Partner firmy Meta w programie Meta Business Partners realizuje skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych. Doradca i szkoleniowiec z ponad 10 letnim doświadczeniem.

Opis prelekcji

 

O Prelegentce

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Z uwagi na multidyscyplinarny charakter biohackingu wybraliśmy jego najważniejsze obszary. W tej ścieżce wystąpi 13 prelegentek i prelegentów, którzy zaprezentują 18-minutowe wystąpienia w formule #ilovemkt, uzupełnione panelami dyskusyjnymi.

Z uwagi na charakter ścieżki I 🧡 Biohacking, liczba miejsc jest ograniczona.

Prelegentki i Prelegenci

Opis prelekcji

Jesteśmy częścią środowiska, które podlega cyklicznym zmianom w ciągu doby i w ciągu roku. Kiedyś nasza dieta była sezonowa i regionalna, co zapewniało nam synchronizację ze środowiskiem, a co za tym idzie zdrowie. Nowoczesny styl życia sprawił, ze odeszliśmy od tej koncepcji, która jest fundamentalnym element przywrócenia i zachowania naszego zdrowia.

O Prelegentce

Dietetyk, psychodietetyk, trener personalny, pasjonatka chronobiologii i życia zgodnego z naturą człowieka. Prowadzę kanał na yt „Tłusta Agata”, grupę na facebooku zrzeszającą osoby będące na diecie Carnivore, a przede wszystkim pomagam ludziom w ich drodze do osiągnięcia optymalnego zdrowia. Poprzez przywracanie harmonii ciała i umysłu ze środowiskiem wprowadzam w remisję choroby chroniczne XXI wieku.

O prelegencie

Absolwent fizjoterapii na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu, osteopatii na Osteopathie Schule Deutschland i osteopatii sportowej na European Academy of Sport Osteopathy. Pasjonat zdrowego stylu życia, edukator, sportowiec amator, influencer.

O prelegencie

Z wykształcenia chemik. Od lat 90 pracujący z suplementami diety.

Członek założyciel Krajowej Rady Suplementów i Odżywek oraz Polskiego Towarzystwa Kosmetologicznego.

Autor artykułów w prasie na temat znaczenia Q10 dla zdrowia oraz wykorzystania go w badaniach naukowych.

O prelegencie

Ekspert od rytmu dobowego i wpływu światła na zdrowie. Od 7 lat pomaga ludziom zwiększyć poziom energii i lepiej spać. Jego doświadczenie opiera się na współpracy z ponad 400 osobami, które zmagały się z niskim poziomem energii i problemami hormonalnymi. Twórca pierwszych w Polsce okularów blokujących niebieskie światło oraz zdrowego oświetlenia EyeShield.

Opis prelekcji

Wraz z rozwojem technologii, zgromadziliśmy potrzebne nam dobra w domach i mieszkaniach, zapominając o Naszych biologicznych korzeniach. Dziś nie ma wątpliwości, że zdolność do zachowania najlepszej jakości życia i zdrowia człowieka, zarówno fizycznego, jak i psychicznego jest determinowana przebywaniem w naturze. Rozwój miast, zmiana środowiska pracy oraz stylu życia, które nastąpiły w ostatnich dekadach, zmniejszyły czas oraz częstotliwość kontaktu ze światem przyrody powodując, że ludzie pozostają w pomieszczeniach zamkniętych nawet przez 90% czasu w ciągu dnia. O kosztownych problemach i darmowych rozwiązaniach związanych z tą dysproporcją usłyszysz już niebawem w ramach konferencji BIOHACKING.

Opis prelekcji

Poznaj sekrety długowieczności i odkryj, jak cieszyć się zdrowiem i energią przez długie lata! Podczas wykładu zanurzymy się w najnowsze odkrycia naukowe, które pozwalają spowolnić procesy starzenia i poprawić jakość życia. Dowiesz się, jak dieta, ruch, zarządzanie stresem oraz regeneracja organizmu wpływają na Twoją przyszłość. Odkryj również, jak mikrobiota jelitowa i innowacyjne terapie, takie jak hiperbaria tlenowa, mogą wspierać Twoją drogę do długowieczności. Ten wykład to praktyczna dawka wiedzy i inspiracji dla każdego, kto chce świadomie zadbać o swoje zdrowie i cieszyć się życiem na pełnych obrotach!

O prelegencie

Biolog molekularny, popularyzator nauki, ekspert w dziedzinie regulacji ekspresji genów, członek Polskiego Towarzystwa Biochemicznego, maratończyk i kolarz amator.

Doświadczenie akademickie zdobywał w Programie Terapii Genowych Człowieka w jednej z 3 najlepszych szkół medycznych świata – Stanford School od Medicine (Kalifornia, USA), w Instytucie Biochemii i Biofizyki PAN w Warszawie oraz w Instytucie Biologii Molekularnej i Biotechnologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przez kilka lat pracował jako manager w działach medycznych firm farmaceutycznych, takich jak: Boehringer Ingelheim, UCB oraz Sanofi. Misją Łukasza jest popularyzacja nauki z zakresu zdrowia, długowieczności i biohackingu. Łukasz rozwija profil na Instagramie, prowadzi kanał naukowy Bio-portal na You Tube i blisko współpracuje z siecią klinik medycyny hiperbarycznej – Baromedical.

W tej ścieżce wystąpi jedynie 6 prelegentów i prelegentek, zapewniając wysoki poziom merytoryczny i przestrzeń na szczegółowe omówienie tematów.

Ze względu na kameralny charakter tej ścieżki liczba miejsc jest ograniczona.

Prelegentki i Prelegenci

Opis prelekcji

Odkryj, jak sztuczna inteligencja i zaawansowana segmentacja zmieniają email marketing. Pokażę, jak nowoczesne narzędzia personalizują treści, optymalizują działania i zwiększają zaangażowanie odbiorców, prowadząc do lepszych wyników i wyższej konwersji.

O prelegencie

Specjalizuję się w przekładaniu zaawansowanych strategii marketingowych na realne korzyści biznesowe. Jestem praktykiem. Współpracując z setkami klientów, zdobyłam dogłębną wiedzę o email marketingu, co dziś pozwala mi skutecznie edukować i inspirować użytkowników do pełnego wykorzystania marketing automation.

Dzięki doświadczeniu dziennikarskiemu tworzę angażujące treści, prowadzę webinary, warsztaty, podcasty i występuję na branżowych konferencjach, m.in. Future Lab Shoper i E-commerce na Warsztat. Zarządzam tymi inicjatywami w ścisłej współpracy z zespołem, dbając o ich efektywność i wysoką jakość.

O prelegentach

Hubert Olszowski
Od ponad dekady związany z branżą automatyzacji i e-commerce, z pasją do wdrażania innowacyjnych rozwiązań, które realnie usprawniają procesy biznesowe. Aktualnie pomaga wdrażać strategie Marketing Automation w największych firmach e‑commerce i B2C na całym świecie, równocześnie implementując zaawansowane rozwiązania AI. Praktyk nieustannie szukająca nowych sposobów na efektywne łączenie technologii z biznesem. Prywatnie entuzjasta ekstremalnych wyzwań sportowych, w których odnajduje okazję do przekraczania własnych granic i nieustannego rozwoju.

Paulina Wiesiołek

Managerka Marketingu w GetResponse, odpowiedzialna za klientów enterprise, z niemal 10-letnim doświadczeniem w branży. Specjalizuje się w marketingu B2B, email marketingu i automatyzacji, edukując firmy, jak skutecznie skalować swoje działania. Doświadczenie zdobywała w startupach typu SaaS i agencjach marketingowych. Prelegentka konferencji tj. I love marketing, Lunch z ecommerce oraz Ecommerce Challenge, uczestniczka międzynarodowych wydarzeń, takich jak WebSummit, GITEX czy Collision Conference. Prywatnie pasjonatka sportu i zdrowego odżywiania, zafascynowana technologią i jej wpływem na codzienność.

O Prelegentce

Projektantka prawna, szefowa kancelarii adwokackiej, właścicielka e-sklepu z prawem dimotely, założycielka startupu LegalTech – DITOR i uczestniczka program Famale Startup, Huge Thing.
Buduje świat, w którym technologia i dizajn pokazują, jak używać prawa na co dzień! Doradza w zakresie wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji zgodnie z prawem w organizacjach i prowadzi szkolenia w tym zakresie. Pokazuję, jak działać nie tylko w sposób bezpieczny, ale także prosty, skuteczny i innowacyjny.

O Prelegentce

Małgorzata jest CEO w Woodpecker.co, polskim startupie SaaS, który zdobywa większość swoich klientów na rynkach zagranicznych w ponad 80 krajach. Swoją przygodę z firmą zaczęła jako Junior Supporter i przez ponad osiem lat pełniła różne kluczowe role, m.in. Head of Product, Interim Manager oraz COO, pomagając w rozwoju i skalowaniu biznesu.
Małgorzata ma ponad 9 lat doświadczenia w B2B SaaS, jej pasją jest budowanie skalowalnych procesów go-to-market z udziałem cold emailingu, ze szczególnym naciskiem
na dostarczalność wiadomości. Prywatnie doktor nauk prawnych ze specjalizacją się w przetwarzaniu danych osobowych w SaaS oraz pasjonatka dalekiej północy.

O prelegencie

Trener, manager oraz konsultant z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Współtwórca wielu kampanii marketingowych nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Effie, Kreatura czy Mixx Awards. Co-founder FreshMaila – najpopularniejszego narzędzia do email marketingu w Polsce obecnie będącego częścią giełdowej spółki Vercom. Mówca na największych konferencjach branżowych w Polsce takich jak Infoshare, Forum IAB, I love marketing czy InternetBeta. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych – w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN – „E-marketing – pakiet startowy”. Wieloletni szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska. Autor podcastu Email [i] Marketing.

Opis prelekcji

Zbyt często obserwujemy, że nawet kluczowe e-maile nie docierają do odbiorców z różnych powodów, takich jak nieprawidłowe uwierzytelnienie czy niewłaściwe zarządzanie listą mailingową. Jeśli zrozumiesz, jak providerzy oceniają reputację nadawcy i zaczniesz stosować najlepsze praktyki, zmienisz te wyzwania w okazję do zwiększenia zaangażowania i budowy zaufania. Dostarczalność to strategia.

O Prelegentce

Katarzyna jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i od 2010 roku aktywnie działa w branży IT oraz nowych technologii. W firmie Vercom S.A., liderze rynku CPaaS w tej części Europy, zarządza usługą Email API, pomagając firmom optymalizować dostarczalność e-maili i wyprzedzać konkurencję w dynamicznie zmieniającym się świecie komunikacji cyfrowej.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w dziedzinie dostarczalności e-maili oraz dogłębnej wiedzy na temat technicznych i strategicznych aspektów komunikacji e-mailowej, Katarzyna poprowadzi Cię przez najważniejsze zagadnienia, które sprawią, że Twoje wiadomości zawsze dotrą do zamierzonej grupy odbiorców. Pracuje dla pracy dla największych marek ecommerce i retail, jak Rossmann, Modivo, Żabka, Allegro, czy Douglas.

Sprawdź bonusy
i wybierz bilet

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Premium

Standard

Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach

Materiały video z poprzedniej edycji konferencji WARTOŚĆ: 2100 zł

Materiały video z zakupionych dni z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Paczka konferencyjna

Wysokiej jakości bluza z eko bawełny

Wydzielone najlepsze miejsca na widowni

Udział w afterparty, 9.04.2025 Open bar dla uczestników WARTOŚĆ: 350 zł

Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu

Streszczenia prelekcji przygotowane przez AI

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl

Bilety jednodniowe Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

Liczba biletów: 25

1897 netto

Liczba biletów: 26

1497 netto

Liczba biletów: 32

1297 netto

Wyprzedane

Wyprzedane

Wyprzedane

Liczba biletów: 24

1897 netto

Liczba biletów: 28

1497 netto

Liczba biletów: 41

1297 netto

Pakiety Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

Liczba biletów: 1

4897 netto

Wyprzedane

Wyprzedane

Transmisja live
Jeśli kupisz pakiet standardowy lub VIP streaming, otrzymasz wszystkie bonusy związane z tym biletem. Pakiet VIP streaming nie obejmuje wstępu na afterparty.
Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

4897 netto

3397 netto

1897 netto

1297 netto

Szkolenia towarzyszące konferencji Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

970 netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Chcę otrzymać paczkę konferencyjną:

Dane do wysyłki paczki konferencyjnej:

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć format XX-XXX.
Wpisz miasto
Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Wolsztyńskiej 5 60-361 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności i Cookies oraz w Regulaminie.

Po rejestracji

1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.

3

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.

4

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.

5

Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.

6

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.

Dlaczego warto?

1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja

Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉

2
18-minutowe prezentacje

Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.

3
ZERO sprzedażowych prezentacji

Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.

4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji

Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu

5
Epickie Afterparty #ilovemkt

Impreza odbywa się po drugim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Marketing) – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

6
Edutainment w najlepszej formie

Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂

7
I Love Marketing loves eco!

Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ile osób pojawi się na konferencji!

8
Paczka konferencyjna

Osoby, które zakupiły bilet VIP otrzymają paczkę konferencyjną pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

9
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!

Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera, Macieja Kautza, który już 19 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

10
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów

Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce? 
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.

11
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku

Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂

12
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji

Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.

13
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy

Dla uczestników, którzy zakupili bilet premium i VIP przygotowaliśmy coś wyjątkowego: dostęp do zamkniętej platformy. Znajdziecie tam między innymi: kursy online, streszczenia książek, webinary z ekspertami, archiwalne wydania magazynu i wiele więcej.

We our Partners – Partnerzy XIX edycji

Partner główny

Partner strategiczny

Partner charytatywny

Partner strefy VIP

Partner afterparty

Partner przerwy kawowej

Partner transportowy

Partner strategiczny I Love PRO: seo&content

Partnerzy ECO

Partnerzy

Patroni medialni

FAQ

Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.

Osoby, które zakupiły bilet VIP – otrzymają paczkę tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.

Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.

Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.

 

Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.

 

Na fakturze widnieje nazwa biletu, rodzaj pakietu, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.

Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂