Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

marketerzy w social media

50 marketerów, których warto obserwować w social media w 2017 roku

Rozpoczynając swoją przygodę w branży marketingowej i na platformach społecznościowych, warto w pierwszej kolejności przewertować social media i zapoznać się z profilami znanych marketerów. Dlaczego? To właśnie oni często dzielą się swoją wiedzą i testują nowe rozwiązania. Dzięki temu osoba dopiero ,,raczkująca” w danej platformie społecznościowej może poznać cenny know-how! Zachęcamy do zapoznania się z naszą listą :)!

UWAGA – jeśli uważasz, że kogoś brakuje na tej liście, napisz to nam w komentarzu pod tym postem na Facebooku – osoby, które będą najczęściej wymieniane, dodamy do listy!

Zachęcamy również do obserwowania serwisu SprawnyMarketing.pl w Social Media

Sprawny Snapchat

periscope

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram

google-page

YouTube-page-001

Pinterest logo

slideshare

 

 

Poniżej przedstawiamy naszą osobistą listę polecanych profili (kolejność alfabetyczna):

Bartosz Berliński

berlinski

Facebook-page-001

twitter

instagram logo

google-page

Specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach), z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. Grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.

 

 

Jakub Biel

biel

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

Czarodziej od marketingu i PR. Współzałożyciel bloga o reklamie, mediach i nowych technologiach. Odpowiedzialny za działania marketingowe w firmie Solgaz, reprezentuje ją na rynku polskim i zagranicznym.

 

 

Rahim Blak

blak

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

google-page

YouTube-page-001

Ekstrawertyczny przedsiębiorca, zagorzały Instagrammer, aktywny Networker w social mediach. CEO i współzałożyciel click community – agencji social media oraz platformy aplikacji click apps. Koncentruje się na marketingu społecznościowym ze szczególnym naciskiem na social commerce i social CRM. Zajmuje się także tworzeniem startupów w modelu SaaS. Najnowszy startup edrone pozycjonuje jako „Pierwszy CRM dla e-commerce”. Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi, jest członkiem rady przedsiębiorców ASP w Krakowie, prowadzi zajęcia z e-marketingu i social media na MBA w Łodzi, Prelegent wielu konferencji. Uwielbia dzielić się wiedzą, czemu daje wyraz w swoich filmach z serii #ZrozumiećBiznes. Wierzy, że tworzenie Startupów jest sztuką.

 

 

Ola Budzyńska

budzynska

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

Pinterest logo

Naczelna Pani Swojego Czasu w Polsce. Uczy kobiety zarządzania sobą w czasie za pomocą webinarów i kursów online. Przeprowadziła już kilkadziesiąt webinarów, na które zapisało się 21 686 kobiet. Zbudowała 30 tysięczną społeczność Pani Swojego Czasu w Polsce. Nienawidzi mówić o sobie w trzeciej osobie i uważa, że kobiety zbyt rzadko wychodzą przed szereg i pokazują, co potrafią.

 

 

Maciej Budzich

budzich

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram

google-page

YouTube-page-001

Pasjonat i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Miałem okazję być uczestnikiem na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładam m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie, AGH w Krakowie na kierunku marketing internetowy.

 

 

Michał Cortez

cortez

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

google-page

Specjalizuje się w strategiach sprzedażowych dla marek i sklepów internetowych i optymalizacji projektow eCommerce (CRO, UX, SEM). Aktualnie zarządza kilkunastoosobowym departamentem eCommerce Strategy w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions i odpowiada za jakość zintegrowanych strategii eCommerce i eMerchandisingowych dla regionalnych i globalnych Klientów agencji (m.in. Procter & Gamble, GlaxoSmithKline, Microsoft, Mattel, MARS, Toyota).
Wczesniej wspoltworzyl m.in. najwiekszy polski projekt fashion eCommerce – answear.com czy kanal sprzedazy internetowej dla MIG Group (Sizeer, Timberland, 50style.pl).
Wykladowca akademicki, ex. demoscenowiec, z wyksztalcenia prawnik.

 

Jakub Cyran

cyran

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

Instagram-page-001

google-page

YouTube-page-001

Jakub Cyran to nagradzany prelegent i przedsiębiorca. Współautor książki Biblia eBiznesu 2, wykładowca na Politechnice Białostoskiej (studia podyplomowe, Marketing internetowy). A przede wszystkim praktyk. Rozwijał i zarządzał GO.PL sp. z o.o., które zdobyło nagrody w kategorii Innowacja roku oraz Narzędzie generujące sprzedaż (Ekomersy 2014 i 2015) oraz był finalistą konkursu Aulery (2015).

 

 

Monika Czaplicka

czaplicka Snap_Czaplicka

LinkedIn-page-001

Instagram-page-001

Pinterest logo

twitter

google-page

W branży social media od 10 lat. Pra­cuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klien­tów. Pro­wa­dzi fan­page “Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” oraz bloga czaplicka.eu. Jej debiu­tancka książka “Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” nakła­dem wydaw­nic­twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Podczas konferencji I love marketing otrzymała I miejsce (z 18) za najlepszą prelekcję głosami prawie 900 widzów zgromadzonych na sali oraz przed komputerami. Wykształ­ce­nie socjo­lo­giczne, zdo­byte w trak­cie stu­diów w Insty­tu­cie Socjo­lo­gii UW, umoż­li­wia jej ana­li­zo­wa­nie danych i obser­wo­wa­nie sieci z cie­ka­wej per­spek­tywy.

 

 

Joanna Czekaj

czekaj

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

W pracy zawodowej związana z SEM i analityką. Managing director w agencji SalesTube, gdzie odpowiada za zarządzanie agencją, jej rozwój w regionie CEE oraz poszerzanie portfolio klientów. Wcześniej współpracowała z największymi klientami Google. Zaangażowana również w rozwój przedsiębiorczych kobiet, pomaga jako mentor rozwijać startupy.

 

 

Paweł Danielewski

danielewski

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

google-page

YouTube-page-001

Założyciel Akademii Expertów, która promuje wideo z praktycznymi poradami dla marketingowców, pomagając im wygenerować wyższe wyniki sprzedażowe.

 

 

Katarzyna Dworzyńska

dworzynska

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

Właścicielka agencji PR Calling, skupionej wokół firm z branży #newtech, #martech i #fintech. Propagatorka crowdfundingu udziałowego w Polsce. Mentorka w programach akceleracyjnych dla startupów. Autorka wielu publikacji branżowych. Prelegentka. Blogerka. Na blogu www.dworzynska.com porusza tematy związane z szeroko rozumianym biznesem, komunikacją oraz technologiami. Wierzy, że nie ma rzeczy niemożliwych. W wolnych chwilach biega.

 

 

Tomasz Frontczak

frontczak

twitter

LinkedIn-page-001

Założyciel serwisu SprawnyMarketing.pl. Autor bestsellera “Marketing internetowy w wyszukiwarkach” (6000 sprzedanych egzemplarzy, Wydawnictwo Helion 2006), pierwszej na polskim rynku książki omawiającej kompleksowo zagadnienia SEM/SEO/PPC. Współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com. Jeden z 3 pierwszych w Polsce certyfikowanych  trenerów Google AdWords. Od 2014 roku zaangażowany w startup DietLabs, gdzie odpowiada za osiągnięcie dużej skali sprzedaży w Polsce i na rynkach zagranicznych poprzez e-marketing zorientowany na wykorzystywanie okazji.

 

 

Jacek Gadzinowski

gadzinowski

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

google-page

YouTube-page-001

Pinterest logo

Jeden z najpopularniejszych vblogerów w Polsce, jego kanał na YouTube zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Autor popularnej serii Wjazd na chatę, a także wielu projektów filmowychJego blisko 15-letnie doświadczenie w obszarze dziennikarstwa, publicystyki, negocjacji, handlu, a także marketingu i komunikacji, pozwoliły mu pracować dla dużych korporacji z różnych branży.

 

 

Marcin Gnat

gnat

  LinkedIn-page-001 Facebook-page-001 twitter

Autor inicjatywy czytelniczej na Facebooku „Przeczytam 52 książki w roku”, która w 2015 roku zaangażowała 102,5 tysiąca internautów, zaś w 2016 roku doczekała się drugiej, równie udanej edycji oraz nominacji do tytułu Kampanii Społecznej Roku. Promuje również aktywny tryb życia poprzez akcję – „100 treningów w 2016 roku” . W przeszłości dziennikarz Onetu, Interii, bloger NaTemat a także twórca agencji informacyjnej Blitznews.pl. W ostatnim czasie – specjalista od Content Marketingu i Social Media w firmach Brainly oraz Omni Finances.

 

 

Bartosz Góralewicz

goralewicz Snap_Goralewicz

Facebook-page-001

google-page

twitter

YouTube-page-001

LinkedIn-page-001

instagram logo

Bartek jest współzałożycielem agencji Elephate. Specjalizuje się w technicznym SEO. Cały wolny czas spędza na uczeniu SEO swoich dwóch małych córek.

 

 

Katarzyna Granops-Szkoda

granops

granops Facebook-page-001

google-page

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

Narratorka firmowych historii w SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com. Odpowiada za strategię content marketingową marki SprawnyMarketing.pl, prowadzi także konta portalu we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku – jeden z największych o tej tematyce w Polsce. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, publikowanych m.in. na portalu SprawnyMarketing.pl, Marketer+ czy NowoczesnaFirma. Od kilku lat doradza małym i średnim firmom, jak skutecznie promować się w social media. Swoją pasją do Social Media Marketingu i Content Marketingu dzieli się z uczestnikami autorskich szkoleń (szkoliła m.in. pracowników Quiosque, Urzędów Miast, TelePizza czy Virtualo).

 

 

Natalia Hatalska

hatalska

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

google-page

YouTube-page-001

Analityk trendów, założycielka i CEO instytutu badań nad przyszłością – infuture hatalska foresight institute. Autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki Cząstki przyciągania. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami.

 

 

Artur Jabłoński

jablonski

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

google-page

YouTube-page-001

Pracuje jako konsultant ds. e-marketingu. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie generujących leady i sprzedaż. Oprócz tego prowadzi szkolenia, doradza, wykłada.

 

 

Karol Jurga

jurga

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

Ściśle związany z dziennikarstwem, nowymi mediami i marketingiem internetowym. Swoją karierę rozpoczynał jako prezenter radiowy w Radio TokSport, był również założycielem sportowej agencji informacyjnej inSport. Obecnie odpowiedzialny za social media Grupy Medialnej AGORA.

 

 

Daniel Kędzierski

kedzierski

Facebook-page-001 google-page YouTube-page-001 Twitter-page-001

LinkedIn-page-001

Przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Tworzenie reklam lokalnych i niestandardowe formy rozliczeń na Facebook nie mają przed nim tajemnic, a w szczególności: Local Awareness, Custom Location Ads, Local Video Ads, Dynamic product Ads, Content manager, CPA, CPL, CPC, CPM, oCPM i inne. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.

 

 

Jacek Kotarbiński

kotarbinski

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

YouTube-page-001

google-page

Racjonalizuje procesy marketingu i sprzedaży, controllingu, zarządzania markami czy projektami marketingowymi. Pomaga w efektywniejszym zarządzaniu kosztami marketingu oraz zwiększeniu wartości i zyskowności firmy. Jego pasją jest marketing terytorialny i marketing wewnętrzny. Jest doktorantem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego (2011-2014), a tematem jego dysertacji jest efektywność marketingu średnich i dużych firm.

 

 

Artur Kurasiński

kurasinski

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

YouTube-page-001

Przedsiębiorca z 17-letnim doświadczeniem dotyczącym inwestycji i wspierania polskich startupów. Mentor licznych konkursów startupowych, bloger (AK74.pl), uczestnik konferencji oraz aktywny komentator branżowy. Współtwórca cyklu spotkań Aula Polska oraz nagród Aulery.

 

 

Kamil Kozieł

koziel

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

google-page

YouTube-page-001

Trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart oraz współwłaściciel Stand-up Polska i ORA-600.

 

 

Cezary Lech

lech

Snap_Lech Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

google-page

Pinterest logo

YouTube-page-001

Redaktor SprawnyMarketing.pl, autor wielu artykułów oraz prezentacji z zakresu pozycjonowania, pozycjonowania long tail a także innych aspektów marketingu w wyszukiwarkach. Współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się obsługą dużych podmiotów e-commerce, a także doradztwem w zakresie strategii obecności w internecie firm notowanych na warszawskiej giełdzie. Dyrektor marketingu MaxROY.com.

 

 

Maciej Lewiński

lewinski

twitter

LinkedIn-page-001