Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

marketerzy w social media

50 marketerów, których warto obserwować w social media w 2017 roku

Rozpoczynając swoją przygodę w branży marketinrgowej i na platformach społecznościowych, warto w pierwszej kolejności przewertować social media i zapoznać się z profilami znanych marketerów. Dlaczego? To właśnie oni często dzielą się swoją wiedzą i testują nowe rozwiązania. Dzięki temu osoba dopiero ,,raczkująca” w danej platformie społecznościowej może poznać cenny know-how! Zachęcamy do zapoznania się z naszą listą :)!

UWAGA – jeśli uważasz, że kogoś brakuje na tej liście, napisz to nam w komentarzu pod tym postem na Facebooku – osoby, które będą najczęściej wymieniane, dodamy do listy!

Zachęcamy również do obserwowania serwisu SprawnyMarketing.pl w Social Media

Sprawny Snapchat

periscope

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram

YouTube-page-001

Pinterest logo

slideshare

unnamed-3 google-page

 

Poniżej przedstawiamy naszą osobistą listę polecanych profili (kolejność alfabetyczna):

Bartosz Berliński

berlinski

Facebook-page-001

twitter

instagram logo

google-page

Specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach), z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. Grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.

 

 

Jakub Biel

biel

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

Czarodziej od marketingu i PR. Współzałożyciel bloga o reklamie, mediach i nowych technologiach. Odpowiedzialny za działania marketingowe w firmie Solgaz, reprezentuje ją na rynku polskim i zagranicznym.

 

 

Rahim Blak

blak

snap rahima blaka

Facebook-page-001

google-page

instagram logo

twitter

YouTube-page-001

LinkedIn-page-001

Ekstrawertyczny przedsiębiorca, zagorzały Instagrammer, aktywny Networker w social mediach. CEO i współzałożyciel click community – agencji social media oraz platformy aplikacji click apps. Koncentruje się na marketingu społecznościowym ze szczególnym naciskiem na social commerce i social CRM. Zajmuje się także tworzeniem startupów w modelu SaaS. Najnowszy startup edrone pozycjonuje jako „Pierwszy CRM dla e-commerce”. Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi, jest członkiem rady przedsiębiorców ASP w Krakowie, prowadzi zajęcia z e-marketingu i social media na MBA w Łodzi, Prelegent wielu konferencji. Uwielbia dzielić się wiedzą, czemu daje wyraz w swoich filmach z serii #ZrozumiećBiznes. Wierzy, że tworzenie Startupów jest sztuką.

 

 

Ola Budzyńska

budzynska

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

Pinterest logo

Naczelna Pani Swojego Czasu w Polsce. Uczy kobiety zarządzania sobą w czasie za pomocą webinarów i kursów online. Przeprowadziła już kilkadziesiąt webinarów, na które zapisało się 21 686 kobiet. Zbudowała 30 tysięczną społeczność Pani Swojego Czasu w Polsce. Nienawidzi mówić o sobie w trzeciej osobie i uważa, że kobiety zbyt rzadko wychodzą przed szereg i pokazują, co potrafią.

 

 

Maciej Budzich

budzich

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram

google-page

YouTube-page-001

Pasjonat i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Miałem okazję być uczestnikiem na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładam m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie, AGH w Krakowie na kierunku marketing internetowy.

 

 

Michał Cortez

cortez

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

google-page

Specjalizuje się w strategiach sprzedażowych dla marek i sklepów internetowych i optymalizacji projektow eCommerce (CRO, UX, SEM). Aktualnie zarządza kilkunastoosobowym departamentem eCommerce Strategy w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions i odpowiada za jakość zintegrowanych strategii eCommerce i eMerchandisingowych dla regionalnych i globalnych Klientów agencji (m.in. Procter & Gamble, GlaxoSmithKline, Microsoft, Mattel, MARS, Toyota).
Wczesniej wspoltworzyl m.in. najwiekszy polski projekt fashion eCommerce – answear.com czy kanal sprzedazy internetowej dla MIG Group (Sizeer, Timberland, 50style.pl).
Wykladowca akademicki, ex. demoscenowiec, z wyksztalcenia prawnik.

 

Jakub Cyran

cyran

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

Instagram-page-001

google-page

YouTube-page-001

Jakub Cyran to nagradzany prelegent i przedsiębiorca. Współautor książki Biblia eBiznesu 2, wykładowca na Politechnice Białostoskiej (studia podyplomowe, Marketing internetowy). A przede wszystkim praktyk. Rozwijał i zarządzał GO.PL sp. z o.o., które zdobyło nagrody w kategorii Innowacja roku oraz Narzędzie generujące sprzedaż (Ekomersy 2014 i 2015) oraz był finalistą konkursu Aulery (2015).

 

 

Monika Czaplicka

czaplicka Snap_Czaplicka

LinkedIn-page-001

Instagram-page-001

Pinterest logo

twitter

google-page

W branży social media od 10 lat. Pra­cuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klien­tów. Pro­wa­dzi fan­page “Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” oraz bloga czaplicka.eu. Jej debiu­tancka książka “Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” nakła­dem wydaw­nic­twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Podczas konferencji I love marketing otrzymała I miejsce (z 18) za najlepszą prelekcję głosami prawie 900 widzów zgromadzonych na sali oraz przed komputerami. Wykształ­ce­nie socjo­lo­giczne, zdo­byte w trak­cie stu­diów w Insty­tu­cie Socjo­lo­gii UW, umoż­li­wia jej ana­li­zo­wa­nie danych i obser­wo­wa­nie sieci z cie­ka­wej per­spek­tywy.

 

 

Joanna Czekaj

czekaj

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

W pracy zawodowej związana z SEM i analityką. Managing director w agencji SalesTube, gdzie odpowiada za zarządzanie agencją, jej rozwój w regionie CEE oraz poszerzanie portfolio klientów. Wcześniej współpracowała z największymi klientami Google. Zaangażowana również w rozwój przedsiębiorczych kobiet, pomaga jako mentor rozwijać startupy.

 

 

Paweł Danielewski

danielewski

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

google-page

YouTube-page-001

Założyciel Akademii Expertów, która promuje wideo z praktycznymi poradami dla marketingowców, pomagając im wygenerować wyższe wyniki sprzedażowe.

 

 

Katarzyna Dworzyńska

dworzynska

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

Właścicielka agencji PR Calling, skupionej wokół firm z branży #newtech, #martech i #fintech. Propagatorka crowdfundingu udziałowego w Polsce. Mentorka w programach akceleracyjnych dla startupów. Autorka wielu publikacji branżowych. Prelegentka. Blogerka. Na blogu www.dworzynska.com porusza tematy związane z szeroko rozumianym biznesem, komunikacją oraz technologiami. Wierzy, że nie ma rzeczy niemożliwych. W wolnych chwilach biega.

 

 

Tomasz Frontczak

frontczak

twitter

LinkedIn-page-001

Założyciel serwisu SprawnyMarketing.pl. Autor bestsellera “Marketing internetowy w wyszukiwarkach” (6000 sprzedanych egzemplarzy, Wydawnictwo Helion 2006), pierwszej na polskim rynku książki omawiającej kompleksowo zagadnienia SEM/SEO/PPC. Współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com. Jeden z 3 pierwszych w Polsce certyfikowanych  trenerów Google AdWords. Od 2014 roku zaangażowany w startup DietLabs, gdzie odpowiada za osiągnięcie dużej skali sprzedaży w Polsce i na rynkach zagranicznych poprzez e-marketing zorientowany na wykorzystywanie okazji.

 

 

Jacek Gadzinowski

gadzinowski

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

google-page

YouTube-page-001

Pinterest logo

Jeden z najpopularniejszych vblogerów w Polsce, jego kanał na YouTube zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Autor popularnej serii Wjazd na chatę, a także wielu projektów filmowychJego blisko 15-letnie doświadczenie w obszarze dziennikarstwa, publicystyki, negocjacji, handlu, a także marketingu i komunikacji, pozwoliły mu pracować dla dużych korporacji z różnych branży.

 

 

Marcin Gnat

gnat

  LinkedIn-page-001 Facebook-page-001 twitter

Autor inicjatywy czytelniczej na Facebooku „Przeczytam 52 książki w roku”, która w 2015 roku zaangażowała 102,5 tysiąca internautów, zaś w 2016 roku doczekała się drugiej, równie udanej edycji oraz nominacji do tytułu Kampanii Społecznej Roku. Promuje również aktywny tryb życia poprzez akcję – „100 treningów w 2016 roku” . W przeszłości dziennikarz Onetu, Interii, bloger NaTemat a także twórca agencji informacyjnej Blitznews.pl. W ostatnim czasie – specjalista od Content Marketingu i Social Media w firmach Brainly oraz Omni Finances.

 

 

Bartosz Góralewicz

goralewicz Snap_Goralewicz

Facebook-page-001

google-page

twitter

YouTube-page-001

LinkedIn-page-001

instagram logo

Bartek jest współzałożycielem agencji Elephate. Specjalizuje się w technicznym SEO. Cały wolny czas spędza na uczeniu SEO swoich dwóch małych córek.

 

 

Katarzyna Granops-Szkoda

granops

granops Facebook-page-001

google-page

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

Narratorka firmowych historii w SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com. Odpowiada za strategię content marketingową marki SprawnyMarketing.pl, prowadzi także konta portalu we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku – jeden z największych o tej tematyce w Polsce. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, publikowanych m.in. na portalu SprawnyMarketing.pl, Marketer+ czy NowoczesnaFirma. Od kilku lat doradza małym i średnim firmom, jak skutecznie promować się w social media. Swoją pasją do Social Media Marketingu i Content Marketingu dzieli się z uczestnikami autorskich szkoleń (szkoliła m.in. pracowników Quiosque, Urzędów Miast, TelePizza czy Virtualo).

 

 

Natalia Hatalska

hatalska

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

google-page

YouTube-page-001

Analityk trendów, założycielka i CEO instytutu badań nad przyszłością – infuture hatalska foresight institute. Autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki Cząstki przyciągania. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami.

 

 

Artur Jabłoński

jablonski

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

google-page

YouTube-page-001

Pracuje jako konsultant ds. e-marketingu. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie generujących leady i sprzedaż. Oprócz tego prowadzi szkolenia, doradza, wykłada.

 

 

Karol Jurga

jurga

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

Ściśle związany z dziennikarstwem, nowymi mediami i marketingiem internetowym. Swoją karierę rozpoczynał jako prezenter radiowy w Radio TokSport, był również założycielem sportowej agencji informacyjnej inSport. Obecnie odpowiedzialny za social media Grupy Medialnej AGORA.

 

 

Daniel Kędzierski

kedzierski

Facebook-page-001 google-page YouTube-page-001 Twitter-page-001

LinkedIn-page-001

Przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Tworzenie reklam lokalnych i niestandardowe formy rozliczeń na Facebook nie mają przed nim tajemnic, a w szczególności: Local Awareness, Custom Location Ads, Local Video Ads, Dynamic product Ads, Content manager, CPA, CPL, CPC, CPM, oCPM i inne. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.

 

 

Jacek Kotarbiński

kotarbinski

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

YouTube-page-001

google-page

Racjonalizuje procesy marketingu i sprzedaży, controllingu, zarządzania markami czy projektami marketingowymi. Pomaga w efektywniejszym zarządzaniu kosztami marketingu oraz zwiększeniu wartości i zyskowności firmy. Jego pasją jest marketing terytorialny i marketing wewnętrzny. Jest doktorantem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego (2011-2014), a tematem jego dysertacji jest efektywność marketingu średnich i dużych firm.

 

 

Artur Kurasiński

kurasinski

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

YouTube-page-001

Przedsiębiorca z 17-letnim doświadczeniem dotyczącym inwestycji i wspierania polskich startupów. Mentor licznych konkursów startupowych, bloger (AK74.pl), uczestnik konferencji oraz aktywny komentator branżowy. Współtwórca cyklu spotkań Aula Polska oraz nagród Aulery.

 

 

Kamil Kozieł

koziel

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

google-page

YouTube-page-001

Trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart oraz współwłaściciel Stand-up Polska i ORA-600.

 

 

Cezary Lech

lech

Snap_Lech Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram logo

google-page

Pinterest logo

YouTube-page-001

Redaktor SprawnyMarketing.pl, autor wielu artykułów oraz prezentacji z zakresu pozycjonowania, pozycjonowania long tail a także innych aspektów marketingu w wyszukiwarkach. Współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się obsługą dużych podmiotów e-commerce, a także doradztwem w zakresie strategii obecności w internecie firm notowanych na warszawskiej giełdzie. Dyrektor marketingu MaxROY.com.

 

 

Maciej Lewiński

lewinski

twitter

LinkedIn-page-001

google-page

Zajmuję się rozwiązywaniem problemów małych, średnich i dużych firm z Google AdWords i Google Analytics. Powołał go do tego… sam Google. Jest Certyfikowanym Trenerem, któremu gigant powierzył edukowanie agencji SEM w ramach projektu Akademia Google Partners oraz konsultowanie najtrudniejszych przypadków. Działa także w ramach Centrum Pomocy Google, a za merytoryczne wsparcie oficjalnego forum Google otrzymał tytuł Najlepszego Współtwórcy Forum Google. Co to dla Ciebie oznacza? Masz szansę obserwować osobę, która zna narzędzia Google jak własną kieszeń.

 

 

Mariusz Łodyga

lodyga

Facebook-page-001

twitter