Napisz do nas

Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

Jak-zdobyc-pierwszy-1000-fanów-na-Facebooku

[Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku?

,,Jak zdobyć pierwszych fanów na Facebooku” – to pytanie, które chyba najczęściej zadają nam fani SprawnegoMarketingu i uczestnicy naszych szkoleń z mediów społecznościowych. Odpowiadając na Wasze potrzeby, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie spotkania online, na którym krok po kroku omówiliśmy, od czego zacząć promocję swojej marki na największym portalu społecznościowym na świecie – w tym artykule znajdziesz nagranie z naszego webinaru :)

Warto dodać, że nie był to webinar tylko dla osób początkujących – bardzo często okazuje się bowiem, że prowadzimy już jakiś czas działania na Facebooku, ale nadal nie wykonaliśmy kilku podstawowych rzeczy,  które warto było zrobić na samym początku. A jak wiadomo ,,diabeł tkwi w szczegółach”, zatem często okazuje się, że uzupełnienie profilu o kilka drobnych rzeczy lub zmienienie/dodanie w nim pewnych elementów sprawia, że znacznie wzrasta zainteresowanie nim.

Mamy nadzieję, że znajdziecie w poniższym video wiele cennych informacji 🙂

Z poniższego nagrania dowiesz się:

  • Od czego zacząć promocję na Facebooku?
  • Jakie są skuteczne metody na pozyskanie pierwszych fanów?
  • Jak mądrze wykorzystać reklamy na Facebooku?
  • Jak wzbogacić swój fanpage, by był on bardziej atrakcyjny dla potencjalnych odbiorców?
  • A także poznasz praktyczne case study

Video:

Chcesz dowiedzieć się jeszcze więcej o promocji na Facebooku?

Zapraszamy na szkolenie „Facebook Marketing + Facebook Ads” – zobacz, czego się z niego dowiesz:

Więcej szczegółów i rejestracja:

Szkolenie Facebook Marketing


 Share sprawnymarketing

Katarzyna Granops-Szkoda

Narratorka firmowych historii w SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com. Odpowiada za strategię content marketingową marki SprawnyMarketing.pl , prowadzi także konta portalu we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku – jeden z największych o tej tematyce w Polsce. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, publikowanych m.in. na portalu SprawnyMarketing.pl, Marketer+ czy NowoczesnaFirma. Swoją pasją do Social Media Marketingu i Content Marketingu dzieli się z uczestnikami autorskich szkoleń (szkoliła m.in. pracowników Volvo, Procter & Gamble (Oral-B), L'Oréal, Quiosque, Urzędów Miast, TelePizza czy Virtualo).


  • Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Ciekawy filmik, trochę długi, więc na kilka razy go przy kawce musiałem obejrzeć :)

      Nie pamiętam, czy było wspomniane w nim aby się udzielać na fanpagach innych, podobnych tematycznie do naszego? U mnie to działa dosyć dobrze, jak widzę jakieś posty, na dużych fanpagach (300 000+) w których mogę jakąś ciekawostkę dodać, to to robię. Zauważyłem, że jak dodaję komentarz ze zdjęciem i jakimś ciekawym info, to czasami jest on lubiany kilkadziesiąt razy, co się przekłada na kilkunastu nowych fanów. Może nie jest to jakaś najskuteczniejsza metoda, ale jak się już przygotuje takie teksty ze zdjęciami raz, to później jest tylko kopiuj/wklej :)

      Właściwie, to chciałem zapytać, co sądzicie o kupowaniu zaproszeń do polubienia fanpagy?
      Wiadomo, że kupowanie 100, czy 1000 nowych i bezwartościowych fanów nie ma sensu. Ale często się spotykam z ofertami typu „Zaproszę 1000 swoich znajomych z Polski do polubienia Twojego fanpage”. Z takiego zaproszenia wpada mi średnio 20-35 osób i wydaje się, że są to osoby zainteresowane tematem.
      Z jednej strony, jakby ich tematyka fanpaga nie interesowała, to by nie przyjęły zaproszenia, z drugiej strony czasami się przyjmuje zaproszenia od znajomych, nawet jak nas to nie interesuje.
      Co o tym sądzicie, czy warto, czy raczej to może szkodzić? Pozdrawiam

      • Katarzyna Granops-Szkoda

        Dzięki Wojtek w takim razie za wytrwałość – cieszę się, że mimo tego, że na raty, udało się jednak obejrzeć :)

        Dokładnie, o komentowaniu dużych fanpage’y tylko wspomniałam, a to też bardzo fajna metoda – komentowanie postów na innych fanpage’ach o tej samej tematyce. A wiadomo – im większy fanpage, tym większe zasięgi, więc też potencjalnie więcej fanów dzięki nim możemy zdobyć. Pamiętajmy jednak, że na małych fanpage’ach czasami mogą być bardziej zaangażowani ludzie z naszej branży, więc generalnie najistotniejsze jest to, żeby ,,pokazywać się” w miejscach, które faktycznie czyta nasza grupa docelowa.

        Z kupowaniem zaproszeń bym uważała – tak jak mówisz, te osoby wcale nie muszą być zainteresowane, mogą po prostu ,,automatycznie” zatwierdzać zaproszenia od znajomych.

        Pozdrawiam :)

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *