Dlaczego KAŻDY przedsiębiorca i marketer powinien znać Google Ads?
Google w Polsce to 97% rynku wyszukiwarek. Jeżeli ktoś czegoś szuka, szuka w Google. Być może szuka Twojej firmy. Czy znajduje konkurencję? Nie pozwól na to! Naucz się korzystać z systemu Google Ads (dawniej: Google AdWords).
Możliwości Ads nie kończą się na wyszukiwarce. Co roku Google systematycznie rozszerza możliwości reklamowe. Dziś Google to także reklama w sieci reklamowej (banery i inne formaty możliwe do emisji na tysiącach stronach, od Onet.pl i WP.pl po niszowe blogi), na video (m.in. YouTube), na telefonach komórkowych i tabletach czy w poczcie elektronicznej (Gmail). To wszystko, połączone z zaawansowanymi metodami kierowania reklamy, oraz kampaniami remarketingowymi, będzie dostępne dla Ciebie po tym szkoleniu.
Chcesz dotrzeć do nowych klientów skutecznie i ekonomicznie, a starych zachęcić do ponownego zakupu? Zapewne tak! Dlatego przygotowaliśmy kompleksowe, 2-dniowe szkolenie z Google Ads (dawniej: AdWords). MaxROY.com został w 2008 roku pierwszym oficjalnym partnerem szkoleniowym Google i od tego czasu z zakresu Google Ads przeszkoliliśmy już 3937 osób.
Szkolenie Google Ads w Poznaniu prowadzi Bartosz Berliński. Szkolenia Ads w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku prowadzi Łukasz Chwiszczuk.
Szkolenia Ads PRO we wszystkich miastach prowadzi Łukasz Chwiszczuk.
Dlaczego Google Ads przełoży się na zyski?
Ciągle nieprzekonany o mocy Google w pozyskiwaniu klientów? Zobacz wywiad w TVN CNBC z Tomaszem Frontczakiem, certyfikowanym trenerem Google i współzałożycielem MaxROY.com. Przekonasz się, że warto zainteresować się Ads i jak najszybciej nabyć praktyczną wiedzę na szkoleniu.
Dlaczego ponad 3000 dotychczasowych uczestników zaufało prowadzącym?
Odpowiedź jest prosta: Tomasz i Bartosz to praktycy, którzy pragną dzielić się swoim doświadczeniem. Codziennie weryfikują swoją praktyczną wiedzę, pracując nad projektami klientów lub własnymi przedsięwzięciami ebiznesowymi, powstałymi na fundamentach MaxROY.com. Osobistą satysfakcję zapewnia im uśmiech na twarzach uczestników szkolenia, którzy wychodzą z głowami pełnymi pomysłów.
Jeśli chodzi o Google Ads nie jesteśmy jedyni… Ads posługują się przecież codziennie miliony firm na całym świecie. Jednakże na obszarze polskojęzycznego Internetu oferta MaxROY.com to unikalna oferta szkoleniowa dająca bezpośredni dostęp do praktycznego know-how osób odpowiedzialnych za promocję w wyszukiwarkach największych polskich marek internetowych, wsparta doświadczeniem akademickim.
Siłą MaxROY.com jest udane połączenie trzech różnych podejść do marketingu internetowego: analityczno-psychologicznego, giełdowo-rynkowego oraz naukowo-badawczego. Uczestnikom szkoleń gwarantuje to unikalną możliwość spojrzenia na AdWords z dowolnej preferowanej perspektywy.
Z zakresu Google Ads (dawniej: AdWords) przeszkoliliśmy 3937 osób! Mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Google Ads i Google Ads PRO ?
Natychmiast będziesz mógł zacząć korzystać z Google Ads i pozyskasz nowych klientów,
Dotrzesz przez wyszukiwarkę i sieć reklamową do osób zainteresowanych Twoją ofertą,
Znacznie poprawisz efektywność swoich działań w Internecie,
Unikniesz typowych błędów, straty pieniędzy i czasu.
Pełne prezentacje ze szkolenia w formie PDF, wysłane po szkoleniu na Twoją skrzynkę
Dzień 1
Google Ads powinna dobrze znać przynajmniej jedna osoba w firmie. Dotyczy to każdej firmy, dla której Internet jest lub będzie ważnym medium w pozyskiwaniu nowych klientów. Jeżeli chcesz:
dowiedzieć się, jak wykorzystać wyszukiwarki do zdobywania nowych klientów,
poznać platformę reklamową Google Ads,
poznać metody optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach,
zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę,
skorzystać z wiedzy praktyków marketingu w wyszukiwarkach,
zdobyć dodatkowe umiejętności, które staną się Twoją przewagą na rynku pracy,
… to jest to szkolenie jest dla Ciebie.
Pierwszego dnia poznasz wszystkie niezbędne informacje do tego, by rozpocząć swoje działania w programie reklamowym Google lub zoptymalizować już istniejące kampanie. Plan szkolenia ułożyliśmy tak, aby pokazać rozwiązania, które są skuteczne, a jednocześnie ich uruchomienie i późniejsze zarządzanie nie jest czasochłonne.
Poruszane są m.in. następujące zagadnienia: zasady rankingu reklam, wynik jakości, struktura kampanii i grup reklam, raportowanie, optymalizacja kampanii według celów, dopasowanie słów kluczowych, wprowadzenie do reklamy w sieci reklamowej GDN (Google Display Network). Znajomość ww. zagadnień umożliwia każdemu reklamodawcy efektywne wydawanie środków w Google Ads i sprawniejsze zarządzanie kampaniami.
Program 1 dnia szkolenia
Cele szkolenia: Umiejętność praktycznego wykorzystania Google Ads – wzrost efektywności działań w internecie, pozyskiwanie nowych klientów
10:00 – 11:00
Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach i Google Ads
Internet a reklama
Dlaczego wyszukiwarki, wyszukiwarki a użytkownik
Wyniki naturalne (organiczne) i płatne w wynikach wyszukiwania
Co to wszystko znaczy: SEM, SEO, PPC – uporządkowanie pojęć
Podstawy Google Ads: funkcje, zalety i ranking
Gdzie będzie ukazywać się moja reklama? Wyszukiwarka i sieć reklamowa Google
Pay Per Click – płać za kliknięcie, czyli opłaty za reklamę
Jak budowany jest ranking wyników płatnych w wyszukiwarce Google?
11:00 – 11:30
Ads w praktyce
Szybki start — jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut
Podstawowe wskaźniki
Nawigacja po koncie Ads
Płatności
11:30 – 11:45
Przerwa kawowa
11:45 – 13:15
Budowa kampanii reklamowych w Google Ads
Prawidłowa struktura konta Google Ads: kampanie, grupy, słowa kluczowe
Słowa kluczowe – dopasowanie słów kluczowych
Modyfikator dopasowania przybliżonego
Przygotowanie słów kluczowych
Przygotowanie reklamy, czyli copywriting reklam
Strona docelowa
Wynik jakości
Jak rozumieć statystyki opisujące kampanię i edycja ustawień
Bieżące zarządzanie: kompromis na linii czas i efekty
13:15 – 14:15
Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:15 – 14:45
Śledzenie rezultatów
Czym jest konwersja?
Śledzenie konwersji w Google Ads
Wykorzystanie Google Analytics do śledzenia efektywności kampanii w Internecie
14:45 – 15:45
Pierwsze kroki z optymalizacją
Po co optymalizujemy? Dla pieniędzy!
Pierwsze raporty
Tworzenie efektywnych tekstów reklamowych
Rozwijanie listy słów kluczowych
Zmiana dopasowania
Słowa negatywne
Raport skuteczności hasła
15:45 – 16:00
Przerwa kawowa
16:00 – 16:30
Optymalizacja kampanii
Co jest celem mojej kampanii?
Zwiększanie ilości konwersji
Zwiększanie ilości ruchu
Zwiększanie efektu brandingowego
16:30 – 17:15
Sieć Google – wyjście z reklamą poza wyszukiwarkę
Jak umieścić reklamę na dowolnej stronie?
Rodzaje reklamy w sieci Google
Reklamy kierowane na strony
Opłaty w modelu CPM i CPC
Kreator reklam graficznych
17:15 – 17:30
Pytania i odpowiedzi
Dzień 2
Google Ads PRO jest czymś więcej niż tylko kontynuacją dnia pierwszego, ponieważ otwiera wiele nowych wątków. Ten dzień przygotowaliśmy specjalnie dla wszystkich tych, którzy chcą nauczyć się skutecznie wykorzystywać wszystkie narzędzia reklamowe Google Ads.
Biorąc pod uwagę sugestie uczestników poprzednich szkoleń oraz uwzględniając najnowsze zmiany w Google Ads, przygotowaliśmy nową edycję szkolenia Ads PRO.
Jeżeli na co dzień nie zajmujesz się operacyjnie kampaniami, tylko nadzorujesz pracę innych, nauczysz się kontrolować, wymagać i wskazywać nowe kierunki rozwoju w marketingu internetowym.
Drugiego dnia na szkoleniu Ads PRO w przystępny sposób prezentujemy nowości w programie Ads, omawiamy zaawansowane elementy reklamy w wyszukiwarce, sieci reklamowej, YouTube oraz podpowiadamy, w jaki sposób skutecznie żonglować pełnymi funkcjami systemu i osiągać trwałą przewagę nad konkurencją.
Tego dnia dużo czasu poświęcamy sieci reklamowej oraz kampaniom video w YouTube. Zainteresowani zaawansowanymi elementami reklamy w wyszukiwarce nie będą zawiedzeni: rozbieramy na czynniki pierwsze Quality Score i sugerujemy bardziej zaawansowane struktury konta, praktycznie przedstawiamy reklamy mobilne i nowe typy rozszerzeń reklam.
YouTube Ads – czy wiesz, że w YouTube za pomocą Ads można pozyskać widza już za 4 grosze? Pokażemy Ci, jak to zrobić!
GSP (Gmail Sponsored Promotions/Ads) – czy wiesz, że możesz już reklamować się także na Gmailu i docierać w ten sposób do osób z list mailingowych konkurencji? Wykorzystuj strategię, o której mało marketerów jeszcze wie!
GDN ( Google Display Network) – reklamuj się nie tylko w wyszukiwarce, ale wykorzystuj też potencjał sieci partnerskiej Google, natywnego remarketingu Ads oraz innych metod kierowania (płeć, wiek, zainteresowania, tematy, słowa kluczowe, status małżeński)!
Reklamy wsparte Google+
Praktyczne wykorzystanie narzędzi Ads Editor oraz narzędzi automatyzujących (reguły automatyczne i skrypty)
Struktura rozbita na dwa konta i ułatwienia w mierzeniu konwersji
Struktura kampanii a sieci wyszukiwania i sieć reklamowa
12:30–13:15
Kampanie w sieci reklamowej Google
Różnice między kampaniami w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej
Nowy interfejs zarządzania kampaniami w sieci wyszukiwania
Metody kierowania w sieci reklamowej i różnice między nimi: strony docelowe, tematy, słowa kluczowe, remarketing
Jaki model opłaty wybrać: CPC, CPA, CPM?
Formaty reklam – jak wybrać najkorzystniejszy?
Jak stworzyć reklamę graficzną bez grafika?
Względny CTR
13:15–13:30
Remarketing w Google Ads – potężne narzędzie śledzenia użytkowników
Zasady tworzenia kampanii remarketingowych
Partyzanckie kampanie remarketingowe
RLSA – remarketing w wyszukiwarce
Remarketing w YouTube
13:30–14:15
Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:15–15:00
Reklama video w obrębie YouTube
Jak wykorzystać potencjał YouTube?
Kierowanie reklam w YouTube i panel zarządzania reklamami video
InStream i InDisplay – różnice i potencjał formatów
15:00–15:30
Gmail Sponsored Promotions! Reklama w Gmailu
Wprowadzenie do GSP
Zasady kierowania reklam w Gmailu
Zasady tworzenia jednostek reklamowych
15:30–16:00
Zainspiruj się! Strony docelowe i copywriting
Ćwiczenie z copywritingu: Swiss Army Knife
Przykłady reklam graficznych na różnym etapie wabienia klienta
Przykłady inspirujących stron docelowych oraz powiązanych z nimi reklam
16:00–16:15
Przerwa kawowa
16:15–16:30
Ads Editor
Wprowadzenie i najważniejsze funkcje
Dokonywanie masowej ilości zmian
Szybkie budowanie struktury konta w Ads Editor
Ads Editor + Arkusz kalkulacyjny
16:30–17:00
Reguły automatyczne
Konfiguracja reguł automatycznych Ads
Reguły automatyczne, które zaoszczędzą twój czas
17:00–17:30
Panel dyskusyjny
Na który dzień szkolenia mam się wybrać?
Zdecydowanie polecamy wybranie pakietu 2 dni szkolenia. Pomijając aspekt cenowy (pakiet jest najkorzystniejszy), tylko wtedy zyskasz pełnię praktycznej wiedzę, a my będziemy usatysfakcjonowani tym, że uzyskasz przewagę nad swoją konkurencją.
Jeżeli jesteś na stanowisku kierowniczym, zarządzasz pracą innych i wyznaczasz cele, najwięcej inspiracji uzyskasz drugiego dnia. Natomiast po pierwszym dniu szybko zweryfikujesz, czy zasoby alokowane są prawidłowo, a praca wykonywana zgodnie z dobrymi praktykami. Możesz pominąć dzień pierwszy, jeżeli przy wszystkich poniższych zdaniach, napiszesz TAK:
Wiem, jaki działa ranking reklamy i rozumiem jego składowe: AdRank = QS x MaxCPC
Rozróżniam dopasowania słów kluczowych i wiem, kiedy stosować [], a kiedy ++
Potrafię budować strukturę konta dopasowaną do intencji
Wiem, kiedy dodawać nową grupę, a kiedy kampanię
Sprawdzam Raport wyszukiwanych haseł i wiem, jak go użyć do optymalizacji
Analizuję Wyniki jakości moich słów kluczowych oraz Współczynnik udziału w wyświetleniach na poziomie kampanii
Mierzę konwersję i mikrokonwersje
Potrafię stworzyć wyróżniającą się reklamę wraz z odpowiednimi rozszerzeniami
Wiem, czym charakteryzuje się reklama w sieci reklamowej i jak stworzyć samodzielnie banery w kreatorze
Do zobaczenia na 2 dniach szkolenia Ads
Pamiętaj, nawet najlepszy materiał online nie zastąpi kontaktu na żywo z doświadczonym trenerem i grupą innych uczestników szkolenia. To najlepsze środowisko do zdobywania inspiracji i natychmiastowego weryfikowania swoich pomysłów.
Szkolenia poprowadzą:
Bartosz Berliński (Poznań)
Specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach), z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. Grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.
Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych.
W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych.
Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.
Łukasz prowadzi szkolenia Ads w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu oraz szkolenie Google Ads PRO we wszystkic miastach.
Wiedza ze szkolenia Google Ads (AdWords) jest wykorzystywana w m.in. następujących firmach:
Z zakresu Google Ads (dawniej AdWords) przeszkoliliśmy już 3913 osób! Mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce. Zobacz opinie uczestników:
"Szkolenie spełniło wszelkie oczekiwania. Duża ilość materiału zaprezentowanego w trakcie całego dnia nie nuży dzięki sposobom wypowiedzi prowadzącego. Po kursie człowiek wychodzi bez wątpliwości do tego, co usłyszał, ani jak zaprezentowaną wiedzę wykorzystać. "
Łukasz Wojnowski
MediaGroupWW
"Szkolenie bardzo rzeczowe. Trenerzy bardzo sympatycznie, konkretnie i rzeczowo przekazują swoją wiedzę, podają wiele fajnych przykładów, aby lepiej można było zrozumieć treść. Polecam"
Barbara Guzanek
Symag Sp. z o.o.
"Jako osoba, która wcześniej miała już do czynienia z systemem Google Adwords oceniam szkolenie na ocenę bardzo dobrą. W ciągu jednego dnia przypomniane mi zostały wszystkie podstawowe funkcjonalności systemu wraz ze wskazaniem nowych sposobów/pomysłów na prowadzenie reklam."
Dominika Kaczmarczyk
-
"Profesjonalnie, przystępnie i miło. Praktyczne podejście do zagadnień. Optymalny stosunek teorii do praktyki. Cenne wskazówki i przede wszystkim wyczuwalna duża chęć podzielenia się sprawdzonymi rozwiązaniami. Zarządzenie czasem podczas dwóch dni szkolenia- idealne."
Barbra Tereszko
Project Manager
"Tego oczekiwałam - duża dawka informacji poparta odpowiednimi przykładami. Szkolenie już od pierwszych godzin pozwoliło na wpisanie w mój plan pierwszych punktów do optymalizacji moich reklam Adwords."
Natalia Aleksandrowicz
pracownik
"Szkolenie wyczerpujące temat. Fachowe udziela odpowiedzi na wszelkie pytania zadawane przez uczestników. Prowadzący szkolenie widać, że nie tylko posiadają gruntowną wiedzę, ale także podchodzą do tematu z pasją."
Aneta Klebba
Key Account Manager
"Szkolenie ciekawe, inspirujące, przystępne dla laika, który wcześniej nie miał do czynienia z Google Adwords. Zachęca do działania :)"
Paulina Sobik
Decora SA
"Bardzo fajne nowe narzędzia uzyskane na szkoleniu na pewno pozwolą na szybką weryfikacje strony oraz zwiększenie ruchu na stronie."
Paweł Nowobilski
Kierownik
"Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Dla osoby, która do tej pory mało korzystała z Adwords, wydaje się ono bardzo dobrą opcją na naukę."
Tomasz Biegun
Project Manager
"Szkolenie mi się bardzo podobało. Dużo praktycznych wskazówek od doświadczonego praktyka. Dzięki temu szkoleniu, zapewne uda nam się uniknąć wielu błędów i pułapek, w które pewnie wpadlibyśmy przygotowując kampanie reklamowe "w ciemno". "
Katarzyna Khanna
Regional Director
"Szkolenie od początku do końca było poprowadzone bardzo profesjonalnie, ale bez niepotrzebnego "spinania się". Każdy mógł zadawać w dowolnym momencie pytania, trenerzy chętnie pracowali na przykładach uczestników. Polecam mocno. "
Joanna Stefaniak
Specjalista ds. marketingu
"Szkolenie inspirujące i bardzo ciekawe. Nowe zagadnienia i możliwości z których nie do końca zdawałam sobie sprawę. W moim przypadku wiedza do wykorzystania przy weryfikacji pracy agencji. "
Dagmara Starobrat
Marketing Manager
"Od strony merytorycznej, szkolenie było świetnie przygotowane. Trenerzy mieli bardzo dobry kontakt z grupą, a grupa była bardzo dociekliwa :) Dużym plusem, jest to, że swoją wiedzę przekazywali nam praktycy."
Kamila Sączawa
-
"Szkolenie na wysokim poziomie. Bardzo dużo wiedzy teoretycznej. Praktyczne wskazówki, ciekawostki i porady. Jestem zadowolona. Ugruntowałam swoją dotychczasową wiedzę o Adwords. A drugi dzień szkolenia pozwolił mi zaimplementować nowe pomysły w życie zawodowe."
Klaudia Andrzejewska
z-ca kierownika ds. marketingu
"Szkolenie było bardzo przydatne dla osób dopiero zaczynających pracę z Google Adwords jak i dla odświeżenia niektórych zagadnień. Dla mnie przydatną rzeczą było na pewno pokazanie struktury konta reklamowego, doboru słów skluczowych jak i optymalizacja kampanii. Szkoleniowcy byli kompetentni i rzeczowi. "
Milena Getek
Marekting Manager
"Świetne szkolenie zarówno dla amatora, jak i kogoś, kto rozpoczął już swoją przygodę z AdWords. Bardzo przyjazna atmosfera :-) Przy okazji dziękuję Prowadzącym - Panowie chylę czoła, najwyższy poziom profesjonalizmu, aż chce się do Was wrócić, by poznać jeszcze więcej."
Katarzyna Gocka
-
"Otrzymaliśmy mnóstwo przydatnych i ciekawych informacji, które na pewno znajdą zastosowanie w pracy przy kampaniach AdWords - jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, pomimo, że naturalnie są rzeczy, których na razie nie będę mogła wykorzystać."
Agata Pikulska
SEM Specialist
"Bardzo dobre szkolenie, nawet jako osoba na co dzień niekorzystająca z usług pokazanych na szkoleniu i nie mająca zielonego pojęcia o nich zrozumiałem jak działa system AdWords :) jeśli będę prowadził kampanię w internecie na pewno skorzystam z wiedzy zdobytej na szkoleniu."
Tomasz Barański
-
"Bardzo dobre szkolenie, nawet jako osoba na co dzień niekorzystająca z usług pokazanych na szkoleniu i nie mająca zielonego pojęcia o nich zrozumiałem jak działa system AdWords :) jeśli będę prowadził kampanię w internecie na pewno skorzystam z wiedzy zdobytej na szkoleniu."
Paweł Bartczak
student
"Szkolenie zostało bardzo profesjonalnie przygotowane. Treści merytoryczne były dobrze dostosowane do poziomu grupy. Najbardziej istotne jest praktyczne podejście prowadzących do tematu. Bez problemu dało się odczuć, iż nie są oni zwykłymi teoretykami i mogą podzielić się własnymi doświadczeniami z grupą. Z chęcią uczestniczyli w dyskusjach podczas przerw, co osobiście bardzo cenię. "
Zuzanna Król
BCT incentive Incentive Specialist
"Dziękuję za inspirujące szkolenie, poparte wieloma przykładami "live". Z AdWords mam do czynienia od niespełna 3 miesięcy, uczestniczyłam w dwóch częściach szkolenia i w każdej wiedza była przystępnie i w sposób całkowicie zrozumiały przedstawiona oraz omówiona na konkretnych przykładach."
Jolanta Oleszko-Przybylska
Koordynator Projektów
"Bardzo dobre, treściwe i konkretne szkolenie bez lania wody. Widać kompetencję prowadzących, którzy kładli nacisk na najistotniejsze i najbardziej praktyczne elementy."
Maciek Krawczyk
-
"Szkolenie bardzo dobre merytorycznie, duża dawka wiedzy podana w przystępny sposób. Sympatyczni prowadzący nieunikający dodatkowych pytań i odpowiedzi."
Karolina Jakubiczka-Costanzo
Laris Hotels Group ; E- commerce&Marketing Manager
"Bardzo pomocne i rzeczowe. Wszelkie zagadnienia, jakie były poruszane na szkoleniu, bardzo mi pomogły. "
Rudolf Guzik
Best Wear, Przedstawiciel handlowy
"Szkolenie zostało przeprowadzone sprawnie i interesująco. Duży plus!"
Radosław Pyka
Sagier, Grafik
"Uważam to za niezbędnik. Przydatne, niekoniecznie łatwe, wymagające praktykowania. Jestem bardzo zadowolona!"
Marta Ostapiec
Urząd Miasta Kołobrzeg Gł. specjalista ds promocji
"Bardzo pomocne szkolenie, pokazujące jak niesamowitym i potężnym narzędziem jest Google AdWords :) Bardzo dziękuję za wspaniałe szkolenie !"
Mateusz Markuszewski
Pracownik IT
"Konkretne i rzeczowe. Omawiane metody wykładane były w sposób jasny i prosty. Zdecydowanie było warto."
Piotr Slonina
PCC Rokita, specjalista ds. marketingu
"Chciałem podziękować Tomaszowi Frontczakowi oraz Bartkowi Berlińskiemu za świetne szkolenie AdWords oraz Adwords Pro, które odbyło się we Wrocławiu. Widać było ogromną wiedzę i doświadczenie. Pozdrawiam
"
Mateusz Kuchciński
"Dostałem to, czego chciałem, a nawet jeszcze więcej. Przed szkoleniem myślałem w kategoriach "obniżyć koszty reklamy", teraz to zupełnie inny wymiar, bardziej w kierunku jakości reklam i ruchu, trafiania do właściwych użytkowników Internetu, mojego targetu, bez niepotrzebnej walki o niskie cpc. Myślę, że będę miał lepszych i bardziej zadowolonych klientów. "
Michał Kukla
KuklaMarketing właściciel
"Bardzo dobre merytoryczne szkolenie. Widać praktyczną wiedzę prowadzącego oraz świetne przygotowanie. Tomasz dobrze radzi sobie z interakcją z uczestnikami, nie zbywa trudnych pytań, podaje mnóstwo przykładów z różnych branż. Na szkoleniu jest sporo "mięcha" oraz praktycznych wskazówek, jaką taktykę / strategię wybrać, jakich opcji lepiej nie wdrażać. Polecam każdemu, kto poszukuje dobrego szkolenia z zakresu Google AdWords. "
Piotr Kasperczak
Business Development Manager
"Widać, że prowadzący znają się na zagadnieniu. Ogólnie szkolenie uważam za bardzo wartościowe. Osoby, które nigdy nie miały do czynienia z Adwords mogły mieć problemy z nadążeniem.
Warto się jednak zastanowić nad lepszym oddzieleniem modułów teoretycznych (koncepcyjnych) do praktycznych.Niby było to zrobione, ale można lepiej. Materiały (slajdy) powinny być przesłane przed szkoleniem - żeby można było na nich notować. Część praktyczna - na koncie adwords - powinna być robiona wolniej, żeby każdy u siebie mógł wyklikać. Tak widziałbym idealne szkolenie w tym zakresie."
Paweł Nowak
-
Tak było na poprzednich szkoleniach Google Ads (AdWords)
Mimo że nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji, ponieważ limit miejsc może skończyć się nawet na tydzień przed szkoleniem. W przypadku wpłaty na 1 do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia, prosimy przynieść dowód wpłaty za udział w danym szkoleniu.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na szkolenia to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawny.marketing oraz pod numerem 519 183 555.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu PayU oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. W mailu znajdziesz również fakturę proformę.
Należy zapisać się przez formularz na stronie sprawnymarketing.pl/szkolenia wpisując dane osobowe oraz, w przypadku rejestracji pracowników, dane do faktury.
Na fakturze widnieje nazwa szkolenia, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.