


Poznań, 29-30 października 2025
- Cena od 997 PLN
- 4500+ uczestników, 100+ wystawców
- Międzynarodowe Targi Poznańskie
Ceny rosną już za:
Krótko o festiwalu i dlaczego Poznań…
Przy okazji jubileuszowej XX edycji konferencji przenosimy I ❤️ Marketing & Technology do stolicy Wielkopolski, a oficjalnym gospodarzem wydarzenia będzie miasto Poznań! 🐐 Tym razem łączymy formaty konferencyjne, szkoleniowe i targowe, a wszystko po to aby przekazać jeszcze wiedzy i zagwarantować jeszcze lepszy networking! 🚀
Widzimy się 29-30 października na Międzynarodowych Targach Poznańskich w Poznań Congress Center, w tym także i jedynej w swoim rodzaju Sali Ziemi!
Na uczestników czeka 6 konferencji tematycznych i 2 otwarte sceny, które dostarczą najnowszej wiedzy, inspiracji i praktycznych wskazówek od najlepszych ekspertów branży.
Zorganizujemy również 3 strefy EXPO: marketing & e-commerce, HR oraz praca & edukacja. Ta edycja to krok milowy dla wydarzenia – większa przestrzeń, tysiące uczestników, wspaniali partnerzy i ogrom wiedzy!

Kliknij i sprawdź agendę każdego z dni
Szkolenie AI dla Marketingu

Wyprzedź swoją konkurencję dzięki wykorzystaniu AI w marketingu!
Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na 2023 rok.
Jedno jest pewne: sztuczna inteligencja to technologia, której nie możesz zignorować, jeśli nie chcesz, aby Twoja konkurencja zostawiła Cię w tyle!
Dlatego właśnie stworzyliśmy pierwsze w Polsce szkolenie z AI marketingu, dzięki któremu to Ty wyprzedzisz swoich rywali!
Szkolenie z wykorzystania AI w marketingu – wiedza, którą musisz zdobyć
Szkolenie AI dla marketingu jest intensywnym jednodniowym programem dla pracowników branży marketingowej, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności i poznać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej pracy. Szkolenie skupia się na czterech głównych obszarach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jest to:
Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.
Czego dokładnie Cię nauczymy?
- Jak wykorzystywać narzędzia do wyboru słów kluczowych, optymalizacji treści i monitorowania wyników.
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do analizy danych i dostosowywania treści do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
- Jak za pomocą AI tworzyć i edytować obrazy, muzykę i materiały wideo.
W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania uczestników – dzięki temu będziesz mieć okazję, aby omówić problem na przykładzie konkretnego zagadnienia czy problemu pojawiającego się w trakcie Twojej codziennej pracy.
Program szkolenia
AI dla marketingu
Cele szkolenia: spełnienie marzenia marketera! – umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji pracy
Zakres szkolenia: narzędzia AI dla marketingu
Forma merytoryczna: szkolenie z elementami warsztatu
Materiały: prezentacja szkoleniowa
Prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak
10:00 – 10:30 Wprowadzenie do AI w marketingu
• Definicja AI i jej zastosowań w marketingu
• Omówienie potencjalnych korzyści i wyzwań związanych z wykorzystaniem AI w marketingu
• Rzeczywistość prawna
10:30 – 11:45 Content i SEO
• Pomysły i wytyczne na treść
• Pisanie artykułu na podstawie ramy/szkieletu
• Jak uatrakcyjnić artykuł, czyli o sile podsumowań i FAQ
• Jakie treści wychodzą najlepiej z AI writerów?
• O jakości contentu AI słów kilka
• Czy Google wie, która treść została napisana przez AI?
• Optymalizacja w wyszukiwarce z wykorzystaniem AI
• Granica AI – gdzie powinien włączyć się człowiek i w jakim stopniu możemy zawierzyć botom?
11:45 – 12:00 Przerwa kawowa
12:00 – 13:00 Sprzedaż/komunikacja na sterydach
• Personalizacja maili i komunikacji
• Coldmailing, czyli jak zaangażować przyszłego klienta
• Chatboty, czyli jak odpowiadać klientom nawet nie będąc online
• Możliwości na usprawnienie procesów sprzedażowych
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:30 Wykorzystanie AI w tworzeniu i edycji obrazów
• Poznanie narzędzi i technologii umożliwiającej tworzenie i edycję obrazów z wykorzystaniem AI (m in. Midjourney, DALL·E 2)
• Zapoznanie się z funkcjonalnościami poszczególnych narzędzi, przykłady ich zastosowania oraz poznanie ich możliwości
• Tworzenie oraz edycja obrazów za pomocą poznanych narzędzi
15:30 – 16:15 Tworzenie i edycja muzyki z wykorzystaniem AI
• Poznanie różnych możliwości, jakie daje wykorzystanie AI w tej dziedzinie, takie jak np. automatyczne generowanie kompozycji, korekcja dźwięku, tworzenie nowych brzmień
• Omówienie konkretnych przykładów zastosowania AI w tworzeniu i edycji muzyki
16:15 – 16:30 Przerwa kawowa
16:30 – 17:15 Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem AI
• Pokazanie, jak AI może ułatwić i usprawnić proces tworzenia i edycji materiałów wideo
• Omówienie różnych możliwości: tworzenie wideo na podstawie tekstu, automatyczne tworzenie napisów, automatyczna korekcja koloru
17:15 – 18:00 Pytania i odpowiedzi
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.
Szkolenie Jak pisać teksty, które sprzedają
Na szkoleniu poznasz metody copywritingu i zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych
John Caples w książce ,,Sztuka reklamy”, uznawanej przez wielu za Biblię Copywritingu, udowadniał, że tekst w reklamie jest równie ważny jak grafika – nie przekonamy klienta do zakupu samym zdjęciem produktu i kilkoma zdawkowymi informacjami obok niego. Niestety, dziś często zapominamy o tej podstawowej zasadzie, pokładając całą nadzieję na sprzedaż w ciekawie przygotowanej grafice.
Paweł Tkaczyk pokaże Ci, jak sprzedawać słowem i przede wszystkim – jak robić to dobrze.
Czego konkretnie się nauczysz?
- Sprawdzonych modeli perswazyjnych. Od AIDA (która ma już swoje lata) przez „od… do… w…” aż po ramki aspiracyjne. Pokażę Ci, jak zbudować personę i jaka jest najważniejsza umiejętność dobrego copywritera.
- Procesu pisania. Często mamy problem, żeby wpaść na pomysł, bo używamy niewłaściwych narzędzi lub procesów. Porozmawiamy o trzech etapach procesu pisania i optymalnych narzędziach.
- Połączenia tekstów z procesem decyzyjnym. Rozpoznanie, przypisanie do kategorii, afekt emocjonalny, rozróżnienie, obiekcje, sprzedaż. W każdym są inne techniki pisania.
Szkolenie prowadzi Paweł Tkaczyk
Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Program szkolenia
- Cele szkolenia: umiejętność tworzenia dobrych tekstów, które wpływają na sprzedaż
- Zakres szkolenia: copywriting sprzedażowy
- Formy merytoryczne: szkolenie połączone z warsztatami
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Paweł Tkaczyk
9:30 – 11:15 Sprzedaż słowami – co tak naprawdę chcesz osiągnąć?
11:15 – 11:30 Przerwa kawowa
11:30 – 12:30 Jaki powinien być dobry tekst?
12:30 – 13:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
13:15 – 14:30 Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków
14:30 – 15:30 Dobre praktyki. Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter?
15:30 – 15:45 Przerwa kawowa
15:45 – 16:30 Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem?
Więcej szczegółów o szkoleniu oraz trenerze na stronie szkoleń.

Szkolenie pomoże Ci zrozumieć specyfikę poszczególnych portali, poznać skuteczne typy contentu, efektywne ustawienia reklam i poznać narzędzia do spięcia całego ekosystemu.
- Szkolenie zaczniemy od omówienia podstawowej rzeczy: STRATEGII. Dzięki temu dowiesz się, jakie kanały wybrać do danej grupy docelowej, nauczysz się określać jej specyfikę i na tej podstawie dobierać odpowiednie treści. Wszystko na podstawie konkretnych danych analitycznych.
- W kolejnym kroku omówimy ALGORYTMY, czyli to, co sprawia, że pewne treści zyskują niesamowitą popularność, podczas gdy inne umykają uwadze użytkowników. Dowiesz się wszystkiego o tym, jak stworzyć skuteczny CONTENT do każdego popularnego kanału social media.
- Następnie przejdziemy przez MODERACJĘ. W tym segmencie omówimy jak komunikować się z odbiorcami i reagować na kryzysy.
Poznasz też garść narzędzi przydatnych w codziennej pracy marketera.
- Na deser zostawiliśmy nie mniej ciekawą część social mediów — promocję i REKLAMY PŁATNE.
Dowiesz się wszystkiego o ustawianiu skutecznych kampanii na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze.
Szkolenie prowadzi Artur Jabłoński
Niekwestionowany ekspert mediów społecznościowych, właściciel agencji digitalk, autor jednego z najpopularniejszych blogów o tematyce marketingowej, a także newslettera i podcastu “Konkretnie o marketingu”.
10:00-11:30 STRATEGIA
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 13:15 KOMUNIKACJA
13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:15 MODERACJA
15:15 – 15:30 Przerwa kawowa
15:30 – 17:00 PROMOCJA
17:00 – 18:00 Q&A
Więcej szczegółów o szkoleniu oraz trenerze na stronie szkolenia
Agenda I ❤️ marketing

Rejestracja | EXPO | Networking

Maciej Kautz
Rozpoczęcie konferencji

Owner
jakubbiel.pl
Jakub Biel
Kreatywny marketing w 2026 – co jeszcze działa i dlaczego?
O prelegencie
Niestandardowe kampanie robił już w kosmosie, Telegazecie, TikToku, Tinderze, a nawet na Pornhubie. O tym wszystkim opowiada na konferencjach, uczelniach i w kreatywnym newsletterze. Od 2020 roku pracuje zdalnie i mieszka w różnych szalonych miejscach, ostatnie dwa to Azerbejdżan i Kazachstan.

Trenerka Public Speaking
kotowskakama.pl
Kama Kotowska
Mów tak, żeby słuchali.
Opis prelekcji
Jeśli myślisz, że techniki ze sceny działają tylko na konferencjach – mam dla Ciebie złą i dobrą wiadomość. Złą: tracisz potencjał. Dobrą: w 18 minut pokażę Ci, jak metody, które rozgrzewają sale pełne ludzi, mogą zwiększyć Twoją sprzedaż, ułatwić zdobywanie klientów i sprawić, że każde spotkanie – od pitcha po wideocall – będzie działało na Twoją korzyść.
O Prelegentce
Od ponad 8 lat związana z branżą kreatywną. Prelegentka, trenerka, wykładowczyni.
Ekspertka Behavior-Led Marketingu, który łączy kreatywność z analityką behawioralną i pracą z danymi.
Jako entuzjastka Content i Growth Marketingu stawia przede wszystkim na nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowanie strategii kreatywnych. Mówi o sobie Creative MacGyver.

Strateg marki
brandoholik.pl
Maciek Sznitowski
4 Drogi Strategiczne → Prosta mapa dla zagubionych marek.
Opis prelekcji
Wciąż mnóstwo marek brnie w strategię „najwyższa jakość w atrakcyjnej cenie”, która przestała działać chyba jeszcze zanim Polak został papieżem. Powodem jest po prostu brak lepszego pomysłu na pozycjonowanie oferty na rynku. Tradycyjne narzędzia i metody niewiele pomagają, dlatego pokażę Wam prosty framework 4 opcji strategicznych, który szybko Wasz marketing z tej pułapki wyciągnie.

CEO
Miler Spirits & Style
Tomasz Miler
Jak rosnąć dzięki większej liczbie powtórzeń, czyli o wpływie zdyscyplinowanego działania na skuteczność marketingu.
O prelegencie
Przedsiębiorca stojący za markami Miler Menswear, Miler Spirits, Krest i M Publishing. Ekspert w komunikacji i jeden z wiodących twórców w obszarze męskiej elegancji w Polsce. Skutecznie łączy świat klasycznej mody męskiej z nowoczesnym marketingiem treści skupiając wokół siebie zaangażowaną społeczność i osiągając realne wyniki biznesowe.

Przerwa | EXPO | Networking

Founder
PrezART
Kamil Kozieł
Temat zostanie podany wkrótce.

CEO
HappyContent | Hola Cuba
Barbara Stawarz-Garcia
Temat zostanie podany wkrótce.

Email Marketing Expert
Paweł Sala
Temat zostanie podany wkrótce.

Przerwa | EXPO | Networking

CEO
Very Human Services
Wojciech Ławniczak
Gwarancja – do bramy, a potem się nie znamy, czyli kilka refleksji o marketingu po sprzedaży.
Opis prelekcji
Wciąż zaskakująco wiele firm inwestuje całą energię w pozyskanie klienta, zapominając o tym, że dziś klienta trudniej pozyskać, natomiast bardzo łatwo stracić. Tymczasem to po transakcji przychodzi moment prawdy – klient testuje, ocenia, dzieli się opinią – i podejmuje decyzję, czy Ci zaufa na dłużej … albo nigdy więcej.
W prezentacji „Gwarancja – do bramy, a potem się nie znamy” podzielę się kilkoma refleksjami o tym, dlaczego marketing after-sales jest dziś ważniejszy niż kiedykolwiek i jak kilka prostych patentów może naprawić więcej niż kampania za milion.
O prelegencie
Od dwudziestu lat realizuje projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Pracuje z korporacjami, firmami właścicielskimi i instytucjami jako doświadczony moderator procesów innowacyjnych i projektant usług. Jeden z pionierów service design thinking w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services – agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.

Szkoleniowiec LEGO® SERIOUS PLAY®
Play in DNA & Janina Daily
Janina Bąk
Temat zostanie podany wkrótce.
O Prelegentce
Trenerka biznesowa, statystyczka i influencerka. Założycielka dwóch marek, które mają rozbawiać – Janina Daily i Play in DNA. Szkoli niemal 100 firm rocznie z kompetencji przyszłości, m.in. kreatywności, analityki i wystąpień publicznych. Metodą LEGO® SERIOUS PLAY® pomaga zespołom i organizacjom przebudować biznes za pomocą… klocków LEGO. Szkoliła takie firmy jak: Google, META, Spotify Sweden, Deloitte, czy Netflix.

Trener, Konsultant
maciejlewinski.pl
Maciej Lewiński
„Kto zjadł mój klik? Śledztwo analityczne z Poznania” (czyli jak analizować dane, gdy użytkownicy nie wchodzą na stronę).
Opis prelekcji
Jeszcze niedawno cała droga klienta kończyła się na Twojej stronie. Dziś – coraz częściej kończy się… zanim tam dotrze.
Zero-Click Marketing, odpowiedzi AI, treści na platformach społecznościowych – to wszystko sprawia, że ruch na stronach spada, a w GA4 zaczyna być ciszej niż na rynku w Poznaniu o 6 rano.
W tej prezentacji pokażę: dlaczego coraz mniej klików wpada do analityki, jak radzić sobie z analizą, gdy danych jest mniej, niż byśmy chcieli, co zmienić w podejściu do pomiaru i raportowania, żeby dalej podejmować trafne decyzje.
Będzie trochę śmiechu, trochę strachu, dużo konkretów i – tradycyjnie – odrobina cynamonki. Z Poznania. Bez lukru. Z pełnym zanurzeniem w dane.

Przerwa | EXPO | Networking

Radca prawny
tomaszpalak.pl
Tomasz Palak
Nie naruszAI prawa marketingiem.
Opis prelekcji
Oczywiście, oto wygenerowany na podstawie tytułu trzyzdaniowy opis prelekcji: Prelekcja „Nie naruszAI prawa marketingiem” wprowadzi uczestników w aktualne zagadnienia związane z prawnymi aspektami stosowania sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych. Wyjaśnione zostaną najczęstsze pułapki prawne, na jakie mogą natrafić marketerzy, korzystając z AI w praktyce. Uczestnicy dowiedzą się także, jak stosować narzędzia AI w sposób etyczny i zgodny z prawem, by budować zaufanie konsumentów i uniknąć problemów prawnych.

Prelegent/ka NIESPODZIANKA

Strateg marki
MIDEA
Paweł Tkaczyk
Nieuczciwa przewaga. Czyli jak wyróżnić się w świecie, w którym jest za dużo treści?
Opis prelekcji
UGC to, UGC tamto. Produkujesz treści jako twórca lub jako marka. Jeszcze rok temu te treści zapewniłyby ci sukces a teraz? Nie jest dobrze i nie będzie lepiej. Na szczęście jest TA JEDNA RZECZ.

Panel dyskusyjny

Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Agenda I ❤️ e-commerce

Rejestracja | EXPO | Networking

Rozpoczęcie konferencji

CEO Owner
Art-S
Paweł Chodkiewicz
Exodus z Allegro. Mocny hype na Temu, TikTok Shop, AliExpress. Rynek w rozsypce? Idealne warunki, żeby zbudować przewagę. Gdy jedni tracą, inni zarabiają.
Opis prelekcji
2025 to najbardziej zaskakujący i nieprzewidywalny rok w historii polskiego e-commerce jednak… najbardziej spokojny z tych, które nadchodzą. Allegro drożeje, sprzedawcy szukają alternatyw, a na scenę wchodzą zarówno Chińczycy jak i lokalni gracze. Pokażę Ci jak w tym chaosie z głową skalować biznes marketplace i nie zgubić rentowności. Bez owijania w bawełnę i sponsorowanych treści – sama prawda, konkrety i liczby.
O prelegencie
Praktyk, krytyk, racjonalista – bez cierpliwości do sponsorowanych treści. Zarządza jednymi z największych zespołów marketplace w Polsce, w tym sprzedażami na Allegro, Amazon, Temu, Aliexpress i wszystkimi europejskimi platformami cross-border. Założyciel i CEO grupy consultingowej ART-S, wyspecjalizowanej w strategiach sprzedaży na platformach handlowych. Wcześniej jako CMO nadzorował wyniki takich marek jak Tania Książka, Bee.pl czy Pako Lorente. Jego cel jest niezmienny: rentowność, skalowanie z głową i pełna kontrola nad kosztami, bo biznes bez tego to droga do frustracji.

CEO
Satisfly
Marek Kich
#ŻadnychNiespodzianek: Jak rosnąć i nie dać się przerosnąć?
Opis prelekcji
Gdzie najczęściej „cieknie” przy skalowaniu e-Commerce?
Wszystko da się zasypać kasą, ale najczęściej nie warto.
Narzędzia, które możesz zacząć używać od jutra.
O prelegencie
Związany z e-Commerce od ponad 12 lat. Zaczynał jako programista, później sam prowadził projekty wdrożeniowe, a teraz jako CEO agencji Satisfly, pomaga swoim klientom sięgać po więcej w sprzedaży elektronicznej. Wdrażał platformy e-Commerce B2B/B2C dla takich marek jak Volcano, Clarena czy Briju. Przez lata zebrał całkiem sporą wiedzę i doświadczenie, którą dzieli się w autorskim podcaście Sztuka E-Commerce.

Team Manager
BaseLinker Sp. z o.o.
Łukasz Wyglądała
Temat zostanie podany wkrótce.
O prelegencie
Ekspert w budowie i skalowaniu e-commerce oraz sprzedaży internetowej. Od lat pomaga firmom zwiększać przychody i efektywność dzięki automatyzacji procesów oraz wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Specjalizuje się w projektowaniu rozwiązań, które łączą wiele kanałów sprzedaży w spójny ekosystem, upraszczają obsługę klienta i eliminując wąskie gardła operacyjne.
Swoje doświadczenie rozwijał m.in. w Base.com gdzie pracuje obecnie i piastuje rolę Team Managera – Base.com to wiodąca platforma integrująca sklepy internetowe, marketplace’y, systemy ERP i rozwiązania logistyczne w jeden spójny system zarządzania sprzedażą. Dzięki temu doświadczeniu wie, jak tworzyć rozwiązania, które stają się centralnym elementem infrastruktury e-commerce, pozwalając firmom skutecznie skalować działalność i optymalizować procesy.

Digital Marketing Manager
YES Biżuteria S.A.
Robert Górski
Jak skalować kampanie performance?
Opis prelekcji
Jaki KPI przyjąć i dlaczego tylko ten jest obiektywny? Optymalna struktura kampanii w Google Ads i kontach reklamowych Social Ads.
O prelegencie
Digital Marketing Manager w YES Biżuteria S.A.. Od 8 lat specjalizuje się w performance marketingu i analityce.

Przerwa | EXPO | Networking

Business Development Manager Poland
TEMU
Paweł Wyrwas & Piotr Dalak
Od mitu do faktów: co naprawdę działa w modelu Local to Local na TEMU w EU.
Opis prelekcji
W świecie e-commerce łatwo ulec złudzeniu, że wystarczy wrzucić ofertę na platformę i czekać na sprzedaż. Rzeczywistość jest bardziej złożona – szczególnie gdy mówimy o marketplace, który daje dostęp do ponad 100 milionów aktywnych klientów w Europie i rośnie o 65% rok do roku.
Podczas tej prelekcji opowiemy, jak wygląda praca ze sprzedawcami na TEMU na rynkach Eurpoejskich – bez lukrowanych obietnic, za to z konkretnymi case’ami i wskazówkami z pierwszej linii. Uczestnicy dowiedzą się m.in.: jak prosto można powielać oferty z jednego rynku na 22 dostępne dla polskich sprzedawców, jakie są tajniki zwiększania ruchu na wystawianych ofertach – od tytułów, przez materiały wizualne, aż po strategie promocyjne, co naprawdę napędza nasz algorytm pozycjonowania i jak wykorzystać to na swoją korzyść oraz jak wygląda realne wsparcie współpracy – bez ticketów i automatycznych odpowiedzi, za to z zespołem ludzi, którzy codziennie walczą o ciągły wzrost sprzedaży.
O prelegencie
Doświadczeni specjaliści ds. handlu z wieloletnią historią pracy w branży internetowej. Posiadają umiejętności w zakresie sprzedaży detalicznej i hurtowej, zarządzania kategoriami detalicznymi oraz relacjami z przedsiębiorstwami.

Founder
Kiszone Specjały
Bartosz Jurga
Content is king. Autentyczność is queen. Skaluj bez ściemy i korpobudżetu.
Opis prelekcji
Pokażę kulisy: co działało w Kiszone Specjały (i czemu), a co nie, jakie treści naprawdę robią robotę oraz i jak to wszystko przekłada się na sprzedaż. Bez bełkotu – tylko konkrety i case’y do wdrożenia u siebie. Jeśli chcesz budować markę, która przyciąga ludzi jak magnes – wpadaj.
O prelegencie
Ex-programista, który od 6 lat prowadzi Kiszone Specjały, gdzie dba o rozwój głównie poprzez e-commerce. Propaguje supermoce kiszonek i zdrowy styl życia w mediach społecznościowych.

Panel dyskusyjny

Przerwa | EXPO | Networking

Data engineer & analyst
Analityczny
Matusz Muryjas
Temat zostanie podany wkrótce.
O prelegencie
Pomagam firmom uporządkować analitykę i rozwiązać problemy z danymi. Jestem konsultantem i freelancerem, wspieram organizacje we wdrażaniu hurtowni danych, konfiguracji narzędzi analitycznych, tworzeniu dashboardów i wizualizacji danych.
Specjalizuję się w Google Cloud Platform (BigQuery) oraz w pracy z Google Analytics, Google Tag Manager i Looker Studio. Prowadzę warsztaty i występuję na konferencjach. Rozwijam resilo data warehouse – narzędzie dla e-commerce, które pomaga uruchomić hurtownię danych w chmurze Google.

E-commerce Director
Komputronik S.A.
Karol Tokarski
Dane to nie strategia – śmierć dashboardu, narodziny decyzji. Jak dane mogą wreszcie działać?
Opis prelekcji
1. Dane są wszędzie, ale czy faktycznie pomagają podejmować decyzje, czy tylko mnożą kolejne dashboardy?
2. Pokażę, dlaczego raporty nie są strategią i jak unikać pułapki „mierzenia dla mierzenia”.
3. Nie wykresy a proces, w którym dane stają się, paliwem realnych działań jest kluczowy.
4. Przedstawię przykłady firm, które porzuciły obsesję dashboardów na rzecz decyzji zmieniających wyniki.
O prelegencie
Doświadczony profesjonalista z bogatym doświadczeniem w zakresie e-commerce, marketingu cyfrowego oraz analityki. Entuzjasta rozwoju biznesu online poprzez planowanie strategiczne, analizę danych oraz wykorzystanie narzędzi i metodologii analitycznych. Wcześniej pracował w dziale analiz Allegro a obecnie odpowiada za e-commerce w Komputronik S.A.

Właściciel agencji
vSprint
Paweł Mielczarek
Cóż szkodzi obiecać – przepis na katastrofę w e-commerce.
Opis prelekcji
Założę się, że nie wiesz, jak naprawdę wycisnąć maksimum ze sprzedaży online. Przebodźcowany darmowymi artykułami i filmikami, wciąż tkwisz w miejscu, a lukrowane case studies konkurencji sprawiają, że pytasz sam siebie: „Co robię nie tak?”.
Pokażę Ci, jak nie dać się wciągnąć w reklamowy rollercoaster i gdzie kończy się „optymalizacja”, a zaczyna bezsensowne przepalanie budżetu na reklamowym ognisku.
Będzie o ads’ach, agencjach (czyli jak rozpoznać, czy masz do czynienia z partnerem w sukcesie, czy tylko widzem z popcornem i źródłem faktur) oraz absurdach, które zrozumie tylko ktoś z branży e-commerce.
Dorzucę też garść sprawdzonych tipów – działają nawet wtedy, gdy algorytm ma wyjątkowo zły dzień.
O prelegencie
Entuzjasta sprzedaży na marketplace’ach, praktyk e-commerce i założyciel agencji vSprint. Ekspert w zakresie strategii sprzedaży i optymalizacji procesów e-commerce. Twórca kursu SzkolenieAllegro.pl oraz autor bestsellerowej książki „Vademecum allegrowicza”. Zwolennik sprzedaży opartej na danych, automatyzacji i długofalowej strategii. Wspiera firmy w budowaniu skalowalnych modeli biznesowych oraz zwiększaniu zysków na marketplace’ach.

Chief Executive Officer
FOTC
Paweł Rybak
Za kulisami e-commerce: Prawda o danych i AI, której nikt Ci nie powie. Jak 25 lat doświadczeń w digitalu kształtuje autentyczną wizję AI.
Opis prelekcji
Wszyscy mówią o AI, ale czy wiesz, co naprawdę dzieje się za kulisami największych wdrożeń w Polsce? To nie magia, to solidne dane i ciężka praca. Jako szef firmy wdrażającej najbardziej zaawansowane projekty AI i chmury obliczeniowej, widziałem wszystko: od obiecujących startupów po gigantów, którzy potykają się na podstawach.
W mojej prelekcji podzielę się prawdą o AI, o której nikt nie chce mówić: bez strategii opartej na danych, nawet najbardziej wyrafinowane narzędzia są bezużyteczne. To spojrzenie to efekt 25 lat doświadczenia w digitalu – od promowania małych sklepików internetowych po zarządzanie największą w Polsce platformą e-commerce SaaS, a teraz wdrażanie przełomowych rozwiązań Cloud/Data/AI dla największych ecommerce w Polsce i nie tylko.
Przyjdź po praktyczne, autentyczne spojrzenie na technologię, które pomoże ci uniknąć kosztownych błędów i wykorzystać sztuczną inteligencję do budowania realnej wartości dla Twojego biznesu. Czas porzucić puste obietnice i zmierzyć się z rzeczywistością.

Przerwa | EXPO | Networking

Prelegent NIESPODZIANKA

SEO Manager Performance Team
x-kom
Natalia Paciorek & Aleksandra Gacek
AI, czy mnie widzisz, czy mnie słyszysz?
Opis prelekcji
Wyszukiwarki AI zmieniają zasady gry: użytkownicy chcą odpowiedzi tu i teraz – bez klikania i bez szukania. Co to oznacza dla SEO i UX? Nowe algorytmy i nowe nawyki, które wymagają nowych taktyk zdobywania widoczności i konwersji. Z perspektywy SEO Managerki i UX Designerki z x-komu pokażemy, jak budować obecność online w świecie, w którym to narzędzia takie jak ChatGPT czy Perplexity decydują, kogo widać – a kogo nie.

Panel dyskusyjny

Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Agenda I ❤️ HR

Rejestracja | EXPO | Networking

Rozpoczęcie konferencji

Ekspertka Concordia Design
Pilotki Zmian
Agnieszka Pełka-Szajowska
Nowa rola HR AI
Opis prelekcji
HR zawsze był blisko człowieka. Dzisiaj, gdy AI staje się codziennością w organizacjach, pojawia się pytanie: jak ewoluuje rola HR?
Może okazać się, że to właśnie HR ma unikalną meta-kompetencję, by stać się “architektem myślenia” w organizacji – przewodnikiem, który pomaga lepiej rozumieć procesy myślowe, uczyć jak podejmować lepsze decyzje i efektywnie współpracować (także z kolejną inteligencją w zespole – tą sztuczną).
Przyjrzymy się temu, jak podejść do “myślenia” i podejmowania decyzji – zarówno przez ludzi, jak i algorytmy. Jak rozpoznawać wzorce, które czasem nas ograniczają. Oraz jak budować kulturę, gdzie krytyczne myślenie staje się naturalną częścią pracy.
Zabierzesz konkretne narzędzia do nowej roli HR w świecie, gdzie liczy się jakość myślenia – ludzkiego i “tego z promptem”.
O Prelegentce
Pomaga liderom i zespołom “pomyśleć inaczej” by zobaczyć więcej, rozwiązywać sprawniej i decydować lepiej. Jest edukatorką i przewodniczką po praktycznych metodach boostujących jakość myślenia m.in. krytycznego myślenia, inwentyki & creative problem solving, decision thinking (+AI) i uczących się zespołach.
Psycholog społeczna i praktyk biznesu (na koncie m.in. nagroda SUPERBRANDS).
Współpracuje z HR i liderami/liderkami oraz zespołami, prowadzi szkolenia i edukuje, tworzy metody i programy rozwojowe. Autorka biznesowych narzędzi rozwojowych i edukacyjnych.

Konsultant
gojtowska.com
Maja Gojtowska
Dlaczego budując doświadczenia kandydatów Twoja firma spłaca dług, którego nie zaciągnęła
Opis prelekcji
W świecie, gdzie rynek pracy coraz bardziej przypomina rynek konsumencki, firmy muszą stawić czoła zjawisku, którego często nie zauważają: długowi emocjonalnemu. Długowi, którego nie zaciągały świadomie, ale który spłacają każdego dnia, gdy kandydaci wychodzą z procesów rekrutacyjnych z poczuciem ignorancji, niepewności lub frustracji. W wystąpieniu wyjaśnię dlaczego doświadczenie kandydata o nie tylko HR-owy slogan, ale narzędzie do budowania przewagi biznesowej. Dowiesz się, jak nieprzemyślane procesy rekrutacyjne potrafią generować koszt: wizerunkowy, operacyjny i finansowy oraz jak go świadomie ograniczać, zamieniając każdą interakcję z kandydatem w inwestycję w markę pracodawcy.
O Prelegentce
Maja Gojtowska – wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Obserwatorka trendów HR, konsultantka, facylitatorka, trenerka, prowadząca szkolenia i webinary. Autorka dwóch HR-owych bestsellerów książkowych „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?” oraz „Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem”.

Założycielka i Prezeska
HR Hints
Róża Szafranek
Jak być sprawiedliwym i uczciwie zarządzać, gdy „robisz w ludziach” i każdy jest inny?
O Prelegentce
Założycielka i prezeska HR Hints. Liderka i ekspertka w dziedzinie efektywności organizacyjnej na styku rynek-biznes-ludzie. Autorka Culturivy®, metody zwiększania efektywności organizacji poprzez układanie, mierzenie i organizowanie obszaru ludzkiego, która została sprawdzona w 250+ firmach w Polsce, Europie oraz Stanach Zjednoczonych i wydana w formie książki, która swoją premierę miała w 2023 w Stanach. Jej firma HR Hints pomaga organizacjom osiągać cele biznesowe, dzięki dobrze zrekrutowanym i efektywnie zarządzanym ludziom.
Róża jest mentorką w InCredibles, programie mentorskim Sebastiana Kulczyka oraz w międzynarodowych akceleratorach i organizacjach m.in. Founder Institute, 1871 Chicago, P33 Chicago, TechRise i mHUB Chicago. Prowadzi podcast “Ludzie z pracy”, ponieważ uważa, że spędzamy w pracy za dużo czasu, aby się wzajemnie nie rozumieć.
Jedna ze 100 Kobiet 2022 roku według Forbesa, 23 Kobiet na 2023 rok według My Company oraz 100 najbardziej inspirujących kobiet środowiska startupowego CEE według Vestbee.

Przerwa | EXPO | Networking

Chief Executive Officer
Qodeca sp. z o.o.
Katarzyna Krupińska-Obel
Feedback, który zmienia ludzi – nie tylko ich oceny.
Opis prelekcji
Czy feedback naprawdę rozwija ludzi? Czy tylko wypełnia tabelki w HR-owych systemach?
Ta prelekcja zaczyna się od jednego zdania, które usłyszała sama prelegentka – i które zmieniło jej podejście do relacji w pracy. Bo feedback to nie „mówienie prawdy”. To dzielenie się wpływem, jaki mamy na siebie nawzajem.
Z tej sesji wyjdziesz z trzema uniwersalnymi zasadami, które możesz wdrożyć jeszcze dziś – niezależnie od tego, czy jesteś liderem, rekruterem, specjalistą czy po prostu człowiekiem w relacji z innymi ludźmi.
Będzie o emocjach, narzędziach, ale przede wszystkim: o odwadze. Bo feedback nie zmienia ludzi sam z siebie.
Zmienia ich dopiero wtedy, kiedy zaczyna się od prawdziwego „zależy mi”.
A zakończenie tej prelekcji… może zaskoczyć nie tylko Ciebie, ale też ją samą.
O prelegencie
CEO Qodeca – firmy technologicznej wspierającej rozwój produktów z obszaru well-beingu i digital health. Zbudowała swoją ścieżkę kariery przechodząc przez stanowiskaHRBP, CHRO i CMO, co dziś pozwala jej łączyć perspektywę marki, strategii, komunikacji i kultury organizacyjnej w jednym spójnym podejściu do zarządzania.
Wierzy, że to, jak rozmawiamy w firmach, ma realny wpływ na wyniki – i na ludzi. Od lat projektuje procesy rozwojowe, kultury feedbackowe i programy przywódcze, które działają nie tylko na poziomie PowerPointa.
Prowadzi Space for Change – markę rozwojową dla liderów, którzy chcą działać z głową i z sercem. Pracowała m.in. dla Philip Morris, Warty, PKO BP, OLX i wielu innych organizacji – od dużych struktur po startupy w fazie wzrostu. Była członkinią zarządów EMCC Poland i IIBA Poland Chapter, współorganizowała konferencje branżowe i prowadziła wykłady na uczelniach biznesowych.

Trener, Konsultant
HR espresso
Jarek Jarzębowski
Od pomysłu do wdrożenia – AI w HR krok po kroku.
Opis prelekcji
AI w HR to nie chwilowa moda. Podczas mojego wystąpienia pokażę, jak przejść z fazy „słyszałem, że to działa” do działającego rozwiązania, które realnie pomoże Ci oszczędzić czas i przyspieszyć działanie. Dowiesz się, od czego zacząć, kiedy w głowie mamy tylko chaos oraz jak praktycznie wdrażać AI w HR na trzech poziomach. Z prelekcji wyjdziesz z konkretną checklistą działań do wdrożenia.

Konsultantka i ekspertka
paulinamazur.com
Paulina Mazur
Personalizacja doświadczeń — choć jej wszyscy pragniemy, nadal w nią nie umiemy.
Opis prelekcji
Wszyscy tego chcemy. Żeby ktoś nas zauważył, dostrzegł, co dla nas ważne, spojrzał na nas nie przez pryzmat stanowiska, a po prostu człowieka — w rekrutacji i w pracy, z naszymi potrzebami, motywacjami, ale i ograniczeniami.
Mówimy o personalizacji doświadczeń, inspirujemy się marketingiem, który od lat „szyje na miarę”. Ale w HR to nie jest takie proste. Bo gdy próbujemy „personalizować”, okazuje się, że łatwiej nam grupować, niż naprawdę słuchać.
Co stoi nam na przeszkodzie w zrozumieniu innych?
Dlaczego tak chętnie segmentujemy pracowników, grupujemy kandydatów, stereotypizujemy pokolenia?
I przede wszystkim — czy możemy coś z tym zrobić?
To konkretna lekcja o tym, co buduje, a co psuje relacje, o roli HR w kształtowaniu doświadczeń pracowników — i o tym, dlaczego moja „normalność” tak często wydaje się lepsza niż twoja.
O Prelegentce
Ekspertka HR (human relations), specjalizująca się z zagadnieniach dot. komunikacji i współpracy międzypokoleniowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli konsultanta, szkoleniowca, prelegenta na największych branżowych scenach (I love marketing, EBShow, TEDx Warsaw Woman, Linkedin Local, InfoShare). Były członek zarządu firmy doradczej BIGRAM, autorka bloga paulinamazur.com. W latach 2021- 2024 pracowała w Czechach nad transformacją kultury organizacyjnej w wiodącej spółce z branży chemiczno-energetycznej. Propa

Przerwa | EXPO | Networking

Head of Sales. Training & Innovation
GRUPA SENSE
Kasia Michalak
Rekrutacja bez strachu – jak otwartość na różnorodnych kandydatów daje lojalnych pracowników.
Opis prelekcji
Będzie to prelekcja o tym, jak świadomie prowadzić inkluzywną rekrutację, która realnie wzmacnia firmę. Pokażę, jak stworzyć organizację otwartą na różnorodne i neuroróżnorodne zespoły oraz jak upewnić się, że deklaracje idą w parze z codzienną praktyką. Podzielę się przykładami firm, które przeprowadziły takie rekrutacje w sposób wzorowy – i takimi, które popełniły błędy, z których inni mogą wyciągnąć lekcję. Uczestnicy wyjdą z konkretnymi wskazówkami, jak zamienić otwartość w przewagę biznesową.

CEO
Jobhouse
Natalia Bogdan
Transparentna rekrutacja – jak nie kłamać i przyciągać odpowiednich kandydatów
Opis prelekcji
Jak pisać ogłoszenia, które nie malują trawy na zielono, a i tak przyciągają wartościowych kandydatów? Jak postawić granice w rozmowie z wymagającym hiring managerem, nie spalając przy tym mostów? I czy mówienie szczerze o wyzwaniach organizacji i stanowiska to strzał w kolano, czy może… w dziesiątkę? To wystąpienie dla każdego, kto chce rekrutować skutecznie i jednocześnie w zgodzie z własnym sumieniem.
O Prelegentce
Natalia Bogdan – prezeska agencji pracy Jobhouse, headhunterka z ponad 18-letnim doświadczeniem, wykładowczyni akademicka, autorka książki “Biblia rekrutacji” i kursu dla rekruterów RekruMasters, szkoleniowiec, zdobywczyni tytułu Bizneswoman Roku, influencerka HR. Na co dzień łączy ludzi – najlepszych pracowników z najlepszymi pracodawcami. Przez ponad 13 lat działalności Jobhouse wraz z zespołem pomogła ponad 1000 firm i 20 000 kandydatom. Od 8 lat prowadzi coroczne badanie „Szczęście w pracy Polaków”, które edukuje pracodawców w zakresie dbania o dobrostan pracowników.

Founder & CEO
Staffly
Filip Sobel
Kompetencje i rekrutacja przyszłości. Jak przygotować HR na nadchodzące zmiany?
Opis prelekcji
Czy technologia zabierze nam pracę? A może po prostu nauczy się ją robić za nas, a my w końcu zdążymy z urlopami i onboardingiem? W tej prezentacji przyjrzymy się temu, jak zmienia się świat pracy (spoiler: szybko), jakie kompetencje będą liczyć się w HR jutra i… co z tym wszystkim zrobić, gdy Wasz system nadal działa… tylko w Internet Explorerze. Będzie o technologiach, nowych zawodach, kompetencjach, które naprawdę się przydadzą – i o tym, dlaczego sztuczna inteligencja jeszcze długo nie wypije za nas kawy na firmowej integracji.
O prelegencie
Filip Sobel – CEO & Founder Staffly – spółki HR Tech, która zmienia oblicze rekrutacji. Jego firma wykorzystuje technologię, która dopasowuje osobowość, kompetencje i culture-fit kandydatów do firm. Filip na co dzień współpracuje z niesamowitym zespołem ekspertów, którzy razem tworzą coś naprawdę wyjątkowego.
Jako młody lider, Filip zdobył już kilka ważnych wyróżnień, takich jak miejsce na polskiej liście Forbes 25 Under 25, wyróżnienie 50 Najbardziej Kreatywnych Osób w Biznesie oraz nagrody Forbes Leaders of the Future, Innowacyjny Lider 2023 i Young Tech Disruptor 2022.
Prywatnie – Filip to fan muzyki elektronicznej i prawdziwy zwolennik pizzy hawajskiej. Łączy swoją miłość do technologii i ludzi z chęcią eksplorowania nowych pomysłów – zarówno zawodowo, jak i w życiu codziennym.

Employer Branding & Communication Consultant
m-jablonowski.com
Mateusz Jabłonowski
“UWAGA! Twoja komunikacja przegrała właśnie z kotem na TikToku.
Opis prelekcji
W świecie scrollowania i dziesiątek notyfikacji walczymy o najcenniejszą walutę – uwagę. Jak sprawić, by Twoje komunikaty nie ginęły w szumie informacyjnym? Co sprawia, że jedna wiadomość przyciąga jak magnes, a inna znika szybciej niż Instagramowy story? W tym wystąpieniu porozmawiamy o psychologii uwagi, sposobach konsumpcji treści i konkretnych trikach, dzięki którym Twoja komunikacja z pracownikami i kandydatami przestanie być przezroczysta. Będzie konkretnie, bez ściemy i z przykładami, które da się zastosować od zaraz.
O prelegencie
Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji. Autor książki „Employer Branding. Praktyczny podręcznik”. Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi był związany przez ponad sześć ostatnich lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS, ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych. Obecnie doradza firmom w roli konsultanta i trenera, realizując swoją pasję do dzielenia się wiedzą i promocji dobrych praktyk na rynku pracy w Polsce.

People Analytics Expert
Great Digital & HRLytics.ai
Marta Pawlak-Dobrzańska
Klucz do mistrzostwa w analityce HR, czyli co wyróżnia najlepsze firmy w tym obszarze?
Opis prelekcji
Jeśli zastanawiasz się, co naprawdę wyróżnia firmy, które wzniosły analitykę HR na mistrzowski poziom…przygotuj się na wystąpienie, które obali Twoje dotychczasowe przekonania! Dowiesz się, dlaczego sukces w analityce HR nie zależy od tego, co myślisz, i co jest tym kluczowym, często pomijanym czynnikiem. Poznaj perspektywę, która zmieni Twoje podejście do danych i wskaże drogę do prawdziwego wpływu HR na biznes.

Przerwa | EXPO | Networking

Leader, Speaker, Trainer
Adrian Martinez – EBove
Adrian Martinez
Śmierć strategii employer branding – wszyscy mają strategię, mam i ja.
Opis prelekcji
Podczas swojej prezentacji opowiem między innymi o:
– sensowności podejścia strategicznego do employer brandingu,
– czy w przyszłości strategia employer branding będzie nam potrzebna i jeżeli tak, to jak podejść do niej w sposób gwarantujący realizację, a nie tylko tworzenie dokumentu dla zarządu,
-jak zaprojektować strategię pod różne grupy odbiorców i zmieniającą się komunikację?
O prelegencie
Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR. Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu employer brandingu, komunikacji na LinkedIn oraz komunikacji marki pracodawcy. Projektuje i konsultuje strategie Employer Branding oraz procesy rekrutacyjne od strony komunikacji. Wśród klientów, z którymi współpracuje znajdują̨ się̨ firmy takie jak: Stock Polska, Citi Handlowy, Coca-Cola HBC, Innogy Polska, Grupa Żywiec, Budimex, Cushman & Wakefield, eSky.pl i wiele innych.
Jest również prelegentem na wielu konferencjach branżowych takich jak: I love HR, I love Marketing, HR Summit, Recruitment Days, Golden Marketing Conference, Pipeline Summit, Babel Camp czy Akademia Marketingu.
Miłośnik tworzenia i rozbudowywania zaangażowanych społeczności online. Założyciel jednej z największych i najaktywniejszych grupy HR na Facebooku – I love HR.

COO
Sharebee
Karol Stróż
Twój Employer Branding nie potrzebuje więcej budżetu, potrzebuje więcej ludzi z głosem.
Opis prelekcji
Możesz wydać miliony na kampanie, filmy i ogłoszenia, a i tak 90% najlepszych kandydatów nigdy ich nie zobaczy. Dlaczego? Bo prawdziwe życie Twojej marki toczy się poza budżetem – w relacjach Twoich pracowników. Po tej prezentacji zostaniesz z jednym pytaniem w głowie: Ile głosów w mojej firmie milczy – i co się stanie, gdy je włączę?
O prelegencie
Współzałożyciel Sharebee. Aplikacji do prowadzenia programów ambasadorskich, które rewolucjonizują komunikację firm z odbiorcami. Z doświadczenia i zamiłowania marketer, dziś odpowiada za rozwój produktu i operacje. Nadgorliwy fan nowych narzędzi, technologii i efektywnej komunikacji.

Head of Employer Branding Operations
Grupa MBE Sp. z o.o.
Edyta Sander
„Nie jesteśmy dla wszystkich – i całe szczęście” Employer branding, archetypy i persona kandydata bez ściemy.
Opis prelekcji
Nie każda firma pasuje do każdego kandydata – i całe szczęście. W tej prezentacji pokażę, dlaczego employer branding powinien działać jak filtr, a nie wabik na wszystkich. Opowiem o archetypach marki, personie talentu i tym, jak brak dopasowania na starcie mści się później – w retencji, rozwoju i zaangażowaniu. Bo przyciągając „wszystkich”, łatwo stracić tych właściwych.
O prelegencie
Specjalistka z ponad 16-letnim doświadczeniem w marketingu rekrutacyjnym oraz employer brandingu.
Edyta zrealizowała projekty m.in. dla Allegro, Shell, czy State Street Bank, a jej strategie zdobyły prestiżowe nagrody, takie jak EBEA. Od 2017 roku jest związana z Grupą MBE, gdzie doradza klientom w zakresie budowania wizerunku pracodawcy oraz skutecznej komunikacji. Jest współautorką pierwszego w Polsce podręcznika do employer brandingu – „Employer Branding. Praktyczny Podręcznik”.
Jako wykładowczyni na studiach podyplomowych na AGH w Krakowie, prowadzi zajęcia z projektowania kampanii wizerunkowych.

Panel dyskusyjny

Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Agenda I ❤️ PRO agenci AI

Rejestracja | EXPO | Networking

Rozpoczęcie konferencji

CEO & COO | CEO & Investor
AGENCI AI
Samuel Sieradzki & Michał Skórko
AI jako nowy członek zespołu marketingowego.
O prelegencie
Samuel i Michał to eksperci w dziedzinie sztucznej inteligencji i automatyzacji z kilkuletnim doświadczeniem. Jako założyciele marki „Agenci AI” dzielą się w social mediach swoją wiedzą oraz praktycznymi wskazówkami, wspierając przedsiębiorców w efektywnym wykorzystaniu nowoczesnych technologii.
Na własnym przykładzie pokazali, jak skutecznie wykorzystać AI w praktyce – testując różnorodne narzędzia i rozwiązania, stworzyli jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek związanych ze sztuczną inteligencją w Polsce. To doświadczenie pozwala im nie tylko mówić o AI, ale też udowodnić jej potencjał w budowaniu silnej pozycji online.
Podczas konferencji „I ❤️ PRO: agenci AI” Samuel i Michał pokażą, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w prowadzeniu skutecznego marketingu online oraz wzmocnieniu swojej pozycji w cyfrowym świecie. Ich wystąpienie to praktyczne spojrzenie na AI jako narzędzie pozwalające zaoszczędzić czas, uprościć codzienną pracę oraz zautomatyzować monotonne i rutynowe zadania.
“Podczas naszej prezentacji zdobędziesz konkretne wskazówki i inspiracje jak wdrożyć AI w działaniach online, w tym w marketingu i social mediach, by działać szybciej i skuteczniej.”

CEO & co-founder
Let’s automate sp. z o.o.
Szymon Kita
To bez sensu! Kiedy Agent AI to ślepa uliczka?
Opis prelekcji
Cały LinkedIn twierdzi, że 2025 rok to „rok agentów AI” — czy aby na pewno? Do czego służą, jakie wady mają i jak polskim firmom wychodzi (lub nie?) wdrażanie Agentów AI tam, gdzie nigdy nie powinno ich być? To nie będzie dawka pesymizmu, a krytyczne spojrzenie na hype wokół Agentów AI.
Opowiem o tym na podstawie naszych doświadczeń z ponad 160 wdrożeń przeprowadzonych przez Let’s Automate w ciągu ostatnich 3 lat.
O prelegencie
Szymon Kita to CEO i współwłaściciel Let’s Automate — czołowej polskiej agencji zajmującej się wdrażaniem systemowych automatyzacji i AI w firmach. W biznesie od 10 lat, wcześniej związany z ecommerce, od kilku lat skupiony na wprowadzaniu mądrzejszej pracy do polskich firm dzięki AI, automatyzacji i doradztwu oraz we współpracy z pozostałymi spółkami WiseGroup.

Przerwa | EXPO | Networking

Co-founder
MDBOOTSTRAP
Dawid Adach
Agent AI w firmie – współpraca, konkurencja czy symbioza?
O prelegencie
Dawid Adach to seryjny przedsiębiorca, inwestor i ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji oraz nowych technologii. Jest współtwórcą takich firm jak MDBootstrap, CogniVis.ai i HydroCrops.farm, z których rozwiązań korzysta ponad 3 miliony użytkowników na całym świecie – w tym tak prestiżowe instytucje i marki jak NASA, Amazon, Airbus, Nike, Apple czy Samsung.
Laureat listy „Forbes 30 Under 30”, posiada ponad pięć lat doświadczenia w pracy dla globalnych korporacji, takich jak Accenture, ING, Nationale-Nederlanden czy T-Mobile, w tym cztery lata spędził na projektach zagranicznych w Indiach, Holandii, Niemczech, Belgii i Francji. Obecnie zarządza trzema spółkami działającymi w obszarach oprogramowania, sztucznej inteligencji oraz hydroponiki i upraw wertykalnych, a także zasiada w radach nadzorczych kilku przedsiębiorstw.
Jako prelegent i autor podcastu zAInspirowani.ai regularnie dzieli się wiedzą na temat cyfrowej transformacji, praktycznych zastosowań AI i przyszłości technologii.

AI Trainer
AGENCJA.AI
Piotr Szkoda
Synergia między Agentem AI a automatyzacjami
O prelegencie
AI Product Manager w sprawny.marketing, wcześniej SEO Manager w Widzialni.pl, gdzie dbał o jakość usług i zespół SEO współpracując z działem sprzedaży i digital we wdrażaniu strategii marketingowych. Współtwórca, mentor i wykładowca Szkolenia Junior SEO Specialist dla Coderslab. Certyfikowany trener biznesu Akademii SET. Entuzjasta praktyk automatyzowania żmudnych i powtarzalnych zadań. Od początku testuje asystentów AI, wierząc, że wspomogą, a nie zastąpią ludzi w marketingowym świecie. Uważa, że szeroka wiedza i rozeznanie w rynku ma ogromną wartość w podzielonym dziś na wiele specjalizacji świecie digital marketingu.

Przerwa | EXPO | Networking

Edukator & Content Creator
One Man Army AI
Robert Szewczyk
Content Machine AI: zamień jeden pomysł w dziesiątki różnych treści.
Opis prelekcji
Masz w głowie masę wiedzy, ale brakuje Ci czasu, by regularnie dzielić się nią na wszystkich platformach, gdzie są Twoi klienci? A może czujesz, że Twoje najlepsze pomysły giną, bo proces tworzenia i publikacji treści jest zbyt czasochłonny?
A co, jeśli powiem Ci, że jeden merytoryczny materiał, jak np. film na YouTube czy artykuł ekspercki na blogu, może automatycznie zamienić się w całą kampanię contentową na różne kanały social media?
Podczas tej praktycznej prezentacji pokażę Ci, jak działa mój autorski „Content Machine” – system, który nie zastępuje Twojej pracy, ale skaluje jej wyniki.
Pokażę Ci z drobnymi szczegółami mój system Content Machine AI i konkretne automatyzacje, które:
Transformują jeden film na YouTube w gotowy newsletter, serię postów na LinkedIn czy artykuł na bloga w kilka minut.
Nieustannie szukają nowych pomysłów na treści, analizując w tle Twoją konkurencję, wybrane newslettery, kanały na YouTube i komentarze pod Twoimi postami.
Działają w oparciu o filozofię „Human-in-the-Loop”, gdzie technologia jest Twoim asystentem, ale to Ty zawsze masz ostatnie słowo, zyskując autentyczność i jakość.
To nie będzie zwykła „teoretyczna prezka”…
Zobaczysz realne case-study systemu, który rozwijam i z którego korzystam na co dzień. Oszczędzając przy tym dziesiątki godzin i docierając ze swoją wiedzą do tysięcy odbiorców.

CEO
YOSA.AI & Top Online
Marcin Kamiński
Co potrafi Agent AI zbudowany szybciej, niż minionek z Lego? Sprawdźmy.
Opis prelekcji
Dzisiaj wszyscy mówią o agentach AI, ale mało kto potrafi je sobie wyobrazić – a co dopiero stworzyć.
Jak działają? Z jakich elementów się składają? Co jest ich największą przewagą? I czy naprawdę zastąpią znane nam dziś aplikacje?
Nie tylko odpowiem na te pytania – pokażę Ci to na konkretnym przykładzie.
Na żywo zbudujemy prostego agenta AI i sprawdzimy, co potrafi.
A jako że nikt z moich prelekcji nie wychodzi z pustymi rękoma – każdy wyjdzie z własnym agentem AI. A może nawet kilkoma!
O prelegencie
Jestem founderem YOSA.AI, EmbedBase.com, AgentMonitor.io oraz Top Online. Na co dzień przekładam skomplikowany świat AI na prosty język i praktyczne narzędzia dla specjalistów. Uczę, jak samodzielnie tworzyć automatyzacje i agentów AI, by odzyskać czas na strategię i wyprzedzić konkurencję.

Panel dyskusyjny

Zakończenie konferencji
EXPO I ❤️ marketing & e-commerce
Kultowe I ❤️ Marketing, I ❤️ Social Media, I ❤️ AI oraz NOWOŚĆ, czyli I ❤️ e-commerce – to wszystko na poziomie nr 2 Poznań Congress Center w dniach 29-30 października. Twoja firma działa w obszarze marketingu, e-commerce lub technologii? Zapraszamy na targi, gdzie poznasz potencjalnych klientów, partnerów biznesowych i zaprezentujesz swoją markę. Zapewnij sobie najlepszą lokalizację i przyjedź z firmowym stoiskiem! Masz pytania? Napisz na: partnerzy@
sprawnymarketing.pl
EXPO I ❤️ HR
I ❤️ HR to znakomicie przyjęta konferencja, która zgromadziła już dwa razy setki osób z branży. 29 października na poziomie nr 1 Poznań Congress Center odbędzie się trzecia edycja tego wydarzenia. To wyjątkowa okazja do zaprezentowania swojej marki, dotarcia do branży HR oraz nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. Zapewnij sobie najlepszą lokalizację i przyjedź z firmowym stoiskiem! Masz pytania? Napisz na: partnerzy@
sprawnymarketing.pl
Agenda I ❤️ social media

Rejestracja | EXPO | Networking

Maciej Kautz
Rozpoczęcie konferencji

Co-founder & Creative Director
More Bananas
Anna Ledwoń-Blacha
Strategia to nie Viral. O tym, co tracisz, goniąc każdy nowy format.
Opis prelekcji
Pokażę Ci, jak nie zwariować w świecie, w którym co tydzień wymyślają Ci nowy trend i mówią, że MUSISZ tam być. Dostaniesz ode mnie konkretne przykłady, jak budować strategię, która nie wyparowuje po tygodniu – tylko daje Ci realną przewagę i spokój w głowie. Zero teoretyzowania, dużo owsianki, storytelling i garść brutalnych prawd o marketingu, który ma działać, a nie tylko wyglądać.

Ekspert Personal Branding
Rafał J. Szymański
Rafał Szymański
Dochodowy LinkedIn bez ściemy i pustych obietnic.
Opis prelekcji
Nie wiem, czy też macie przesyt poradników od „sprzedawców marzeń w marketingu” obiecujących niezawodne metody na zdobycie popularności swoich publikacji czy klientów. Zwykle wystarczy kupić ebook lub kurs w atrakcyjnie przecenionej cenie, aby przekonać się, że to przedruk poradnika od innego autora lub 100 powielane puste prawdy bez szczegółów. Szczegóły są dostępne po zakupie kolejnego kursu. Dlatego ja przygotowałem kilka poradników, przetestowanych na polskim Linkedin i gotowych do wdrożenia od razu po prezentacji. Bez ukrytych kruczków i jak zwykle z podanymi źródłami.

CEO
Precious Content
Ola Sidorowska
W 2024 roku opublikowałam ponad 1000 video na profilach klientów, a to dziwne rzeczy, które się sprawdziły.
O Prelegentce
Z głową w chmurach, nosem w telefonie i tysiącem pomysłów na dobry content. Ola Sidorowska – zwyciężczyni pierwszej w Polsce nagrody Make TikToks Contest. Zawodowo social media manager i założycielka agencji kreatywnej Precious Content, a prywatnie miłośniczka podróży i chwytania nowych doświadczeń.

Prezes
Spryciarze.pl
Marcin Radziwoń
Dlaczego to, co oglądasz jest oglądane? Mechanizmy, które przyciągają uwagę.
Opis prelekcji
Pokażę Ci, jak działa Twój mózg, gdy trafiasz na wciągający film, reklamę czy rolkę i dlaczego to właśnie TE treści wygrywają wyścig o Twoją uwagę. Dostaniesz konkretne przykłady mechanizmów psychologicznych i algorytmów, które stoją za viralami, i dowiesz się, jak zastosować je w swojej strategii, żeby odbiorcy nie przewijali dalej. Zero marketingowego bełkotu, za to dużo praktyki, storytellingu i brutalnych prawd o tym, co naprawdę sprawia, że coś „klika się” w sieci.
O prelegencie
Absolwent Uniwersytetu Zielonogórskiego. Od 16 lat działa w branży internetowej. Prezes spółki Spryciarze.pl. Współtwórca kanałów YouTube „5 Sposobów na…” i „Pobite Gary”. Prowadzi agencję content marketingową, która tworzy nowe formaty na YouTube i produkuje treści na potrzeby internetu dla największych marek, takich jak Castorama, Allegro czy ING BANK ŚLĄSKI. Prywatnie szczęśliwy ojciec dwójki dzieci.

Przerwa | EXPO | Networking

Performance Manager
BERLIN GREEN
Wiktor Barasiński
Temat zostanie podany wkrótce.

Prelegent/ka NIESPODZIANKA

Założycielka marki
Video Teacherka
Sylwia Dąbrowska
Nie samą Rolką Instagram żyje! O tym jak konstruować wysoko zasięgowe karuzele!
Opis prelekcji
Rolki, rolki, rolki… wszędzie tylko rolki! Ale czy naprawdę tylko one mają moc budowania zasięgów i przyciągania uwagi w social mediach? W trakcie mojego wystąpienia pokażę, że dobrze zaprojektowana karuzela na Instagramie potrafi działać równie skutecznie – a czasem nawet lepiej.
Opowiem, jak konstruować karuzele, które zatrzymują kciuk, budują relacje z odbiorcami i sprawiają, że algorytm naprawdę je lubi. Będzie o pomysłach na treści, prostych zasadach projektowania i o tym, co sprawia, że karuzele stają się scroll-stopperami.
18 minut, sporo inspiracji i konkretne tipy, które od razu można wdrożyć u siebie.
O Prelegentce
Specjalistka od video marketingu i social mediów. Od lat szkoli i występuje na najważniejszych wydarzeniach branżowych, pokazując jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę i budują zasięgi. Jej wystąpienia to połączenie praktycznych wskazówek, inspiracji i lekkiego stylu, dzięki któremu nawet trudniejsze tematy stają się proste i wdrażalne. Dlaczego warto posłuchać? Bo Sylwia nie zatrzymuje się na teorii – dzieli się sprawdzonymi sposobami, które od razu można wykorzystać w swojej komunikacji.

Przerwa | EXPO | Networking

Założycielka
Silver TV | Mądra Babcia
Beata Borucka
Jak robić skuteczny silver marketing?
Opis prelekcji
Zacznijmy od tego, że silver marketing nie wymaga wymyślania specjalnych produktów „dla starszych”. To nie jest dział „dla seniora” w markecie, smartfon z wielkimi klawiszami, ani pudełko na trzecie zęby. To rynek senioralny i marketerzy tych marek doskonale wiedzą, jak je promować i nie ma co uczyć księdza pacierza. Oczywiście u nas w SilverTV także jest dla Was miejsce, bo mamy miliony widzów. Wielki rynek jest gdzie indziej. Rynek gold i silver chce tego samego co inni, bo cytując klasyka „my jesteśmy normalni”.
Różnica polega na tym, że jesteśmy zamożniejsi niż milenialsi, mamy siłę nabywczą, kochamy jakość i nie tolerujemy ściemy. Lubimy obdarowywać nie tylko siebie, ale też nasze dzieci i wnuczęta, jesteśmy hojni i hedonistyczni. W moim wystąpieniu pokażę Wam, co otwiera nasze serca i portfele, a na co przewracamy oczami i przełączamy kanał. Będzie zabawnie, będzie konkretnie i inspirująco. Czekam na Was z deszczem anegdot i przykładów z naszej SilverTV.

Founder & CEO
Cheers Stories, Bossier, Ossier
Oliwia Bugała-Klamka
Temat zostanie podany wkrótce.

Business Development Director
Tears of Joy
Kamil Bolek
Więcej, szybciej, częściej… albo sprytniej? Czyli o nieco innym spojrzeniu na social media.
O prelegencie
Ekspert w zakresie wykorzystania digital influencerów w komunikacji marek i ekosystemu YouTube, dyrektor ds. rozwoju biznesu w agencji Tears of Joy. Były CMO i członek zarządu LTTM (LifeTube), wcześniej Head of Communication indaHash. PR-owiec i psycholog przekładający swoją wiedzę na działania w marketingu do 2012 r. Wielokrotnie nagradzany prelegent konferencji marketingowych, juror konkursów branżowych, trener DIMAQ, szkoleniowiec i wykładowca wielu kierunków studiów (w tym MBA).
Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które przeprowadził, gdzie za każdym razem proszono go o podesłanie 'notki o sobie’, doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio w trzeciej osobie jest trochę dziwne i chyba czas coś z tym zrobić – całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: Dzielę się wiedzą o influencerach i YouTube – chętnie podzielę się również z Tobą!

Przerwa | EXPO | Networking

Owner
dagmarapakulska.pl
Dagmara Pakulska
Oni robią to dobrze i Ty też możesz, czyli sztuka tworzenia skutecznych postów w social mediach.
Opis prelekcji

Senior Creative Director | Owner
Good for You
Wojciech Kardyś
Marketing pod ostrzałem czyli jak przetrwać w erze AI, fejków, algorytmów i nadmuchanych dram.
Opis prelekcji
Prezentacja ma na celu przybliżeniu największych zagrożeń, z jakimi dziś mierzą się marketingowcy i specjaliści od social mediów. To nie tylko kwestie technologiczne, ale też etyczne, wizerunkowe i systemowe.
Pokażę Wam, jak dynamicznie zmieniają się zagrożenia w świecie social mediów i dlaczego to my, marketingowcy, jesteśmy pierwszymi na linii ognia.

CEO
digitalk.pl
Artur Jabłoński
Temat zostanie podany wkrótce.
O prelegencie
CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

Panel dyskusyjny

Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Agenda I ❤️ AI

Rejestracja | EXPO | Networking

Rozpoczęcie konferencji

Product Marketing Manager
Cezary Jaroni
Temat zostanie podany wkrótce.

Co-Founder
NAOKO-STORE
Jacek Szyndler
Human Hacking / Live Design z AI – jak przeprojektować swoje życie i pracę dzięki sztucznej inteligencji.

@SztucznaPolska – Jacek Jabłoński
Twórczość w erze AI SLOP – czego może nas nauczyć skorupiakowy prorok?
Opis prelekcji
Internet zalewa fala obrazów i wideo z AI – od genialnych po wizualne zbrodnie, których nie chcę oglądać nawet algorytm TikToka. Jak to wpływa na branżę kreatywną, naszą codzienność i poczucie estetyki? I najważniejsze – czego może nas to nauczyć oraz jakie wnioski powinniśmy wyciągnąć, zanim AI zamieni Internet w estetyczny fast food.

Przerwa | EXPO | Networking

pidak.ai
@pidak.ai – Kacper Sołtys
Potęga wideo AI. Od reklam, teledysków po… spoty wyborcze?
Opis prelekcji
W czym grafika i wideo AI radzą sobie tak dobrze, że zastępują dotychczasowe rozwiązania w branży?
W erze błyskawicznie rozwijającej się technologii sztuczna inteligencja przestała być tylko ciekawostką, stała się pełnoprawnym narzędziem produkcyjnym. Coraz więcej firm, marek i twórców sięga po rozwiązania wideo AI, by tworzyć kampanie reklamowe, klipy muzyczne, materiały promocyjne czy… spoty wyborcze.
Podczas tej prelekcji pokażę, jak potężne możliwości daje dzisiaj generowanie wideo z pomocą AI, zarówno w kontekście kreatywności, jak i optymalizacji kosztów czy czasu produkcji. Opowiem, jak wygląda cały workflow, od pomysłu, przez wybór narzędzi, aż po gotowy materiał.

CEO
ESCOLA S.A.
Krzysztof Wojewodzic
AI for Good.
Opis prelekcji
Podczas gdy świat zachłysnął się generowaniem contentu i automatyzacją, ja postawiłem na inne pytanie: jak AI może realnie poprawić nasze życie? Od 8 lat pracuję nad wdożeniam AI dla edukacji i medycyny. Opowiem o projektach, które z wizji stały się rzeczywistością, ale też i o spektakularnych porażkach. To nie będzie kolejna prezentacja o technologii. To będzie historia o wyborach, szansach i AI, które służy człowiekowi.

Engineering Director
Marek Zieliński
Marketer programista, amator czy profesjonalista?
Opis prelekcji
Co się dzieje, gdy marketer przestaje prosić programistów o pomoc? Vibe coding, szybkie prototypowanie i tworzenie gier wideo z pomocą AI. AI jako partner? Co działa, a co nie? Wpadnij i zrób level up z amatora na pro!
O prelegencie
Marek kieruje zespołem tworzącym oprogramowanie, które pomaga naukowcom w opracowywaniu nowych leków i szczepionek, przy wykorzystaniu zaawansowanej inżynierii oprogramowania, inżynierii danych, technologii chmurowych oraz AI. Z powodzeniem buduje i zarządza międzynarodowymi zespołami i globalnymi usługami IT. Jest absolwentem studiów informatycznych i programu Executive MBA Poznań-Atlanta. Jako okazjonalny prelegent, chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem. Poza pracą pasjonuje się literaturą faktu, nowymi technologiami, tworzeniem sztuki multimedialnej i dobrym kinem sci-fi.

CMO/COO
Qlos
Kamil Porembiński
Jak oni wAIbali, czyli gdy AI wjeżdża na pełnej… 😉 O małych i dużych wtopach podczas wdrażania AI w organizacji oraz życiu codziennym.
Opis prelekcji
AI jest jak Thermomix. Może zrobić Ci obiad, ale jak wrzucisz do środka żwir, to nie licz na risotto. Zobacz najbardziej spektakularne wpadki firm, które uwierzyły, że AI załatwi wszystko za nich – od obsługi klienta, przez rekrutację, po analizę dokumentów.

Przerwa | EXPO | Networking

Prelegent NIESPODZIANKA

CEO & Founder
Brand24
Michał Sadowski
Od 0 do 10 000+ wizyt w 6 miesięcy! Jak nowa era AI SEO zmienia marketing.
Opis prelekcji
W dobie, gdy miliardy zapytań trafiają do chatbotów AI, tradycyjne SEO to za mało. Pokazuje w jaki sposób, bez wydawania budżetu, przeszliśmy drogę od 0 do ponad 10 000 nowych odwiedzających miesięcznie, budując nowy kanał akwizycji. Zbadam, dlaczego ruch z modeli AI, takich jak ChatGPT, cechuje się konwersją wyższą o 70% w porównaniu do średniej. Dodatkowo omówię, jak LLM-SEO różni się od klasycznego pozycjonowania, jakie czynniki wpływają na widoczność marki w odpowiedziach AI oraz jak mierzyć i optymalizować obecność w tym nowym kanale. Przedstawię dobre praktyki i sztuczki jak zwiększyć szanse na pojawienie się w odpowiedziach AI.
O prelegencie
Założyciel i prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista i grafik. Komentator zjawisk związanych z Internetem.

CEO
Automation First Business
Alek Cierniewski
7 kroków do skutecznego wdrożenia AI: od strategii do mierzalnego ROI
Opis prelekcji
W prezentacji pokażę mapę, która pozwala przejść od wizji AI do pierwszych zysków w raporcie finansowym. Uczestnicy dowiedzą się, jak kolejno: zdefiniować cel biznesowy, przygotować ludzi i procesy, dobrać technologię, wdrożyć pilotaż oraz policzyć i skalować ROI. Wszystko poparte przykładami z rodzimych firm. Całość zamknę checklistą „do użycia w poniedziałek.”
O prelegencie
CEO Automation First Business, które holistycznie prowadzi firmy do doskonałości operacyjnej poprzez połączenie ze sobą kompetencji z zarządzania procesowego oraz automatyzacji i AI. Uważa, że mocna egzekucja jest równie ważna, jak trafna strategia. Szuka dróg do osiągnięcia wspomnianej doskonałości, bazując na czterech, głównych obszarach: strategii, ludziach, procesach oraz technologii. Dzięki temu firmy są skuteczne, rentowne, gotowe do szybkiego skalowania i nowocześnie zarządzane.

Przerwa | EXPO | Networking

Co-founder
AI Flavours
Zuza Kwiatkowska
Historie bez autora? O storytellingu w dobie AI.
Opis prelekcji
„Jak dobrze, że ktoś jeszcze używa mózgu, a nie AI do pisania!” – rzucamy w komentarzach pod postem wygenerowanym przez sztuczną inteligencję. Tymczasem te naprawdę napisane przez człowieka… często nawet pomijamy, bo zaczynają się od myślnika.
Skąd w nas ta potrzeba autentyczności – i dlaczego tak łatwo dajemy się nabrać? Co mówią o tym badania? Jak pogodzić szczerość przekazu z automatyzacją?
I najważniejsze: jak wykorzystać to wszystko, by storytelling działał w marketingu, a nie tylko brzmiał ładnie w teorii?

CTO & Partner
Vestigio
Robert Niechciał
AI Search
Opis prelekcji
W mojej prezentacji przedstawię globalne zmiany w sposobie w jakim wyszukujemy informację w sieci. Jak działa AI Search, jak zaistnieć w AI Overviews i jak odnaleźć się w nowych realiach.

Właścicielka kancelarii adwokackiej
Założycielka Dimotely
Katarzyna Krzywicka
Po co technologii prawo?
Opis prelekcji
Czy zastanawialiście się, co dzieje się, gdy w marketingu i sprzedaży pomija się regulacje prawne związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji? Jaką cenę trzeba zapłacić i kto ponosi odpowiedzialność? Podczas wystąpienia zostaną przedstawione realne przykłady wpadek związanych z generatywną AI i automatyzacją, a także praktyczne sposoby, jak można im przeciwdziałać i jak minimalizować ryzyko prawne w codziennej pracy marketerów.
O Prelegentce
Top 30 edukatorek biznesowych wg Forbes Women, to adwokatka, projektantka prawna i przedsiębiorczyni specjalizująca się w prawnych aspektach sprzedaży online, nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji.
Na co dzień zarządza Kancelarią adwokacką i prowadzi e-sklep z prawem dla przedsiębiorców Dimotely. Tworzy proste i skuteczne dokumenty prawne, które rozumieją ludzie i w których zakochuje się biznes.

Panel dyskusyjny

Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce
EXPO praca & edukacja
sprawny.marketing & Maturalni.com łączą siły, żeby stworzyć event dla topowych pracodawców i utalentowanych pracowników. Chcesz pokazać się jako atrakcyjna firma, wzmocnić swój employer branding oraz dotrzeć do młodych i ambitnych osób? 30 października poziomie nr 1 Poznań Congress Center będzie do tego idealna okazja. Zapewnij sobie najlepszą lokalizację i przyjedź z firmowym stoiskiem! Masz pytania? Napisz na: partnerzy@
sprawnymarketing.pl
EXPO I ❤️ marketing & e-commerce
Kultowe I ❤️ Marketing, I ❤️ Social Media, I ❤️ AI oraz NOWOŚĆ, czyli I ❤️ e-commerce – to wszystko na poziomie nr 2 Poznań Congress Center w dniach 29-30 października. Twoja firma działa w obszarze marketingu, e-commerce lub technologii? Zapraszamy na targi, gdzie poznasz potencjalnych klientów, partnerów biznesowych i zaprezentujesz swoją markę. Zapewnij sobie najlepszą lokalizację i przyjedź z firmowym stoiskiem! Masz pytania? Napisz na: partnerzy@
sprawnymarketing.pl
Dotrzyj do tysięcy uczestników!

Festiwal to idealna okazja, by zdobyć nowych klientów, nawiązać wartościowe relacje biznesowe oraz zaprezentować swoje produkty lub usługi!
Wybierz dni i tematykę, które najbardziej Ci odpowiadają, i zarezerwuj stoisko w najlepszej lokalizacji. Masz pytania albo chcesz skonsultować pomysł na swoją obecność? Napisz do nas: partnerzy@
sprawnymarketing.pl – doradzimy i pomożemy Ci wycisnąć z udziału maksimum korzyści!
Sprawdź bonusy i wybierz bilet
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard

Udział w beforeparty, 28.10.2025 Open bar dla uczestników
Występuje tylko w bilecie allpass



Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach



Materiały video z poprzedniej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł



Materiały video z zakupionych dni z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł



Paczka konferencyjna



Wysokiej jakości bluza z eko bawełny



Wydzielone najlepsze miejsca na widowni



Udział w afterparty, 29.10.2025 Open bar dla uczestników


Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu


Prezentacje w formie PDF po konferencji

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl
1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.
2

Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.
3

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.
4

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.
5

Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.
6

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.
Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?
1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja
Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉
2
18-minutowe prezentacje
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut. Wyjątkiem są ścieżki I ❤️ PRO, gdzie stawiamy na 40-minutowe wystąpienia.
3
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji
Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu
5
Epickie Afterparty #ilovemkt
Impreza odbywa się po pierwszym dniu I ❤️ Marketing & Technology 29.10 – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.
6
Edutainment w najlepszej formie
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂
7
I Love Marketing loves eco!
Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ile osób pojawi się na konferencji!
8
Paczka konferencyjna
Osoby, które zakupiły bilet VIP otrzymają paczkę konferencyjną pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.
9
Doskonali konferansjerzy!
Konferencję #ilovemkt poprowadzi zespół charyzmatycznych prowadzących, na czele z niezastąpionym Maciejem Kautzem, który już po raz 20. zadba o punktualność prezentacji, dobrą atmosferę i energię na scenie.
10
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów
Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.
11
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku
Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂
12
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji
Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.
13
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy
Dla uczestników, którzy zakupili bilet premium i VIP przygotowaliśmy coś wyjątkowego: dostęp do zamkniętej platformy. Znajdziecie tam między innymi: kursy online, streszczenia książek, webinary z ekspertami, archiwalne wydania magazynu i wiele więcej.
