Warszawa,22 – 24 października 2024
- Cena od 697 PLN
- 3 dni, 3 konferencje
- Multikino Złote Tarasy, Warszawa
Prawdopodobnie jedyna zgrywalizowana
konferencja na świecie
Od 22 do 24 październik 2024 roku odbędzie się już XVIII edycja konferencji I * Marketing&Technology! Zobaczymy się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Konferencja potrwa aż trzy dni, a my przygotowaliśmy na każdy dzień jedną ścieżkę tematyczną: I * social media, I * marketing oraz: I * AI. Będziesz mieć okazję poznać najnowsze narzędzia, trendy, strategie i innowacje. Dowiesz się, jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w marketingu oraz tego, jak wdrożyć AI w swojej firmie.
Kliknij i sprawdź agendę każdego z dni
Zaproszeni Prelegenci i Prelegentki
Katarzyna Paciorek
Agata Koman-Więch
Katarzyna Mıstaçoğlu
Ola Sidorowska
James Behr
Mariya Kallagova
Sylwia Dąbrowska
Maciek Sznitowski
Artur Jabłoński
Kamil Bolek
Zuzanna Śleszyńska
Łukasz Kępiński
Zaproszeni Prelegenci i Prelegentki
Janina Bąk
Jakub Biel
Barbara Stawarz-García
Wojciech Ławniczak
Szymon Negacz
Michał Karolczyk
Tomasz Palak
Wojciech Kardyś
Aleksandra Radomska
Kamil Kozieł
Kama Kotowska
Piotr Bucki
#ilovemkt Afterparty
📆 17.04.2024
⏰ 21:00
#ilovemkt Afterparty to nie tylko zwykła impreza! To niepowtarzalna okazja, by kontynuować dyskusje, które rozpoczęliśmy jeszcze podczas konferencji, poznać innych entuzjastów marketingu i po prostu dobrze się bawić!
Dlaczego warto wziąć udział w #ilovemkt Afterparty?
• Nawiążesz nowe, wartościowe kontakty biznesowe
• Wymienisz się doświadczeniami z innymi profesjonalistami branży marketingowej
• Po dniu pełnym intensywnych prelekcji to idealne miejsce na chwilę relaksu i rozrywki.
• Odkryjesz pyszne drinki w open barze!
_________________
Uwaga: Wstęp na #ilovemkt afterparty tylko dla posiadaczy biletów w pakiecie Premium i VIP (udział stacjonarny). Nie ma możliwości zakupu osobnych wejściówek tylko na Afterparty.
Nie przegap okazji do zabawy w towarzystwie najlepszych ekspertów branży marketingowej!
Zaproszeni Prelegenci i Prelegentki
Anna Ledwoń-Blacha
Maciej Kawecki
Michał Sadowski
Grzegorz Róg
Tomasz Graszewicz
Marcin Kamiński
dr inż. Agnieszka Mikołajczyk-Bareła
Paweł Tkaczyk
Marek Zieliński
Zuzanna Kwiatkowska
Anna Prończuk-Omiotek
Mateusz Malinowski
Prelegentki i Prelegenci
Martyna Tarnawska
Rozpoczęcie konferencji
Prezes
Strategy&Results
Janusz Kamieński
HELLO SPEECH
Dyrektor ds. Klienta
Black Red White
Marcin Charkiewicz
Problem trzech światów klienta, czyli co i jak zrobić wszystkim dobrze, gdy każdy chce czegoś innego. O wyzwaniach, różnicach i podobieństwach w dostarczaniu doświadczeń dla lokalnych klientów B2B, B2B2C i zagranicznych klientów B2B2C + CASE STUDY
Director
(Kearney Ignite, EMEA) w Kearney
Izabela Kisilowska
Przeciętne doświadczenia nieprzeciętnych klientów. O potrzebie zauważenia i projektowania doświadczeń dla dotychczas niezaopiekowanych (underserved) segmentów klientów, a szerzej potrzebie i wyzwaniach personalizacji doświadczeń + CASE STUDY
Prezes i współzałożyciel
Center AI
Miłosz Wójcik
AI w pracy Customer Experience Managera + CASE STUDY
Panel dyskusyjny
Z udziałem prelegentek i prelegentów z bloku CUSTOMER EXPERIENCE
Przerwa kawowa
Przerwa kawowa i wspólne tworzenie FEEDBACK WALL X SUMMIT
Wioleta Bielecka
Wdrożenie podejścia EXM, jako wejście na kolejny poziom w budowaniu zaangażowania pracowników + CASE STUDY
People Experience, Strategic Planning Senior VP
BNY Mellon
Ada Bereś
Architektura systemu dostarczania Employee Experience. Twarde zarządzanie niezarządzalnym
Senior Solutions Manager CX/EX
NTT DATA
Mikołaj Zaleski
Czas na Total Experience! Jak połączyć EX z CX, wykorzystując najnowszą technologię? I do kiedy to będzie nam potrzebne? + CASE STUDY
Panel dyskusyjny
Z udziałem prelegentów bloku EMPLOYEE EXPERIENCE
Przerwa kawowa
Przerwa kawowa i wspólne tworzenie FEEDBACK WALL X SUMMIT
Anna Karasińska
Skuteczny CX to dobrze wdrożona zmiana. Warsztat o prostej i efektywnej zmianie w metodologii ADKAR – systemu opartego o zarządzanie świadomością, indywidualnego pracownika dotkniętego zmianą, jego świadomości, chęci, wiedzy, kompetencji w oparciu o wzmocnienie.
O prelegencie
Customer Experience & Operational Excellence Manager w EWL Group
Head of People & Culture
adsystem
Joanna Tonkowicz
Name it. Claim it. Aim it. Strategia kultury organizacji EX opartej o mocne strony ludzi i przywództwa wg metodologii Instytutu Gallupa.
Customer Experience Manager
NapoleonCat
Aleksandra Naborczyk-Staniewska
CX made easy – proste kroki i skuteczne narzędzia do zaprojektowania procesów dopasowanych do twojej organizacji
Przerwa kawowa
Przerwa kawowa i wspólne tworzenie FEEDBACK WALL X SUMMIT
Head of Customer Experience
Player.pl, Warner Bros. Discover
Katarzyna Anosowicz
WHAT IF… CX było projektowane przez planetę, a przyszłe pokolenia oceniły dzisiejsze „doświadczenia klienta”? – Futures Thinking i Speculative Design w służbie badania altowych scenariuszy przyszłości i projektowania nowoczesnych VPs , które nie czekają na „pojawienie się” jutra
Senior CX Transformation Director
Kantar (London)
Ewa Davenport
Brand kontra CX. Wyróżniające doświadczenia klientów to przyszłość rozwoju marek. Analiza kultowego, globalnego indeksu BrandZ
Head of Advisory
Future Mind
Izabela Franke
Czy Phygital to przyszłość CX? Jak postawy Polaków wobec technologii zmieniają sposób projektowania doświadczeń
Prezes
Strategy&Results
Janusz Kamieński
HELLO SPEECH
Martyna Tarnawska
Zakończenie konferencji
Prelegentki i Prelegenci
Dagmara Pakulska & Adrian Martinez
Rozpoczęcie konferencji
Konsultant
How2hr
Olga Żółkiewicz
Ten, w którym współpraca się kończy — o tym jak (nie) zwalniać
0
0
0
1/1
5,23/6
Opis prelekcji
Dużo mówimy o trendach i o tym, jak ulepszyć HR-ową rzeczywistość.
Są jednak tematy, o których mówi się znacznie mniej, choć mają ogromny wpływ na całą organizację. Jednym z takich trupów z HR-owej szafy jest zwalnianie i o zwalnianiu właśnie porozmawiamy sobie podczas mojej prezentacji. Bo w końcu firmę poznaje się po tym, jak zaczyna, ale i kończy współpracę.
O Prelegentce
HR-owiec z sercem do marketingu. Konsultantka w obszarach Employer Branding, Employee & Candidate Experience i komunikacji wewnętrznej. Z wykształcenia psycholog oraz EB-owiec z certyfikatem AgilePM oraz ICP-AHR, a także certyfikowana facylitatorka. Pomysłodawczyni i współautorka książki „Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu”. Na co dzień aktywna na Instagramie (how2hr).
Dyrektor strategiczny
Be About Hybrid Agency
Maciej Hassa
Krótka historia o tym, jak egzekucja EVP poszła w las
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
Spacer od teorii do praktyki po całej ścieżce EVP. Często stworzenie EVP to droga przez las pełna nieoczywistych przygód i pułapek. Kiedy już przejdziemy przez żmudne badania, budowanie filarów komunikacji, tworzenie person i kreatywnych kreacji wydaje nam się, że była to niemal wspinaczka na Mount Everest. A tymczasem nadal jesteśmy w lesie i to całkiem niedaleko niebezpiecznych manowców. Co zrobić, żeby wyjść z tego lasu i dotrzeć z egzekucją działań EB do potencjalnych kandydatów i naszych pracowników? Jak przyciągnąć uwagę, przechytrzyć lisy z konkurencji i nie dać się pożreć wielkim wilkom na rynku? O tym właśnie będzie ta krótka historia.
O prelegencie
Założyciel i współwłaściciel agencji specjalizującej się w employer brandingu, doradztwie biznesowym i marketingu. Autor wielu publikacji, wykładowca akademicki, ale i społecznik. Twórca zespołów doradztwa strategicznego, a po stronie klienta osoba odpowiedzialna za m.in.: komunikacją wewnętrzną, eventy, PR i marką pracodawcy. Od kilkunastu lat z sukcesami zajmuje się budowaniem wizerunku marek.
CEO
Jobhouse
Natalia Bogdan
Niesztampowa rekrutacja – jak przełamać schemat i kreatywnie pozyskiwać talenty
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
Tradycyjne metody rekrutacji, czyli zamieszczenie ogłoszeń o pracę i bierne oczekiwanie na spływ aplikacji, a potem zadanie kilku oklepanych pytań na rozmowie kwalifikacyjnej może okazać się niewystarczające, aby pozyskać wyjątkowych kandydatów.
Jeżeli chcesz osiągać efekty inne niż wszyscy, musisz działać inaczej. Włącz kreatywność, działaj nieszablonowo, pokażę Ci jak.
O Prelegentce
Natalia Bogdan – prezeska agencji pracy Jobhouse, headhunterka z ponad 18-letnim doświadczeniem, wykładowczyni akademicka, autorka książki “Biblia rekrutacji” i kursu dla rekruterów RekruMasters, szkoleniowiec, zdobywczyni tytułu Bizneswoman Roku, influencerka HR. Na co dzień łączy ludzi – najlepszych pracowników z najlepszymi pracodawcami. Przez ponad 13 lat działalności Jobhouse wraz z zespołem pomogła ponad 1000 firm i 20 000 kandydatom. Od 8 lat prowadzi coroczne badanie „Szczęście w pracy Polaków”, które edukuje pracodawców w zakresie dbania o dobrostan pracowników.
Founder
Bee Talents
Aleksandra Pszczoła
Skoczyć na głęboką wodę i nie utonąć – czyli o pokonywaniu trudności i wychodzeniu z kryzysów
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
Kto nigdy nie przechodził przez kryzys, niech pierwszy rzuci kamieniem. Życie codziennie stawia nam wyzwania, które staramy się pokonywać i nie zawsze pisze hollywoodzkie zakończenie. Miejsce pracy, nasza rola w firmie, a także środowisko zawodowe dają nam przestrzeń do popełniania błędów, które pewnie częściej się zdarzają niż spektakularne sukcesy. Podczas prelekcji, podzielę się swoim doświadczeniem w opanowywaniu sytuacji kryzysowych, opowiem o osobistej porażce, a także spróbuję tchnąć ducha optymizmu na nadchodzącą przyszłość.
O Prelegentce
Przedsiębiorczyni, prelegentka, doradczyni, oraz założycielka Bee Talents. W branży tech od 2010, gdzie przeszła drogę od budowania aplikacji mobilnej do stworzenia firmy rekrutacyjno-consultingowej. Razem ze swoim zespołem znajduje najlepsze talenty dla firm z branży IT w Polsce i na świecie, dzieli się wypracowanymi praktykami szkoląc rekruterów, wspiera swoją radą jako advisor dla start-upów. Prelegentka na licznych wydarzeniach branżowych, autorka artykułów poświęconych rekrutacji i EB, w 2019 wyróżniona w raporcie Strong Women in IT, a od 2020 członkini Enterpreneur’s Organization (EO). Wydawca polskiego przekładu książki “Powerful” Patty McCord. W 2019, założone przez nią Bee Talents zostało wyróżnione w konkursie Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz w konkursie LinkedIn Talent Awards w kategorii najbardziej innowacyjna agencja rekrutacyjna. Prywatnie mama trójki dzieci, a także pasjonatka górskich wędrówek.
Managing Partner
HireWise
Iwona Borawska
Strategicznym okiem HR: Jak zmienić obawy biznesu w strategię sukcesu?
1
0
0
1/1
5,51/6
Opis prelekcji
Strategiczny HR to temat odmieniany dziś przez wszystkie przypadki, tylko co on oznacza w praktyce biznesowej? Wielu managerów wciąż nie wie, jak HR może wspierać ich w codziennych sytuacjach i w jaki sposób pomaga w realizacji celów. Wielu managerów zwyczajnie boi się, że HR „rozmiękcza” twardy biznes. A tymczasem to właśnie HR jest fundamentem skutecznej strategii. Lubię pracować na konkretnych dowodach, dlatego prześledzimy wyniki badania ponad 200 organizacji, które podzieliły się z nami swoimi największymi potrzebami. Spojrzymy na to, czego ten biznes najbardziej się boi i co może zrobić HR, żeby managerowie traktowali nas jak partnerów.
O Prelegentce
Iwona Borawska – życie zawodowe dzieli pomiędzy sprzedaż i HR. Jest wspólniczką i konsultantką sprzedaży w Sellwise, gdzie pracuje z firmami B2B nad rozwojem ich strategii oraz skalowaniem biznesu. Założyła i prowadzi Hirewise – agencję rekrutacyjną specjalizującą się w stanowiskach sprzedażowych i marketingowych, która rzetelnie weryfikuje dopasowanie kandydatów do procesu i modelu biznesowego klienta.
Prowadzi podcast „Budowanie skutecznych zespołów”, w którym dzieli się dobrymi praktykami z obszaru zarządzania.
HR Business Partner Manager
Just Join IT
Marcin Nowosad
Od Mentee do Mentora, czyli spacer po HRowych wertepach
0
0
0
1/1
4,93/6
Opis prelekcji
W ramach naszego kolejnego spotkania, chciałem zaprosić Was na małą przechadzkę po procesach HRowych. Pamiętajcie o jednym- czasem mały strumyczek w obszarze ludzkim może okazać się naprawdę rwącą biznesową rzeką. Tutaj uspokajam – kilka tras już za mną i obiecuje zadbać o Was najlepiej jak będę potrafił. Dawka praktycznej wiedzy i case studies – gwarantowana.
O prelegencie
Mentor, coach, trener, PR-owiec, Human Lover. Od prawie 10 lat zakochany w branży HR praktyk. Na co dzień jako HR Business Partner Manager w Just Join IT / Rocket Jobs – wspiera managerów, board oraz CEO w rekrutacji, onboardingu, zarządzaniu talentami, a także wszelkich zmianach czy decyzjach personalnych. Nie zapomina również o utrzymaniu satysfakcji całej załogi. W wolnych chwilach fan gotowania, dźwięków z winyli oraz trekkingu po maderyjskich lewadach.
Konsultant
gojtowska.com
Maja Gojtowska
Piękne umysły. Dlaczego neuroróżnorodność to przyszłość pracodawców?
0
1
0
1/1
5,56/6
Opis prelekcji
O różnorodności na rynku pracy mówi się dużo. Rośnie odsetek firm, które zwracają uwagę na różnorodność płci, wieku, narodowości wspierają pracowników z należących do mniejszości seksualnych. Przed pracodawcami jednak kolejny krok w walce o tworzenie różnorodnych miejsc pracy. Jest nim otwarcie na neuroróżnorodność: kandydatów i pracowników w spekturym autyzmu, z ADHD, ADD, dysleksją, dyskalkulią, czy zespołem Tourette’a. Tylko od czego zacząć pracę z tak trudnym, bo nieznanym dla zdecydowanej większość populacji tematem?
O Prelegentce
Maja Gojtowska – wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Obserwatorka trendów HR, konsultantka, facylitatorka, trenerka, prowadząca szkolenia i webinary. Autorka dwóch HR-owych bestsellerów książkowych „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?” oraz „Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem”.
Employer Branding & Communication Consultant
m-jablonowski.com
Mateusz Jabłonowski
Dlaczego potrzebujemy całej tej gadki o różnorodności i inkluzywności?
0
0
1
1/1
5,44/6
Opis prelekcji
2024 a my nadal dyskutujemy – potrzebne, czy nie? Różnorodność się opłaca? Inkluzywna komunikacja to nie chwilowy trend? Przyjrzyjmy się zatem tematowi od strony danych i nauki, sprawdźmy jak sytuacja wygląda w rzeczywistości oraz czy działania z obszaru diversity & inclusion to chwilowy trend, potrzeba czy może odpowiedź jest jeszcze inna?
O prelegencie
Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji. Autor książki „Employer Branding. Praktyczny podręcznik”. Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi był związany przez ponad sześć ostatnich lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS, ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych. Obecnie doradza firmom w roli konsultanta i trenera, realizując swoją pasję do dzielenia się wiedzą i promocji dobrych praktyk na rynku pracy w Polsce.
founder & CEO
HR Hints
Róża Szafranek
Dlaczego opozycja między ludźmi (z pracy) a biznesem to mit?
Pierwszy raz na konferencji
O Prelegentce
Róża Szafranek – founder & CEO HR Hints, owner & CEO Culturivy® Institute. Liderka i ekspertka w dziedzinie efektywności organizacyjnej na styku rynek-biznes-ludzie. Do portfolio Róży i jej zespołu należą takie firmy jak m.in.: ShopRunner (by Fedex), Codewise (by CentralNic), Going (by empik), Kulczyk Investments, Inovo Venture Partners, Ramp Network, Infermedica, Aleph Zero, LiveKid, Vue Storefront, JOKR, Foodsi, Tech to the Rescue, Archdesk, edrone, Market One Capital, Radio357, Plente, G2J Consulting, Endego. Róża jest mentorką w InCredibles, programie mentorskim Sebastiana Kulczyka oraz w międzynarodowych akceleratorach i organizacjach m.in. Founder Institute, 1871 Chicago, P33 Chicago, TechRise i mHUB Chicago. Wykładowczyni akademicka (m.in. Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Jagielloński) i autorka książki “Culturivy: The Power of Changing a Workplace”, która opisuje autorską metodę budowania efektywnych organizacji – Culturivy®. Prowadzi podcast “Ludzie z pracy” powered by Culturivy® Institute, w którym adresuje codzienne wyzwania w relacjach i komunikacji z ludźmi z pracy. Została wyróżniona m.in. na liście 100 Kobiet 2022 wg Forbesa, 100 najbardziej inspirujących kobiet ekosystemu startupowego CEE według Vestbee VC i 23 Kobiet Roku 2023 wg My Company Polska.
Konsultantka i ekspertka
paulinamazur.com
Paulina Mazur
Czego jeszcze musimy się nauczyć, aby nas brali (po)ważnie?
1
0
0
1/1
5,57/6
Opis prelekcji
Codziennie walczymy o to, aby biznes brał HR poważnie. A i tak tkwimy w kategorii służb wspierających. I trafiamy anegdoty o „paniach z HRu”. Walczymy, aby mieć głos na posiedzeniu zarządu, walczymy o budżety. I choć umiemy już w marketing, robimy social media, korzystamy z AI i liczymy ROI – to ciągle mało. Dlatego podpowiem Wam od kogo i czego musimy się jeszcze nauczyć, aby świat zaczął postrzegać HR jako ważny.
O Prelegentce
Ekspertka HR (human relations), specjalizująca się z zagadnieniach dot. komunikacji i współpracy międzypokoleniowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli konsultanta, szkoleniowca, prelegenta na największych branżowych scenach (I love marketing, EBShow, TEDx Warsaw Woman, Linkedin Local, InfoShare). Propaguje odpowiedzialny employer branding, wspiera pracodawców w budowaniu nie tylko atrakcyjnych, ale przede wszystkim angażujących miejsc pracy. Były członek zarządu firmy doradczej BIGRAM, autorka bloga www.paulinamazur.com. Od 2022 roku mieszka w Pradze pracując nad transformacją kultury organizacyjnej w wiodącej spółce z branży chemiczno-energetycznej.
Ekspertka Concordia Design
Założycielka Solversi.pl
Agnieszka Pełka-Szajowska
Odnajdywanie “ślepych plamek” (współ)pracy. Jak zobaczyć więcej?
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
“Jak mogłam tego nie zauważyć? Dlaczego dopiero teraz to dostrzegam? Co przeoczyliśmy? Czy da się zobaczyć lepszy sposób? Jak ta opcja mogła mi umknąć?”. Te pytania często nawiedzają nas po zakończeniu projektów lub spotkań, i mogą sygnalizować momenty, w których nasze “ślepe plamki” wpływają na decyzje oraz działania. Poznajmy więc narzędzia do odkrywania i zrozumienia własnych potencjalnych pułapek myślenia. Może to czas na optometrystów HR, którzy wykorzystują w swojej pracy “soczewki” wyników badań naukowych psychologii społecznej i poznawczej.
O Prelegentce
Uczy metod twórczego rozwiązywania problemów, generowania pomysłów i szukania rozwiązań. Łączy kreatywność z krytycznym myśleniem. Dodaje do tego praktyczną wiedzę o zespołach, psychologię społeczną i poznawczą oraz ekonomię behawioralną (evidence-based). Psycholog społeczna, pilotka zmian i praktyk biznesu (na koncie m.in. nagroda SUPERBRANDS). Prowadzi szkolenia i edukuje, tworzy metody i programy rozwojowe m.in. w projektach talentowych. Autorka narzędzi rozwojowych i edukacyjnych. Członkini zarządu Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Przewodniczka po świecie creative problem solving i uczących się zespołach.
CEO
Agencja Employer Branding
Szymon Motławski
Jak zaszaleć i nie żałować? O kolaboracji marek osobistych z markami pracodawców
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
Czy celebryci w kampaniach employer branding to dobry pomysł? Zapraszam do zajrzenia za kulisy kampanii marek pracodawców z udziałem Roberta Makłowicza i prof. Aleksandry Przegalińskiej.
O prelegencie
Socjolog mediów i rynku, zawodowo związany z branżą HR od czternastu lat. Początkowo realizowałem projekty rekrutacyjne w branżach finanse i prawo dla Klientów agencji doradztwa personalnego (PGB HR). Następnie jako Recruitment Advisor w Humanway wdrażałem i rozwijałem pierwszy polski ATS – system online wspierający rekrutację. W latach 2012-2019 pracowałem dla Grupy Agora SA, jako Employer Branding Art Director/ Bussiness Owner Pracownia EB. Moje projekty dla takich marek, jak Arla, Budimex, Goldenline czy Oney zdobyły kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych. Często preleguję na konferencjach branżowych: Kongres Kadry, HR Factor, Perspektywy HR, International Recruitment Congress by SAZ, EB Masters, EB Leaders Trainings i wiele innych. Moje teksty i opinie publikowane są przez takie media, jak Personel Plus, Personel i Zarządzanie, BRIEF, PRoto.pl czy Gazeta Wyborcza. W 2014 roku przedstawiłem autorską definicję employer brandingu, która znalazła się w słowniku kluczowych pojęć w serwisie NowyMarketing.pl. Kilkukrotnie gościłem, jako ekspert w radiu TOK fm, w audycji „Strefa Szefa”. Byłem pomysłodawcą i członkiem Jury największego w Polsce konkursu wyróżniającego działania employer brandingowe – EB Kreator. Do dziś wykładam na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na pierwszych studiach employer branding w Polsce. W czerwcu 2019 zdecydowałem pójść swoją drogą tworząc Agencję Employer Branding – butikową firmę doradczą, specjalizującą się w EB i marketingu rekrutacyjnym. Prowadzimy tylko z kilkoma markami rocznie, co zapewnia jakość i skuteczność prowadzonych działań.
Sprawdź bonusy i wybierz bilet
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard
Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach
Materiały video z XVII edycji konferencji (poprzednia edycja) WARTOŚĆ: 2170 zł
Streszczenia prelekcji przygotowane przez AI
Roczna drukowana prenumerata magazynu sprawny.marketing
Materiały video z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł
Wydzielone najlepsze miejsca na widowni
Dostęp do archiwum wiedzy sprawny.marketing – akademia oraz poprzednie wydania magazynu
Udział w afterparty, 23.10.2024 Open bar dla uczestników WARTOŚĆ: 350 zł
Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing
Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny I <3 marketing
Duża paczka konferencyjna
Mała paczka konferencyjna
Dostęp do kursów online
Egzemplarz magazynu sprawny.marketing
Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl
Dlaczego warto?
1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja
Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉
2
18-minutowe prezentacje
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.
3
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji
Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu
5
Epickie Afterparty #ilovemkt
Impreza odbywa się po drugim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Marketing) – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.
6
Edutainment w najlepszej formie
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂
7
I Love Marketing loves eco!
Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ilu uczestników pojawi się na konferencji!
8
Paczka konferencyjna
Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.
9
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!
Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera,Macieja Kautza, który już 18 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.
10
Wybierasz zwycięzcę #ilovemkt i gwiazdę okładki magazynu!
Uczestnicy wybierają nie tylko zwycięzców #ilovemkt, ale również gwiazdę okładki magazynu sprawny.marketing! Prelegent z najwyższą średnią ze wszystkich dni znajdzie się w kolejnym numerze naszego magazynu.
11
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów
Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.
12
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku
Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂
13
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji
Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.
14
Dostęp do subskrypcji premium.sprawny.marketing
W ramach zamówionej wejściówki na konferencję #ilovemkt otrzymasz 3-miesięczny specjalny dostęp testowy m.in. do wszystkich edukacyjnych treści sprawny.marketing za paywallem oraz innowacyjnej platformy społecznościowej dla marketerów i marketerek. W zależności od wybranego biletu na konferencję w ramach subskrypcji otrzymasz m.in: streszczenia najlepszych, nowych książek marketingowych, polskiej prasy branżowej, a także sprawozdania z największych eventów marketingowych z całego świata!
FAQ
Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.
Paczkę otrzymasz tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.
Niestety nie, tylko bilety premium i vip są uprawnione do uczestnictwa w afterparty. Jeśli chcesz z nami być na afterze zachęcamy do zakupu biletu uprawnionego 🙂
Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.
Na fakturze widnieje nazwa biletu, rodzaj pakietu, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.
Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂