Napisz do nas

Napisz lub zadzwoń

  • Cena od 470 PLN
  • 3 dni i 50 prelegentów
  • Epickie afterparty

Cena wzrośnie za

Zarezerwuj swoje miejsce w najlepszej cenie

Zarezerwuj teraz

*zapłać do 14 dni od rejestracji

32 wystąpienia

570

10 godzin video

Zarejestruj się jeszcze dzisiaj i otrzymaj pakiet 32 nagrań z  V edycji o wartości 570 zł ZA DARMO!

Zarejestruj się Zarezerwuj teraz

Dostęp przesyłamy w ciągu
kilku godzin po opłaceniu rejestracji

Create Marketing People Love

13-15 marca w Warszawie odbędzie się VII edycja konferencji
I ❤ Marketing. Tym razem wydarzenie potrwa aż trzy dni
13 marca odbędzie się druga edycja konferencji I ❤ Influencer.

Jest to niewątpliwie jedno z największych i najważniejszych wydarzeń w polskiej branży marketingu internetowego. Specjaliści podczas swoich wystąpień opowiedzą o pojawiających się trendach
i nadchodzących zmianach w marketingu.

Wydarzenie jest adresowane zarówno dla przedstawicieli małych
i średnich firm, jak i dla osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach. I ❤ Marketing to zastrzyk praktycznej wiedzy podanej w formie 18 minutowych prezentacji.

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Poinformuj mnie o następnej zwyżce cen:

Zobacz relację z poprzedniej edycji

 
Zarezerwuj teraz
 

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

  • ZERO sprzedażowych prezentacji - płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny.

     
  • Znasz konferencje TED? Wiesz, że prezentacje wygłaszane na TED mają ograniczenie długości do max. 18 minut? Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na I marketing każda prelekcja trwa 18 minut.

  • Slajdy na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz robić notatki na konkretnych slajdach.

     
  • Paczka konferencyjna. Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

     
  • Mocne łączne WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie.

     
  • Epickie Afterparty po drugim dniu konferencji – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

     
  • Płacisz 470 zł netto, dzięki czemu koszt wysłuchania jednego eksperta to jedyne 29 złotych.

  • W dniu konferencji po Warszawie podróżujesz z aplikacją myTaxi z 30% rabatem. Otrzymasz także 30 zł na pierwszy przejazd.

  • Do dyspozycji uczestników będą też stoiska firm, które udostępniają narzędzia marketingowe. Jeśli chcesz, by na konferencji pojawiło się stoisko Twojej firmy, zapraszamy do kontaktu

     
  • Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉 Zobacz opinie Uczestników.

     
  • I marketing jest prowadzona przez genialnego prowadzącego - Macieja Kautza, który już VII edycję dba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

     

Dołącz do wydarzenia na Facebooku

Opinie prelegentów

Opinie uczestników

Dzień 0 -

Zobacz praktyczne zastosowania kryptowalut i technologii blockchain w biznesie i nie pozwól, by ominęła Cię nadchodząca rewolucja!?

Dowiedz się więcej o konferencji >>

Agenda

Dzień I -

11:10-11:30

Dagmara Pakulska

Jesteś marką, czy produktem? Czyli rzecz o trudnej sztuce personal brandingu.

12:00-12:20

Wojciech Kardyś
(Good For You)

Gdy bańka pęka - czyli jak w 2019 roku tworzyć kampanie influencerskie

12:20-12:40

Grzegorz Borowiecki
(Wunderteam)

Jak robić kampanie z twórcami internetowymi? Wróćmy do podstaw

12:40-13:00

Kamil Bolek
(LifeTube)

Antropomorfizacja marki, teoria równania mediów, social presence i wiele więcej - czyli jak zmaksymalizować efekty influencer marketingu dzięki psychologii

13:00-13:20

Maciek Budzich
(Mediafun)

Poza schemat - czyli jak myśleć, planować i realizować niestandardowe kampanie z influencerami

13:20-13:40

Karol Paciorek
(Imponderabilia)

A co jeśli wszyscy jesteśmy w błędzie?*

14:40-15:00

Kamil Natil & Rafał Myśliński
(Suchar Codzienny)

„Macie wolną rękę” - Dlaczego trzeba usunąć to wyrażenie z briefu dla influencera?

15:00-15:20

Magdalena Urbaniak
(Brand24, Tractormania)

Kto zabije influencer marketing - twórcy czy marketerzy?

15:20-15:40

Ewa Grzelakowska-Kostoglu
(Red Lipstick Monster)

Nie chce mi się nawet odpowiadać na twój brief.

16:30-16:50

Marcin Radziwoń
(Grupa Spryciarze, 5 sposobów na...)

Wiertarka, która kręci – jak długoterminowo zwiększyć popularność produktu.

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

Rafał Masny
(Grupa Abstra)

Po co marce kanał na YouTube?

O prelegencie

Współtwórca Abstrachuje.TV, najpopularniejszego polskiego kanału na YouTube. Współzałożyciel firmy Abstra. Od 6 lat aktywny uczestnik i obserwator polskiego rynku internetowego wideo oraz influencer marketingu.

Radek Kotarski
(Polimaty, Altenberg)

Temat zostanie podany wkrótce

O prelegencie

Popularyzator wiedzy, twórca kanału „Polimaty” na YouTube, prowadzący i reżyser telewizyjnego programu „Podróże z historią”. Autor bestsellerowej książki „Nic bardziej mylnego!”, w której obala najbardziej rozpowszechnione mity naukowe i historyczne. Uwielbia brać pod lupę niesamowicie ciekawe tematy i dzielić się z innymi wynikami swoich badań.

Jesteś marką, czy produktem? Czyli rzecz o trudnej sztuce personal brandingu.

Personal branding to ostatnimi czasy bardzo modne pojęcie. Czy jednak wiesz co tak naprawdę oznacza? Podczas mojej prezentacji udowodnię Ci, że każdy bez wyjątku buduje swoją markę osobistą. Niektórzy jednak robią to nieumiejętnie. Dowiedz się zatem jak robić to dobrze i nie popełniać kardynalnych błędów. ;)

O prelegencie

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Gdy bańka pęka - czyli jak w 2019 roku tworzyć kampanie influencerskie

Prelekcja będzie o nowoczesnym marketingu influencerskim, w którym kładziemy nacisk na ROI i na analizę demograficzną (i jak takową przeprowadzić). Będzie o tym jak łatwo można przepalić pieniądze w marketingu influencerskim (case'y) oraz jak powinna wyglądać kampania, dzięki której przyniesie nam sukces.

O prelegencie

Ekspert do spraw komunikacji Internetowej. Z wykształcenia filozof, scenarzysta. Współzałożyciel agencji konsultingowo-produkcyjnej Good For You. W reklamie internetowej od ośmiu lat. Specjalizuje się głównie w produkcji video oraz marketingu influencerskim i social mediowym. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej Internetowi i influencerom - Cotygodniowy Przegląd Internetu.

Grzegorz Borowiecki
(Wunderteam)

Jak robić kampanie z twórcami internetowymi? Wróćmy do podstaw

Wiele osób ma już za sobą kilka kampanii z twórcami internetowymi. Czasami nawet sukcesy, które dobrze wyglądają w prezentacjach. Czy jednak pamiętali o wszystkim? Z tej prezentacji nie dowiesz się wszystkiego o influencer marketingu, ale mam nadzieję uporządkujesz swoją wiedzę o tym „Jak robić kampanie z twórcami internetowymi”.

O prelegencie

Nadsztygar w górniczej agencji kreatywnej WUNDERTEAM. Firmę tworzy w oparciu o górniczy etos, bo jak twierdzi na grubie (kopalni) człowiek uczył się porządku i dokładności. Fedruje insighty od 2001 roku z różnym skutkiem. Wyznawca autorskiej filozofii FIT, która zakłada, że marketing i biznes dzisiaj to walka na idee i technologie.

Antropomorfizacja marki, teoria równania mediów, social presence i wiele więcej - czyli jak zmaksymalizować efekty influencer marketingu dzięki psychologii

Wyświetlenia, reakcje, suby, kliki, CTR-y i inne KPI-e to tylko finalny wynik działań z zakresu influencer marketingu. Ale jak i dlaczego to wszystko działa? Co dzieje się w głowach odbiorców i jakie procesy mniej lub bardziej świadome nimi kierują, gdy oglądają kolejny unboxing na YouTube? Co wpływa na siłę perswazji influencera i skąd bierze się "autentyczność" jego relacji? Czy nauka i psychologia mogą "podkręcić" wszystkie te efekty? Podczas prezentacji sprawdzimy to wspólnie, korzystając z dorobku psychologii decyzji, medioznawstwa, marketingu i nauk o komunikowaniu.

O prelegencie

Dyrektor marketingu w LifeTube, największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".

Poza schemat - czyli jak myśleć, planować i realizować niestandardowe kampanie z influencerami

.

O prelegencie

Pasjonat i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Organizuje inicjatywy związane z mediami, internetem i społeczeństwem informacyjnym: konferencje (TUBA, MediafunLAB, OchMyBlog, debata ZapytajPremiera), popularyzuje idee barcampów, współorganizuje Aula Polska.

Karol Paciorek
(Imponderabilia)

A co jeśli wszyscy jesteśmy w błędzie?*

*Serio. Każdy z nas popełni ich dziś kilka (włączając w to afterparty) - co zrobić, żeby ich uniknąć?

O prelegencie

Twórca internetowy, razem z Włodkiem Markiewiczem prowadził popularny na YouTube kanał Lekko Stronniczy. Współautor książki zatytułowanej „Lekko Stronniczy – jeszcze więcej”, w której ujawnione zostają mechanizmy rządzące internetowym biznesem. Aktualnie prowadzi kanał "Imponderabilia", na którym przeprowadza wywiady ze znanymi postaciami.

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

„Macie wolną rękę” - Dlaczego trzeba usunąć to wyrażenie z briefu dla influencera?

Niestety dopisek „macie wolną rękę” często oznacza brak pomysłu marki/agencji na kampanię z influencerem. Liczą, że to twórca wymyśli reklamę za nich. Czy takie podejście jest właściwe? Czy zawsze zostawienie wolnej ręki twórcy jest dobre dla marki? Często te same kluczowe i skuteczne komunikaty sprzedażowe, które dla marki są korzystne, dla influencera wręcz szkodliwe. Jak to pogodzić? W ramach działalności Suchara Codziennego współpracowaliśmy z takimi markami jak Red Bull, Netflix, Kosmetyki AA, Wedel, Plush. W prezentacji omówimy dobre i złe praktyki negocjacji, kampanii i efektów akcji promocyjnych swojego produktu oraz kampanii zewnętrznych.

O prelegencie

Fafa i Myku, czyli twórcy jednego z najpopularniejszych profili lolcontentowych na Facebooku (Suchar Codzienny), który zgromadził prawie pół miliona obserwujących na tym portalu, a także ponad milion followersów na Instagramie. Specjaliści i praktycy od social mediów.

Kto zabije influencer marketing - twórcy czy marketerzy?

Influencer marketing to dzisiaj perfekcyjny biznesowy win-win. Zyskują marki, bo docierają do nowych klientów. Korzystają influencerzy, bo są docenieni i wynagrodzeni. Wygrywają klienci, bo dostają rekomendacje produktów i usług, które są już sprawdzone przez osoby, którym ufają. Pytanie czy... Na pewno? Wciąż brakuje wielu regulacji prawnych, a te etyczne są ignorowane zarówno przez twórców, jak i marketerów. Niektóre blogi, strony czy kanały zamieniają się w słupy ogłoszeniowe. Brakuje informacji, które treści są sponsorowane i przez kogo. Wiarygodność maleje wprost proporcjonalnie do skuteczności. Jaką przyszłość ma zatem przed sobą influencer marketing - konsekwentny, ekspresowy rozkwit czy siermiężny upadek sponsorowany przez... Właśnie, kogo?

O prelegencie

Wspiera firmy w budowaniu dobrego wizerunku i skutecznej komunikacji.Założycielka firmy MaxTractor. BrandManager w Brand24. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Prowadziła zajęcia z zakresu komunikacji m.in. w WSH, DSW we Wrocławiu i WSEI w Krakowie. Quora Top Writer 2017 i 2018. Host podcastu BrandTalks. Prowadzi bloga o ciągnikach rolniczych tractormania.pl oraz o marketingu - magdaurbaniak.com.

Ewa Grzelakowska-Kostoglu
(Red Lipstick Monster)

Nie chce mi się nawet odpowiadać na twój brief.

"Nikt nie zna lepiej swojego kanału niż twórca” – to zdanie pada w większości artykułów i wywiadów o influencer marketingu. Dużo mówi się o zaufaniu i autentyczności we współpracy marek i influencerów. A jak to wygląda w praktyce? Czy na pewno marki pamiętają o podstawowych założeniach takiej współpracy? Dlaczego nie warto zgadzać się na kompromis i co marki zyskują oddając się w pełni ręce twórcy. Case study.

O prelegencie

Autorka, wizażystka i piercerka, zdradza tajniki makijażu na co dzień i na wielkie wyjścia. Jej fachowe rady przydadzą się każdej kobiecie niezależnie od wieku, typu urody oraz umiejętności w sztuce makijażu. Prowadzi kanał Red Lipstick Monster na YouTube

Prelegent zostanie podany wkrótce

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Wiertarka, która kręci – jak długoterminowo zwiększyć popularność produktu.

Kupując nowy sprzęt blisko 80% internautów zwraca uwagę na opinie influencerów. Stała współpraca z twórcami może przynieść ogromne korzyści dla marki. Porozmawiamy sobie o tym, jak przeprowadzać takie kampanie.

O prelegencie

Swoją popularność zawdzięcza dobrej gadce, nieszablonowemu poczuciu humoru i muzykalnym zdolnościom. Od ponad 10 lat angażuje internetową społeczność, doradza i inspiruje. Znany i ceniony przez miliony Polaków jako szef ekipy „5 Sposobów na…”, która od 5 lat z powodzeniem rozwija swój kanał w serwisie YouTube . Na swoim koncie posiada ponad 80 kampanii zrealizowanych dla Klientów z całego świata – oczywiście z ogromnym sukcesem. Z pewnością nie raz zaskoczy świat swoimi szalonymi pomysłami i ogromną dawką pozytywnego podejścia do życia.

Prelegent zostanie podany wkrótce

Prelegent zostanie podany wkrótce

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 2 -

11:10-11:30

Paweł Tkaczyk

Superman na półce, czyli jak stworzyć dobrą opowieść o produkcie?

12:00-12:20

Marek Gonsior
(Agata)

Po drugie: spójność i konsekwencja. Czyli o tym, czego możemy nauczyć się od najlepszych.

12:20-12:40

Paulina Mazur

Mariaż miękkiego HR'u i twardego marketingu

13:20-13:40

Maciej Lewiński

Dobrymi radami piekło jest wybrukowane

14:40-15:00

Michał Kasprzyk
(Biuro Mówców Spice)

Jak wykorzystać podcasty w marketingu?

15:00-15:20

Wincenty Kokot
(GoldenSubmarine)

Jakim typem marketera/ki jesteś? Jeżeli jesteś z agencji, dowiesz się z kim na co dzień pracujesz ;)

15:20-15:40

Prelegent zostanie podany wkrótce

15:40-16:00

Dawid Szczepaniak
(VML)

„Connected Brand” - jak stworzyć markę XXI wieku?

16:30-16:50

Paweł Sala
(Freshmail)

Jak sprawić, że ludzie pokochają Twoje newlsettery.

17:10-17:30

Piotr Bucki
(Bucki.Pro)

Mainstream is dead! Jak zadbać o (naprawdę) każdego klienta.

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

.

Prelegent zostanie podany wkrótce

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

Perpetuum mobile - marketing oparty na społeczności"

O prelegencie

Menedżer i przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem, rekordzista świata w pływaniu długodystansowym i kierowca wyścigowym. Od najmłodszych lat przesiąknięty biznesem. Jako coach pomaga stawać się lepszą wersją siebie.

Superman na półce, czyli jak stworzyć dobrą opowieść o produkcie?

Chcesz kupić odkurzacz? Czytasz opis na stronie producenta i opinie innych użytkowników. Do sklepu przychodzisz z wyrobionym zdaniem na temat tego czy innego produktu. Opowieści o produktach sprzedają. Jakich technik użyć, by Twój produkt był Supermanem na półce?

O prelegencie

Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Marek Gonsior
(Agata)

Po drugie: spójność i konsekwencja. Czyli o tym, czego możemy nauczyć się od najlepszych.

Wprawdzie to empatia, odwaga i kreatywność sprawiają, że zapamiętujemy pojedyncze kampanie, ale to spójność i żelazna konsekwencja pozwalają markom trwale zdobywać serca konsumentów. I chociaż - jak to w marketingu - pomysł goni pomysł i każda kolejna koncepcja wydaje się być bardziej atrakcyjna, to właśnie spójność i konsekwencja sprawiają, że większość z nas bezbłędnie odpowiada na pytania typu „z jakim napojem gazowanym kojarzy Ci się św. Mikołaj". Opowiem Wam o tym, czym jest spójność, czemu jest ważna, dlaczego warto trzymać się wytyczonego kursu i z żelazną konsekwencją budować spójność marki. Pokażę Wam, że spójność wcale nie oznacza nudy.

O prelegencie

Od kilkunastu lat zarządza działami marketingu oraz prowadzi złożone procesy budowania marek i tworzenia wizerunku. Wraz z zespołem stworzył nową komunikację i identyfikację wizualną salonów Agata, za co został doceniony m.in. podwójną nagrodą Dyrektora Marketingu Roku. Prelegent i autor tekstów z zakresu brandingu. Wyznawca zasady „dobre rzeczy inspirują” i autor cyklu pod tym samym tytułem.

Paulina Mazur

Mariaż miękkiego HR'u i twardego marketingu

Jak HR może zostać nowym klientem marketingu. Jak marketingowcy mogą wynieść employer branding na wyższy poziom. Synergia dla biznesu, ale i okazja dla każdego z nas. Do bycia herosem, do zwiększenia biznesu, do rozwoju zawodowego.

O prelegencie

Ma 14 lat doświadczeń w wiodącej firmie doradztwa personalnego. Przeszła drogę od praktykantki do członka zarządu. Zarządzała dwoma międzynarodowymi programami w Polsce, które łączą świat młodych talentów z pracodawcami ( konkurs GMC Poland oraz program Enactus). Specjalizuje się w employer brandingu, motywacjach millenialsów oraz angażowaniu pracowników, w wydarzeniach łączących pokolenia. Dziś wspieram marki pracodawców poprzez marki osobiste ich liderów. Doradza w obszarze marketingu rekrutacyjnego. Organizuje warsztaty, moderuje zespoły. Jak tylko ma okazję, Paulina dzieli się wiedzą i pomysłami.

Prelegent zostanie podany wkrótce

O prelegencie

.

Kamil Kozieł
(PrezART)

Storytellingowe zabiegi w lejku marketingowym

O prelegencie

Kamil to trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart.

Dobrymi radami piekło jest wybrukowane

W internecie można znaleźć wiele dobrych rad i praktyk dotyczących tego jak powinien wyglądać Twój marketing. Podeślij te wszystkie wskazówki swojej konkurencji, a Ty zrób wszystko na opak, opierając się na swoich danych.

O prelegencie

Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analitycs, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Jak wykorzystać podcasty w marketingu?

Wraz z rosnącym rynkiem asystentów głosowych, coraz większe znaczenie będą miały treści audio. Jednym z ich najprężniej rozwijających się rodzajów są podcasty, które w USA hulają już na całego, a w Polsce po fazie raczkowania wkroczyły od razu w fazę dojrzewania. To że będą miały ogromne znaczenie w marketingu to oczywiste, ale jak ten potencjał wykorzystać?

O prelegencie

Przemówienia sprawiły, że życie wywróciło mu się do góry nogami i dzięki temu ma teraz w życiu cel, pracę i żonę. Przed publicznością czuje się jak ryba w wodzie, więc pomaga wygłaszać lepsze przemówienia ludziom, którzy chcą skuteczniej przekazywać swoją wiedzę lub inspirować innych. Mówca czerpiący wiele z TEDa. Organizator TEDxWroclaw. Podcaster. Założyciel Biura Mówców Spice, które pomaga w kontakcie ze świetnymi prelegentami. Zaangażowany w projekt pierwszej europejskiej analogowej bazy kosmicznej z zespołem Space Is More.

Wincenty Kokot
(GoldenSubmarine)

Jakim typem marketera/ki jesteś? Jeżeli jesteś z agencji, dowiesz się z kim na co dzień pracujesz ;)

Być może nigdy nie zadawałaś/eś sobie tego pytania… Nadszedł czas na poznanie prawdy!J Jesteś „bogiem”, „najlepszym przyjacielem”, „dobrym rodzicem” czy może „bystrym uczniem”? Bazując na moich wieloletnich doświadczeniach w budowaniu dobrych relacji z Klientami, a także inspirując się teorią stylów zachowań DISC, opowiem nie tylko o czterech najczęściej spotykanych w pracy typach marketerów, ale przede wszystkim o tym, jak sprawić, żeby współpraca między nami była efektywniejsza i - po prostu - łatwiejsza.Zapraszam na jedyny w swoim rodzaju 18-minutowy psychotest.

O prelegencie

Business Development Director w GoldenSubmarine. Aktywny uczestnik i wielokrotny prelegent licznych konferencji branżowych dotyczących szeroko pojętego marketingu interaktywnego (Forum IAB, Kongres Online Marketingu, etc.). Sam zwykł mawiać o sobie: entuzjasta technologii mobilnych i poszukiwacz nowych trendów. Z wykształcenia filozof, który z zainteresowaniem (czasem obawą) obserwuje proces wkraczania technologii w codzienne życie.

Prelegent zostanie podany wkrótce

.

Dawid Szczepaniak
(VML)

„Connected Brand” - jak stworzyć markę XXI wieku?

Prezentacja z pogranicza przyszłości marketingu i... historii pornografii. A wszystko wzbogacone o najświeższe przykłady kampanii VMLY&R.

O prelegencie

Executive Creative Director w VML, z ponad 10 letnim doświadczeniem w marketingu. Wraz ze swoim zespołem zdobył ponad 80 nagród branżowych (zarówno polskich, jak i międzynarodowych). Jest także zapalonym prelegentem, często zapraszanym na konferencje branżowe i różne uniwersytety.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Jak sprawić, że ludzie pokochają Twoje newlsettery.

Sprawdzone sposoby zwiększania zaangażowania odbiorców komunikacji email marketingowej o których najczęściej zapominają polscy marketerzy. Dowiedz się jakich błędów nie popełniać już dziś.

O prelegencie

Współzałożyciel Freshmaila, platformy, z której korzysta obecnie 60.000 sprzedawców z różnych branż. Znany również jako mówca, pojawił się na wielu prestiżowych konferencjach internetowych i marketingowych. Publikuje również artykuły w branżowych czasopismach, autor książki “Świeże podejście do e-mail marketingu”.

Temat zostanie podany wkrótce

O prelegencie

Twórca firmy SpiritsAndStyle.com oraz popularnej marki eleganckiej odzieży RTW „MILER”, która prężnie rozwija się na polskim rynku e-commerce. Pasjonat ubrań szytych na miarę, alkoholi starzonych i eleganckiego, ale nowoczesnego, stylu życia. Autor jednego z czołowych polskich blogów o krawiectwie miarowym, MilerSzyje.pl, na łamach którego od lat pisze o klasycznej męskiej elegancji przyciągając rzeszę ponad 50.000 unikalnych czytelników miesięcznie.

Mainstream is dead! Jak zadbać o (naprawdę) każdego klienta.

Jeśli robisz marketing dla „statystycznego Kowalskiego” to popełniasz błąd. Przeciętne produkty dla przeciętnych ludzi to kategoria równie realna co plan Morawieckiego na milion aut elektrycznych. Każdy z twoich klientów na jakimś etapie będzie miał lub ma jakąś dysfunkcję – czasową lub permanentną. Każdy z nich ma też unikalne preferencje, rozmiary i wartości. I trzeba to dostrzec, bo to się po prostu opłaca. Nike zrobiło buty do biegania dla osób z porażeniem mózgowym, Lidl zadbał o osoby ze spectrum Aspergera. Ty po moim wykładzie też zrobisz coś równie pysznego.

O prelegencie

Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Afterparty -

Klub The View

Klub The View

ul. Twarda 18, Warszawa

Dzień 3 -

10:10-10:30

Szymon Lisowski
(Socjomania)

Czy istnieje jeszcze prywatność w mediach społecznościowych?

10:30-10:50

Michał Matysiak
(Invest Studio)

Uwolnij twórczy potencjał smartfona - foto & video 📲📷 🎥🗝💰

10:50-11:10

Jakub Biel
(X-kom)

Czy nietypowe kampanie mogą sprzedawać? 5 przykładów, które zadziałały

11:10-11:30

Tomasz Palak
(Profit Plus)

"Wszelkie prawa zastrzeżone" - no chyba, że nie...

12:00-12:20

Janina Bąk
(Janina Daily)

Gdy statystyki to za mało. O analizie danych nie tylko liczbowych

13:20-13:40

Bartłomiej Rak
(Socjomania)

Branżowy ból głowy

14:40-15:00

Maciej Wróblewski & Kamil Modzelewski

Jak tworzyć reklamy video, które widzowie oglądają do końca

16:30-16:50

Anna Ledwoń-Blacha
(More Bananas)

Emocje - kluczowy czynnik komunikacji w mediach społecznościowych

16:50-17:10

Michał Sadowski
(Brand24)

6 Sposobów Zwiększenia Sprzedaży przy użyciu Video Marketingu

17:10-17:30

Adrian Gamoń
(Social Frame)

Human Storytelling Experience - projektowanie narracyjnych doświadczeń człowieka w mediach cyfrowych.

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

.

Szymon Lisowski
(Socjomania)

Czy istnieje jeszcze prywatność w mediach społecznościowych?

O danych, które udostępniamy jako użytkownicy i wykorzystujemy jako marketerzy.

O prelegencie

Digital Marketing Consultant, COO w Socjomania. Ciężko czymkolwiek go zaskoczyć w internetach i zawsze ma swoje zdanie w kwestiach spornych czy kontrowersyjnych. Ma niezłe tempo pracy i, mimo iż zostawia wszystko na ostatnią chwilę, zawsze jest przygotowany do szkolenia czy wystąpienia.

Michał Matysiak
(Invest Studio)

Uwolnij twórczy potencjał smartfona - foto & video 📲📷 🎥🗝💰

"Kupujemy oczami - to pewne ☆ Content Production Show ☆ Foto & Video produktowe prosto ze smartfona dla e-commerce i social media. Dowiesz się jak ustawić światło i aparat w smartfonie aby uzyskać zdjęcia i video, które sprzeda Twoje produkty."

O prelegencie

Inżynier, przedsiębiorca. Twórca Invest Studio - produkcja filmowa i zdjęciowa & marketing, sprzedaży. Fotografią zajmuje się od 2003 roku. Fan racjonalnego gospodarowania dobrami, upcyklingu i OZE. Pragnie, aby "Fotografia" na zawsze pozostała jego pasją.

Jakub Biel
(X-kom)

Czy nietypowe kampanie mogą sprzedawać? 5 przykładów, które zadziałały

W czasach reklam wyskakujących nawet z lodówki każdy marketer wie, że musi się wyróżnić. To jednak tylko połowa sukcesu, bo wyróżnić się można nawet wpisem o Powstaniu Warszawskim (pozdrawiam Tigera). Co zatem zrobić, aby kampania osiągnęła swój cel? Niestandardowe działania też mogą sprzedawać, a podczas prezentacji opowiem jak to osiągnąć.

O prelegencie

PR & communication manager w X-kom, gdzie odpowiada za całą komunikację, tj. kieruje trzema działami: social media, kilkuosobowym zespołem PR - oraz YouTube. Pasjonat nowych technologii

Tomasz Palak
(Profit Plus)

"Wszelkie prawa zastrzeżone" - no chyba, że nie...

Co mają wspólnego Hello Kitty, Beatlesi i Tolkien? Wszystkich dotyczyły pozwy odnośnie naruszenia własności intelektualnej - i teraz stanowią punkty na granicy dopuszczalnych nawiązań i zapożyczeń. Pomówmy o tym, jak w kampaniach bezpiecznie odnosić się do popkultury.

O prelegencie

Radca prawny w Profit Plus, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność w przedsiębiorców w internecie - prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły i prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi bloga tomaszpalak.pl.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Gdy statystyki to za mało. O analizie danych nie tylko liczbowych

Współczesne narzędzia pozwalają nam zbierać i analizować statystyki naszych mediów społecznościowych szybciej, taniej i skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej. Niemniej istnieją takie procesy i zachowania użytkowników, które bardzo trudno jest zmierzyć za pomocą danych liczbowych. W tej prezentacji opowiem o tym, kiedy statystyki nie są najlepszym doradcą dla naszych decyzji biznesowych, w jakich sytuacjach i w jaki sposób warto korzystać z alternatywnych form zbierania danych.

O prelegencie

Komendant komedii w Janinadaily.com. Panga biznesu. Wirtuoz dobrej matematycznej zabawy. Przez ostatnie pięć lat uczyła metodologii badań i statystyki na TCD w Irlandii. Od zawsze jest psychofanką badań ankietowych, już niedługo także doktorem nauk społecznych. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Lubi przekonywać ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić, a jej supermocą jest umiejętność wytłumaczenia absolutnie każdego zagadnienia statystycznego na przykładzie zwierzątek.

Magdalena Urban
(Urban Legend)

Zbuduj markę z globalnym potencjałem - jakie mądrze zaplanować globalną ekspansję

Twoja twarz brzmi znajomo - jak przyciągnąć i utrzymać uwagę widza w trakcie live i video.

O prelegencie

Sylwia jest rozwiązaniem dla osób, które chcą, aby kamera je pokochała! Poprzez swoje video, live'y, artykuły na blogu i kursy online, uczy, jak prezentować się przed kamerą, doskonalić swój głos i angażować widzów. Poza działaniami online i pracą z kamerą, przygotowuje ludzi do wystąpień na scenie, a także zajmuje się realizacją produkcji teatralnych.

Prelegent zostanie podany wkrótce

Branżowy ból głowy

W 2018 roku minęła dekada mojej pracy w branży social media. W tym czasie większość użytkowników Naszej-Klasy przeszła na Facebooka, osoba od social media stała się KIMŚ w dziale digital marketingu, a liczba nowo otwartych (i zamkniętych) agencji sięga dziesiątek. Dekada to odpowiedni okres, aby coś sobie podsumować - zobaczyć od czego zaczynaliśmy, gdzie jesteśmy dzisiaj i co przed nami w najbliższej przyszłości

O prelegencie

W Socjomanii odpowiada za rozwój spółki. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi również na poziomie biznesowym. Często reprezentuje i wchodzi do organizacji klienta jako zewnętrzny konsultant. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem.

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Jak tworzyć reklamy video, które widzowie oglądają do końca

Video online staje się coraz powszechniejszym narzędziem marketingowym. Kiedyś to był tylko dodatek do marketing mix, ale dzisiaj jest to główny kanał coraz większej ilości kampanii. Marketerzy inwestują setki tysięcy w produkcję angażującego contentu oraz współprace z influencerami, ale nie zawsze działania te przynoszą zamierzony efekt. A to dlatego, że liczba wyświetleń pokazywana pod filmami bardzo różni się od liczby osób, które rzeczywiście obejrzały komunikat naszej marki. Jak sobie radzić z problemem niskiego współczynnika utrzymania uwagi na etapie tak planowania, jak i optymalizacji mediowej? Oraz jak tworzyć content, który zostanie obejrzany do końca i sprawi, że marka zyska rozgłos w sieci? O tym i innych aspektach video online opowiedzą Maciej Wróblewski oraz Karol Modzelewski z zespołu AdRebellion.

O prelegencie

Maciej ze światem YouTube związany jest od 2013 roku. Prowadzi szkolenia i opowiada o YouTube na konferencjach branżowych. Posiada certyfikat YouTube Certified in Audience Growth. Po godzinach pomaga użytkownikom produktów Google na oficjalnych Forach Pomocy jako Top Contributor. Karol to współzałożyciel i creative director w agencji AdRebellion. Komik, stand-uper, prezenter tv i radiowy, producent, scenarzysta, reżyser.

Bartek Sibiga
(DDOB)

TikTok aplikacja przyszłości czy chwilowa moda?

O prelegencie

Założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com. Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle'u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę. Uwagę ze sportu przekierował na Internet i potencjał blogosfery. Dostrzegł potencjał młodych twórców działających w internecie i stworzył pierwszą w Polsce i jedna z pierwszych na świecie platform zrzeszających twórców internetowych z Pokolenia Millenials oraz Pokolenia Z – digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku.

Temat zostanie podany wkrótce

O prelegencie

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

Paweł Mączka
(SocialCube)

Temat zostanie podany wkrótce

O prelegencie

W branży IT działa właściwie od zawsze, a jego pierwszą transakcja była sprzedaż Atari oraz Pegasus’a. Od pięciu lat zajmuje się rozwojem produktów software’owych jako jeden z założycieli firmy Storware Sp. z o.o. Są obecne już w 32 krajach na świecie i wciąż dynamicznie się rozwijają. Od roku jest też założycielem oraz Prezesem Zarządu spółki SocialCube Sp. z o.o. - agencji specjalizującej się w doradztwie w zakresie mediów społecznościowych dla firm. Swoim doświadczeniem dzieli się nie tylko z pracownikami obu firm, ale także w trakcie cyklicznych meetup’ów #SocialSellingCubePoland, rozmów w ramach programów takich jak: #SocialCafe, #fridaydose the #backupmonster show i w social mediach. Mówią o nim: kreator biznesu, otwarty umysł, przedsiębiorcza dusza z nutką prawdziwego geeka.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Anna Ledwoń-Blacha
(More Bananas)

Emocje - kluczowy czynnik komunikacji w mediach społecznościowych

Social media to relacje, a te jednoznacznie powiązane są z emocjami. Towarzyszą nam od zarania dziejów i są kluczem do komunikacji werbalnej jak i niewerbalnej. Jak ich wielką rolę w życiu człowieka przenieść do mediów społecznościowych i wykorzystać na swoją korzyść? Zapraszam na niezwykle emocjonalną prezentację. :)

Michał Sadowski
(Brand24)

6 Sposobów Zwiększenia Sprzedaży przy użyciu Video Marketingu

Dobre praktyki video marketingu wynikające z mojej drogi od 0 do 3000+ klientów z ponad 110 krajów. Przegląd najciekawszych technik i narzędzi umożliwiających tworzenie i dystrybucję treści wideo, które sprzedają oraz pomagają utrzymać istniejących klientów.

Adrian Gamoń
(Social Frame)

Human Storytelling Experience - projektowanie narracyjnych doświadczeń człowieka w mediach cyfrowych.

Podczas prelekcji przedstawię praktyczną koncepcję przydatną w analizie skutecznosci i w projektowaniu narracyjnych doświadczeń człowieka (klienta). Jest to uniwersalne rozwiązanie, którego przedmiotem może być dowolna marka (produkt, usługa, wydarzenie, region, szkolenie czy też osoba). Kluczem tej metody jest zmiana dotychczasowej optyki patrzenia na narrację i doświadczenie marki. Będzie to prezentacja najnowszej wersji modelu poparta przykładem analizy doświadczenia marki I ♥ Marketing.

O prelegencie

Założyciel agencji Social Frame, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie marketingowe i wysokiej jakości treści. Dzieli się gromadzonym przez lata doświadczeniem marketingowym i szerokimi kontaktami do ekspertów z zakresu digital marketingu, brandingu, PRu i video produkcji. Twórca dwóch unikatowych w Polsce kierunki studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & ContentMarketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”.

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sprzedaż biletów na I marketing

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Bonusy w ramach pakietów: VIP Premium Standard
Miejsca w wydzielonych rzędach, zasilanie do laptopa i energetyk sprawny.marketing 1-wsze rzędy

wartość:

770

Materiały video z 2 lub 3 dni konferencji video

wartość:

177

Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketing prenumerata
Udział w afterparty w klubie The View afterparty
Wysokiej jakości koszulka
I marketing
koszulka
Duża paczka konferencyjna przesłana pocztą duża paczka
Mała paczka konferencyjna przesłana pocztą koperta

wartość:

570

Materiały video z V edycji konferencji video 2
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział certyfikat elektroniczny
Slajdy z prezentacji przesyłane na żywo na Twój telefon prezentacje
Badge konferencyjny badge

wartość:

47

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing magazyn sprawny.marketing
Grywalizacyjna Aplikacja (Stoiska-Uczestnicy-Prelegenci) aplikacja

Bonusy w ramach pakietów:

VIP

Premium

Standard

1-wsze rzędy

video

prenumerata

afterparty

koszulka

duża paczka

koperta

video 2

certyfikat elektroniczny

prezentacje

badge

magazyn sprawny.marketing

aplikacja

Wybierz bilet na konferencję:

zostało miejsc 1431000 PLN470 PLNzostało miejsc 791000 PLN1570 PLNzostało miejsc 1411000 PLN570 PLN
zostało miejsc 1081000 PLN1370 PLNzostało miejsc 1111000 PLN1270 PLNzostało miejsc 138
zostało miejsc 136zostało miejsc 137zostało miejsc 136
zostało miejsc 138zostało miejsc 139zostało miejsc 132
zostało miejsc 107zostało miejsc 95zostało miejsc 1291000 PLN670 PLN
zostało miejsc 921000 PLN570 PLNzostało miejsc 1421000 PLN670 PLNzostało miejsc 1231000 PLN570 PLN

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
To pole jest obowiązkowe
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Bilet Standard I Love Influencer

Pakiet VIP 3 dni I Love Marketing

Bilet Premium I Love Influencer

Pakiet Premium 3 dni I Love Marketing

Pakiet Standard 3 dni I Love Marketing

Pakiet VIP 2 dni Influencer + Social Media

Pakiet Standard 2 dni Influencer + Marketing

Pakiet Premium 2 dni Influencer + Marketing

Pakiet VIP 2 dni Influencer + Marketing

Pakiet Standard 2 dni Influencer + Social Media

Pakiet Premium 2 dni Influencer + Social Media

Pakiet VIP 2 dni Marketing + Social Media

Pakiet Premium 2 dni Marketing + Social Media

Pakiet Standard 2 dni Marketing + Social Media

Bilet Premium I Love Marketing

Bilet Standard I Love Marketing

Bilet Premium I Love Social Media

Bilet Standard I Love Social Media

To pole jest obowiązkowe

Co się dzieje po rejestracji?

1

Zarejestruj się i pobierz fakturę pro forma. Zapłacić możesz teraz lub w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas dostęp do materiałów video z z V edycji konferencji. Wartość materiałów to aż 570 zł!

3

Tydzień przed konferencją otrzymasz paczkę konferencyjną. Znajdziesz w niej ważne informacje organizacyjne oraz koszulkę i gadżety od Partnerów.

4

W dniu konferencji zarejestruj się na naszych stanowiskach i odbierz identyfikator oraz certyfikat uczestnictwa.

5

Podczas całej konferencji możesz głosować, oceniając prezentacje prelegentów. Zadecyduj, kto zdobędzie premie i wygra I Love Marketing!

6

Jeśli zdecydowałeś się na Pakiet VIP, 2 dni po zakończeniu konferencji, otrzymasz dostęp do materiałów video z tej edycji.

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Warszawa Złote Tarasy, ul. Złota 59, 00-120 Warszawa