Napisz
do nas

Napisz lub zadzwoń

  • Cena od 570 PLN
  • 4 dni i 66 prelegentów
  • Epickie afterparty

Cena wzrośnie za

Zarezerwuj swoje miejsce w najlepszej cenie

Zarezerwuj teraz

*zapłać do 14 dni od rejestracji

 

Create Marketing People Love

17-20 marca w Warszawie odbędzie się już IX edycja konferencji I ❤ Marketing. Wydarzenie potrwa aż cztery dni, a 18 marca odbędzie się pierwsza edycja konferencji I ❤SEO&Content!

Jest to niewątpliwie jedno z największych i najważniejszych wydarzeń w polskiej branży marketingu internetowego. Specjaliści podczas swoich wystąpień opowiedzą o pojawiających się trendach
i nadchodzących zmianach w marketingu.

Wydarzenie jest adresowane zarówno dla przedstawicieli małych
i średnich firm, jak i dla osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach. I ❤ Marketing to zastrzyk praktycznej wiedzy podanej w formie 18 minutowych prezentacji.

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Poinformuj mnie o następnej zwyżce cen:

Prelegenci I Ads & Analytics

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

  • ZERO sprzedażowych prezentacji - płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Wprowadzamy NOWY system ocen prelegentów. Każde wystąpienie zostanie ocenione pod kątem merytoryki oraz scenicznej prezentacji. Przez uczestników konferenecja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do stworzenia poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłby się TED Global.

     
  • Znasz konferencje TED? Wiesz, że prezentacje wygłaszane na TED mają ograniczenie długości do max. 18 minut? Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na I marketing każda prelekcja trwa 18 minut.

  • Slajdy na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz robić notatki na konkretnych slajdach.

     
  • Paczka konferencyjna. Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

     
  • Mocne łączne WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie.

     
  • Epickie Afterparty po trzecim dniu konferencji – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

     
  • Do dyspozycji uczestników będą też stoiska firm, które udostępniają narzędzia marketingowe. Jeśli chcesz, by na konferencji pojawiło się stoisko Twojej firmy, zapraszamy do kontaktu

     
  • Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉 Zobacz opinie Uczestników.

     
  • I marketing jest prowadzona przez genialnego prowadzącego - Macieja Kautza, który już IX edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

     
  • Na I marketing łączymy wiedzę i ruch! #ilovemkt to pierwsza i jedyna konferencja w Polsce, podczas której weźmiesz udział w przerwach ruchowych. Dlaczego? Podbijamy energię uczestników i wzmacniamy koncentrację na prezentacjach :)

     

Dołącz do wydarzenia na Facebooku

Opinie prelegentów

Opinie uczestników

Agenda

Dzień I -

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10-10:30

Piotr Guziur

Optymalizacja konwersji i ROAS

10:30 - 10:50

Maciej Lewiński

Temat podamy wkrótce

10:50-11:10

Witold Wrodarczyk

Jak od jutra usprawnić Google Ads i Analytics, eliminując proste błędy i niedociągnięcia?

11:10-11:30

Krzysztof Marzec

Przez tekst reklamy do serca

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00-12:20

Dominik Karbowski

Temat podamy wkrótce

12:20-12:40

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

12:40-13:00

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

13:00-13:20

Ewa Wysocka

Temat podamy wkrótce

13:20-13:40

Zwycięzca eliminacji

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

14:40-15:00

Sylwia Chada

Temat podamy wkrótce

15:00-15:20

Mikołaj Adamczak

Jak skutecznie promować miliony ofert, czyli Allegro w Google Shopping

15:20-15:40

Karol Dziedzic

Temat podamy wkrótce

15:40-16:00

Łukasz Chwiszczuk

Temat podamy wkrótce

16:00-16:30

Przerwa kawowa

16:30-16:50

Artur Jabłoński

Jak konfigurować kampanie na Facebooku w 2020 roku, by nie stracić kontroli nad budżetem?

16:50-17:10

Albert Radomski

Performance marketing – oczekiwania klienta kontra rzeczywistość

17:10-17:30

Piotr Marzec

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki YouTube?

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Sesja Q&A

18:00-18:15

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Piotr Guziur

Optymalizacja konwersji i ROAS

Wyciąganie wniosków na podstawie niepełnych danych jest gorsze od wróżenia z fusów i skazuje kampanię reklamową na niepowodzenie. Wyciąganie błędnych wniosków na podstawie dobrych danych jest jeszcze gorsze. Obu błedów można uniknąć w dużej mierze dzięki prawidłowej konfiguracji Google Analytics i Tag Manager. W prezentacji pokażę listę błędów i dobrych praktyk ich unikania oraz optymalizacji kampanii reklamowych. Dowiesz się, jak zbierać właściwe dane i na ich podstawie wyciągać dobre wnioski, by osiągać lepsze efekty kampanii reklamowych w Internecie.

O prelegencie

Specjalista SEM i SEO, certyfikowany Google Analytics Individual Qualification. Autor książki „Marketing w Internecie – strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw”, bestselleru wydawnictwa Helion oraz licznych artykułów na temat marketingu internetowego, planowania i badania mediów, a także rozwoju mediów cyfrowych i nowych form reklamy. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w domu mediowym oraz w firmach w Polsce i za granicą.

Maciej Lewiński

Temat podamy wkrótce

.

O prelegencie

Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analytics, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.

Witold Wrodarczyk

Jak od jutra usprawnić Google Ads i Analytics, eliminując proste błędy i niedociągnięcia?

Czy wiesz, że w konfiguracji kont Google Ads i Analytics prawie wszyscy ciągle popełniają te same błędy? A co lepsze, w ciągu kilku godzin większość z nich można prosto naprawić. Niezależnie od skali działania i liczby zaawansowanych funkcji, te łatwe do wyeliminowania niedociągnięcia zniekształcają Twoje dane i obniżają efektywność reklam. W prezentacji omówię najpowszechniejsze błędy i pokażę zmiany, które możesz wdrożyć w ciągu jednego dnia.

O prelegencie

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Założyciel i CEO agencji Adequate Interactive Boutique. Doradca inwestycyjny. Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka.

Krzysztof Marzec

Przez tekst reklamy do serca

O tym jak pisać lepsze reklamy w Google Ads, aby pomysłowo zwiększać CTR i współczynnik konwersji.

O prelegencie

Na zlecenie Google prowadzi szkolenia dla najlepszych agencji SEM oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Był prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, Targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO oraz cyklicznie organizuje semKRK.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Dominik Karbowski

Temat podamy wkrótce

.

O prelegencie

Wiceprezes i współzałożyciel firmy Selectivv, specjalizującej się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych wykorzystywanych w mobile marketingu i projektach badawczych. Swoją zawodową karierę rozpoczął w branży telekomunikacyjnej, gdzie specjalizował się w zakresie sprzedaży rozwiązań IT/telecom dla czołowych firm w Polsce i za granicą. Posiada doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych w zakresie analityki w IT, w tym analizy strukturalnej danych, w krajach Europy Zachodniej, Bliskiego Wschodu, Ameryki Północnej i Południowej. Doświadczenie menedżerskie zdobywał w firmach energetycznych, konsultingowych i technologicznych m. in. był szefem działu technologii w izraelskiej firmie Nation-E, zajmującej się cyberbezpieczeństwem infrastruktury krytycznej.

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

.

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

.

Ewa Wysocka

Temat podamy wkrótce

.

O prelegentce

CEO Tribe47, założycielka PortalYogi.pl, wcześniej Senior Partner w firmie Mindvalley. Od ponad 10 lat zajmuje się budowaniem i skalowaniem biznesów internetowych w obszarach edukacji online, subskrypcji oraz mono-brand ecommerce. W Tribe47 zajmuje się głównie rozwojem zespołu, budową procesów dostarczania usług oraz przygotowywaniem strategii dla kluczowych klientów.

Zwycięzca eliminacji

.

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Sylwia Chada

Temat podamy wkrótce

.

Mikołaj Adamczak

Jak skutecznie promować miliony ofert, czyli Allegro w Google Shopping

Ucz się sprzedaży od największych. 20 lat Allego na rynku, 100 milionów ofert i dziesiątki tysięcy sprzedających w wielu konkurencyjnych branżach robi wrażenie. W 2015 roku Allegro zaczęło konkurować z setkami sklepów za pomocą kampanii Google Shooping i do tego czasu wiele się nauczyło. W prezentacji pokażę wnioski z tych lekcji - jak wdrażać i optymalizować kampanie Google Shooping, by zdobywać uwagę i pieniądze klientów.

Karol Dziedzic

Temat podamy wkrótce

.

O prelegencie

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24.

Łukasz Chwiszczuk

Temat podamy wkrótce

.

O prelegencie

Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Artur Jabłoński

Jak konfigurować kampanie na Facebooku w 2020 roku, by nie stracić kontroli nad budżetem?

Od marca Facebook przejmie pełną kontrolę nad budżetem całej kampanii reklamowej na FB i IG. Będzie się starał lepiej wydać Twoje pieniądze. Czy to oznacza, że możesz tylko patrzeć, na co idzie Twój budżet, czy może jest szansa jakoś kontrolować te wydatki? Przez ostatni rok szukaliśmy rozwiązania tego problemu i pokażę, co można z tym zrobić, by zachować chociaż część władzy nad swoimi wydatkami.

O prelegencie

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

Albert Radomski

Performance marketing – oczekiwania klienta kontra rzeczywistość

Wierzę, że świadomy klient to najlepszy klient. Dlatego podczas prezentacji ujawnimy, jak manipulacja danymi konwersji, nieumiejętne skalowanie budżetu i oderwane od rzeczywistości estymacje wyników prowadzą do zaostrzenia relacji na linii agencja-klient oraz podpowiemy, na co zwracać szczególną uwagę we współpracy z agencją.

O prelegencie

Performance manager z 8-letnim doświadczeniem w realizacji kampanii sprzedażowych w systemach reklamowych Facebooka i Google. Zarządzał zespołami performance i szkolił specjalistów agencji reklamowych i domów mediowych. Autor pierwszego w Polsce kursu online "Facebook Analytics: od podstaw" oraz rozdziałów poświęconych analityce w "Księdze Adsów 3".

Piotr Marzec

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki YouTube?

Gdy połączymy najpopularniejszy serwis wideo z najskuteczniejszymi praktykami reklamowymi możemy znacznie zwiększyć sprzedaż. YouTube to źródło świetnych klientów i medium, które pozwala reklamodawcom na precyzyjne docieranie do konsumentów. Ale mimo tego nie każdy zarabia krocie dzięki YouTube. Dlaczego? I jak mądrze optymalizować reklamy, by jak najwięcej sprzedawały? Odpowiedź znajdziesz w mojej prezentacji.

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 2 -

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10-10:30

Prelegent zostanie podany wkrótce

10:30-10:50

Rafał Szymkowiak

Tematy podamy wkrótce

10:50-11:10

Zwycięzca eliminacji

11:10-11:30

Wojtek Mazur

Nowoczesny content marketing? A komu to potrzebne?

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00-12:20

Edyta Kowal

Mój dom, moja twierdza. Dlaczego lepiej budować media własne niż sięgać po cudze i jak robić to dobrze?

12:20-12:40

Prelegent zostanie podany wkrótce

12:40-13:00

Barbara Stawarz - García

Temat podamy wkrótce

13:00-13:20

Łukasz Rogala

10 sprawdzonych sposobów na weryfikację pracy agencji SEO” ALBO „Jak nie dać się zrobić w jajo – czyli 10 sposobów na weryfikację pracy agencji SEO”

13:20-13:40

Łukasz Żelezny

Taktyki SEO do wdrożenia dziś wieczorem

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

14:40-15:00

Szymon Słowik

Content marketing - przed i po SEO - czyli historia pewnej optymalizacji

15:00-15:20

Tomasz Stopka

Czy jakość w działaniach SEO ma znaczenie? Case study bez happy endu(?)

15:20-15:40

Marianna Krupa

PIF-PAF! Jak nie przestrzelić w CM?

15:40-16:00

Mariusz Bacic & Jarosław Dudek

Problemy i wyzwania w SEO oraz ich nietypowe rozwiązania

16:00-16:30

Przerwa kawowa

16:30-16:50

Robert Niechciał

Jak podejmować mądre decyzje w SEO?

16:50-17:10

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

17:10-17:30

Grzegorz Miłkowski

Generowanie leadów za pomocą blogów i portali firmowych. Jak prowadzić media własne, żeby konwertowały na Twój biznes

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Sesja Q&A

18:00-18:15

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Prelegent zostanie podany wkrótce

Rafał Szymkowiak

Tematy podamy wkrótce

O prelegencie

Radca prawny, specjalista w zakresie spółek i podatków. Obciążony marketingowym ADHD. Założyciel Kancelarii Prawnej PragmatIQ z Poznania, której ponad 30-osobowy zespół od 10 lat skutecznie promuje działalność zawodową w oparciu o marketing treści. Jeden z jej blogów www.Komandytowa.pl, który odwiedziło do tej pory ponad 1.000.000 UU, zdobył w 2019 r. tytuł Twórca Roku w kategorii Blogi firmowe przyznawany przez Influencer Live Poznań. PragmatIQ łamie od wielu lat kolejne stereotypy w branży prawniczej. Udowadnia przy tym, że można, w przyjaznej formie, dzielić się nieodpłatnie specjalistyczną wiedzą prawną i podatkową odnosząc sukces biznesowy. Przy okazji PragmatIQ od lat wydaje samodzielnie w kilkutysięcznych nakładach książki prawnicze, bajki dla dzieci, organizuje masowy bieg sztafetowy, wspiera liczne inicjatywy społeczne i kulturalne.

Zwycięzca eliminacji

O prelegencie

.

Wojtek Mazur

Nowoczesny content marketing? A komu to potrzebne?

Kiedyś wystarczył krótki artykuł w Sieci, a dziś… nieraz nie wiadomo, na czym się skupić i jak to dobrze robić, by widzieć konkretne efekty swoich działań. Mam zamiar odsłonić kulisy skutecznych kampanii marketingu treści i strategii, które sprawdzą się w roku 2020. Konkretne przykłady zrealizowanych kampanii pokażą, jakih efektów możesz się spodziewać i jak to robić w sposób nowoczesny. A co konkretnie rozumiem przez "nowoczesny", to już dowiesz się na mojej prezentacji.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Edyta Kowal

Mój dom, moja twierdza. Dlaczego lepiej budować media własne niż sięgać po cudze i jak robić to dobrze?

Komunikacja w internecie potrafi zmieniać się jak pogoda w marcu. Grając w cudzą grę, opartą na coraz to nowszych algorytmach i cennikach kupowania zasięgu, dużo ryzykujesz. A co ważniejsze - to nie ty rozdajesz karty. Media własne pozwalają na odzyskanie kontroli i budowę stabilnego świata Twojej marki. Z mojego wystąpienia dowiesz się, co zyskujesz stawiając na owned media. Podpowiem ci też, o co dbać i jak kreatywnie je rozwijać oraz jak generować poprzez nie leady wysokiej jakości.

O prelegentce

Ekspert w dziedzinie komunikacji, content marketingu i social mediów marek konsumenckich oraz SaaS-ów B2B. Projektuje procesy usprawniające współpracę marketingowo-sprzedażową. Odpowiadała za strategię marketingową i content marketingową Prowly na rynku globalnym i prowadziła międzynarodowy serwis poświęcony public relations. Inicjatorka cyklu spotkań branżowych dla praktyków content marketingu - Content Espresso. Wcześniej redaktor naczelna portalu branżowego o public relations Proto, i PR-owiec wspierający m.in. markę Castrol czy Evenea.

Prelegent zostanie podany wkrótce

Barbara Stawarz - García

Temat podamy wkrótce

O prelegentce

Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” wydanej przez PWN i dziś to właśnie treści w internecie są jej specjalnością. W 2016 roku trafiła do rankingu najbardziej kreatywnych osób w biznesie magazynu BRIEF. Dziś buduje #HappyContent, agencję specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami. Prowadzi szkolenia i wykłada na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS).

Łukasz Rogala

10 sprawdzonych sposobów na weryfikację pracy agencji SEO” ALBO „Jak nie dać się zrobić w jajo – czyli 10 sposobów na weryfikację pracy agencji SEO”

Kontrola najwyższą formą zaufania – to powiedzenie powinno towarzyszyć każdemu, kto korzysta z usług zewnętrznego dostawcy w zakresie SEO. Nie chodzi przy tym o szukanie haków na obecną firmę od SEO, ale o wzajemne pilnowanie się i dbanie o sukces Twojej strony internetowej. W swojej prezentacji przedstawię 10 sprawdzonych sposobów weryfikacji pracy agencji, pomogę Ci je zrozumieć, a także jeden sposób dzięki któremu stosunkowo niewielkim nakładem czasowym będziesz mógł mieć wszystkie dane w jednym miejscu.

Łukasz Żelezny

Taktyki SEO do wdrożenia dziś wieczorem

Czym jest analiza GAP i na czym polega jej siła. Jak skrócić czas oczekiwania na wyniki poprzez metodę Snapshot. Optymalizacja OnPage? To ważne! Łączenie subdomen w podfoldery - czy warto? Budowanie linków poprzez brand tracking. Pluginy dla WP, bez których nie mógłbym żyć.

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Szymon Słowik

Content marketing - przed i po SEO - czyli historia pewnej optymalizacji

Wyobraź sobie serwis poradnikowy dla przedsiębiorców, który jest pełen tzw. "wartościowych treści". Regularnie pojawiają się w nim obszerne i merytoryczne artykuły, wywiady z praktykami, relacje z ważnych branżowych wydarzeń. Jest rozwijany przez blisko dwa lata, ale ruch z Google, mimo pełnego zaangażowania ze strony zespołu redakcyjnego oraz napływu linków z dziesiątek, setek domen, napływa bardzo powoli. Smutne, prawda? I nagle dzieje się coś, co sprawia, że strona w ciągu trzech miesięcy zwiększa widoczność z 250 do blisko 1000 fraz w top10 w Google i wchodzi na ścieżkę stałego wzrostu. Rok do roku rośnie pięciokrotnie! A to dopiero początek… Bo zoptymalizowaliśmy jeden z kilkunastu czynników i zabieramy się za kolejne...

Tomasz Stopka

Czy jakość w działaniach SEO ma znaczenie? Case study bez happy endu(?)

10 lat historii w internecie, silny brand oraz tysiące ciekawych artykułów oraz wykonywane z najwyższą starannością SEO - czy nawet to nie jest w stanie uchronić strony internetowej przed spadkami w Google? To się okaże w trakcie prezentacji. Poznaj case study pewnego popularnego bloga technologicznego, z którego dowiesz się jak sobie radzić z budową większego serwisu, zmagając się nie tylko z SEO, kodem strony, ale i z ludźmi, a szczególnie programistami i administratorami. Spodziewaj się niespodziewanego.

O prelegencie

specjalista SEO prowadzący niedużą agencję SEO SEMURAI w podkrakowskich Niepołomicach. W czasie ponad 10 lat pracy jaki specjalista SEO, miał okazję współpracować z klientami różnego typu i wielkości. Tomasz zrealizował liczne konsultacje i prelekcje a także szkolenia SEO we współpracy z Whitepress. Ma na swoim koncie książkę o Content Marketingu, kurs Wideo o SEO a także liczne publikacje w wielu mediach. Na co dzień stara się budować widoczność stron klientów poprzez optymalizację stron i treści na nich zawartych.

Marianna Krupa

PIF-PAF! Jak nie przestrzelić w CM?

"Nikt nie lubi, gdy mu się wytyka błędy! Niestety czasami trzeba i to właśnie ja postanowiłam się z tym zmierzyć. Pokażę Ci, że w dobie praktycznie nieograniczonych możliwości content marketingowych bardzo łatwo jest przestrzelić, przedobrzyć, przeaktorzyć (wybierz właściwe). Skutkiem tego jest przepalenie budżetu, brak efektów, zły szef oraz klient. A tego nikt nie che… W swoim specyficznym stylu udowodnię Ci, że Content Marketing to sztuka umiaru. Pokażę kejsy z życia CM managera. Pojawią się przykłady tekstów, które nie miały prawa się zwrócić i kampanii, które nie zadziałały. Udowodnię Ci, że nawet ""prosta"" analiza fraz kluczowych to nie takie wsiadł na rower i pojechał. Spokojnie: będą też przykłady dobrych praktyk. Już nie mogę się doczekać!"

O prelegentce

Człowiek pogranicza, który na co dzień w swojej pracy z powodzeniem łączy Content Marketing i działania SEO. Z branżą związana od 2013 roku – wówczas zaczynała stawiać swoje pierwsze kroki jako copywriter. Dziś kieruje działem Content w MaxROY.agency, odpowiada za strategie, zestawienia, plany i cały content, jaki agencja „produkuje” dla swoich klientów. Opisuje świat słowami kluczowymi i niesie przysłowiowy kaganek oświaty – publikuje się w czasopismach branżowych i szkoli. Marianna to praktyk z krwi i kości, który na swoich szkoleniach kładzie nacisk na narzędzia i analizy. Prywatnie typ fotelowy, miłośniczka emocjonalnych kampanii reklamowych. W tym roku na pewno nie pobiegnie w maratonie.

Mariusz Bacic & Jarosław Dudek

Problemy i wyzwania w SEO oraz ich nietypowe rozwiązania

Przeanalizujemy i omówimy proste oraz zawiłe zagadnienia SEO, te które mogą być "śmiertelne" dla Twojej strony oraz te, które pomogą wycisnąć z niej maksimum. Wskażemy krok po kroku kompleksowe rozwiązania do wdrożenia na stronie. Nawet jeśli znasz rozwiązanie wskazanego problemu, to liczymy, że 18 minut które poświęcisz na naszą prezentację i zapoznanie się z naszym podejściem pozwoli Ci zaoszczędzić czas dzięki wprowadzeniu odpowiednich procesów.

O prelegencie

Jarosław pierwsze kroki w SEO stawiał już 8 lat temu, kiedy to zainteresował się marketingiem internetowym na potrzeby aktywnego uczestnictwa w programach afiliacyjnych. Na co dzień związany z MaxRoy.Agency, gdzie od lat nie tylko tworzy i realizuje strategie SEO dla klientów agencji, ale również współpracuje ściśle z działem Content Marketingu. Mariusz od 6 lat zajmuje się marketingiem internetowym specjalizując się w zakresie SEO. W codziennej pracy dla MaxRoy.agency skupia się na analizach, planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań by pomagać zarówno małym i dużym biznesom. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując przeróżne narzędzia SEO. W wolnym czasie amator sportu i miłośnik podróży.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Robert Niechciał

Jak podejmować mądre decyzje w SEO?

Czego możesz spodziewać się po Google? Wszystkiego? Dwa ostanie lata zaserwowaly nam lawinę zmian w algotytmie Google. Rodzi się pytanie, co NAS czeka w najbliższej przyszłości i jak planować swoje działania, by kolejne zmiany nie wyrzuciły Twojgo biznesu z wyszukiwarki Wielkiego G? Spokojna analiza kierunku zmian i ich poprawna interpretacja pomoże Ci podejmować bezpieczne decyzje i działania, nastawione na długoterminowy rozwój.

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

.

Grzegorz Miłkowski

Generowanie leadów za pomocą blogów i portali firmowych. Jak prowadzić media własne, żeby konwertowały na Twój biznes

Konkret Marketing: jak zmusić blog lub portal firmowy by przynosił konkretne efekty, jak genetowanie leadów, kontakt z potencjalnym klientem, a nawet sprzedaż? Pokażę jak zachęcić użytkowników do pozostawienia kontaktu do siebie (adresu e-mail lub numeru telefonu), jak budować konwersję za pomocą konkretnych formularzy lub automatyzować ten proces dzięki wykorzystaniu chatbotów w content marketingu. Dzięki omówionym przykładom zobaczysz, jak firma może zaROIć się od klientów, by pojawiła się lepsza efektywność i premia!

O prelegencie

CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył także pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Jurajska, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), X-lander, PSB Mrówka, Mosso Kewpie, mFinanse, Union Investment.

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 3 -

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10-10:30

Kamil Kozieł

Temat podamy wkrótce

10:30-10:50

Paulina Mazur

Różnorodność w employer brandingu

10:50-11:10

Paweł Sala

O tym warto pamiętać w email marketingu

11:10-11:30

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00-12:20

Wojtek Ławniczak

Resztę życia spędzimy w przyszłości. O praktycznym analizowaniu trendów

12:20-12:40

Dr Julia Kołodko

Irracjonalna komunikacja z irracjonalnymi konsumentami: jak zwiększyć siłę komunikatów marketingowych dzięki nieświadomości i pułapkom myślenia?

12:40-13:00

Piotr Bucki

Szturchnij, kuksnij, trąć. Teoria „nudge” w praktyce marketingowej

13:00-13:20

Tomasz Miler

Temat podamy wkrótce

13:20-13:40

Prelegent zostanie podany wkrótce

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

14:40-15:00

Tomasz Manikowski

Temat podamy wkrótce

15:00-15:20

Prelegent zostanie podany wkrótce

15:20-15:40

Prelegent zostanie podany wkrótce

15:40-16:00

Kacper Sawicki

O tym, czego w życiu i biznesie nie da się zmierzyć, a bez czego jedno i drugie nie ma sensu.

16:00-16:30

Przerwa kawowa

16:30-16:50

Zwycięzca eliminacji

16:50-17:10

Prelegent zostanie podany wkrótce

17:10-17:30

Michał Jakubek

Case study: Ile jest marketingu w organizacji wydarzeń?

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Sesja Q&A

18:00-18:15

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Kamil Kozieł

Temat podamy wkrótce

.

O prelegencie

Kamil to trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart.

Paulina Mazur

Różnorodność w employer brandingu

.

O prelegentce

Wyznawczyni autentycznego employer brandingu, który praktykuje łącząc HR z marketingiem, angażując pracowników. Wzmacnia marki pracodawców oraz marki osobiste liderów. Moderuje warsztaty biznesowe, projektuje komunikację, specjalizuje się w wyszukiwaniu podobieństw między pokoleniami X,Y, Z. Wiedzą dzieli się na blogu paulinamazur.com. Wychowywała się w środowisku HR, przechodząc drogę od praktykantki do członka zarządu. Przez ponad 10 lat rozwijała w Polsce międzynarodowe programy dla młodych talentów i pracodawców (GMC i Enactus).

Paweł Sala

O tym warto pamiętać w email marketingu

Dowiedz się o tym co warto robić aby efekty działania Twojego email marketingu budziły podziw kolegów i zazdrość konkurencji. Przypomnij sobie czego nigdy nie wolno Ci zrobić - aby nie zaprzepaścić całej swojej dotychczasowej pracy w budowaniu relacji z subskrybentami. Słowem poznaj przepis na skuteczny email marketing w 2020 roku.

O prelegencie

Ekspert ds. email marketingu, trener, manager oraz konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej prawdopodobnie najbardziej popularne narzędzie do email marketingu w Polsce. Co miesiąc za jego pomocą ponad tysiące marketerów wysyła ponad miliard wiadomości miesięcznie do swoich subskrybentów. Za efektywne kampanie email marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Autor książki "Świeże podejście do e-mail marketingu", a także współautor innych - w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Autor podcastu Email [i] Marketing. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefka i Julka.

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Wojtek Ławniczak

Resztę życia spędzimy w przyszłości. O praktycznym analizowaniu trendów

Pokażę praktyczne podejście do analizowania trendów i sygnałów rynkowych, które możesz wykorzystać w swojej codziennej pracy. Dzięki temu przyszłość nie będzie dla Ciebie zaskoczeniem i zbudujesz sobie przewagę nad tymi, którzy biernie czekają na rozwój wydarzeń. W prezentacji wyjaśnię jak przeprowadzić Sesję Analizy Sygnałów i pojawiające się wnioski zamieniać w działania.

O prelegencie

Od dwudziestu lat realizuje projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Pracuje z korporacjami, firmami właścicielskimi i instytucjami jako doświadczony moderator procesów innowacyjnych i projektant usług. Jeden z pionierów service design thinking w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services - agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.

Dr Julia Kołodko

Irracjonalna komunikacja z irracjonalnymi konsumentami: jak zwiększyć siłę komunikatów marketingowych dzięki nieświadomości i pułapkom myślenia?

Klienci nie wiedzą, dlaczego kupują, ale Ty możesz wiedzieć, dlaczego sprzedajesz. Nie jesteśmy świadomi 95% bodźców, które wpływają na nasze zachowanie i decyzje zakupowe. To oznacza, że możesz wywierać wpływ na klientów dzięki nawet bardzo subtelnym zmianom otoczenia, w którym podejmują swoje decyzje. Sama zmiana kolejności słów w reklamie potrafi zwiększyć atrakcyjność promowanego produktu. W prezentacji pokażę jak wywierać większy wpływ na klientów, aby irracjonalność klientów działała na Twoją korzyść, a nie przeciwko Tobie.

Piotr Bucki

Szturchnij, kuksnij, trąć. Teoria „nudge” w praktyce marketingowej

Tylko dwóch psychologów do tej pory zostało noblistami. Nie łudzę się, że będę trzeci. Z radością przedstawię jednak pracę zarówno Kanhnemana i Thalera, żebyście zrozumieli jak można ciekawie wpływać na zachowania ludzi, odpowiednio kształtując środowisko konsumenta. I nie mówię tu o manipulacjach. Mówię o tym, jak sprawić, żeby ludzie nie wyrzucali petów na podłogę, segregowali chętniej śmieci i lepiej parkowali samochody. Pokażę także polskie specjalnie zaprojektowane przed konferencją interwencje bazujące na teorii „nudge” Richarda Thalera.

O prelegencie

Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.

Tomasz Miler

Temat podamy wkrótce

.

O prelegencie

Twórca firmy SpiritsAndStyle.com oraz popularnej marki eleganckiej odzieży RTW „MILER”, która prężnie rozwija się na polskim rynku e-commerce. Pasjonat ubrań szytych na miarę, alkoholi starzonych i eleganckiego, ale nowoczesnego, stylu życia. Autor jednego z czołowych polskich blogów o krawiectwie miarowym, MilerSzyje.pl, na łamach którego od lat pisze o klasycznej męskiej elegancji przyciągając rzeszę ponad 50.000 unikalnych czytelników miesięcznie.

Prelegent zostanie podany wkrótce

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Tomasz Manikowski

Temat podamy wkrótce

O prelegencie

Menedżer i przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem, rekordzista świata w pływaniu długodystansowym i kierowca wyścigowym. Od najmłodszych lat przesiąknięty biznesem. Jako coach pomaga stawać się lepszą wersją siebie.

Prelegent zostanie podany wkrótce

.

Prelegent zostanie podany wkrótce

.

Kacper Sawicki

O tym, czego w życiu i biznesie nie da się zmierzyć, a bez czego jedno i drugie nie ma sensu.

.

O prelegencie

Producent reklamowy i filmowy. Założyciel i Partner Zarządzający domu produkcyjnego Papaya Films z biurami w Warszawie, Londynie i Nowym Jorku. Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną im. Leona Schillera w Łodzi. Doświadczenie zawodowe zdobywał w MTV Networks Europe oraz produkując dla CBS, BBC i agencji Reuters. W 2006 r. założył studio produkcyjne Papaya Films, zajmujące się produkcją reklam i branded content'u, a także tworzeniem autorskich treści filmowych. Papaya zrealizowała dotychczas ponad 1800 kampanii w 42 krajach i została wyróżniona 77 nagrodami, m.in. tytułem Domu Produkcyjnego KTR 2012, 2016, 2017, 2018 oraz 2019, Grand Prix, Titanium, Złotem, Srebrem i Brązem na Cannes Lions Festival oraz prestiżową SHOTS Award. Inicjator i szef najbardziej uznanego konkursu dla młodych twórców filmowych – Papaya Young Directors. Aktywnie wspiera rozwój reżyserów i sztuki wizualnej. Od 2013 roku Papaya Films reprezentuje zróżnicowany roster polskich i zagranicznych filmowców w Europie, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. W 2016 rozwinął platformę dla autorskich treści filmowych - Papaya Films Original Series,. Co roku w ramach cyklu, najciekawsi niezależni twórcy ze wszystkich zakątków świata realizują filmy krótkometrażowe, opowiadając wartościowe historie będące cennym wkładem w dyskusję społeczną, kulturalną i artystyczną. Pasjonat kreatywności i uczenia się od najlepszych. Autor inicjatywy „Kreatywne Piątki”, a ostatnio także Papaya Films Sessions. Wydawca portalu filmowego Papaya.Rocks.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Zwycięzca eliminacji

.

Prelegent zostanie podany wkrótce

Michał Jakubek

Case study: Ile jest marketingu w organizacji wydarzeń?

Jak wpływać na emocje klientów za pomocą eventów? Zapewnić niezapomniane przeżycia, które dłużgo będą żyły w pamięci klientów? Opowiem o tworzeniu i wprowadzeniu na rynek niszowego festiwalu, który dzieli życie uczestników na pół: przed eventem i po evencie. Pokażę, że sukces pamiętanych długo wydarzeń to nie przypadek, lecz wiele składowych, na które mamy wpływ i możemy je ciągle doskonalić.

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 4 -

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10-10:30

Magdalena Urbaniak

Temat podamy wkrótce

10:30-10:50

Maciek Wróblewski & Karol Modzelewski

7 sposobów jak zaoszczędzić na kampaniach video

10:50-11:10

Cezary Kuik & Agata Patoła

JAK DZIAŁAJĄ EFEKTY AR NA INSTAGRAMIE I TIK-TOKU? ROZSZERZONA RZECZYWISTOŚĆ W MARKETINGU

11:10-11:30

Prelegent zostanie podany wkrótce

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00-12:20

Łukasz Mędrysa

Co kręci odbiorcę w reklamie?

12:20-12:40

Tomasz Palak

Jak zaoszczędzić na prawie?

12:40-13:00

Dagmara Pakulska

Social Selling na LinkedIn? Nie spi**** tego. ;)

13:00-13:20

Bartek Sibiga

Jak Vertical Video zmieni świat?

13:20-13:40

Franciszek Georgiew

Jak zbudować zespół social media?

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

14:40-15:00

Janina Bąk

Temat podamy wkrótce

15:00-15:20

Rafał Szymański

Social Media Hacker w działaniu

15:20-15:40

Prelegent zostanie podany wkrótce

15:40-16:00

Monika Gawanowska

4 twarze LinkedIn Influencera, czyli jak przy minimalnym nakładzie środków i współpracy działów marketingu, sprzedaży i HR docierać do setek tysięcy odbiorców?

16:00-16:30

Przerwa kawowa

16:30-16:50

Zwycięzca eliminacji

16:50-17:10

Michał Matysiak

Uwolnij twórczy potencjał smartfona

17:10-17:30

Jakub Biel

Kreatywność daje więcej niż budżet. O nietypowym podejściu do marketingu

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Sesja Q&A

18:00-18:15

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Magdalena Urbaniak

Temat podamy wkrótce

.

O prelegentce

Wspiera firmy w budowaniu dobrego wizerunku i skutecznej komunikacji.Założycielka firmy MaxTractor. BrandManager w Brand24. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Prowadziła zajęcia z zakresu komunikacji m.in. w WSH, DSW we Wrocławiu i WSEI w Krakowie. Quora Top Writer 2017 i 2018. Host podcastu BrandTalks. Prowadzi bloga o ciągnikach rolniczych tractormania.pl oraz o marketingu - magdaurbaniak.com.

Maciek Wróblewski & Karol Modzelewski

7 sposobów jak zaoszczędzić na kampaniach video

.

O prelegencie

Maciej ze światem YouTube związany jest od 2013 roku. Prowadzi szkolenia i opowiada o YouTube na konferencjach branżowych. Posiada certyfikat YouTube Certified in Audience Growth. Po godzinach pomaga użytkownikom produktów Google na oficjalnych Forach Pomocy jako Top Contributor. Karol to współzałożyciel i creative director w agencji AdRebellion. Komik, stand-uper, prezenter tv i radiowy, producent, scenarzysta, reżyser.

Cezary Kuik & Agata Patoła

JAK DZIAŁAJĄ EFEKTY AR NA INSTAGRAMIE I TIK-TOKU? ROZSZERZONA RZECZYWISTOŚĆ W MARKETINGU

.

O prelegencie

Na portfolio Cezarego składa się ponad 50 realizacji, w tym dla marek takich jak: McDonald’s, Coca-Cola, VISA, Samsung, Motorola, Pepsi, Lays, Mercedes, Honor czy M&M;’s. Projektował boty dla Facebooka z Polski i Wielkiej Brytanii, a prace jego zespołu były oceniane bezpośrednio przez inżynierów aplikacji Messengera. Wybrany na jednego z najbardziej wartościowych twórców botów, przez największą na świecie platformę Chatfuel.

Prelegent zostanie podany wkrótce

.

Przerwa kawowa

Łukasz Mędrysa

Co kręci odbiorcę w reklamie?

Humor, zabawa słowem, storytelling, real time marketing? Na co postawić, żeby zainteresować odbiorcę? Jak sprawić, by przyciągnąć jego uwagę na dłużej? Jakie treści sprawiają, że przestajemy choć na chwilę scrollować? O tym opowiem nie tylko z perspektywy miłośnika reklam, ale także twórcy największej w Polsce grupy o reklamie, gdzie dyskutujemy o tym na co dzień.

Tomasz Palak

Jak zaoszczędzić na prawie?

Przez tych prawników to tylko koszty - chcą sprawdzać każdy dokument albo żeby spełniać jakieś ich wymagania. No nie? Ale pomówmy też o tym, jak to przekuć w oszczędności. I jak te koszty zmniejszyć.

O prelegencie

Radca prawny w Profit Plus, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność w przedsiębiorców w internecie - prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły i prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi bloga tomaszpalak.pl.

Dagmara Pakulska

Social Selling na LinkedIn? Nie spi**** tego. ;)

Social Media nie sprzedają. Robią to ludzie. Ale tylko Ci, którzy nie popełniają tych prostych błędów, o których powiem w prezentacji. Jeśli Twoje działania na LinkedIn nie przynoszą biznesowych rezultatów, to mam dla Ciebie 3 konkretne podpowiedzi. Dzięki nim zaczniesz wynajdywać właściwe kontakty, nie stracisz pieniędzy na zbędne opcje premium i poznasz nieskomplikowaną metodę na tworzenie treści i wiadomości prywatnych. Tylko 18 minut wystąpienia, a jaka wartość! Zobaczysz.

O prelegentce

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.

Bartek Sibiga

Jak Vertical Video zmieni świat?

Milenialsi oglądają ponad 2h dziennie video na smartfonach. Trend, zapoczątkowany przez Snapchata na tworzenie treści w pionie, dzisiaj zaczyna podbijać wszystkie platformy SM. TikTok, aplikacja skoncentrowana tylko na wertykalnych filmach, jest najcześciej ściąganą apką na świecie, a jego konkurent Likee 4 czwartą najczęściej ściąganą. Czy treści wertykalne zmienią nasz świat?

O prelegencie

Założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com. Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle'u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę. Uwagę ze sportu przekierował na Internet i potencjał blogosfery. Dostrzegł potencjał młodych twórców działających w internecie i stworzył pierwszą w Polsce i jedna z pierwszych na świecie platform zrzeszających twórców internetowych z Pokolenia Millenials oraz Pokolenia Z – digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku.

Franciszek Georgiew

Jak zbudować zespół social media?

W prezentacji przedstawię procesy grupowe na przykładach z SM i jak sobie z nimi radzić z perspektywy freelancera, pracownika, szefa zespołu :) Znajdziesz też dla siebie narzędzia ułatwiające pracę i poprawiające współpracę przy projektach SM.

O prelegencie

Właściciel agencji marketingowej Social Tigers. Karierę zawodową zbudował na skutecznym wykorzystaniu Facebook Ads i biznesowych sukcesach osiąganych dzięki ich zastosowaniu. Autor „Księgi Adsów” – e-booka stanowiącego kompendium wiedzy na temat systemu reklamowego Facebooka. Według testu Gallupa strateg nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.

Przerwa obiadowa

Janina Bąk

Temat podamy wkrótce

O prelegentce

Komendant komedii w Janinadaily.com. Panga biznesu. Wirtuoz dobrej matematycznej zabawy. Przez ostatnie pięć lat uczyła metodologii badań i statystyki na TCD w Irlandii. Od zawsze jest psychofanką badań ankietowych, już niedługo także doktorem nauk społecznych. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Lubi przekonywać ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić, a jej supermocą jest umiejętność wytłumaczenia absolutnie każdego zagadnienia statystycznego na przykładzie zwierzątek.

Rafał Szymański

Social Media Hacker w działaniu

Poznaj Lafika, Tofika i Ingerka. To boty od autmatyzacji Social Mediów. Niech one pracują, a Ty rób, co chcesz, bo będziesz mieć więcej czasu dla siebie. Zaprzyjaźnij się z Robotic Process Automation (RPA) działań w Social Mediach, by zwiększyć swoją skuteczność marketingową i sprzedaż. Nie chodzi tylko o hackowanie algorytmów Instagrama, Facebooka i LinkedIn, ale też łączenie użytkowników między tymi platformami. Automatyzacja pomoże Ci zwiększyć skalę swojego oddziaływania, bez zwiększania nakładu pracy i czasu. Polubisz ją…

Prelegent zostanie podany wkrótce

Monika Gawanowska

4 twarze LinkedIn Influencera, czyli jak przy minimalnym nakładzie środków i współpracy działów marketingu, sprzedaży i HR docierać do setek tysięcy odbiorców?

Poznaj zabójczo proste i niewiarygodnie rewolucyjne rozwiązania, które zmaksymalizują efekty działań marketingowych na LinkedIn. Wykorzystaj zasoby, które już masz, by przy niskim budżecie osiągnąć to, czego nie masz. Personal branding, employer branding, social selling, social recruitment – podczas tej prelekcji dowiesz się, jak sprawić, by te narzędzia funkcjonowały harmonijnie w jednym organizmie – organizacji.

O prelegentce

Trener, strateg, coach, autorka książki "Marka osobista bez tajemnic" oraz wielu publikacji w magazynach i portalach internetowych. Specjalizuje się w personal brandingu i LinkedIn. Od początku 2018 roku przeszkoliła ponad 1400 osób. Wystąpiła przed mniejszą lub większą publicznością kilkadziesiąt razy. Współpracuje z przedsiębiorcami, prowadzącymi małe firmy, jak i z organizacjami, zatrudniającymi po kilkaset osób w branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, inwestycyjnej, PR, motoryzacyjnej, IT, budowlanej i FMCG.

Przerwa kawowa

Zwycięzca eliminacji

.

Michał Matysiak

Uwolnij twórczy potencjał smartfona

Dowiesz się jak ustawić światło, ⏱ekspozycję i kompozycję. Multimedialny 🔊 performance‍ edukacyjny🦉pod e - commerce.

O prelegencie

Inżynier, przedsiębiorca. Twórca Invest Studio - produkcja filmowa i zdjęciowa & marketing, sprzedaży. Fotografią zajmuje się od 2003 roku. Fan racjonalnego gospodarowania dobrami, upcyklingu i OZE. Pragnie, aby "Fotografia" na zawsze pozostała jego pasją.

Jakub Biel

Kreatywność daje więcej niż budżet. O nietypowym podejściu do marketingu

Zastanawiasz się czasem, dlaczego tylko niektóre memy i filmy podbijają cały internet? Jest kilka czynników, które wpływają na ich wirusowość. Poznasz je i zobaczysz jak stosować w swojej firmie.

O prelegencie

PR & Communication Manager w firmie x-kom, gdzie odpowiada za całą komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, tj. kieruje działami: social media, PR, YouTube, komórką kreatywną oraz zespołem eventów. Pasjonat nowych technologii.

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Zobacz jak wyglądało foyer na poprzedniej edycji:

32 wystąpienia

770

10 godzin video

Zarejestruj się jeszcze dzisiaj i otrzymaj pakiet 32 nagrań z  VI edycji o wartości 770 zł ZA DARMO!

Zarejestruj się Zarezerwuj teraz

Dostęp przesyłamy w ciągu
kilku godzin po opłaceniu rejestracji

Sprzedaż biletów na I marketing

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Bonusy w ramach pakietów: VIP Premium Standard
Miejsca w wydzielonych rzędach, zasilanie do laptopa i napój od sprawny.marketing 1-wsze rzędy

wartość:

770

Materiały video z 2 lub 4 dni konferencji video

wartość:

177

Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketing prenumerata
Prezent niespodzianka prezent
Udział w afterparty w klubie The View afterparty
Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny
I marketing
koszulka
Duża paczka konferencyjna przesłana pocztą duża paczka
Mała paczka konferencyjna przesłana pocztą koperta

wartość:

770

Materiały video z VII edycji konferencji video 2
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział certyfikat elektroniczny
Slajdy z prezentacji przesyłane na żywo na Twój telefon prezentacje
Badge konferencyjny badge

wartość:

47

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing magazyn sprawny.marketing
Grywalizacyjna Aplikacja (Stoiska-Uczestnicy-Prelegenci) aplikacja

Bonusy w ramach pakietów:

VIP

Premium

Standard

1-wsze rzędy

video

prenumerata

prezent

afterparty

koszulka

duża paczka

koperta

video 2

certyfikat elektroniczny

prezentacje

badge

magazyn sprawny.marketing

aplikacja

Wybierz bilet na konferencję

Liczba biletów 100470 PLNLiczba biletów 100570 PLNLiczba biletów 1002270 PLN
Liczba biletów 1001970 PLNLiczba biletów 1001270 PLNLiczba biletów 1001070 PLN
Liczba biletów 100870 PLNLiczba biletów 1002570 PLNLiczba biletów 100470 PLN
Liczba biletów 100570 PLNLiczba biletów 100770 PLNLiczba biletów 103670 PLN
Liczba biletów 1001070 PLNLiczba biletów 1001270 PLNLiczba biletów 1001470 PLN
Liczba biletów 100670 PLNLiczba biletów 100570 PLN

08dni : 15godzin : 08minut

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
To pole jest obowiązkowe
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Bilet Standard I Love Ads & Analytics

Bilet Premium I Love Ads & Analytics

Pakiet Premium 4 dni

Pakiet Standard 4 dni

Pakiet VIP 2 dni Ads, Analytics & SEO, Content

Pakiet Premium 2 dni Ads, Analytics & SEO, Content

Pakiet Standard 2 dni Ads, Analytics & SEO, Content

Pakiet VIP 4 dni

Bilet Standard I Love SEO & Content Marketing

Bilet Premium I Love SEO & Content Marketing

Bilet Premium I Love Marketing

Bilet Standard I Love Marketing

Pakiet Standard 2 dni Marketing & Social Media

Pakiet Premium 2 dni Marketing & Social Media

Pakiet VIP 2 dni Marketing & Social Media

Bilet Premium I Love Social Media

Bilet Standard I Love Social Media

To pole jest obowiązkowe

Co się dzieje po rejestracji?

1

Zarejestruj się i pobierz fakturę pro forma. Zapłacić możesz teraz lub w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas dostęp do materiałów video z VII edycji konferencji. Wartość materiałów to aż 770 zł netto!

3

Tydzień przed konferencją otrzymasz paczkę konferencyjną. Znajdziesz w niej ważne informacje organizacyjne oraz koszulkę i gadżety od Partnerów.

4

W dniu konferencji zarejestruj się na naszych stanowiskach i odbierz identyfikator. Certyfikat uczestnictwa prześlemy mailowo po konferencji.

5

Podczas całej konferencji możesz głosować, oceniając prezentacje prelegentów. Zadecyduj, kto zdobędzie premie i wygra I Love Marketing!

6

Jeśli zdecydowałeś się na Pakiet VIP, 5 dni roboczych po zakończeniu konferencji, otrzymasz dostęp do materiałów video z tej edycji.

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Warszawa Złote Tarasy, ul. Złota 59, 00-120 Warszawa

Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. Do uczestników konferencji wysyłane są przed wydarzeniem informacje organizacyjne (mailowo).

Multikino Złote Tarasy,
3 piętro
ul. Złota 59
00-120 Warszawa

Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.

Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@maxroy.com oraz pod numerem 519 183 555.

Tak, jeśli chcesz współtworzyć z nami konferencję, skontaktuj się z nami – wyślij swoje zgłoszenie (CV oraz informację o dostępności w dniach konferencji) na adres mailowy dominika.kaczor@sprawnymarketing.pl