Napisz do nas

Napisz lub zadzwoń

  • Cena od 470 PLN
  • 4 dni i 64 prelegentów
  • Epickie afterparty

Create Marketing People Love

22-25 października w Warszawie odbędzie się VII edycja konferencji
I ❤ Marketing. Tym razem wydarzenie potrwa aż trzy dni
24 października odbędzie się trzecia edycja konferencji I ❤ Influencer.

Jest to niewątpliwie jedno z największych i najważniejszych wydarzeń w polskiej branży marketingu internetowego. Specjaliści podczas swoich wystąpień opowiedzą o pojawiających się trendach
i nadchodzących zmianach w marketingu.

Wydarzenie jest adresowane zarówno dla przedstawicieli małych
i średnich firm, jak i dla osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach. I ❤ Marketing to zastrzyk praktycznej wiedzy podanej w formie 18 minutowych prezentacji.

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Poinformuj mnie o następnej zwyżce cen:

Prelegenci I Ads & Analytics

Maciej Lewiński

Janina Bąk

Daniel Kędzierski

Martyna Zastrożna

Karol Dziedzic

Witold Wrodarczyk

Łukasz Chwiszczuk

Krzysztof Marzec

Krzysztof Wroński

Mateusz Sobieraj

Prelegenci I Marketing

Jacek Kłosiński

Barbara Stawarz-García

Agnieszka Stelmaszczyk

Tomasz Manikowski

Paulina Mazur

Tomasz Miler

Piotr Bucki

Paweł Tkaczyk

Kamil Kozieł

Paweł Sala

Bartosz Mateja

Prelegenci I Influencer

Olek Wandzel

Maciej Dzięgielewski

Maciej Budzich

Kamil Bolek

Tomasz Kammel

Radek Kotarski

Marcin Radziwoń

Rafał Masny

Magdalena Urbaniak

Łukasz Zdrodowski

Karol Paciorek

Prelegenci I Social Media

Justyna Mudło & Szymon Florczak

Cezary Kuik

Grzegorz Miecznikowski

Dagmara Pakulska

Michał Sadowski

Tomasz Palak

Michał Matysiak

Jakub Biel

Bartek Sibiga

Szymon Lisowski

Bartłomiej Rak

Artur Jabłoński

Maciej Wróblewski & Karol Modzelewski

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

  • ZERO sprzedażowych prezentacji - płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Wprowadzamy NOWY system ocen prelegentów. Każde wystąpienie zostanie ocenione pod kątem merytoryki oraz scenicznej prezentacji. Przez uczestników konferenecja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do stworzenia poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłby się TED Global.

     
  • Znasz konferencje TED? Wiesz, że prezentacje wygłaszane na TED mają ograniczenie długości do max. 18 minut? Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na I marketing każda prelekcja trwa 18 minut.

  • Slajdy na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz robić notatki na konkretnych slajdach.

     
  • Paczka konferencyjna. Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

     
  • Mocne łączne WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie.

     
  • Epickie Afterparty po drugim dniu konferencji – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

     
  • Płacisz 470 zł netto, dzięki czemu koszt wysłuchania jednego eksperta to jedyne 29 złotych.

  • Do dyspozycji uczestników będą też stoiska firm, które udostępniają narzędzia marketingowe. Jeśli chcesz, by na konferencji pojawiło się stoisko Twojej firmy, zapraszamy do kontaktu

     
  • Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉 Zobacz opinie Uczestników.

     
  • I marketing jest prowadzona przez genialnego prowadzącego - Macieja Kautza, który już VIII edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

     

Dołącz do wydarzenia na Facebooku

Opinie prelegentów

Opinie uczestników

Dzień 0 -

Zobacz praktyczne zastosowania kryptowalut i technologii blockchain w biznesie i nie pozwól, by ominęła Cię nadchodząca rewolucja!?

Dowiedz się więcej o konferencji >>

Agenda

Dzień I -

10:10-10:30

Konrad Traczyk

Pierwszy raz na konferencji

Czego nie wiesz o właścicielce swojego mieszkania, czyli tajemnice mikroinfluencerów.

10:50-11:10

Radek Kotarski
(Polimaty, Altenberg)

1

0

0

1/6

9,39/10

3 zdania, które na zawsze zmienią Twoje podejście do marketingu

11:10-11:30

Kamil Porembiński

4/6

7,59/10

Od influencera do zera

12:00-12:20

Wojciech Kardyś
(Good For You)

1/6

8,17/10

Gdy bańka pęka - czyli jak w 2019 roku tworzyć kampanie influencerskie

12:20-12:40

Grzegorz Borowiecki
(Wunderteam)

Wybór fanów sprawny.marketing - grywalizacja

Jak robić kampanie z twórcami internetowymi? Wróćmy do podstaw

12:40-13:00

Kamil Bolek
(LifeTube)

2/6

8,19/10

Antropomorfizacja marki, teoria równania mediów, social presence i wiele więcej - czyli jak zmaksymalizować efekty influencer marketingu dzięki psychologii

13:00-13:20

Maciek Budzich
(Mediafun)

0

1

0

5/6

8,28/10

Poza schemat - czyli jak myśleć, planować i realizować niestandardowe kampanie z influencerami

13:20-13:40

Karol Paciorek
(Imponderabilia)

Pierwszy raz na konferencji

A co jeśli wszyscy jesteśmy w błędzie?*

14:40-15:00

Kamil Natil & Rafał Myśliński
(Suchar Codzienny)

1

1

0

3/6

8,09/10

„Macie wolną rękę” - Dlaczego trzeba usunąć to wyrażenie z briefu dla influencera?

15:00-15:20

Magdalena Urbaniak
(Brand24, Tractormania)

3/6

8,38/10

Kto zabije influencer marketing - twórcy czy marketerzy?

15:20-15:40

Ewa Grzelakowska-Kostoglu
(Red Lipstick Monster)

Pierwszy raz na konferencji

Nie chce mi się nawet odpowiadać na twój brief.

15:40-16:00

Joanna Banaszewska

Pierwszy raz na konferencji

Dlaczego wiarygodność influencera jest ważniejsza niż liczba jego fanów?

16:30-16:50

Marcin Radziwoń
(Grupa Spryciarze, 5 sposobów na...)

0

0

1

1/6

8,63/10

Wiertarka, która kręci – jak długoterminowo zwiększyć popularność produktu.

16:50-17:10

Łukasz Zdrodowski

Fake influencer czy fake marketer, czyli 5 prostych kroków do tego, żeby za kilka lat nikt nie pamiętał o influencerach.

17:10-17:30

Tomasz Kammel

Pierwszy raz na konferencji

Jak gadać, żeby się dogadać

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Konrad Traczyk

Czego nie wiesz o właścicielce swojego mieszkania, czyli tajemnice mikroinfluencerów.

Kim są mikroinfluencerzy i na czym polega ich fenomen? Czy można skalować influencer marketing? Czy budżet Twojej marki udźwignie współpracę z influencerami? Podczas prezentacji pokażemy jak duży, wciąż niewykorzystany, potencjał drzemie we współpracach z mikroinfluencerami.

O prelegencie

Prezes HASH|FM. Założyciel pierwszej w Polsce agencji influencer marketingu i twórca Fameshopa, pierwszego sklepu tylko dla influencerów. Wielki fan nowych, egalitarnych mediów. W marketingu wierzy w uczciwość przekazu i komunikację bliską konsumentom.

Pierwszy raz na konferencji

Po co marce kanał na YouTube?

O prelegencie

Współtwórca Abstrachuje.TV, najpopularniejszego polskiego kanału na YouTube. Współzałożyciel firmy Abstra. Od 6 lat aktywny uczestnik i obserwator polskiego rynku internetowego wideo oraz influencer marketingu.

0

0

1

3/6

7,69/10

3 zdania, które na zawsze zmienią Twoje podejście do marketingu

W jaki sposób szablonowo buduje się komunikację i marketing w firmach na całym świecie? Jak należałoby robić to poprawnie? Za pomocą zaledwie trzech zdań możemy w praktyczny sposób zrewolucjonizować naszą strategię reklamy i sprzedaży produktów oraz usług.

O prelegencie

Popularyzator wiedzy, twórca kanału „Polimaty” na YouTube, prowadzący i reżyser telewizyjnego programu „Podróże z historią”. Autor bestsellerowej książki „Nic bardziej mylnego!”, w której obala najbardziej rozpowszechnione mity naukowe i historyczne. Uwielbia brać pod lupę niesamowicie ciekawe tematy i dzielić się z innymi wynikami swoich badań.

1

0

0

1/6

9,39/10

Od influencera do zera

Jak stracić wszystko jednym głupim zdjęciem lub wrzucając posta z kawiarnii. Bezpieczeństwo, a bycie Influencerem to często rozmijające się drogi.

O prelegentce

W branży IT od ponad 12 lat. Architekt systemowy, administrator systemów Linux. Zajmuje się projektowaniem systemów IT, zarządzaniem serwerami oraz bezpieczeństwem. Od kilku lat aktywnie zajmuje się tematyką związaną z WordPressem (szkolenia, konferencje).

4/6

7,59/10

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Gdy bańka pęka - czyli jak w 2019 roku tworzyć kampanie influencerskie

Prelekcja będzie o nowoczesnym marketingu influencerskim, w którym kładziemy nacisk na ROI i na analizę demograficzną (i jak takową przeprowadzić). Będzie o tym jak łatwo można przepalić pieniądze w marketingu influencerskim (case'y) oraz jak powinna wyglądać kampania, dzięki której przyniesie nam sukces.

O prelegencie

Ekspert do spraw komunikacji Internetowej. Z wykształcenia filozof, scenarzysta. Współzałożyciel agencji konsultingowo-produkcyjnej Good For You. W reklamie internetowej od ośmiu lat. Specjalizuje się głównie w produkcji video oraz marketingu influencerskim i social mediowym. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej Internetowi i influencerom - Cotygodniowy Przegląd Internetu.

1/6

8,17/10

Grzegorz Borowiecki
(Wunderteam)

Jak robić kampanie z twórcami internetowymi? Wróćmy do podstaw

Wiele osób ma już za sobą kilka kampanii z twórcami internetowymi. Czasami nawet sukcesy, które dobrze wyglądają w prezentacjach. Czy jednak pamiętali o wszystkim? Z tej prezentacji nie dowiesz się wszystkiego o influencer marketingu, ale mam nadzieję uporządkujesz swoją wiedzę o tym „Jak robić kampanie z twórcami internetowymi”.

O prelegencie

Nadsztygar w górniczej agencji kreatywnej WUNDERTEAM. Firmę tworzy w oparciu o górniczy etos, bo jak twierdzi na grubie (kopalni) człowiek uczył się porządku i dokładności. Fedruje insighty od 2001 roku z różnym skutkiem. Wyznawca autorskiej filozofii FIT, która zakłada, że marketing i biznes dzisiaj to walka na idee i technologie.

Wybór fanów sprawny.marketing - grywalizacja

Antropomorfizacja marki, teoria równania mediów, social presence i wiele więcej - czyli jak zmaksymalizować efekty influencer marketingu dzięki psychologii

Wyświetlenia, reakcje, suby, kliki, CTR-y i inne KPI-e to tylko finalny wynik działań z zakresu influencer marketingu. Ale jak i dlaczego to wszystko działa? Co dzieje się w głowach odbiorców i jakie procesy mniej lub bardziej świadome nimi kierują, gdy oglądają kolejny unboxing na YouTube? Co wpływa na siłę perswazji influencera i skąd bierze się "autentyczność" jego relacji? Czy nauka i psychologia mogą "podkręcić" wszystkie te efekty? Podczas prezentacji sprawdzimy to wspólnie, korzystając z dorobku psychologii decyzji, medioznawstwa, marketingu i nauk o komunikowaniu.

O prelegencie

Dyrektor marketingu w LifeTube, największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".

2/6

8,19/10

Poza schemat - czyli jak myśleć, planować i realizować niestandardowe kampanie z influencerami

.

O prelegencie

Pasjonat i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Organizuje inicjatywy związane z mediami, internetem i społeczeństwem informacyjnym: konferencje (TUBA, MediafunLAB, OchMyBlog, debata ZapytajPremiera), popularyzuje idee barcampów, współorganizuje Aula Polska.

0

1

0

5/6

8,28/10

Karol Paciorek
(Imponderabilia)

A co jeśli wszyscy jesteśmy w błędzie?*

*Serio. Każdy z nas popełni ich dziś kilka (włączając w to afterparty) - co zrobić, żeby ich uniknąć?

O prelegencie

Twórca internetowy, razem z Włodkiem Markiewiczem prowadził popularny na YouTube kanał Lekko Stronniczy. Współautor książki zatytułowanej „Lekko Stronniczy – jeszcze więcej”, w której ujawnione zostają mechanizmy rządzące internetowym biznesem. Aktualnie prowadzi kanał "Imponderabilia", na którym przeprowadza wywiady ze znanymi postaciami.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

„Macie wolną rękę” - Dlaczego trzeba usunąć to wyrażenie z briefu dla influencera?

Niestety dopisek „macie wolną rękę” często oznacza brak pomysłu marki/agencji na kampanię z influencerem. Liczą, że to twórca wymyśli reklamę za nich. Czy takie podejście jest właściwe? Czy zawsze zostawienie wolnej ręki twórcy jest dobre dla marki? Często te same kluczowe i skuteczne komunikaty sprzedażowe, które dla marki są korzystne, dla influencera wręcz szkodliwe. Jak to pogodzić? W ramach działalności Suchara Codziennego współpracowaliśmy z takimi markami jak Red Bull, Netflix, Kosmetyki AA, Wedel, Plush. W prezentacji omówimy dobre i złe praktyki negocjacji, kampanii i efektów akcji promocyjnych swojego produktu oraz kampanii zewnętrznych.

O prelegencie

Fafa i Myku, czyli twórcy jednego z najpopularniejszych profili lolcontentowych na Facebooku (Suchar Codzienny), który zgromadził prawie pół miliona obserwujących na tym portalu, a także ponad milion followersów na Instagramie. Specjaliści i praktycy od social mediów.

1

1

0

3/6

8,09/10

Kto zabije influencer marketing - twórcy czy marketerzy?

Influencer marketing to dzisiaj perfekcyjny biznesowy win-win. Zyskują marki, bo docierają do nowych klientów. Korzystają influencerzy, bo są docenieni i wynagrodzeni. Wygrywają klienci, bo dostają rekomendacje produktów i usług, które są już sprawdzone przez osoby, którym ufają. Pytanie czy... Na pewno? Wciąż brakuje wielu regulacji prawnych, a te etyczne są ignorowane zarówno przez twórców, jak i marketerów. Niektóre blogi, strony czy kanały zamieniają się w słupy ogłoszeniowe. Brakuje informacji, które treści są sponsorowane i przez kogo. Wiarygodność maleje wprost proporcjonalnie do skuteczności. Jaką przyszłość ma zatem przed sobą influencer marketing - konsekwentny, ekspresowy rozkwit czy siermiężny upadek sponsorowany przez... Właśnie, kogo?

O prelegentce

Wspiera firmy w budowaniu dobrego wizerunku i skutecznej komunikacji.Założycielka firmy MaxTractor. BrandManager w Brand24. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Prowadziła zajęcia z zakresu komunikacji m.in. w WSH, DSW we Wrocławiu i WSEI w Krakowie. Quora Top Writer 2017 i 2018. Host podcastu BrandTalks. Prowadzi bloga o ciągnikach rolniczych tractormania.pl oraz o marketingu - magdaurbaniak.com.

3/6

8,38/10

Ewa Grzelakowska-Kostoglu
(Red Lipstick Monster)

Nie chce mi się nawet odpowiadać na twój brief.

"Nikt nie zna lepiej swojego kanału niż twórca” – to zdanie pada w większości artykułów i wywiadów o influencer marketingu. Dużo mówi się o zaufaniu i autentyczności we współpracy marek i influencerów. A jak to wygląda w praktyce? Czy na pewno marki pamiętają o podstawowych założeniach takiej współpracy? Dlaczego nie warto zgadzać się na kompromis i co marki zyskują oddając się w pełni ręce twórcy. Case study.

O prelegentce

Autorka, wizażystka i piercerka, zdradza tajniki makijażu na co dzień i na wielkie wyjścia. Jej fachowe rady przydadzą się każdej kobiecie niezależnie od wieku, typu urody oraz umiejętności w sztuce makijażu. Prowadzi kanał Red Lipstick Monster na YouTube

Pierwszy raz na konferencji

Joanna Banaszewska

Dlaczego wiarygodność influencera jest ważniejsza niż liczba jego fanów?

Porozmawiamy o tym dokąd zaprowadziła nas wszystkich pogoń za liczbami i o jakości w influencer marketingu.

O prelegentce

Stworzyła jedną z najbardziej zaangażowanych grup odbiorców marki w Polsce – #reneegirls. Obecnie liczy ponad 130 tysięcy w 100% prawdziwych fanów na Instagramie. W trakcie prowadzenia największych sklepów e-commerce współpracowała z ponad 200 influencerami, bez wsparcia agencyjnego. Obecnie jest blogerem, napisała podręczniki o Instagramie oraz szkoli marki, agencje czy twórców.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Wiertarka, która kręci – jak długoterminowo zwiększyć popularność produktu.

Kupując nowy sprzęt blisko 80% internautów zwraca uwagę na opinie influencerów. Stała współpraca z twórcami może przynieść ogromne korzyści dla marki. Porozmawiamy sobie o tym, jak przeprowadzać takie kampanie.

O prelegencie

Swoją popularność zawdzięcza dobrej gadce, nieszablonowemu poczuciu humoru i muzykalnym zdolnościom. Od ponad 10 lat angażuje internetową społeczność, doradza i inspiruje. Znany i ceniony przez miliony Polaków jako szef ekipy „5 Sposobów na…”, która od 5 lat z powodzeniem rozwija swój kanał w serwisie YouTube . Na swoim koncie posiada ponad 80 kampanii zrealizowanych dla Klientów z całego świata – oczywiście z ogromnym sukcesem. Z pewnością nie raz zaskoczy świat swoimi szalonymi pomysłami i ogromną dawką pozytywnego podejścia do życia.

0

0

1

1/6

8,63/10

Łukasz Zdrodowski

Fake influencer czy fake marketer, czyli 5 prostych kroków do tego, żeby za kilka lat nikt nie pamiętał o influencerach.

W swoim wystąpieniu zastanawiam się nad tym, na kim spoczywa dziś odpowiedzialność za poziom działań w obszarze influencer marketingu i jak to się stało, że siłę rekomendacji, autentyczność i unikatową treść coraz częściej zamieniamy na „ilu ma fanów, czemu tak drogo i niech coś tam napisze."

O prelegencie

Strateg mediowy z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, współtwórca InfluTool pierwszego w Polsce, w pełni niezależnego narzędzia dedykowanego analityce działań z obszaru influencer marketingu.

Tomasz Kammel

Jak gadać, żeby się dogadać

Porozmawiamy o pierwszym wrażeniu, słowach kluczach w komunikacji, nastawieniu do naszych rozmówców, sile uśmiechu i kilku innych aspektach wpływających na to jak komunikujemy (się) ze światem.

O prelegencie

Urok osobisty, uśmiech i dobre maniery sprawiają, że jest uwielbianym prezenterem. Tomasz Kammel to gwiazda telewizji, ale także specjalista w dziedzinie komunikacji międzyludzkiej. Autor i prowadzący: The Voice of Poland, The Voice Kids, Pytanie na Śniadanie, Kocham Cię Polsko, a kiedyś Randka w ciemno i wiele, wiele innych. Człowiek, który o sztuce występowania przed publicznością wie wszystko. W Internecie zdradza tajniki skutecznej komunikacji na autorskim kanale „Kammel Czanel” na YouTube. Autor książek: „Jak występować publicznie … nie tylko w telewizji” oraz „Moc w gębie. Jak gadać, żeby się dogadać.”

Pierwszy raz na konferencji

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 2 -

10:10-10:30

Katarzyna Szymielewicz

Wystąpienie gościnne, poza grywalizacją: Użytkownik już nie chce być towarem

10:30-10:50

dr Julia Kołodko

Pierwszy raz na konferencji

Przez nieświadomość do serca konsumenta: ekonomia behawioralna i pułapki myślenia w służbie marki

10:50-11:10

Tomasz Manikowski

0

1

0

1/6

9,02/10

Perpetuum mobile - marketing oparty na społeczności

11:10-11:30

Paweł Tkaczyk

0

0

1

5/6

8,27/10

Superman na półce, czyli jak stworzyć dobrą opowieść o produkcie?

12:00-12:20

Marek Gonsior
(Agata)

Pierwszy raz na konferencji

Po drugie: spójność i konsekwencja. Czyli o tym, czego możemy nauczyć się od najlepszych.

12:20-12:40

Paulina Mazur

Pierwszy raz na konferencji

Wybór fanów sprawny.marketing - grywalizacja

Mariaż miękkiego HR'u i twardego marketingu

12:40-13:00

Bartosz Mateja

Pierwszy raz na konferencji

Świat Offline jest już światem digital

13:00-13:20

Kamil Kozieł
(PrezART)

1

1

0

4/6

8,83

Storytellingowe zabiegi w lejku marketingowym

13:20-13:40

Maciej Lewiński

2

1

0

6/6

9,02/10

Dobrymi radami piekło jest wybrukowane

14:40-15:00

Michał Kasprzyk
(Biuro Mówców Spice)

3/6

8,02

Jak wykorzystać podcasty w marketingu?

15:00-15:20

Wincenty Kokot
(GoldenSubmarine)

Pierwszy raz na konferencji

Jakim typem marketera/ki jesteś? Jeżeli jesteś z agencji, dowiesz się z kim na co dzień pracujesz ;)

15:20-15:40

Marta Klimowicz

Pierwszy raz na konferencji

OKRy w marketingu, czyli jak osiągać 100x więcej (Albo przynajmniej zacząć o tym myśleć)

15:40-16:00

Maciej Kozina
(VML)

Pierwszy raz na konferencji

„Connected Brand” - jak stworzyć markę XXI wieku?

16:30-16:50

Paweł Sala
(Freshmail)

0

0

1

6/6

8,37/10

Jak sprawić, że ludzie pokochają Twoje newslettery.

17:10-17:30

Piotr Bucki
(Bucki.Pro)

1

0

1

3/6

8,82/10

Mainstream is dead! Jak zadbać o (naprawdę) każdego klienta.

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Katarzyna Szymielewicz

Wystąpienie gościnne, poza grywalizacją: Użytkownik już nie chce być towarem

90% pośredników w branży reklamy targetowanej zarabia na zgadywaniu: kim jest użytkownik, który właśnie wchodzi na stronę? Jak można go złowić? Jak go wyprzedzić? Czasem się udaje, ale coraz częściej taka reklama odbija się od ściany. Użytkownik, który już nie chce być towarem, blokuje ją i odwraca się od marek, które próbują nim manipulować. Posłuchajcie, co ma do powiedzenia.

O prelegencie

Prawniczka, która łączy świat praw człowieka i nowych technologii.Współzałożycielka i prezeska Fundacji Panoptykon; działa również w koalicji European Digital Rights. Stypendystka międzynarodowej sieci przedsiębiorców społecznych Ashoka. Stała współpracowniczka Tygodnika Polityka. Laureatka wielu nagród, w tym nagrody Radia Tok.fm w 2013 r.

dr Julia Kołodko

Przez nieświadomość do serca konsumenta: ekonomia behawioralna i pułapki myślenia w służbie marki

Aby efektywnie zmieniać zachowania konsumentów, trzeba najpierw zrozumieć, co nimi tak naprawdę kieruje. Nauki behawioralne dostarczają nam wiedzy na temat tego, jak naprawdę podejmujemy decyzje, jak działa nasza nieświadomość oraz jakie pułapki myślenia wpływają na decyzje marketingowców i konsumentów. Podczas tego wystąpienia dowiesz się, w jakie pułapki myślenia sam wpadasz i jakie błędy przez nie popełniasz w swojej pracy oraz jak wykorzystać odkrycia ekonomii behawioralnej, aby tworzyć lepsze działania marketingowe, zarówno na poziomie strategicznym jak i taktycznym.

O prelegentce

Dr Julia Kołodko jest doradcą w obszarach nauk behawioralnych. Otrzymała doktorat z ekonomii behawioralnej z Warwick Business School, gdzie była stypendystką The Behavioural Insights Team oraz brytyjskiego Economic and Social Research Council. W ramach doktoratu i we współpracy z rządem brytyjskim prowadziła badania dotyczącego tego, jak komunikować problemy społeczne, aby ludzie chcieli je rozwiązywać. Przed rozpoczęciem pracy doradczo-naukowej Julia pracowała przez 10 lat w marketing w Polsce i we Włoszech, w sektorach telekomunikacyjnym, bankowym i mediowym. Posiada certyfikat Professional Diploma in Marketing, wydawany przez The Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii, jest certyfikowanym coachem ICF i Bulletproof Training Institute oraz nauczycielem jogi.

Pierwszy raz na konferencji

Perpetuum mobile - marketing oparty na społeczności

Perpetuum mobile to mityczna maszyna, która raz wprawiona w ruch działa w nieskończoność. Czy marketing oparty na społeczności może stać się perpetuum mobile? A jeżeli tak, w jaki sposób zbudować taki konstrukt i czym go napędzić?

O prelegencie

Z wykształcenia marketer i psycholog biznesu. Jest przedsiębiorcą, managerem i trenerem mentalnym. Od lat zajmuje się najmem nieruchomości komercyjnych, jednak zamiast biur i magazynów fascynuje go człowiek. Prywatnie rekordzista świata w pływaniu długodystansowym, posiadacz licencji kierowcy wyścigowego, pasjonat Formuły 1 i gier planszowych.

0

1

0

1/6

9,02/10

Superman na półce, czyli jak stworzyć dobrą opowieść o produkcie?

Chcesz kupić odkurzacz? Czytasz opis na stronie producenta i opinie innych użytkowników. Do sklepu przychodzisz z wyrobionym zdaniem na temat tego czy innego produktu. Opowieści o produktach sprzedają. Jakich technik użyć, by Twój produkt był Supermanem na półce?

O prelegencie

Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google.

0

0

1

5/6

8,27/10

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Marek Gonsior
(Agata)

Po drugie: spójność i konsekwencja. Czyli o tym, czego możemy nauczyć się od najlepszych.

Wprawdzie to empatia, odwaga i kreatywność sprawiają, że zapamiętujemy pojedyncze kampanie, ale to spójność i żelazna konsekwencja pozwalają markom trwale zdobywać serca konsumentów. I chociaż - jak to w marketingu - pomysł goni pomysł i każda kolejna koncepcja wydaje się być bardziej atrakcyjna, to właśnie spójność i konsekwencja sprawiają, że większość z nas bezbłędnie odpowiada na pytania typu „z jakim napojem gazowanym kojarzy Ci się św. Mikołaj". Opowiem Wam o tym, czym jest spójność, czemu jest ważna, dlaczego warto trzymać się wytyczonego kursu i z żelazną konsekwencją budować spójność marki. Pokażę Wam, że spójność wcale nie oznacza nudy.

O prelegencie

Od kilkunastu lat zarządza działami marketingu oraz prowadzi złożone procesy budowania marek i tworzenia wizerunku. Wraz z zespołem stworzył nową komunikację i identyfikację wizualną salonów Agata, za co został doceniony m.in. podwójną nagrodą Dyrektora Marketingu Roku. Prelegent i autor tekstów z zakresu brandingu. Wyznawca zasady „dobre rzeczy inspirują” i autor cyklu pod tym samym tytułem.

Pierwszy raz na konferencji

Paulina Mazur

Mariaż miękkiego HR'u i twardego marketingu

Jak HR może zostać nowym klientem marketingu. Jak marketingowcy mogą wynieść employer branding na wyższy poziom. Synergia dla biznesu, ale i okazja dla każdego z nas. Do bycia herosem, do zwiększenia biznesu, do rozwoju zawodowego.

O prelegentce

Ma 14 lat doświadczeń w wiodącej firmie doradztwa personalnego. Przeszła drogę od praktykantki do członka zarządu. Zarządzała dwoma międzynarodowymi programami w Polsce, które łączą świat młodych talentów z pracodawcami ( konkurs GMC Poland oraz program Enactus). Specjalizuje się w employer brandingu, motywacjach millenialsów oraz angażowaniu pracowników, w wydarzeniach łączących pokolenia. Dziś wspiera marki pracodawców poprzez marki osobiste ich liderów. Doradza w obszarze marketingu rekrutacyjnego. Organizuje warsztaty, moderuje pracę zespołów. Jak tylko ma okazję, dzieli się wiedzą i pomysłami.

Pierwszy raz na konferencji

Wybór fanów sprawny.marketing - grywalizacja

Bartosz Mateja

Świat Offline jest już światem digital

W swoim wystąpieniu odpowiem na pytanie jak podnieść postrzeganą wartość produktu poprzez customizację i personalizację. Jak zwiększyć efektywność w komunikacji marketingowej i wzmacniać pozytywne doświadczenia z marką? Jak łączyć komunikację online i offline? Na te pytania również znam odpowiedzi i podzielę się nimi z Tobą.

O prelegencie

„Ojciec założyciel” Prografix, lidera rynku poligraficznego specjalizującego się w druku big data na papierze. Pasjonat spersonalizowanej komunikacji bezpośredniej, ”ewangelizuje” marketerów w zakresie pokazywania możliwości najnowszych technologii wysoko przetworzonego druku danych zmiennych i łączenia ich z kanałami online. Jego wizje realizuje zespół IT, który nieustająco tworzy dedykowane narzędzia do łączenia offline z online.

Pierwszy raz na konferencji

Storytellingowe zabiegi w lejku marketingowym

Mamy dziś więcej metod dotarcia do klienta niż kanałów na kablówce w latach dziewięćdziesiątych. Blogi, vlogi, podcasty, spoty w telewizji, SEO, SEM, pełna wyliczanka mogłaby wymagać trzycyfrowej liczby. Wszędzie bijemy się o uwagę i wszędzie próbujemy wyjaśnić dlaczego my tacy fajni, a nasz produkt, to już „o jej!”. Często używamy przy tym storytellingu. Tylko nie zawsze dobrze. I nie zawsze potrzebnie. Pogadam o tym, jak dobra narracja może uszczelnić lejek marketingowy.

O prelegencie

Kamil to trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart.

1

1

0

4/6

8,83

Dobrymi radami piekło jest wybrukowane

W internecie można znaleźć wiele dobrych rad i praktyk dotyczących tego jak powinien wyglądać Twój marketing. Podeślij te wszystkie wskazówki swojej konkurencji, a Ty zrób wszystko na opak, opierając się na swoich danych.

O prelegencie

Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analitycs, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.

2

1

0

6/6

9,02/10

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Jak wykorzystać podcasty w marketingu?

Wraz z rosnącym rynkiem asystentów głosowych, coraz większe znaczenie będą miały treści audio. Jednym z ich najprężniej rozwijających się rodzajów są podcasty, które w USA hulają już na całego, a w Polsce po fazie raczkowania wkroczyły od razu w fazę dojrzewania. To że będą miały ogromne znaczenie w marketingu to oczywiste, ale jak ten potencjał wykorzystać?

O prelegencie

Przemówienia sprawiły, że życie wywróciło mu się do góry nogami i dzięki temu ma teraz w życiu cel, pracę i żonę. Przed publicznością czuje się jak ryba w wodzie, więc pomaga wygłaszać lepsze przemówienia ludziom, którzy chcą skuteczniej przekazywać swoją wiedzę lub inspirować innych. Mówca czerpiący wiele z TEDa. Organizator TEDxWroclaw. Podcaster. Założyciel Biura Mówców Spice, które pomaga w kontakcie ze świetnymi prelegentami. Zaangażowany w projekt pierwszej europejskiej analogowej bazy kosmicznej z zespołem Space Is More.

3/6

8,02

Wincenty Kokot
(GoldenSubmarine)

Jakim typem marketera/ki jesteś? Jeżeli jesteś z agencji, dowiesz się z kim na co dzień pracujesz ;)

Być może nigdy nie zadawałaś/eś sobie tego pytania… Nadszedł czas na poznanie prawdy!J Jesteś „bogiem”, „najlepszym przyjacielem”, „dobrym rodzicem” czy może „bystrym uczniem”? Bazując na moich wieloletnich doświadczeniach w budowaniu dobrych relacji z Klientami, a także inspirując się teorią stylów zachowań DISC, opowiem nie tylko o czterech najczęściej spotykanych w pracy typach marketerów, ale przede wszystkim o tym, jak sprawić, żeby współpraca między nami była efektywniejsza i - po prostu - łatwiejsza.Zapraszam na jedyny w swoim rodzaju 18-minutowy psychotest.

O prelegencie

Business Development Director w GoldenSubmarine. Aktywny uczestnik i wielokrotny prelegent licznych konferencji branżowych dotyczących szeroko pojętego marketingu interaktywnego (Forum IAB, Kongres Online Marketingu, etc.). Sam zwykł mawiać o sobie: entuzjasta technologii mobilnych i poszukiwacz nowych trendów. Z wykształcenia filozof, który z zainteresowaniem (czasem obawą) obserwuje proces wkraczania technologii w codzienne życie.

Pierwszy raz na konferencji

Marta Klimowicz

OKRy w marketingu, czyli jak osiągać 100x więcej (Albo przynajmniej zacząć o tym myśleć)

Nie ma efektywnego marketingu bez KPIów. Jednak to wprowadzenie frameworku OKR (Objective and Key Results) pozwala na wytyczanie i realizowanie bardziej ambitnych celów.

O prelegentce

Doktorka socjologii, od ponad 10 lat pracująca w branży internetowej. Specjalizuje się w marketingu internetowym, ma doświadczenie z budowania społeczności wokół produktów life-style'owych. Od ponad trzech lat pracuje dla polskich software house'ów, pomagając im w rozwoju biznesów na rynkach zagranicznych.

Pierwszy raz na konferencji

Maciej Kozina
(VML)

„Connected Brand” - jak stworzyć markę XXI wieku?

Prezentacja z pogranicza przyszłości marketingu i... historii pornografii. A wszystko wzbogacone o najświeższe przykłady kampanii VMLY&R.

O prelegencie

.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Jak sprawić, że ludzie pokochają Twoje newslettery.

Sprawdzone sposoby zwiększania zaangażowania odbiorców komunikacji email marketingowej o których najczęściej zapominają polscy marketerzy. Dowiedz się jakich błędów nie popełniać już dziś.

O prelegencie

Współzałożyciel Freshmaila, platformy, z której korzysta obecnie 60.000 sprzedawców z różnych branż. Znany również jako mówca, pojawił się na wielu prestiżowych konferencjach internetowych i marketingowych. Publikuje również artykuły w branżowych czasopismach, autor książki “Świeże podejście do e-mail marketingu”.

0

0

1

6/6

8,37/10

Prawdziwa historia o tym jak zwiększyłem sprzedaż internetową za pomocą działań offline.

O prelegencie

Twórca firmy SpiritsAndStyle.com oraz popularnej marki eleganckiej odzieży RTW „MILER”, która prężnie rozwija się na polskim rynku e-commerce. Pasjonat ubrań szytych na miarę, alkoholi starzonych i eleganckiego, ale nowoczesnego, stylu życia. Autor jednego z czołowych polskich blogów o krawiectwie miarowym, MilerSzyje.pl, na łamach którego od lat pisze o klasycznej męskiej elegancji przyciągając rzeszę ponad 50.000 unikalnych czytelników miesięcznie.

1

0

0

1/6

8,96/10

Mainstream is dead! Jak zadbać o (naprawdę) każdego klienta.

Jeśli robisz marketing dla „statystycznego Kowalskiego” to popełniasz błąd. Przeciętne produkty dla przeciętnych ludzi to kategoria równie realna co plan Morawieckiego na milion aut elektrycznych. Każdy z twoich klientów na jakimś etapie będzie miał lub ma jakąś dysfunkcję – czasową lub permanentną. Każdy z nich ma też unikalne preferencje, rozmiary i wartości. I trzeba to dostrzec, bo to się po prostu opłaca. Nike zrobiło buty do biegania dla osób z porażeniem mózgowym, Lidl zadbał o osoby ze Spektrum Autyzmu. Ty po moim wykładzie też zrobisz coś równie pysznego.

O prelegencie

Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.

1

0

1

3/6

8,82/10

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Afterparty -

Klub The View

Klub The View

ul. Twarda 18, Warszawa

Dzień 3 -

10:10-10:30

Szymon Lisowski
(Socjomania)

Pierwszy raz na konferencji

Czy istnieje jeszcze prywatność w mediach społecznościowych?

10:30-10:50

Michał Matysiak
(Invest Studio)

1/6

7,82/10

Uwolnij twórczy potencjał smartfona - foto & video 📲📷 🎥🗝💰

10:50-11:10

Jakub Biel
(X-kom)

1

0

3

4/6

8,64/10

Czy nietypowe kampanie mogą sprzedawać? 5 przykładów, które zadziałały

11:10-11:30

Tomasz Palak
(Profit Plus)

1

1

1

3/6

9,04/10

"Wszelkie prawa zastrzeżone" - no chyba, że nie...

12:00-12:20

Janina Bąk
(Janina Daily)

2

0

0

3/6

9,2/10

Gdy statystyki to za mało. O analizie danych nie tylko liczbowych

12:20-12:40

Magdalena Urban
(Urban Legend)

Pierwszy raz na konferencji

Każdy klient jest influencerem. O sile klientów, współtworzeniu marki, obsłudze klienta jako przewadze konkurencyjnej oraz rekomendacjach.

13:00-13:20

Anna-Maria Wiśniewska
(Wizerunek w social media)

Tajemna moc firmy, którą nie do końca wiemy, jak dobrze wykorzystać…

13:20-13:40

Bartłomiej Rak
(Socjomania)

3/6

7,98/10

Branżowy ból głowy

14:40-15:00

Maciej Wróblewski & Karol Modzelewski

5/6

8,04/10

Jak tworzyć reklamy video, które widzowie oglądają do końca

15:00-15:20

Bartek Sibiga
(DDOB)

Pierwszy raz na konferencji

TikTok aplikacja przyszłości czy chwilowa moda?

15:20-15:40

Artur Jabłoński

0

0

1

4/6

8,40/10

Wykluczanie to nowe targetowanie. Niuanse grup odbiorców na Facebooku

15:40-16:00

Paweł Mączka
(SocialCube)

Pierwszy raz na konferencji

Wybór fanów sprawny.marketing - grywalizacja

7 kroków do zbudowania silnej marki w branży IT na przykładzie firmy Storware Sp. z o.o.

16:30-16:50

Anna Ledwoń-Blacha
(More Bananas)

1/6

7,90/10

Emocje - kluczowy czynnik komunikacji w mediach społecznościowych

16:50-17:10

Michał Sadowski
(Brand24)

1

0

1

4/6

8,88/10

6 Sposobów Zwiększenia Sprzedaży przy użyciu Video Marketingu

17:10-17:30

Adrian Gamoń
(adriangamon.com)

Pierwszy raz na konferencji

Projektowanie narracyjnych doświadczeń człowieka w mediach cyfrowych.

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Szymon Lisowski
(Socjomania)

Czy istnieje jeszcze prywatność w mediach społecznościowych?

O danych, które udostępniamy jako użytkownicy i wykorzystujemy jako marketerzy.

O prelegencie

Digital Marketing Consultant, COO w Socjomania. Ciężko czymkolwiek go zaskoczyć w internetach i zawsze ma swoje zdanie w kwestiach spornych czy kontrowersyjnych. Ma niezłe tempo pracy i, mimo iż zostawia wszystko na ostatnią chwilę, zawsze jest przygotowany do szkolenia czy wystąpienia.

Pierwszy raz na konferencji

Michał Matysiak
(Invest Studio)

Uwolnij twórczy potencjał smartfona - foto & video 📲📷 🎥🗝💰

"Kupujemy oczami - to pewne ☆ Content Production Show ☆ Foto & Video produktowe prosto ze smartfona dla e-commerce i social media. Dowiesz się jak ustawić światło i aparat w smartfonie aby uzyskać zdjęcia i video, które sprzeda Twoje produkty."

O prelegencie

Inżynier, przedsiębiorca. Twórca Invest Studio - produkcja filmowa i zdjęciowa & marketing, sprzedaży. Fotografią zajmuje się od 2003 roku. Fan racjonalnego gospodarowania dobrami, upcyklingu i OZE. Pragnie, aby "Fotografia" na zawsze pozostała jego pasją.

1/6

7,82/10

Czy nietypowe kampanie mogą sprzedawać? 5 przykładów, które zadziałały

W czasach reklam wyskakujących nawet z lodówki każdy marketer wie, że musi się wyróżnić. To jednak tylko połowa sukcesu, bo wyróżnić się można nawet wpisem o Powstaniu Warszawskim (pozdrawiam Tigera). Co zatem zrobić, aby kampania osiągnęła swój cel? Niestandardowe działania też mogą sprzedawać, a podczas prezentacji opowiem jak to osiągnąć.

O prelegencie

PR & Communication Manager w firmie x-kom, gdzie odpowiada za całą komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, tj. kieruje działami: social media, PR, YouTube, komórką kreatywną oraz zespołem eventów. Pasjonat nowych technologii

1

0

3

4/6

8,64/10

"Wszelkie prawa zastrzeżone" - no chyba, że nie...

Co mają wspólnego Hello Kitty, Beatlesi i Tolkien? Wszystkich dotyczyły pozwy odnośnie naruszenia własności intelektualnej - i teraz stanowią punkty na granicy dopuszczalnych nawiązań i zapożyczeń. Pomówmy o tym, jak w kampaniach bezpiecznie odnosić się do popkultury.

O prelegencie

Radca prawny w Profit Plus, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność w przedsiębiorców w internecie - prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły i prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi bloga tomaszpalak.pl.

1

1

1

3/6

9,04/10

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Gdy statystyki to za mało. O analizie danych nie tylko liczbowych

Współczesne narzędzia pozwalają nam zbierać i analizować statystyki naszych mediów społecznościowych szybciej, taniej i skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej. Niemniej istnieją takie procesy i zachowania użytkowników, które bardzo trudno jest zmierzyć za pomocą danych liczbowych. W tej prezentacji opowiem o tym, kiedy statystyki nie są najlepszym doradcą dla naszych decyzji biznesowych, w jakich sytuacjach i w jaki sposób warto korzystać z alternatywnych form zbierania danych.

O prelegentce

Komendant komedii w Janinadaily.com. Panga biznesu. Wirtuoz dobrej matematycznej zabawy. Przez ostatnie pięć lat uczyła metodologii badań i statystyki na TCD w Irlandii. Od zawsze jest psychofanką badań ankietowych, już niedługo także doktorem nauk społecznych. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Lubi przekonywać ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić, a jej supermocą jest umiejętność wytłumaczenia absolutnie każdego zagadnienia statystycznego na przykładzie zwierzątek.

2

0

0

3/6

9,2/10

Magdalena Urban
(Urban Legend)

Każdy klient jest influencerem. O sile klientów, współtworzeniu marki, obsłudze klienta jako przewadze konkurencyjnej oraz rekomendacjach.

.

O prelegentce

Marketer z biznesowym podejściem. Studiowała International Business na University of North Florida oraz Zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim. Założycielka marki odzieżowej Urban Legend. Laureatka rankingu Forbes 30 under 30 oraz konkursu Dyrektor Marketingu roku organizowanego przez Mediarun.

Pierwszy raz na konferencji

Twoja twarz brzmi znajomo - jak przyciągnąć i utrzymać uwagę widza w trakcie live i video.

O prelegentce

Sylwia jest rozwiązaniem dla osób, które chcą, aby kamera je pokochała! Poprzez swoje video, live'y, artykuły na blogu i kursy online, uczy, jak prezentować się przed kamerą, doskonalić swój głos i angażować widzów. Poza działaniami online i pracą z kamerą, przygotowuje ludzi do wystąpień na scenie, a także zajmuje się realizacją produkcji teatralnych.

2/6

7,87/10

Anna-Maria Wiśniewska
(Wizerunek w social media)

Tajemna moc firmy, którą nie do końca wiemy, jak dobrze wykorzystać…

Dzisiaj działy marketingu firm muszą naprawdę się nagimnastykować, aby zwrócić uwagę klienta. Reklamy, chwytliwe hasła, promocje, co ma dać zasięgi, reakcje i - finalnie - sprzedaż. Ale w pędzie za statystyką często zapominamy o pewnej sferze w firmie, sferze, która pokaże jej naprawdę ludzką twarz. A siła drzemie w niej wielka. Jaki to obszar? O tym właśnie opowiem podczas mojej prelekcji.

O prelegencie

Autorka książki „Twój wizerunek w social media. Workbook&Terminarz". Od niemal 5 lat pracuje z markami osobistymi i firmowymi doradzając i budując Strategie wizerunkowe. Prowadziła szkolenia i wykłady dla m.in. Banku Santander, ASBiRO, Uniwersytetu Gdańskiego, Rotary czy wielu agencji nieruchomości. Była mentorką w kilku projektach, w tym - międzynarodowych. Jest pomysłodawczynią akcji #WiecejDziewczyn, która wspiera kobiety w ich publicznej aktywności.

Branżowy ból głowy

W 2018 roku minęła dekada mojej pracy w branży social media. W tym czasie większość użytkowników Naszej-Klasy przeszła na Facebooka, osoba od social media stała się KIMŚ w dziale digital marketingu, a liczba nowo otwartych (i zamkniętych) agencji sięga dziesiątek. Dekada to odpowiedni okres, aby coś sobie podsumować - zobaczyć od czego zaczynaliśmy, gdzie jesteśmy dzisiaj i co przed nami w najbliższej przyszłości

O prelegencie

W Socjomanii odpowiada za rozwój spółki. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi również na poziomie biznesowym. Często reprezentuje i wchodzi do organizacji klienta jako zewnętrzny konsultant. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem.

3/6

7,98/10

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Jak tworzyć reklamy video, które widzowie oglądają do końca

Video online staje się coraz powszechniejszym narzędziem marketingowym. Kiedyś to był tylko dodatek do marketing mix, ale dzisiaj jest to główny kanał coraz większej ilości kampanii. Marketerzy inwestują setki tysięcy w produkcję angażującego contentu oraz współprace z influencerami, ale nie zawsze działania te przynoszą zamierzony efekt. A to dlatego, że liczba wyświetleń pokazywana pod filmami bardzo różni się od liczby osób, które rzeczywiście obejrzały komunikat naszej marki. Jak sobie radzić z problemem niskiego współczynnika utrzymania uwagi na etapie tak planowania, jak i optymalizacji mediowej? Oraz jak tworzyć content, który zostanie obejrzany do końca i sprawi, że marka zyska rozgłos w sieci? O tym i innych aspektach video online opowiedzą Maciej Wróblewski oraz Karol Modzelewski z zespołu AdRebellion.

O prelegencie

Maciej ze światem YouTube związany jest od 2013 roku. Prowadzi szkolenia i opowiada o YouTube na konferencjach branżowych. Posiada certyfikat YouTube Certified in Audience Growth. Po godzinach pomaga użytkownikom produktów Google na oficjalnych Forach Pomocy jako Top Contributor. Karol to współzałożyciel i creative director w agencji AdRebellion. Komik, stand-uper, prezenter tv i radiowy, producent, scenarzysta, reżyser.

5/6

8,04/10

Bartek Sibiga
(DDOB)

TikTok aplikacja przyszłości czy chwilowa moda?

TikTok to globalna społeczność twórców Video, która podbija świat. W 2018 TikTok był najczęściej ściągną aplikacją Social Media na IOSa i drugą zaraz po Facebooku w Play Store. Należy zatem zadać pytanie, czy TikTok jest przyszłością Social Mediów? Czy będzie w stanie konkurować z potęgą Facebooka (FB + Instagram) i Google (YouTube)? Zapraszam na prezentację, w której opowiem o fenomenie aplikacji, o przyszłości Vertical Video i nowych sposobach monetyzacji platform społecznościowych.

O prelegencie

Założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com. Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle'u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę. Uwagę ze sportu przekierował na Internet i potencjał blogosfery. Dostrzegł potencjał młodych twórców działających w internecie i stworzył pierwszą w Polsce i jedna z pierwszych na świecie platform zrzeszających twórców internetowych z Pokolenia Millenials oraz Pokolenia Z – digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku.

Pierwszy raz na konferencji

Wykluczanie to nowe targetowanie. Niuanse grup odbiorców na Facebooku

To do kogo kierujesz reklamę, może się okazać mniej ważne od tego, do kogo jej nie kierujesz. Czy wiesz, że pominięcie wykluczeń sprawi, że Twoja kampania, pomimo teoretycznie właściwych ustawień, może trafiać w kółko do tych samych osób? W rezultacie zamiast zwiększać dotarcie w grupie docelowej - tracisz pieniądze. Nic się jednak nie bój. Podczas swojej prezentacji doradzę, jak tego uniknąć.

O prelegencie

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

0

0

1

4/6

8,40/10

Paweł Mączka
(SocialCube)

7 kroków do zbudowania silnej marki w branży IT na przykładzie firmy Storware Sp. z o.o.

Social Selling w praktyce, czyli jak polska firma IT weszła na międzynarodowe rynki wykorzystując personal branding i potencjał mediów społecznościowych.

O prelegencie

W branży IT działa właściwie od zawsze, a jego pierwszą transakcja była sprzedaż Atari oraz Pegasus’a. Od pięciu lat zajmuje się rozwojem produktów software’owych jako jeden z założycieli firmy Storware Sp. z o.o. Są obecne już w 32 krajach na świecie i wciąż dynamicznie się rozwijają. Od roku jest też założycielem oraz Prezesem Zarządu spółki SocialCube Sp. z o.o. - agencji specjalizującej się w doradztwie w zakresie mediów społecznościowych dla firm. Swoim doświadczeniem dzieli się nie tylko z pracownikami obu firm, ale także w trakcie cyklicznych meetup’ów #SocialSellingCubePoland, rozmów w ramach programów takich jak: #SocialCafe, #fridaydose the #backupmonster show i w social mediach. Mówią o nim: kreator biznesu, otwarty umysł, przedsiębiorcza dusza z nutką prawdziwego geeka.

Pierwszy raz na konferencji

Wybór fanów sprawny.marketing - grywalizacja

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Anna Ledwoń-Blacha
(More Bananas)

Emocje - kluczowy czynnik komunikacji w mediach społecznościowych

Social media to relacje, a te jednoznacznie powiązane są z emocjami. Towarzyszą nam od zarania dziejów i są kluczem do komunikacji werbalnej jak i niewerbalnej. Jak ich wielką rolę w życiu człowieka przenieść do mediów społecznościowych i wykorzystać na swoją korzyść? Zapraszam na niezwykle emocjonalną prezentację. :)

O prelegentce

Pasjonatka mediów społecznościowych oraz marketingu internetowego. Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz Co-founder CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak NowyMarketing czy Social Press. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższej Szkole Europejskiej oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie. Prywatnie: ambasadorka black-metalu i kolekcjonerka gier planszowych. Ma bzika na punkcie florystyki, książek fantasy i swoich dwóch Jack Russellów.

1/6

7,90/10

6 Sposobów Zwiększenia Sprzedaży przy użyciu Video Marketingu

Dobre praktyki video marketingu wynikające z mojej drogi od 0 do 3000+ klientów z ponad 110 krajów. Przegląd najciekawszych technik i narzędzi umożliwiających tworzenie i dystrybucję treści wideo, które sprzedają oraz pomagają utrzymać istniejących klientów.

O prelegencie

Założyciel i prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista i grafik. Komentator zjawisk związanych z Internetem.

1

0

1

4/6

8,88/10

Adrian Gamoń
(adriangamon.com)

Projektowanie narracyjnych doświadczeń człowieka w mediach cyfrowych.

Podczas prelekcji przedstawię praktyczną koncepcję przydatną w analizie skutecznosci i w projektowaniu narracyjnych doświadczeń człowieka (klienta). Jest to uniwersalne rozwiązanie, którego przedmiotem może być dowolna marka (produkt, usługa, wydarzenie, region, szkolenie czy też osoba). Kluczem tej metody jest zmiana dotychczasowej optyki patrzenia na narrację i doświadczenie marki. Będzie to prezentacja najnowszej wersji modelu poparta przykładem analizy doświadczenia marki I ♥ Marketing.

O prelegencie

Strateg, konsultant ds. brandingu i social media. Wierzy w MOC słów i znaczenie narracji, dlatego pomaga firmom i osobom w tworzeniu skutecznych strategii komunikacji - spójnych ich wartościami i potrzebami klientów. Założyciel agencji Social Frame wyspecjalizowanej w komunikacji marek w mediach cyfrowych. Twórca dwóch unikatowych kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”. Organizator spotkań LinkedIn Local w Krakowie.

Pierwszy raz na konferencji

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

32 wystąpienia

770

10 godzin video

Zarejestruj się jeszcze dzisiaj i otrzymaj pakiet 32 nagrań z  VI edycji o wartości 770 zł ZA DARMO!

Zarejestruj się Zarezerwuj teraz

Dostęp przesyłamy w ciągu
kilku godzin po opłaceniu rejestracji

Sprzedaż biletów na I marketing

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Bonusy w ramach pakietów: VIP Premium Standard
Miejsca w wydzielonych rzędach, zasilanie do laptopa i napój od sprawny.marketing 1-wsze rzędy

wartość:

770

Materiały video z 2 lub 4 dni konferencji video

wartość:

177

Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketing prenumerata
Udział w afterparty w klubie The View afterparty
Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny
I marketing
koszulka
Duża paczka konferencyjna przesłana pocztą duża paczka
Mała paczka konferencyjna przesłana pocztą koperta

wartość:

770

Materiały video z VI edycji konferencji video 2
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział certyfikat elektroniczny
Slajdy z prezentacji przesyłane na żywo na Twój telefon prezentacje
Badge konferencyjny badge

wartość:

47

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing magazyn sprawny.marketing
Grywalizacyjna Aplikacja (Stoiska-Uczestnicy-Prelegenci) aplikacja

Bonusy w ramach pakietów:

VIP

Premium

Standard

1-wsze rzędy

video

prenumerata

afterparty

koszulka

duża paczka

koperta

video 2

certyfikat elektroniczny

prezentacje

badge

magazyn sprawny.marketing

aplikacja

Wybierz bilet na konferencję

zostało miejsc 147470 PLNzostało miejsc 97570 PLNzostało miejsc 992270 PLN
zostało miejsc 991970 PLNzostało miejsc 99zostało miejsc 99
zostało miejsc 98zostało miejsc 932570 PLNzostało miejsc 99670 PLN
zostało miejsc 98770 PLNzostało miejsc 99670 PLNzostało miejsc 99570 PLN
zostało miejsc 99zostało miejsc 99zostało miejsc 99
zostało miejsc 99670 PLNzostało miejsc 99570 PLN

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
To pole jest obowiązkowe
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Bilet Standard I Love Ads & Analytics

Bilet Premium I love Ads & Analytics

Pakiet Premium 4 dni

Pakiet Standard 4 dni

Pakiet VIP 2 dni Ads, Analytics & Marketing

Pakiet Premium 2 dni Ads, Analytics & Marketing

Pakiet Standard 2 dni Ads, Analytics & Marketing

Pakiet VIP 4 dni

Bilet Standard I Love Marketing

Bilet Premium I Love Marketing

Bilet Premium I Love Influencer

Bilet Standard I Love Influencer

Pakiet 2 dni Standard Influencer & Social Media

Pakiet Premium 2 dni Influencer & Social Media

Pakiet VIP 2 dni Influencer & Social Media

Bilet Premium I Love Social Media

Bilet Standard I love Social Media

To pole jest obowiązkowe

Co się dzieje po rejestracji?

1

Zarejestruj się i pobierz fakturę pro forma. Zapłacić możesz teraz lub w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas dostęp do materiałów video z z V edycji konferencji. Wartość materiałów to aż 570 zł!

3

Tydzień przed konferencją otrzymasz paczkę konferencyjną. Znajdziesz w niej ważne informacje organizacyjne oraz koszulkę i gadżety od Partnerów.

4

W dniu konferencji zarejestruj się na naszych stanowiskach i odbierz identyfikator oraz certyfikat uczestnictwa.

5

Podczas całej konferencji możesz głosować, oceniając prezentacje prelegentów. Zadecyduj, kto zdobędzie premie i wygra I Love Marketing!

6

Jeśli zdecydowałeś się na Pakiet VIP, 2 dni po zakończeniu konferencji, otrzymasz dostęp do materiałów video z tej edycji.

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Warszawa Złote Tarasy, ul. Złota 59, 00-120 Warszawa