Napisz do nas

Napisz lub zadzwoń

  • Cena od 470 PLN
  • 4 dni i 72 prelegentów
  • Epickie afterparty
 

Create Marketing People Love

22-25 października w Warszawie odbędzie się już VIII edycja konferencji I ❤ Marketing. Tym razem wydarzenie potrwa aż cztery dni – 22 października odbędzie się pierwsza edycja konferencji I ❤ Ads & Analytics!

Jest to niewątpliwie jedno z największych i najważniejszych wydarzeń w polskiej branży marketingu internetowego. Specjaliści podczas swoich wystąpień opowiedzą o pojawiających się trendach
i nadchodzących zmianach w marketingu.

Wydarzenie jest adresowane zarówno dla przedstawicieli małych
i średnich firm, jak i dla osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach. I ❤ Marketing to zastrzyk praktycznej wiedzy podanej w formie 18 minutowych prezentacji.

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Poinformuj mnie o następnej zwyżce cen:

Prelegenci I Ads & Analytics

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

  • ZERO sprzedażowych prezentacji - płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Wprowadzamy NOWY system ocen prelegentów. Każde wystąpienie zostanie ocenione pod kątem merytoryki oraz scenicznej prezentacji. Przez uczestników konferenecja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do stworzenia poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłby się TED Global.

     
  • Znasz konferencje TED? Wiesz, że prezentacje wygłaszane na TED mają ograniczenie długości do max. 18 minut? Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na I marketing każda prelekcja trwa 18 minut.

  • Slajdy na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz robić notatki na konkretnych slajdach.

     
  • Paczka konferencyjna. Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

     
  • Mocne łączne WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie.

     
  • Epickie Afterparty po drugim dniu konferencji – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

     
  • Do dyspozycji uczestników będą też stoiska firm, które udostępniają narzędzia marketingowe. Jeśli chcesz, by na konferencji pojawiło się stoisko Twojej firmy, zapraszamy do kontaktu

     
  • Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉 Zobacz opinie Uczestników.

     
  • I marketing jest prowadzona przez genialnego prowadzącego - Macieja Kautza, który już VIII edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

     
  • Na I marketing łączymy wiedzę i ruch! #ilovemkt to pierwsza i jedyna konferencja w Polsce, podczas której weźmiesz udział w przerwach ruchowych. Dlaczego? Podbijamy energię uczestników i wzmacniamy koncentrację na prezentacjach :)

Dołącz do wydarzenia na Facebooku

Opinie prelegentów

Opinie uczestników

Dzień 0 -

Zobacz praktyczne zastosowania kryptowalut i technologii blockchain w biznesie i nie pozwól, by ominęła Cię nadchodząca rewolucja!?

Dowiedz się więcej o konferencji >>

Agenda

Dzień I -

10:10-10:30

Witold Wrodarczyk

Pierwszy raz na konferencji

Ukryte konwersje. Czego Ci Analytics nie powie

10:30 - 10:50

Krzysztof Wroński

Pierwszy raz na konferencji

Kampanie B2B w Google Ads. Jak ustawiać, optymalizować i automatyzować?

10:50-11:10

Ewa Wysocka

1/7

Biznesowy dashboard w ecommerce — szybszy rozwój, mniej dramatów

11:10-11:30

Franciszek Georgiew

Higiena pracy reklamodawcy

12:00-12:20

Maciej Lewiński

3

1

0

7/7

Temat zostanie podany wkrótce

12:20-12:40

Janina Bąk

3

0

0

4/7

3 najsłabsze ogniwa Twojej analizy danych i o tym, jak je wzmocnić

12:40-13:00

Paweł Ogonowski

Pierwszy raz na konferencji

Dlaczego 80% wniosków z testów A/B to kompletne bzdury

13:00-13:20

Marcin Łukiańczyk

Pierwszy raz na konferencji

Jajo czy kura, czyli o tym jakie źródła ruchu są najcenniejsze

13:20-13:40

Daniel Kędzierski

Temat zostanie podany wkrótce

14:40-15:00

Karol Dziedzic

Pierwszy raz na konferencji

Temat zostanie podany wkrótce

15:00-15:20

Krzysztof Marzec

Pierwszy raz na konferencji

Wynik (byle)jakości

15:20-15:40

Łukasz Chwiszczuk

1/7

Krótka historia o pewnej trudnej konwersji

15:40-16:00

Joanna Czekaj & Maciej Jerzak

Pierwszy raz na konferencji

IS ATTRIBUTION DEAD?

16:30-16:50

Dominik Karbowski

Pierwszy raz na konferencji

Jak ominąłem korki, znalazłem w okolicy włoską restaurację i kupiłem prezent dla żony. Location data - cichy bohater naszych czasów

16:50-17:10

Mateusz Sobieraj

„I Love Chytry Marketing”

17:10-17:30

Martyna Zastrożna

Pierwszy raz na konferencji

Dlaczego powinieneś wdrożyć ulepszone śledzenie e-commerce, nawet jeśli nie prowadzisz sklepu?

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Witold Wrodarczyk

Ukryte konwersje. Czego Ci Analytics nie powie

"Ufasz jej? Ślepa wiara w analitykę może Cię zwieść. Wnioski wyciągane ze statystyk mogą obrócić się przeciwko Tobie. Opowiem Ci, jak uniknąć pułapek. Pokażę narzędzia, dzięki którym zobaczysz więcej. Przygotuj się na mały szok. Na swoje dane nie będziesz już nigdy patrzeć tak, jak dotychczas. "

O prelegencie

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Założyciel i CEO agencji Adequate Interactive Boutique. Doradca inwestycyjny. Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka.

Pierwszy raz na konferencji

Krzysztof Wroński

Kampanie B2B w Google Ads. Jak ustawiać, optymalizować i automatyzować?

Dlaczego wiele kampanii B2B to wyrzucanie pieniędzy w błoto? Jedną z przyczyn jest traktowanie ich jak reklamy sklepów internetowych. Okazuje się, że doświadczenie w e-commerce może być przeszkodą w tworzeniu, optymalizowaniu reklam B2B. Reklamy dla sklepów są łatwiejsze do stworzenia, bo mają inne cele i metody mierzenia efektów. Pokażę sprawdzone sposoby na reklamy B2B, by przynosiły pożądane efekty, zamiast pochłaniać pieniądze bez wymiernych rezultatów.

O prelegencie

Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę – sprzedawały produkty lub usługi.

Pierwszy raz na konferencji

Biznesowy dashboard w ecommerce — szybszy rozwój, mniej dramatów

Twoje decyzje są tak dobre, jak dane, na których je opierasz. W ich natłoku łatwo przegapić coś ważnego. Pokażę historię tworzenia dasboardu dla jednego z klientów, dzięki czemu zyskał szybki i trafny wgląd w wyniki swoich kampanii. Pewne dane łatwo przeoczyć, a to prowadzi do błędnych decyzji - dashboard pomaga ich unikać.

O prelegentce

CEO Tribe47, założycielka PortalYogi.pl, wcześniej Senior Partner w firmie Mindvalley. Od ponad 10 lat zajmuje się budowaniem i skalowaniem biznesów internetowych w obszarach edukacji online, subskrypcji oraz mono-brand ecommerce. W Tribe47 zajmuje się głównie rozwojem zespołu, budową procesów dostarczania usług oraz przygotowywaniem strategii dla kluczowych klientów.

1/7

Franciszek Georgiew

Higiena pracy reklamodawcy

Uprzątnij swoje miejsce pracy na Facebooku! Zadbana struktura kampanii i przejrzystość w Business Managerze będzie odbiciem relacji z klientami i współpracownikami. Nie trać więcej czasu przez plątaninę na kontach reklamowych - zwiększ efektywność!"

O prelegencie

Właściciel agencji marketingowej Social Tigers. Karierę zawodową zbudował na skutecznym wykorzystaniu Facebook Ads i biznesowych sukcesach osiąganych dzięki ich zastosowaniu. Autor „Księgi Adsów” – e-booka stanowiącego kompendium wiedzy na temat systemu reklamowego Facebooka. Według testu Gallupa strateg nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Maciej Lewiński

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analitycs, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.

3

1

0

7/7

Janina Bąk

3 najsłabsze ogniwa Twojej analizy danych i o tym, jak je wzmocnić

Mówi się, że łańcuch jest tak silny, jak jego najsłabsze ogniwo. Nie inaczej jest w analityce - w długim procesie zbierania, opracowywania i interpretowania danych natrafimy na kilka bardzo niebezpiecznych punktów. Niemniej często ignorujemy je tak długo, jak nasze działania osiągają satysfakcjonujące rezultaty, to jest wiadra złotych monet i uścisk dłoni prezesa. W tej prezentacji opowiem o tym, jakie długofalowe konsekwencje może przynieść wadliwy system zarządzania danymi i w jaki sposób analizować statystyki w taki sposób, by dawały nam (prawidłowe!) odpowiedzi na kluczowe dla nas pytania biznesowe

O prelegencie

Komendant komedii w Janinadaily.com. Panga biznesu. Wirtuoz dobrej matematycznej zabawy. Przez ostatnie pięć lat uczyła metodologii badań i statystyki na TCD w Irlandii. Od zawsze jest psychofanką badań ankietowych, już niedługo także doktorem nauk społecznych. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Lubi przekonywać ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić, a jej supermocą jest umiejętność wytłumaczenia absolutnie każdego zagadnienia statystycznego na przykładzie zwierzątek.

3

0

0

4/7

Paweł Ogonowski

Dlaczego 80% wniosków z testów A/B to kompletne bzdury

Liczby kłamią. Ale nie wszystkie. Jak odróżnić prawdę od kłamstwa w testach A/B? Dowiesz się, dlaczego zwycięzca testu mimo lepszej konwersji nie daje takich efektów biznesowych, jakich oczekujemy. Poznasz przystępne metody statystyczne, które pomogą Ci przełożyć wyniki testów A/B na większy wzrost biznesowy i jak nie dać się tym wynikom oszukać.

O prelegencie

Pasjonat optymalizacji konwersji: łączy zamiłowanie do analizy danych ilościowych i jakościowych z umiejętnością projektowania badań marketingowych, wyniesioną ze studiów na kierunku Marketing i Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej. Uwielbia testować i poprawiać komunikat marketingowy online, by przynosił on oczekiwane rezultaty.

Pierwszy raz na konferencji

Marcin Łukiańczyk

Jajo czy kura, czyli o tym jakie źródła ruchu są najcenniejsze

Naukowcy już wiedzą. Ale, czy Ty wiesz, gdzie znaleźć Twoich idealnych klientów? Dowiedz się, jak sprawdzić, które źródła ruchu są dla Ciebie najcenniejsze. Skąd przychodzą najlepsi klienci? Dzięki tej prelekcji będziesz w stanie wybrać najlepsze źródła ruchu dla swojego biznesu. Te informacje mogą Cię bardzo zaskoczyć...

O prelegencie

Od 2003 roku zajmuje się e-commerce. Jego jest pomoc w popełnianiu jak najmniejszej liczby błędów w prowadzeniu biznesu i osiąganiu celów.

Pierwszy raz na konferencji

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

CEO projektu FastTony.es. Przedsiębiorca z 12-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Tworzenie reklam lokalnych i niestandardowe formy rozliczeń na Facebook nie mają przed nim tajemnic, a w szczególności: Local Awareness, Custom Location Ads, Local Video Ads, Content manager, CPA, CPL, CPC, CPM, oCPM i inne. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Karol Dziedzic

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24.

Pierwszy raz na konferencji

Krzysztof Marzec

Wynik (byle)jakości

Prawdopodobnie dużo za dużo płacisz za kliknięcia w swoich reklamach. Zbyt wysokie koszty kampanii w Google Ads to skutek zaniedbań i ignorowania prostych i zdoworozsądkowych zasad. Pokażę, jak płacić za kliknięcia mniej, niż konkurencja. Nawet kilka razy mniej. To chyba warte zobaczenia?

O prelegencie

Na zlecenie Google prowadzi szkolenia dla najlepszych agencji SEM oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Był prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, Targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO oraz cyklicznie organizuje semKRK.

Pierwszy raz na konferencji

Krótka historia o pewnej trudnej konwersji

Znasz to? Know, Like and Trust w wersji dla Google Ads. Jak prowadzić klienta od miłości do wierności.

O prelegencie

Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.

1/7

Joanna Czekaj & Maciej Jerzak

IS ATTRIBUTION DEAD?

Wiesz, na czym polega różnica w mierzeniu efektywności reklamy między Tobą, a takimi firmami, jak Booking, Zalando i Netflix? Nie bez powodu są więksi. Większy budżet to nie wszystko. Potrzebna jest jeszcze większa precyzja. Chcesz dowiedzieć się, jak oni to robią?

O prelegencie

Joanna jako jedna ze 150 osób na Świecie, certyfikowana w programie Google Engage Trainer. Swoją wiedzą dzieliła się przy okazji: konferencji SEM Camp, Learn with Google, Internetowej Rewolucji Google, Think Analytics, czy I Love Marketing. Od 2013 w roli Industry Managera w Google, współpracowała z największymi Klientami, m.in. z branży FMCG, Tech-Telco i Automotive. Od stycznia 2015, w Client-Agency Team budowała relacje i strategiczne partnerstwo z domami mediowymi. Maciej jako Marketing Intelligence Director w SalesTube, odpowiada za integrację wszystkich działań biddable media, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, łączących digital, technologię oraz dane na poziomie całego Group One, jak również rozwój produktów, kompetencji i jakości pracy wykonywanej przez dedykowane zespoły ekspertów.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Dominik Karbowski

Jak ominąłem korki, znalazłem w okolicy włoską restaurację i kupiłem prezent dla żony. Location data - cichy bohater naszych czasów

Dziś biznes buduje się na dobrej lokalizacji. Lokalizacji klienta. Analiza location data pomaga odkrywać zachowanai klientów i przewidywać trendy, które niezauważalnie nadchodzą. Dowiesz się nie tylko, co obecnie robią twoi klienci, ale też zaczniesz przewidywać gdzie będą. To przyszłość marketingu.

Pierwszy raz na konferencji

Mateusz Sobieraj

„I Love Chytry Marketing”

Uważaj na swój budżet. Przez proste błędy tysiące złotych marnują się, zamiast zwiększać konwersje. Brak jednego wykluczenia, złe ustawienie jednego parametru mogą niweczyć twoje wysiłki i narażać na comiesięczne straty. Powiem też o innym zagrożeniu - ciemnej stronie reklamy.

O prelegencie

CEO agencji digital marketingu adCookie, zdobywcy Golden Arrow za najbardziej innowacyjną kampanię digital. W branży od blisko 10 lat. Współpracował z takimi markami, jak Gatta, Marwit, Komputronik, Asus, LC Corp. Prelegent na wielu branżowych konferencjach i autor kilkudziesięciu publikacji marketingowych.

Martyna Zastrożna

Dlaczego powinieneś wdrożyć ulepszone śledzenie e-commerce, nawet jeśli nie prowadzisz sklepu?

Zobacz, co tracisz, nie korzystając z tego, do daje ulepszone śledzenie Google Analytcis. Przedstawię metody analityczne e-commerce, które świetnie sprawdzają się poza sklepami. To Ci da lepsze zrozumienie efektów Twoich działań marketingowych.

O prelegentce

E-ntuzjastka marketingu i użytecznych stron internetowych. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelkom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Autorka książek: „Google Analytics dla marketingowców” oraz „Google Analytics w biznesie”, a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo specjalistka ds. SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie).

Pierwszy raz na konferencji

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 2 -

10:10-10:30

Jakub B. Bączek

Pierwszy raz na konferencji

Marketingowa rzutkość, czyli jak przekuć siły osobowości na biznesowy sukces

10:30-10:50

Tomasz Manikowski

0

1

0

2/7

Zmieniło się wszystko, wszystko po staremu

10:50-11:10

Piotr Konieczny

Pierwszy raz na konferencji

Temat zostanie podany wkrótce

11:10-11:30

Paweł Tkaczyk

0

0

2

5/7

Psychologia moralności, czyli o budowaniu marek, którym nie jest wszystko jedno

12:20-12:40

Kamil Kozieł

1

1

0

5/7

Temat zostanie podany wkrótce

12:40-13:00

Agnieszka Stelmaszczyk

Pierwszy raz na konferencji

Zrozumieć efektywność w marketingu

13:00-13:20

Barbara Piasek

Pierwszy raz na konferencji

Temat zostanie podany wkrótce

13:20-13:40

Barbara Stawarz-García

0

1

0

4/7

Content marketing nie oddaje podium! Dlaczego świat treści jest taki ważny i jak go dziś podbijać?

14:40-15:00

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

15:00-15:20

Paulina Mazur

1/7

Marketing rekrutacyjny – jeszcze marketing czy już rekrutacja?

15:20-15:40

Wojtek Ławniczak

Temat zostanie podany wkrótce

15:40-16:00

Bartosz Mateja

1/7

Co zrobić, by każdy z naszych Klientów czuł się wyjątkowym?

16:30-16:50

Prelegent wyłoniony w eliminacjach

16:50-17:10

Jacek Kłosiński

0

0

1

3/7

Syndrom Batmana, czyli dlaczego w marketingu nie opłaca się być superbohaterem

17:10-17:30

Piotr Bucki

1

0

2

5/7

Eksperymenty społeczne, sztuka performance i virale. Jak remiksować kulturę i naukę by budować lepsze kreacje w marketingu

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Jakub B. Bączek

Marketingowa rzutkość, czyli jak przekuć siły osobowości na biznesowy sukces

Wielowymiarowość człowieka jest przeszkodą w poszukiwaniu „prawd absolutnych” w marketingu, a równolegle do tego jest szansą dla przedsiębiorczych osób. Można bowiem przekuć siły swojej osobowości na skuteczność sprzedażową i wyrazistość w marketingu. Psychologia pomaga. Przynajmniej mi. Opowiem, jak może pomóc i Tobie.

O prelegencie

Trener mentalny i biznesowy, właściciel 7-miu firm w 4-ech branżach, autor kilkunastu książek. Na jego kwietniowe szkoleniu „Życie Pełne Pasji 2019” zapisało się 1500 osób. Jest uznawany za najpopularniejszego mówcę w Polsce. Doradza takim korporacjom jak ING, Orange, Alior, PZU czy Toyota. Po zdobyciu mistrzostwa świata z kadrą narodową siatkarzy współpracuje też ze sportowcami z pierwszych stron gazet i celebrytami. Prywatnie, pasjonat podróży i golfa.

Pierwszy raz na konferencji

Tomasz Manikowski

Zmieniło się wszystko, wszystko po staremu

Technologie odmieniły oblicze marketingu, jednocześnie wartości wyznawane przez klientów są podobne jak niegdyś. Opowiem o skutecznym marketingu, budowanym w oparciu o te wartości. O marketingu etycznym i społecznie odpowiedzialnym. Czy taki marketing może być opłacalny, a jeżeli tak, to czy marketing zawsze musi sprzedawać?

O prelegencie

Menedżer i przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem, rekordzista świata w pływaniu długodystansowym i kierowca wyścigowym. Od najmłodszych lat przesiąknięty biznesem. Jako coach pomaga stawać się lepszą wersją siebie.

0

1

0

2/7

Piotr Konieczny

Temat zostanie podany wkrótce

.

Pierwszy raz na konferencji

Paweł Tkaczyk

Psychologia moralności, czyli o budowaniu marek, którym nie jest wszystko jedno

Co jest więcej warte: życie staruszki czy dziecka? To makabryczne pytanie… ma konkretną odpowiedź w Twojej głowie. Nazywamy to psychologią moralności a wiedza z badań nad tym pozwoli Ci stworzyć markę, którą konsumenci będą bardziej szanować.

O prelegencie

Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google.

0

0

2

5/7

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

O prelegencie

.

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

Kamil to trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart.

1

1

0

5/7

Agnieszka Stelmaszczyk

Zrozumieć efektywność w marketingu

Podczas prezentacji odpowiem na pytania: dlaczego efektywność marketingu spada? Na co stawiać - budowanie marki czy aktywację sprzedaży? Jakie czynniki zwiększają efektywność komunikacji w długim terminie?

O prelegentce

Jej motto to: Change is fun when You learn. Od 20 lat zajmuje się komunikacją marketingową. Połowę tego okresu poświęciła na wnikliwe poznanie rynku mediów tradycyjnych, a drugą na zostanie digitalową ewangelistką. Dzięki tym doświadczeniom potrafi zbudować most między „starym” a „nowym” marketingiem i holistycznie podchodzić do wyzwań komunikacyjnych.

Pierwszy raz na konferencji

Barbara Piasek

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

Założyciel kilku firm, m. in. takich marek jak Wolves Summit, See Bloggers, Sales Gate, które w tym momencie generują wielomilionowe obroty. Przez 10 lat pracowała w korporacjach takich jak: BMW Polska, Empik, RWE/Innogy, Orange, Agros Nova, Procter & Gamble.

Pierwszy raz na konferencji

Content marketing nie oddaje podium! Dlaczego świat treści jest taki ważny i jak go dziś podbijać?

Jaką rolę odgrywa dziś content marketing? Czy wciąż warto inwestować w treści, a jeśli tak, to jakie? Zaktualizuj swoją wiedzę i zaplanuj dobrze swój budżet na 2020 rok. Przekonasz się, że nie może w nim zabraknąć content marketingu!

O prelegentce

Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” wydanej przez PWN i dziś to właśnie treści w internecie są jej specjalnością. W 2016 roku trafiła do rankingu najbardziej kreatywnych osób w biznesie magazynu BRIEF. Dziś buduje #HappyContent, agencję specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami. Prowadzi szkolenia i wykłada na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS).

0

1

0

4/7

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

.

Paulina Mazur

Marketing rekrutacyjny – jeszcze marketing czy już rekrutacja?

Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie na najważniejszym kliencie firmy - pracowniku. Jak olśnić kandydatów i zbudować wiarygodną markę pracodawcy. Co decyduje o skuteczności marketingu rekrutacyjnego? Jak wygląda Branding, gdy najważniejszym klientem jest pracownik. Czyli Ty.

O prelegentce

Wyznawczyni autentycznego employer brandingu, który praktykuje łącząc HR z marketingiem, angażując pracowników. Wzmacnia marki pracodawców oraz marki osobiste liderów. Moderuje warsztaty biznesowe, projektuje komunikację, specjalizuje się w wyszukiwaniu podobieństw między pokoleniami X,Y, Z. Wiedzą dzieli się na blogu paulinamazur.com. Wychowywała się w środowisku HR, przechodząc drogę od praktykantki do członka zarządu. Przez ponad 10 lat rozwijała w Polsce międzynarodowe programy dla młodych talentów i pracodawców (GMC i Enactus).

1/7

Wojtek Ławniczak

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

Od dwudziestu lat realizuje projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Pracuje z korporacjami, firmami właścicielskimi i instytucjami jako doświadczony moderator procesów innowacyjnych i projektant usług. Jeden z pionierów service design thinking w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services - agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.

Bartosz Mateja

Co zrobić, by każdy z naszych Klientów czuł się wyjątkowym?

Każdy klient jest inny. Dzięki nowym technologiom nie ma wymówek - przekaz marketingowy może być dopasowany do każdej osoby indywidualnie. Pełna personalizacja przekazu tworzy wyjątkowe doświadczenie klienta, który czuje się, jak by ktoś komunikował się tylko z nim. Tak rośnie w jego oczach wartość produktów i usług, a za tym podąża większa sprzedaż.

O prelegencie

„Ojciec założyciel” Prografix, lidera rynku poligraficznego specjalizującego się w druku big data na papierze. Pasjonat spersonalizowanej komunikacji bezpośredniej, ”ewangelizuje” marketerów w zakresie pokazywania możliwości najnowszych technologii wysoko przetworzonego druku danych zmiennych i łączenia ich z kanałami online. Jego wizje realizuje zespół IT, który nieustająco tworzy dedykowane narzędzia do łączenia offline z online.

1/7

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Prelegent wyłoniony w eliminacjach

.

O prelegencie

.

Syndrom Batmana, czyli dlaczego w marketingu nie opłaca się być superbohaterem

Prężenie muskułów już się znudziło. Zastanowimy się jak przekonać do siebie klientów bez używania masek i obcisłych kostiumów.

O prelegencie

Poprzez bloga klosinski.net oraz kursy i szkolenia pomaga w kreatywnej pracy. Uczy sprawnego zarządzania sobą w czasie, prowadzenia własnego biznesu i szukania lepszych pomysłów. Fan komunikacji wizualnej i projektowania graficznego.

0

0

1

3/7

Eksperymenty społeczne, sztuka performance i virale. Jak remiksować kulturę i naukę by budować lepsze kreacje w marketingu

Co ma wspólnego Willy Wonka z dobrymi kampaniami rekrutacyjnymi i jak zrobić dobrą kampanię o smogu? Czy badania społeczne i eksperymenty nadają się tylko na odczyt w PAN, czy możesz je też wykorzystać jako szablon twojej kreacji reklamowej? Dowiesz się, jak się inspirować i jak remiksować kulturę, żeby robić naprawdę dobre kreacje, które mają potencjał viralowy i są pozwalają twoim odbiorcom błyszczeć niczym Beyonce w Glastonburry.

O prelegencie

Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.

1

0

2

5/7

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 3 -

10:10-10:30

Tomasz Kammel

0

0

1

1/7

Temat zostanie podany wkrótce

10:30-10:50

Prelegent wyłoniony w eliminacjach

10:50-11:10

Rafał Masny

0

0

1

3/7

10 lat Influencer Marketingu w Polsce

11:10-11:30

Patrycja Górecka-Butora

Pierwszy raz na konferencji

Temat zostanie podany wkrótce

12:00-12:20

Y

Pierwszy raz na konferencji

Abrakadabra - czyli magiczna siła słów nie tylko w marketingu

12:20-12:40

Olek Wandzel

Pierwszy raz na konferencji

Mamo, słyszę głosy! Podcast – czyli Twój stary-nowy najlepszy przyjaciel

12:40-13:00

Kamil Bolek

0

1

0

3/7

Noob w esporcie. Co marka może z gamerem?

13:00-13:20

Marcin Radziwoń

0

0

1

2/7

Content marketing doprawiony influencerem. Przepis na idealne danie główne

13:20-13:40

Barbara Sołtysińska

Pierwszy raz na konferencji

Influencer Marketing na różnych rynkach - co robimy podobnie, a co całkowicie różnie.

14:40-15:00

Karol Paciorek

1/7

Marketing, Marka, Masterclass

15:00-15:20

Cezary Stacewicz

Pierwszy raz na konferencji

Jak będąc małym, tworzyć duże treści czyli virality od kuchni

15:20-15:40

Łukasz Zdrodowski

1/7

Wartościowa relacja z twórcą vs publikowanie postów na zewnętrznych kanałach społecznościowych

15:40-16:00

Temat zostanie podany wkrótce

Prowadzący

Twórcy z Happy Ent.

Igor Leśniewski (Ajgor Ignacy)

Martin Stankiewicz

Aleksandra Dąbrowska (MishON)

Maciej Dąbrowski (Z Dvpy)

Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec (Szparagi)

Wiktor Mrozik

16:30-16:50

Magdalena Urbaniak

4/7

Idol, celebryta, prowokator, ekspert? Ile możesz zyskać, a ile stracić współpracując dziś z influencerem

16:50-17:10

Rafał Gębura

Pierwszy raz na konferencji

Temat zostanie podany wkrótce

17:10-17:30

Maciek Budzich

1

1

0

6/7

Temat zostanie podany wkrótce

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Tomasz Kammel

Temat zostanie podany wkrótce

.

0

0

1

1/7

Prelegent wyłoniony w eliminacjach

.

10 lat Influencer Marketingu w Polsce

Mniej więcej 10 lat temu nie śmiało rozpoczął się w naszym kraju boom na influencer marketing. Jednak do dziś ta forma reklamy budzi wśród wielu marketerów czynny sprzeciw. Z okazji pierwszych dwucyfrowych urodzin zmierzę się z realnymi zarzutami osób influosceptycznych.

O prelegencie

Współtwórca Abstrachuje.TV, najpopularniejszego polskiego kanału na YouTube. Współzałożyciel firmy Abstra. Od 6 lat aktywny uczestnik i obserwator polskiego rynku internetowego wideo oraz influencer marketingu.

0

0

1

3/7

Patrycja Górecka-Butora

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegentce

Od ponad czterech lat wspiera marki w realizacji strategii content marketingowych i influencer marketingowych. Koordynowała kampanie dla takich marek jak Allegro, Netto czy BP. Jest specjalistą z zakresu blogosfery i social mediów i wciąż pogłębia wiedzę na temat tej branży

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Y

Abrakadabra - czyli magiczna siła słów nie tylko w marketingu

Opowiem o sile przekazu. Twoje słowa wywierają wpływ, choć nie zawsze taki, jakiego oczekujesz. Masz moc i narzędzia do komunikacji w formie platform spod znaku Social Media. Wystarczy jedno kliknięcie, by dotrzeć do setek tysięcy osób na raz - pozostaje pytanie, jaki będzie tego efekt?

O prelegencie

Y – Polski Magik Gwiazd, nowoczesny iluzjonista, mentalista, autor książki "13 kroków by stać się magicznym". Obecnie ma on ponad 950 tysięcy stałych widzów i prawie 80 milionów odsłon. Zaowocowało to współpracą z wieloma markami, jak i cyklicznymi materiałami w dzień Dobry TVN oraz autorskim programem Magia Y w TVN style, w którym Y pokazuje magię gwiazdom polskiego showbiznesu. Y zaprojektował już 6 autorskich talii kart, tworząc największy crowdfounding w historii polski. Na co dzień występuje dla dużego biznesu oraz reprezentuje w komunikacji PR marki i instytucje takie jak Coca-Cola czy Ministerstwo Finansów.

Pierwszy raz na konferencji

Olek Wandzel

Mamo, słyszę głosy! Podcast – czyli Twój stary-nowy najlepszy przyjaciel

Dlaczego warto nagywać podcast? Bo ta forma komunikacji zyskuje coraz większą liczbę odbiorców. Liczby nie kłamią, ten rynek rozwija się w tempie kilkuset procent rocznie. Możesz zignorować ten trend, albo wypłynąć na fali popularności podcastów i zdobywać rzesze fanów.

O prelegencie

Były sportowiec, a obecnie pasjonat Internetu i VP Sales & Marketing w Abstra – firmie będącej największym producentem video na polskim YouTube. W wolnym czasie prowadzi autorski podcast, w którym rozmawia ze znanymi ciekawymi ludźmi ze świata sportu, marketingu i wielu innych branż.

Pierwszy raz na konferencji

Kamil Bolek

Noob w esporcie. Co marka może z gamerem?

Błękitny ocean do przejęcia. Opowiem o tym, co może zyskać marka, wchodząc w świat esportu i kampanie z gamerami. Obszedłem specjalistów od e-sportu i zarzuciłem ich dziesiątkami "marketingowych" pytań, przesiedziałem długie godziny z działami gamingu w sieciach partnerskich, pogadałem ze streamerami, przemieliłem wszystkie dane dostępne z analityki naszej sieci, przejrzałem wszystkie dostępne raporty i artykuły, przestudiowałem case'y z gamerami. Całość zebrałem, poukładałem, zsyntetyzowałem i wyciągnąłem wnioski, które według mnie powinien znać każdy marketer. I tak własnie powstała ta prezentacja.

O prelegencie

Dyrektor marketingu w LifeTube, największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".

0

1

0

3/7

Marcin Radziwoń

Content marketing doprawiony influencerem. Przepis na idealne danie główne

Dawniej mawiano „wyróżnij się, albo zgiń!” Dziś bardziej liczy się kto i jak o Tobie mówi oraz to, jakie treści prezentujesz. Co wynika z połączenia tych dwóch form marketingu? Przyjdź, zobacz i przekonaj się, co może zyskać twoja marka.

O prelegencie

Swoją popularność zawdzięcza dobrej gadce, nieszablonowemu poczuciu humoru i muzykalnym zdolnościom. Od ponad 10 lat angażuje internetową społeczność, doradza i inspiruje. Znany i ceniony przez miliony Polaków jako szef ekipy „5 Sposobów na…”, która od 5 lat z powodzeniem rozwija swój kanał w serwisie YouTube . Na swoim koncie posiada ponad 80 kampanii zrealizowanych dla Klientów z całego świata – oczywiście z ogromnym sukcesem. Z pewnością nie raz zaskoczy świat swoimi szalonymi pomysłami i ogromną dawką pozytywnego podejścia do życia.

0

0

1

2/7

Barbara Sołtysińska

Influencer Marketing na różnych rynkach - co robimy podobnie, a co całkowicie różnie.

Czym różni się podejście do kampanii klientów, agencji i influencerów na różnych rynkach. Czy mamy te same wyzwania? Co robimy podobnie a co zupełnie inaczej.

O prelegentce

Współzałożycielka LifeTube i indaHash. Barbarze Sołtysińskiej największą satysfakcję daje rozwijanie nowych biznesów i wymyślanie kolejnych, innowacyjnych rozwiązań z zakresu content i influencer marketingu.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Karol Paciorek

Marketing, Marka, Masterclass

Podczas tego wystąpienia pokażę nieujawnione wcześniej triki i znane tylko wtajemniczonym metody marketingu, dzięki którym podbijesz rynek.

O prelegencie

Twórca internetowy, razem z Włodkiem Markiewiczem prowadził popularny na YouTube kanał Lekko Stronniczy. Współautor książki zatytułowanej „Lekko Stronniczy – jeszcze więcej”, w której ujawnione zostają mechanizmy rządzące internetowym biznesem. Aktualnie prowadzi kanał "Imponderabilia", na którym przeprowadza wywiady ze znanymi postaciami.

1/7

Cezary Stacewicz

Jak będąc małym, tworzyć duże treści czyli virality od kuchni

Teraz mały może więcej. Opowiem o kanale video na Facebooku, który zdobywa ogromne zasięgi tylko dzięki umiejętności tworzenia viralowych treści. To nie szczęście ani przypadek, tylko znajomość podstaw virality, czyli danych i... pscyhologii. Tu znajdziesz odpowiedź na pytanie: dlaczego udostępniamy treści i jak to wykorzystać w rozwoju swojego kanału na dowolnej platformie socialowej.

O prelegencie

Czarek to ktoś, kto po kilku latach w biznesie odpowiedział sobie szczerze na pytanie króla sedesów: Co chcesz robić w życiu? I zaczął to robić. Poszedł kompletnie w twórczość odcinając tę przemianę grubą kreską wyjeżdżając w 8 miesięczną podróż autostopem z Polski do Singapuru. Całość nagrywał, by po powrocie wrócić i tworzyć jeszcze więcej. Spec od virali, twórca największego vloga o Łodzi, Zaznaj Łodzi i autor głośnych akcji o tym mieście. Prowadzący kanału 'Backstage'. Show z polskimi gwiazdami internetu w amerykańskim stylu i pierwszy polski kanał na YT w całości tworzony w pionie pod mobile.

Pierwszy raz na konferencji

Łukasz Zdrodowski

Wartościowa relacja z twórcą vs publikowanie postów na zewnętrznych kanałach społecznościowych

Jak żyć? Z influencerem. Liderem opinii. Ambasadorem marki. Z człowiekiem, który stoi za wybranym profilem. Pokażę kilka zasad, metod i narzędzi, które pomagają realizować cele marketingowe we współpracy z Twórcą a nie jedynie publikować treści na jego profilu.

O prelegencie

Strateg mediowy z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, współtwórca InfluTool pierwszego w Polsce, w pełni niezależnego narzędzia dedykowanego analityce działań z obszaru influencer marketingu.

1/7

Twórcy z Happy Ent.

Temat zostanie podany wkrótce

Igor Leśniewski (Ajgor Ignacy)

Martin Stankiewicz

Aleksandra Dąbrowska (MishON)

Maciej Dąbrowski (Z Dvpy)

Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec (Szparagi)

Wiktor Mrozik

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Idol, celebryta, prowokator, ekspert? Ile możesz zyskać, a ile stracić współpracując dziś z influencerem

Wielu osobom influencer kojarzy się z fake followersami i zastępem botów, udających zainteresowanie tą osobą. I jeszcze słabymi merytorycznie tekstami i fotkami, które często niosą za sobą umiarkowaną wartość. Coraz głośniej mówi się o dramatycznym spadku zaufania do "wpływaczy", którzy w pogoni za współpracami, gubią cenną autentyczność i zaufanie odbiorców. Jak wybrać influencera, który pomoże realizować cele biznesowe, zamiast je rujnować? Czym się różni influencer od ambasadora? Przyjdź i zobacz.

O prelegentce

Wspiera firmy w budowaniu dobrego wizerunku i skutecznej komunikacji.Założycielka firmy MaxTractor. BrandManager w Brand24. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Prowadziła zajęcia z zakresu komunikacji m.in. w WSH, DSW we Wrocławiu i WSEI w Krakowie. Quora Top Writer 2017 i 2018. Host podcastu BrandTalks. Prowadzi bloga o ciągnikach rolniczych tractormania.pl oraz o marketingu - magdaurbaniak.com.

4/7

Rafał Gębura

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

Z wykształcenia dziennikarz i politolog (Collegium Civitas). Przygodę z zawodem rozpoczął w redakcjach: TVN24 oraz Fakty TVN. Później biegał po mieście z radiowym mikrofonem (Radio Kolor, a także Radio Dla Ciebie). W 2013 roku wylądował w Newsweeku, gdzie zajmował się tematami społecznymi. Twórca i prowadzący programu na kanale YouTube "7 metrów pod ziemią".

Pierwszy raz na konferencji

Maciek Budzich

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

Pasjonat i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Organizuje inicjatywy związane z mediami, internetem i społeczeństwem informacyjnym: konferencje (TUBA, MediafunLAB, OchMyBlog, debata ZapytajPremiera), popularyzuje idee barcampów, współorganizuje Aula Polska.

1

1

0

6/7

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 4 -

10:10-10:30

Artur Jabłoński

0

0

1

5/7

Temat zostanie podany wkrótce

10:30-10:50

Cezary Kuik

Idea Superaplikacji. Dlaczego Facebook postanowił połączyć Instagrama i Messengera?

10:50-11:10

Michał Fedorowicz

Temat zostanie podany wkrótce

11:10-11:30

Bartłomiej Rak

4/7

Hacking i automatyzacja działań w social media

12:00-12:20

Dagmara Pakulska

2/7

Gratulacje! Robisz to źle. Czyli 5 sposobów na to, by zrujnować swoją markę osobistą na LinkedInie.

12:40-13:00

Justyna Mudło & Szymon Florczak

Pierwszy raz na konferencji

Social MMA: pojedynek Facebooka z Instagramem

13:00-13:20

Michał Matysiak

2/7

Uwolnij twórczy potencjał smartfona

13:20-13:40

Grzegorz Miecznikowski

Pierwszy raz na konferencji

Na heteronormie nie zarobisz, a tęcza nie jest taka straszna jak ją malują

14:40-15:00

Bartek Sibiga

1/7

Za wielką siłą idzie wielka odpowiedzialność - czyli o odpowiedzialności w social mediach

15:00-15:20

Michał Sadowski

1

2

1

5/7

6 Skutecznych Metod Pomiaru Efektów Działań Marketingowych

15:20-15:40

Maciej Wróblewski & Karol Modzelewski

5/7

Temat zostanie podany wkrótce

15:40-16:00

Jakub Biel

1

0

1

5/7

Jak za 1zł dotrzeć do 1 000 000 klientów? Kampanie niestandardowe, które działają

16:30-16:50

Szymon Lisowski

1/7

Temat zostanie podany wkrótce

16:50-17:10

Prelegent wyłoniony w eliminacjach

17:10-17:30

Tomasz Palak

1

1

2

4/7

Na czym złapie Cię prawnik?

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

0

0

1

5/7

Cezary Kuik

Idea Superaplikacji. Dlaczego Facebook postanowił połączyć Instagrama i Messengera?

Prawdopodobnie używasz ich na codzień, ale nie znasz skali możliwości biznesowych, jakie mogą Ci dać. Messenger i Instagram. Superaplikacja Facebooka, powstała z połączenia tych dwóch. Pozwól, że pokażę Ci coś, czego jeszcze nie wiesz, a będzie o tym głośno. To, co zobaczysz, zaskoczy Cię.

O prelegencie

Head of Product w Bot Like You. Na jego portfolio składa się ponad 50 realizacji, w tym dla marek takich jak: McDonald’s, Coca-Cola, VISA, Samsung, Motorola, Pepsi, Lays, Mercedes, Honor czy M&M’s. Projektował boty dla Facebooka z Polski i Wielkiej Brytanii, a prace jego zespołu były oceniane bezpośrednio przez inżynierów aplikacji Messengera. Wybrany na jednego z najbardziej wartościowych twórców botów, przez największą na świecie platformę Chatfuel.

Michał Fedorowicz

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

Ekspert zarządzania i ochrony wizerunku w internecie. Twórca monitoringu behawioralnego sentymentu opinii w sieci. Założyciel i współwłaściciel największej internetowej agencji ochrony wizerunku w sieci - Apostołowie Opinii.

Hacking i automatyzacja działań w social media

Pracuj mądrzej i sprytniej, bo czas ucieka za szybko. Zatrudniaj automatyzacje zamiast ludzi, bo coraz trudniej znaleźć doświadczonego pracownika. Kampanie reklamowe mogą zabierać mniej czasu i dawać lepsze efekty, tylko musisz wiedzieć, jak je prowadzić w sprytny sposób.

O prelegencie

W Socjomanii odpowiada za rozwój spółki. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi również na poziomie biznesowym. Często reprezentuje i wchodzi do organizacji klienta jako zewnętrzny konsultant. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem.

4/7

Przerwa kawowa

Gratulacje! Robisz to źle. Czyli 5 sposobów na to, by zrujnować swoją markę osobistą na LinkedInie.

Twoje kontakty na LinkedIn są tylko tak dobre, jak Twój personalny profil. Słaby przyciąga niewłaściwych znajomych. Doskonały przyciąga... zgadnij? Wiele osób żyje w przeświadczeniu, że ich profilowi nic nie brakuje, więc muszę coś z tym zrobić. Na początek obrzucę cię błotem, ale potem, pokażę, jak zabłysnąć i lepiej realizować swoje cele biznesowe.

O prelegentce

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.

2/7

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

Justyna Mudło & Szymon Florczak

Social MMA: pojedynek Facebooka z Instagramem

W mieszanych sztukach walki zazwyczaj nie wygrywa ten, który jest po prostu świetnym pięściarzem lub zapaśnikiem, ale ten który potrafi wykorzystać wachlarz swoich możliwości (praktyki z FB i IG) i zaatakować w sposób, którego nikt się nie spodziewa. Tak samo jest w promocji w social mediach!

O prelegencie

Justyna to Social Media Manager w MaxROY.agency i Social Media Enthusiast w życiu. Dzień zaczyna od wyłączenia budzika i włączenia Instagrama. Wszelkie nowinki testuje kreatywnie na skórze własnej oraz marek (polskich i zagranicznych), dla których komunikację prowadzi na co dzień w ramach działań agencyjnych. Jest częścią zespołu social media relacjonującego konferencję I <3 Marketing. Szymon to marketer zafascynowan światem Social Media, szybkością ich rozwoju oraz możliwościami jakie stwarzają. Na co dzień wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych w działaniach marketingowych klientów jako Social Media Manager w MaxROY.agency. Jeden z nielicznych szkoleniowców posiadający oficjalny certyfikat wydawany przez Facebooka (Certified Buying Professional)

Pierwszy raz na konferencji

Michał Matysiak

Uwolnij twórczy potencjał smartfona

Techniczne aspekty wykorzystania smartfona do codziennego tworzenia angażujących treści foto i wideograficznych - live show.

O prelegencie

Inżynier, przedsiębiorca. Twórca Invest Studio - produkcja filmowa i zdjęciowa & marketing, sprzedaży. Fotografią zajmuje się od 2003 roku. Fan racjonalnego gospodarowania dobrami, upcyklingu i OZE. Pragnie, aby "Fotografia" na zawsze pozostała jego pasją.

2/7

Grzegorz Miecznikowski

Na heteronormie nie zarobisz, a tęcza nie jest taka straszna jak ją malują

Geje, lesbijki, osoby biseksualne i transseksualne to wciąż mocno niedoceniana w Polsce grupa zakupowa, poszukująca sojuszników także wśród biznesu. Jak się z nią komunikować? Ile warta jest różowa złotówka? Czy firmowe social media to miejsce na dyskusje światopoglądowe i czy marka powinna brać w nich udział? Na te pytania odpowiem w czasie mojej prezentacji.

O prelegencie

Na co dzień jest CEO agencji S Words, w której zajmuje się tworzeniem strategii i pilnowaniem, żeby klienci byli usatysfakcjonowani, a podjęte przez agencję działania przynosiły im policzalne efekty wizerunkowe i sprzedażowe. Jego działania to także marketing LGBT, marketing to foreigners czy PR Concierge.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa obiadowa

Bartek Sibiga

Za wielką siłą idzie wielka odpowiedzialność - czyli o odpowiedzialności w social mediach

.

O prelegencie

Założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com. Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle'u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę. Uwagę ze sportu przekierował na Internet i potencjał blogosfery. Dostrzegł potencjał młodych twórców działających w internecie i stworzył pierwszą w Polsce i jedna z pierwszych na świecie platform zrzeszających twórców internetowych z Pokolenia Millenials oraz Pokolenia Z – digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku.

1/7

6 Skutecznych Metod Pomiaru Efektów Działań Marketingowych

Jak zdobyliśmy ponad 3300 klientów z 110 krajów? Dzięki mierzeniu efektywności naszych działań. W prezentacji pokażę nasze sztuczki, porady i dobre praktyki, które trzeba stosować, gdy Twoim celem jest skalowalny rozwój bazy klientów. Skuteczność ma swoją miarę.

O prelegencie

Założyciel i prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista i grafik. Komentator zjawisk związanych z Internetem.

1

2

1

5/7

Maciej Wróblewski & Karol Modzelewski

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

Maciej ze światem YouTube związany jest od 2013 roku. Prowadzi szkolenia i opowiada o YouTube na konferencjach branżowych. Posiada certyfikat YouTube Certified in Audience Growth. Po godzinach pomaga użytkownikom produktów Google na oficjalnych Forach Pomocy jako Top Contributor. Karol to współzałożyciel i creative director w agencji AdRebellion. Komik, stand-uper, prezenter tv i radiowy, producent, scenarzysta, reżyser.

5/7

Jak za 1zł dotrzeć do 1 000 000 klientów? Kampanie niestandardowe, które działają

Mały budżet stwarza wielkie możliwości. Gdy masz mniej pieniędzy, musisz mieć więcej dobrych pomysłów. Niestandardowe myślenie w tworzeniu kampanii reklamowych ma większą wartość, niż milionowe budżet. Efektywność takich kampanii potrafi mocno zaskoczyć. Pokażę Ci to na przykładach polskiego rynku, wbrew malkontentowm, mówiącym, że "u nas tak się nie da".

O prelegencie

PR & Communication Manager w firmie x-kom, gdzie odpowiada za całą komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, tj. kieruje działami: social media, PR, YouTube, komórką kreatywną oraz zespołem eventów. Pasjonat nowych technologii.

1

0

1

5/7

Przerwa kawowa

Szymon Lisowski

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

Digital Marketing Consultant, COO w Socjomania. Ciężko czymkolwiek go zaskoczyć w internetach i zawsze ma swoje zdanie w kwestiach spornych czy kontrowersyjnych. Ma niezłe tempo pracy i, mimo iż zostawia wszystko na ostatnią chwilę, zawsze jest przygotowany do szkolenia czy wystąpienia.

1/7

Prelegent wyłoniony w eliminacjach

.

Na czym złapie Cię prawnik?

Nieznane aspekty prawne mogą przerażać - dlatego uczyńmy je znanymi. Nie daj się złapać na prawniczy żargon i mętne wyjaśnienia. Dowiedz się jak reagować i uniknij wielu możliwych rozczarowań i nieporozumień. Może nawet rozpraw?

O prelegencie

Radca prawny w Profit Plus, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność w przedsiębiorców w internecie - prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły i prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi bloga tomaszpalak.pl.

1

1

2

4/7

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

32 wystąpienia

770

10 godzin video

Zarejestruj się jeszcze dzisiaj i otrzymaj pakiet 32 nagrań z  VI edycji o wartości 770 zł ZA DARMO!

Zarejestruj się Zarezerwuj teraz

Dostęp przesyłamy w ciągu
kilku godzin po opłaceniu rejestracji

Sprzedaż biletów na I marketing

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Bonusy w ramach pakietów: VIP Premium Standard
Miejsca w wydzielonych rzędach, zasilanie do laptopa i napój od sprawny.marketing 1-wsze rzędy

wartość:

770

Materiały video z 2 lub 4 dni konferencji video

wartość:

177

Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketing prenumerata
Udział w afterparty w klubie The View afterparty
Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny
I marketing
koszulka
Duża paczka konferencyjna przesłana pocztą duża paczka
Mała paczka konferencyjna przesłana pocztą koperta

wartość:

770

Materiały video z VI edycji konferencji video 2
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział certyfikat elektroniczny
Slajdy z prezentacji przesyłane na żywo na Twój telefon prezentacje
Badge konferencyjny badge

wartość:

47

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing magazyn sprawny.marketing
Grywalizacyjna Aplikacja (Stoiska-Uczestnicy-Prelegenci) aplikacja

Bonusy w ramach pakietów:

VIP

Premium

Standard

1-wsze rzędy

video

prenumerata

afterparty

koszulka

duża paczka

koperta

video 2

certyfikat elektroniczny

prezentacje

badge

magazyn sprawny.marketing

aplikacja

Wybierz bilet na konferencję

Liczba miejsc 99 1270 PLN 1070 PLN
Liczba miejsc 99 1670 PLN 1470 PLN
Liczba miejsc 120770 PLN570 PLNLiczba miejsc 522970 PLN2770 PLNLiczba miejsc 932670 PLN2470 PLN
Liczba miejsc 722370 PLN2170 PLNLiczba miejsc 87870 PLN670 PLNLiczba miejsc 86
Liczba miejsc 91Liczba miejsc 68Liczba miejsc 47970 PLN770 PLN
Liczba miejsc 771070 PLN870 PLNLiczba miejsc 97Liczba miejsc 83870 PLN670 PLN
Liczba miejsc 99970 PLN770 PLNLiczba miejsc 95Liczba miejsc 89
Liczba miejsc 92970 PLN770 PLNLiczba miejsc 67870 PLN670 PLN
Liczba miejsc 99 1070 PLN 870 PLN

Zarejestruj się na nową konferencję sprawny.marketing

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
To pole jest obowiązkowe
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Bilet Standard I Love Ads & Analytics

Pakiet VIP 4 dni

Pakiet Premium 4 dni

Pakiet Standard 4 dni

Bilet Premium I love Ads & Analytics

Pakiet Premium 2 dni Ads, Analytics & Marketing

Pakiet VIP 2 dni Ads, Analytics & Marketing

Pakiet Standard 2 dni Ads, Analytics & Marketing

Bilet Standard I Love Marketing

Bilet Premium I Love Marketing

Pakiet VIP 2 dni Influencer & Social Media

Bilet Standard I Love Influencer

Bilet Premium I Love Influencer

Pakiet Premium 2 dni Influencer & Social Media

Pakiet 2 dni Standard Influencer & Social Media

Bilet Premium I Love Social Media

Bilet Standard I love Social Media

Pakiet Standard I Love Sales & Commerce

Pakiet Premium I Love Sales & Commerce

Pakiet VIP I Love Sales & Commerce

To pole jest obowiązkowe

Co się dzieje po rejestracji?

1

Zarejestruj się i pobierz fakturę pro forma. Zapłacić możesz teraz lub w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas dostęp do materiałów video z video z VI edycji konferencji. Wartość materiałów to aż 770 zł netto!

3

Tydzień przed konferencją otrzymasz paczkę konferencyjną. Znajdziesz w niej ważne informacje organizacyjne oraz koszulkę i gadżety od Partnerów.

4

W dniu konferencji zarejestruj się na naszych stanowiskach i odbierz identyfikator oraz certyfikat uczestnictwa.

5

Podczas całej konferencji możesz głosować, oceniając prezentacje prelegentów. Zadecyduj, kto zdobędzie premie i wygra I Love Marketing!

6

Jeśli zdecydowałeś się na Pakiet VIP, 2 dni po zakończeniu konferencji, otrzymasz dostęp do materiałów video z tej edycji.

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Warszawa Złote Tarasy, ul. Złota 59, 00-120 Warszawa