Napisz do nas

Napisz lub zadzwoń

  • Cena od 470 PLN
  • 3 dni i 50 prelegentów
  • Epickie afterparty
  • Cena od 470 PLN
  • 3 dni i 50 prelegentów
  • Epickie afterparty

32 wystąpienia

570

10 godzin video

Zarejestruj się jeszcze dzisiaj i otrzymaj pakiet 32 nagrań z poprzedniej edycji o wartości 570 zł ZA DARMO!

Zarejestruj się Zarezerwuj teraz

Dostęp przesyłamy w ciągu
kilku godzin po opłaceniu rejestracji

Create Marketing People Love

13-15 marca w Warszawie odbędzie się VII edycja konferencji
I ❤ Marketing. Tym razem wydarzenie potrwa aż trzy dni
13 marca odbędzie się druga edycja konferencji I ❤ Influencer.

Jest to niewątpliwie jedno z największych i najważniejszych wydarzeń w polskiej branży marketingu internetowego. Specjaliści podczas swoich wystąpień opowiedzą o pojawiających się trendach
i nadchodzących zmianach w marketingu.

Wydarzenie jest adresowane zarówno dla przedstawicieli małych
i średnich firm, jak i dla osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach. I ❤ Marketing to zastrzyk praktycznej wiedzy podanej w formie 18 minutowych prezentacji.

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Poinformuj mnie o następnej zwyżce cen:

Prelegenci I Love Marketing 2019

Ewa Grzelakowska-Kostoglu (Red Lipstick Monster)

Dawid Szczepaniak

Magdalena Urban

Marek Gonsior

Adrian Gamoń

Szymon Lisowski

Wincenty Kokot

Radek Kotarski

Kamil Natil & Rafał Myśliński - Suchar Codzienny

Marcin Radziwoń

Maciek Budzich

Kamil Bolek

Wojciech Kardyś

Magdalena Urbaniak

Rafał Masny

Dagmara Pakulska

Tomasz Miler

Tomasz Manikowski

Jacek Kłosiński

Maciej Lewiński

Piotr Bucki

Kamil Kozieł

Paweł Tkaczyk

Paweł Sala

Barbara Stawarz-Garcia

Michał Kasprzyk

Janina Bąk

Tomasz Palak

Jakub Biel

Artur Jabłoński

Bartłomiej Rak

Maciej Wróblewski

Anna Ledwoń-Blacha

Adrian Kilar

Michał Matysiak

Sylwia Dąbrowska

Michał Sadowski

Zobacz relację z poprzedniej edycji

 
Zarezerwuj teraz
 

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

  • ZERO sprzedażowych prezentacji - płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny.

  • Znasz konferencje TED? Wiesz, że prezentacje wygłaszane na TED mają ograniczenie długości do max. 18 minut? Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na I marketing każda prelekcja trwa 18 minut.

  • Slajdy na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz robić notatki na konkretnych slajdach.

     
  • Paczka konferencyjna. Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

     
  • Mocne łączne WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie.

     
  • Epickie Afterparty po drugim dniu konferencji – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

     
  • Płacisz 470 zł netto, dzięki czemu koszt wysłuchania jednego eksperta to jedyne 29 złotych.

  • W dniu konferencji po Warszawie podróżujesz z aplikacją myTaxi z 30% rabatem. Otrzymasz także 30 zł na pierwszy przejazd.

  • Do dyspozycji uczestników będą też stoiska firm, które udostępniają narzędzia marketingowe. Jeśli chcesz, by na konferencji pojawiło się stoisko Twojej firmy, zapraszamy do kontaktu

     
  • Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉 Zobacz opinie Uczestników.

     
  • I marketing jest prowadzona przez genialnego prowadzącego - Macieja Kautza, który już VII edycję dba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

     

Dołącz do wydarzenia na Facebooku

Opinie prelegentów

Opinie uczestników

Dzień 0 -

Zobacz praktyczne zastosowania kryptowalut i technologii blockchain w biznesie i nie pozwól, by ominęła Cię nadchodząca rewolucja!?

Dowiedz się więcej o konferencji >>

Agenda

Dzień I -

10:10-10:30

Dagmara Pakulska

Generator lajków i zasięgów, szarlatan czy celebryta...czyli kim jest współczesny influencer?

10:50-11:10

Wojciech Kardyś

Jak oszukują influencerzy? - analiza, przykłady, wnioski

11:10-11:30

Kamil Bolek

Jeden najczęstszy błąd popełniany przy współpracy z influencerami i kilka rozwiązań, jak go uniknąć

12:00-12:20

Maja Wiśniewska

SMS-em w influencera - historia w dwóch aktach

12:20-12:40

Magdalena Urbaniak

8 złotych zasad, których trzyma się każdy influencer, a łamie je większość marek

13:00-13:40

Panel dyskusyjny z Arleną Witt, Tomaszem Tomczykiem i Krzysztofem Gonciarzem

Prowadzący

Cezary Pazura

Arlena Witt

Tomasz Tomczyk

Krzysztof Gonciarz

14:40-15:00

Krzysztof Siciński

Nowe Social Media oparte o Blockchain. Co z tego wynika dla Influencerów i Marketerów?

15:00-15:20

Marcin Radziwoń

Czy mniej znaczy więcej i czy kontent może być reklamą?

15:40-16:00

Rafał Masny

Wnioski z 6 lat i 1,5 miliarda wyświetleń

16:50-17:10

Rafał Myśliński & Kamil Natil - Suchary Codzienne

8 tips & tricks jak zwiększyć skuteczność postów w Social Media wykorzystując influencerów?

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

Generator lajków i zasięgów, szarlatan czy celebryta...czyli kim jest współczesny influencer?

Wiele mówi się o influencer marketingu, ale kim tak naprawdę jest ten współczesny infuencer? Czy osoba wpływowa musi posiadać szczególne cechy charakteru lub predyspozycje? Czy influencerem może zostać każdy? Na te i wiele innych pytań odpowiem podczas mojej prezentacji! ;)

O prelegencie

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.

Maciej Budzich

Influencer vs marka vs influencer - czyli kryzys z dwóch punktów widzenia

O prelegencie

Pasjonat i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Organizuje inicjatywy związane z mediami, internetem i społeczeństwem informacyjnym: konferencje (TUBA, MediafunLAB, OchMyBlog, debata ZapytajPremiera), popularyzuje idee barcampów, współorganizuje Aula Polska.

Wojciech Kardyś

Jak oszukują influencerzy? - analiza, przykłady, wnioski

Kim jest niby-influencer? Jak można oszukiwać przy prowadzeniu swoich kanałów social media? Jak działają i do czego służą boty? Ile kosztuje popularność na instagramie? Dlaczego nie mówi się o oszustwach w influencer marketingu? Na te wszystkie powyższe pytania, odpowiem (bezlitośnie), z wielką chęcią. Serdecznie zapraszam.

O prelegencie

Ekspert do spraw komunikacji Internetowej. Z wykształcenia filozof, scenarzysta. Współzałożyciel agencji konsultingowo-produkcyjnej Good For You. W reklamie internetowej od ośmiu lat. Specjalizuje się głównie w produkcji video oraz marketingu influencerskim i social mediowym. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej Internetowi i influencerom - Cotygodniowy Przegląd Internetu.

Kamil Bolek

Jeden najczęstszy błąd popełniany przy współpracy z influencerami i kilka rozwiązań, jak go uniknąć

"Zrobiliśmy kiedyś sami kampanie z influencerem i to nie miało żadnych efektów", "Youtuber polecał raz nasze produkty, ale w ogóle się nie sprzedały". Słyszałem już kilka razy podobne zdania, ale widziałem też kampanie z zupełnie wyprzedanym produktem, zawieszonymi serwerami e-sklepów, z dwukrotnym przebiciem KPI, z realnymi biznesowymi wynikami. I wiem, jaka jest między nimi różnica. Istnieje jeden bardzo często popełniany błąd, który szczególnie dla mniejszych firm może być bardzo kosztowny. O nim i o tym, jak go ominąć, osiągając przy okazji 600% ROI opowiem w czasie wystąpienia.

O prelegencie

Dyrektor marketingu w LifeTube, największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Maja Wiśniewska

SMS-em w influencera - historia w dwóch aktach

Wystąpienie o tym jak, jak ze "starym" produktem dotrzeć do influncerów i zbudować narracje SMS - stare, ale jare narzędzie. Z prezentacji dowiesz się także jak można wykorzystać SMS-y w działaniach influencerów np. na YouTube.

O prelegencie

W SMSAPI rozwija relacje marki z odbiorcami w mediach społecznościowych, na blogu firmowym oraz wspierając działania PR. Marketer z głębi serca, z pasji do komunikacji i ludzi. Na co dzień ciekawa świata, skoncentrowana na budowaniu pozytywnego i rzetelnego wizerunku marki zarówno wewnątrz, jak i poza firmą.Prywatnie zagorzały miejski społecznik, zaangażowana w wiele inicjatyw m.in. organizację konferencji związanych z technologią, edukacją i designem TEDxKatowice.

8 złotych zasad, których trzyma się każdy influencer, a łamie je większość marek

Czasem współrace marek z influencerami wyglądają jak przeciąganie liny. Każdy myśli o swoich zyskach, kiedy uszanowanie kilku prostych zasad może dać wielkie korzyści obu stronom. Opowiem o tym, co należy wziąć pod uwagę tworząc kampanię i jakie skutki przynosi ich ignorowanie, pokazane na przykladach.

O prelegencie

BrandManager w Brand24. Specjalista ds. public relations. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Prowadziła zajęcia z zakresu komunikacji m.in. w Wyższej Szkole Handlowej i Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu. Quora Top Writer 2017 i 2018. Host podcastu BrandTalks. Prowadzi bloga o ciągnikach rolniczych tractormania.pl oraz o marketingu magdaurbaniak.com.

Michał Szafrański

Dlaczego warto współpracować długofalowo? Case study rocznego projektu z Mastercard

O prelegencie

Michał Szafrański to „pełnoetatowy” bloger prowadzący blog JakOszczedzacPieniadze.pl oraz popularny podcast „Więcej niż oszczędzanie pieniędzy”. W ciągu zaledwie roku zbudował najpoczytniejszy niezależny blog finansowy w Polsce, który czyta ponad 250 tys. osób miesięcznie.

Cezary Pazura

Panel dyskusyjny z Arleną Witt, Tomaszem Tomczykiem i Krzysztofem Gonciarzem

Arlena Witt

Tomasz Tomczyk

Krzysztof Gonciarz

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Krzysztof Siciński

Nowe Social Media oparte o Blockchain. Co z tego wynika dla Influencerów i Marketerów?

Social media przyzwyczaiły nas do świata, w którym to one zarabiają na naszej twórczości, a polubienie zostawione przez odbiorcę służy dalszemu doskonaleniu algorytmu. Co jednak, gdyby odwrócić całą sytuację? Gdyby platformy społecznościowe płaciły nawet najmniejszym twórcom za materiały docenione przez czytelników? Jak odkryć ten świat i jak zacząć zarabiać na swoich materiałach?

O prelegencie

Autor vloga, w którym pomaga widzom być na bieżąco z internetowymi newsami. Od roku pracuje w Sprawnym Marketingu. Pasjonat e-marketingu i kryptowalut.

Marcin Radziwoń

Czy mniej znaczy więcej i czy kontent może być reklamą?

Współpraca z vlogerami może dać wymierne efekty marce, ale może jej także zaszkodzić. Opowiem o tym, na co marka powinna zwrócić uwagę w przypadku takiej współpracy oraz jakich błędów nie popełniać.

O prelegencie

Swoją popularność zawdzięcza dobrej gadce, nieszablonowemu poczuciu humoru i muzykalnym zdolnościom. Od ponad 10 lat angażuje internetową społeczność, doradza i inspiruje. Znany i ceniony przez miliony Polaków jako szef ekipy „5 Sposobów na…”, która od 5 lat z powodzeniem rozwija swój kanał w serwisie YouTube . Na swoim koncie posiada ponad 80 kampanii zrealizowanych dla Klientów z całego świata – oczywiście z ogromnym sukcesem. Z pewnością nie raz zaskoczy świat swoimi szalonymi pomysłami i ogromną dawką pozytywnego podejścia do życia.

Token - czyli genialne narzędzie do budowania efektów sieciowych

O prelegencie

Ewangelista kryptowalutowy. Założyciel i prezes zarządu Pracowni Nowych Technologii, w której rozwija i buduje rozwiązania oparte na technologii blockchain. Znany w szczególności jako opiniotwórczy influencer, w prostych słowach opowiadający w mediach społecznościowych, na konferencjach i w artykułach o rewolucji, jaką są kryptowaluty. Jako pierwszy Polak wyemitował swój personalny token - bentyncoin, którego wartość w ciągu pół roku wzrosła od 1 grosza o 6000%. Wraz z Michałem Grzybkowskim współautor książki „Kryptowaluty”.

Wnioski z 6 lat i 1,5 miliarda wyświetleń

Praca na YouTube nie należy do najłatwiejszych, trzeba stale patrzeć w przyszłość i obserwować trendy, a jednocześnie nieustannie spoglądać za siebie, by wiedzieć co robi konkurencja. YouTube jest na tapecie już od kilku lat, ale tempo rozwoju i zmian nie maleje. Po 6 latach od startu mojej przygody, jestem tym podekscytowany jak nigdy.

O prelegencie

Współtwórca Abstrachuje.TV, najpopularniejszego polskiego kanału na YouTube. Współzałożyciel firmy Abstra. Od 6 lat aktywny uczestnik i obserwator polskiego rynku internetowego wideo oraz influencer marketingu.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Michał Leszek

Rola leadera w tworzeniu silnych marek produktowych i handlowych na przykładzie Kruger & Matz i Rebel electro

O prelegencie

Swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej stawiał w finansach przedsiębiorstw w AVON, Ernst&Young oraz Deloitte, gdzie zajmował się analizami finansowymi i transakcjami fuzji i przejęć. Po udanej karierze w finansach w 2010 roku zdecydował się na zmianę drogi zawodowej i powrót do rodzinnej firmy Lechpol gdzie jako współwłaściciel i dyrektor marketingu stworzył Kruger&Matz – najbardziej wyrazistą markę na rynku polskiej elektroniki. Jego marzeniem jest by Kruger&Matz stał się marką globalną.

Rafał Myśliński & Kamil Natil - Suchary Codzienne

8 tips & tricks jak zwiększyć skuteczność postów w Social Media wykorzystując influencerów?

Codziennie od kilku lat publikujemy 30 postów dziennie na 7 różnych platformach SM (Facebook, Instagram, Instastory, YouTube, Messenger, Twitter, Snapchat). Obserwuje nas w sumie 1,7 mln osób. Dzięki temu posiadamy dane statystyczne z bardzo dużej grupy odbiorców i opublikowanych postów. Podczas prezentacji podzielimy się wiedzą, jakie posty osiągają największe zasięgi, gdzie wideo jest lepsze od zdjęcia i na odwrót, kiedy należy przekierowywać ruch na strony klienta oraz inne.

O prelegencie

Fafa i Myku, czyli twórcy jednego z najpopularniejszych profili lolcontentowych na Facebooku (Suchar Codzienny), który zgromadził prawie pół miliona obserwujących na tym portalu, a także ponad milion followersów na Instagramie. Specjaliści i praktycy od social mediów.

Radek Kotarski

Jak sprzedać tysiące książek, których nikt nie potrzebuje?

O prelegencie

Popularyzator wiedzy, twórca kanału „Polimaty” na YouTube, prowadzący i reżyser telewizyjnego programu „Podróże z historią”. Autor bestsellerowej książki „Nic bardziej mylnego!”, w której obala najbardziej rozpowszechnione mity naukowe i historyczne. Uwielbia brać pod lupę niesamowicie ciekawe tematy i dzielić się z innymi wynikami swoich badań.

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 2 -

10:10-10:30

Paweł Tkaczyk

Tawerna „Pod Nietrafionym Briefem” czyli jak bycie piratem pozwala tworzyć lepszy marketing

10:30-10:50

Magdalena Pawłowska

Mało znane sekrety pozyskiwania klientów online, pomijane przez 99% biznesów

10:50-11:10

Michał Kasprzyk

Bill Clinton czy Matka Teresa, czyli co marketer powinien wiedzieć o charyzmie?

11:10-11:30

Paweł Cichocki

E-mail retargeting - zarabiaj więcej dzięki powracającym klientom

12:00-12:20

Jacek Kłosiński

Najczęstsze błędy i wpadki w komunikacji wizualnej – jak ich unikać?

13:20-13:40

Tomasz Manikowski

EMOCJE TO NIE WSZYSTKO. Fibonacci, Maslow i rodzynki

14:40-15:00

Łukasz Chwiszczuk

Tajemnice Google Ads - tego na pewno nie wiedzieliście

15:20-15:40

Barbara Stawarz-Garcia

Marketing międzypokoleniowy. Kiedy xD jest spoko, a kiedy już tylko #żal

15:40-16:00

Mariusz Łodyga

Czterej jeźdźcy marketingowej apokalipsy. O czterech kluczowych wyzwaniach, z którymi mierzy się każda firma.”

16:50-17:10

Piotr Bucki & Kamil Kozieł

Freud, Batkid i tęcza nad Yosemite. Jak hodować marketingowe treści na kulturowej płytce Petriego

17:10-17:30

Roman Łoziński

Przemarkowienie - komunikacja oderwana od produktu.

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

.

Paweł Tkaczyk

Tawerna „Pod Nietrafionym Briefem” czyli jak bycie piratem pozwala tworzyć lepszy marketing

Będziemy rozmawiać o… grze w statki. Bo gdybym powiedział, że będziemy rozmawiać o macierzach, ucieklibyście w popłochu. Porozmawiamy sobie też o pirackich metrykach, czyli jak stworzyć system, który precyzyjnie powie Ci, co należy poprawić w Twoim marketingu.

O prelegencie

Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google.

Magdalena Pawłowska

Mało znane sekrety pozyskiwania klientów online, pomijane przez 99% biznesów

Dziś zwykła strona internetowa jest kosztem, a prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych nie przynosi żadnych efektów, jeżeli nie wykorzystujesz strategii, o której Ci powiem. Pokażę Ci proces i sekrety pozyskiwania klientów online tak, abyś mógł je zastosować od razu u siebie w biznesie. Jeśli myślisz poważnie o pozyskiwaniu klientów, a nie tylko fanów, to musisz być na tej prelekcji.

O prelegencie

Ekspert online marketingu, przedsiębiorca, psycholog społeczny. Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o marketing internetowy i sprzedaż ich wiedzy opakowanej w kursy online. Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych tworząc i wprowadzając nowe produkty do sprzedaży w internecie oraz procesach marketingowych, typu lejki i tunele marketingowe. Założycielka INSOURCE Marketing Agency (2011 rok) oraz Launch Valley Ltd (2016 ro

Bill Clinton czy Matka Teresa, czyli co marketer powinien wiedzieć o charyzmie?

Coraz więcej firm rozwija swój marketing w oparciu o charyzmatycznych pracowników, ambasadorów lub influencerów. Ale co to znaczy "charyzmatycznych"? Co warto wiedzieć o charyzmie, jak można się jej nauczyć i jak wykorzystać ją w marketingu?

O prelegencie

Przemówienia sprawiły, że życie wywróciło mu się do góry nogami i dzięki temu ma teraz w życiu cel, pracę i żonę. Przed publicznością czuje się jak ryba w wodzie, więc pomaga wygłaszać lepsze przemówienia ludziom, którzy chcą skuteczniej przekazywać swoją wiedzę lub inspirować innych. Mówca czerpiący wiele z TEDa. Organizator TEDxWroclaw. Podcaster. Założyciel Biura Mówców Spice, które pomaga w kontakcie ze świetnymi prelegentami. Zaangażowany w projekt pierwszej europejskiej analogowej bazy kosmicznej z zespołem Space Is More.

Paweł Cichocki

E-mail retargeting - zarabiaj więcej dzięki powracającym klientom

Dlaczego warto martwić się odchodzącymi klientami? Bardzo trudno ich potem odzyskać! Email retargeting, w tym spersonalizowane wiadomości generowane dynamicznie, mogą uchronić Cię przed utratą lojalnych klientów. Podczas prelekcji dowiesz się jak docierać do klientów, którzy opuścili Twój serwis oraz jak odbudować ich zaangażowanie.

O prelegencie

Senior Product Manager w ConversionLabs - platformie do email retargetingu. Związany z tematyką komunikacji email oraz mobile w sektorze klientów korporacyjnych. Specjalizuje się w podnoszeniu wskaźników efektywności kampanii. Współpracuje z największymi brandami w obszarze budowania strategii email/sms oraz lead generation. Wspiera i doradza firmom jak efektywnie przeprowadzać kampanie zarówno w sektorze e-commerce jak i finance, travel, IT czy business.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Najczęstsze błędy i wpadki w komunikacji wizualnej – jak ich unikać?

Wpadki w komunikacji wizualnej są szczególnie bolesne bo… dobrze je widać. Opowiem jak zadbać o to, żeby nasze materiały graficzne nie miały błędów i wstydliwych elementów.

O prelegencie

Poprzez bloga klosinski.net oraz kursy i szkolenia pomaga w kreatywnej pracy. Uczy sprawnego zarządzania sobą w czasie, prowadzenia własnego biznesu i szukania lepszych pomysłów. Fan komunikacji wizualnej i projektowania graficznego.

Tomasz Miler

W jaki sposób rebranding wpłynął na sprzedaż w Manumi.pl?

O prelegencie

Twórca firmy SpiritsAndStyle.com oraz popularnej marki eleganckiej odzieży RTW „MILER”, która prężnie rozwija się na polskim rynku e-commerce. Pasjonat ubrań szytych na miarę, alkoholi starzonych i eleganckiego, ale nowoczesnego, stylu życia. Autor jednego z czołowych polskich blogów o krawiectwie miarowym, MilerSzyje.pl, na łamach którego od lat pisze o klasycznej męskiej elegancji przyciągając rzeszę ponad 50.000 unikalnych czytelników miesięcznie.

Niespodzianka: ogłoszenie Prelegenta nastąpi podczas konferencji!

O prelegencie

.

Maciej Lewiński

Temat zostanie podany wkrótce

O prelegencie

Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analitycs, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.

Tomasz Manikowski

EMOCJE TO NIE WSZYSTKO. Fibonacci, Maslow i rodzynki

Jeżeli wydaje Ci się, że świadomie podejmujesz większość decyzji w swoim życiu, to masz rację! Wydaje Ci się. Jak tworzyć skuteczny przekaz, dlaczego dzieci sprzedają lepiej niż Ty i jakie znaczenie w tym wszystkim odgrywają emocje. Zrozumieć się bez słów, czyli o znaczeniu emocji w sprzedaży i komunikacji marketingowej.

O prelegencie

Z wykształcenia marketer i psycholog biznesu. Jest przedsiębiorcą, managerem i profesjonalnym coachem. Od lat zajmuje się najmem nieruchomości komercyjnych, jednak zamiast biur i magazynów fascynuje go człowiek. Prywatnie rekordzista świata w pływaniu długodystansowym, posiadacz licencji kierowcy wyścigowe, pasjonat Formuły 1 i dronów.

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Tajemnice Google Ads - tego na pewno nie wiedzieliście

Zastanawiacie się jak tworzyć reklamy, których koszty będą naprawdę niskie? A może nie wiecie co zrobić, żeby kampanie puszczane na YouTube oprócz generowania wysokiej liczby obejrzeń, wreszcie zaczęły sprzedawać? Jak tworzyć skuteczne reklamy przy niskim nakładzie pracy? Odpowiedzi na powyższe pytania oraz wiele przydatnych trików znajdziecie podczas mojej prezentacji :)

O prelegencie

Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.

Temat zostanie podany wkrótce

O prelegencie

Przez ostatnie 20 lat zdążył dogłębnie poznać zasady rządzące marketingiem, zebrać kolekcję nagród za zrealizowane kampanie, stworzyć program telewizyjny o marketingu i … znienawidzić manipulację w reklamie. Twórca ICONARIS, firma która poprzez cyfrowe produkty, rozwiązuje realne problemy milionów ludzi na całym świecie.

Marketing międzypokoleniowy. Kiedy xD jest spoko, a kiedy już tylko #żal

.

O prelegencie

Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” wydanej przez PWN i dziś to właśnie treści w internecie są jej specjalnością. W 2016 roku trafiła do rankingu najbardziej kreatywnych osób w biznesie magazynu BRIEF. Dziś buduje #HappyContent, agencję specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami. Prowadzi szkolenia i wykłada na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS).

Mariusz Łodyga

Czterej jeźdźcy marketingowej apokalipsy. O czterech kluczowych wyzwaniach, z którymi mierzy się każda firma.”

Z prezentacji dowiecie się o czterech kluczowych wyzwaniach, z którymi mierzy się każda firma. W myśl zasady "nie ma ludzi zdrowych, są tylko źle przebadani" podzielę się z Wami moim obserwacjami na temat największych killerów nękających marketerów. Prezentacja nie tylko przedstawi problemy, ale również dowiesz się z niej, co można zrobić, aby zminimalizować skutki oddziaływania czterech jeźdźców marketingowej apokalipsy.

O prelegencie

Praktyk marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Prowadzący posiada praktyczną znajomość public relations oraz technik budowy wizerunku. Mariusz jest właścicielem marki Premium Consulting, w ramach której zrealizował niemal 200 projektów szkoleniowych i doradczych zarówno dla dużych instytucji publicznych i prywatnych, jak i firm sektora MŚP. O umiejętnościach i kompetencji Mariusza świadczy bogate portfolio klientów obejmujące m.in. UAM, Orange i PKO BP.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Paweł Sala

Jak w pięciu krokach zwiększyć zaangażowanie odbiorców Twojego newslettera

O prelegencie

Współzałożyciel Freshmaila, platformy, z której korzysta obecnie 60.000 sprzedawców z różnych branż. Znany również jako mówca, pojawił się na wielu prestiżowych konferencjach internetowych i marketingowych. Publikuje również artykuły w branżowych czasopismach, autor książki “Świeże podejście do e-mail marketingu”.

Freud, Batkid i tęcza nad Yosemite. Jak hodować marketingowe treści na kulturowej płytce Petriego

Możesz wybrać najatrakcyjniejszy słup ogłoszeniowy na Instagramie* a nawet współpracę z Kim K. Będzie na pewno sukces i dyrektor połknie wyliczenia ROI, jak wyznawcy pseudonauki łykają strukturalizowane łzy Zięby. Ale możesz też odwołać się do nauki, algorytmów i tego co wie Kozieł, Bucki oraz banda genialnych naukowców i stworzyć kreacje, który poszybuje siłą tweetów Jimmiego Kimmela i Janusza Piechocińskiego. Wszystko o wirusowych treściach i szlachetnych motywacjach Internautów w 18 minutach. Bucki powie o mózgu, a Kamil tym razem przygotuje śmieszne żarty. Albo na odwrót.

O prelegencie

Kamil to trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart. Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.

Roman Łoziński

Przemarkowienie - komunikacja oderwana od produktu.

Podamy wkrótce.

O prelegencie

Pasjonat psychologii i ekonomii behawioralnej. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży i reklamie. Prowadzi akademickie badania z dziedziny zachowań w środowisku konkurencyjnym. Jako mówca gościł na takich konferencjach jak TEDx, Brand(s) New Order, InternetBeta, Forum IAB.

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 3 -

10:10-10:30

Sylwia Dąbrowska

Jaki temat na live dla branży... ? - Jak nie zaczynać planowania live'ów od szukania tematu

10:30-10:50

Katarzyna Młynarczyk

Netnografia czyli jak dane digital wpływają na decyzje w biznesie.

10:50-11:10

Piotr Krauschar & Anna Robotycka

Czy na pewno Cambridge Analytica to diabeł z naszej bajki? Dobre i złe strony modelowania behawioralnego i segmentacji danych.

11:10-11:30

Michał Matysiak

Jak tworzyć content smartfonem?

12:00-12:20

Artur Jabłoński

Remarketing na Facebooku - robisz to źle

12:20-12:40

Maciej Wróblewski

Dlaczego jedno video sprzedaje wiecej niż publikowanie postów przez cały rok

12:40-13:00

Anna Ledwoń-Blacha

#humanfirst w podejściu do budowania strategii i komunikacji w mediach społecznościowych.

13:00-13:20

Janina Bąk

Wszystkie błędy, które popełniasz, analizując statystyki swoich mediów społecznościowych

13:20-13:40

Angelika Chimkowska

Supermoce Linkedin, czyli jak skutecznie wykorzystać go w social sellingu

15:00-15:20

Grzegorz Kordeczka

10 elementów, które wzniosą Twój video marketing na wyższy poziom

15:20-15:40

Mateusz Czech

Coming out, czyli o chatbotach i ich roli w marketingu.

15:40-16:00

Adrian Kilar

Świadomość ruchomego obrazu

16:30-16:50

Bartłomiej Rak

Firmy, które osiągnęły sukces biznesowy dzięki mediom społecznościowym

16:50-17:10

Tomasz Palak

Smutne opowieści - jak nieznane paragrafy zepsuły dobre pomysły

17:10-17:30

Jakub Biel

Dobra obsługa klienta to darmowa reklama w Social Media – 5 prostych wskazówek

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

.

Jaki temat na live dla branży... ? - Jak nie zaczynać planowania live'ów od szukania tematu

Rozumiemy już, że format live video ma ogromny potencjał marketingowy. Chcemy z niego korzystać, jednak wciąż przysparza nam wielu problemów. Najszybciej rozwiązujemy kwestie techniczne a najtrudniej poradzić sobie z tym: „o czym te live’y robić?” W wystąpieniu zaprezentuję strukturę, która pomoże planować strategię i generować pomysły na live’y, nie zaczynając od myślenie o temacie.

O prelegencie

Sylwia jest rozwiązaniem dla osób, które chcą, aby kamera je pokochała! Poprzez swoje video, live'y, artykuły na blogu i kursy online, uczy, jak prezentować się przed kamerą, doskonalić swój głos i angażować widzów. Poza działaniami online i pracą z kamerą, przygotowuje ludzi do wystąpień na scenie, a także zajmuje się realizacją produkcji teatralnych.

Katarzyna Młynarczyk

Netnografia czyli jak dane digital wpływają na decyzje w biznesie.

W dobie kanałów digital, coraz większą rolę stanowi analiza danych pozyskiwanych od społeczności, które mogą być wykorzystane jako początek procesu innowacji, zmian na poziomie decyzji o rozwoju organizacji oraz produktów i usług. Netnografia jako połączenie tradycyjnych metod badawczych z potencjałem danych online to kierunek strategiczny i szansa dla mniejszych organizacji. Wystąpienie pokazuje konkretne metody i przykłady tego jak dane digital wprowadziły zmiany w funkcjonowaniu kilku marek na polskim rynku.

O prelegencie

Pasjonatka nowych technologii, cyfryzacji usług. Wykładowca na akademiach i uniwersytetach w Polsce, założycielka studiów podyplomowych, a także trenerka. CEO w Socjomanii, specjalizuje się w E-commerce, content marketing, LinkedIn, Employer Branding i B2B. Studentka Service Innovation and Design w Helsinkach, pasjonatka łączenia elementów digital marketingu i service design.

Piotr Krauschar & Anna Robotycka

Czy na pewno Cambridge Analytica to diabeł z naszej bajki? Dobre i złe strony modelowania behawioralnego i segmentacji danych.

Media społecznościowe w czasach sprzed RODO udostępniały marketerom wiele danych, które pomagały w zacieśnianiu relacji marek z Klientami - mogły być one bardzo bliskie. Dziś jest podobnie, choć bardziej odpowiedzialnie. O tym jak to zrobić, dowiesz się podczas tego wystąpienia.

O prelegencie

Anna Robotycka jestem Partnerem Zarządzającym F11. Jedna z pierwszych polskich trenerek DIMAQ IAB. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek na rynkach europejskich. Jest ekspertką zarządzania kryzysowego. Piotr Krauschar to Chief Consultant Digital.CEO, prezes zarządu F11, członek Communication Committee AMIN Worldwide oraz partner IBM i wieloletni doradca zarządów w tematyce media i rozrywka. Odpowiadał m.in. za rozwój spółek z Grupy o2 (obecnie Wirtualna Polska). Po godzinach licencjonowany kierowca rajdowy oraz przyszły pilot samolotowy.

Michał Matysiak

Jak tworzyć content smartfonem?

Uwolnij twórczy potencjał smartfona - show edukacyjne! Około 3 lata temu stał się on pełnoprawnym narzędziem do tworzenia treści. Podczas prezentacji zobaczysz studyjną sesję zdjęciową, wykonaną smartfonem, a także dowiesz się o światle, kontroli ekspozycji, kadru i kolorów oraz szybkiej postprodukcji!

O prelegencie

Inżynier, przedsiębiorca. Twórca Invest Studio - produkcja filmowa i zdjęciowa & marketing, sprzedaży. Fotografią zajmuje się od 2003 roku. Fan racjonalnego gospodarowania dobrami, upcyklingu i OZE. Pragnie, aby "Fotografia" na zawsze pozostała jego pasją.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Remarketing na Facebooku - robisz to źle

"Wszyscy odwiedzający stronę 30 dni wstecz" - najczęstsze ustawienie remarketingu, jakie widzę. Jeśli tak to robisz, to niepotrzebnie tracisz pieniądze. Podczas swojego wystąpienia pokażę Ci 7 innych, skutecznych sposobów ustawiania zaawansowanych grup remarketingowych, które sprzedają.

O prelegencie

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

Maciej Wróblewski

Dlaczego jedno video sprzedaje wiecej niż publikowanie postów przez cały rok

Wraz z rozwojem mediów społecznościowych działy marketingu czują coraz większą presję na to, aby "tworzyć regularnie angażujące treści". W natłoku pracy warto się zatrzymać, zastanowić i zadać sobie pytanie, czy to ma sens? Czy ilość polubień fanpage'a na Facebooku i real-time'owe grafiki realnie przekładają się na wzrost przychodów firmy? Czy warto poświęcać zasoby (pieniądze) na tworzenie aż 365 postów? A może wystarczy tylko 1 spot video?

O prelegencie

Ze światem YouTube związany od 2013 roku. Prowadzi szkolenia i opowiada o YouTube na konferencjach branżowych. Posiada certyfikat YouTube Certified in Audience Growth. Po godzinach pomaga użytkownikom produktów Google na oficjalnych Forach Pomocy jako Top Contributor.

Anna Ledwoń-Blacha

#humanfirst w podejściu do budowania strategii i komunikacji w mediach społecznościowych.

Jak tworzyć i planować dobre, angażujące treści niezależnie od zmieniającego się środowiska SoMe i technologii? Patrząc przez pryzmat historii powstania człowieka na świecie, Social Media i marketing, to zaledwie nic nie znaczący wycinek naszej historii. Dlatego tak ważne jest zrozumienie i poznanie człowieka w kontekście jego emocji, zachowań i potrzeb. Algorytmy i narzędzia się zmieniają, jedno pozostaje "niezmienne". Człowiek.

O prelegencie

Praktyk mediów społecznościowych oraz fascynatka marketingu. Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder CRASH Mondays. Trenerka i szkoleniowec - głównie w zakresie mediów społecznościowych. Pracowała z takimi klientami, jak: eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, szopi.pl, Bolix czy Taiwangun. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami.

Janina Bąk

Wszystkie błędy, które popełniasz, analizując statystyki swoich mediów społecznościowych

Podstawowe wskaźniki, takie jak liczba polubień czy komentarzy, już dawno nie są wystarczające, by móc rzetelnie ocenić stan zdrowia naszych mediów społecznościowych. Co prawda narzędzia typu FB Insights czy YouTube Analytics pomagają nam w zbieraniu kompletu danych dotyczących naszej działalności w sieci, niemniej nie zawsze potrafimy z nich poprawnie korzystać. W tej prezentacji opowiem o najczęstszych błędach w interpretacji danych i wnioskowaniu, a także przedstawię praktyczne rozwiązania i narzędzia, które pozwolą ich uniknąć.

O prelegencie

Komendant komedii w Janinadaily.com. Panga biznesu. Wirtuoz dobrej matematycznej zabawy. Przez ostatnie pięć lat uczyła metodologii badań i statystyki na TCD w Irlandii. Od zawsze jest psychofanką badań ankietowych, już niedługo także doktorem nauk społecznych. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Lubi przekonywać ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić, a jej supermocą jest umiejętność wytłumaczenia absolutnie każdego zagadnienia statystycznego na przykładzie zwierzątek.

Angelika Chimkowska

Supermoce Linkedin, czyli jak skutecznie wykorzystać go w social sellingu

LinkedIn to nadal błękitny ocean dla działań sprzedażowo-marketingowych, gdzie płatne reklamy nie są warunkiem koniecznym dla dużych zasięgów i możliwości. Odkryjesz mało znane funkcje Linkedin i zobaczysz na przykładach, jakie treści i strategiczne działania przynoszą najlepsze rezultaty. Pokażę również jak połączyć to z analityką i cyklicznym publikowaniem, aby zapewnić sobie uwagę i lojalność właściwego odbiorcy.

O prelegencie

Strateg social sellingu i zarządzania zmianą w obszarze nowoczesnej sprzedaży. Posiada unikalny miks doświadczeń managerskich po obu stronach mocy (marketingu jak i sprzedaży). Szkoli i realizuje procesy efektywnego wykorzystania mediów cyfrowych w budowaniu marki eksperta i generowania nowych kanałów sprzedaży. Pracowała dla wielu znanych marek i firm (m.in. Henkel, Lyreco, L’Oreal, Nokia). Autorka książki „Psychologia zmiany w życiu i biznesie”.

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Franciszek Georgiew

5 kroków do lepszej reklamy na Facebooku

O prelegencie

Właściciel agencji marketingowej Social Tigers. Karierę zawodową zbudował na skutecznym wykorzystaniu Facebook Ads i biznesowych sukcesach osiąganych dzięki ich zastosowaniu. Autor „Księgi Adsów” – e-booka stanowiącego kompendium wiedzy na temat systemu reklamowego Facebooka. Według testu Gallupa strateg nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.

Grzegorz Kordeczka

10 elementów, które wzniosą Twój video marketing na wyższy poziom

Format video jest dziś codzienną formą ekspresji dla wielu z nas. Ważny jest przekaz, ale także to w jaki sposób jest on podawany. Podczas prezentacji pokażę kilka prostych zasad, które spowodują, że odbiór filmu będzie o wiele lepszy.

O prelegencie

Prowadzi warsztaty z Klientami na bazie, których projektuję kompleksowe Strategie eMarketingu, które mają zawsze jedno zadanie – skutecznie realizować określone cele oraz umożliwić pełną analizę skuteczności na każdym możliwym etapie. Pracuje dla największych marek zarówno z sektora B2B jak i B2C. Posiada najbardziej aktualną i kompleksową wiedzę branżową, którą na bieżąco pozyskuje chociażby prowadząc wywiady z ikonami eMarketingu w Polsce oraz szkolenia dla portalu eMarketing.pl oraz Akademii eCommerce.

Mateusz Czech

Coming out, czyli o chatbotach i ich roli w marketingu.

O chatbotach można powiedzieć wiele. Są trendy, kojarzą się z Messengerem. Podczas tych 18 minut skupimy się na ich roli w marketingu. A czy Ty, wiesz już jak chatboty mogą pomóc w Twoim biznesie? Jeżeli nie, to przyjdź – pokażę Ci to na scenie.

O prelegencie

"Zawodowo związany z Brand24. Autor bloga mateuszczech.pl, gdzie dzieli się swoją wiedzą z zakresu social media. Praktyk, który pracował w e-commerce, startupach technologicznych. Obecnie współpracuje z klientami z różnego segmentu wspierając ich działania marketingowe. Od ponad 5 miesięcy rozwija kanał komunikacji z wykorzystaniem chatbota – Prasówkę zSieci, która dostarcza codzienne wiadomości z zakresu marketingu. Prywatnie zagorzały fan marki Apple.."

Adrian Kilar

Świadomość ruchomego obrazu

Prezentację w pełni poświęcę tworzeniu video contentu. Podzielę się swoim doświadczeniem. Opowiem jak zacząć vlogować, na co zwracać uwagę, jak filmować i montować.

O prelegencie

Video-bloger kochający kamery i sprzęt filmowy. W swoich filmach nie boi się nowych wyzwań, zwiedza ciekawe miejsca i lubi eksperymentować z obrazem. Prowadzi program „MÓWI KAMERA”, w którym testuje sprzęt filmowy oraz zdradza tajniki operatorskie i montażowe. Mówią o nim „polski Casey Neistat”, a to głownie za sprawą filmu, w którym pokazał sztuczki i schematy wykorzystywane przez Caseygo. Pochodzi z Gorlic, studiował filozofię i reżyserię. Od końca 2016 mieszka w Warszawie i to właśnie przeprowadzka była jedną z inspiracji do rozpoczęcia vlogowania. Zawodowo zajmuje się produkcją komercyjnych, krótkich form audiowizualnych. Współwłaściciel agencji GoodForYou.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Firmy, które osiągnęły sukces biznesowy dzięki mediom społecznościowym

Często w przestrzeni branżowej pada pytanie czy media społecznościowe sprzedają. Jestem przekonany, że większość uczestników konferencji #ilovemkt potrafi wskazać pozytywne przykłady, która pokazują, że tak - sprzedają. A gdybyśmy tak poszli dalej? Podczas prezentacji przyjrzymy się podmiotom, które cały swój biznes rozkręciły na efekcie skali, który dają social media.

O prelegencie

W Socjomanii odpowiada za rozwój spółki. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi również na poziomie biznesowym. Często reprezentuje i wchodzi do organizacji klienta jako zewnętrzny konsultant. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem.

Smutne opowieści - jak nieznane paragrafy zepsuły dobre pomysły

Historie o tym, jak prawo może szkodzić, a raczej niemyślenie o nim. I parę porad - o czym pamiętać, by u Ciebie był jednak happy end. Ucz się na błędach, weselej na cudzych.

O prelegencie

Radca prawny w Profit Plus, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność przedsiębiorców w internecie – prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły oraz prowadzi szkolenia. Prowadzi także bloga tomaszpalak.pl.

Dobra obsługa klienta to darmowa reklama w Social Media – 5 prostych wskazówek

Facebook zastępuje nie tylko maila i firmową infolinię, ale nawet fizyczną wizytę w sklepie. Wykorzystanie tego zjawiska może przynieść efekty większe niż kampania w TV. Choć nie zawsze w pozytywnym znaczeniu...

O prelegencie

Czarodziej od marketingu i PR. Odpowiada za całą komunikację marki x-kom (w tym działy: social media, wideo, PR czy eventy). Wcześniej rozwijał firmę Solgaz, gdzie był Dyrektorem ds. marketingu i handlu. Pracował również w Grupie Onet.pl, prasie i kilku stacjach radiowych. Regularnie pojawia się jako prelegent na konferencjach branżowych i uczelniach wyższych. Zwycięzca pierwszej edycji I ❤️ Social Media.

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sprzedaż biletów na I marketing

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Bonusy w ramach pakietów: VIP Premium Standard
Miejsca w wydzielonych rzędach, zasilanie do laptopa i energetyk sprawny.marketing 1-wsze rzędy

wartość:

770

Materiały video z 2 lub 3 dni konferencji video

wartość:

177

Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketing prenumerata
Udział w afterparty w klubie The View afterparty
Wysokiej jakości koszulka
I marketing
koszulka
Duża paczka konferencyjna przesłana pocztą duża paczka
Mała paczka konferencyjna przesłana pocztą koperta
Certyfikat potwierdzający udział certyfikat
Slajdy z prezentacji przesyłane na żywo na Twój telefon prezentacje
Badge konferencyjny badge

wartość:

47

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing magazyn sprawny.marketing
Grywalizacyjna Aplikacja (Stoiska-Uczestnicy-Prelegenci) aplikacja

Bonusy w ramach pakietów:

VIP

Premium

Standard

1-wsze rzędy

video

prenumerata

afterparty

koszulka

duża paczka

koperta

certyfikat

prezentacje

badge

magazyn sprawny.marketing

aplikacja

Wybierz bilet na konferencję:

zostało miejsc 1781000 PLN770 PLNzostało miejsc 1031000 PLN1570 PLNzostało miejsc 1401000 PLN570 PLN
zostało miejsc 1451000 PLN470 PLNzostało miejsc 1271000 PLN1270 PLNzostało miejsc 1311000 PLN1370 PLN
zostało miejsc 138zostało miejsc 136zostało miejsc 136
zostało miejsc 133zostało miejsc 138zostało miejsc 139
zostało miejsc 118zostało miejsc 113zostało miejsc 1341000 PLN670 PLN
zostało miejsc 1261000 PLN570 PLNzostało miejsc 136zostało miejsc 1431000 PLN670 PLN
zostało miejsc 1311000 PLN570 PLN

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
To pole jest obowiązkowe
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Nagrania video z VI edycji #ilovemkt

Pakiet VIP 3 dni I Love Marketing

Bilet Premium I Love Influencer

Bilet Standard I Love Influencer

Pakiet Standard 3 dni I Love Marketing

Pakiet Premium 3 dni I Love Marketing

Pakiet VIP 2 dni Influencer + Social Media

Pakiet Standard 2 dni Influencer + Marketing

Pakiet Premium 2 dni Influencer + Marketing

Pakiet VIP 2 dni Influencer + Marketing

Pakiet Standard 2 dni Influencer + Social Media

Pakiet Premium 2 dni Influencer + Social Media

Pakiet Premium 2 dni Marketing + Social Media

Pakiet Standard 2 dni Marketing + Social Media

Bilet Premium I Love Marketing

Bilet Standard I Love Marketing

Pakiet VIP 2 dni Marketing + Social Media

Bilet Premium I Love Social Media

Bilet Standard I Love Social Media

To pole jest obowiązkowe

Co się dzieje po rejestracji?

1

Zarejestruj się i pobierz fakturę pro forma. Zapłacić możesz teraz lub w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas dostęp do materiałów video z z V edycji konferencji. Wartość materiałów to aż 570 zł!

3

Tydzień przed konferencją otrzymasz paczkę konferencyjną. Znajdziesz w niej ważne informacje organizacyjne oraz koszulkę i gadżety od Partnerów.

4

W dniu konferencji zarejestruj się na naszych stanowiskach i odbierz identyfikator oraz certyfikat uczestnictwa.

5

Podczas całej konferencji możesz głosować, oceniając prezentacje prelegentów. Zadecyduj, kto zdobędzie premie i wygra I Love Marketing!

6

Jeśli zdecydowałeś się na Pakiet VIP, 2 dni po zakończeniu konferencji, otrzymasz dostęp do materiałów video z tej edycji.

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Warszawa Złote Tarasy, ul. Złota 59, 00-120 Warszawa