KTO?

logo

GDZIE?

Warszawa
Multikino
Złote Tarasy

Zgrywalizowana konferencja o marketingu internetowym dla Małych i Średnich firm
Złote tarasy
Warszawa, Mazowieckie

KIEDY?

01-02.03.2017

CENA NETTO

470 PLN

W ciągu ostatnich 7 dni zarejestrowało się: 221 osób.
Obecnie stronę przegląda 3 osób.

Na I heart icon Social Media zostało ostatnie
  • 89
  • 200
  • 87
  • 208
  • 10
  • 23
wejściówek

Zarejestruj się >

Wydarzeniem na Facebooku interesuje się już ponad 5000 osób:

UWAGA! Ze względu na Wasze liczne prośby przedłużyliśmy obowiązywanie ceny promocyjnej na kolejną edycję #ilovemkt - w niższych cenach możecie rejestrować się do końca miesiąca, tj. do 31.10 do 23:59 😍❤😍

Opublikowany przez Sprawny.Marketing na 26 październik 2016




Co otrzymujesz kupując wejściówkę na #ilovemkt?

2 dni konferencji, 34 prezentacje,
kilka godzin networkingu, oraz:

bonus 1

Bonusy narzędziowe
o wartości 2000zł

bonus 2

Wszystkie slajdy
z konferencji na żywo w dniu wydarzenia

bonus 3

Badge
konferencyjne

bonus 3

Certyfikat
potwierdzający udział w konferencji

bonus 3

Natychmiastowy dostęp do video
z dwóch poprzednich edycji #ilovemkt o wartości 320zł

Wszystkie materiały reklamowe otrzymasz w kopercie przed konferencją.
Jeśli zamówisz kubek lub koszulkę, otrzymasz specjalną
przesyłkę
w firmowym kartonie.

Przesyłka specjalna

Możesz zamówić dodatkowo:

dodatek 1

Bilet na Afterparty 97zł

dodatek 2

Kubek 17 zł

dodatek 2

Koszulka 37 zł

Co wyróżnia konferencję
I heart icon marketing?

Płacisz 470 PLN, dzięki czemu koszt wysłuchania
1 eksperta to jedyne 28 PLN! NAJLEPSI TRENERZY ZA NAJLEPSZĄ CENĘ

Jedyna zgrywalizowana konferencja
w Polsce - wynagrodzenie trenerów zależy od liczby głosów widzów na daną prezentację = GWARANCJA JAKOŚCI

0 prezentacji sprzedażowych – płacimy trenerom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny = SAME MERYTORYCZNE PREZENTACJE

Każdego dnia, w 8 godzin zobaczysz wystąpienia 19 wybitnych ekspertów
e-marketingu = OSZCZĘDNOŚĆ CZASU

Konferencja świetnie oceniana przez uczestników!

  • 87 %
    uczestników w ankiecie oceniło poziom merytoryczny konferencji ,,bardzo dobrze” lub ,,dobrze”
  • 86 %
    uczestników w ankiecie oceniło organizację konferencji
    jako ,,bardzo dobrą” lub ,,dobrą”

Plan konferencji:

Dzień 1: 1 marca - I heart icon Marketing

10.00-10.10

Powitanie przez konferansjera

Paweł Danielewski

10:10-10:30

Jak wygenerować 56% konwersji na Landing Page i 193.000 zł sprzedaży w 14 dni? [CASE STUDY]

 

Omówię 3 łatwe do powtórzenia kampanie reklamowe na Facebooku, które pomogą Ci stale pozyskiwać klientów. Otrzymasz też całą strategię marketingową, którą dokładnie przeanalizujemy, pokazując przykłady stron i wykorzystane narzędzia. Jeśli więc chcesz dowiedzieć się, jak szybko zdobywać klientów i zmieniać ich w kupujących – myślę, że to Ci się bardzo spodoba. Zwłaszcza, jeśli tak pozyskani klienci będą wracać po kolejne produkty.

Grzegorz Mogilewski

10:30-10:50

Dlaczego wciąż uprawiasz „karaoke marketing ”?

W trakcie prezentacji prawdopodobnie nie znajdziesz odpowiedzi na pytania, które już znasz.

Co więcej, wyjdziesz z sali z nowymi. Takimi od których zależy cały Twój biznes. Zdobędziesz również wiedzę jak na nie odpowiedzieć… Jeśli tylko masz odwagę.

Mariusz Łodyga

10:50-11:10

Zanim pomyślisz o Big Data, najpierw pomyśl o Bid Idea

Rośnie liczba narzędzi marketingowych i gromadzonych przez nas danych, ale czy tak samo rośnie nasza skuteczność? Będzie tylko gorzej, jeśli nie zaczniesz myśleć o marketingu strategicznie. Opowiem o tym, jak projektować swoją strategię, by skupiać swoje działania tylko w tych miejscach, które przyniosą największy zwrot w dłuższym okresie.

Michał Szafrański

11:10-11:30

"Finansowy ninja", czyli jak wydając na promocję 2069 zł, wygenerowałem 1,65 mln zł przychodu w 5 miesięcy

Jak budować markę produktu na długo przed premierą? Jak podtrzymywać zainteresowanie? Przedstawię kilkanaście pomysłów na to, jak niskim kosztem i prostymi środkami opracować i skutecznie zrealizować plan promocji dla dobrego produktu. Samodzielnie i bez wsparcia agencji marketingowych i PR.

11:30-11:50

Przerwa kawowa

Maciej Lewiński

11:50-12:10

Personalizacja, jakiej wymagają klienci 

Dlaczego konwersje są zbyt małe? Bo odwiedzający strony dają jasny komunikat – „To nas nie interesuje!” Możesz zwiększać nakłady na reklamy, ale to będzie tylko strata czasu i pieniędzy, jeśli nie zaczniesz wreszcie dopasowywać treści do oczekiwań klientów. Wszystko pięknie, tylko jak poznać te oczekiwania? Dziękuję, że o to pytasz! W roli odpowiadającego wystąpi Google Analytics, a powiem Ci, jak zmusić statystyki, by pracowały dla Ciebie.

Paweł Tkaczyk

12:10-12:30

Gdzie wkładać sobie linijkę? O bólach dorastania małych i średnich firm. I o grzechach w ich strategii.

Czasem jest tak, że sami ograniczamy wzrost naszych firm. On ustaje, bo nas przerastają problemy, na które się natykamy. Moja prezentacja będzie odpowiedzią na te problemy. Dowiesz się, czym jest optymalizacja wzrostu i jak to przenieść na Twoje podwórko.  Pokażę Ci strategie, które… powstrzymują rozwój Twojej firmy, z nadzieją na to, że wyciągniesz swoje wnioski i wesprzesz ją, zamiast przeszkadzać w rozwoju.

Ola Budzyńska

12:30-12:50

Webinary, które sprzedają i budują markę. Jak je robić dobrze?

Potrzebujesz dobrych webinarów, by budować siłę marki i systematycznie zwiększać swoją sprzedaż. Okazuje się, że przeciętny konsument nie ma o nich zbyt wielkiego pojęcia, więc jest jeszcze bardzo otwarty na tę formę komunikacji. Dobrze przygotowane i poprowadzone zaciekawiają i fascynują klientów.  Są świetnym narzędziem marketingowym, tylko musisz wiedzieć, jak to robić. Wszystko Ci wyjaśnię.

Cezary Lech

12:50-13:10

Content Marketing, który sprzedaje natychmiast!

Mam wiele przykładów treści, które świetnie sprzedają w Internecie i nie zawaham się ich użyć. W swoim wystąpieniu wyjaśnię, co ma największy wpływ na skuteczność contentu w Sieci. Podam konkretne wskazówki, jak i Ty możesz zwiększać konwersje, wykorzystując zwykłe artykuły. By klient podejmował szybkie decyzje zakupowe, niezbędne jest zaufanie –  do marki, firmy, produktu lub usługi. Content marketing pomaga budować to zaufanie, a Ty otrzymasz gotowe odpowiedzi, jak to zrobić.

Michał Sadowski

13:10-13:30

12 dobrych praktyk budowania relacji z klientami

Jak by to było, gdyby klienci z dumą chwalili się przynależnością do klanu Twojej marki? Zbyt piękne, by było prawdziwe? No to posłuchaj o tym, jak w sieci budować świetne relacje z klientami, dzięki którym stają po Twojej stronie, zmieniając się w ambasadorów marki. Niewiele potrzeba dziś, by zrazić do siebie konsumenta i dowiedział się o tym cały Internet. Dlatego warto zadbać o jak najbardziej pozytywne doświadczenia klientów, a w tym pomogą Ci dobre praktyki, o których opowiem

13:30-14:30

Przerwa obiadowa

Artur Kurasiński

14:30-14:50

Jak marketerzy mogą zarabiać na VR?

Wygląda to jak przerośnięte okulary, a stwarza zupełnie nową rzeczywistość, w której marketerzy muszą się jak najszybciej odnaleźć. Są już pierwsze kampanie i… wyzwania, którym trzeba sprostać. Kto zdobędzie przewagę konkurencyjną dzięki VR, AR i MR? Kto ma szanse najwięcej dzięki temu zarabiać i jak to robić? Czasu mało, więc postaram się dać bardzo konkretne odpowiedzi.

Paweł Sala

14:50-15:10

CONVERSION CENTERED DESIGN in Email Marketing, czyli krótka historia o tym, jak skutecznie komunikować się za pomocą emaila.

Już nigdy więcej Twoje e-maile nie będą traktowane jak spam? I po każdej wysyłce zanotujesz silny wzrost sprzedaży? Może. Wszystko zależy od Twoich priorytetów. Skuteczna komunikacja e-mail marketingowa to nie tylko piękny layout czy staranny dobór kolorów przycisków Call To Action. Od początku musisz myśleć o konwersji i podporządkować jej całą swoją strategię. Dlatego w mojej prelekcji wyjaśnię, czym jest CONVERSION CENTERED DESIGN i jak możesz  to zastosować w swoim biznesie.

Jakub Cyran

15:10-15:30

Jak zaprojektować drogę klientów do naszej firmy? 

Wystarczy złotówka, by zdobyć zaufanie potencjalnego klienta, więc inwestycje w reklamy opłacają się. By zmienić witryny internetowe w bardzo efektywne narzędzia biznesowe, wystarczy tylko dobrze zaprojektować ścieżki zakupowe klientów – od wejścia na stronę, do opłacenia zamówienia. Co znaczy „dobrze”? O tym właśnie opowiem na swoim wystąpieniu.

Barbara Stawarz - García

15:30-15:50

Jestem kobietą. E-kobietą. Czy wiesz, jak ze mną rozmawiać?

Kobiety górą. Oto one – konsumentki przyszłości. Coraz silniejsze, bardziej zdecydowane i wymagające. Ich obcasy zadepczą Twoje reklamy, jeśli nie zaczniesz się komunikować z nimi w nowy sposób, rezygnując z klasycznych stereotypów. Femvertising to silny trend komunikacji, którego nie da się dłużej ignorować. Moje wystąpienie pomoże Ci przygotować się na spotkanie z e-kobietą, z którą lepiej się zaprzyjaźnić, bo jej karta kredytowa nie jest dla każdego.

15:50-16:10

Przerwa kawowa

Maciej Tesławski

16:10-16:30

Marketing, gdy kołderka jest za krótka lub jej brak

“Marketing to walka na pomysły, nie budżety” – A. Ries & J. Trout. Pieniądze to nie wszystko, a ich brak nie jest żadną przeszkodą dla firmy, która chce przeprowadzić skuteczną kampanię dla swojej marki. Dam Ci nadzieję i pomysły. Udowodnię, że wielkość nie ma znaczenia, liczy się spryt. A przysłowiowa zbyt krótka „kołderka”, czyli w marketingowym slangu zbyt mały budżet, to tylko zaproszenie do niestandardowego myślenia i działania.

Tomasz Frontczak

16:30-16:50

Analytics może zniszczyć Twój marketing a AdWords i Facebook Ads przyjść z wybawieniem

E-marketerzy myślą obsesyjnie o konwersji i sprzedaży, bo podobo wszystko jest tak łatwo mierzalne w internecie. Nie jest! Odkryj nowe okazje, dzięki zmianie sposobu myślenia o użytkowniku, AdWords, Facebook Ads i konwersji. Poznaj proste i sprytne sposoby na to, jak mierzyć etap budowania świadomości i kreowania intencji.

Bartosz Berliński

16:50-17:10

Szybkie SEO! Metody na podwojenie liczby odwiedzających Twoje strony w 90 dni

SEO to zazwyczaj praca na lata. Prawda. Istnieją jednak pewne mniej znane sposoby na to, by za pomocą zaledwie kilku technik zwiększyć liczbę odwiedzających serwisy – nawet dwukrotnie! Mówimy o ruchu organicznym, czyli tak zwanym darmowym. Jak widzisz, to będzie bardzo konkretna prezentacja, po której będziesz w stanie samodzielnie podwoić sobie liczbę odwiedzających!

Kamil Kozieł

17:10-17:30

O narracji, którą udostępniasz

Wystąpienie Kena Robinsona na TED, stand-up Abelarda Gizy czy ta reklama Allegro, przy której szlochała Mama. Nikt nie płacił, a się poszerowało. No dobra, może Allegro coś tam zapłaciło. Ale jakby nie zapłaciło, to też by się poszerowało. Dlaczego niektóre produkcje same się udostępniają, a inne błagają o gram godności i prawo do eutanazji? Co tu zrobić, żeby świat nie zignorował Twojego tekstu, prezentacji lub reklamy? Zostań do ostatniej prelekcji, podpowiem.

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Panel dyskusyjny

18:00-18:15

Ogłoszenie głosowania widzów na najlepszą prezentację

10.00-10.10

Powitanie przez konferansjera

Joanna Czekaj

10:10-10:30

Organizacja — w obliczu wyzwania, w miejscu Komunikacja

Co powiesz? Od tego, jak się komunikujesz, zależą efekty działań Twojej firmy – stawka rośnie wraz z wyzwaniami. Czym jest efektywna komunikacja i jak się sprawdza, wyjaśnię na przykładzie firmy, która musiała zwiększyć zatrudnienie 75%. Będą ciekawe opowieści z frontu, z miejsc takich, jak Workplace by Facebook i G Suit.

Michał Bajorek

10:30-10:50

Twoi klienci czekają na Instagramie – a Ty wiesz, jak ich zdobyć? 

Jest takie miejsce w Sieci, gdzie każda firma może się skutecznie i za darmo promować. Tak, to Instagram. Nie wszyscy marketerzy wiedzą, jak dobrze wykorzystać ten kanał promocji, dlatego go ignorują, a to błąd. W trakcie prezentacji omówię praktyczne wskazówki marketingowe do zastosowania od zaraz, dzięki którym Instagram pomoże Ci wypromować swój biznes tak, by przynosił większe zyski.

Marcin Gnat

10:50-11:10

100 tysięcy uczestników nie może się mylić, czyli jak skutecznie motywować przez media społecznościowe 

Social Media to miliony. Najróżniejszych ludzi. Czy wiesz, jak ich przyciągnąć i zaangażować w swój projekt lub wydarzenie, nie jednorazowo, ale na dłużej, by przez cały rok podążali w kierunku, który wyznaczysz? Jak wreszcie zdobyć ich zaufanie i wiarę w to, co robisz? Chętnie Ci o tym opowiem, na bardzo konkretnym przykładzie stutysięcznej społeczności.

Jakub Prószyński

11:10-11:30

3 filary komunikacji w social media 

Wiesz, co to jest “kulawa” komunikacja w Social Media? To taka, która nie stoi stabilnie na 3 silnych filarach. Bardziej szkodzi niż pomaga. Dlatego w mojej prezentacji skupię się na objaśnieniu dobrych praktyk w zakresie publikacji, moderacji i promocji – to one wyznaczają kierunki skutecznych działań. Pokażę świetne narzędzia, które ułatwią Ci pracę, by nic nie wymknęło się spod Twojej kontroli

11:30-11:50

Przerwa kawowa

Artur Jabłoński

11:50-12:10

Skuteczna kampania reklamowa na Facebooku w 5 krokach

Kosztuje mniej i daje lepsze konwersje. Co? Dobrze przygotowana i przeprowadzona kampania reklamowa na Facebooku. To nie przypadek, że tylko niektóre reklamy cieszą dużą efektywnością, gdy większość skazana jest na szybkie wyłączenie z powodu zbyt dużych strat. Na konkretnych przykładach pokażę, jak przeprowadzić efektywną kampanię na Facebooku. Czeka Cię 5 prostych korków i narzędzia, które Ci wszystko ułatwią.

Katarzyna Granops - Szkoda

12:10-12:30

10 tricków w Facebook Marketingu, którą pomogą Ci zwiększyć sprzedaż

 

Profil na Facebooku i reklamy w tym serwisie mogą być skarbonką bez dna lub skutecznym narzędziem marketingu i sprzedaży. Na ostateczny efekt często mają wpływ ignorowane przez marketerów detale, a nie sam budżet reklamowy. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż – mam dla Ciebie zestaw prostych i łatwych w użyciu trików, które warto wdrożyć od razu, bo nie muszą wiele kosztować.

Daniel Kędzierski

12:30-12:50

8 typów postów, które pokochają Twoi fani na Facebooku

Wiele firm w swojej komunikacji wykorzystuje tylko kilka podstawowych typów postów. Tymczasem Facebook wprowadza coraz to nowe możliwości, żeby zwiększyć zainteresowanie fanów serwisu. Pokażę Ci 8 rodzajów postów, które obecnie zdobywają zarówno spore zasięgi, jak i duże zaangażowanie fanów.

Dagmara Pakulska

12:50-13:10

#ZwyrolAlert, czyli rzecz o mniej lub bardziej subtelnych podtekstach seksualnych w reklamie. 

Seks i golizna sprzedają, prawda? Tak się mówi, ale czy na pewno ich wykorzystanie to dobry pomysł? Czy znasz wszystkie konsekwencje balansowania na krawędzi podtekstów seksualnych? A chcesz je ponieść? Czas rozwiać wątpliwości z mierzyć się z mitami. A więc czeka Cię ostateczna odpowiedź na pytanie, czy seks tak naprawdę sprzedaje i czy warto sięgać po wątki erotyczne, budując swoją markę w sieci?

Monika Czaplicka

13:10-13:30

Twoja reputacja w sieci

Sieć jest kapryśna i pamięta wszystkie wpadki. Dlatego tak ważne jest aktywnie dbać o swoją reputację, nie zostawiając jej w rękach przypadkowych osób. Moje wystąpienie, to efekt lat pracy z różnymi markami, w najróżniejszych sytuacjach, w tym kryzysowych. Lepiej zapobiegać niż leczyć, dlatego powiem Ci, jak dbać o swoją reputację – praktycznie i skutecznie. Będą bardzo ciekawe przykłady i oczywiście narzędzia

13:30-14:30

Przerwa obiadowa

Maciej Wróblewski

14:30-14:50

Video growth-hacking, czyli proste kroki do zwiększenia ROI

Małe proste kroki dają często największe rezultaty, także w marketingu video. Pokażę Ci kilka moich sprawdzonych trików i drobnych sztuczek, które w kampaniach video przynoszą imponujące rezultaty. Same konkrety, na podstawie własnych doświadczeń i prowadzonych kampanii.

Mateusz Paszkiewicz

14:50-15:10

Jak zbudować markę personalną na LinkedIn i docierać do nowych klientów?

 

LinkedIn, LinkedIn…, to tam ludzie szukają pracy? Tak, ale czy wiesz, dlaczego? Bo to najpotężniejsza sieć biznesowa na świecie – tam znajdziesz silne i rozwijające się firmy. Może by więc wykorzystać fakt, że LinkedIn zgromadził już ponad 450 milionów użytkowników, z czego blisko 2 miliony Polaków obecna jest na serwisie. Pokażę Ci, jak docierać tam do klientów i co miesiąc zwiększać ich liczbę.

Rahim Blak

15:10-15:30

SOCIAL NETWORKING - twórz sieć kontaktów bezpośrednich w mediach społecznościowych.

Chcesz wiedzieć, jak nieznajomych zmieniać w znajomych, a kontakty w kontrakty? Biznes robi się z ludźmi, dlatego tak ważna jest umiejętność nawiązywania znajomości. To sztuka, którą każdy może opanować, by nigdy nie narzekać na brak klientów ani partnerów biznesowych. W swoim wystąpieniu pokażę, jak wykorzystywać profile osobowe na Facebooku do skutecznej promocji firmy.

Jakub Biel

15:30-15:50

5 prostych kroków do skutecznej promocji firmy dzięki Real Time Marketingowi 

Czy można zaplanować przyszłość? Nie, ale można się na nią przygotować. W swojej prezentacji pokażę najlepsze kampanie RTM i na ich przykładzie wyjaśnię, jak wykorzystywać głośne wydarzenia do skutecznej promocji firmy. Otrzymasz gotową receptę – 5 prostych kroków, łatwych do zapamiętania i wykorzystania w momencie, gdy wydarzy się coś, co pomoże Ci się nagle wypromować.

15:50-16:10

Przerwa kawowa

Karol Jurga

16:10-16:30

Wpuść to w internet viralem

Zapomnij o viralach. To się zdarza raz na milion. Zamiast tego, lepiej systematycznie tworzyć treści, które angażują klientów i sympatyków Twojej marki. Na konkretnych przykładach opowiem Ci, jak to dobrze robić – będą fakty, zamiast mitów. Oraz kilka wzniosłych idei. A przed wszystkim wskazówki, jak tworzyć angażujące treści.

 

Maciej Budzich

16:30-16:50

Influencer - jak rozpoznać, dotrzeć i „upolować” wpływową osobę w sieci

W swojej prezentacji opowiem jak rozpoznać, zweryfikować i zarazić ideą influencerów, czyli osoby wpływowe w sieci. Nawet jeśli często myślisz o influencerach: „pierwsze słyszę, gdzie i na kogo ona ma wpływ?” to jest ich coraz więcej, mają swoje grupy odbiorców, mają na nich wpływ i to niejednokrotnie silniejszy niż gwiazdy w reklamach.

Jacek Gadzin owski

16:50-17:10

7 skutecznych kroków jak sprzedawać i budować wizerunek poprzez video

Mówią ci że video nie dla Ciebie, że jest za drogie albo dla młodych? Błąd, już dzisiaj możesz poprawić sprzedaż np. w swoim e-commerce, wypromować swoją firmę SME czy też zbudować korzystny wizerunek przedsiębiorcy i firmy. Przyjdź i zobacz jak tego dokonać! Opowie o tym praktyk, jedyny w Polsce marketer i przedsiębiorca z listy TOP 100 najpopularniejszych twórców video w Polsce z 415 tys stałych widzów i 63 milionami wyświetleń filmów. Realizował wiele kampanii CSR, emloyer branding, wizerunkowych czy product placement.

Rafał Myśliński & Kamil Natil

17:10-17:30

5 powodów, które zmieniły 1,5 milionowy i niedochodowy profil Suchara Codziennego w zyskowny biznes.

Na naszym wystąpieniu omówimy kroki, jakie wykonaliśmy, by zdobyć klientów i zbudować profesjonalny wizerunek w branży marketingowej. Wykorzystaliśmy do tego Social Media. Te same działania może wdrożyć nawet najmniejsza firma, niekoniecznie posiadająca tak popularny profil, jak Suchar Codzienny.

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Panel dyskusyjny

18:00-18:15

Ogłoszenie głosowania widzów na najlepszą prezentację

Prelegenci i infuencerzy o tym dlaczego idea
konferencji jest niezwykła?


I ♥ Marketing - zapowiedź konferencji

Paweł Tkaczyk zapowiada konferencję I ♥ Marketing, która odbędzie się już 1 marca 2016 w Warszawie!Sprawdź program wydarzenia: https://www.facebook.com/events/880697638704910/

Posted by SprawnyMarketing on 9 grudzień 2015




23 czynniki, wyróżniające I heart icon Marketing & Social Media:

21a Prezentacje najwyższej jakości, sprawdzane i dopracowywane przez profesjonalną firmę (0 prezentacji sprzedażowych, każdą prezentację sprawdzamy i dopracowujemy przed konferencją)

22a 1600 osób = największa konferencja o e-marketingu dla małych i średnich firm w Polsce

19a Magia wielkiego ekranu (270 m2) i prezentacje w kinowym formacie 21:9 sprawią, że bez problemu zobaczysz wszystko nawet z ostatnich rzędów

16a Płacisz 470 PLN netto, dzięki czemu koszt wysłuchania 1 eksperta to jedyne 28 PLN! = NAJLEPSI TRENERZY ZA NAJLEPSZĄ CENĘ

17a Skondensowana wiedza podawana w 18-minutowych prezentacjach

23a 34 najlepszych prelegentów w Polsce

11a Grywalizacja między trenerami = 0 sprzedażowych prezentacji + im lepsza prezentacja, tym wyższe wynagrodzenie prelegenta!

16a Zobaczysz czołowych polskich ekspertów zgrywalizowanych i walczących o nagrody wynoszące łącznie blisko 70 tys. złotych

12a Grywalizacja także między uczestnikami konferencji – prezenty dla najbardziej aktywnych

8a Projektujemy doświadczenia także podczas odwiedzania stoisk Partnerów konferencji

20a Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem – koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji

10a Dostęp do gniazdek z prądem w każdym rzędzie

5aGodzinna przerwa obiadowa we własnym zakresie, my trzymamy ceny wejściówki na niskim poziomie, a Ty samodzielnie finansujesz posiłek (np. na Food Court Złotych Tarasów)

9a Dedykowana aplikacja dla uczestników konferencji – dopracowana w stosunku do II edycji, dostępna także z poziomu komputera

18a 40-minutowa sesja Q&A na koniec konferencji

14a Networking i nowe znajomości

13a Mocne łącze Wi-Fi

24a Dużo stanowisk rejestracyjnych = zarejestrujesz się szybko i bez kolejek

6a Wydarzenie żywo komentowane w social media – prawie milionowy zasięg w social mediach z #ilovemkt przy II edycji!

24a Rejestrując się na październikową konferencję, otrzymasz w prezencie filmy video z I i II edycji I heart icon Marketing

wynagrodzenieNa wynagrodzenia dla prelegentów przeznaczamy blisko 140 tys. złotych!

14a 5 podwójnych wejściówek zostanie przekazanych na licytację, a wszystkie środki przekazane na cel charytatywny!

15a I heart icon  Marketing & Social Media jest prowadzona przez genialnego hosta – Macieja Kautza

 

I heart icon Marketing & Social Media to jedyna konferencja, która wiedzę z zakresu:

heart icon Social Media Marketing
heart icon Content Marketing
heart icon Mobile SEO
heart icon E-Mail Marketing
heart icon Marketingu Lokalnego
heart icon Marketing Automation
heart icon Storytellingu
heart icon Budowania Marki
heart icon Analityki Internetowej

…dopasowała do potrzeb i wymagań małych i średnich firm. Dodatkowo wiedza zostanie przekazana w formie case studies i praktycznych przykładów!

Kogo spotkasz?

ikona 1600+ właścicieli firm, marketerów i specjalistów ds. PR
ikona 34 prelegentów

Dzięki tej konferencji

ikona 500+ uzyskasz wiele nowych kontaktów dzięki networkingowi
ikona 20+ poznasz wiele inspirujących case study

"Chciałam serdecznie podziękować i pogratulować udanej konferencji :) Jestem pod dużym wrażeniem, w związku z tym już dzisiaj chciałabym poprosić o przesłanie oferty sponsoringu na marcową konferencję :) Bo na pewno chcielibyśmy dalej współpracować."

Olga Andrukiewicz

OVH.pl

"Bardzo dziękuję za cierpliwość i fajne zorganizowanie konferencji. Pomysł z grywalizacją był znakomity. "

Piotr Łokuciejewski

REACHablogger.pl

" To był dobry event i chciałbym złożyć gratulacje! My jesteśmy zadowoleni ze swojego udziału i cieszymy się, że mogliśmy być częścią I love marketing."

Jakub Orłowski

Lh.pl

"Gratuluję tak świetnie zorganizowanej konferencji.Wszystko było w najlepszym porządku. Bardzo cieszymy się, iż mogliśmy w niej uczestniczyć. Na pewno będziemy chcieli pojawić się kolejny raz."

Michał Augustyn

VREnter

Lokalizacja konferencji

Multikino Złote Tarasy - Sala 1

Multikino Złote Tarasy – Sala 1

ul. Złota 59

00-120 Warszawa

Konferencja odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy. Wykorzystamy magię wielkiego ekranu i formatu 21:9, by jeszcze lepiej zaprezentować Wam prezentacje przygotowane przez prelegentów. Dodatkowo zgrywalizowana forma konferencji zapewni to, że wykładowcy będą zabiegać o Wasze głosy, dzięki czemu ich prezentacje z całą pewnością będą niepowtarzalne.

Bilety na I heart icon Marketing - BRAK
Bilety na I heart icon Social Media - ostatnie
  • 89
  • 200
  • 87
  • 208
  • 10
  • 23
wejściówek
Cena wzrasta z każdą rejestracją o 1 zł

Nazwa szkoleniaWolne miejscaCenaIlość
Warszawa (2017-03-01 - 2017-03-02)

2017-03-01

10Wolnych miejsc4500 PLN

2017-03-02

23Wolnych miejsc561 PLN
20897 PLN
8713.82 PLN
8932.52 PLN
200670 PLN

Lista uczestników

Stoisko konferencyjne (I <3 Marketing&Social Media)

After Party

Gadżety Konferencja - Kubek

Gadżety Konferencja - Koszulka

Dostęp do materiałów Video z I <3 Marketing & Social Media (24 h po konferencji)

Konferencja I LOVE Social Media

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT









Zobacz opinie uczestników poprzedniej edycji:

Partnerzy:

Patronaty medialne

Kontakt

PR

Katarzyna Granops

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops@SprawnyMarketing.pl

Szkolenia

Patrycja Haremska

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Płatności

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl