Warszawa,16 – 18 kwietnia 2024

16.04

17.04

18. 04

  • Cena od 1097 PLN
  • 3 dni, 3 konferencje
  • Multikino Złote Tarasy, Warszawa

Ceny wzrosną za

dni
godzin
minut
sekund

Nie zwlekaj z zakupem, liczba biletów w aktualnej cenie jest ograniczona.

Kup bilet

Prawdopodobnie jedyna zgrywalizowana
konferencja na świecie

Od 16 do 18 kwietnia 2024 roku odbędzie się już XVII edycja konferencji I * Marketing&Technology! Zobaczymy się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Konferencja potrwa aż trzy dni, a my przygotowaliśmy na każdy dzień jedną ścieżkę tematyczną: I * social media, I * marketing oraz nowość w języku polskim:  I * AI. Będziesz mieć okazję poznać najnowsze narzędzia, trendy, strategie i innowacje. Dowiesz się, jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w marketingu oraz tego, jak wdrożyć AI w swojej firmie.

Kliknij i sprawdź agendę każdego z dni

Prelegentki i Prelegenci

Szkolenie pomoże Ci zrozumieć specyfikę poszczególnych portali, poznać skuteczne typy contentu, efektywne ustawienia reklam i poznać narzędzia do spięcia całego ekosystemu.

  1.  Szkolenie zaczniemy od omówienia podstawowej rzeczy: STRATEGII. Dzięki temu dowiesz się, jakie kanały wybrać do danej grupy docelowej, nauczysz się określać jej specyfikę i na tej podstawie dobierać odpowiednie treści. Wszystko na podstawie konkretnych danych analitycznych. 📊
  2.  W kolejnym kroku omówimy ALGORYTMY, czyli to, co sprawia, że pewne treści zyskują niesamowitą popularność, podczas gdy inne umykają uwadze użytkowników. Dowiesz się wszystkiego o tym, jak stworzyć skuteczny CONTENT do każdego popularnego kanału social media. 📲
  3. Następnie przejdziemy przez MODERACJĘ. W tym segmencie omówimy jak komunikować się z odbiorcami i reagować na kryzysy. 💬 Poznasz też garść narzędzi przydatnych w codziennej pracy marketera. 🛠
  4. Na deser zostawiliśmy nie mniej ciekawą część social mediów — promocję i REKLAMY PŁATNE. Dowiesz się wszystkiego o ustawianiu skutecznych kampanii na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze.

 

Szkolenie prowadzi Artur Jabłoński

Niekwestionowany ekspert mediów społecznościowych, właściciel agencji digitalk, autor jednego z najpopularniejszych blogów o tematyce marketingowej, a także newslettera i podcastu “Konkretnie o marketingu”.

Program szkolenia
Social Media Manager

  • Cele szkolenia: szkolenie kompleksowo wprowadzające w świat social mediów
  • Zakres szkolenia: social media
  • Formy merytoryczne: szkolenie
  • Materiały: prezentacja szkoleniowa
  • Prowadzący: Artur Jabłoński

10:00 – 11:30 STRATEGIA

  • Social media przyszłości – co nas czeka? Od Tik Toka po WeChata.
  • Czy moja grupa docelowa jest na ____? Jak wybrać kanały, w których warto być obecnym
  • Polacy w social media – garść danych o demografii i zachowaniach.
  • Media własne, cudze, zdobyte – sposoby funkcjonowania w różnych kanałach jednocześnie
  • Od akcji jednorazowych po egobaity – sprawdzone taktyki działań w social media
  • Analityka mediów społecznościowych

11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

11:45 – 13:15 KOMUNIKACJA

  • Zasady działania algorytmu Facebooka i Instagrama,
  • Treści, które przyciągają uwagę – niezależnie od kanału,
  • Co łączy, a co dzieli najpopularniejsze media społecznościowe
  • Angażujące grafiki i animacje – jak powinny wyglądać i jakimi narzędziami je stworzyć,
  • Interesujący post, czyli jaki? Tekstowa strona postów i reklam. Jak pisać, żeby chcieli czytać i klikać.

13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

14:00 – 15:15 MODERACJA

  • Przydatne narzędzia social media managera – od tworzenia grafik przez proste animacje po zarządzanie profilami.
  • Stymulowanie dyskusji i reagowanie na komentarze
  • Sytuacje kryzysowe – jak sobie z nimi poradzić

15:15 – 15:30 Przerwa kawowa

15:30 – 17:00 PROMOCJA

  • Jak działają reklamy płatne w social media – struktura kampanii, typy targetowania, modele aukcyjne
  • Podobieństwa i różnice między systemami reklamowymi na Facebooku, Instagramie, Linkedinie i Twitterze
  • Sprawdzone sposoby dobierania grup docelowych,
  • Kluczowe statystyki kampanii reklamowych – jak analizować wyniki i zarządzać raportami

17:00 – 18:00 Q&A

Więcej szczegółów o szkoleniu oraz trenerze na stronie szkolenia

Prelegentki i Prelegenci

Opis prelekcji

Znów inspirację do tematu znalazłem jadąc pociągiem na trasie Poznań – Warszawa. Mojej uwadze nie umknął fakt, że siedząca w przedziale ze mną mama i jej trójka dzieci nie zamieniły ze sobą nawet kilku zdań podczas niespełna 3 godzinnej podróży. To były raczej komendy. Siadaj! Trzymaj! Ścisz!

Chłopcy w zróżnicowanym wieku szkolnym między 8-14 rokiem życia (choć ekspertem nie jestem) całą drogę korzystali z tabletów.
Ich mama natomiast trzymała w ręku telefon i tylko co jakiś czas robiła sobie przerwę w scrollowaniu feedu, żeby podać swoim młodym towarzyszom kanapkę.

Ta obserwacja skłoniła mnie do refleksji. Myślami wróciłem na chwilę do czasów kiedy byłem w ich wieku, a moja mama rozmawiała ze mną w podróży samochodem lub pociągiem i wyjaśniała jak funkcjonuje świat. Cierpliwie odpowiadając na kolejne pytania.

Jestem urodzony w 1992 roku. Profil na Facebooku założyłem mając 17 lat, a wcześniej istniał dla mnie świat w którym nie było mediów społecznościowych na taką skalę. Mimo, że nie było ich w moim dzieciństwie mogę zaryzykować stwierdzenie, że dziś jestem od nich uzależniony.

Jak zatem funkcjonuje pokolenie wychowane w social mediach od najmłodszych lat?

88% ośmiolatków korzysta z mediów społecznościowych w swoim wolnym czasie, a w przypadku szóstoklasistów to 98%. Ponad połowa starszych nastolatków spędza w sieci do 6 godzin dziennie…

Dlaczego tak jest i jakie to może mieć społeczne konsekwencje? Opowiem podczas mojej prelekcji 16 lutego.

O prelegencie

Zarządza agencją AdFather, której działania obejmują takie obszary jak m.in. strategia, branding, social media, web design oraz produkcja contentu.  Od ponad 4 lat autor rubryki poświęconej niestandardowym kampaniom publikowanej w magazynie sprawny marketing. Jako wykładowca akademicki (Collegium Da Vinci, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) dzieli się wiedzą z zakresu kreowania marki i wizerunku w rozmaitych branżach.

O Prelegentce

Partnerka w tribe47, agencji growth dla e-commerce. Od niedawna Marketing Director w Rozetka.pl. Przeszła długą drogę od specjalistki performance, przez dyrektorkę kreatywną, do dyrektorki marketingu. 10+ lat w digitalu. Specjalizuje się w kreacji, wzroście start-upów i e-commerce.

Opis prelekcji

Poznaj 5 przydatnych wskazówek prosto od Marcina Radziwonia, który pokaże Ci jak wykorzystać potencjał filmów w tworzeniu angażujących treści.

O Prelegentce

Sylwia Dąbrowska {Jako Video Teacherka} ponad 6 lat pomaga firmom i markom osobistym, profesjonalnie i lekko wypadać przed kamerą oraz świadomie budować spójny i wyrazisty wizerunek w sieci.
Każdego dnia, wspiera w budowaniu silnych, spójnych i rozpoznawalnych marek online dzięki wykorzystaniu contentu video.

Dla klientek i klientów tworzy strategie content video marketingowe:

Żeby angażować odbiorców,
Tworzyć wartościowe i skuteczne treści
Zwiększać liczbę klientów
Sprzedawać.
Żeby wyróżniać się na rynku.

O prelegencie

Założycielka pierwszej w Polsce stacjonarnej szkoły dla Social Media Managerów, w której szkoli i przygotowuje ludzi do zdobycia przyszłościowego zawodu.

Od 2020 właścicielka agencji social media, trener, buduje swoją markę osobistą w social mediach.

Jej misją jest zwiększanie świadomości firm w działaniach w mediach społecznościowych oraz wspieranie ich w podnoszeniu wyników sprzedażowych, usługi, które oferuje w agencji to prowadzenie profili w mediach społecznościowych, nagrywanie wideo, konsultacje, mentoringi oraz szkolenia indywidualne lub grupowe.

Z wykształcenia grafik, spędziła 9 lat pracując w największych korporacjach w Polsce, w centralach banków.

Po tym czasie postanowiła zrewolucjonizować swoje życie i pracować na własnych zasadach.

Prowadzi edukacyjne projekty długoterminowe takie jak Szkoła dla Social Media Managerów stacjonarnie lub online czy stacjonarna Akademia Social Media dla branży Beauty.

O prelegencie

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

O prelegencie

Ekspert w zakresie wykorzystania digital influencerów w komunikacji marek i ekosystemu YouTube, były CMO i członek zarządu LTTM (LifeTube), wcześniej Head of Communication indaHash. PR-owiec i psycholog przekładający swoję wiedzę na działania w marketingu do 2012 r. Wielokrotnie nagradzany prelegent konferencji marketingowych, juror konkursów branżowych, trener DIMAQ, szkoleniowiec i wykładowca wielu kierunków studiów (w tym MBA).

Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które przeprowadził, gdzie za każdym razem proszono go o podesłanie 'notki o sobie’, doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio w trzeciej osobie jest trochę dziwne i chyba czas coś z tym zrobić – całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: Dzielę się wiedzą o influencerach i YouTube – chętnie podzielę się również z Tobą!

O Prelegentce

Zuzanna Śleszyńska, współzałożycielka i dyrektorka kreatywna agencji influencer marketingowej Lettly. Od 10 lat działa w branży e-commerce i digital marketingu. Odczarowuje złą sławę rynku influencerów, tworząc kampanie dla marek tj. Zalando, HBO, Vichy, YSL, Skoda czy T-Mobile. Laureatka rankingu Forbes 30 under 30, mentorka programu Google Launchpad, wykładowczyni na Akademii Leona Koźmińskiego. W każdej prezentacji umieszcza przynajmniej jeden gif z Beyoncé.

O prelegencie

Piąty rok współtworzy i zarządza kreatywną agencją social media influencerską Tears of Joy. Wcześniej zarządzał działem social media w K2, rozwijał startup w Estonii. Kocha polskie plaże, męczy się oglądając Legię i gra na flipperach. Organizuje największe cykliczne wydarzenie dla Twórców – Środa #DzieńBloga.

Wyprzedź swoją konkurencję dzięki wykorzystaniu AI w marketingu!

Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na 2023 rok.

Jedno jest pewne: sztuczna inteligencja to technologia, której nie możesz zignorować, jeśli nie chcesz, aby Twoja konkurencja zostawiła Cię w tyle!

Dlatego właśnie stworzyliśmy pierwsze w Polsce szkolenie z AI marketingu, dzięki któremu to Ty wyprzedzisz swoich rywali!

Szkolenie z wykorzystania AI w marketingu – wiedza, którą musisz zdobyć

Szkolenie AI dla marketingu  jest intensywnym jednodniowym programem dla pracowników branży marketingowej, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności i poznać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej pracy. Szkolenie skupia się na czterech głównych obszarach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jest to:

 

 

Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.

Czego dokładnie Cię nauczymy?

  1. Jak wykorzystywać narzędzia do wyboru słów kluczowych, optymalizacji treści i monitorowania wyników.
  2. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do analizy danych i dostosowywania treści do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
  3. Jak za pomocą AI tworzyć i edytować obrazy, muzykę i materiały wideo.

W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania uczestników – dzięki temu będziesz mieć okazję, aby omówić problem na przykładzie konkretnego zagadnienia czy problemu pojawiającego się w trakcie Twojej codziennej pracy.

Program szkolenia
AI dla marketingu

  • Cele szkolenia: spełnienie marzenia marketera! – umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji pracy
  • Zakres szkolenia: narzędzia AI dla marketingu
  • Forma merytoryczna: szkolenie z elementami warsztatu
  • Materiały: prezentacja szkoleniowa
  • Prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak

10:00 – 10:30 Wprowadzenie do AI w marketingu

  • Definicja AI i jej zastosowań w marketingu
  • Omówienie potencjalnych korzyści i wyzwań związanych z wykorzystaniem AI w marketingu
  • Rzeczywistość prawna

10:30 – 11:45 Content i SEO

  • Pomysły i wytyczne na treść
  • Pisanie artykułu na podstawie ramy/szkieletu
  • Jak uatrakcyjnić artykuł, czyli o sile podsumowań i FAQ
  • Jakie treści wychodzą najlepiej z AI writerów?
  • O jakości contentu AI słów kilka
  • Czy Google wie, która treść została napisana przez AI?
  • Optymalizacja w wyszukiwarce z wykorzystaniem AI
  • Granica AI – gdzie powinien włączyć się człowiek i w jakim stopniu możemy zawierzyć botom?

11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

12:00 – 13:00 Sprzedaż/komunikacja na sterydach

  • Personalizacja maili i komunikacji
  • Coldmailing, czyli jak zaangażować przyszłego klienta
  • Chatboty, czyli jak odpowiadać klientom nawet nie będąc online
  • Możliwości na usprawnienie procesów sprzedażowych

13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

14:00 – 15:30 Wykorzystanie AI w tworzeniu i edycji obrazów

  • Poznanie narzędzi i technologii umożliwiającej tworzenie i edycję obrazów z wykorzystaniem AI (m in. Midjourney, DALL·E 2)
  • Zapoznanie się z funkcjonalnościami poszczególnych narzędzi, przykłady ich zastosowania oraz poznanie ich możliwości
  • Tworzenie oraz edycja obrazów za pomocą poznanych narzędzi

15:30 – 16:15 Tworzenie i edycja muzyki z wykorzystaniem AI

  • Poznanie różnych możliwości, jakie daje wykorzystanie AI w tej dziedzinie, takie jak np. automatyczne generowanie kompozycji, korekcja dźwięku, tworzenie nowych brzmień
  • Omówienie konkretnych przykładów zastosowania AI w tworzeniu i edycji muzyki

16:15 – 16:30 Przerwa kawowa

16:30 – 17:15 Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem AI

  • Pokazanie, jak AI może ułatwić i usprawnić proces tworzenia i edycji materiałów wideo
  • Omówienie różnych możliwości: tworzenie wideo na podstawie tekstu, automatyczne tworzenie napisów, automatyczna korekcja koloru

17:15 – 18:00 Pytania i odpowiedzi

Więcej szczegółów o szkoleniu na stronie szkolenia.

Prelegentki i Prelegenci

O prelegencie

Radca prawny, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność w przedsiębiorców w internecie – prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły i prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi bloga tomaszpalak.pl.

Opis prelekcji

Dla marketera słowo „strategia” zbyt często oznacza zmorę… tak ze względu na jej brak, konieczność opracowania czy też wreszcie posiadania już jakiejś – lecz w formie oderwanej kompletnie od rzeczywistości. Dlaczego tak się dzieje? Czy istnieje idealny szablon strategii marketingowej oraz jak powinna wyglądać, by służyć osiąganiu celów, o których wszyscy w firmie myślą, że ma je realizować marketing? Od czego zacząć i jak przygotować, aby stała się stabilizującą osią nieustannie wirujących przedsięwzięć działu marketingu, a także skutecznym dupochronem przy trudnych pytaniach managementu i zespołu?

Opis prelekcji

Skoncentruję się na analizie schematów narracyjnych, z których korzystają twórcy seriali Netflix. Jak wykorzystać je w storytellingu marki? Podczas prezentacji sprzedażowej? W content marketingu? Właśnie tego dowiesz się z mojego wystąpienia. W kontekście współczesnego świata, gdzie presja sukcesu jest ogromna, a oczekiwania względem wyników są nieustannie wysokie, warto zrozumieć paradoks nadmiernego chcenia i jego wpływ na efektywność.

Opis prelekcji

O 50-ciu twarzach „experience” w organizacjach i kto gra w nich główne role (CX, EX, marketing?). A także jakie są największe wyzwania dotyczące budowania doświadczeń oraz sprawdzone strategie „X” (X jak experience), które działają nie tylko na prezentacjach. I jaka w tym wszystkim będzie rola marketingu?

O Prelegentce

W centrum jej zawodowych zainteresowań jest człowiek i jego doświadczenia po dwóch stronach biznesu (klienta i pracownika). Pasjonują ją liczby jako skuteczny i uniwersalny język do opisywania empatii z perspektywy celów biznesowych.

Przez ostatnie 2 lata pełniła rolę Global Head of Employee Experience w Grupie OLX, a wcześniej przez rok była Head’em People Analytics. Również w OLX współprowadziła, na stanowisku managera, transformację customer centricity między innymi dla marki Otodom.

Swoje międzynarodowe doświadczenie zdobywała w Szwajcarii nad pięknym jeziorem Genewskim w głównej siedzibie Philip Morris International na stanowisku Managera Trade Engagement.

Prywatnie od roku jest szczęśliwą mamą córeczki.

O prelegencie

Specjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu, i personal brandingu. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, reżyser, konsultant marketingowy, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku Trendwatching&Future Studies na WH AGH w Krakowie. Założyciel agencji konsultingowej Good For You. W reklamie internetowej działa od ponad dekady, zaś w marketingu influencerskim i content video specjalizuje się od lat sześciu. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom – Cotygodniowy Przegląd Internetu oraz twórca video-kursu o Twitterze: Twitter bez Tajemnic. Od 2022 roku rozpoczął współpracę z Komisją Europejską jako Ambasador Cyfrowy UE w Polsce. Twórca bloga o social mediach i marketingu – Netomania. Zdobywca wielu nagród branżowych (min: Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS, Siłą Przyciągania, nominacja do Kampani Społecznej Roku 2017) oraz mówca na Ted Talks. Pracuje z takimi klientami jak Biedronka, JYSK Polska, Grupa Raben, Grupa Żywiec, Komisja Europejska, Coca-Cola HBC, Provident Polska i wiele innych.

O prelegencie

Kamil to trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart.

O Prelegentce

Od lat związana z branżą kreatywną. Prelegentka, trenerka, wykładowczyni. Prowadzi zajęcia ze studentami oraz szkolenia z efektywnej komunikacji. Jako entuzjastka Content i Growth Marketingu stawia przede wszystkim na nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowanie strategii kreatywnych. Ekspertka Behavior-Led Marketingu, który łączy kreatywność z analityką behawioralną i pracą z danymi. Mówi o sobie Creative MacGyver.

O prelegencie

Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.

Na szkoleniu poznasz metody copywritingu i zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych

John Caples w książce ,,Sztuka reklamy”, uznawanej przez wielu za Biblię Copywritingu, udowadniał, że tekst w reklamie jest równie ważny jak grafika – nie przekonamy klienta do zakupu samym zdjęciem produktu i kilkoma zdawkowymi informacjami obok niego. Niestety, dziś często zapominamy o tej podstawowej zasadzie, pokładając całą nadzieję na sprzedaż w ciekawie przygotowanej grafice.

Paweł Tkaczyk pokaże Ci, jak sprzedawać słowem i przede wszystkim – jak robić to dobrze.

Czego konkretnie się nauczysz?

  1. Sprawdzonych modeli perswazyjnych. Od AIDA (która ma już swoje lata) przez „od… do… w…” aż po ramki aspiracyjne. Pokażę Ci, jak zbudować personę i jaka jest najważniejsza umiejętność dobrego copywritera.
  2. Procesu pisania. Często mamy problem, żeby wpaść na pomysł, bo używamy niewłaściwych narzędzi lub procesów. Porozmawiamy o trzech etapach procesu pisania i optymalnych narzędziach.
  3. Połączenia tekstów z procesem decyzyjnym. Rozpoznanie, przypisanie do kategorii, afekt emocjonalny, rozróżnienie, obiekcje, sprzedaż. W każdym są inne techniki pisania.

 

Szkolenie prowadzi Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

 

Program szkolenia

  • Cele szkolenia: umiejętność tworzenia dobrych tekstów, które wpływają na sprzedaż
  • Zakres szkolenia: copywriting sprzedażowy
  • Formy merytoryczne: szkolenie połączone z warsztatami
  • Materiały: prezentacja szkoleniowa
  • Prowadzący: Paweł Tkaczyk

 

10:00 – 11:45 Sprzedaż słowami – co tak naprawdę chcesz osiągnąć?

11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

12:00 – 13:00 Jaki powinien być dobry tekst?

13:00 – 13:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

13:45 – 15:00 Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków

15:00 – 16:00 Dobre praktyki. Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter?

16:00 – 16:15 Przerwa kawowa

16:15 – 17:00 Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem?

Więcej szczegółów o szkoleniu oraz trenerze na stronie szkoleń.

#ilovemkt Afterparty

📆 17.04.2024
⏰ 21:00

#ilovemkt Afterparty to nie tylko zwykła impreza! To niepowtarzalna okazja, by kontynuować dyskusje, które rozpoczęliśmy jeszcze podczas konferencji, poznać innych entuzjastów marketingu i po prostu dobrze się bawić!

 

Dlaczego warto wziąć udział w #ilovemkt Afterparty?

 

• Nawiążesz nowe, wartościowe kontakty biznesowe

• Wymienisz się doświadczeniami z innymi profesjonalistami branży marketingowej

• Po dniu pełnym intensywnych prelekcji to idealne miejsce na chwilę relaksu i rozrywki.

• Odkryjesz pyszne drinki w open barze!

_________________
Uwaga: Wstęp na #ilovemkt afterparty tylko dla posiadaczy biletów w pakiecie Premium i VIP (udział stacjonarny). Nie ma możliwości zakupu osobnych wejściówek tylko na Afterparty.

Nie przegap okazji do zabawy w towarzystwie najlepszych ekspertów branży marketingowej!

Prelegentki i Prelegenci

O Prelegentce

Dr Inez Okulska – naukowczyni i ekspertka AI z doświadczeniem w inżynierii oraz humanistyce. Autorka algorytmów, zbiorów danych oraz publikacji wszelakich. Założycielka Zakładu Inżynierii Lingwistycznej i Analizy Tekstu w NASK-PIB, była Dyrektor Departamentu Innowacji i Technologii w Ministerstwie Cyfryzacji.

Jako badaczka realizuje projekty związane m.in. z cyberbezpieczeństwem, przede wszystkim na poziomie detekcji i klasyfikacji niepożądanych treści. Lubi drążyć, więc chętnie bada potencjał wyjaśnialności oraz intepretowalnych algorytmów uczenia maszynowego, by nie tylko wiedzieć „jak”, ale też „dlaczego”.

Wyróżniona w rankingu Top100Woman in AI in Poland, autorka licznych wystąpień, w tym na TedX oraz I Love Marketing, gdzie ludzkim językiem opowiada o nieludzkiej inteligencji.

Opis prelekcji

AI stało się istotnym czynnikiem procesu pozycjonowania. Wszyscy lubimy korzystać z narzędzi, które ułatwiają nam życie. W tym przypadku jednak ma dalej idący wpływ, bo zmienia całe środowisko, łącznie z wyszukiwarką Google. Czy jesteś gotowy wejść w erę, gdzie sztuczna inteligencja nie tylko wspiera, ale i przekształca świat SEO?

O prelegencie

Dyrektor SEO w Fabryce Marketingu, między 9 a 17 pasjonat SEO, AI i Content Marketingu.

Najbardziej kompleksowe szkolenie z zakresu profesjonalnego influencer marketingu.

Od 10 edycji występuję na #ilovemkt, opowiadając przede wszystkim o influencer marketingu. Nie raz udało się nawet wskoczyć dzięki temu na podium, a raz nawet wygrać.

Każdorazowo jednak wszystko musiałem ograniczać do krótkich 18 minut – okrajać, wybierać, kondensować, rezygnować z niektórych elementów… aż do teraz! Bo tym razem będę miał cały dzień – żeby przekazać wszystko, co wiem o skutecznym influencer marketingu!

Przygotowałem dla Was interaktywne i najbardziej kompleksowe szkolenie z influencer marketingu dostępne obecnie na rynku. W całości oparte o unikatowe dane i analizy, badania z zakresu psychologii ekonomicznej, dekadę doświadczeń biznesowych, pogłębione case studies i praktyczne przykłady.

Całość postaram się poprowadzić w możliwie najbardziej angażujący, interaktywny i przystępny sposób 🙂 

Szkolenie prowadzi Kamil Bolek

Mam ponad 10 lat doświadczenia w komunikacji marketingowej, w tym 8 w branży influencer marketingu. Byłem CMO i członkiem zarządu LTTM/ LifeTube (największej sieci partnerskiej YouTube i agencji influencerskiej w regionie CEE) oraz Head of Communication indaHash.

Jestem wykładowcą MBA oraz studiów podyplomowych m.in. Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium da Vinci, SWPS, AGH, WSB) oraz trenerem IAB DIMAQ, arbitrem Komisji Etyki Reklamy, członkiem kapituły Forum IAB, jurorem konkursów branżowych.

Program szkolenia
Profesjonalny Influencer Marketing

  • Cele szkolenia: przekazanie uczestnikom najlepszej wiedzy, umiejętności, narzędzi i kompetencji w zakresie influencer marketingu i współprac z twórcami internetowymi
  • Zakres szkolenia:
    • WIEDZA: oddzielisz potoczne przekonania od profesjonalnej wiedzy, zrozumiesz fenomen ekonomii twórców i influencer marketingu, poznasz dane, kluczowe pojęcia, przepisy prawne i przykłady realizacji.
    • UMIEJĘTNOŚCI: nauczysz się wyszukiwać, dobierać, wyceniać, weryfikować influencerów i dobierać ich świadczenia do swoich celów (a także marki i grupy docelowej), a całość ułożysz w powtarzalny i profesjonalny proces.
    • NARZĘDZIA: poznasz narzędzia, dokumenty, procesy i najlepsze praktyki w zakresie kampanii influencerskich.
    • WSPÓŁPRACA: nauczysz się efektywnie współpracować z agencjami influencer marketingu, sieciami partnerskimi (MCN), twórcami internetowymi.
  • Formy merytoryczne: wykład, case studies, praktyczne ćwiczenia, dyskusje i Q&A
  • Materiały: prezentacja dostępna po szkoleniu oraz polecane ebooki, strony internetowe i in. źródła wiedzy
  • Prowadzący: Kamil Bolek

10:00 – 11:00 Fenomen influencerów – dlaczego marki sięgają po influencer marketing

  • Konsumpcja mediów w Polsce i na świecie: konsekwencje dla reklamodawców
  • Wpływ na media-mix
  • Ekonomia twórców: megatrend zmieniający rynek mediów i digital marketing
  • Najnowsze dane i statystyki dot. influencerów oraz ich odbiorców (kto i dlaczego śledzi influencerów)
  • Podsumowanie korzyści płynących z wykorzystania influencerów

11:00 – 11:15 Przerwa kawowa

11:15 – 13:00 Dobór influencerów do kampanii

  • Twórca, ambasador, KOL, celebryta, influencer – definicja influencer marketingu, rozróżnienie kluczowych pojęć
  • „Składowe influencera” i kluczowe zmienne
  • Miejsce influencer marketingu w strategii marketingowej i kampaniach: cele, jakie realizować mogą influencerzy; miejsce w ścieżce zakupowej i lejku marketingowym
  • Wizerunek influencera
    • Celebryci vs influencerzy
    • typologie wizerunków influencerów
    • User-tester-expert: autorytet i produkt w użyciu
    • Kluczowe zasady doboru wizerunku do marki i celu
  • Zasięg influencera
    • Największe mity i najczęstsze błędy (+przykłady)
    • Podział (piramida) influencerów i engagement rate
    • Jak i w czym mierzyć zasięg (kluczowe wskaźniki / KPI)
    • 1 gwiazda vs wielu „małych”
  • Content influencera
    • Różnice pomiędzy platformami
    • Platformy a cele marketingowe (+case studies)
    • Kategorie tematyczne (różnice i możliwości wykorzystania, przykłady)
    • Formaty treści influencerów (+case studies)
    • Dobór-podsumowanie: zmienne ilościowe i jakościowe

13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

14:00 – 14:45 Kampanie i relacje z influencerami

  • Lista i rodzaje świadczeń
  • Mniej oczywiste sposoby na współprace i maksymalizację potencjału: m.in. whitelisting, dark posting, SEO, programy afiliacyjno-ambasadorskie, działania multiplatform, crossy, takeovers, wykorzystanie list remarketingowych, lookalikes, YT Select i inne (+przykłady)
  • PR i sprytne sposoby na “darmowy” influencer marketing (+przykłady)
  • Budowa relacji i partnerstwa: marka-agencja/sieć-influencer
  • Ewolucja i przyszłość influencer marketingu (co-branding, metaverse, live commerce, vTubers, wirtualni influencerzy, AI)

14:45 – 15:15 Pomiary, analiza i raportowanie kampanii

  • Operacjonalizacja zmiennych – kluczowe wskaźniki (KPI)
  • Sposoby na pomiar efektywności

15:15 – 15:30 Przerwa kawowa

15:30 – 16:30 Ekosystemy influencer marketingu w Polsce

  • Sieci (MCN), agencje, domy mediowe, platformy – różnice, wady i zalety
  • Perspektywy zmian i rozwoju

16:30 – 17:00 Prawne aspekty influencer marketingu

  • Rekomendacje UOKiK i oznaczanie współprac
  • Branże sensytywne i regulowane
  • Prawo autorskie i własność intelektualna: najczęstsze błędy
  • Najlepsze praktyki w zakresie umów z influencerami (i klientami)

17:00- 17:30 Najważniejsze dokumenty i narzędzia

  • Research: jak wyszukiwać i weryfikować influencerów
  • Brief: elementy specyficzne w briefowaniu twórców (lub agencji influencerskich)
  • Najlepsze praktyki: karty do’s & don’ts
  • Zarządzanie kryzysowe i minimalizacja ryzyka

17:30 – 18:00 Podsumowanie

  • Pełen proces kampanii influencerskiej
  • Najczęstsze błędy
  • Q&A

Prelegentki i Prelegenci

O prelegencie

Customer Experience & Operational Excellence Manager w EWL Group

Opis prelekcji

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując na różnych stanowiskach w obszarze sprzedaży i marketingu w takich firmach jak Coca-Cola, Unilever, Danone. Od 10 lat jest liderem Groupe SEB Polska i wspólnie z zespołem rozwija biznes takich marek jak Tefal, KRUPS i WMF w Polsce, krajach bałtyckich i do niedawna w Ukrainie. Współautor książki „DBAM, czyli rebelia w korporacji” o transformacji, jaką przeszła Groupe SEB w Polsce od tradycyjnej hierarchicznej do progresywnej organizacji, której kultura pracy nazwana DBAM oparta jest o AUTONOMIĘ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ i ZAUFANIE. Miłośnik sportu, a szcze- gólnie piłki nożnej, którą ogląda oraz kolarstwa i tenisa, które aktywnie uprawia.

Opis prelekcji

O różnorodności na rynku pracy mówi się dużo. Rośnie odsetek firm, które zwracają uwagę na różnorodność płci, wieku, narodowości wspierają pracowników z należących do mniejszości seksualnych. Przed pracodawcami jednak kolejny krok w walce o tworzenie różnorodnych miejsc pracy. Jest nim otwarcie na neuroróżnorodność: kandydatów i pracowników w spekturym autyzmu, z ADHD, ADD, dysleksją, dyskalkulią, czy zespołem Tourette’a. Tylko od czego zacząć pracę z tak trudnym, bo nieznanym dla zdecydowanej większość populacji tematem?

O Prelegentce

Maja Gojtowska – wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Obserwatorka trendów HR, konsultantka, facylitatorka, trenerka, prowadząca szkolenia i webinary. Autorka dwóch HR-owych bestsellerów książkowych  „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?” oraz „Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem”.

Opis prelekcji

2024 a my nadal dyskutujemy – potrzebne, czy nie? Różnorodność się opłaca? Inkluzywna komunikacja to nie chwilowy trend? Przyjrzyjmy się zatem tematowi od strony danych i nauki, sprawdźmy jak sytuacja wygląda w rzeczywistości oraz czy działania z obszaru diversity & inclusion to chwilowy trend, potrzeba czy może odpowiedź jest jeszcze inna?

O prelegencie

Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji. Autor książki „Employer Branding. Praktyczny podręcznik”. Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi był związany przez ponad sześć ostatnich lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS, ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych. Obecnie doradza firmom w roli konsultanta i trenera, realizując swoją pasję do dzielenia się wiedzą i promocji dobrych praktyk na rynku pracy w Polsce.

Opis prelekcji

Strategiczny HR to temat odmieniany dziś przez wszystkie przypadki, tylko co on oznacza w praktyce biznesowej?
Wielu managerów wciąż nie wie, jak HR może wspierać ich w codziennych sytuacjach i w jaki sposób pomaga w realizacji celów. Wielu managerów zwyczajnie boi się, że HR „rozmiękcza” twardy biznes.
A tymczasem to właśnie HR jest fundamentem skutecznej strategii. Lubię pracować na konkretnych dowodach, dlatego prześledzimy wyniki badania ponad 200 organizacji, które podzieliły się z nami swoimi największymi potrzebami. Spojrzymy na to, czego ten biznes najbardziej się boi i co może zrobić HR, żeby managerowie traktowali nas jak partnerów.

O Prelegentce

Iwona Borawska – życie zawodowe dzieli pomiędzy sprzedaż i HR. Jest wspólniczką i konsultantką sprzedaży w Sellwise, gdzie pracuje z firmami B2B nad rozwojem ich strategii oraz skalowaniem biznesu.  Założyła i prowadzi Hirewise – agencję rekrutacyjną specjalizującą się w stanowiskach sprzedażowych i marketingowych, która rzetelnie weryfikuje dopasowanie kandydatów do procesu i modelu biznesowego klienta.
Prowadzi podcast „Budowanie skutecznych zespołów”, w którym dzieli się dobrymi praktykami z obszaru zarządzania.

Opis prelekcji

Dużo mówimy o trendach i o tym, jak ulepszyć HR-ową rzeczywistość. 
Są jednak tematy, o których mówi się znacznie mniej, choć mają ogromny wpływ na całą organizację. Jednym z takich trupów z HR-owej szafy jest zwalnianie i o zwalnianiu właśnie porozmawiamy sobie podczas mojej prezentacji. Bo w końcu firmę poznaje się po tym, jak zaczyna, ale i kończy współpracę.

O Prelegentce

HR-owiec z sercem do marketingu. Konsultantka w obszarach Employer Branding, Employee & Candidate Experience i komunikacji wewnętrznej. Z wykształcenia psycholog oraz EB-owiec z certyfikatem AgilePM oraz ICP-AHR, a także certyfikowana facylitatorka. Pomysłodawczyni i współautorka książki „Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu”. Na co dzień aktywna na Instagramie (how2hr).

Opis prelekcji

Tradycyjne metody rekrutacji, czyli zamieszczenie ogłoszeń o pracę i bierne oczekiwanie na spływ aplikacji, a potem zadanie kilku oklepanych pytań na rozmowie kwalifikacyjnej może okazać się niewystarczające, aby pozyskać wyjątkowych kandydatów.
Jeżeli chcesz osiągać efekty inne niż wszyscy, musisz działać inaczej. Włącz kreatywność, działaj nieszablonowo, pokażę Ci jak.

O Prelegentce

Natalia Bogdan – prezeska agencji pracy Jobhouse, headhunterka z ponad 18-letnim doświadczeniem, wykładowczyni akademicka, autorka książki “Biblia rekrutacji” i kursu dla rekruterów RekruMasters, szkoleniowiec, zdobywczyni tytułu Bizneswoman Roku, influencerka HR.  Na co dzień łączy ludzi – najlepszych pracowników z najlepszymi pracodawcami. Przez ponad 13 lat działalności Jobhouse wraz z zespołem pomogła ponad 1000 firm i 20 000 kandydatom. Od 8 lat prowadzi coroczne badanie „Szczęście w pracy Polaków”, które edukuje  pracodawców w zakresie dbania o dobrostan pracowników.

O Prelegentce

Róża Szafranek – founder & CEO HR Hints, owner & CEO Culturivy® Institute. Liderka i ekspertka w dziedzinie efektywności organizacyjnej na styku rynek-biznes-ludzie. Do portfolio Róży i jej zespołu należą takie firmy jak m.in.: ShopRunner (by Fedex), Codewise (by CentralNic), Going (by empik), Kulczyk Investments, Inovo Venture Partners, Ramp Network, Infermedica, Aleph Zero, LiveKid, Vue Storefront, JOKR, Foodsi, Tech to the Rescue, Archdesk, edrone, Market One Capital, Radio357, Plente, G2J Consulting, Endego. Róża jest mentorką w InCredibles, programie mentorskim Sebastiana Kulczyka oraz w międzynarodowych akceleratorach i organizacjach m.in. Founder Institute, 1871 Chicago, P33 Chicago, TechRise i mHUB Chicago. Wykładowczyni akademicka (m.in. Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Jagielloński) i autorka książki “Culturivy: The Power of Changing a Workplace”, która opisuje autorską metodę budowania efektywnych organizacji – Culturivy®. Prowadzi podcast “Ludzie z pracy” powered by Culturivy® Institute, w którym adresuje codzienne wyzwania w relacjach i komunikacji z ludźmi z pracy. Została wyróżniona m.in. na liście 100 Kobiet 2022 wg Forbesa, 100 najbardziej inspirujących kobiet ekosystemu startupowego CEE według Vestbee VC i 23 Kobiet Roku 2023 wg My Company Polska.

Opis prelekcji

Czy celebryci w kampaniach employer branding to dobry pomysł? Zapraszam do zajrzenia za kulisy kampanii marek pracodawców z udziałem Roberta Makłowicza i prof. Aleksandry Przegalińskiej.

O prelegencie

Socjolog mediów i rynku, zawodowo związany z branżą HR od czternastu lat. Początkowo realizowałem projekty rekrutacyjne w branżach finanse i prawo dla Klientów agencji doradztwa personalnego (PGB HR). Następnie jako Recruitment Advisor w Humanway wdrażałem i rozwijałem pierwszy polski ATS – system online wspierający rekrutację. W latach 2012-2019 pracowałem dla Grupy Agora SA, jako Employer Branding Art Director/ Bussiness Owner Pracownia EB. Moje projekty dla takich marek, jak Arla, Budimex, Goldenline czy Oney zdobyły kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych. Często preleguję na konferencjach branżowych: Kongres Kadry, HR Factor, Perspektywy HR, International Recruitment Congress by SAZ, EB Masters, EB Leaders Trainings i wiele innych. Moje teksty i opinie publikowane są przez takie media, jak Personel Plus, Personel i Zarządzanie, BRIEF, PRoto.pl czy Gazeta Wyborcza. W 2014 roku przedstawiłem autorską definicję employer brandingu, która znalazła się w słowniku kluczowych pojęć w serwisie NowyMarketing.pl. Kilkukrotnie gościłem, jako ekspert w radiu TOK fm, w audycji „Strefa Szefa”. Byłem pomysłodawcą i członkiem Jury największego w Polsce konkursu wyróżniającego działania employer brandingowe – EB Kreator. Do dziś wykładam na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na pierwszych studiach employer branding w Polsce. W czerwcu 2019 zdecydowałem pójść swoją drogą tworząc Agencję Employer Branding – butikową firmę doradczą, specjalizującą się w EB i marketingu rekrutacyjnym. Prowadzimy tylko z kilkoma markami rocznie, co zapewnia jakość i skuteczność prowadzonych działań.

O prelegencie

Założyciel i współwłaściciel agencji specjalizującej się w employer brandingu, doradztwie biznesowym i marketingu. Autor wielu publikacji, wykładowca akademicki, ale i społecznik. Twórca zespołów doradztwa strategicznego, a po stronie klienta osoba odpowiedzialna za m.in.: komunikacją wewnętrzną, eventy, PR i marką pracodawcy. Od kilkunastu lat z sukcesami zajmuje się budowaniem wizerunku marek.

O prelegencie

Mentor, coach, trener, PR-owiec, Human Lover. Od prawie 10 lat zakochany w branży HR praktyk. Na co dzień jako HR Business Partner Manager w Just Join IT / Rocket Jobs – wspiera managerów, board oraz CEO w rekrutacji, onboardingu, zarządzaniu talentami, a także wszelkich zmianach czy decyzjach personalnych. Nie zapomina również o utrzymaniu satysfakcji całej załogi. W wolnych chwilach fan gotowania, dźwięków z winyli oraz trekkingu po maderyjskich lewadach.

O Prelegentce

Ekspertka HR (human relations), specjalizująca się z zagadnieniach dot. komunikacji i współpracy międzypokoleniowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli konsultanta, szkoleniowca, prelegenta na największych branżowych scenach (I love marketing, EBShow, TEDx Warsaw Woman, Linkedin Local, InfoShare). Propaguje odpowiedzialny employer branding, wspiera pracodawców w budowaniu nie tylko atrakcyjnych, ale przede wszystkim angażujących miejsc pracy. Były członek zarządu firmy doradczej BIGRAM, autorka bloga www.paulinamazur.com. Od 2022 roku mieszka w Pradze pracując nad transformacją kultury organizacyjnej w wiodącej spółce z branży chemiczno-energetycznej.

O Prelegentce

Przedsiębiorczyni, prelegentka, doradczyni, oraz założycielka Bee Talents. W branży tech od 2010, gdzie przeszła drogę od budowania aplikacji mobilnej do stworzenia firmy rekrutacyjno-consultingowej. Razem ze swoim zespołem znajduje najlepsze talenty dla firm z branży IT w Polsce i na świecie, dzieli się wypracowanymi praktykami szkoląc rekruterów, wspiera swoją radą jako advisor dla start-upów. Prelegentka na licznych wydarzeniach branżowych, autorka artykułów poświęconych rekrutacji i EB, w 2019 wyróżniona w raporcie Strong Women in IT, a od 2020 członkini Enterpreneur’s Organization (EO). Wydawca polskiego przekładu książki “Powerful” Patty McCord. W 2019, założone przez nią Bee Talents zostało wyróżnione w konkursie Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz w konkursie LinkedIn Talent Awards w kategorii najbardziej innowacyjna agencja rekrutacyjna. Prywatnie mama trójki dzieci, a także pasjonatka górskich wędrówek.

Sprawdź bonusy
i wybierz bilet

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Premium

Standard

Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach

Materiały video z XVI edycji konferencji (poprzednia edycja) WARTOŚĆ: 2170 zł

Streszczenia prelekcji przygotowane przez AI

Roczna drukowana prenumerata magazynu sprawny.marketing

Materiały video z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Wydzielone najlepsze miejsca na widowni

Dostęp do archiwum wiedzy sprawny.marketing – akademia oraz poprzednie wydania magazynu

Udział w afterparty, 17.04.2024 Open bar dla uczestników WARTOŚĆ: 350 zł

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny I <3 marketing

Duża paczka konferencyjna

Mała paczka konferencyjna

Dostęp do kursów online

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl

Bilety jednodniowe Nie zwlekaj z zakupem, liczba biletów w aktualnej cenie jest ograniczona.
Kolejna pula wejściówek pojawi się 22.03 w wyższej cenie.
Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

Liczba biletów: 12

1697 netto

Liczba biletów: 18

1297 netto

Wyprzedane

Wyprzedane

Wyprzedane

Wyprzedane

Liczba biletów: 19

1697 netto

Liczba biletów: 23

1297 netto

Liczba biletów: 10

1097 netto

Pakiety Nie zwlekaj z zakupem, liczba biletów w aktualnej cenie jest ograniczona.
Kolejna pula wejściówek pojawi się 22.03 w wyższej cenie.
Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

Liczba biletów: 13

4297 netto

Liczba biletów: 30

3297 netto

Liczba biletów: 15

2797 netto

Szkolenia Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

970 netto

970 netto

970 netto

1070 netto

Konferencja I Love Business 11-12 czerwca 2024 Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

Bilety jednodniowe Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

1297 netto

897 netto

697 netto

1297 netto

897 netto

697 netto

Pakiety Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

1997 netto

1497 netto

1197 netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Chcę otrzymać paczkę konferencyjną:

Dane do wysyłki paczki konferencyjnej:

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć format XX-XXX.
Wpisz miasto
Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Wolsztyńskiej 5 60-361 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Po rejestracji

1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.

3

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.

4

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.

5

Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.

6

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.

Dlaczego warto?

1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja

Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉

2
18-minutowe prezentacje

Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.

3
ZERO sprzedażowych prezentacji

Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.

4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji

Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu

5
Epickie Afterparty #ilovemkt

Impreza odbywa się po trzecim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Marketing) – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

6
Edutainment w najlepszej formie

Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂

7
I Love Marketing loves eco!

Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ilu uczestników pojawi się na konferencji! Co więcej, razem z Brita ustawimy na terenie konferencji dyspensery z wodą oraz wręczymy Ci butelkę wielokrotnego użytku z filtrem, z której skorzystasz podczas całej konferencji, a następnie w biurze lub w domu 🙂

8
Paczka konferencyjna

Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

9
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!

Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera,Macieja Kautza, który już 13 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

10
Wybierasz zwycięzcę #ilovemkt i gwiazdę okładki magazynu!

Uczestnicy wybierają nie tylko zwycięzców #ilovemkt, ale również gwiazdę okładki magazynu sprawny.marketing! Prelegent z najwyższą średnią ze wszystkich dni znajdzie się w kolejnym numerze naszego magazynu.

11
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów

Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce? 
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.

12
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku

Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂

13
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji

Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.

14
Dostęp do subskrypcji premium.sprawny.marketing

W ramach zamówionej wejściówki na konferencję #ilovemkt otrzymasz 3-miesięczny specjalny dostęp testowy m.in. do wszystkich edukacyjnych treści sprawny.marketing za paywallem oraz innowacyjnej platformy społecznościowej dla marketerów i marketerek. W zależności od wybranego biletu na konferencję w ramach subskrypcji otrzymasz m.in: streszczenia najlepszych, nowych książek marketingowych, polskiej prasy branżowej, a także sprawozdania z największych eventów marketingowych z całego świata!

FAQ

Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.

Paczkę otrzymasz tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.

Niestety nie, tylko bilety premium i vip są uprawnione do uczestnictwa w afterparty. Jeśli chcesz z nami być na afterze zachęcamy do zakupu biletu uprawnionego 🙂

Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.

Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.

 

Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.

 

Na fakturze widnieje nazwa biletu, rodzaj pakietu, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.

Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂