KTO?

logo

GDZIE?

Warszawa
Multikino
Złote Tarasy

Zgrywalizowana konferencja o marketingu internetowym dla Małych i Średnich firm
Złote tarasy
Warszawa, Mazowieckie

KIEDY?

25.10.2016

CENA NETTO

370 PLN

lub oznacz sie w wydarzeniu facebookowym:

Zapraszamy na II edycję I ♥ Marketing!Zachęcamy do obserwowania poniższego wydarzenia - tam, jako pierwsi, otrzymacie wszystkie najważniejsze informacje o konferencji!

Opublikowany przez Sprawny.Marketing na 12 kwietnia 2016

Już 25.10.2016 r. w Warszawie w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się II edycja największej zgrywalizowanej konferencji marketingowej dla małych i średnich firm!

Zapisz się już teraz i:

4aOtrzymasz dostęp do nagrań wszystkich 18 prezentacji z I edycji konferencji #ilovemkt!

3a Zarezerwujesz pewne miejsce na konferencji – w poprzedniej edycji 800 biletów wyprzedało się w 2 miesiące! Zabukuj swoje miejsce już dziś!

2a Zyskasz 300 PLNcena od 01.09 wyniesie 670 PLN!

6a Zabukujesz już teraz swój lot w cenie od 51 PLN – na poniższej grafice przygotowaliśmy dla Was rozkład lotów do Warszawy 25.10.

Pamiętaj – rezerwując wcześniej bilet na samolot, zapłacisz mniej! A lot samolotem pozwoli Ci na znaczą oszczędność czasu, zapewni też komfort. Więcej informacji znajdziecie na poniższej grafice.

 

 

Zobaczcie, dlaczego każdy marketer powinien wziąć udział w tym wydarzeniu:


800 osób = największa konferencja e-marketingowa w 2016 roku!


​Magia wielkiego ekranu (270m2) i prezentacje w kinowym formacie 21:9 sprawią. że zobaczysz wszystko nawet z ostatnich rzędów.


W 8 godzin poznasz 18 różnych punktów widzenia, przedstawionych przez wybitnych ekspertów.

Co wyróżnia konferencję
I heart icon marketing?

Płacisz 370 PLN, dzięki czemu koszt wysłuchania
1 eksperta to jedyne 20 PLN! NAJLEPSI TRENERZY ZA NAJLEPSZĄ CENĘ

Jedyna zgrywalizowana konferencja
w Polsce - wynagrodzenie trenerów zależy od liczby głosów widzów na daną prezentację = GWARANCJA JAKOŚCI

0 prezentacji sprzedażowych – płacimy trenerom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny = SAME MERYTORYCZNE PREZENTACJE

8h konferencji, wystąpienia 18 wybitnych ekspertów
e-marketingu = OSZCZĘDNOŚĆ CZASU

Konferencja świetnie oceniana przez uczestników!

  • 87 %
    uczestników w ankiecie oceniło poziom merytoryczny konferencji ,,bardzo dobrze” lub ,,dobrze”
  • 86 %
    uczestników w ankiecie oceniło organizację konferencji
    jako ,,bardzo dobrą” lub ,,dobrą”

Agenda
Video prezentacje trenerów I heart icon Marketing

O miano najlepszej prezentacji Grywalizować będą:

9:00-10:00

Rejestracja uczestników

Rozpoczęcie konferencji, powitanie uczestników przez konferansjera

Ks. Jacek WIOSNA Stryczek

10:00-10:20

Jak od zera wypromować projekt, który zjednoczył ponad milion Polaków?

Jak pozyskaliśmy milion Polaków dla projektu Szlachetna Paczka i sprawiliśmy, że to jedna z najbardziej rozpoznawalnych kampanii w naszym kraju? Opowiem, jak działa strategia oparta na autentycznym Partnerstwie, jak zacząć wszystko od zera i skutecznie pozyskiwać media i Partnerów. A najwięcej powiem o ludziach, bo bez nich to nie ma żadnego znaczenia.

Mariusz Łodyga

10:20-10:40

W jaki sposób silna marka zwiększa wartość postrzeganą produktów i usług? (Branding Percepcyjny)

Jak Cię widzą, tak kupują. Pokażę Ci, jak wpływać na postrzeganie produktów i usług, by zmieniać je w obiekty pożądania. Kluczem do tego jest marka – silna i rozpoznawalna. Dobra marka to nie luksus, lecz konieczność. Musisz zająć swoje miejsce w umysłach klientów, by wybierali Ciebie, a nie konkurencję.

Paweł Tkaczyk

10:40-11:00

Employer Branding – jak wypromować silny wizerunek pracodawcy?

Jeśli chcesz zatrudniać najlepszych specjalistów ze swojej branży, musisz zadbać o właściwy wizerunek firmy. A jeżeli chcesz, by ci specjaliści sami do Ciebie przychodzili z prośbą o zatrudnienie, przyjdź i zobacz moje wystąpienie. Mam ciekawe metody budowania atrakcyjnego dla pracowników wizerunku firmy i nie zawaham się ich użyć.

Tomasz Miller

11:00-11:20

Potęga preorderu – jak wyprzedać towary jeszcze przed startem właściwej sprzedaży?

Kto jeszcze chce więcej sprzedawać, i to zanim towar w ogóle trafi na półki sklepu? Ta nietypowa strategia marketingowa nie tylko szybko upłynnia towary, ale też pomaga lepiej poznawać klientów i dopasowywać do nich oferty. Podam przykład zastosowania strategii Preorder i wyjaśnię, jak mądrze zaplanować całą kampanię, by nie popełniać błędów i zwiększyć jej skuteczność.

Michał Cortez

11:20-11:40

Serwisy NSFW (Not Safe For Work) jako źródło inspiracji dla eCommerce

Czy branża rozrywkowa może być tym samym dla eCommerce, czym technologie powstałe w NASA stały się dla życia codziennego? Co tracimy, przeglądając TE strony i skupiając się jedynie na ruchomych obrazach? Perswazja, user experience i technologia z przymrużeniem oka.

Przerwa kawowa

11:40-12:00

Bartosz Góralewicz

12:00-12:20

Jaraj się dobrym SEO. Case Studies start up’ów, które już to czują.  

Pokażę, jak zdobywać wysokie pozycje w Google – bez zaplecza i działu marketingu internetowego. Dzięki temu nawet początkująca firma ma ogromne szanse na przebicie się w branży i pozostawianie w tyle tak zwanych wielkich graczy. Wszystko jest w zasięgu ręki. Zobaczysz to na przykładach start up’ów, które przebiły się w sieci właśnie dzięki SEO.

Bartosz Berliński

12:20-12:40

SEO nie musi być trudne – 10 sprawdzonych działań dla początkujących

Jak dzięki podstawowym zasadom SEO codziennie poprawiać swoje pozycje w Google? Pokażę Ci 10 prostych działań, dzięki którym zbliżysz się do topowych miejsc w wyszukiwarce. Bez wielkich nakładów finansowych i super agencji SEO. Okaże się, że to prostsze niż myślisz. Możesz zacząć łatwo wspinać się w Google, od razu na drugi dzień po tym wystąpieniu.

Maciej Lewiński

12:40-13:00

6 ukrytych funkcji Google Analytics, o których nie miałeś pojęcia.

Google Analytics nie służy do sprawdzania, ile osób odwiedziło Twoje strony. To najpotężniejsze narzędzie analityczne na świecie, które pomaga podejmować lepsze decyzje biznesowe. Nie trzeba być wielkim ekspertem, by poprawiać efektywność swoich kampanii internetowych, czasem wystarczy tylko wiedzieć, na co patrzeć. Pokażę Ci 6 funkcji Google Analytics, o których pewnie nie wiesz, a na moim wystąpieniu zobaczysz, jak ułatwią Ci codzienną pracę.

Michał Sadowski

13:00-13:20

10 marketingowych tricków naszej drogi od 0 do 1000 klientów.

Bez klientów nawet najlepszy biznes padnie. Pokażę Ci praktyczne metody ich zdobywania, a Twoja firma będzie się rozwijała szybciej niż myślisz. A właściwie bardzo praktyczne, bo pokażę Ci przykłady, case study i, co najważniejsze, narzędzia, jak zdobywać coraz większą liczbę klientów.

Anna Białkowska

13:20-13:40

Sceniczne inspiracje w marketingu online – 5 uniwersalnych prawd

Skuteczny marketing zawsze wykracza poza schematy. To przecież nic innego, jak swego rodzaju występ przed wielką publicznością. Pokażę, jak zdobyć tę publiczność, opierając się na 5 zasadach teatru improwizowanego. Zupełnie nowe inspiracje dla codziennej pracy w marketingu online.

Przerwa obiadowa

13:40-14:30

Paweł Sala

14:30-14:50

E-mail, który sprzedaje – 7 sposobów na skutecznego maila.

Istnieje kilka sprawdzonych sposobów na zwiększenie skuteczności działań email marketingowych, które każdy marketer może zastosować. Dowiedz się, jak w sprytny sposób zwiększyć otwieralność, klikalność i konwersję z każdego maila. Poznaj swoich odbiorców i wykorzystaj te dane do zbudowania lepszej relacji między wami. Dowiedz się, jak zoptymalizować swoje działania i poczuć prawdziwą moc email marketingu.

Jakub Cyran

14:50-15:10

Jak wykorzystać narzędzia marketingu do generowania sprzedaży w realiach małych i średnich firm?

Jak nie tracić czasu i… okazji do sprzedaży, dzięki użyciu świetnych narzędzi marketingowych? Zasada jest prosta – automatyzuj jak największą liczbę czynności, a zwiększysz efektywność swoich działań. Wyjaśnię Ci, jak to zrobić i jakie narzędzia polecam do usprawnienia procesów sprzedażowych. To działa natychmiast.

Katarzyna Dworzyńska

15:10-15:30

Marketing skrojony pod mobile, czyli jak zaangażować Klienta w XXI wieku.

Jak teraz prowadzić marketing mobilny, by bardziej dopasowywać sposoby sprzedaży do preferencji dzisiejszych klientów? Zobaczysz, jak i Twoja firma może wpisać się w te najnowsze trendy. Podczas swojej prelekcji pokażę, jak to zrobić w sposób mądry, skuteczny, a co najważniejsze – mierzalny. I udowodnię, że mobile jest sexy!

Cezary Lech

15:30-15:50

6-cio stopniowy proces przygotowywania popularnych treści

Dam Ci receptę na udany Content Marketing. Zwiększysz liczbę odwiedzin, udostępnień, a nawet pozycję swoich stron w wynikach wyszukiwania. Dowiesz się, jak napisać popularny artykuł, który może Cię zaskoczyć efektami działania. Bo na sam koniec ,,powalę” Cię wynikami, jakie dzięki temu są w Twoim zasięgu!

Natalia Hatalska

15:50-16:10

Alternatywne kampanie reklamowe – 10 pomysłów na nowe typy promocji w Twojej firmie

Na tym wystąpieniu otrzymasz zestaw nietypowych pomysłów na kampanie reklamowe, które wyróżnią Twoją firmę na tle całej konkurencji. Walczysz o uwagę klienta, więc musisz nauczyć się wyróżniać. Większość firm działa według podobnego szablonu, z wykorzystaniem prawie tych samych narzędzi. A Ty nauczysz się robić to inaczej, lepiej i skuteczniej.

Przerwa kawowa

16:10-16:30

Monika Czaplicka

16:30-16:50

10 zasad skutecznej obsługi klienta w social media

Czy wiesz, że klienci tęsknią za rozmową? Nawet narzekanie na Twoją obsługę ma w intencji prośbę “Zwróć na mnie uwagę! Porozmawiaj ze mną.” Gdy nauczysz się odpowiadać klientom i angażować ich w rozmowy, Social Media dadzą Twojej firmie drugie życie. Dlatego pokażę Ci na przykładach, jak prowadzić dialog z klientami w mediach społecznościowych – nawet wtedy, gdy oni zwracają się do nas w mocno ,,nieszablonowy” sposób.

Maciej Budzich

16:50-17:10 

Jak ,,zrobić szum” w mediach społecznościowych bez wydawania pieniędzy na reklamę?

Wszystko kosztuje, szczególnie reklama, ale nie wszystko kupisz za pieniądze. Pokażę Ci, jak przebijać się w mediach społecznościowych na kilka lepszych sposobów, za pomocą influencerów, nowych narzędzi i wirusowych treści. To moja “tajemna” wiedza, prosto z pola walki, bo pokażę Ci wszystko od strony praktycznej i tylko to, co działa.

Kamil Bolek

17:10-17:30

Autentyczność – jak dotrzeć do Pokolenia AdBlocka?

Codziennie wydaje się miliony na reklamę – nachalną, krzykliwą, szpecącą miasta, przerywającą ulubiony program. Reklamę, której nikt nie lubi. Tymczasem wygrywa autentyczność i to bez milionowych nakładów finansowych. Pokażę sposoby na jej wykorzystanie – budowę wiarygodności i zaangażowania klientów. Z przykładami zastosowania i wyjaśnieniami, dzięki którym każda firma będzie mogła odmienić swoją komunikację marketingową.

Maciej Wróblewski

17:30-17:50

Videomarketing – zaangażuj się w świat Twoich klientów na YouTube

Video jest dla każdego. Dla każdego, kto chce sprzedawać w Internecie. Pokażę Ci na przykładach małych firm, jak tworzyć skuteczne kampanie video, na które i Ciebie stać. Tak, abyś już od następnego dnia mógł w ten efektywny sposób zdobywać klientów. Wiele firm dorobiło się fortuny na prostych materiałach video. Więc i Ty też możesz, tylko musisz wiedzieć, jak to dobrze robić.

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:50-18:00

Panel Dyskusyjny

18:00-18:40

Ogłoszenie wyników – zwycięzcy nagród za najlepszą prezentację

18:40-18:50

After Party w Hard Rock Cafe

21:00

Paweł Tkaczyk o tym dlaczego idea tej
konferencji jest niezwykła?


I ♥ Marketing - zapowiedź konferencji

Paweł Tkaczyk zapowiada konferencję I ♥ Marketing, która odbędzie się już 1 marca 2016 w Warszawie!Sprawdź program wydarzenia: https://www.facebook.com/events/880697638704910/

Posted by SprawnyMarketing on 9 grudzień 2015

Co Was czeka na II edycji konferencji?

20 powodów, dla których I heart icon marketing będzie wyjątkową konferencją:

21a Prezentacje najwyższej jakości, sprawdzane i dopracowywane przez profesjonalną firmę (0 prezentacji sprzedażowych, każdą prezentację sprawdzamy i dopracowujemy przed konferencją)

22a 800 osób =największa konferencja o e-marketingu dla małych i średnich firm w Polsce

19a Magia wielkiego ekranu (270 m2) i prezentacje w kinowym formacie 21:9 sprawią, że bez problemu zobaczysz wszystko nawet z ostatnich rzędów

16a Płacisz 370 PLN netto, dzięki czemu koszt wysłuchania 1 eksperta to jedyne 20 PLN! = NAJLEPSI TRENERZY ZA NAJLEPSZĄ CENĘ

17a Skondensowana wiedza podawana w 18-minutowych prezentacjach

23a 18 najlepszych prelegentów w Polsce

11a Grywalizacja między trenerami = 0 sprzedażowych prezentacji + im lepsza prezentacja, tym wyższe wynagrodzenie prelegenta!

16a Zobaczysz czołowych polskich ekspertów zgrywalizowanych i walczących o nagrody wynoszące łącznie blisko 70 tys. złotych

12a Grywalizacja także między uczestnikami konferencji – prezenty dla najbardziej aktywnych

8a Projektujemy doświadczenia także podczas odwiedzania stoisk Partnerów konferencji

20a Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem – koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji

10a Dostęp do gniazdek z prądem w każdym rzędzie

5a Godzinna przerwa obiadowa, by każdy z 800 uczestników zdążył spokojnie zjeść

9a Dedykowana aplikacja dla uczestników konferencji – dopracowana w stosunku do I edycji, dostępna także z poziomu komputera

18a 40-minutowa sesja Q&A na koniec konferencji

14a Networking i nowe znajomości

13a Mocne łączę Wi-Fi

24a Dużo stanowisk rejestracyjnych = zarejestrujesz się szybko i bez kolejek

6a Wydarzenie żywo komentowane w social media – ponad 1400 wzmianek z #ilovemkt przy I edycji!

24a Rejestrując się na październikową konferencję, otrzymasz w prezencie filmy video z I edycji I heart icon Marketing

15a I heart icon  Marketing jest prowadzona przez genialnego hosta – Macieja Kautza

Chcesz zostać Partnerem Konferencji?

Zapraszamy do kontaktu - są jeszcze wolne stoiska :)



I heart icon marketing to jedyna konferencja, która wiedzę z zakresu:

heart icon Social Media Marketing
heart icon Content Marketing
heart icon Mobile SEO
heart icon E-Mail Marketing
heart icon Marketingu Lokalnego
heart icon Marketing Automation
heart icon Storytellingu
heart icon Budowania Marki
heart icon Analityki Internetowej

…dopasowała do potrzeb i wymagań małych i średnich firm. Dodatkowo wiedza zostanie przekazana w formie case studies i praktycznych przykładów!

Kogo spotkasz?

ikona 800+ właścicieli firm, marketerów i specjalistów ds. PR
ikona 18 prelegentów

Dzięki tej konferencji

ikona 200+ uzyskasz wiele nowych kontaktów dzięki networkingowi
ikona 20+ poznasz wiele inspirujących case study

Lokalizacja konferencji

Multikino Złote Tarasy - Sala 1

Multikino Złote Tarasy – Sala 1

ul. Złota 59

00-120 Warszawa

Konferencja odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy. Wykorzystamy magię wielkiego ekranu i formatu 16:9, by jeszcze lepiej zaprezentować Wam prezentacje przygotowane przez prelegentów. Dodatkowo zgrywalizowana forma konferencji zapewni to, że wykładowcy będą zabiegać o Wasze głosy, dzięki czemu ich prezentacje z całą pewnością będą niepowtarzalne.

Zarejestruj się na konferencję
do rozpoczęcia
Warszawa ( 25.10.2016 )
97
67
370
Warszawa
Warszawa ( 25.10.2016 )
97
67
700
Warszawa
Warszawa ( 25.10.2016 )
97
67
1000
Warszawa
Warszawa ( 25.10.2016 )
97
67
1600
Warszawa
Warszawa ( 25.10.2016 )
97
67
3000
Warszawa

Formularz zgłoszeniowy

Kwota na fakturze: 3690 PLN z VAT







Zobacz opinie uczestników poprzedniej edycji:

Patroni medialni i Partnerzy:

Kontakt

PR

Katarzyna Granops

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops@SprawnyMarketing.pl

Szkolenia

Patrycja Haremska

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Płatności

Karolina Krysztofek

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Karolina.Krysztofek@SprawnyMarketing.pl