Napisz do nas

Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

Wybierz ostatniego prelegenta #ilovemkt

Zadecyduj, kto zostanie ostatnim prelegentem konferencji I ❤ Marketing!

W przyszły tygodniu będzie miało miejsce wydarzenie, na które czekają wszystkie osoby zainteresowane konferencją I ❤ Marketing [25.10.2016] – ogłosimy szczegółowy program wydarzenia! Ale zanim to nastąpi… to Wy zadecydujecie, kto zostanie ostatnim prelegentem naszej konferencji :) !

 

Ogłosiliśmy już nazwiska 17 prelegentów naszej konferencji – są to:

Zagłosuj

 

Kto zostanie ostatnim prelegentem? To TY o tym zadecydujesz!

Otrzymaliśmy wiele zgłoszeń od osób, które chciałyby wystąpić na naszej konferencji. Wybór jest trudny, każda z kandydatur jest ciekawa, a temat wart rozważania… Wybraliśmy 8 osób, które według nas mają ciekawy pomysł na wystąpienie, ale to WY zadecydujecie, która z nich pojawi się na konferencji!

Jak głosować?

Wystarczy, że oddasz swój głos w poniższej ankiecie :)

Zagłosuj

Każda osoba może zagłosować tylko raz, na jednego kandydata. Będziemy także weryfikować, czy nie ma głosów oddanych z ,,fejkowych” kont, żeby głosowanie było w pełni uczciwe.
Na Wasze głosy czekamy do poniedziałku 18.07 do godziny 12:00!
Wygrywają 2 osoby z największą liczbą głosów.
  Głosowanie na prelegenta I love Marketing

Poznaj kandydatów na ostatniego prelegenta!

1. Anna Białkowska

Temat: Sceniczne inspiracje w marketingu online – 5 uniwersalnych prawd
Opis tematu: Istnieją prawdy, którymi rządzi się teatr improwizowany. Można z powodzeniem odnieść je także do marketingu online i wykorzystać w codziennej pracy. Nietypowe inspiracje do typowej pracy każdego człowieka z branży marketingowej.
Kim jest kandydatka?: Związana z rynkiem reklamy internetowej od 2006 roku. Budowała Biuro Reklamy Społeczności.pl, zajmując się kompleksową obsługą domów mediowych i prowadzeniem projektów niestandardowych dla takich marek jak Heyah, Wedel czy Maybelline. Od 2012 roku odpowiadała za działania Nikon Polska w mediach społecznościowych w agencji Walk. Jako Senior Agency Account Manager w sieci Sataku zajmuje się współpracą z domami mediowymi w zakresie realizacji rich mediowych kampanii wideo online. Prywatnie młoda adeptka teatru improwizowanego.

Zagłosuj

2. Kamil Bolek

Temat: Autentyczność – jak dotrzeć do Pokolenia AdBlocka?
Opis tematu: Autentyczna, wiarygodna komunikacja, która działa i na długo angażuje wielomilionową grupę docelową. Brzmi jak marzenie? W czasie prezentacji, na wielu przykładach, pokażę jak je zrealizować.
Kim jest kandydat?: PR & Brand Manager LifeTube. Tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie wideomarketingu i nowych mediów. Łączy PR, psychologię i najnowsze technologie. Firmom pomaga opowiadać historie, zarażać innych ideą, przeprowadzać odbiorcę od zainteresowania – przez entuzjazm – do zaufania. W pracy wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii marki, zachowań konsumenckich i computer-mediated-communication. Swoje badania dot. osobowości marki prezentował m.in. w Ministerstwie Gospodarki oraz na Forum Gospodarczym. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, wykładowca.

Zagłosuj

 

3. Łukasz Gręda

Temat: Opowieść o Internecie. Co kryje się za paywallem.
Opis tematu: Internet jest podobno nieskończony, ale wystarczy spojrzeć we własną historię przeglądania, aby zobaczyć, że na co dzień poruszamy się praktycznie po tych samych witrynach – zamkniętych ekosystemach, które robią wszystko, aby zatrzymać ruch po swojej stronie. Jeśli wypuszczamy się gdzieś w przepastne połacie Internetu, to zwykle na krótko i z reguły trzymamy się z góry ustalonego szlaku.Dlaczego? Gdzie podział się nasz duch przygody i potrzeba eksploracji? Czy w Internecie jest jeszcze w ogóle coś do odkrycia?
Kim jest kandydat?: Creative Manager w Admind Creative AgencyPóźny rocznik osiemdziesiąty, laureat nagrody KTR Klubu Twórców Reklamy, scenarzysta i reżyser gier.

Zagłosuj

 

4. Karol Jurga

Temat: „Wpuść to w Internet viralem” – jak regularnie generować duże zaangażowanie, gdy nie masz sił na viral.
Opis tematu: Opowieść oparta na faktach i konkretnych przykładach, choć mogą pojawić się śladowe ilości górnolotnych haseł. Nie, nie będzie metody na to jak zrobić viral. Tak, będą wskazówki jak tworzyć angażujące treści.
Kim jest kandydat?: Head of Social Media w Agorze. W wieku 18 lat założył Sportową Agencję Informacyjną, która dostarczała wiadomości dla największych mediów internetowych w Polsce. Pasjonat mediów społecznościowych oraz obserwator nowinek technologicznych i startupów. Lubi whisky.

Zagłosuj

 

5. Marcin Kostecki

Temat: Jak połączyć SMS-y z innymi mediami np. e-mailami lub telefonami oraz Internetem, czyli jak przeprowadzić zintegrowaną kampanię marketingową w kilku mediach jednocześnie i poprawić w ten sposób wskaźniki każdej kampanii leadowej lub sprzedażowej
Opis tematu: W trakcie prezentacji pokażę na żywo z udziałem uczestników konferencji, jak działa łączenie mediów ze sobą w ramach jednej interaktywnej kampanii oraz jak stworzyć kampanię budowaną jak z klocków lego w zintegrowanym performance marketingu.
Kim jest kandydat?: Ekspert w dziedzinie performance marketingu, ochrony danych osobowych i komunikacji marketingowej. Pracował dla polskich i zagranicznych firm zajmujących się marketingiem bezpośrednim, m.in. dla Axel Springer Kontakt Sp. z o.o., Burda Direct Polska Sp. z o.o., Planet49 GmbH. W 2009 roku założył własną agencję marketingową ClickQuickNow (cqn.pl), która jako pierwsza w Polsce oferuje łączenie dowolnych mediów (e-mail, SMS, telefon, Internet, TV, prasa, radio) ze sobą w celu przeprowadzania niekonwencjonalnych scenariuszy kampanii marketingowych rozliczanych za efekt. Autor wielu artykułów z zakresu performance marketingu, prelegent na wielu konferencjach, podczas których na żywo pokazuje jak działa łączenie mediów w ATL-u i BTL-u ze sobą.

Zagłosuj

 

6. Artur Racicki

Temat: Jak Wi-Fi marketing zmienia i naprawia Świat – studium przypadku.
Kim jest kandydat?: Założyciel, Prezes zarządu firmy Social WiFi, dostarczającej usługę inteligentnego Wi-Fi. Ekonomista, absolwent studiów MBA w Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert z 13-letnim doświadczeniem w sektorze e-commerce. Twórca startupów internetowych. W 2015 roku otrzymał nagrodę “Lew Koźmińskiego” oraz zajął 5. miejsce w rankingu miesięcznika Brief na “Najbardziej kreatywnych w biznesie”. W stowarzyszeniu Sport 7 aktywizuje dzieci do uprawiania sportów, gra w golfa, odwiedził blisko 50 krajów.

Zagłosuj

 

 

7. Adam Stachowski

Temat: Storytelling na okrągło, czyli opowiadanie historii w 360 stopniach
Opis tematu: Filmy 360 stopni to technologia, która odmieni kinematografię i marketing. O tym, jak ją wykorzystać do budowania angażujących historii, opowiem w trakcie mojej prezentacji.
Kim jest kandydat?: Założyciel i CEO VR Premium, studia filmów 360°. Entuzjasta i propagator technologii wirtualnej rzeczywistości od momentu, gdy po raz pierwszy jej doświadczył. Doświadczony filmowiec sferyczny i pionier VR. Równolegle z VR Premium szefuje firmie Presente Design, skupionej na projektowaniu prezentacji Prezi i szkoleniach z tej aplikacji.

Zagłosuj

 

8. Marcin Szczurski

Temat: Sztuki i sztuczki, czyli jak sztuka i kreacja pomagają osiągnąć sukces. W biznesie i nie tylko
Opis tematu: To nie będzie kolejna prezentacja, w której dowiesz się, jak sprzedawać. To będzie kilka chwil o tym, jak wyjść z szablonu standardowej komunikacji i sprawić, by marka wywoływała emocje i skutecznie przemawiała za pomocą sztuki na podstawie przykładów i strategii.
Kim jest kandydat?: Event Manager w Google Business Group Warsaw na Campusie Google w Warszawie, Partner Google, Marketing Project Manager – doradza biznesowo i marketingowo różnym markom, m.in. Fru.pl. Prowadzi szkolenia biznesowe, organizuje wydarzenia i konferencje skupiające przedstawicieli biznesu z całej Polski. Komponuje, pisze teksty i koncertuje jako solista. Wcześniej pracował jako Account Associate w firmie Google i na stanowiskach analitycznych. Laureat międzynarodowych konkursów biznesowych. Uważa, że „bez zmian nie ma rozwoju” oraz , że marketing jest sztuką tworzenia dobrych treści, dlatego do marketingu podchodzi jak do sztuki.

Zagłosuj

Masz swojego faworyta? Koniecznie oddaj na niego głos!

Zagłosuj


 Share sprawnymarketing

  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *