Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Wybierz ostatniego prelegenta #ilovemkt

Zadecyduj, kto zostanie ostatnim prelegentem konferencji I ❤ Marketing!

W przyszły tygodniu będzie miało miejsce wydarzenie, na które czekają wszystkie osoby zainteresowane konferencją I ❤ Marketing [25.10.2016] – ogłosimy szczegółowy program wydarzenia! Ale zanim to nastąpi… to Wy zadecydujecie, kto zostanie ostatnim prelegentem naszej konferencji :) !

 

Ogłosiliśmy już nazwiska 17 prelegentów naszej konferencji – są to:

Zagłosuj

 

Kto zostanie ostatnim prelegentem? To TY o tym zadecydujesz!

Otrzymaliśmy wiele zgłoszeń od osób, które chciałyby wystąpić na naszej konferencji. Wybór jest trudny, każda z kandydatur jest ciekawa, a temat wart rozważania… Wybraliśmy 8 osób, które według nas mają ciekawy pomysł na wystąpienie, ale to WY zadecydujecie, która z nich pojawi się na konferencji!

Jak głosować?

Wystarczy, że oddasz swój głos w poniższej ankiecie :)

Zagłosuj

Każda osoba może zagłosować tylko raz, na jednego kandydata. Będziemy także weryfikować, czy nie ma głosów oddanych z ,,fejkowych” kont, żeby głosowanie było w pełni uczciwe.
Na Wasze głosy czekamy do poniedziałku 18.07 do godziny 12:00!
Wygrywają 2 osoby z największą liczbą głosów.
  Głosowanie na prelegenta I love Marketing

Poznaj kandydatów na ostatniego prelegenta!

1. Anna Białkowska

Temat: Sceniczne inspiracje w marketingu online – 5 uniwersalnych prawd
Opis tematu: Istnieją prawdy, którymi rządzi się teatr improwizowany. Można z powodzeniem odnieść je także do marketingu online i wykorzystać w codziennej pracy. Nietypowe inspiracje do typowej pracy każdego człowieka z branży marketingowej.
Kim jest kandydatka?: Związana z rynkiem reklamy internetowej od 2006 roku. Budowała Biuro Reklamy Społeczności.pl, zajmując się kompleksową obsługą domów mediowych i prowadzeniem projektów niestandardowych dla takich marek jak Heyah, Wedel czy Maybelline. Od 2012 roku odpowiadała za działania Nikon Polska w mediach społecznościowych w agencji Walk. Jako Senior Agency Account Manager w sieci Sataku zajmuje się współpracą z domami mediowymi w zakresie realizacji rich mediowych kampanii wideo online. Prywatnie młoda adeptka teatru improwizowanego.

Zagłosuj

2. Kamil Bolek

Temat: Autentyczność – jak dotrzeć do Pokolenia AdBlocka?
Opis tematu: Autentyczna, wiarygodna komunikacja, która działa i na długo angażuje wielomilionową grupę docelową. Brzmi jak marzenie? W czasie prezentacji, na wielu przykładach, pokażę jak je zrealizować.
Kim jest kandydat?: PR & Brand Manager LifeTube. Tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie wideomarketingu i nowych mediów. Łączy PR, psychologię i najnowsze technologie. Firmom pomaga opowiadać historie, zarażać innych ideą, przeprowadzać odbiorcę od zainteresowania – przez entuzjazm – do zaufania. W pracy wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii marki, zachowań konsumenckich i computer-mediated-communication. Swoje badania dot. osobowości marki prezentował m.in. w Ministerstwie Gospodarki oraz na Forum Gospodarczym. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, wykładowca.

Zagłosuj

 

3. Łukasz Gręda

Temat: Opowieść o Internecie. Co kryje się za paywallem.
Opis tematu: Internet jest podobno nieskończony, ale wystarczy spojrzeć we własną historię przeglądania, aby zobaczyć, że na co dzień poruszamy się praktycznie po tych samych witrynach – zamkniętych ekosystemach, które robią wszystko, aby zatrzymać ruch po swojej stronie. Jeśli wypuszczamy się gdzieś w przepastne połacie Internetu, to zwykle na krótko i z reguły trzymamy się z góry ustalonego szlaku.Dlaczego? Gdzie podział się nasz duch przygody i potrzeba eksploracji? Czy w Internecie jest jeszcze w ogóle coś do odkrycia?
Kim jest kandydat?: Creative Manager w Admind Creative AgencyPóźny rocznik osiemdziesiąty, laureat nagrody KTR Klubu Twórców Reklamy, scenarzysta i reżyser gier.

Zagłosuj

 

4. Karol Jurga

Temat: „Wpuść to w Internet viralem” – jak regularnie generować duże zaangażowanie, gdy nie masz sił na viral.
Opis tematu: Opowieść oparta na faktach i konkretnych przykładach, choć mogą pojawić się śladowe ilości górnolotnych haseł. Nie, nie będzie metody na to jak zrobić viral. Tak, będą wskazówki jak tworzyć angażujące treści.
Kim jest kandydat?: Head of Social Media w Agorze. W wieku 18 lat założył Sportową Agencję Informacyjną, która dostarczała wiadomości dla największych mediów internetowych w Polsce. Pasjonat mediów społecznościowych oraz obserwator nowinek technologicznych i startupów. Lubi whisky.

Zagłosuj

 

5. Marcin Kostecki

Temat: Jak połączyć SMS-y z innymi mediami np. e-mailami lub telefonami oraz Internetem, czyli jak przeprowadzić zintegrowaną kampanię marketingową w kilku mediach jednocześnie i poprawić w ten sposób wskaźniki każdej kampanii leadowej lub sprzedażowej
Opis tematu: W trakcie prezentacji pokażę na żywo z udziałem uczestników konferencji, jak działa łączenie mediów ze sobą w ramach jednej interaktywnej kampanii oraz jak stworzyć kampanię budowaną jak z klocków lego w zintegrowanym performance marketingu.
Kim jest kandydat?: Ekspert w dziedzinie performance marketingu, ochrony danych osobowych i komunikacji marketingowej. Pracował dla polskich i zagranicznych firm zajmujących się marketingiem bezpośrednim, m.in. dla Axel Springer Kontakt Sp. z o.o., Burda Direct Polska Sp. z o.o., Planet49 GmbH. W 2009 roku założył własną agencję marketingową ClickQuickNow (cqn.pl), która jako pierwsza w Polsce oferuje łączenie dowolnych mediów (e-mail, SMS, telefon, Internet, TV, prasa, radio) ze sobą w celu przeprowadzania niekonwencjonalnych scenariuszy kampanii marketingowych rozliczanych za efekt. Autor wielu artykułów z zakresu performance marketingu, prelegent na wielu konferencjach, podczas których na żywo pokazuje jak działa łączenie mediów w ATL-u i BTL-u ze sobą.

Zagłosuj

 

6. Artur Racicki

Temat: Jak Wi-Fi marketing zmienia i naprawia Świat – studium przypadku.
Kim jest kandydat?: Założyciel, Prezes zarządu firmy Social WiFi, dostarczającej usługę inteligentnego Wi-Fi. Ekonomista, absolwent studiów MBA w Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert z 13-letnim doświadczeniem w sektorze e-commerce. Twórca startupów internetowych. W 2015 roku otrzymał nagrodę “Lew Koźmińskiego” oraz zajął 5. miejsce w rankingu miesięcznika Brief na “Najbardziej kreatywnych w biznesie”. W stowarzyszeniu Sport 7 aktywizuje dzieci do uprawiania sportów, gra w golfa, odwiedził blisko 50 krajów.

Zagłosuj

 

 

7. Adam Stachowski

Temat: Storytelling na okrągło, czyli opowiadanie historii w 360 stopniach
Opis tematu: Filmy 360 stopni to technologia, która odmieni kinematografię i marketing. O tym, jak ją wykorzystać do budowania angażujących historii, opowiem w trakcie mojej prezentacji.
Kim jest kandydat?: Założyciel i CEO VR Premium, studia filmów 360°. Entuzjasta i propagator technologii wirtualnej rzeczywistości od momentu, gdy po raz pierwszy jej doświadczył. Doświadczony filmowiec sferyczny i pionier VR. Równolegle z VR Premium szefuje firmie Presente Design, skupionej na projektowaniu prezentacji Prezi i szkoleniach z tej aplikacji.

Zagłosuj

 

8. Marcin Szczurski

Temat: Sztuki i sztuczki, czyli jak sztuka i kreacja pomagają osiągnąć sukces. W biznesie i nie tylko
Opis tematu: To nie będzie kolejna prezentacja, w której dowiesz się, jak sprzedawać. To będzie kilka chwil o tym, jak wyjść z szablonu standardowej komunikacji i sprawić, by marka wywoływała emocje i skutecznie przemawiała za pomocą sztuki na podstawie przykładów i strategii.
Kim jest kandydat?: Event Manager w Google Business Group Warsaw na Campusie Google w Warszawie, Partner Google, Marketing Project Manager – doradza biznesowo i marketingowo różnym markom, m.in. Fru.pl. Prowadzi szkolenia biznesowe, organizuje wydarzenia i konferencje skupiające przedstawicieli biznesu z całej Polski. Komponuje, pisze teksty i koncertuje jako solista. Wcześniej pracował jako Account Associate w firmie Google i na stanowiskach analitycznych. Laureat międzynarodowych konkursów biznesowych. Uważa, że „bez zmian nie ma rozwoju” oraz , że marketing jest sztuką tworzenia dobrych treści, dlatego do marketingu podchodzi jak do sztuki.

Zagłosuj

Masz swojego faworyta? Koniecznie oddaj na niego głos!

Zagłosuj


 Share sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *