


Nagrania z prawdopodobnie jedynej zgrywalizowanej
konferencji na świecie
W dniach 8-10 kwietnia 2025 roku odbyła się XIX edycja konferencji I * Marketing & Technology! Wystąpili na niej topowi prelegentki i prelegenci z brażny marketingu i AI, a ich prezentacje były przeplatane żywymi panelami dyskusyjnymi.
I * Marketing & Technology jest nazywana najlepszą konferencją marketingową w Polsce. Inna nazwa, która już do niej przylgnęła, to ,,nieoficjalne mistrzostwa Polski marketingu”.
Cały event został uwieczniony w formie nagrań video.
Wspólnie z RocketJobs przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną ofertę – płacisz 50% ceny, resztę pokrywa RocketJobs!
Możesz zakupić video ze konferencji I * PRO Seo & Content – w cenie 449 zł brutto zamiast 897 zł brutto.
Pakiet nagrań zawiera następujące wystąpienia:
W tej ścieżce wystąpi jedynie 6 prelegentów i prelegentek, zapewniając wysoki poziom merytoryczny i przestrzeń na szczegółowe omówienie tematów.
Ze względu na kameralny charakter tej ścieżki liczba miejsc jest ograniczona.

CEO
maxROY.agency
Bartosz Berliński
Rozpoczęcie konferencji

Founder & CMO
takaoto.pro
Szymon Słowik
-80% ruchu, +20% przychodu. Czego o SEO możemy się nauczyć z zawirowań na blogu HubSpot?

0

0

0
4/5
4,84/6
O prelegencie
Specjalista z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży SEO i marketingu internetowego. Założyciel butikowej agencji takaoto.pro oferującej usługi SEO, content marketingu, UX i PPC. Prelegent prestiżowych konferencji w Polsce (SEMKRK, SEO Vibes, I love marketing, SEO Poland, WordCamp, InternetBeta) i zagranicą (brightonSEO, SEO Mastery Summit, niebawem także SEO Estonia). Prowadzi blog o SEO i marketingu na szymonslowik.pl. Współautor kilku branżowych książek – m.in. Advanced SEO Tips 2025 (red. James Dooley, Kasra Dash) czy Projektowanie strategii marki (red. Maciej Tesławski). Na co dzień zajmuje się rozwojem know-how zespołu, zarządzaniem agencją, a także konsultingiem i strategią dla klientów polskich i międzynarodowych.

Founder
SearchBrothers
Kaspar Szymański
SEO Katastrofy – jak im sprostać, jak im zapobiec i jak je wykorzystać.
Opis prelekcji
Były pracownik Google Search Kaspar Szymanski przedstawi 3 z życia wzięte case study.
Trzy duże witryny – markowy e-sklep, porównywarka cen podróży oraz portal medyczny – w krótkim odstępie czasu straciły z różnych powodów widoczność w wynikach Google. Były Googlarz, Kaspar Szymanski przedstawi wszystkie trzy case study. Opowie również jak uniknąć katastrof SEO lub jak je wykorzystać do poprawy rankingów w Google.

Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Szymon Słowik, Kaspar Szymański

Przerwa kawowa

Tech Lead & SEO Manager
maxROY.agency
Jarosław Dudek
SEO AI w e-commerce – poligon testowy, który wygenerował ponad 1.000.000 zł sprzedaży w 12 miesięcy

0

0

0
3/3
4,91
Opis prelekcji
Przejdziemy wspólnie przez poligon testowy e-commerce, gdzie rozwiązania programmatic SEO spotkały się z AI. Coś co miało być tylko testem i próbą uzyskania odpowiedzi na pytanie „A jak Google zareaguje jak zrobię…” doprowadziło do wygenerowania ponad 1mln zł sprzedaży – przyjdź i sprawdź co i jak zrobiłem, jakich narzędzi używałem i co z tego możesz zaimplementować jeszcze dziś u siebie!
O prelegencie
Od prawie 12 lat dba o SEO partnerów maxroy, uwielbia projekty e-commerce i ich skalowanie. W agencji dba o efektywne wykorzystanie technologii w codziennej pracy. Jego najlepszym kolegą w pracy jest AI, razem knują, jak przejąć wszystkie wyniki organiczne w Google!

Chief Executive Officer
Senuto
Damian Sałkowski
Wszystko co musisz wiedzieć generując content AI

0

1

0
3/3
5,09
Opis prelekcji
W mojej prezentacji podzielę się doświadczeniami z generowania treści z pomocą AI. Od długich poradnik po opisy produktów w e-commerce. Pokażę Ci narzędzia, procesy i metody, które pozwolą Ci generować treść nieodróżnialną od napisanej przez człowieka.
O prelegencie
Przedsiębiorca, specjalista SEO z 15 letnim doświadczeniem. Na codzień rozwija kilka przedsięwzięć, między innymi Senuto, SensAI. Skupia się na wykorzystaniu danych i AI w SEO. Prelegent na kilkudziesięciu konferencjach, autor kilku książek i dziesiątek artykułów branżowych. Prywatnie szczęśliwy ojciec i mąż. W wolnych chwilach lubi popływać motorówką, obejrzeć mecz piłki nożnej lub dobry serial.

Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Jarosław Dudek, Damian Sałkowski

Przerwa kawowa

Product Manager
Surfer SEO
Jakub Sadowski
Miliony SERP-ów później: Jak odkryliśmy najbardziej korelujące metryki w SEO
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
Miliony przeanalizowanych wyników wyszukiwania, tysiące testów i jedna misja – zrozumieć, które metryki naprawdę liczą się w SEO w 2025 roku. W tej prezentacji podzielę się największymi wnioskami i tym, jak wykorzystać te dane w strategii contentowej.

Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Robert Niechciał, Jakub Sadowski

Zakończenie konferencji

Dlaczego warto?
1
18-minutowe prezentacje
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.
2
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
3
Edutainment w najlepszej formie
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂
4
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów
Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.