



Nagrania z prawdopodobnie jedynej zgrywalizowanej
konferencji na świecie
W dniach 8-10 kwietnia 2025 roku odbyła się XIX edycja konferencji I * Marketing & Technology! Wystąpili na niej topowi prelegentki i prelegenci z brażny marketingu i AI, a ich prezentacje były przeplatane żywymi panelami dyskusyjnymi.
I * Marketing & Technology jest nazywana najlepszą konferencją marketingową w Polsce. Inna nazwa, która już do niej przylgnęła, to ,,nieoficjalne mistrzostwa Polski marketingu”.
Cały event został uwieczniony w formie nagrań video.
Wspólnie z RocketJobs przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną ofertę – płacisz 50% ceny, resztę pokrywa RocketJobs!
Możesz zakupić video ze konferencji I * PRO E-mail Marketing – w cenie 449 zł brutto zamiast 897 zł brutto.
Pakiet nagrań zawiera następujące wystąpienia:
W tej ścieżce wystąpi jedynie 6 prelegentów i prelegentek, zapewniając wysoki poziom merytoryczny i przestrzeń na szczegółowe omówienie tematów.
Ze względu na kameralny charakter tej ścieżki liczba miejsc jest ograniczona.

CEO
maxROY.agency
Bartosz Berliński
Rozpoczęcie konferencji

Email Marketing Manager
edrone
Kinga Kachnik
Nie zostawaj w tyle! AI w e-mail marketingu.
Opis prelekcji
AI rewolucjonizuje e-mail marketing, ale jak wykorzystać jego potencjał w praktyce? Dowiesz się, które rozwiązania AI pasują do biznesu twojego klienta, niezależnie od wielkości, oraz kiedy zaawansowana segmentacja faktycznie przynosi wyniki.
Zdradzę sekrety błyskawicznego wdrożenia, pokażę konkretne case studies z rezultatami, których zapragniesz, oraz podpowiem, jak zautomatyzować doświadczenie personalizacji wśród odbiorców. Zakończymy spojrzeniem w nieodległą przyszłość e-commerce — bo kto jest przygotowany na nadchodzące trendy, ten nigdy nie zostaje w tyle.
O prelegencie
Specjalizuję się w przekładaniu zaawansowanych strategii marketingowych na realne korzyści biznesowe. Jestem praktykiem. Współpracując z setkami klientów, zdobyłam dogłębną wiedzę o email marketingu, co dziś pozwala mi skutecznie edukować i inspirować użytkowników do pełnego wykorzystania marketing automation.
Dzięki doświadczeniu dziennikarskiemu tworzę angażujące treści, prowadzę webinary, warsztaty, podcasty i występuję na branżowych konferencjach, m.in. Future Lab Shoper i E-commerce na Warsztat. Zarządzam tymi inicjatywami w ścisłej współpracy z zespołem, dbając o ich efektywność i wysoką jakość.

GetResponse
Paulina Wiesiołek & Hubert Olszowski
Doświadcz hiperpersonalizacji, która wbije Cię w fotel
O prelegentach
Hubert Olszowski
Od ponad dekady związany z branżą automatyzacji i e-commerce, z pasją do wdrażania innowacyjnych rozwiązań, które realnie usprawniają procesy biznesowe. Aktualnie pomaga wdrażać strategie Marketing Automation w największych firmach e‑commerce i B2C na całym świecie, równocześnie implementując zaawansowane rozwiązania AI. Praktyk nieustannie szukająca nowych sposobów na efektywne łączenie technologii z biznesem. Prywatnie entuzjasta ekstremalnych wyzwań sportowych, w których odnajduje okazję do przekraczania własnych granic i nieustannego rozwoju.
Paulina Wiesiołek
Managerka Marketingu w GetResponse, odpowiedzialna za klientów enterprise, z niemal 10-letnim doświadczeniem w branży. Specjalizuje się w marketingu B2B, email marketingu i automatyzacji, edukując firmy, jak skutecznie skalować swoje działania. Doświadczenie zdobywała w startupach typu SaaS i agencjach marketingowych. Prelegentka konferencji tj. I love marketing, Lunch z ecommerce oraz Ecommerce Challenge, uczestniczka międzynarodowych wydarzeń, takich jak WebSummit, GITEX czy Collision Conference. Prywatnie pasjonatka sportu i zdrowego odżywiania, zafascynowana technologią i jej wpływem na codzienność.

Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Kinga Kachnik, Paulina Wiesiołek, Hubert Olszowski

Przerwa kawowa

CEO
Woodpecker
Małgorzata Sikora
Jak pozyskiwać klientów za pomocą cold emaili w 2025 roku (na podstawie ponad 55+ milionów maili wysyłanych miesięcznie przez naszych klientów)
Pierwszy raz na konferencji
O Prelegentce
Małgorzata jest CEO w Woodpecker.co, polskim startupie SaaS, który zdobywa większość swoich klientów na rynkach zagranicznych w ponad 80 krajach. Swoją przygodę z firmą zaczęła jako Junior Supporter i przez ponad osiem lat pełniła różne kluczowe role, m.in. Head of Product, Interim Manager oraz COO, pomagając w rozwoju i skalowaniu biznesu.
Małgorzata ma ponad 9 lat doświadczenia w B2B SaaS, jej pasją jest budowanie skalowalnych procesów go-to-market z udziałem cold emailingu, ze szczególnym naciskiem
na dostarczalność wiadomości. Prywatnie doktor nauk prawnych ze specjalizacją się w przetwarzaniu danych osobowych w SaaS oraz pasjonatka dalekiej północy.

Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Katarzyna Krzywicka, Małgorzata Sikora

Przerwa kawowa

Email Marketing Expert
Paweł Sala
Prawdopodobnie popełniasz jeden z tych błędów…

0

1

1
12/13
5,0/6
O prelegencie
Trener, manager oraz konsultant z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Współtwórca wielu kampanii marketingowych nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Effie, Kreatura czy Mixx Awards. Co-founder FreshMaila – najpopularniejszego narzędzia do email marketingu w Polsce obecnie będącego częścią giełdowej spółki Vercom. Mówca na największych konferencjach branżowych w Polsce takich jak Infoshare, Forum IAB, I love marketing czy InternetBeta. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych – w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN – „E-marketing – pakiet startowy”. Wieloletni szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska. Autor podcastu Email [i] Marketing.

Managing Director of Email Platform
Vercom
Katarzyna Garbaciak
Jak budować najlepszą reputację serwerów, ochronić domenę przed phishingiem i spełniać najnowsze wymagania Gmail
Opis prelekcji
Zbyt często obserwujemy, że nawet kluczowe e-maile nie docierają do odbiorców z różnych powodów, takich jak nieprawidłowe uwierzytelnienie czy niewłaściwe zarządzanie listą mailingową. Jeśli zrozumiesz, jak providerzy oceniają reputację nadawcy i zaczniesz stosować najlepsze praktyki, zmienisz te wyzwania w okazję do zwiększenia zaangażowania i budowy zaufania. Dostarczalność to strategia.
O Prelegentce
Katarzyna jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i od 2010 roku aktywnie działa w branży IT oraz nowych technologii. W firmie Vercom S.A., liderze rynku CPaaS w tej części Europy, zarządza usługą Email API, pomagając firmom optymalizować dostarczalność e-maili i wyprzedzać konkurencję w dynamicznie zmieniającym się świecie komunikacji cyfrowej.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w dziedzinie dostarczalności e-maili oraz dogłębnej wiedzy na temat technicznych i strategicznych aspektów komunikacji e-mailowej, Katarzyna poprowadzi Cię przez najważniejsze zagadnienia, które sprawią, że Twoje wiadomości zawsze dotrą do zamierzonej grupy odbiorców. Pracuje dla pracy dla największych marek ecommerce i retail, jak Rossmann, Modivo, Żabka, Allegro, czy Douglas.

Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Paweł Sala, Katarzyna Garbaciak

Zakończenie konferencji

Dlaczego warto?
1
18-minutowe prezentacje
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.
2
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
3
Edutainment w najlepszej formie
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂
4
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów
Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.