



Nagrania z prawdopodobnie jedynej zgrywalizowanej
konferencji na świecie
W dniach 8-10 kwietnia 2025 roku odbyła się XIX edycja konferencji I * Marketing & Technology! Wystąpili na niej topowi prelegentki i prelegenci z brażny marketingu i AI, a ich prezentacje były przeplatane żywymi panelami dyskusyjnymi.
I * Marketing & Technology jest nazywana najlepszą konferencją marketingową w Polsce. Inna nazwa, która już do niej przylgnęła, to ,,nieoficjalne mistrzostwa Polski marketingu”.
Cały event został uwieczniony w formie nagrań video.
Wspólnie z RocketJobs przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną ofertę – płacisz 50% ceny, resztę pokrywa RocketJobs!
Możesz zakupić video ze konferencji I * Marketing – w cenie 449 zł brutto zamiast 897 zł brutto.
Pakiet nagrań zawiera następujące wystąpienia:
Prelegentki i Prelegenci

maciejkautz.pl
Maciej Kautz
Rozpoczęcie konferencji

Brand Manager
Adam Szulc Barber
Marcelina Szulc
Po pierwsze człowiek, czyli jak uczę się marketingu w biznesie rodzinnym
Pierwszy raz na konferencji
O Prelegentce
Manager biznesu rodzinnego Adam Szulc Barber w Poznaniu – z pasją i precyzją realizuje kampanie reklamowe, dba o sprawne funkcjonowanie sklepu internetowego oraz kreuje nowe możliwości rozwoju marki. Autorka felietonów dla branżowych mediów fryzjerskich, gdzie łączy wiedzę ekspercką z lekkim piórem. Płynie w niej poznańska krew, która przekłada się na zamiłowanie do porządku, skutecznej organizacji i pracy organicznej. Prywatnie – pasjonatka sztuki i wokalistka z własnym albumem muzycznym. Tworzy, organizuje, inspiruje – zawsze z głową pełną pomysłów i sercem w dźwiękach.

Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Maciek Sznitowski, Barbara Stawarz-Garcia, Marcelina Szulc

Przerwa kawowa

CEO
Instytut Badań Społecznych i Rynkowych IBRIS
Marcin Duma
Między portfelem a różańcem – co steruje decyzjami Polek i Polaków?
O prelegencie
Założyciel i prezes Fundacji IBRiS – najsilniejszej marki wśród agencji badawczych w Polsce w 2023 roku. Ekspert w dziedzinie badań społeczno-politycznych z ponad 20- letnim doświadczeniem. Od 2010 roku członek Zespołu Konsultacyjnego ds. Badań Społecznych przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Częsty komentator życia politycznego i społecznego w Polsce, w najważniejszych polskich mediach (m.in.
onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, „Rzeczpospolita”, Polsat TV, Polityka, TOK FM) i zagranicznych (m.in. The Economist, The Wall Street Journal, Reuters, Bloomberg). Autor publikacji, panelista podczas najważniejszych wydarzeń w Polsce, w tym Forum Gospodarczego w Karpaczu i Europejskiego Kongresu Samorządów.
Specjalizuje się w badaniach społecznych, analizach postaw i preferencji politycznych.

Media & Marketing Expert
Maciej Budzich
Sztuka przekładania liczb na emocje, czyli jak sprawić, by dane przemówiły do odbiorcy

1

2

0
9/11
4,90/6
Opis prelekcji
Cena, czas, odległość, dane – jak sprawić, by liczby przestały być jedynie suchymi informacjami i zaczęły angażować klientów, uczestników prezentacji czy czytelników raportów? Opowiem o tym, jak przekształcić dane w coś, co odbiorcy naprawdę zrozumieją, poczują i uznają za istotne.

Co-Founder & CEO
Centrum Respo
Michał Wrzosek
5 sposobów na więcej leadów, potencjalnych klientów i sprzedaż

0

1

0
1/1
5,51/6
O prelegencie
Dr Michał Wrzosek – przedsiębiorca, edukator, influencer. W social mediach obserwuje go 2,2 mln obserwatorów, a jego video w zeszłym roku miały ponad 1 miliard wyświetleń.

Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Marcin Duma, Maciej Budzich, Michał Wrzosek

Przerwa kawowa

Strateg marki
MIDEA
Paweł Tkaczyk
Algorytmiczna kreatywność – AI jako współtwórca kampanii reklamowych

2

0

4
13/16
5,09/6
Opis prelekcji
Opowiem o algorytmach kreatywności i o tym, jak programować AI, by były większą pomocą dla marketerów.
O prelegencie
Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google. Współtworzył lub konsultował marki pracodawcy dla Capgemini, Objectivity czy Orange.

Konsultant, trener, mentor
sylwiazabielska.pl
Sylwia Zabielska
4 kroki do rozwiązania każdego problemu w marketingu i w biznesie

0

1

0
2/2
4,88/6
Opis prelekcji
W czasach, gdy AI wykonuje coraz więcej zadań, to właśnie umiejętność rozwiązywania problemów staje się niezastąpioną kompetencją przyszłości. Poznaj 4 kroki, dzięki którym najlepsi konsultanci biznesowi zmieniają chaos w klarowne decyzje.
O Prelegentce
Łącząc doświadczenia konsultanta strategicznego, marketingowca i eksperta od zarządzania talentami, wspiera profesjonalistów w zajmowaniu miejsca przy stole Zarządu i budowaniu ich silnej pozycji w organizacji. Pomaga zrozumieć i uwolnić biznesową wartość zawartą w dobrze zaplanowanej kulturze organizacyjnej i strategii HR.

Email Marketing Expert
Paweł Sala
Najczęstsze błędy marketerów, które obniżają konwersję ich działań

0

1

1
12/13
5,0/6
O prelegencie
Trener, manager oraz konsultant z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Współtwórca wielu kampanii marketingowych nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Effie, Kreatura czy Mixx Awards. Co-founder FreshMaila – najpopularniejszego narzędzia do email marketingu w Polsce obecnie będącego częścią giełdowej spółki Vercom. Mówca na największych konferencjach branżowych w Polsce takich jak Infoshare, Forum IAB, I love marketing czy InternetBeta. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych – w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN – „E-marketing – pakiet startowy”. Wieloletni szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska. Autor podcastu Email [i] Marketing.

Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Paweł Tkaczyk, Sylwia Zabielska, Paweł Sala

Przerwa kawowa

Head of Marketing Europe
Prologis
Marta Tesiorowska
Budowanie marki jest jak randkowanie – chcesz miłości na lata, a nie przelotnego zauroczenia.
Pierwszy raz na konferencji
O Prelegentce
Wytrawna strateżka, skuteczny marketingowiec i power woman w jednym. Kobieta Roku w Logistyce (2015), Kobieta Dekady w Logistyce (2022). Wierzy, że sukces rodzi się z pasji, autentyczności i ciągłego poszukiwania nowych perspektyw. Stawia na inkluzywność, otwartość i kreatywność, zarówno w komunikacji, jak i w kulturze organizacyjnej. Prywatnie gaduła, uwielbia death metal, hard rocka, operę, klimaty sci-fi i fantasy oraz Wlochy.

Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Kamil Kozieł, Marta Tesiorowska, Tomek Palak

Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji

Dlaczego warto?
1
18-minutowe prezentacje
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.
2
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
3
Edutainment w najlepszej formie
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂
4
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów
Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.