Nagrania z prawdopodobnie jedynej zgrywalizowanej
konferencji na świecie

W dniach 8-10 kwietnia 2025 roku odbyła się XIX edycja konferencji I  *  Marketing & Technology! Wystąpili na niej topowi prelegentki i prelegenci z brażny marketingu i AI, a ich prezentacje były przeplatane żywymi panelami dyskusyjnymi.

* Marketing & Technology jest nazywana najlepszą konferencją marketingową w Polsce. Inna nazwa, która już do niej przylgnęła, to ,,nieoficjalne mistrzostwa Polski marketingu”.

Cały event został uwieczniony w formie nagrań video.

Wspólnie z RocketJobs przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną ofertę – płacisz 50% ceny, resztę pokrywa RocketJobs!

Możesz zakupić video ze konferencji I * Social Media- w cenie 449 zł brutto zamiast 897 zł brutto.

Pakiet nagrań zawiera następujące wystąpienia:

Prelegentki i Prelegenci

O Prelegentce

Założycielka MaxTractor.agency. Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Tworzy bloga magdaurbaniak.com o marketingu i tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Autorka artykułów dla takich magazynów jak Social Media Manager, Sprawny Marketing czy PR Manager. Występowała m.in. na TedX czy InfoShare. Wykładowca na takich uczelniach jak DSW, WSB i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie.

ZASIĘGI I VIRALE

Opis prelekcji

Virale, RTM-y, chwilowe zasięgi… A może podejść do tego inaczej? O sile Social Search i nowym spojrzeniu na media społecznościowe.

O prelegencie

Piąty rok współtworzy i zarządza kreatywną agencją social media influencerską Tears of Joy. Wcześniej zarządzał działem social media w K2, rozwijał startup w Estonii. Kocha polskie plaże, męczy się oglądając Legię i gra na flipperach. Organizuje największe cykliczne wydarzenie dla Twórców – Środa #DzieńBloga.

O prelegentach

Sebastian Peret – przedsiębiorca i innowator w branży edukacyjnej. Twórca Maturalni.com i Korki.pl, platform, które zmieniają sposób, w jaki uczniowie przygotowują się do egzaminów. Jego projekty zgromadziły setki tysięcy użytkowników, a inicjatywy, takie jak Stypendium Marzeń czy Maturalny Nobel, wspierają młodzież w rozwijaniu potencjału. Wyróżniony w gronie „30 młodych Polaków, którzy zmieniają świat”, laureat nagrody „50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie”. Ekspert w budowaniu skalowalnych produktów online i skutecznych kampanii marketingowych, łączących sprzedaż z realnym wpływem społecznym.

Nataniel Brożnowicz – strateg marketingowy i ekspert w budowaniu marek edukacyjnych, które obserwuje 500 000 osób. Współtwórca innowacyjnych projektów w branży EdTech, które pomagają uczniom osiągać lepsze wyniki i rozwijać swoje umiejętności. Specjalizuje się w skalowaniu biznesów online, skutecznych kampaniach sprzedażowych i wykorzystywaniu psychologii marketingu do zwiększania zaangażowania odbiorców. Współtwórca sukcesu platform Maturalni.com i Korki.pl, które zrewolucjonizowały dostęp do wysokiej jakości edukacji w Polsce.

AI W SOCIAL MEDIACH

Opis prelekcji

Wielu marketerów i firm boryka się z problemem tworzenia regularnych, angażujących postów w social media. W efekcie publikacje stają się nieregularne, „na siłę”, a przede wszystkim nie odpowiadają na realne pytania i obiekcje klientów. W tym wystąpieniu pokażę, jak autentyczne wypowiedzi klientów – z portali opinii (Google, Booking.com, TripAdvisor) czy z rozmów handlowych w B2B – można przetworzyć (m.in. przy użyciu AI) w spójną, efektywną strategię treści, która przyciąga uwagę i faktycznie wpływa na sprzedaż. Bez chaosu, za to z mierzalnymi efektami

O prelegencie

COO Suasio – firmy doradczo-szkoleniowej z grupy digitalk, łączącej strategiczne doradztwo z praktyczną implementacją. Z ponad 12-letnim doświadczeniem w marketingu, edukował, konsultował i realizował kampanie reklamowe dla firm z ponad 15 branż na 23 rynkach.Współtwórca popularnych kursów online z Arturem Jabłońskim z zakresu Google Ads i analityki internetowej. Regularnie publikuje w czołowych magazynach branżowych jak Sprawny Marketing i Marketer+, dzieląc się praktycznym know-how.Swoje kompetencje z powodzeniem przekuł w biznesowe sukcesy, m.in. tworząc od podstaw największy swego czasu polski portal sprzedaży biletów do atrakcji turystycznych.Wykładowca studiów podyplomowych na Uniwersytecie Łódzkim. Pasjonat lotnictwa (spędził jako pasażer ponad 686 godzin w powietrzu) i miłośnik podróży, który odwiedził 40 państw.

O prelegencie

Piotr Chmielewski, CEO agencji Social Media Now, która jako Partner firmy Meta w programie Meta Business Partners realizuje skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych. Doradca i szkoleniowiec z ponad 10 letnim doświadczeniem.

Pakiet nagrań
897 brutto 449 brutto
Kup nagranie >>

Dlaczego warto?

1
18-minutowe prezentacje

Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.

2
ZERO sprzedażowych prezentacji

Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.

3
Edutainment w najlepszej formie

Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂

4
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów

Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce? 
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.