Warszawa,8 – 10 kwietnia 2025
- Cena od 697 PLN
- 3 dni, 9 konferencji
- Multikino Złote Tarasy, Warszawa
Konferencja zaczyna się już za
Zarezerwuj swoje miejsce w najlepszej cenie!
Prawdopodobnie jedyna zgrywalizowana
konferencja na świecie
Już 8–10 kwietnia 2025 roku widzimy się w Multikinie Złote Tarasy na XIX edycji konferencji I ❤️ Marketing & Technology!
Konferencja potrwa trzy dni, a my przygotowaliśmy dla Ciebie wiele nowości: aż
trzy ścieżki tematyczne każdego dnia, a wśród nich nie tylko takie klasyki, jak
I ❤️ AI, I ❤️ marketing i I ❤️ social media czy X Summit, ale też pięć zupełnie nowych ścieżek: I ❤️ PR, I ❤️ biohacking, I ❤️ PRO: ads & analytics, I ❤️ PRO: SEO & content oraz I ❤️ PRO: e-mail marketing. Jedno pozostaje niezmienne: wystąpią sami najlepsi eksperci i ekspertki z branży. Tego nie można przegapić! 🙂
Kliknij i sprawdź agendę każdego z dni
Prelegentki i Prelegenci
Piotr Olszewski
Agnieszka Mikołajczyk-Bareła
Marek Zieliński
Anna Ledwoń-Blacha
Anna Prończuk-Omiotek
Jacek Szyndler
Kamil Porembiński
Zuzanna Kwiatkowska
Michał Sadowski
Marcin Kamiński
Prelegentki i Prelegenci
Katarzyna Dworzyńska
Krystian Cieślak
Barbara Krysztofczyk
Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce.
Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce.
Paweł Tkaczyk
Krzysztof Marzec
Szymon Negacz
Wojciech Ławniczak
Paweł Sala
Maciek Sznitowski
Franciszek Georgiew
Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce.
Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce.
Zakwalifikowani i zaproszeni
James Behr
Artur Jabłoński
Kamil Bolek
Magdalena Urbaniak
Michał Wrzosek
Ola Sidorowska
Sylwia Dąbrowska
Wojciech Kardyś
Łukasz Kępiński
Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce.
Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce.
Sprawdź bonusy i wybierz bilet
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard
Dedykowana strefa VIP z posiłkiem, możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach
Materiały video z 3 dni XVIII edycji konferencji (poprzednia edycja) WARTOŚĆ: 1970 zł
Streszczenia prelekcji przygotowane przez AI
Materiały video z zakupionych dni z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł
Wydzielone najlepsze miejsca na widowni
Dostęp do archiwum wiedzy sprawny.marketing – akademia oraz poprzednie wydania magazynu
Udział w afterparty, 9.04.2025 Open bar dla uczestników WARTOŚĆ: 350 zł
Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny I <3 marketing
Duża paczka konferencyjna
Mała paczka konferencyjna
Dostęp do kursów online
Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl
Dlaczego warto?
1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja
Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉
2
18-minutowe prezentacje
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.
3
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji
Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu
5
Epickie Afterparty #ilovemkt
Impreza odbywa się po drugim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Marketing) w klubie SLA, ul. Świętokrzyska 3 – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.
6
Edutainment w najlepszej formie
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂
7
I Love Marketing loves eco!
Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ile osób pojawi się na konferencji!
8
Paczka konferencyjna
Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.
9
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!
Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera,Macieja Kautza, który już 18 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.
10
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów
Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.
11
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku
Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂
12
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji
Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.
13
Dostęp do subskrypcji premium.sprawny.marketing
W ramach zamówionej wejściówki na konferencję #ilovemkt otrzymasz 3-miesięczny specjalny dostęp testowy m.in. do wszystkich edukacyjnych treści sprawny.marketing za paywallem oraz innowacyjnej platformy społecznościowej dla marketerów i marketerek. W zależności od wybranego biletu na konferencję w ramach subskrypcji otrzymasz m.in: streszczenia najlepszych, nowych książek marketingowych, polskiej prasy branżowej, a także sprawozdania z największych eventów marketingowych z całego świata!
FAQ
Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.
Paczkę otrzymasz tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.
Niestety nie, tylko bilety premium i vip są uprawnione do uczestnictwa w afterparty. Jeśli chcesz z nami być na afterze zachęcamy do zakupu biletu uprawnionego 🙂
Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.
Na fakturze widnieje nazwa biletu, rodzaj pakietu, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.
Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂