• Cena od 470 PLN
  • 3 dni i 50 prelegetnów
  • Epickie afterparty
  • Cena od 470 PLN
  • 3 dni i 50 prelegetnów
  • Epickie afterparty

32 wystąpienia

570

10 godzin video

Zarejestruj się jeszcze dzisiaj i otrzymaj pakiet 32 nagrań z poprzedniej edycji o wartości 570 zł ZA DARMO!

Zarejestruj się Zarezerwuj teraz

Dostęp przesyłamy w ciągy
kilku godzin po opłaceniu rejestracji

Create Marketing People Love

24-26 października w Warszawie odbędzie się VI edycja konferencji
I ❤ Marketing. Tym razem wydarzenie potrwa aż trzy dni
24 października odbędzie się pierwsza edycja konferencji I ❤ Influencer.

Jest to niewątpliwie jedno z największych i najważniejszych wydarzeń w polskiej branży marketingu internetowego. Specjaliści podczas swoich wystąpień opowiedzą o pojawiających się trendach
i nadchodzących zmianach w marketingu.

Wydarzenie jest adresowane zarówno dla przedstawicieli małych
i średnich firm, jak i dla osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach. I ❤ Marketing to zastrzyk praktycznej wiedzy podanej w formie 18 minutowych prezentacji.

UWAGA!

Vl edycji #ilovemkt nie obejrzysz online!

Wśród dostępnych wejściówek, tym razem nie znajdziesz
opcji transmisji w dniu wydarzenia

Zarezerwuj teraz

*wejściówki na ostanią edycję wyprzedały się 2 miesiące przed wydarzeniem

Zobacz relację z poprzedniej edycji

 
Zarezerwuj teraz
 

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

  • ZERO sprzedażowych prezentacji - płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny.

  • Znasz konferencje TED? Wiesz, że prezentacje wygłaszane na TED mają ograniczenie długości do max. 18 minut? Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na I marketing każda prelekcja trwa 18 minut.

  • Slajdy na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz robić notatki na konkretnych slajdach.

  • Paczka konferencyjna. Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

     
  • Mocne łączne WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie.

  • Epickie Afterparty po drugim dniu konferencji – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

     
  • Płacisz 470 zł netto, dzięki czemu koszt wysłuchania jednego eksperta to jedyne 29 złotych.

  • W dniu konferencji po Warszawie podróżujesz z aplikacją myTaxi z 30% rabatem. Otrzymasz także 30 zł na pierwszy przejazd.

  • Do dyspozycji uczestników będą też stoiska firm, które udostępniają narzędzia marketingowe. Jeśli chcesz, by na konferencji pojawiło się stoisko Twojej firmy, zapraszamy do kontaktu.

     
  • Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉 Zobacz opinie Uczestników.

     
  • I marketing jest prowadzona przez genialnego prowadzącego - Macieja Kautza, który już VI edycję dba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

     

Dołącz do wydarzenia na Facebooku

Opinie prelegentów

Opinie uczestników

Agenda

Dzień I

24.10.2018

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10-10:30

Dagmara Pakulska

Generator lajków i zasięgów, szarlatan czy celebryta...czyli kim jest współczesny influencer?

10:30 - 10:50

Maciej Budzich

Influencer vs marka vs influencer - czyli kryzys z dwóch punktów widzenia

10:50-11:10

Wojciech Kardyś

Jak oszukują influencerzy? - analiza, przykłady, wnioski

11:10-11:30

Prelegent zostanie podany wkrótce

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00-12:20

Maja Wiśniewska

SMS-em w influencera - historia w dwóch aktach

12:20-12:40

Magdalena Urbaniak

8 złotych zasad, których trzyma się każdy influencer, a łamie je większość marek

12:40-13:00

Michał Szafrański

Dlaczego warto współpracować długofalowo? Case study rocznego projektu z Mastercard

13:00-13:40

Panel dyskusyjny

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

14:40-15:00

Krzysztof Siciński

Nowe Social Media oparte o Blockchain. Co z tego wynika dla Influencerów i Marketerów?

15:00-15:20

Prelegent zostanie podany wkrótce

15:20-15:40

Szczepan Bentyn

Token - czyli genialne narzędzie do budowania efektów sieciowych

15:40-16:00

Rafał Masny

Problemy z Infulencerami i grzechy agencji

16:00-16:30

Przerwa kawowa

16:30-16:50

Michał Leszek

Rola leadera w tworzeniu silnych marek produktowych i handlowych na przykładzie Kruger & Matz i Rebel electro

16:50-17:10

Rafał Myśliński & Kamil Natil - Suchary Codzienne

8 tips & tricks jak zwiększyć skuteczność postów w Social Media wykorzystując influencerów?

17:10-17:30

Prelegent zostanie podany wkrótce

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Sesja Q&A

18:00-18:15

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dagmara Pakulska

Generator lajków i zasięgów, szarlatan czy celebryta...czyli kim jest współczesny influencer?

O prelegencie

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.

Maciej Budzich

Influencer vs marka vs influencer - czyli kryzys z dwóch punktów widzenia

O prelegencie

-

Wojciech Kardyś

Jak oszukują influencerzy? - analiza, przykłady, wnioski

O prelegencie

Prelegent zostanie podany wkrótce

O prelegencie

Przerwa kawowa

O prelegencie

Maja Wiśniewska

SMS-em w influencera - historia w dwóch aktach

O prelegencie

W SMSAPI rozwija relacje marki z odbiorcami w mediach społecznościowych, na blogu firmowym oraz wspierając działania PR. Marketer z głębi serca, z pasji do komunikacji i ludzi. Na co dzień ciekawa świata, skoncentrowana na budowaniu pozytywnego i rzetelnego wizerunku marki zarówno wewnątrz, jak i poza firmą.Prywatnie zagorzały miejski społecznik, zaangażowana w wiele inicjatyw m.in. organizację konferencji związanych z technologią, edukacją i designem TEDxKatowice.

Magdalena Urbaniak

8 złotych zasad, których trzyma się każdy influencer, a łamie je większość marek

O prelegencie

Michał Szafrański

Dlaczego warto współpracować długofalowo? Case study rocznego projektu z Mastercard

O prelegencie

Panel dyskusyjny

O prelegencie

Przerwa obiadowa

O prelegencie

Krzysztof Siciński

Nowe Social Media oparte o Blockchain. Co z tego wynika dla Influencerów i Marketerów?

O prelegencie

Prelegent zostanie podany wkrótce

O prelegencie

Szczepan Bentyn

Token - czyli genialne narzędzie do budowania efektów sieciowych

O prelegencie

Rafał Masny

Problemy z Infulencerami i grzechy agencji

O prelegencie

Przerwa kawowa

O prelegencie

Michał Leszek

Rola leadera w tworzeniu silnych marek produktowych i handlowych na przykładzie Kruger & Matz i Rebel electro

O prelegencie

Rafał Myśliński & Kamil Natil - Suchary Codzienne

8 tips & tricks jak zwiększyć skuteczność postów w Social Media wykorzystując influencerów?

O prelegencie

Prelegent zostanie podany wkrótce

O prelegencie

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

Sesja Q&A

O prelegencie

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

Dzień 2

25.10.2018

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10-10:30

Paweł Tkaczyk

Tawerna „Pod Nietrafionym Briefem” czyli jak bycie piratem pozwala tworzyć lepszy marketing

10:30-10:50

Magdalena Pawłowska

Mało znane sekrety pozyskiwania klientów online, pomijane przez 99% biznesów

10:50-11:10

Michał Kasprzyk

Przemówienie w ramach product launchu - po co, jak i dla kogo?

11:10-11:30

Paweł Cichocki

E-mail retargeting - zarabiaj więcej dzięki powracającym klientom

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00-12:20

Jacek Kłosiński

Najczęstsze błędy i wpadki w komunikacji wizualnej – jak ich unikać?

12:20-12:40

Tomasz Miler

W jaki sposób rebranding wpłynął na sprzedaż w Manumi.pl?

12:40-13:00

Niespodzianka: ogłoszenie Prelegenta nastąpi podczas konferencji!

13:00-13:20

Maciej Lewiński

Temat zostanie podany wkrótce

13:20-13:40

Tomasz Manikowski

EMOCJE TO NIE WSZYSTKO. Fibonacci, Maslow i rodzynki

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

14:40-15:00

Łukasz Chwiszczuk

Tajemnice Google Ads - tego napewno nie wiedzieliście

15:00-15:20

Grzegorz Mogilewski

Temat zostanie podany wkrótce

15:20-15:40

Barbara Stawarz-Garcia

Marketing międzypokoleniowy. Kiedy xD jest spoko, a kiedy już tylko #żal

15:40-16:00

Mariusz Łodyga

Czterej jeźdźcy marketingowej apokalipsy. O czterech kluczowych wyzwaniach, z którymi mierzy się każda firma.”

16:00-16:30

Przerwa kawowa

16:30-16:50

Paweł Sala

Jak w pięciu krokach zwiększyć zaangażowanie odbiorców Twojego newslettera

16:50-17:10

Piotr Bucki & Kamil Kozieł

Freud, Batkid i tęcza nad Yosemite. Jak hodować marketingowe treści na kulturowej płytce Petriego

17:10-17:30

Roman Łoziński

Przemarkowienie - komunikacja oderwana od produktu.

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Sesja Q&A

18:00-18:15

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Paweł Tkaczyk

Tawerna „Pod Nietrafionym Briefem” czyli jak bycie piratem pozwala tworzyć lepszy marketing

O prelegencie

Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google.

Magdalena Pawłowska

Mało znane sekrety pozyskiwania klientów online, pomijane przez 99% biznesów

O prelegencie

Ekspert online marketingu, przedsiębiorca, psycholog społeczny. Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o marketing internetowy i sprzedaż ich wiedzy opakowanej w kursy online. Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych tworząc i wprowadzając nowe produkty do sprzedaży w internecie oraz procesach marketingowych, typu lejki i tunele marketingowe. Założycielka INSOURCE Marketing Agency (2011 rok) oraz Launch Valley Ltd (2016 ro

Michał Kasprzyk

Przemówienie w ramach product launchu - po co, jak i dla kogo?

O prelegencie

Paweł Cichocki

E-mail retargeting - zarabiaj więcej dzięki powracającym klientom

O prelegencie

Senior Product Manager w ConversionLabs - platformie do email retargetingu. Związany z tematyką komunikacji email oraz mobile w sektorze klientów korporacyjnych. Specjalizuje się w podnoszeniu wskaźników efektywności kampanii. Współpracuje z największymi brandami w obszarze budowania strategii email/sms oraz lead generation. Wspiera i doradza firmom jak efektywnie przeprowadzać kampanie zarówno w sektorze e-commerce jak i finance, travel, IT czy business.

Przerwa kawowa

O prelegencie

Jacek Kłosiński

Najczęstsze błędy i wpadki w komunikacji wizualnej – jak ich unikać?

O prelegencie

Poprzez bloga klosinski.net oraz kursy i szkolenia pomaga w kreatywnej pracy. Uczy sprawnego zarządzania sobą w czasie, prowadzenia własnego biznesu i szukania lepszych pomysłów. Fan komunikacji wizualnej i projektowania graficznego.

Tomasz Miler

W jaki sposób rebranding wpłynął na sprzedaż w Manumi.pl?

O prelegencie

Niespodzianka: ogłoszenie Prelegenta nastąpi podczas konferencji!

O prelegencie

Maciej Lewiński

Temat zostanie podany wkrótce

O prelegencie

Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analitycs, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.

Tomasz Manikowski

EMOCJE TO NIE WSZYSTKO. Fibonacci, Maslow i rodzynki

O prelegencie

Przerwa obiadowa

O prelegencie

Łukasz Chwiszczuk

Tajemnice Google Ads - tego napewno nie wiedzieliście

O prelegencie

Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.

Grzegorz Mogilewski

Temat zostanie podany wkrótce

O prelegencie

Barbara Stawarz-Garcia

Marketing międzypokoleniowy. Kiedy xD jest spoko, a kiedy już tylko #żal

O prelegencie

Mariusz Łodyga

Czterej jeźdźcy marketingowej apokalipsy. O czterech kluczowych wyzwaniach, z którymi mierzy się każda firma.”

O prelegencie

Praktyk marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Prowadzący posiada praktyczną znajomość public relations oraz technik budowy wizerunku. Mariusz jest właścicielem marki Premium Consulting, w ramach której zrealizował niemal 200 projektów szkoleniowych i doradczych zarówno dla dużych instytucji publicznych i prywatnych, jak i firm sektora MŚP. O umiejętnościach i kompetencji Mariusza świadczy bogate portfolio klientów obejmujące m.in. UAM, Orange i PKO BP.

Przerwa kawowa

O prelegencie

Paweł Sala

Jak w pięciu krokach zwiększyć zaangażowanie odbiorców Twojego newslettera

O prelegencie

Piotr Bucki & Kamil Kozieł

Freud, Batkid i tęcza nad Yosemite. Jak hodować marketingowe treści na kulturowej płytce Petriego

O prelegencie

Roman Łoziński

Przemarkowienie - komunikacja oderwana od produktu.

O prelegencie

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

Sesja Q&A

O prelegencie

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

Dzień 3

26.10.2018

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10-10:30

Sylwia Dąbrowska

Jaki temat na live dla branży... ? - Jak nie zaczynać planowania live'ów od szukania tematu

10:30-10:50

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

10:50-11:10

Rahim Blak

O co grają ludzie w social mediach?

11:10-11:30

Michał Matysiak

Jak tworzyć content smartfonem?

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00-12:20

Artur Jabłoński

Remarketing na Facebooku - robisz to źle

12:20-12:40

Maciej Wróblewski

Dlaczego jedno video sprzedaje wiecej niż publikowanie postów przez cały rok

12:40-13:00

Katarzyna Młynarczyk

Netnografia czyli jak dane digital wpływają na decyzje w biznesie.

13:00-13:20

Janina Bąk

Wszystkie błędy, które popełniasz, analizując statystyki swoich mediów społecznościowych

13:20-13:40

Angelika Chimkowska

Supermoce Linkedin, czyli jak skutecznie wykorzystać go w social sellingu

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

14:40-15:00

Franciszek Georgiew

5 kroków do lepszej reklamy na Facebooku

15:00-15:20

Grzegorz Kordeczka

10 elementów, które wzniosą Twój video marketing na wyższy poziom

15:20-15:40

Mateusz Czech

Coming out, czyli o chatbotach i ich roli w marketingu.

15:40-16:00

Adrian Kilar

Świadomość ruchomego obrazu

16:00-16:30

Przerwa kawowa

16:30-16:50

Bartłomiej Rak

Firmy, które osiągnęły sukces biznesowy dzięki mediom społecznościowym

16:50-17:10

Tomasz Palak

Smutne opowieści - jak nieznane paragrafy zepsuły dobre pomysły

17:10-17:30

Jakub Biel

Dobra obsługa klienta to darmowa reklama w Social Media – 5 prostych wskazówek

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Sesja Q&A

18:00-18:15

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Sylwia Dąbrowska

Jaki temat na live dla branży... ? - Jak nie zaczynać planowania live'ów od szukania tematu

O prelegencie

Sylwia jest rozwiązaniem dla osób, które chcą, aby kamera je pokochała! Poprzez swoje video, live'y, artykuły na blogu i kursy online, uczy, jak prezentować się przed kamerą, doskonalić swój głos i angażować widzów. Poza działaniami online i pracą z kamerą, przygotowuje ludzi do wystąpień na scenie, a także zajmuje się realizacją produkcji teatralnych.

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce

O prelegencie

Rahim Blak

O co grają ludzie w social mediach?

O prelegencie

CEO click community – agencji social media oraz CMO i współzałożyciel systemu edrone – pierwszego eCRM dla e-commerce. Koncentruje się na marketingu społecznościowym, a tworzy startupy w modelu SAAS. Prelegent i szkoleniowiec, zajmuje się najwyższe pozycje w rankingach konferencji i warsztatów. Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi, prowadzi zajęcia z marketingu na MBA w Łodzi, z social media na AGH w Krakowie, ze sprzedaży na WSEI w Krakowie i Social Employer Brandingu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Michał Matysiak

Jak tworzyć content smartfonem?

O prelegencie

Przerwa kawowa

O prelegencie

Artur Jabłoński

Remarketing na Facebooku - robisz to źle

O prelegencie

Maciej Wróblewski

Dlaczego jedno video sprzedaje wiecej niż publikowanie postów przez cały rok

O prelegencie

Ze światem YouTube związany od 2013 roku. Prowadzi szkolenia i opowiada o YouTube na konferencjach branżowych. Posiada certyfikat YouTube Certified in Audience Growth. Po godzinach pomaga użytkownikom produktów Google na oficjalnych Forach Pomocy jako Top Contributor.

Katarzyna Młynarczyk

Netnografia czyli jak dane digital wpływają na decyzje w biznesie.

W dobie kanałów digital, coraz większą rolę stanowi analiza danych pozyskiwanych od społeczności, które mogą być wykorzystane jako początek procesu innowacji, zmian na poziomie decyzji o rozwoju organizacji oraz produktów i usług. Netnografia jako połączenie tradycyjnych metod badawczych z potencjałem danych online to kierunek strategiczny i szansa dla mniejszych organizacji. Wystąpienie pokazuje konkretne metody i przykłady tego jak dane digital wprowadziły zmiany w funkcjonowaniu kilku marek na polskim rynku.

O prelegencie

CEO Socjomani

Janina Bąk

Wszystkie błędy, które popełniasz, analizując statystyki swoich mediów społecznościowych

O prelegencie

Angelika Chimkowska

Supermoce Linkedin, czyli jak skutecznie wykorzystać go w social sellingu

O prelegencie

strateg social sellingu i zarządzania zmianą w obszarze nowoczesnej sprzedaży. Posiada unikalny miks doświadczeń managerskich po obu stronach mocy (marketingu jak i sprzedaży). Szkoli i realizuje procesy efektywnego wykorzystania mediów cyfrowych w budowaniu marki eksperta i generowania nowych kanałów sprzedaży. Pracowała dla wielu znanych marek i firm (m.in. Henkel, Lyreco, L’Oreal, Nokia). Autorka książki „Psychologia zmiany w życiu i biznesie”.

Przerwa obiadowa

O prelegencie

Franciszek Georgiew

5 kroków do lepszej reklamy na Facebooku

O prelegencie

Grzegorz Kordeczka

10 elementów, które wzniosą Twój video marketing na wyższy poziom

O prelegencie

Mateusz Czech

Coming out, czyli o chatbotach i ich roli w marketingu.

O prelegencie

Adrian Kilar

Świadomość ruchomego obrazu

O prelegencie

Video-bloger kochający kamery i sprzęt filmowy. W swoich filmach nie boi się nowych wyzwań, zwiedza ciekawe miejsca i lubi eksperymentować z obrazem. Prowadzi program „MÓWI KAMERA”, w którym testuje sprzęt filmowy oraz zdradza tajniki operatorskie i montażowe. Mówią o nim „polski Casey Neistat”, a to głownie za sprawą filmu, w którym pokazał sztuczki i schematy wykorzystywane przez Caseygo. Pochodzi z Gorlic, studiował filozofię i reżyserię. Od końca 2016 mieszka w Warszawie i to właśnie przeprowadzka była jedną z inspiracji do rozpoczęcia vlogowania. Zawodowo zajmuje się produkcją komercyjnych, krótkich form audiowizualnych. Współwłaściciel agencji GoodForYou.

Przerwa kawowa

O prelegencie

Bartłomiej Rak

Firmy, które osiągnęły sukces biznesowy dzięki mediom społecznościowym

O prelegencie

W Socjomanii odpowiada za rozwój spółki. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi również na poziomie biznesowym. Często reprezentuje i wchodzi do organizacji klienta jako zewnętrzny konsultant. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem.

Tomasz Palak

Smutne opowieści - jak nieznane paragrafy zepsuły dobre pomysły

O prelegencie

Jakub Biel

Dobra obsługa klienta to darmowa reklama w Social Media – 5 prostych wskazówek

O prelegencie

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

Sesja Q&A

O prelegencie

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

Sprzedaż biletów na I marketing

Bonusy w ramach pakietów: VIP Premium Standard
Miejsca w wydzielonych rzędach, zasilanie do laptopa i energetyk sprawny.marketing1-wsze rzędy
Materiały video z 2 lub 3 dni konferencjivideo
Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketingprenumerata
Udział w afterparty w klubie The Viewafterparty
Wysokiej jakości koszulka
I marketing
koszulka
Duża paczka konferencyjna przesłana pocztąduża paczka
Mała paczka konferencyjna przesłana pocztąkoperta
Bonusowe materiały video z poprzedniej edycjivideo
Certyfikat potwierdzający udziałcertyfikat
Slajdy z prezentacji przesyłane na żywo na Twój telefonprezentacje
Badge konferencyjnybadge
Egzemplarz magazynu sprawny.marketingmagazyn sprawny.marketing
Egzemplarz magazynu I Love Cryptomagazyn i love crypto
Grywalizacyjna Aplikacja (Stoiska-Uczestnicy-Prelegenci)aplikacja
Bonusy i kody do polskich oraz zagranicznych narzędzi marketingowychzniżki i rabaty

Bonusy w ramach pakietów:

VIP

Premium

Standard

1-wsze rzędy

video

prenumerata

afterparty

koszulka

duża paczka

koperta

video

certyfikat

prezentacje

badge

magazyn sprawny.marketing

magazyn i love crypto

aplikacja

zniżki i rabaty

Wybierz bilet na konferencję:

zostało miejsc 192
zostało miejsc 194570 PLNzostało miejsc 193470 PLNzostało miejsc 1001570 PLN
zostało miejsc 1511270 PLNzostało miejsc 192zostało miejsc 180
zostało miejsc 195zostało miejsc 199zostało miejsc 1341170 PLN
zostało miejsc 184zostało miejsc 137570 PLNzostało miejsc 152
zostało miejsc 139zostało miejsc 167670 PLNzostało miejsc 106
zostało miejsc 147670 PLNzostało miejsc 107570 PLN

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
To pole jest obowiązkowe
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Bilet General Gary Vaynerchuk

Bilet I Love Crypto

Pakiet Standard 2 dni (Influencer + Marketing)

Bilet Premium I Love Influencer

Bilet Standard I Love Influencer

Pakiet VIP 3 dni I Love Marketing

Pakiet Premium 3 dni I Love Marketing

Pakiet Premium 2 dni (Influencer + Marketing)

Pakiet VIP 2 dni (Influencer + Marketing)

Pakiet Standard 2 dni (Influencer + Social Media)

Pakiet Premium 2 dni (Influencer + Social Media)

Pakiet Standard 3 dni I Love Marketing

Pakiet VIP 2 dni (Influencer + Social Media)

Bilet Standard I Love Marketing

Pakiet VIP 2 dni (Marketing + Social Media)

Pakiet Premium 2 dni (Marketing + Social Media)

Bilet Premium I Love Marketing

Pakiet Standard 2 dni (Marketing + Social Media)

Bilet Premium I Love Social Media

Bilet Standard I Love Social Media

Pakiet Premium Video Facebook

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Warszawa Złote Tarasy, ul. Złota 59, 00-120 Warszawa