KTO?

logo

GDZIE?

Warszawa
Multikino
Złote Tarasy

KIEDY?

06-07.03.2018

CENA NETTO

od 470 zł PLN

Ceny wzrosną za:

Plan konferencji:

Dzień 1: 6 marca - I heart icon Social Media

10.00-10.10

Powitanie przez konferansjera

Daniel Kędzierski

10:10-10:30

Jak targetować reklamy – od marketera do growthakera

Myślisz, że o reklamach na Facebooku wiesz już wszystko? Podczas mojej prezentacji udowodnię Ci, że jesteś w błędzie! Ujawnię rąbka tajemnicy odnośnie nowości, które już niedługo pojawią się w największym serwisie społecznościowym na świecie… Ponadto pokażę, jak wykorzystywać  api Facebooka do tego, by tworzyć jeszcze bardziej skuteczne reklamy (np. na… członków rodziny Twoich klientów), a także jak szczegółowo analizować fanpage konkurencji.

Bartłomiej Rak

10:30-10:50

Klient vs agencja - kto pierwszy się wykończy?

Powinni być dla siebie Partnerami, powinni się wspierać, wzajemnie edukować i walczyć o jeden wspólny cel. Z roku na rok granica pomiędzy tymi podmiotami powinna się zacierać, a coraz bliższa współpraca dawać obu stronom dużo satysfakcji… Brzmi nieprawdopodobnie? No właśnie – dlaczego oczekiwania obu stron tak bardzo się rozmijają i co możemy z tym zrobić?

Rahim Blak

10:50-11:10

Social Media Ninja - zawód przyszłości

Największym fenomenem Facebooka jest to, że Wy wszyscy tutaj jako Social Media Ninja możecie odpowiedzieć na każdy brief klienta, lub firmy w której pracujecie. Kim jest Social Media Ninja? Dlaczego to zawód przyszłości? Jak pozyskiwać klientów w social media? Jak tworzyć dla nich oferty? Jak duży jest rynek, i jakich specjalizacji się składa? Jaki potencjał biznesowy dla Agencji, klientów i Specjalistów – działających na rynku social media marketingu.

Tomasz Palak

11:10-11:30

Stadko kruczków prawnych w social media

Marketer, a zwłaszcza marketingOWIEC powinien się znać z tymi KRUCZKAMI. Jakie są przydatne wyroki o zapożyczaniu contentu? Czy korespondencja mailowa może być równie wiążąca jak papierowa? Jakie przepisy mogą dać wytrych w legalności przetwarzania danych osobowych? Ta wyliczanka odpowie jeszcze więcej pytań.

11:30-12:00

Przerwa kawowa

Ola Gościniak

12:00-12:20

7 sposobów na budowanie zaangażowanej społeczności w social mediach

Czy wiesz, że w niektórych biznesach wysokie zaangażowanie odbiorców w social mediach może okazać się ważniejsze od ogromnych zasięgów? Pokażę Ci sposoby tworzenia zaangażowanej społeczności w formie case study, które pomogą Ci w budowaniu relacji opartych na poczuciu bezpieczeństwa, akceptacji oraz obustronnym zaufaniu.

Artur Jabłoński

12:20-12:40

Anatomia skutecznej reklamy na Facebooku - jakie teksty i grafiki przyciągają uwagę.

O kosztach reklamy na Facebooku w największym stopniu decyduje kreacja reklamowa. Dlatego analizując konkretne przykłady reklam pokażę, jak pisać teksty reklam oraz jak prezentować produkty i usługi na grafikach, by przyciągać użytkowników.

Maciej Budzich

12:40-13:00

Temat zostanie podany wkrótce.

Dagmara Pakulska

13:00-13:20

Co oni śpiewają? Czyli jaką wiedzą tajemną na temat pracy marketerów dzielą się z nami autorzy polskich hitów.

Wiedziałeś, że polskie piosenki mają drugie dno? Często ukryta w nich treści traktuje o…pracy social media ninja. Podczas mojej prezentacji opowiem Ci o 5. najważniejszych wyzwaniach dla marketerów w 2018 roku i doradzę, jak się z nimi zmierzyć, by Twoja praca stała się nie tylko bardziej przyjemna, ale i naprawdę efektywna. 🙂

Łukasz Żelezny

13:20-13:40

Social media w 20 minut – pozyskiwanie leadów i nie tylko

Opowiem Ci o działaniach które pomogą pozyskać nie tylko leady, ale także zaoszczędzić czas oraz zwiększyć zasięgi. Pokażę Ci warsztat narzędziowy, sposoby na mądrą automatyzację zadań, oraz podzielę się taktykami i strategiami które możesz wdrożyć od zaraz. Szybko ( powiedziałem że w 20 minut? 🙂 ), sprawnie ale i przy racjonalnym budżecie.

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

Jakub Biel

14:40-15:00

5 błędów, które popełniliśmy podczas rozwijania międzynarodowej marki

Lepiej jest uczyć się na błędach cudzych, niż własnych – taką okazję będziesz mieć podczas mojego wystąpienia. Uczestniczyłem w budowie firmy od małego przedsiębiorstwa w budynku po piekarni do ogromnej spółki z dystrybucją w 30 krajach. Co zadziałało, a co nie? Na co zwrócić uwagę przy eksporcie? O czym najczęściej się zapomina, a co niesłusznie bagatelizuje? Dowiesz się już w marcu!

Magdalena Urbaniak

15:00-15:20

Zbyt mądrzy na Twoje reklamy. Rzecz o influencer marketingu.

Konsumenci uodparniają się na reklamowe tricki i manipulacje. Ale jest jedna strategia, którą 9 na 10 z nich nadal uważa za skuteczną. Jak mówić do mądrych odbiorców?

Sylwia Dąbrowska

15:20-15:40

Moc live video w online marketingu oraz jak lepiej prezentować się przed kamerą.

Co się dzieje gdy zaczynamy występować „na żywo” – z nami i naszym odbiorcą, co dzięki temu zyskujemy live i video jako rozprzestrzeniająca się forma komunikacji – dlaczego? Jaką to ma siłę? Jak zaaranżować swoje domowe studio nagrań i optymalizować przestrzeń i sprzęt do nagrywania – czyli jak nagrywać tym, co mamy pod ręką bez konieczności inwestowania w sprzęt jak wykorzystując techniki aktorskie stworzyć przed kamerą najlepszą wersję siebie, taką którą chcemy zaprezentować światu. Jak stać się przed kamerą taką osobą, jaką sobie w głowie wymyślimy, zależnie od tego jaki wizerunek chcemy kreować. Jak popracować nad głosem, ciałem, mimiką, jakich błędów przed kamerą unikać.

Barbara Stawarz-García

15:40-16:00

Czego konsument oczekuje od marki?

Twój konsument jest wymagający i wybredny? A może to Twoja komunikacja jest nudna i przewidywalna? Odrzuć swoje widzi misie na bok i spójrz prawdzie w oczy. Stare zasady przestały działać, a social media rządzą się swoimi prawami. Rozbudź kreatywność w swojej firmie i spójrz prosto w oczy swojego klienta.

16:00-16:30

Przerwa kawowa

Rafał Masny

16:30-16:50

Quo vadis Youtube?

Jaka przyszłość czeka Youtube’a? Czym będzie Facebook watch? Co można zrobić z zasięgiem? Czy wideo to treść ostateczna? Czy influencer marketing to moda?

Joanna Ceplin

16:50-17:10

Jak zamienić odbiorców naszych treści w mediach społecznościowych w lojalnych klientów? Poznaj efekt synergii odpowiednio zaplanowanych działań: grupy na Facebooku, transmisji na żywo i reklamy.

Prowadzenie działań na Facebooku „bo inni tak robią” może nie przynieść efektów. Dlaczego? Bo dzisiaj liczy się system, w którym poszczególne elementy wspomagają się nawzajem. Sprawdzony system kroków o którym opowiem, pomoże każdej firmie w promocji. Nawet jeżeli jeszcze nie masz wielkiego budżetu i tysięcy adresów na liście mailingowej. Na koniec zdradzę Ci złotą zasadę przemiany odbiorców w lojalnych klientów.

Janina Bąk

17:10-17:30

Jak pytać, by odpowiadali? O narzędziach badawczych, które generują wiarygodne dane.

Czy wiecie ile Waszą firmę może kosztować jedno błędnie skonstruowane pytanie ankietowe? 34 milionów dolarów. Tyle musiała swego czasu zapłacić Coca-Cola za decyzje podjęte na podstawie źle przeprowadzonych badań konsumenckich. Jeśli masz  inny  pomysł na wydanie takiej kwoty pieniędzy, to z tej prezentacji dowiesz się, w jaki sposób prawidłowo pozyskiwać opinie i mierzyć zadowolenie swoich klientów, czytelników i odbiorców. Opowiem Ci między innymi o tym, w jaki sposób wykorzystać media społecznościowe do zbierania rzetelnych danych, jak konstruować efektywne pytania ankietowe, a także czy długość (skali) naprawdę ma znaczenie?

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Panel dyskusyjny

18:00-18:15

Ogłoszenie głosowania widzów na najlepszą prezentację

Dzień 2: 07 marca - I heart iconMarketing

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera

Paweł Sala

10:10-10:30

Jak wykorzystać dane o subskrybentach aby zwiększyć efektywność komunikacji email marketingowej.

Piotr Bucki

10:30-10:50

Mózg, pudełko z betonu i dawcy organów

Jeśli myślisz, że myślisz, to się mylisz. Po prostu myślisz, że myślisz, a rzeczywistość jest inna. Błędy poznawcze wpływają na irracjonalne zachowania konsumenckie. Warto je poznać, by samemu lepiej funkcjonować a działania marketingowe projektować tak, by na tych błędach ugrać jak najwięcej. Dowiesz się, jak zostać architektem wyboru, dlaczego dla Michael and Markus zaprojektowaliśmy pudełko z betonu i co ma Haribo wspólnego z disco polo i OJ Simpsonem.

Anna Mościcka

10:50-11:10

Czy 7,5 tysiąca artykułów jest lepszych od 1?

Wiemy, że content marketing jest skuteczny. Wiemy też, że mamy do czynienia z content shockiem. Czy zatem wiemy i potrafimy udowodnić, ile contentu i jakiego trzeba tworzyć, żeby osiągać swoje cele? Czy branded content i content “pod SEO” czymś się różnią? Pokażę na przykładach, że czasami będziesz potrzebował 7,5 tysiąca artykułów, a czasami wystarczy Ci jeden, żeby osiągnąć założone KPIs.

Michał Sadowski

11:10-11:30

7 porad marketingu wspieranego personalną marką

Jak tworzyć personalną markę i jak wykorzystać jej istnieje w działaniach marketingowych biznesu w sieci. Techniki i dobre praktyki wynikające z doświadczenia w budowie narzędzia wartego dziesiątki milionów złotych i wykorzystywanego przez tysiące klientów z 86 krajów.

Innymi słowy: chcę opowiedzieć jak przez przypadek udało się stworzyć personalny wizerunek przy okazji tworzenia B24 i jak nauczyliśmy się to wykorzystywać i jak te działania replikujemy w ekspansji zagranicznej 🙂

11:30-12:00

Przerwa kawowa

Tomasz Karwatka

12:00-12:20

Technologie, w które warto inwestować w e-commerce

Opowiem o wynikach naszego corocznego badania eCommerce Trends i na tej podstawie przedstawię technologie, w które warto inwestować w eCommerce.

Monika Górska

12:20-12:40

Przejdź do historii, czyli o opowieściach, które sprzedają

Poznasz storytellingową Formułę 3S, która pozwoli Ci przejść od marketingu „życzeniowego” do marketingu relacyjnego. Pokażę Ci, jak wybrać właściwą historię (by w ogóle ktoś chciał jej posłuchać)

Jak nadać jej najbardziej dynamiczną strukturę (by wciągała i fascynowała). I jak opowiedzieć ją w odpowiedni sposób (by jej nie zepsuć przez głupie błędy).

Jacek Kłosiński

12:40-13:00

Jak stworzyć infografikę w 18 minut?

Dobry projekt graficzny nie wymaga tajemnej wiedzy i wielu lat praktyki. Większość problemów jest w stanie rozwiązać odpowiednie narzędzie i kilka prostych sztuczek. Podpowiem Ci jak szybko i łatwo poprawić jakość Twoich projektów.

Jacek Pogorzelski

13:00-13:20

Dlaczego budowa emocjonalnej marki nie jest taka prosta?

Wskazówki dla copywritera: Zamierzam mówić o tym, jak emocje wpływają na decyzje, o tym, że powszechne rozumienie emocji jest błędne i niepraktyczne oraz pokazać własny przepis na to, jak budować emocjonalną markę

Nazwisko 1 prelegenta zostanie podane wkrótce

13:20-13:40

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

Grzegorz Mogilewski

14:40-15:00

Szczerze, I Love Marketing?

18 min pytań i kilka odpowiedzi. Na temat Ciebie, miłości oraz marketingu. Jak również ich przeciwieństw.

A także o tym, dlaczego to istotniejsze niż Ci się wydaje.

Michał Kasprzyk

15:00-15:20

Korzyści na scenie, czyli jak wykorzystać przemówienia w marketingu?

Pracownicy firmy występujący na konferencjach mogą przynieść dużo korzyści, ale trzeba to zrobić dobrze – wybrać odpowiednie eventy, zidentyfikować nadających się do występowania pracowników oraz przygotować ich. Przemówienia można wykorzystać np. do zdobywania leadów, budowania marki, rekrutacji pracowników, wynajdywania partnerów biznesowych.

Maciej Lewiński

15:20-15:40

5 najbardziej strzeżonych sekretów w Google Analytics, które odkryłem, analizując przeszło 700 stron internetowych

Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy analizujesz swoje dane w GA we właściwy sposób? Podczas tego wystąpienia #TkaczykAnalytics poruszy 5 najbardziej strzeżonych tajemnic GA, które zmienią Twoje podejście do marketingu.

Kamil Kozieł

15:40-16:00

O przepalaniu budżetu reklamowego

Jest kilka powodów narzekania na marketingowe kreacje. Czasem trzeba obwinić niski budżet, za który zleceniodawca oczekiwał domku w górach, a w ramach którego – obiektywnie rzecz biorąc – dało się upolować jedynie używaną przyczepkę kempingową Niewiadów 126. Jednak co jeżeli budżet się zgadzał, tylko wydano go równie efektywnie, co składki ZUS na opiekę zdrowotną?

Pokażę najczęstsze błędy w kreacjach popełniane przez marketerów na różnym etapie ich produkcji i podpowiem jak ich uniknąć.

16:00-16:30

Przerwa kawowa

Rafał Brzoska

16:30-16:50

Sprzedaż w okresie ,,świątecznego szału zakupowego" – jak pogodzić logistykę i zadowolenie klientów?

Okres Bożego Narodzenia to czas, w którym rynek e-commerce odnotowuje najdynamiczniejsze wzrosty sprzedaży w skali całego roku. Efektywny wynik biznesowy to pokłosie popytu oraz pozytywnego zmierzenia się z wielkim wyzwaniem po stronie biznesu. Zwiększona skala zamówień, problemy logistyczne oraz kadrowe, potrzeba utrzymania satysfakcji po stronie klienta – to tylko niektóre z przeszkód stojących na drodze sukcesu w tym okresie. Podczas prezentacji przedstawię Państwu studium przypadku wykorzystania Social Media jako narzędzia marketingowego do zarządzania okresem Peak-u świątecznego w wymagającym środowisku Paczkomatów.

Ewa Wysocka

16:50-17:10

Lejek 3.0 – zasady budowy i najczęstsze błędy

Jak zaplanować, jak sie przygotować, co wyliczyć i jakie decyzje podjąć zanim zaczniemy działać. Przedstawie Wam nasz proces projektowania wielopoziomowych lejków konwersji na kilku przykładach.

Wojciech Bizub

17:10-17:30

W marketingu diabeł tkwi w szczegółach - o mikro modyfikacjach dających makro efekty

Podczas gdy fajnie słucha się zabawnych historii oraz poznaje szerokie koncepcje promocji, to w trakcie codziennej pracy bardzo często detale decydują o końcowym sukcesie kampanii. Istnieje wiele szczegółów, które każdy z łatwością może dodać do swoich działań marketingowych, a jak wiadomo… konsekwentnie stosowane detale, nabierają z czasem ogromnego znaczenia.

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Panel dyskusyjny

18:00-18:15

Ogłoszenie głosowania widzów na najlepszą prezentację

Ruszyła sprzedaż biletów na I marketing 2018

Bonusy w ramach pakietów: VIP Premium Standard Live
Miejsca w wydzielonych rzędach i zasilanie do laptopa1-wsze rzędy
Materiały video z całej konferencjivideo
Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketingprenumerata
Udział w afterpartyafterparty
Koszulka ilovemktkoszulka
Duża paczka konferencyjna przesłana pocztąpaczka
Mała paczka konferencyjna przesłana pocztąkoperta
Egzemplarz magazynu sprawny.marketingmagazyn
Badge konferencyjnybadge
Grywalizacyjna Aplikacja Mobilna (Stoiska-Uczestnicy-Prelegenci)aplikacja
Slajdy z prezentacji przesyłane na żywo na Twój telefonprezentacja
Certyfikat potwierdzający udziałcertyfikat
Bonusy i kody do polskich i zagranicznych narzędzi marketingowychzniżki i rabaty

Bonusy w ramach pakietów:

VIP

Premium

Standard

Live

1-wsze rzędy

video

prenumerata

afterparty

koszulka

paczka

koperta

magazyn

badge

aplikacja

prezentacja

certyfikat

zniżki i rabaty

Zarejestruj się na kolejną edycje 6-7 marca 2018

Ceny wzrosną za:

zostało miejsc 71970 PLNzostało miejsc 35570 PLNzostało miejsc 1821270 PLN
zostało miejsc 41670 PLNzostało miejsc 771170 PLNzostało miejsc 460470 PLN
zostało miejsc 39670 PLNzostało miejsc 36570 PLN

Formularz rejestracyjny na 2018

Kwota na fakturze  0 zł z VAT

ImięNazwiskoTelefonEmail
Pakiet Standard
Bilet Standard
Pakiet VIP
Bilet Premium
Pakiet Premium
Pakiet Streaming + nagrania
Bilet Premium
Bilet Standard

Pospiesz się, bilety szybko się sprzedają

Prelegenci i infuencerzy o tym dlaczego idea
konferencji jest niezwykła?


4 ważne konferencje + wejściówki

Wybrałem cztery interesujące wydarzenia, którym warto się przyjrzeć. Sprawdźcie program, prelegentów, miejsce i czas, a jeśli się zdecydujecie, sprawdźcie wpis na blogu - tam zebrałem zniżki i wejściówki, które udało mi się zebrać - link do bloga w pierwszym komentarzu.

Opublikowany przez mediafun na 11 października 2017
I ♥ Marketing - zapowiedź konferencji

Paweł Tkaczyk zapowiada konferencję I ♥ Marketing, która odbędzie się już 1 marca 2016 w Warszawie!Sprawdź program wydarzenia: https://www.facebook.com/events/880697638704910/

Posted by mediafun on 22 luty 2017

Dziękuję za #ILoveMkt <3 Przede wszystkim Cezary Lech i cała ekipa Sprawny.Marketing - konferencja doskonale...

Opublikowany przez Jakub Biel na 3 marzec 2017

Podzielę się z Wami jeszcze jedną refleksją z konferencji I <3 Marketing & Social Media 1-2.03.2017. To wyjątkowe dwa...

Opublikowany przez Dagmara Pakulska na 2 marzec 2017

Emocje trochę opadły więc czas na małe podsumowanie. Zacznę od wyznania i referencji: I <3 Marketing jest najmocniejsz...

Opublikowany przez Michał Szafrański na 3 marzec 2017

21 czynniki, wyróżniające I heart icon Marketing & Social Media:

11a Grywalizacja między prelegentami = od Twoich głosów zależy miejsce i wynagrodzenie prelegenta.

24a To właśnie na I Love Marketing prelegenci przygotowują swoją najlepszą prezentację w roku!

 Zobaczysz 32 czołowych polskich ekspertów zgrywalizowanych i walczących o nagrody wynoszące łącznie blisko 140 tys. złotych.

21a 0 sprzedażowych prezentacji = prezentacje najwyższej jakości, sprawdzane i dopracowane wizualnie przez zewnętrzną firmę specjalizującą się w wystąpieniach publicznych.

22a  2 dni, 2000 osób na żywo i w streamingu LIVE = największa konferencja o marketingu w Polsce!

19a Magia wielkiego ekranu (270 m2) i prezentacje w kinowym formacie 21:9 sprawią, że bez problemu zobaczysz wszystko nawet z ostatnich rzędów

17a Skondensowana wiedza podawana w 18-minutowych prezentacjach, czyli w formule wypracowanej i sprawdzonej przez konferencje TED

11a Strefa Młodego Marketera  – możliwość zabrania swoich pociech na konferencję i zostawienia ich pod opieką profesjonalnych animatorów.

unnamed-1 Slajdy na żywo na ekranie Twojego urządzenia. Dzięki innowacyjnej aplikacji otrzymasz je na swój telefon w tym samym momencie, gdy pojawią się na ekranie, dzięki czemu można robić notatki na żywo na konkretnych slajdach.

6a Wydarzenie żywo komentowane w social media –  dwumilionowy zasięg w social mediach z #ilovemkt przy IV edycji!

20a Paczka konferencyjna. Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem – koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

10a Dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie

13a Mocne łącze Wi-Fi

24a Dużo stanowisk rejestracyjnych = wejdziesz szybko i bez kolejek

12a Grywalizacja także między uczestnikami konferencji – prezenty dla najbardziej aktywnych

18a Sesja Q&A na koniec konferencji

8a Projektujemy doświadczenia także podczas odwiedzania stoisk Partnerów konferencji

9a Dedykowana aplikacja dla uczestników konferencji – dopracowana w stosunku do IV edycji, dostępna także z poziomu komputera

14a After Party po pierwszym dniu konferencji – Networking, luźna atmosfera i nowe znajomości (w tym także możliwość porozmawiania z prelegentami)

certfikatKażdy otrzyma certyfikat uczestnictwa w konferencji

Zrzut ekranu 2017-01-24 o 14.23.11heart icon  Marketing & Social Media jest prowadzona przez genialnego hosta – Macieja Kautza

I heart icon Marketing & Social Media to jedyna konferencja, która wiedzę z zakresu:

heart icon Social Media Marketing
heart icon Content Marketing
heart icon Mobile SEO
heart icon E-Mail Marketing
heart icon Marketingu Lokalnego
heart icon Marketing Automation
heart icon Storytellingu
heart icon Budowania Marki
heart icon Analityki Internetowej

…dopasowała do potrzeb i wymagań małych i średnich firm. Dodatkowo wiedza zostanie przekazana w formie case studies i praktycznych przykładów!

Kogo spotkasz?

ikona 1600+ właścicieli firm, marketerów i specjalistów ds. PR
ikona 32 prelegentów

Dzięki tej konferencji

ikona 500+ uzyskasz wiele nowych kontaktów dzięki networkingowi
ikona 20+ poznasz wiele inspirujących case study

Lokalizacja konferencji

Multikino Złote Tarasy - Sala 1

Multikino Złote Tarasy – Sala 1

ul. Złota 59

00-120 Warszawa

Konferencja odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy, w komunikacyjnym centrum Warszawy, zaraz obok dworca centralnego. Wykorzystamy magię wielkiego ekranu i formatu 21:9, by jeszcze lepiej zaprezentować
Wam prezentacje przygotowane przez prelegentów. Dodatkowo zgrywalizowana forma konferencji zapewni, że wykładowcy będą zabiegać o Wasze głosy, dzięki czemu ich prezentacje z będą niepowtarzalne.

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

Płatności

Kinga Łuczak

+48 616 616 068

Kinga.Luczak@SprawnyMarketing.pl

Organizacja

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Administracja

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl