KTO?

logo

GDZIE?

Warszawa
Multikino
Złote Tarasy

KIEDY?

06-07.03.2018

CENA NETTO

od 370 zł PLN

Ceny wzrosną za:

Plan konferencji:

Dzień 1: 6 marca - I heart icon Social Media

10.00-10.10

Powitanie przez konferansjera

Daniel Kędzierski

10:10-10:30

Jak targetować reklamy – od marketera do growthakera

Myślisz, że o reklamach na Facebooku wiesz już wszystko? Podczas mojej prezentacji udowodnię Ci, że jesteś w błędzie! Ujawnię rąbka tajemnicy odnośnie nowości, które już niedługo pojawią się w największym serwisie społecznościowym na świecie… Ponadto pokażę, jak wykorzystywać  api Facebooka do tego, by tworzyć jeszcze bardziej skuteczne reklamy (np. na… członków rodziny Twoich klientów), a także jak szczegółowo analizować fanpage konkurencji.

Bartłomiej Rak

10:30-10:50

Klient vs agencja - kto pierwszy się wykończy?

Powinni być dla siebie Partnerami, powinni się wspierać, wzajemnie edukować i walczyć o jeden wspólny cel. Z roku na rok granica pomiędzy tymi podmiotami powinna się zacierać, a coraz bliższa współpraca dawać obu stronom dużo satysfakcji… Brzmi nieprawdopodobnie? No właśnie – dlaczego oczekiwania obu stron tak bardzo się rozmijają i co możemy z tym zrobić?

Rahim Blak

10:50-11:10

Social Media Ninja - zawód przyszłości

Największym fenomenem Facebooka jest to, że Wy wszyscy tutaj jako Social Media Ninja możecie odpowiedzieć na każdy brief klienta, lub firmy w której pracujecie. Kim jest Social Media Ninja? Dlaczego to zawód przyszłości? Jak pozyskiwać klientów w social media? Jak tworzyć dla nich oferty? Jak duży jest rynek, i jakich specjalizacji się składa? Jaki potencjał biznesowy dla Agencji, klientów i Specjalistów – działających na rynku social media marketingu.

Tomasz Palak

11:10-11:30

Stadko kruczków prawnych w social media

Marketer, a zwłaszcza marketingOWIEC powinien się znać z tymi KRUCZKAMI. Jakie są przydatne wyroki o zapożyczaniu contentu? Czy korespondencja mailowa może być równie wiążąca jak papierowa? Jakie przepisy mogą dać wytrych w legalności przetwarzania danych osobowych? Ta wyliczanka odpowie jeszcze więcej pytań.

11:30-12:00

Przerwa kawowa

Ola Gościniak

12:00-12:20

7 sposobów na budowanie zaangażowanej społeczności w social mediach

Czy wiesz, że w niektórych biznesach wysokie zaangażowanie odbiorców w social mediach może okazać się ważniejsze od ogromnych zasięgów? Pokażę Ci sposoby tworzenia zaangażowanej społeczności w formie case study, które pomogą Ci w budowaniu relacji opartych na poczuciu bezpieczeństwa, akceptacji oraz obustronnym zaufaniu.

Artur Jabłoński

12:20-12:40

Anatomia skutecznej reklamy na Facebooku - jakie teksty i grafiki przyciągają uwagę.

O kosztach reklamy na Facebooku w największym stopniu decyduje kreacja reklamowa. Dlatego analizując konkretne przykłady reklam pokażę, jak pisać teksty reklam oraz jak prezentować produkty i usługi na grafikach, by przyciągać użytkowników.

Maciej Budzich

12:40-13:00

Temat zostanie podany wkrótce.

Dagmara Pakulska

13:00-13:20

Co oni śpiewają? Czyli jaką wiedzą tajemną na temat pracy marketerów dzielą się z nami autorzy polskich hitów.

Wiedziałeś, że polskie piosenki mają drugie dno? Często ukryta w nich treści traktuje o…pracy social media ninja. Podczas mojej prezentacji opowiem Ci o 5. najważniejszych wyzwaniach dla marketerów w 2018 roku i doradzę, jak się z nimi zmierzyć, by Twoja praca stała się nie tylko bardziej przyjemna, ale i naprawdę efektywna. 🙂

Łukasz Żelezny

13:20-13:40

Social media w 20 minut – pozyskiwanie leadów i nie tylko

Opowiem Ci o działaniach które pomogą pozyskać nie tylko leady, ale także zaoszczędzić czas oraz zwiększyć zasięgi. Pokażę Ci warsztat narzędziowy, sposoby na mądrą automatyzację zadań, oraz podzielę się taktykami i strategiami które możesz wdrożyć od zaraz. Szybko ( powiedziałem że w 20 minut? 🙂 ), sprawnie ale i przy racjonalnym budżecie.

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

Jakub Biel

14:40-15:00

5 błędów, które popełniliśmy podczas rozwijania międzynarodowej marki

Lepiej jest uczyć się na błędach cudzych, niż własnych – taką okazję będziesz mieć podczas mojego wystąpienia. Uczestniczyłem w budowie firmy od małego przedsiębiorstwa w budynku po piekarni do ogromnej spółki z dystrybucją w 30 krajach. Co zadziałało, a co nie? Na co zwrócić uwagę przy eksporcie? O czym najczęściej się zapomina, a co niesłusznie bagatelizuje? Dowiesz się już w marcu!

Magdalena Urbaniak

15:00-15:20

Zbyt mądrzy na Twoje reklamy. Rzecz o influencer marketingu.

Konsumenci uodparniają się na reklamowe tricki i manipulacje. Ale jest jedna strategia, którą 9 na 10 z nich nadal uważa za skuteczną. Jak mówić do mądrych odbiorców?

Sylwia Dąbrowska

15:20-15:40

Moc live video w online marketingu oraz jak lepiej prezentować się przed kamerą.

Co się dzieje gdy zaczynamy występować „na żywo” – z nami i naszym odbiorcą, co dzięki temu zyskujemy live i video jako rozprzestrzeniająca się forma komunikacji – dlaczego? Jaką to ma siłę? Jak zaaranżować swoje domowe studio nagrań i optymalizować przestrzeń i sprzęt do nagrywania – czyli jak nagrywać tym, co mamy pod ręką bez konieczności inwestowania w sprzęt jak wykorzystując techniki aktorskie stworzyć przed kamerą najlepszą wersję siebie, taką którą chcemy zaprezentować światu. Jak stać się przed kamerą taką osobą, jaką sobie w głowie wymyślimy, zależnie od tego jaki wizerunek chcemy kreować. Jak popracować nad głosem, ciałem, mimiką, jakich błędów przed kamerą unikać.

Barbara Stawarz-García

15:40-16:00

Czego konsument oczekuje od marki?

Twój konsument jest wymagający i wybredny? A może to Twoja komunikacja jest nudna i przewidywalna? Odrzuć swoje widzi misie na bok i spójrz prawdzie w oczy. Stare zasady przestały działać, a social media rządzą się swoimi prawami. Rozbudź kreatywność w swojej firmie i spójrz prosto w oczy swojego klienta.

16:00-16:30

Przerwa kawowa

Rafał Masny

16:30-16:50

Quo vadis Youtube?

Jaka przyszłość czeka Youtube’a? Czym będzie Facebook watch? Co można zrobić z zasięgiem? Czy wideo to treść ostateczna? Czy influencer marketing to moda?

Joanna Ceplin

16:50-17:10

Jak zamienić odbiorców naszych treści w mediach społecznościowych w lojalnych klientów? Poznaj efekt synergii odpowiednio zaplanowanych działań: grupy na Facebooku, transmisji na żywo i reklamy.

Prowadzenie działań na Facebooku „bo inni tak robią” może nie przynieść efektów. Dlaczego? Bo dzisiaj liczy się system, w którym poszczególne elementy wspomagają się nawzajem. Sprawdzony system kroków o którym opowiem, pomoże każdej firmie w promocji. Nawet jeżeli jeszcze nie masz wielkiego budżetu i tysięcy adresów na liście mailingowej. Na koniec zdradzę Ci złotą zasadę przemiany odbiorców w lojalnych klientów.

Janina Bąk

17:10-17:30

Jak pytać, by odpowiadali? O narzędziach badawczych, które generują wiarygodne dane.

Czy wiecie ile Waszą firmę może kosztować jedno błędnie skonstruowane pytanie ankietowe? 34 milionów dolarów. Tyle musiała swego czasu zapłacić Coca-Cola za decyzje podjęte na podstawie źle przeprowadzonych badań konsumenckich. Jeśli masz  inny  pomysł na wydanie takiej kwoty pieniędzy, to z tej prezentacji dowiesz się, w jaki sposób prawidłowo pozyskiwać opinie i mierzyć zadowolenie swoich klientów, czytelników i odbiorców. Opowiem Ci między innymi o tym, w jaki sposób wykorzystać media społecznościowe do zbierania rzetelnych danych, jak konstruować efektywne pytania ankietowe, a także czy długość (skali) naprawdę ma znaczenie?

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Panel dyskusyjny

18:00-18:15

Ogłoszenie głosowania widzów na najlepszą prezentację

Dzień 2: 07 marca - I heart iconMarketing

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera

Paweł Sala

10:10-10:30

Jak wykorzystać dane o subskrybentach aby zwiększyć efektywność komunikacji email marketingowej.

Piotr Bucki

10:30-10:50

Mózg, pudełko z betonu i dawcy organów

Jeśli myślisz, że myślisz, to się mylisz. Po prostu myślisz, że myślisz, a rzeczywistość jest inna. Błędy poznawcze wpływają na irracjonalne zachowania konsumenckie. Warto je poznać, by samemu lepiej funkcjonować a działania marketingowe projektować tak, by na tych błędach ugrać jak najwięcej. Dowiesz się, jak zostać architektem wyboru, dlaczego dla Michael and Markus zaprojektowaliśmy pudełko z betonu i co ma Haribo wspólnego z disco polo i OJ Simpsonem.

Anna Mościcka

10:50-11:10

Czy 7,5 tysiąca artykułów jest lepszych od 1?

Wiemy, że content marketing jest skuteczny. Wiemy też, że mamy do czynienia z content shockiem. Czy zatem wiemy i potrafimy udowodnić, ile contentu i jakiego trzeba tworzyć, żeby osiągać swoje cele? Czy branded content i content “pod SEO” czymś się różnią? Pokażę na przykładach, że czasami będziesz potrzebował 7,5 tysiąca artykułów, a czasami wystarczy Ci jeden, żeby osiągnąć założone KPIs.

Michał Sadowski

11:10-11:30

7 porad marketingu wspieranego personalną marką

Jak tworzyć personalną markę i jak wykorzystać jej istnieje w działaniach marketingowych biznesu w sieci. Techniki i dobre praktyki wynikające z doświadczenia w budowie narzędzia wartego dziesiątki milionów złotych i wykorzystywanego przez tysiące klientów z 86 krajów.

Innymi słowy: chcę opowiedzieć jak przez przypadek udało się stworzyć personalny wizerunek przy okazji tworzenia B24 i jak nauczyliśmy się to wykorzystywać i jak te działania replikujemy w ekspansji zagranicznej 🙂

11:30-12:00

Przerwa kawowa

Tomasz Karwatka

12:00-12:20

Technologie, w które warto inwestować w e-commerce

Opowiem o wynikach naszego corocznego badania eCommerce Trends i na tej podstawie przedstawię technologie, w które warto inwestować w eCommerce.

Monika Górska

12:20-12:40

Przejdź do historii, czyli o opowieściach, które sprzedają

Poznasz storytellingową Formułę 3S, która pozwoli Ci przejść od marketingu „życzeniowego” do marketingu relacyjnego. Pokażę Ci, jak wybrać właściwą historię (by w ogóle ktoś chciał jej posłuchać)

Jak nadać jej najbardziej dynamiczną strukturę (by wciągała i fascynowała). I jak opowiedzieć ją w odpowiedni sposób (by jej nie zepsuć przez głupie błędy).

Jacek Kłosiński

12:40-13:00

Jak stworzyć infografikę w 18 minut?

Dobry projekt graficzny nie wymaga tajemnej wiedzy i wielu lat praktyki. Większość problemów jest w stanie rozwiązać odpowiednie narzędzie i kilka prostych sztuczek. Podpowiem Ci jak szybko i łatwo poprawić jakość Twoich projektów.

Jacek Pogorzelski

13:00-13:20

Dlaczego budowa emocjonalnej marki nie jest taka prosta?

Wskazówki dla copywritera: Zamierzam mówić o tym, jak emocje wpływają na decyzje, o tym, że powszechne rozumienie emocji jest błędne i niepraktyczne oraz pokazać własny przepis na to, jak budować emocjonalną markę

Nazwisko 1 prelegenta zostanie podane wkrótce

13:20-13:40

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

Grzegorz Mogilewski

14:40-15:00

Szczerze, I Love Marketing?

18 min pytań i kilka odpowiedzi. Na temat Ciebie, miłości oraz marketingu. Jak również ich przeciwieństw.

A także o tym, dlaczego to istotniejsze niż Ci się wydaje.

Michał Kasprzyk

15:00-15:20

Korzyści na scenie, czyli jak wykorzystać przemówienia w marketingu?

Pracownicy firmy występujący na konferencjach mogą przynieść dużo korzyści, ale trzeba to zrobić dobrze – wybrać odpowiednie eventy, zidentyfikować nadających się do występowania pracowników oraz przygotować ich. Przemówienia można wykorzystać np. do zdobywania leadów, budowania marki, rekrutacji pracowników, wynajdywania partnerów biznesowych.

Maciej Lewiński

15:20-15:40

5 najbardziej strzeżonych sekretów w Google Analytics, które odkryłem, analizując przeszło 700 stron internetowych

Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy analizujesz swoje dane w GA we właściwy sposób? Podczas tego wystąpienia #TkaczykAnalytics poruszy 5 najbardziej strzeżonych tajemnic GA, które zmienią Twoje podejście do marketingu.

Kamil Kozieł

15:40-16:00

O przepalaniu budżetu reklamowego

Jest kilka powodów narzekania na marketingowe kreacje. Czasem trzeba obwinić niski budżet, za który zleceniodawca oczekiwał domku w górach, a w ramach którego – obiektywnie rzecz biorąc – dało się upolować jedynie używaną przyczepkę kempingową Niewiadów 126. Jednak co jeżeli budżet się zgadzał, tylko wydano go równie efektywnie, co składki ZUS na opiekę zdrowotną?

Pokażę najczęstsze błędy w kreacjach popełniane przez marketerów na różnym etapie ich produkcji i podpowiem jak ich uniknąć.

16:00-16:30

Przerwa kawowa

Rafał Brzoska

16:30-16:50

Sprzedaż w okresie ,,świątecznego szału zakupowego" – jak pogodzić logistykę i zadowolenie klientów?

Okres Bożego Narodzenia to czas, w którym rynek e-commerce odnotowuje najdynamiczniejsze wzrosty sprzedaży w skali całego roku. Efektywny wynik biznesowy to pokłosie popytu oraz pozytywnego zmierzenia się z wielkim wyzwaniem po stronie biznesu. Zwiększona skala zamówień, problemy logistyczne oraz kadrowe, potrzeba utrzymania satysfakcji po stronie klienta – to tylko niektóre z przeszkód stojących na drodze sukcesu w tym okresie. Podczas prezentacji przedstawię Państwu studium przypadku wykorzystania Social Media jako narzędzia marketingowego do zarządzania okresem Peak-u świątecznego w wymagającym środowisku Paczkomatów.

Ewa Wysocka

16:50-17:10

Lejek 3.0 – zasady budowy i najczęstsze błędy

Jak zaplanować, jak sie przygotować, co wyliczyć i jakie decyzje podjąć zanim zaczniemy działać. Przedstawie Wam nasz proces projektowania wielopoziomowych lejków konwersji na kilku przykładach.

Wojciech Bizub

17:10-17:30

W marketingu diabeł tkwi w szczegółach - o mikro modyfikacjach dających makro efekty

Podczas gdy fajnie słucha się zabawnych historii oraz poznaje szerokie koncepcje promocji, to w trakcie codziennej pracy bardzo często detale decydują o końcowym sukcesie kampanii. Istnieje wiele szczegółów, które każdy z łatwością może dodać do swoich działań marketingowych, a jak wiadomo… konsekwentnie stosowane detale, nabierają z czasem ogromnego znaczenia.

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Panel dyskusyjny

18:00-18:15

Ogłoszenie głosowania widzów na najlepszą prezentację

Ruszyła sprzedaż biletów na I marketing 2018

Bonusy w ramach pakietów: VIP Premium Standard Live
Miejsca w wydzielonych rzędach i zasilanie do laptopa1-wsze rzędy
Materiały video z całej konferencjivideo
Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketingprenumerata
Udział w afterpartyafterparty
Koszulka ilovemktkoszulka
Duża paczka konferencyjna przesłana pocztąpaczka
Mała paczka konferencyjna przesłana pocztąkoperta
Egzemplarz magazynu sprawny.marketingmagazyn
Badge konferencyjnybadge
Grywalizacyjna Aplikacja Mobilna (Stoiska-Uczestnicy-Prelegenci)aplikacja
Slajdy z prezentacji przesyłane na żywo na Twój telefonprezentacja
Certyfikat potwierdzający udziałcertyfikat
Bonusy i kody do polskich i zagranicznych narzędzi marketingowychzniżki i rabaty

Bonusy w ramach pakietów:

VIP

Premium

Standard

Live

1-wsze rzędy

video

prenumerata

afterparty

koszulka

paczka

koperta

magazyn

badge

aplikacja

prezentacja

certyfikat

zniżki i rabaty

Zarejestruj się na kolejną edycje 6-7 marca 2018

Ceny wzrosną za:

870 PLN470 PLN1170 PLN
570 PLN1070 PLN370 PLN
570 PLN470 PLN

Formularz rejestracyjny na 2018

Kwota na fakturze  0 zł z VAT

ImięNazwiskoTelefonEmail
Pakiet Standard
Bilet Standard
Pakiet VIP
Bilet Premium
Pakiet Premium
Pakiet Streaming + nagrania
Bilet Premium
Bilet Standard

Pospiesz się, bilety szybko się sprzedają

Prelegenci i infuencerzy o tym dlaczego idea
konferencji jest niezwykła?


4 ważne konferencje + wejściówki

Wybrałem cztery interesujące wydarzenia, którym warto się przyjrzeć. Sprawdźcie program, prelegentów, miejsce i czas, a jeśli się zdecydujecie, sprawdźcie wpis na blogu - tam zebrałem zniżki i wejściówki, które udało mi się zebrać - link do bloga w pierwszym komentarzu.

Opublikowany przez mediafun na 11 października 2017
I ♥ Marketing - zapowiedź konferencji

Paweł Tkaczyk zapowiada konferencję I ♥ Marketing, która odbędzie się już 1 marca 2016 w Warszawie!Sprawdź program wydarzenia: https://www.facebook.com/events/880697638704910/

Posted by mediafun on 22 luty 2017

Dziękuję za #ILoveMkt <3 Przede wszystkim Cezary Lech i cała ekipa Sprawny.Marketing - konferencja doskonale...

Opublikowany przez Jakub Biel na 3 marzec 2017

Podzielę się z Wami jeszcze jedną refleksją z konferencji I <3 Marketing & Social Media 1-2.03.2017. To wyjątkowe dwa...

Opublikowany przez Dagmara Pakulska na 2 marzec 2017

Emocje trochę opadły więc czas na małe podsumowanie. Zacznę od wyznania i referencji: I <3 Marketing jest najmocniejsz...

Opublikowany przez Michał Szafrański na 3 marzec 2017

21 czynniki, wyróżniające I heart icon Marketing & Social Media:

11a Grywalizacja między prelegentami = od Twoich głosów zależy miejsce i wynagrodzenie prelegenta.

24a To właśnie na I Love Marketing prelegenci przygotowują swoją najlepszą prezentację w roku!

 Zobaczysz 32 czołowych polskich ekspertów zgrywalizowanych i walczących o nagrody wynoszące łącznie blisko 140 tys. złotych.

21a 0 sprzedażowych prezentacji = prezentacje najwyższej jakości, sprawdzane i dopracowane wizualnie przez zewnętrzną firmę specjalizującą się w wystąpieniach publicznych.

22a  2 dni, 2000 osób na żywo i w streamingu LIVE = największa konferencja o marketingu w Polsce!

19a Magia wielkiego ekranu (270 m2) i prezentacje w kinowym formacie 21:9 sprawią, że bez problemu zobaczysz wszystko nawet z ostatnich rzędów

17a Skondensowana wiedza podawana w 18-minutowych prezentacjach, czyli w formule wypracowanej i sprawdzonej przez konferencje TED

11a Strefa Młodego Marketera  – możliwość zabrania swoich pociech na konferencję i zostawienia ich pod opieką profesjonalnych animatorów.

unnamed-1 Slajdy na żywo na ekranie Twojego urządzenia. Dzięki innowacyjnej aplikacji otrzymasz je na swój telefon w tym samym momencie, gdy pojawią się na ekranie, dzięki czemu można robić notatki na żywo na konkretnych slajdach.

6a Wydarzenie żywo komentowane w social media –  dwumilionowy zasięg w social mediach z #ilovemkt przy IV edycji!

20a Paczka konferencyjna. Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem – koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

10a Dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie

13a Mocne łącze Wi-Fi

24a Dużo stanowisk rejestracyjnych = wejdziesz szybko i bez kolejek

12a Grywalizacja także między uczestnikami konferencji – prezenty dla najbardziej aktywnych

18a Sesja Q&A na koniec konferencji

8a Projektujemy doświadczenia także podczas odwiedzania stoisk Partnerów konferencji

9a Dedykowana aplikacja dla uczestników konferencji – dopracowana w stosunku do IV edycji, dostępna także z poziomu komputera

14a After Party po pierwszym dniu konferencji – Networking, luźna atmosfera i nowe znajomości (w tym także możliwość porozmawiania z prelegentami)

certfikatKażdy otrzyma certyfikat uczestnictwa w konferencji

Zrzut ekranu 2017-01-24 o 14.23.11heart icon  Marketing & Social Media jest prowadzona przez genialnego hosta – Macieja Kautza

I heart icon Marketing & Social Media to jedyna konferencja, która wiedzę z zakresu:

heart icon Social Media Marketing
heart icon Content Marketing
heart icon Mobile SEO
heart icon E-Mail Marketing
heart icon Marketingu Lokalnego
heart icon Marketing Automation
heart icon Storytellingu
heart icon Budowania Marki
heart icon Analityki Internetowej

…dopasowała do potrzeb i wymagań małych i średnich firm. Dodatkowo wiedza zostanie przekazana w formie case studies i praktycznych przykładów!

Kogo spotkasz?

ikona 1600+ właścicieli firm, marketerów i specjalistów ds. PR
ikona 32 prelegentów

Dzięki tej konferencji

ikona 500+ uzyskasz wiele nowych kontaktów dzięki networkingowi
ikona 20+ poznasz wiele inspirujących case study

Lokalizacja konferencji

Multikino Złote Tarasy - Sala 1

Multikino Złote Tarasy – Sala 1

ul. Złota 59

00-120 Warszawa

Konferencja odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy, w komunikacyjnym centrum Warszawy, zaraz obok dworca centralnego. Wykorzystamy magię wielkiego ekranu i formatu 21:9, by jeszcze lepiej zaprezentować
Wam prezentacje przygotowane przez prelegentów. Dodatkowo zgrywalizowana forma konferencji zapewni, że wykładowcy będą zabiegać o Wasze głosy, dzięki czemu ich prezentacje z będą niepowtarzalne.

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

Płatności

Kinga Łuczak

+48 616 616 068

Kinga.Luczak@SprawnyMarketing.pl

Organizacja

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Administracja

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl