Infografiki, Visual Marketing i Outreach

Prowadzący:
Maciej Woźniak, Anna Mościcka

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

34

Oceń szkolenie jako pierwszy!

Zamów telefonicznie

732 083 545

Jak dotrzeć do klienta i zbudować z nim relację?

Ludzie ufają informacjom, którymi dzielą się z nimi ich znajomi. W naturalny sposób szukają rekomendacji, poleceń i opinii, a nie przekazu reklamowego, jak chcieliby niektórzy marketingowcy. Outreach marketing pokazuje, jak marki mogą wykorzystać te potrzeby i zachowania ludzi w swojej komunikacji.

Najprościej mogą to osiągnąć, zmieniając myślenie o marketingu nie jako o strategii sprzedaży produktu abstrakcyjnemu klientowi, ale jako o całym zestawie narzędzi, możliwości i okazji do budowania prawdziwej, ciągłej relacji i dialogu z potencjalnym lub obecnym klientem.

DSC_0012

Na szkoleniu omówione zostaną także elementy Visual Marketingu, gdyż w dzisiejszych czasach przekaz graficzny znacznie bardziej przyciąga uwagę klienta niż słowo pisane.

Kilka faktów potwierdzających tę tezę:

  • Każdego dnia przeciętny człowiek jest bombardowany ilością informacji będącą odpowiednikiem 174 gazet;
  • 10 sekund – to czas, który masz, aby jasno zakomunikować swoja ofertę, jeśli chcesz zdobyć kilka minut uwagi użytkownika;
  • 55% użytkowników, którzy otwierają stronę internetową, spędzają na niej mniej niż 15 sekund;
  • Mózg o wiele szybciej przetwarza obrazy niż tekst – potrzebujesz 1/10 sekundy na zrozumienie przekazu wizualnego i 60 sekund na przeczytanie 200-250 słów (więcej informacji na ten temat znajdziecie w obszernym tekście o Visual Content Marketingu).

W takim natłoku informacji nie jest łatwo przebić się ze swoim komunikatem, prawda?

Na naszym szkoleniu podpowiemy Ci, jak to zrobić!

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Visual i Outreach Marketing?

Pokażemy, jak warto myśleć o marketingu, by skutecznie wykorzystać obecne trendy i zachowania użytkowników w Internecie

Zaproponujemy narzędzia, które można wykorzystać w codziennej pracy dla zwiększenia efektów swoich działań

Przekonamy, jak efektywne może być wykorzystanie elementów Visual Marketingu w komunikacji

Zaprezentujemy, jak tworzyć materiały wizualne, które pokochają odbiorcy


OUTREACH MARKETING I VISUAL MARKETING

Outreach marketing to nic innego, jak docieranie do odpowiednich osób w odpowiednim czasie z właściwym przekazem. W trakcie szkolenia pokażemy zatem, do kogo i za czyim pośrednictwem warto mówić, jak wybrać odpowiedni moment i miejsce naszej komunikacji oraz jak dostosowywać przekaz do potrzeb naszej grupy docelowej.

 

Sporą część poświęcimy visual marketingowi, bowiem content graficzny pozostaje najważniejszym trendem marketingu online. Pokażemy konkretne przykłady i rzeczy, które działają

Program Szkolenia Outreach i Visual Marketing

    10:00 – 10:30 Zachowania ludzi w Internecie – czego w nim szukają i skąd czerpią informacje?

    10:30 – 11:30 Jak zdefiniować i gdzie znaleźć właściwą grupę docelową i nawiązać z nią relacje?

    • media społecznościowe
    • brand advocates i blogerzy
    • media i eksperci
    • WOM

    11:30-11:45 Przerwa kawowa

    11:45 – 12:15 Kluczowe aspekty outreach marketingu, które trzeba mieć na uwadze

    • kreatywność
    • wielokanałowość
    • testy
    • eksperymenty

    12:15 – 13:00 Narzędzia outreach marketing, których nie można przeoczyć

    • content
    • wideo
    • infografiki
    • webinaria
    • podcasty
    • social

    13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa

    14:00 – 15:00 Visual marketing jako część strategii content & outreach marketingowej

    • trendy
    • wiralowość contentu wizualnego
    • skuteczność contentu wizualnego

    15:00 – 16:00 Czy można stworzyć idealną infografikę?

    • zasady tworzenia contentu wizualnego
    • narzędzia do tworzenia infografik
    • źródła danych i zdjęć
    • best practices i inspiracje

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 – 17:00 Jak mierzyć efekty naszych działań?

    17:00 - 18:00 Panel Dyskusyjny

Trenerzy:

trener

Maciej Woźniak

Założyciel i Partner w agencji Whites specjalizującej się we wdrażaniu strategii White Hat SEO, kampaniach content marketingowych, działaniach typu PPC, również na rynkach zagranicznych. Wśród klientów firmy znajdują się m.in. Orange, Bayer, Bosch, Norauto, Benefit System, Bankier.pl, AmeriGas, PayU, ABCzdrowie.pl, Mustache, Sporticos.com, WP.pl. Prelegent wielu szkoleń i konferencji.

Marketingiem internetowym zajmuje się od 10 lat. Optymalizował i pozycjonował serwisy Gazeta.pl, założył i rozwijał agencję SearchLab w strukturach AGORY. Autor artykułów, prelegent na krajowych i zagranicznych konferencjach poświęconych zagadnieniom online marketingu.

trener

Anna Mościcka

Head of Growth w agencji Whites. Marketingiem internetowym zajmuje się od 5 lat. Pracowała w Gazeta.pl (Agora), gdzie pełniła funkcje między innymi kierownika mediów społecznościowych, a następnie kierownika marketingu portalu. Zanim podjęła współpracę z agencją Whites związana była także z Polkomtelem i Cyfrowym Polsatem, gdzie kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych. Pracowała również w firmie Deloitte, gdzie zajmowała się marketingiem B2B.

Współzałożycielka School of New Media, prelegentka podczas konferencji o tematyce marketingu internetowego, autorka artykułów, głównie w temacie mediów społecznościowych.


Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555