Jak dotrzeć do klienta i zbudować z nim relację?
Ludzie ufają informacjom, którymi dzielą się z nimi ich znajomi. W naturalny sposób szukają rekomendacji, poleceń i opinii, a nie przekazu reklamowego, jak chcieliby niektórzy marketingowcy. Outreach marketing pokazuje, jak marki mogą wykorzystać te potrzeby i zachowania ludzi w swojej komunikacji.
Najprościej mogą to osiągnąć, zmieniając myślenie o marketingu nie jako o strategii sprzedaży produktu abstrakcyjnemu klientowi, ale jako o całym zestawie narzędzi, możliwości i okazji do budowania prawdziwej, ciągłej relacji i dialogu z potencjalnym lub obecnym klientem.
Na szkoleniu omówione zostaną także elementy Visual Marketingu, gdyż w dzisiejszych czasach przekaz graficzny znacznie bardziej przyciąga uwagę klienta niż słowo pisane.
Kilka faktów potwierdzających tę tezę:
- Każdego dnia przeciętny człowiek jest bombardowany ilością informacji będącą odpowiednikiem 174 gazet;
- 10 sekund – to czas, który masz, aby jasno zakomunikować swoja ofertę, jeśli chcesz zdobyć kilka minut uwagi użytkownika;
- 55% użytkowników, którzy otwierają stronę internetową, spędzają na niej mniej niż 15 sekund;
- Mózg o wiele szybciej przetwarza obrazy niż tekst – potrzebujesz 1/10 sekundy na zrozumienie przekazu wizualnego i 60 sekund na przeczytanie 200-250 słów (więcej informacji na ten temat znajdziecie w obszernym tekście o Visual Content Marketingu).
W takim natłoku informacji nie jest łatwo przebić się ze swoim komunikatem, prawda?
Na naszym szkoleniu podpowiemy Ci, jak to zrobić!