Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej
Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.
To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.
Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.
Co to właściwie oznacza?
- szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
- pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
- w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
- prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
- praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
- po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.
Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby
Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne
Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej
Gwarancja satysfakcji
Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓
Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
„Customer journey projektujesz po pierwsze po to, żeby zminimalizować ryzyko wpadki Twojego biznesu w procesie zakupu, korzystania czy obsługi. I to musisz zrobić w pierwszej kolejności. Potem tworzysz dla klienta elementy nadzwyczajnego doświadczenia.
Jedno i drugie służy zwiększeniu marży, obniżeniu kosztu dotarcia, obsługi procesu i poprawie satysfakcji klienta.”
Mamy dziś wiedzę o ludziach płynącą z danych i dzięki tej wiedzy po pierwsze możemy optymalizować procesy – kiedy wiemy, czego potrzebuje klient, jak się zachowuje, co kupuje, a czego nie i dlaczego, możemy prowadzić nasz biznes efektywniej kosztowo. Po drugie zwiększamy poziom dobrego doświadczenia i wiążemy klienta z nami – z naszym produktem, usługą, marką. Jedno i drugie tworzy przewagę. Dzięki customer journey.W trakcie szkolenia przekażę Ci moje doświadczenie w projektowaniu customer journeys – pokażę mindset, proces, pokażę, jak przygotować się do projektowania, jak zdefiniować momenty prawdy, jak prototypować, przygotować i przeprowadzić testowanie.
Dostaniesz także 8 technik i narzędzi i wiele hacków i tricków stosowanych przeze mnie przy projektowaniu procesów usługowych.
Nie zabraknie też literatury i linków do dodatkowych źródeł wiedzy i inspiracji. 🙂