Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby
39
Bądź pierwszy i oceń szkolenie!
Zamów telefonicznie
732 083 545Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Tworzenie Person i Mapy podróży klienta?

Dowiesz się, jak istotne w prowadzeniu biznesu w XXI wieku są tzw. Persony (profile klientów), a także jak je tworzyć.

Zrozumiesz, dlaczego umiejętność zarządzania doświadczeniem klientów jest ważniejsza niż personalizacja, social media, czy mobile.

Zobaczysz, jak wykorzystać do budowania przewagi konkurencyjnej Customer Journey Map.

Dowiesz się, jak samodzielnie przygotować Customer Journey Map.
Ponadto:
-
Na szkoleniu przekonasz się, że do stworzenia Customer Journey Map nie są potrzebne wielkie budżety, lecz trochę wiedzy, chęci i niewielki, interdyscyplinarny zespół.
-
Weźmiesz czynny udział w warsztatach i poznasz pierwszy w Polsce zestaw warsztatowy do tworzenia Customer Journey Map
-
Na szkoleniu poznasz przydatne narzędzia do budowania doświadczeń z klientami.
-
Otrzymasz specjalny rabat w wysokości 200 zł na zakup zestawu warsztatowego – Mapa podróży klienta, na którym będziesz pracować podczas szkolenia.
Dlaczego Twoja Firma powinna opracować Persony i wdrożyć Customer Journey Map ?
Tworzenie Customer Journey Map powinno być obowiązkowo wdrażane w firmach. Niestety nie jest. Przynajmniej na polskim rynku. Dlaczego? Firmy konkurują zazwyczaj ceną bądź ładniejszą marką. Nie zdają sobie jednak sprawy, że dziś na tak konkurencyjnym i zarazem globalnym rynku nie wystarczy mieć dobrego produktu, czy oferować świetną usługę. Trzeba dokładnie wiedzieć, do kogo kieruje się ofertę, jakie oczekiwania i potrzeby ma potencjalny odbiorca, a także gdzie i w jaki sposób dotrzeć do niego z ofertą.
Stworzenie Customer Journey Map jasno pokazuje, który element firmy jest niedopracowany, a który wywołuje u klientów pozytywne emocje. Wdrożenie w firmie Customer Journey Map i tym samy sukcesywne jej usprawnianie poprawia tzw. Customer Experience, czyli sumę wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką, firmą, produktem czy usługą.
Zdaniem wielu światowej klasy ekspertów nie ma wątpliwości, że customer experience, to jeden z kluczowych trendów, który w najbliższych latach będzie bardziej istotny niż content marketing, mobile, personalizacja i social media. I trudno się z tym nie zgodzić, gdyż na tak konkurencyjnym rynku tylko unikalne doświadczenie klienta może pozwolić odróżnić się od konkurentów.
Dowiedz się, jak tworzyć profile swoich klientów i zbuduj przewagę konkurencyjną dzięki Costumer Journey Map!
Program szkolenia Tworzenie Person i Mapy podróży klienta
- Cele szkolenia: Umiejętność zbudowania przewagi konkurencyjnej dzięki Customer Journey Map
- Zakres szkolenia: Tworzenie Person i Mapy podróży klienta
- Formy merytoryczne: szkolenie
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Bartek Matusiak
- Czym jest Costumer Journey Map?
- Dlaczego Customer Journey Map jest dziś tak ważnym narzędziem?
- Wymiana doświadczeń między uczestnikami połączona z ćwiczeniami
- Tworzenie Person
- Budowanie etapów podróży klienta
- Tworzenie touch pointów
- Aktywność, potrzeby i oczekiwania klienta
- Doświadczenia i stan emocji klienta
- Tworzenie potencjalnych możliwości zmian
- Wdrożenie Planów Działań
- Przykłady dobrych praktyk polskich firm
- Zbieranie danych i tworzenie Person
- Opracowanie etapów podróży klienta
- Wybór touchpointów
- Tworzenie mapy
- Generowanie pomysłów na usprawnienie etapów
- Opracowanie i monitorowanie Planów Działań
- Przegląd narzędzi
- Praktyczne zastosowanie
- Przyszłość Customer Journey Map
- Customer Journey Map – podsumowanie wiedzy
10:00 – 10:30 Start: Po co firmom Customer Journey Map?
10:30 – 11:00 Customer Experience w praktyce - interaktywna dyskusja
11:00 - 11:45 Siedem kroków do stworzenia i udoskonalania Customer Journey Map - cz. 1
11:45 - 12:00 Przerwa kawowa
12:00– 12:45 Siedem kroków do stworzenia i udoskonalania Customer Journey Map - cz. 2
12:45 – 13:15 Wyjątkowe doświadczenia klientów - inspirujące przykłady
13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa
14:00 - 14:30 Warsztaty - cz. 1
14:30 - 16:00 Warsztaty - cz. 2
16:00 - 16:15 Przerwa kawowa
16:15 - 16:45 Przydatne narzędzia w procesie udoskonalania Customer Journey Map
16:45 - 17:15 Customer Journey Map - jedyna szansa na przewagę konkurencyjną
17:15 - 18:00 Panel dyskusyjny
Tak było na poprzednich szkoleniach Tworzenie Person:
Lokalizacja szkoleń
Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań
Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa
Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław
Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków
Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.
Najczęściej zadawane pytania
GDAŃSK
Hotel Sadova
Łąkowa 60,
80-769 Gdańsk
POZNAŃ
Novotel
plac Andersa 1
61-898 Poznań
WARSZAWA
ADN Centrum Konferencyjne
ul. Grzybowska 56
Warszawa
WROCŁAW
Ibis Styles
plac Konstytucji 3 Maja 3
50-083 Wrocław
Mimo że nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji, ponieważ limit miejsc może skończyć się nawet na tydzień przed szkoleniem. W przypadku wpłaty na 1 do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia, prosimy przynieść dowód wpłaty za udział w danym szkoleniu.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na szkolenia to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawny.marketing oraz pod numerem 519 183 555.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu PayU oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. W mailu znajdziesz również fakturę proformę.
Należy zapisać się przez formularz na stronie sprawnymarketing.pl/szkolenia wpisując dane osobowe oraz, w przypadku rejestracji pracowników, dane do faktury.
Na fakturze widnieje nazwa szkolenia, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.
Mail informacyjny otrzymasz tydzień przed szkoleniem.
Kontakt
sp. z o.o,
ul. Wolsztyńska 5 60-361 Poznań +48 519 183 555 redakcja@sprawnymarketing.plPolityka prywatności