Storytelling + Branding + Copywriting

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o budowaniu silnej marki

Prowadzący:
Paweł Tkaczyk

Cena od

1270 PLN

Przeszkolone osoby

1861

Ocena szkoleń

4.93

Zamów telefonicznie

732 083 545

Dlaczego kreowanie wizerunku marki jest tak ważne?

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej, internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują pomocy w tych samych obszarach:

  • strategii marki,
  • kreowaniu wizerunku,
  • budowaniu silnej pozycji na rynku.

Te elementy poznasz na naszym 3 – dniowym szkoleniu, a także dowiesz się, dlaczego w dzisiejszych czasach tak ważne jest stworzenie inspirującej opowieści o Twojej marce.

Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:

Pakiet zawiera 3 całodzienne szkolenia:
➜ Storytelling: zdobywaj klientów dzięki angażującym opowieściom
➜ Jak zbudować silną markę Twojej firmy?
➜ Copywriting sprzedażowy

 

Możesz wziąć udział w 1 wybranym szkoleniu albo we wszystkich 3 (przy opcji pakietowej przygotowaliśmy dla Ciebie rabat).

Pamiętaj, że silna marka to przede wszystkim dobrze opowiedziana historia – to będzie główna myśl, jaka będzie przyświecała każdemu dniu naszych szkoleń.

 

Szkolenie Storytelling + Branding + Copywriting sprzedażowy - co zyskasz i czego się nauczysz?

Zmienisz sposób myślenia o marce we własnej firmie – większość problemów bierze się właśnie z tego.

Jeśli zajmujesz się budowaniem marki, dostaniesz praktyczny zestaw narzędzi, który pomoże Ci uporządkować wiedzę i szybko osiągnąć efekty.

Poznasz proces budowania marki od podstaw do „zakamarków”, czyli małych rzeczy, które robią wielką różnicę.

Nauczysz się tworzyć inspirujące opowieści, dzięki którym klienci pokochają Twoją markę


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Na szkoleniu dowiesz się, czego oczekiwać od agencji reklamowych, które wynajmujesz do pomocy w budowaniu Twojej marki, a także na co zwrócić uwagę, by nie wydawać pieniędzy bez sensu

  • Poznasz elementy, które składają się na dobrą opowieść i dowiesz się, jak mierzyć skuteczność opowieści.

  • A także nauczysz się tworzyć spójną narrację o swojej marce w social media

Szkolenie
Storytelling

Dlaczego powinieneś zainteresować się Storytellingiem?

Na nasyconych rynkach coraz trudniej odróżnić się od konkurencji. W przypadku samochodów, piwa, komputerów czy telefonów – ale także w przypadku codziennych usług, takich, jak nauka języka – przestajemy kupować produkty dla ich cech funkcjonalnych. Każdy samochód dowiezie nas do celu, każdy komputer pozwoli na sprawdzenie maila i podłączenie się do Internetu. Każda szkoła angielskiego nauczy angielskiego.

Jak zatem podejmujemy decyzję, gdy wszystkie produkty zaczynają oferować nam to samo? Przestajemy kupować produkt, a kupujemy opowieść o nim. Opowieść o tym, że mleko pochodzi od szczęśliwych krów, że kawa jest zbierana o wschodzie słońca i parzona przez wykwalifikowanych baristów… Opowieści są motorem napędowym dzisiejszego marketingu.

 

Storytelling jest elementem planowania sprzedaży produktu już na bardzo wczesnym etapie!

 

Program szkolenia
Storytelling

    • Cele szkolenia: Umiejętność tworzenia dobrych opowieści – poznanie struktur, narzędzi oraz technik
    • Zakres szkolenia: Storytelling
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Paweł Tkaczyk

    10:00 – 11:45 Skąd wiesz, że doszedłeś? Mierzenie skuteczności opowieści

    • Do czego służą opowieści?
    • Po czym poznać dobrą opowieść? Jednostki mierzenia skuteczności.
    • Jakie opowieści sprzedają?

    11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

    12:00 – 13:00 Wybuduj, a przyjdą. Struktura i narzędzia opowieści.

    •  Trójkąt opowieści – w storytellingu wcale nie chodzi o „story”.
    •  Monomit – podobają mi się melodie, które już raz słyszałem.
    •  Archetypy – klocki do układania opowieści.

    13:00 – 13:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    13:45 – 15:00 Konkurowanie z Bogiem. Jakich technik potrzebujesz?

    •  Zacznij od trzęsienia ziemi – o sztuce rozpoczynania opowieści.
    •  Gdzie jest Nemo? Konflikt w opowieści i sztuka budowania postaci.
    •  Storyboarding mentalny – dobre opowieści są seriami obrazów.
    •  Czy okłamywanie nazistów jest złe? O budowaniu wiarygodności.
    •  Zoom i inne techniki „pożyczania” emocji.

    15:00 – 16:00 Formaty opowieści. Jakie historie pasują do różnych okazji?

    • Mit założycielski w firmie.
    •  Spójna narracja w social media.
    •  Opowieści, które sprzedają.

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 – 17:00 Zostań lepszym opowiadaczem historii. Co dalej?

    • Gdzie szukać inspiracji?
    • Jak ćwiczyć storytelling?
    • O kolekcjonowaniu markerów na… przystanku autobusowym.

Szkolenie
Jak zbudować silną markę

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Czy wiesz, jakie elementy powinieneś wziąć pod uwagę, kreując swoją markę? Czy potrafisz stworzyć dobrze działającą strategię komunikacji marki? Czy wiesz, co zrobić, by Twoja marka zaistniała w świadomości potencjalnych klientów?

Jeśli nie możesz z pełnym przekonaniem odpowiedzieć na te pytania – powinieneś wziąć udział w tym szkoleniu.

 

Program szkolenia
Jak zbudować silną markę?

    • Cele szkolenia: Umiejętność kreowania marki oraz tworzenia strategii jej komunikacji
    • Zakres szkolenia: Jak zbudować silną markę?
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Paweł Tkaczyk

    10:00 – 11:45 Analizy wstępne – co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz?

    • Segmentacja, Targetowanie, Pozycjonowanie – jaką strategię rynkową wybierzesz?
    • Cykl życia produktu i jego komunikacja marketingowa – jak mówić do poszczególnych grup konsumentów?
    • Macierz BCG i jej zastosowanie do twojego rynku – warto w niego wchodzić?
    • Pięć sił Portera i ich praktyczne znaczenie rynkowe – jak ciężki będzie Twój biznes?

    11:45 – 13:00 Planowanie produktu lub usługi – marka zaczyna się wcześniej niż myślisz

    • 4P marketingu, czyli podstawa Twoich punktów wyróżnienia
    • Ewolucja rynku, czyli obudowanie produktów usługami i…
    • Od 4P do 4C, czyli o dwukierunkowej komunikacji z konsumentem.
    • Chodźmy do teatru, czyli czego możesz się nauczyć o marce, siedząc na widowni?

    13:00 – 13:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    13:45 – 15:45 Narzędzia konstruowania komunikacji marki – wszystko działa lepiej, jeśli to ułożysz

    • Archetypy marki – kim jesteś dla Twojego klienta?
    • Szkielet marki – opowieść, rytuały i wrogowie…
    • Marki funkcjonalne – bo zawsze jest więcej niż jedna
    • Ekosystem mass mediów – którędy docierasz do swoich odbiorców?

    15:45 – 17:00 Mierzenie skuteczności działań, czyli skąd wiesz, że robisz dobrze?

    • Jednostki jakości w budowaniu marki
    • Badania świadomości marki – na co zwracać uwagę?
    • Ustalanie benchmarków – pomiary w zależności od narzędzi
    • Kiedy nie słuchać konsumentów?

Szkolenie
Copywriting Sprzedażowy

Jaki powinien być dobry tekst?

Program szkolenia
Copywriting Sprzedażowy

    • Cele szkolenia: Umiejętność tworzenia dobrych tekstów, które wpływają na sprzedaż
    • Zakres szkolenia: Copywriting Sprzedażowy
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Paweł Tkaczyk

  • 10:00 – 11:45 Sprzedaż słowami. Co tak naprawdę chcesz osiągnąć?

    • Analizy wstępne, czyli co musisz zrobić przed rozpoczęciem pisania?
    • Fakty, emocje i… akcje. O pudełku narzędzi copywritera.
    • Persona: podstawowa analiza wstępna.
    • Word Ci przeszkadza w pisaniu. O modelach distraction free oraz markdown.

  • 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 – 13:00 Jaki powinien być dobry tekst? Bierzemy się do pracy

    • Zaskoczenie – o modelach przyciągania uwagi Twojego odbiorcy.
    • Język korzyści – jak pisać, by odbiorca nie mógł się oderwać od czytania?
    • Wąż między wierszami – czyli o sztuce obiecywania.
    • Wisielec, czyli najgorsza rzecz, jaką copywriterzy robią na zakończenie tekstu. Jak go przegonić?

  • 13:00 - 13:45 Przerwa obiadowa ( we własnym zakresie)

  • 13:45 – 15:00 Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków.

    • Wiarygodność – o używaniu detali oraz znajomości Twojego odbiorcy.
    • Mentalne obrazowanie – techniki, dzięki którym Twój przekaz zostaje w głowie.
    • Matka Teresa i współczesny PR – o tym, jak Twój odbiorca zapamiętuje tekst.
    • Strzelanie podczas wykładu – czyli czego nie możesz, a co musisz zrobić na początku.
    • Storytelling w warsztacie copywritera.

  • 15:00 - 16:00 Dobre praktyki. Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter?

    • Trójkąt miłości w warsztacie copywritera.
    • Percepcja witryny internetowej – pisanie dla www.
    • Żona vs. użytkownik Twittera, czyli o byciu mistrzem krótkiej formy.

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 17:00 Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem?

    • Jak dostać się do opery?
    • O testach A/B.
    • Psychologia copywritingu.

Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

Pierwszego dnia skupimy się stricte na Storytellingu – poznasz strukturę i elementy dobrej opowieści o marce, dowiesz się też, jak mierzyć skuteczność opowieści i po co w ogóle Twojej marce dobra historia.
Drugi dzień
 poświęcony będzie tematowi budowania silnej marki – poznasz elementy, jakie powinieneś wziąć pod uwagę, budując swoją markę, jakie narzędzia Ci w tym pomogą, dowiesz się też sporo o cyklu życia produktu i budowaniu świadomości marki wśród potencjalnych klientów.
Trzeciego dnia będziemy zagłębiać tajniki Coprywritingu Sprzedażowego, skupimy się na tym, jak efektywnie wykorzystać go w Twoich działaniach marketingowych.

Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z zakresu Storytellingu lub Brandingu.

 

Jeśli chcesz jednak dogłębnie poznać wszystkie zagadnienia, zapraszamy na 3 dni szkolenia.

Trener:

trener

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google. Współtworzył lub konsultował marki pracodawcy dla Capgemini, Objectivity czy Orange.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet nagrań wszystkich prelekcji Pawła Tkaczyka podczas konferencji I ❤️ Marketing, które uzupełniają tematykę szkolenia

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy.

Premium to platforma pełna eksperckiej wiedzy oraz aktualnych informacji z marketingowego świata.

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing
(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Wiedza ze szkolenia Storytelling + Branding + Copywriting jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu budowania silnej marki, storytellingu, copywritingu 1861 osób! Zobacz opinie uczestników:

"To nie jest po prostu szkolenie. To fascynująca podróż przez studium przypadku, podczas której Paweł rozwija obrazowe porównania i uczy, jak powinno być, a jak nie powinno być. No i dlaczego nie powinno być! W tej podróży dociera do odbiorcy gdzie popełnia błąd, a także jak powinien pisać, aby tego błędu nie popełniać. W efekcie klocki w umyśle trafiają na właściwe miejsca i tak oto powstają podwaliny perfekcyjnego copywritingu. Takiego, który trafia do odbiorcy i takiego, który sprzedaje. "

Piotr Kaleta

SEO Content Coordinator

"Szkolenie było bardzo ciekawe i angażujące przez cały czas. Prowadzący zrobił wrażenie osoby kompetentnej, z odpowiednim poczuciem humoru, wiarygodnej. "

Weronika Zielińska

Product Manager

"Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia z copywritingu sprzedażowego z Panem Pawłem Tkaczykiem. Miał 100% mojego skupienia przez cały czas. Dużo wiedzy, ale i ciekawostek, anegdot. Praktyczne wskazówki, trafne przykłady, a wszystko przekazane konkretnie. Na pewno wykorzystam tę wiedzę w pracy!"

Nina Wawryszuk

ITI Neovision S.A.

"Dawno nie byłam na tak angażującym, a jednocześnie kreatywnym szkoleniu. Mózg rozgrzany do czerwoności, tęskniący już za wczorajszymi bodźcami! "

Kamila Słomska

Specjalista ds. marketingu Pacjenckiego

"Mocno pobudzające do działania! Zastrzyk wiedzy natychmiastowo pobudził szare komórki do tworzenia. Mam wrażenie, że (nawiązując do treści jednego z opracowywanych tematów) moje neurony w którymś momencie się zrosły w dobrym miejscu i zamiast halucynacji mam napływ pomysłów. :) Polecam każdemu! "

Dagmara Domagała

Specjalista ds. Marketingu Retail

"Paweł to prawdziwy mistrz słowa - pisanego jak i mówionego. Dowodem jest to, w jaki sposób przygotowuje się do szkolenia i z jakim pomyślunkiem prowadzi uczestników przez meandry marketingu. W zaledwie jeden dzień zaszczepił we mnie niesamowitą chęć poszerzania swojej wiedzy z zakresu copywritingu sprzedażowego, a dzięki przemyconym na szkoleniu wskazówkom ułatwił dotarcie do głębokich potrzeb naszego konsumenta. "

Karolina Donosewicz

Junior Copywritier

"To jedno z tych szkoleń, po których jak się wychodzi człowiek chce góry przenosić i wierzy, że wszystko jest możliwe. Za sprawą Pawła Tkaczyka, który jest mega pozytywną postacią, udało mi się oderwać swoje myślenie od marketingu i miałam możliwość spojrzenia na narzędziem jakim jest storytelling z dużo szerszej perspektywy. Mam nadzieję, że mój udział w szkoleniach Pawła Tkaczyka właśnie się rozpoczął."

Marta Gilbas

Storytelling Director

"Doskonale znany wszystkim miłośnikom marketingu „Batman”, czyli Paweł Tkaczyk, uruchomił wyobraźnię uczestników szkolenia, zmuszając ich do spojrzenia na kreowanie marki z zupełnie nowej perspektywy. Szkoleniowiec pokazał serię metod segmentacji rynku powiązanych z odpowiednim kreowaniem wizerunku marki. Wiele praktycznych informacji zapadło w pamięć, dzięki ciekawemu przedstawieniu i potężnej dawce pozytywnego humoru. Paweł Tkaczyk wykazał się elastycznością, omawiając kilka narzędzi marketingowych na podstawie pracy i zagadnień uczestników. "

Michał Rusek

Właściciel Firmy

"Ciekawa była forma - bliski kontakt z trenerem, dobre slajdy (mało treści). Użyłem szybko kilku zasad z tego szkolenia i odniosłem sukces :-) Wprowadziłem dwóch bohaterów - dobrego i złego - do prezentacji i okazała się bardzo dobra. To, czego bym chciał więcej w tym szkoleniu, to samej treści O storytellingu (jak konstrukować historię), było jej mniej, niż się spodziewałem. Więcej było mowy o typach osobowości INSIGHT, czy o prawdzie i kłamstwie (temat, jak pamiętasz dla nas bardzo kontrowersyjny). Zabrakło mi choćby zasad konstruowania opowieści wg PIXARA."

Krzysztof Filarski

Partner Zarządzający

"Szkolenie było szalenie interesujące, tym bardziej ubolewam, że nie zdążyliśmy omówić wszystkich modułów zaproponowanych w planie (ze strony www). Sam Paweł Tkaczyk jest bardzo angażującym mówcą. Co rusz sypie anegdotami i przykładami, co pozwala zrozumieć temat jeszcze lepiej. Duży plus za ciągłą interakcję z nami (uczestnikami). Tkaczyk ma naturalną swobodę mówienia i potrafi dobrze opowiadać historie."

Judyta Borowiec

Copywriter

"Rzeczowe, konstruktywne i co najistotniejsze z mojego punktu widzenia, nieszablonowe przekazanie wiedzy oraz stały focus na grupie (dialog + interakcja). Inspirujące przykłady z przeszłości ciekawie zaprezentowane, ukazaniem ich mocnych stron i wyjątkowości determinującej sukces. Warto zainwestować swój czas by przekonać się osobiście, że to trafiona inwestycja w siebie (jako człowieka) i swój rozwój zawodowy. "

Tomasz Smyk

Starszy Konsultant Medyczny

"Bardzo dobre, konkretne szkolenie. Prowadzący dawał konkretne przykłady i wskazówki do stosowania w codziennej pracy."

Agnieszka Szybińska

Główny Specjalista

"Inspirujące. Porywający prowadzący. Wróciłam i chciałam zmieniać/storytellingować wszędzie :)"

Agnieszka Majewska

Dyrektor Marketingu

"Paweł Tkaczyk jest świetnym "opowiadaczem historii". Szkolenie "Jak zbudować silną markę" polecam każdemu, kto nie wie od czego zacząć budowanie lub zmianę wizerunku."

Kornel Dulęba

CEO

"Szkolenia z Pawłem Tkaczykiem to gwarancja dobrze zainwestowanego czasu. Paweł przekazuje wiedzę w sposób ciekawy i inspirujący do podjęcia własnych działań."

Ewa Karolczak

Content Specialist

"Bardzo ciekawe doświadczenie. Wyniosłam z niego dla siebie wiele ważnych narzędzi. Ostatnio czułam się trochę wypalona zawodowo. Szkolenie przypomniało mi co tak naprawdę kocham robić w życiu... pisać. Wskoczyłam na odpowiednie tory i mam zamiar na nich zostać."

Magdalena Wielgołaska

Manager

"Paweł jest profesjonalistą i przede wszystkim wydaje się być bardzo fajnym człowiekiem. Nie wiem czy to pod jego wpływem, ale po szkoleniu zapragnąłem zagłębić się w zagadnienie storytellingu zarówno teoretycznie jak i empirycznie. Dziękuję!"

Piotr Wiecha

-

"Szkolenie uznaje- jako cenne wskazówki, które na pewno wykorzystam w tworzeniu dobrych historii. Było przedstawione w prosty sposób, na luzie, proste przykłady, które potwierdzały moc tworzenia historii. Paweł Tkaczyk jest bardzo wyluzowaną osoba dzięki czemu uczestnicy poczuć się swobodnie w miejscu szkolenia. Paweł miał fajne podejście do Nas."

Michał Białasik

Kosztorysant

"Świetna, przydatna wiedza przekazana w najlepszy możliwy sposób - Paweł pokazał nam narzędzia do pracy nad naszymi historiami, które czekają, żeby je wydobyć, nazwać i opowiedzieć. Bardzo inspirujące były też ćwiczenia, które robiliśmy w podgrupach. Gdybym miała coś zmienić, przedłużyłabym zajęcia, żebyśmy mogli omówić więcej przykładów opowiadania historii na podstawie dobrze skonstruowanych filmów, baśni i innych tekstów kultury."

Maria Tomaszewska

Menedżer Działu Wideo

"Przystępnie podane treści, wiele przykładów na zastosowanie i praktyczne ćwiczenia. Świetnie!"

Katarzyna Szłykowicz

Salon Fryzjerski Fanaberia właściciel

"Super. Inspiracje można brać garściami. Sposób przekazania wiedzy bardzo dobry. Polecam. "

Piotr Jezierski

Emidom Właściciel

"Bardzo dobre szkolenie - na temat i ciekawe. Dużo konkretnych przykładów."

Darek Stefaniak

"Szkolenie ciekawe, prowadzone z energiczny sposób przez prowadzącego."

Sandra Dobrowolska

Benefit Systems, Junior PR Specialist

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555