Jak sprzedawać słowem?
Paweł Tkaczyk zarabia na życie opowiadaniem historii – zajmuje się budowaniem silnych marek, zdając sobie sprawę z tego, jak ważna we współczesnym marketingu jest opowieść. Często podkreśla sam, że dobra marka to właśnie świetnie opowiedziana historia.
- A czy Ty potrafisz w sposób przekonujący przedstawić swoją historię i zaczarować klientów słowem?
- Wiesz, jak pokazać, że każdy materiał promocyjny może być oryginalny i nieszablonowy?
Jeśli nie możesz z pełnym przekonaniem odpowiedzieć ,,tak” na te pytania – to szkolenie jest dla Ciebie!
Na szkoleniu poznasz metody copywritingu i zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych
John Caples w książce ,,Sztuka reklamy”, uznawanej przez wielu za Biblię Copywritingu, udowadniał, że tekst w reklamie jest równie ważny jak grafika – nie przekonamy klienta do zakupu samym zdjęciem produktu i kilkoma zdawkowymi informacjami obok niego. Niestety, dziś często zapominamy o tej podstawowej zasadzie, pokładając całą nadzieję na sprzedaż w ciekawie przygotowanej grafice.
Paweł Tkaczyk pokaże Ci, jak sprzedawać słowem i przede wszystkim – jak robić to dobrze.
Czego konkretnie się nauczysz?
- Sprawdzonych modeli perswazyjnych. Od AIDA (która ma już swoje lata) przez „od… do… w…” aż po ramki aspiracyjne. Pokażę Ci, jak zbudować personę i jaka jest najważniejsza umiejętność dobrego copywritera.
- Procesu pisania. Często mamy problem, żeby wpaść na pomysł, bo używamy niewłaściwych narzędzi lub procesów. Porozmawiamy o trzech etapach procesu pisania i optymalnych narzędziach.
- Połączenia tekstów z procesem decyzyjnym. Rozpoznanie, przypisanie do kategorii, afekt emocjonalny, rozróżnienie, obiekcje, sprzedaż. W każdym są inne techniki pisania.
Szkolenie prowadzi Paweł Tkaczyk
Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.