SZKOLENIE PRO

Strategia cenowa

Psychologia ustalania cen

Prowadzący:
Paweł Tkaczyk

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Planowanie strategii i polityki cenowej to balansowanie wieloma zmiennymi.

Na szkoleniu spojrzymy na cenę z trzech punktów widzenia:

  1. producenta – pokażemy twarde wyliczenia kosztów i zwrócimy uwagę, jak je optymalizować.
  2. konsumenta – opowiemy o psychologicznych aspektach ustalania i postrzegania cen.
  3. rynku – zaplanujemy strategie cenowe dla różnych etapów wchodzenia na rynek, zajmiemy się konkurencją i zjawiskiem wojny cenowej.

 

Interaktywne szkolenie obejmujące case studies z Polski i zagranicy, ćwiczenia symulacyjne zarówno z tworzenia cenników i ofert jak i reagowania na ruchy konkurencji.

 

Celem głównym szkolenia jest rezygnacja z obniżania ceny, jako narzędzia zdobywania rynku i klientów. 

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Nauczysz się analizować politykę cenową z punktu widzenia firmy, ale i klienta

Przestaniesz obniżać cenę, by zdobyć nowych klientów

Dowiesz się, jakie taktyki stosować by wyjść obronną ręką z wojny cenowej

Szkolenie ma charakter interaktywnego wykładu, obejmujące case studies firm z Polski i zagranicy


Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Właściciele firm i osoby odpowiedzialne za rozwój biznesu

  • Managerowie odpowiedzialni za sprzedaż i marketing

  • Brand managerowie i freelancerzy, którzy świadczą usługi doradztwa dla
    innych firm

Program szkolenia
Strategia cenowa

    • Cel szkolenia: Zdobycie wiedzy z zakresu ustalania polityki cenowej pozwalającej zwiększyć liczbę klientów
    • Zakres szkolenia: Psychologia ustalania cen
    • Formy merytoryczne: Szkolenie
    • Materiały: Prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Paweł Tkaczyk

     

  • 10:00 – 10:30 Wprowadzenie - trzy filary kształtowania polityki cenowej

    • firma
    • klienci
    • rynek.

  • 10:30 - 11:45 Polityka cenowa z punktu widzenia firmy, czyli o twardych analizach

    • Ekonomiczne metody ustalania cen oraz ich optymalizacje. Koszty stałe i zmienne.
    • Krzywa popytu i podaży – dlaczego nie prosta? Od czego zależy jej kształt? Czyli dlaczego niższa cena nie zawsze oznacza więcej zakupów
    • Krzywa elastyczności cenowej popytu – czyli o tym, jak mniej pracować i więcej zarabiać. I o tym, że cenisz się za nisko.

  • 11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 13:30 Cena = wartość, czyli spojrzenie na cenę z punktu widzenia klienta.

    • Jakie czynniki wpływają na postrzeganie cen? Jak można je wykorzystać i sprzedawać więcej
    • Tricki w cenniku – ładne ceny i proste ceny, czyli jak sprawić, żeby klient chciał płacić więcej za to samo?
    • Narzędzia budowania wartości: naturalny snobizm, myślenie magiczne, kotwiczenie. Jak je stosować w cennikach i ofertach?

  • 13:30 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:30 - 16:00 Rynek i konkurencja, czyli najszersze spojrzenie na cenę

    • Cena jako element walki konkurencyjnej. Strategia dominacji cenowej, zwiększanie udziału w rynku, strategia dojnej krowy. Kiedy i jak je stosować?
    • Zwiększanie wartości portfela na wolno rozwijającym się rynku, czyli strategie upsell i cross-sell w akcji.
    • Wojna cenowa – kiedy tak a kiedy jednak nie? Jakie taktyki stosować, by wyjść z niej obronną ręką?

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 17:00 Case studies

  • 17:00 - 18:00 Pytania i odpowiedzi

Trener:

trener

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk, strateg marki, pracował między innymi dla HBO, SONY i Orange.
Specjalista od psychologii podejmowania decyzji, niektórzy z jego klientów dziś
mają ceny dziesięciokrotnie wyższe od tych, z którymi zaczynali.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.
To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu przeprowadzenia szkolenia oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Oliwia Krzywdzińska

+48 519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl