Storytelling + Branding + Copywriting

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o budowaniu silnej marki

Prowadzący:
Paweł Tkaczyk

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

400

Ocena szkoleń

4.83

Zamów telefonicznie

531 404 855

Dlaczego kreowanie wizerunku marki jest tak ważne?

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej, internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują pomocy w tych samych obszarach: strategii marki, kreowaniu wizerunku, budowaniu silnej pozycji na rynku. Te elementy poznasz na naszym 3-dniowym szkoleniu, a także dowiesz się, dlaczego w dzisiejszych czasach tak ważne jest stworzenie inspirującej opowieści o Twojej marce.

Pakiet zawiera 3 całodzienne szkolenia:
➜ Jak zbudować silną markę Twojej firmy?
➜ Storytelling: zdobywaj klientów dzięki angażującym opowieściom
➜ Copywriting sprzedażowy

Możesz wziąć udział w 1 wybranym szkoleniu albo we wszystkich 3 (przy opcji pakietowej przygotowaliśmy dla Ciebie rabat ).

Pamiętaj, że silna marka to przede wszystkim dobrze opowiedziana historia – to będzie główna myśl, jaka będzie przyświecała każdemu dniu naszych szkoleń.

sprawnymarketing-08-002

Zobacz, co Paweł Tkaczyk mówi o Storytellingu i jego znaczeniu dla marketingu:

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Storytelling + Branding + Copywriting sprzedażowy ?

Zmienisz sposób myślenia o marce we własnej firmie – większość problemów bierze się właśnie z tego.

Jeśli zajmujesz się budowaniem marki (jesteś właścicielem firmy, pracujesz w marketingu lub PR), dostaniesz praktyczny zestaw narzędzi, który pomoże Ci uporządkować wiedzę i szybko osiągnąć efekty.

Poznasz proces budowania marki od podstaw do „zakamarków”, czyli małych rzeczy, które robią wielką różnicę.

Nauczysz się tworzyć inspirujące opowieści, dzięki którym klienci pokochają Twoją markę


Ponadto:

  • Na szkoleniu dowiesz się, czego oczekiwać od agencji reklamowych, które wynajmujesz do pomocy w budowaniu Twojej marki, a także na co zwrócić uwagę, by nie wydawać pieniędzy bez sensu

  • Poznasz elementy, które składają się na dobrą opowieść i dowiesz się, jak mierzyć skuteczność opowieści.

  • A także nauczysz się tworzyć spójną narrację o swojej marce w social media

Dzień 1: szkolenie Storytelling

Dlaczego powinieneś zainteresować się Storytellingiem?

Na nasyconych rynkach coraz trudniej odróżnić się od konkurencji. W przypadku samochodów, piwa, komputerów czy telefonów – ale także w przypadku codziennych usług, takich, jak nauka języka – przestajemy kupować produkty dla ich cech funkcjonalnych. Każdy samochód dowiezie nas do celu, każdy komputer pozwoli na sprawdzenie maila i podłączenie się do Internetu. Każda szkoła angielskiego nauczy angielskiego.

Jak zatem podejmujemy decyzję, gdy wszystkie produkty zaczynają oferować nam to samo? Przestajemy kupować produkt, a kupujemy opowieść o nim. Opowieść o tym, że mleko pochodzi od szczęśliwych krów, że kawa jest zbierana o wschodzie słońca i parzona przez wykwalifikowanych baristów… Opowieści są motorem napędowym dzisiejszego marketingu.

Storytelling jest elementem planowania sprzedaży produktu już na bardzo wczesnym etapie!

 MaxRoy134

Program szkolenia Storytelling

    10:00 – 11:45 Skąd wiesz, że doszedłeś? Mierzenie skuteczności opowieści

    • Do czego służą opowieści?
    • Po czym poznać dobrą opowieść? Jednostki mierzenia skuteczności.
    • Jakie opowieści sprzedają?

    11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

    12:00 – 13:00 Wybuduj, a przyjdą. Struktura i narzędzia opowieści.

    •  Trójkąt opowieści – w storytellingu wcale nie chodzi o „story”.
    •  Monomit – podobają mi się melodie, które już raz słyszałem.
    •  Archetypy – klocki do układania opowieści.

    13:00 – 13:45 Przerwa obiadowa

    13:45 – 15:00 Konkurowanie z Bogiem. Jakich technik potrzebujesz?

    •  Zacznij od trzęsienia ziemi – o sztuce rozpoczynania opowieści.
    •  Gdzie jest Nemo? Konflikt w opowieści i sztuka budowania postaci.
    •  Storyboarding mentalny – dobre opowieści są seriami obrazów.
    •  Czy okłamywanie nazistów jest złe? O budowaniu wiarygodności.
    •  Zoom i inne techniki „pożyczania” emocji.

    15:00 – 16:00 Formaty opowieści. Jakie historie pasują do różnych okazji?

    • Mit założycielski w firmie.
    •  Spójna narracja w social media.
    •  Opowieści, które sprzedają.

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 – 17:30 Zostań lepszym opowiadaczem historii. Co dalej?

    • Gdzie szukać inspiracji?
    • Jak ćwiczyć storytelling?
    • O kolekcjonowaniu markerów na… przystanku autobusowym.

    17:30 – 18:00 Pytania i odpowiedzi

Dzień 2: szkolenie Jak zbudować silną markę

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna ci przemyślana strategia.

Czy wiesz, jakie elementy powinieneś wziąć pod uwagę, kreując swoją markę? Czy potrafisz stworzyć dobrze działającą strategię komunikacji marki? Czy wiesz, co zrobić, by Twoja marka zaistniała w świadomości potencjalnych klientów?

Jeśli nie możesz z pełnym przekonaniem odpowiedzieć na te pytania – powinieneś wziąć udział w tym szkoleniu.

MaxRoy135

Program szkolenia Jak zbudować silną markę?

    10:00 – 11:45 Analizy wstępne – co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz?

    • Segmentacja, Targetowanie, Pozycjonowanie – jaką strategię rynkową wybierzesz?
    • Cykl życia produktu i jego komunikacja marketingowa – jak mówić do poszczególnych grup konsumentów?
    • Macierz BCG i jej zastosowanie do twojego rynku – warto w niego wchodzić?
    • Pięć sił Portera i ich praktyczne znaczenie rynkowe – jak ciężki będzie Twój biznes?

    11:45 – 13:00 Planowanie produktu lub usługi – marka zaczyna się wcześniej niż myślisz

    • 4P marketingu, czyli podstawa Twoich punktów wyróżnienia
    • Ewolucja rynku, czyli obudowanie produktów usługami i…
    • Od 4P do 4C, czyli o dwukierunkowej komunikacji z konsumentem.
    • Chodźmy do teatru, czyli czego możesz się nauczyć o marce, siedząc na widowni?

    13:00 – 13:45 Przerwa obiadowa

    13:45 – 15:45 Narzędzia konstruowania komunikacji marki – wszystko działa lepiej, jeśli to ułożysz

    • Archetypy marki – kim jesteś dla Twojego klienta?
    • Szkielet marki – opowieść, rytuały i wrogowie…
    • Marki funkcjonalne – bo zawsze jest więcej niż jedna
    • Ekosystem mass mediów – którędy docierasz do swoich odbiorców?

    15:45 – 17:30 Mierzenie skuteczności działań, czyli skąd wiesz, że robisz dobrze?

    • Jednostki jakości w budowaniu marki
    • Badania świadomości marki – na co zwracać uwagę?
    • Ustalanie benchmarków – pomiary w zależności od narzędzi
    • Kiedy nie słuchać konsumentów?

    17:30 – 18:00 Pytania i odpowiedzi

Dzień 3: Copywriting Sprzedażowy

tkaczyk-nowa-plansza

Program szkolenia Copywriting Sprzedażowy

  • 10:00 – 11:45 Sprzedaż słowami. Co tak naprawdę chcesz osiągnąć?

    • Analizy wstępne, czyli co musisz zrobić przed rozpoczęciem pisania?
    • Fakty, emocje i… akcje. O pudełku narzędzi copywritera.
    • Persona: podstawowa analiza wstępna.
    • Word Ci przeszkadza w pisaniu. O modelach distraction free oraz markdown.

  • 11:45 – 12:30 Jaki powinien być dobry tekst? Bierzemy się do pracy

    • Zaskoczenie – o modelach przyciągania uwagi Twojego odbiorcy.
    • Język korzyści – jak pisać, by odbiorca nie mógł się oderwać od czytania?
    • Wąż między wierszami – czyli o sztuce obiecywania.
    • Wisielec, czyli najgorsza rzecz, jaką copywriterzy robią na zakończenie tekstu. Jak go przegonić?

  • 12:30 – 13:45 Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków.

    • Wiarygodność – o używaniu detali oraz znajomości Twojego odbiorcy.
    • Mentalne obrazowanie – techniki, dzięki którym Twój przekaz zostaje w głowie.
    • Matka Teresa i współczesny PR – o tym, jak Twój odbiorca zapamiętuje tekst.
    • Strzelanie podczas wykładu – czyli czego nie możesz, a co musisz zrobić na początku.
    • Storytelling w warsztacie copywritera.

  • 13:45 – 15:45 Dobre praktyki. Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter?

    • Trójkąt miłości w warsztacie copywritera.
    • Percepcja witryny internetowej – pisanie dla www.
    • Żona vs. użytkownik Twittera, czyli o byciu mistrzem krótkiej formy.

  • 15:45 – 17:30 Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem?

    • Jak dostać się do opery?
    • O testach A/B.
    • Psychologia copywritingu.

  • 17:30 – 18:00 Pytania i odpowiedzi

Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

Pierwszego dnia skupimy się stricte na Storytellingu – poznasz strukturę i elementy dobrej opowieści o marce, dowiesz się też, jak mierzyć skuteczność opowieści i po co w ogóle Twojej marce dobra historia.
Drugi dzień
 poświęcony będzie tematowi budowania silnej marki – poznasz elementy, jakie powinieneś wziąć pod uwagę, budując swoją markę, jakie narzędzia Ci w tym pomogą, dowiesz się też sporo o cyklu życia produktu i budowaniu świadomości marki wśród potencjalnych klientów.
Trzeciego dnia będziemy zagłębiać tajniki Coprywritingu Sprzedażowego, skupimy się na tym, jak efektywnie wykorzystać go w Twoich działaniach marketingowych.

Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z zakresu Storytellingu lub Brandingu.

 

Jeśli chcesz jednak dogłębnie poznać wszystkie zagadnienia, zapraszamy na 3 dni szkolenia.

Trener

trener

Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi, „zarabia na życie opowiadaniem historii”. Dlaczego? Bo wierzy, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia. Jego firma, MIDEA, specjalizuje się w budowaniu silnych marek.


Wiedza z tego szkolenia jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu budowania silnej marki, storytellingu, copywritingu przeszkoliliśmy już 395 osób!
Zobacz opinie uczestników::

Dagmara Plata-Alf

Managing Director

"To jeden z tych szkoleń, po których jak się wychodzi człowiek chce góry przenosić i wierzy, że wszystko jest możliwe. Za sprawą Pawła Tkaczyka, który jest mega pozytywną postacią, udało mi się oderwać swoje myślenie od marketingu i miałam możliwość spojrzenia na narzędziem jakim jest storytelling z dużo szerszej perspektywy. Mam nadzieję, że mój udział w szkoleniach Pawła Tkaczyka właśnie się rozpoczął."

Marta Gilbas

Storytelling Director

"Doskonale znany wszystkim miłośnikom marketingu „Batman”, czyli Paweł Tkaczyk, uruchomił wyobraźnię uczestników szkolenia, zmuszając ich do spojrzenia na kreowanie marki z zupełnie nowej perspektywy. Szkoleniowiec pokazał serię metod segmentacji rynku powiązanych z odpowiednim kreowaniem wizerunku marki. Wiele praktycznych informacji zapadło w pamięć, dzięki ciekawemu przedstawieniu i potężnej dawce pozytywnego humoru. Paweł Tkaczyk wykazał się elastycznością, omawiając kilka narzędzi marketingowych na podstawie pracy i zagadnień uczestników. "

Michał Rusek

Właściciel Firmy

"Ciekawa była forma - bliski kontakt z trenerem, dobre slajdy (mało treści). Użyłem szybko kilku zasad z tego szkolenia i odniosłem sukces :-) Wprowadziłem dwóch bohaterów - dobrego i złego - do prezentacji i okazała się bardzo dobra. To, czego bym chciał więcej w tym szkoleniu, to samej treści O storytellingu (jak konstrukować historię), było jej mniej, niż się spodziewałem. Więcej było mowy o typach osobowości INSIGHT, czy o prawdzie i kłamstwie (temat, jak pamiętasz dla nas bardzo kontrowersyjny). Zabrakło mi choćby zasad konstruowania opowieści wg PIXARA."

Krzysztof Filarski

Partner Zarządzający

"Szkolenie było szalenie interesujące, tym bardziej ubolewam, że nie zdążyliśmy omówić wszystkich modułów zaproponowanych w planie (ze strony www). Sam Paweł Tkaczyk jest bardzo angażującym mówcą. Co rusz sypie anegdotami i przykładami, co pozwala zrozumieć temat jeszcze lepiej. Duży plus za ciągłą interakcję z nami (uczestnikami). Tkaczyk ma naturalną swobodę mówienia i potrafi dobrze opowiadać historie."

Judyta Borowiec

Copywriter

"Rzeczowe, konstruktywne i co najistotniejsze z mojego punktu widzenia, nieszablonowe przekazanie wiedzy oraz stały focus na grupie (dialog + interakcja). Inspirujące przykłady z przeszłości ciekawie zaprezentowane, ukazaniem ich mocnych stron i wyjątkowości determinującej sukces. Warto zainwestować swój czas by przekonać się osobiście, że to trafiona inwestycja w siebie (jako człowieka) i swój rozwój zawodowy. "

Tomasz Smyk

Starszy Konsultant Medyczny

"Bardzo dobre, konkretne szkolenie. Prowadzący dawał konkretne przykłady i wskazówki do stosowania w codziennej pracy."

Agnieszka Szybińska

Główny Specjalista

"Inspirujące. Porywający prowadzący. Wróciłam i chciałam zmieniać/storytellingować wszędzie :)"

Agnieszka Majewska

Dyrektor Marketingu

"Paweł Tkaczyk jest świetnym "opowiadaczem historii". Szkolenie "Jak zbudować silną markę" polecam każdemu, kto nie wie od czego zacząć budowanie lub zmianę wizerunku."

Kornel Dulęba

CEO

"Szkolenia z Pawłem Tkaczykiem to gwarancja dobrze zainwestowanego czasu. Paweł przekazuje wiedzę w sposób ciekawy i inspirujący do podjęcia własnych działań."

Ewa Karolczak

Content Specialist

"Bardzo ciekawe doświadczenie. Wyniosłam z niego dla siebie wiele ważnych narzędzi. Ostatnio czułam się trochę wypalona zawodowo. Szkolenie przypomniało mi co tak naprawdę kocham robić w życiu... pisać. Wskoczyłam na odpowiednie tory i mam zamiar na nich zostać."

Magdalena Wielgołaska

Manager

"Paweł jest profesjonalistą i przede wszystkim wydaje się być bardzo fajnym człowiekiem. Nie wiem czy to pod jego wpływem, ale po szkoleniu zapragnąłem zagłębić się w zagadnienie storytellingu zarówno teoretycznie jak i empirycznie. Dziękuję!"

Piotr Wiecha

-

"Szkolenie uznaje- jako cenne wskazówki, które na pewno wykorzystam w tworzeniu dobrych historii. Było przedstawione w prosty sposób, na luzie, proste przykłady, które potwierdzały moc tworzenia historii. Paweł Tkaczyk jest bardzo wyluzowaną osoba dzięki czemu uczestnicy poczuć się swobodnie w miejscu szkolenia. Paweł miał fajne podejście do Nas."

Michał Białasik

Kosztorysant

"Świetna, przydatna wiedza przekazana w najlepszy możliwy sposób - Paweł pokazał nam narzędzia do pracy nad naszymi historiami, które czekają, żeby je wydobyć, nazwać i opowiedzieć. Bardzo inspirujące były też ćwiczenia, które robiliśmy w podgrupach. Gdybym miała coś zmienić, przedłużyłabym zajęcia, żebyśmy mogli omówić więcej przykładów opowiadania historii na podstawie dobrze skonstruowanych filmów, baśni i innych tekstów kultury."

Maria Tomaszewska

Menedżer Działu Wideo

"Przystępnie podane treści, wiele przykładów na zastosowanie i praktyczne ćwiczenia. Świetnie!"

Katarzyna Szłykowicz

Salon Fryzjerski Fanaberia właściciel

"Super. Inspiracje można brać garściami. Sposób przekazania wiedzy bardzo dobry. Polecam. "

Piotr Jezierski

Emidom Właściciel

"Bardzo dobre szkolenie - na temat i ciekawe. Dużo konkretnych przykładów."

Darek Stefaniak

"Szkolenie ciekawe, prowadzone z energiczny sposób przez prowadzącego."

Sandra Dobrowolska

Benefit Systems, Junior PR Specialist

Katarzyna Małuj

Ilona Krawczyńska

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555