Szkolenie Startup - jak rozpocząć swój biznes?

Sprawdź, czy Twój pomysł na biznes jest dobry i zbuduj swój startup!

Prowadzący:
Artur Kurasiński

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

10

Oceń jako pierwszy

Zamów telefonicznie

732 083 545

O szkoleniu

kurasinki1

 

Szczegółowe informacje

Głównym tematem szkolenia Startup – jak rozpocząć swój biznes są podstawowe kwestie związane z budową Twojego startupu. Nie ważne co chcesz robić, jaki produkt czy usługę sprzedawać – przydadzą Ci się te podstawowe informacje:

  • Jak sprawdzić czy Twój pomysł jest dobry, zanim zaczniesz wydawać pieniądze (swoje bądź inwestora),
  • Jak budować zespół?
  • Jak sprzedać produkt?
  • Jak ustalać strategię marketingową?
  • Czy PR i reklama na pewno muszą być tak kosztowne?
  • Jak szukać swojej niszy na rynku?
  • Ile to wszystko będzie kosztować i jak to obliczyć?

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Startup - jak rozpocząć swój biznes?

Dowiesz się jak nie popełnić najczęstszych błędów związanych z budową startupu.

Przekonasz się, dlaczego należy wszystko mierzyć i weryfikować od pierwszego dnia działalności.

Dowiesz się, jak budować silny zespół, który pomoże Ci osiągnąć wszystko, o czym marzysz.

Otrzymasz dodatkowe informacje o ciekawych newsletterach, serwisach i źródłach, z których korzysta prowadzący.


Jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie to stanowi wprowadzenie w zagadnienia związane ze startupami i firmami technologicznymi. Kierowane jest do osób, które zastanawiają się nad założeniem i prowadzeniem własnej firmy technologicznej.

  • Jeśli masz pytania, na które wciąż poszukujesz odpowiedzi i wątpliwości, które chciałbyś rozwiać – prowadzący chętnie umożliwi Ci to podczas szkolenia.

Program szkolenia Startup - jak rozpocząć swój biznes?

    10:00 – 11:45 Walidowanie pomysłu i budowanie zespołu

    • Lean methods i MVP – dlaczego warto znać?
    • Kiedy zacząć myśleć o założeniu startupu?
    • Czy sam pomysł już wystarczy?
    • Jak testować swoje założenia?
    • Kogo i jak wybierać do współpracy? Podział ról.
    • Founderzy, co-founderzy i pracownicy – kim są i co robią?
    • Zatrudnianie i zwalnianie
    • Ile to wszystko kosztuje – udziały, pensje, zespół

    11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

    12:00 – 12:50 Produkt, trakcja, pivotowanie

    • Wieczna beta – kiedy pokazywać produkt klientom?
    • Projektujemy – design, UX, makiety, aplikacja czy desktop?
    • Czy klient zawsze ma rację? Jak oceniać feedback z rynku.
    • Po czym poznać, że firma się rozwija?
    • Co ma znaczenie w budowie i rozwoju Twojej firmy?
    • Mierniki rozwoju sukcesu i klęski.
    • Pivot – bo czasami jednak nie idzie.

    12:50 - 13:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    13:30 - 14:45 Weryfikowanie i mierzenie w startupie

    • Co świadczy o rozwoju – mierniki i wskaźniki
    • Jak i co analizować w startupie – przykłady narzędzi i metryk
    • Dlaczego musisz mieć założenia i po co je weryfikować?
    • Czy dochód jest jedynym miernikiem sukcesu?

     

    14:45 - 16:30 Wzrost - inwestor, giełda czy rozwój organiczny?

    • Co się dzieje z zespołem? Co to jest skalowanie biznesu?
    • Kiedy potrzebujesz ludzi z korporacji?
    • Dopalacze – reklama, viral, influencerzy, PR, marketing
    • Kiedy potrzebujesz inwestora? Case studies.
    • Term sheet, umowa inwestycyjna – co to jest i po co?
    • Exit – jak można go zaplanować?

    16:30 - 16:45 Przerwa kawowa

    16:45 – 17:30 Konkurencja, klienci i sprzedaż

    • Kiedy ignorować, a kiedy kopiować konkurencję?
    • Gdzie są moi klienci? Sposoby pozyskiwania.
    • Budowanie sprzedaży – kto i jak to ma robić?
    • LTV, MRR, CAC – poznajemy tajny język
    • Jak ustalić cennik?

    17:30 – 18:00 Panel dyskusyjny

Trener

trener

Artur Kurasiński

Przedsiębiorca z 17-letnim doświadczeniem dotyczącym inwestycji i wspierania polskich startupów. Mentor licznych konkursów startupowych, bloger (AK74.pl), uczestnik konferencji oraz aktywny komentator branżowy. Współtwórca cyklu spotkań Aula Polska oraz nagród Aulery.


Szkolenie Startup - jak rozpocząć swój biznes to NOWOŚĆ!

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555