Skorzystaj ze szkolenia w wersji online
Szkolenia online kojarzą Ci się z “suchym wykładem”?
Mamy dla Ciebie coś, co nie tylko zaspokoi potrzebę zdobywania nowej wiedzy, ale także zmieni Twoją opinie o szkoleniach online ⤵
Co to właściwie oznacza?
- pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz zarówno prelegenta jak i innych uczestników,
- w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
- prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
- najważniejsze kwestie wymagające rozrysowania będą wypisane na interaktywnej tablicy,
- praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
- po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.


Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej
Gwarancja satysfakcji
Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓
Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.
Marketing B2B jako wsparcie sprzedaży: jak pogodzić handlowców z marketerami?
W marketingu i sprzedaży B2C trwa rewolucja: marketing internetowy, media społecznościowe oraz e-commerce redefiniowały krajobraz funkcjonowania wielu branż skierowanych do Kowalskich. W B2B większa część tej zmiany jest jeszcze przed nami – dlatego możesz na niej skorzystać.
Kooperacja handlowców i marketerów, jeśli nie jest odpowiednio zarządzana, może negatywnie wpłynąć na sprzedaż w Twojej firmie. Istnieje szereg powodów, które utrudniają wspólne działania tych dwóch działów. Jeśli nadrzędne cele firmy nie są tak samo definiowane przez każdą ze stron, Twoja firma będzie rozwijać się wolniej, niż tego oczekujesz. Dowiedz się, jak ułatwić współpracę działów marketingu i sprzedaży.
Sposoby na sprzedaż Bartka działają w startupach oraz spółkach technologicznych a także w tradycyjnych biznesach – w firmie wynajmującej narzędzia budowlańcom, firmie sprzątającej czy drukarni. Tak w Polsce jak i poza jej granicami – stąd, jeśli marzy ci się ekspansja zagraniczna i klienci płacący w Euro lub dolarach – prawdopodobnie jest to szkolenie na które warto się wybrać.
Szkolenie jest prowadzone przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem popartym sukcesami w sprzedaży, zarządzaniu sprzedażą czy prowadzeniu własnej firmy.
W ciągu jednego dnia dowiesz się, jak usprawnić współpracę między dwoma kluczowymi zespołami w firmie oraz jak marketing B2B może skutecznie wspierać handlowców w sprzedaży.
Ponadto, podczas szkolenia dowiesz się:
- Co warto mierzyć w sprzedaży, marketingu oraz obsłudze klienta B2B
- Jak generować więcej leadów B2B
- Poznasz preferencje klientów
- Jak prowadzić skuteczne spotkania sprzedażowe
Po skutecznym wdrożeniu najlepszych praktyk poznanych na szkoleniu zwiększysz swoją sprzedaż