Jak zbudować sprawny dział marketingu?

Prowadzący:
Piotr Golczyk

Certyfikowane przez

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Jeżeli CEO i CFO naciska by zwiększyć budżet marketingu, a Ty odmawiasz to nie jest to szkolenie dla Ciebie. Jeżeli uważasz, że marketing nie powinien być odpowiedzialny za P&L, to nie jest to szkolenie dla Ciebie. Jeżeli uważasz, że marketingu nie da się mierzyć, to także nie jest szkolenie dla Ciebie. To szkolenie przyda się wszystkim, którzy zastanawiają się jak poprawić pozycję marketingu w organizacji, zbudować mosty miedzy współpracującymi działami, udowodnić skuteczność działań marketingowych i zająć należną marketingowi miejsce w organizacji.

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które zarządzają lub chcą zarządzać działem marketingu, pracują lub chcą pracować w dziale marketingu operacyjnego.

 

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Dowiesz się skąd biorą się problemy między zarządem a marketingiem i jak nimi zarządzać.

Dowiesz się jak zorganizować pracę marketingu w taki sposób, by krok po kroku poprawiać wyniki.

Dowiesz się jak zrobić nastęny krok w obszarze analityki w marketingu.

Dowiesz sie kiedy należy zmienić pracę.


Program szkolenia
Jak zbudować sprawny dział marketingu?

Cele szkolenia: zdobycie narzędzi i inspiracji do przeprowadzenia transformacji działu w kierunku data driven marketingu, data driven managementu, budowania odpowiedzialności P&L.

Zakres szkolenia: Zarządzanie marketingiem, marketing operacyjny, analityka.

Formy merytoryczne: Szkolenie

Materiały: Prezentacja szkoleniowa

Prowadzący: Piotr Golczyk

 

    10:00 – 10:15 Runda zapoznawcza

    10:15 – 10:30 Niełatwa odpowiedź na proste pytania czyli co to jest marketing?

    • Marketing mix.
    • Marketing / branding / customer experience.

    10:30-11:00 Marketing operacyjny?

    • Funkcja w organizacji.
    • Zakres odpowiedzialności.

    11:00-12:00 CEO v/s CMO

    • Źródła konfliktu.
    • Przykłady, diagnoza, rozwiązania.

    12:00-12:15 Przerwa kawowa

    12:15 - 13:00 Agile

    • Co to jest agile?
    • Dostępne metodyki.

    13:00-14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:00-15:00 Jak zorganizować pracę w agile marketing?

    • Najważniejsze wyzwania
    • Przykład wdrożenia

    15:00-15:15 Przerwa kawowa

    15:15-16:30 MarTech i nowoczesna analityka

    • Dostępne technologie
    • Data lake, badacz danych, mierniki marketingowe

    16:30-18:00 Sesja Q&A

Prowadzący:

trener

Piotr Golczyk

Przez ostatnie lata odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT, gdzie zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, nowoczesnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych.


Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555