Jak zbudować sprawny dział marketingu?

Prowadzący:
Piotr Golczyk

Certyfikowane przez

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Jeżeli CEO i CFO naciska by zwiększyć budżet marketingu, a Ty odmawiasz to nie jest to szkolenie dla Ciebie. Jeżeli uważasz, że marketing nie powinien być odpowiedzialny za P&L, to nie jest to szkolenie dla Ciebie. Jeżeli uważasz, że marketingu nie da się mierzyć, to także nie jest szkolenie dla Ciebie. To szkolenie przyda się wszystkim, którzy zastanawiają się jak poprawić pozycję marketingu w organizacji, zbudować mosty miedzy współpracującymi działami, udowodnić skuteczność działań marketingowych i zająć należną marketingowi miejsce w organizacji.

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które zarządzają lub chcą zarządzać działem marketingu, pracują lub chcą pracować w dziale marketingu operacyjnego.

 

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Dowiesz się skąd biorą się problemy między zarządem a marketingiem i jak nimi zarządzać.

Dowiesz się jak zorganizować pracę marketingu w taki sposób, by krok po kroku poprawiać wyniki.

Dowiesz się jak zrobić nastęny krok w obszarze analityki w marketingu.

Dowiesz sie kiedy należy zmienić pracę.


Program szkolenia
Jak zbudować sprawny dział marketingu?

Cele szkolenia: zdobycie narzędzi i inspiracji do przeprowadzenia transformacji działu w kierunku data driven marketingu, data driven managementu, budowania odpowiedzialności P&L.

Zakres szkolenia: Zarządzanie marketingiem, marketing operacyjny, analityka.

Formy merytoryczne: Szkolenie

Materiały: Prezentacja szkoleniowa

Prowadzący: Piotr Golczyk

 

  • 10:00 – 10:15 Runda zapoznawcza

  • 10:15 – 10:30 Niełatwa odpowiedź na proste pytania czyli co to jest marketing?

    • Marketing mix.
    • Marketing / branding / customer experience.

  • 10:30-11:00 Marketing operacyjny?

    • Funkcja w organizacji.
    • Zakres odpowiedzialności.

  • 11:00-12:00 CEO v/s CMO

    • Źródła konfliktu.
    • Przykłady, diagnoza, rozwiązania.

  • 12:00-12:15 Przerwa kawowa

  • 12:15 - 13:00 Agile

    • Co to jest agile?
    • Dostępne metodyki.

  • 13:00-14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00-15:00 Jak zorganizować pracę w agile marketing?

    • Najważniejsze wyzwania
    • Przykład wdrożenia

  • 15:00-15:15 Przerwa kawowa

  • 15:15-16:30 MarTech i nowoczesna analityka

    • Dostępne technologie
    • Data lake, badacz danych, mierniki marketingowe

  • 16:30-18:00 Sesja Q&A

Trenerzy:

trener

Piotr Golczyk

Przez ostatnie lata odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT, gdzie zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, nowoczesnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Warszawa 10 Czerwiec 2019
do rozpoczęcia
poniedziałek
10
Czerwiec
2019
Więcej>
zostało miejsc: 10
870 netto
10 Czerwiec Warszawa
31 Lipiec-Grudzień 2019
do rozpoczęcia
środa
31
Lipiec
2019
zostało miejsc: 503
177 netto
wtorek
31
Grudzień
2019
zostało miejsc: 389
370 netto
31 Lipiec 31 Grudzień

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Jak zbudować sprawny dział marketingu? Warszawa

Prenumerata roczna drukowana - 4 numery od szóstego numeru magazynu sprawny.marketing

Pakiet Standard Video Facebook

Dostęp do nagrań video z VII edycji konferencji

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Zarejestruj się

Już dziś zarejestruj się na nasze szkolenie i naucz się jak zarządzać działem marketingu!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Plus Hotel, ul. Wygrana 6 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Oliwia Krzywdzińska

+48 519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl