Content marketing + SEO pozycjonowanie i link building

2 dni praktycznej wiedzy

Prowadząca:
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Jarosław Dudek, Mariusz Bacic

Cena od

1170 PLN

Przeszkolone osoby

2610

Ocena szkoleń

4.73

Zamów telefonicznie

732 083 545

Szkolenie SEO + CONTENT: nowy wymiar pozycjonowania stron!

Powiedzmy sobie szczerze: SEO nie istnieje bez content marketingu, a content marketing bez SEO. Na pograniczu tych dziedzin dzieje się prawdziwa magia. Z naszego doświadczenia wynika jasno, że tylko holistyczne podejście do pozycjonowania stron przynosi wymierne korzyści, zwraca się i pozwala zaistnieć w wielkim oceanie konkurencji. Google nie ułatwia nam zadania, ale o tym za chwilę…

Kompletne szkolenie SEO i content marketing, czyli co?

Nie od dziś wiemy, że musimy współpracować. Gramy do tej samej bramki i stawiamy przed sobą te same cele. Nic zatem dziwnego, że w ciągu dwóch dni szkoleniowych spotkasz się z kreatywnym contentowcem (z krwi i kości) i SEOwcami, którzy do ostatniej kropli krwi będą walczyć o zbieranie i analizowanie danych. Będzie ciekawie, klawo i przede wszystkim merytorycznie!

Czy to kolejny kurs SEO?

O to zapytaliśmy samych trenerów:

JAREK DUDEK: Mówimy o prawdziwych case’ach, pokazujemy twarde dane, przeklikujemy się przez narzędzia SEO/Content i mamy udokumentowane sukcesy w branży SEO. A! Jeszcze jedno! Serio umiemy przekazać wiedzę. Szkolimy od dawna, prowadzimy wspólnie najbardziej zaangażowany dział SEO w tym kraju 🙂

MARIUSZ BACIC: A! Jeszcze jedno! Wszelkie wytyczne w zakresie Search Engine Optimization mamy w jednym paluszku. Musimy i chcemy być na bieżąco ze wszystkimi zmianami, aktualizacjami i innymi ciekawymi faktami z branży SEO. Program szkolenia jest tak opracowany, by skorzystali na nim zarówno ci, którzy o pozycjonowaniu stron internetowych nie wiedzą nic lub maja podstawową wiedzę, jak i ci, którzy są już adeptami marketingu internetowego.

 

Daj nam tylko 2 dni, a wyposażymy Cię w aktualną wiedzę i narzędzia niezbędne do prowadzenia działań SEO i content marketingowych!

Dzień 1: Content marketing

Żeby było jasne: frazy kluczowe to tylko wierzchołek góry lodowej. Niżej jest strategia, persony, analizy grupy docelowej, archetypy, cele, KPI, architektura treści, analizy, SERPy i inne ważne w marketingu internetowym zagadnienia. Jest tego sporo, no ale albo robisz to dobrze, albo wcale. Jak spadać, to z wysokiego konia, czy jakoś tak 😉

To dzień, w którym dowiesz się, co jest pięć z tą strategią w content marketingu i poniekąd w SEO, nauczy Cię, jak identyfikować potrzeby Twoich użytkowników i im sprostać, jak dobierać słowa kluczowe. Rozbijemy też treści na atomy i pokażemy Ci, jak wycisnąć z nich jak najwięcej. Będzie o rynku SEO, będzie o algorytmie, będzie o strategii i codziennej pracy contentowej. Będą narzędzia – zarówno płatne, jak i darmowe, i serio się przez nie przeklikacie.

 

Dzień 2: SEO pozycjonowanie i link building

Takich trzech, jak ich dwóch to nie ma ani jednego. Mowa oczywiście o specjalistach SEO z MaxROY.agency – Jarku Dudku i Mariuszu Bacicu. Dla nich Search Engine Optimization nie ma tajemnic. Program szkolenia SEO w ich wykonaniu to najlepsze praktyki, narzędzia, najnowsze aktualizacje, szczegółowe omówienie podstaw SEO (ważne dla osób początkujących), jak i bardziej zaawansowane zagadnienia. Panowie zwracają uwagę na różne aspekty w SEO: e-commerce, pozycjonowanie lokalne, long tail SEO i wieeeele więcej! Wszystko w praktycznym wydaniu, z najlepszymi żartami, memami i polecajkami. Z chłopakami zawsze jest klawo!

Każdy dzień to potężna dawka wiedzy, przyjazna atmosfera i konkretne case’y oraz narzędzia. Jeśli interesuje Cię tylko konkretny temat, zapraszamy na wybrane szkolenie. Zrobiliśmy jednak wszystko, by zapewnić maksimum efektywności Twoich działań, dlatego sugerujemy dwa dni pełne praktycznej wiedzy z omówieniem konkretnych narzędzi.

Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:

Google może Ci pomagać w biznesie lub uczynić go niewidocznym – co wybierasz?

Jeśli na większość fraz kluczowych, które są istotne w Twojej branży, jesteś niewidoczny wcale lub pojawiasz się na 2-3 stronie organicznych wyników wyszukiwania, to niewielu potencjalnych klientów do Ciebie trafia. Dwoisz się i troisz, a ruch w Twoim sklepie internetowym jest znikomy? Poświęcasz czas i nakłady finansowe, a Twój blog firmowy leży i kwiczy? Cóż. Musisz działać na pograniczu SEO i Content Marketingu. Pora dowiedzieć się (lub uporządkować wiedzę) o optymalizacji on-site, SEO off-site, link buildingu. Czas na synergię działań i nowoczesne pozycjonowanie stron internetowych.


Co musisz wiedzieć o optymalizacji stron internetowych?

Czyli odpowiednie techniczne oraz strukturalne przygotowanie strony. Dowiesz się m.in., co to jest crawl budget i jak nim efektywnie zarządzać, jak duże znaczenie na pozycje ma odpowiednie linkowanie wewnętrzne w obrębie witryny, jak budować adresy URL, aby były SEO/UX friendly, jak i gdzie używać ODPOWIEDNICH słów kluczowych i wiele, wiele, więcej. Tematy z obszaru optymalizacji stron internetowych to podstawy SEO.


Content Twojej strony: dużo więcej niż frazy kluczowe!

Treść strony to nie tylko teksty. To cała masa formatów i bycie z nimi dokładnie w tym miejscu, gdzie Twoi odbiorcy. Google ocenia m.in.: trafność, eksperckość jej zawartości w odniesieniu do słów i fraz kojarzonych z wyszukiwaniami internautów. To wszechobecne EEAT, o którym na szkoleniu będzie naprawdę dużo. Kiedyś wystarczyło upakować w treści słowa i frazy kluczowe – dziś te praktyki kojarzone są ze spamem i narażają stronę na filtry wielkiego G, które duży nacisk kładzie na LSI (Latent Semantic Indexing), rodzaje fraz i Content Topical Authority, czyli to w jakim stopniu treści na naszej stronie pokrywają dany temat. Do tego doliczamy webwriting, cele, KPI, clickbaitowe tytuły i przyzwyczajenia ludzkie… SPORO.

 

Linki prowadzące do Twojej strony, czyli Link Building współcześnie

Miara ważności strony to nadal jeden z najważniejszych czynników rankingowych algorytmu Google’a. Tu obowiązywała prosta zasada – im więcej stron linkuje do Twojej witryny, tym „musi” być ona ważniejsza, bo miliony internautów nie mogą się mylić, jednak od dłuższego czasu zasada ta jest nieaktualna. Teraz Google stawia na jakość, a nie na ilość. Pokażemy Ci, jak szukać miejsc na linki, według jakich wskaźników oceniać, czy miejsce na linka jest “dobre”, jak sprawdzić, jakie linki ma konkurencja oraz jak stosując link building sprawić, że linki konkurencji będą miały mniejszą wartość! Wszystko oczywiście na narzędziach i konkretach.

Algorytmy Google’a i jak mieć z nimi sztamę?

Wykonawcami wyroków Google są obecnie bezwzględne algorytmy. Tylko dla niepoznaki zostały nazwane Pingwin, Panda, Koliber i Gołąb. Nie są to miłe zwierzątka, lecz skomplikowane programy analityczne. Pingwin analizuje nasze linki, zaś Panda zsyła nas na wygnanie na dalekie miejsca w organicznych wynikach lub nawet usuwa z wyników wyszukiwania strony za słabą jakościowo treść – według niej oczywiście. Koliber ułatwia użytkownikom wyszukiwanie – najczęściej bez konieczności wchodzenia w wyniki wyszukiwania, opiekuje się long tailami i SEO lokalnym. To ostatnie na spółę z Gołębiem.

Jak się bronić? Musisz się nauczyć żyć w zgodzie z maskotkami Google!

Na szkoleniu pokażemy Ci dokładnie, jak nie drażnić Google i zamiast tego zdobywać wyższe pozycje. Poznasz aktualne wytyczne G i nasze praktyczne przykłady, jak działać w ramach tych wytycznych i dostosować się do ciągle zmieniających się wymagań i realiów pozycjonowania sklepów i stron internetowych.

Po tym szkoleniu dojdziesz do jednego wniosku – to jest proste, wystarczy działać systematycznie i pamiętać, że pełny sukces osiągnąć można łącząc działania SEO, Content Marketingu oraz Link Buildingu. Bardzo pomagają w tym specyficzne narzędzia SEO i CM, które pokażemy Ci na szkoleniu – sami z nich korzystamy na co dzień, oszczędzając czas, analizując ogrom danych – co w efekcie przekłada się na osiąganie coraz lepszych pozycji i pozyskiwanie coraz więcej ruchu organicznego.

Czego możesz się spodziewać na tym rozbudowanym szkoleniu?

  • Zaczniemy od podstaw i fundamentów SEO – pokażemy Ci, jak aktualnie wygląda SEO, następnie przejdziemy przez trzy kluczowe obszary – optymalizacje on-page, content marketing oraz link buildingów. Poznasz to, co działa dziś, nie wczoraj. Pokażemy Ci kompletny zestaw narzędzi, dzięki któremu łatwo zastosujesz tę wiedzę.
  • Dowiesz się, jak pisać atrakcyjne treści – dla ludzi i robotów Google.
  • Poznasz wszystkie aktualne wytyczne i schematy, które podniosą jakość Twoich treści.
  • Potem nauczymy Cię prostych sposobów znajdowania pomysłów na wartościowe treści – niczego nie musisz wymyślać!
  • I potem już same konkrety – co pisać i nagrywać, gdzie się z tym pokazać, co zrobić, by zdobywać niesamowite zasięgi całkiem małym kosztem.
  • Będzie mnóstwo różnorodnych przykładów, więc każdy znajdzie strategię dla siebie!

Nigdzie indziej nie znajdziesz tak dojrzałego szkolenia, które uczy pełnego wykorzystania siły SEO i Content Marketingu.

Decyzję zostawiamy Tobie.

Szkolenia Content marketing + SEO pozycjonowanie i link building - co zyskasz i czego się nauczysz?

Na szkoleniu nie dajemy Ci ryby, tylko przekazujemy know-how, w jaki sposób posługiwać się wędką ;) Tylko praktyczna wiedza, tylko najlepsze kejsy!

Chcesz wypozycjonować swoją stronę internetową, znaleźć się wysoko na istotne dla Ciebie frazy? ZRÓB TO SAM!

Jeśli chcesz odnosić sukcesy w SEO i oczekujesz policzalnych efektów, musisz nastawić się na praktykę.

Po przeprowadzeniu badań z udziałem sześciuset uczestników poprzednich szkoleń SEO, wprowadzamy zupełnie nowy program szkolenia SEO.


Do kogo skierowane są szkolenia i jakie są wymagania wstępne?

  • Zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych.

  • Pierwszy dzień poświęcimy omawianiu strategii Content Marketingowych, a także związkowi Content Marketingu z SEO.

  • Drugiego dnia dowiesz się, jakie metody pozycjonowania stron są skuteczne w dzisiejszych czasach. Skupimy się również na Link Buildingu.

  • Możesz przyjść tylko na jeden wybrany dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z zakresu SEO lub z Content Marketingu. Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie oba te tematy, zapraszamy na dwa dni szkolenia.

  • W praktyce szkoleniowej odkryto zjawisko nazwane paraliżem nowicjusza. Najtrudniej zrobić pierwszy krok. Przełam paraliż nowicjusza i zrób pierwszy krok z nami. Kładziemy nacisk na pracę u podstaw oraz dokładnie pokazujemy proces pozycjonowania. Pokazujemy, w jaki sposób dobrać słowa kluczowe, jakie są rodzaje fraz oraz mówimy prosto nt. optymalizacji z pokazaniem case’ów.

Dzień 1:
Content marketing

Skąd pomysł na takie szkolenie? Wynika on z tego, że na rynku jest wiele szkoleń, które skupiają się na związkach content marketingu i copywritingu. Tymczasem nasza praktyka i praca przy wielu projektach pokazała, że content marketing musi być zoptymalizowany i uwzględniać wiele obszarów marketingu internetowego: SEO, CONTENT MARKETING i SOCIAL MEDIA. Tylko tyle i aż tyle!

Dlaczego w ogóle powinieneś/-aś zainteresować się content marketingiem?

Już na samym początku dowiesz się, że Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty. Problem polega na tym, że musisz wiedzieć:

a) kim są Twoi klienci,

b) gdzie są,

c) jakie mają potrzeby i zainteresowania,

d) jak się tym wszystkim zaopiekować 🙂

A! Jeszcze jedno: Twoja konkurencja już pewnie stawia na działania content marketingowe, za chwilę będzie tak daleko, że… no wiesz 🙂

Program szkolenia
Content Marketing

    • Cele szkolenia: Umiejętność tworzenia wartościowych treści, zwrócenie uwagi na istotną rolę SEO w Content Marketingu, poznanie najskuteczniejszych strategii CM w praktycznym ujęciu, pokazanie wykorzystywanych codziennie przez praktyków narzędzi i technik.
    • Zakres szkolenia: Content marketing
    • Forma szkolenia: szkolenie w formie stacjonarnej, szkolenie online
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa, elementy warsztatu
    • Prowadząca: Justyna Bakalarska-Stankiewicz

    10:00 – 11:30 Wprowadzenie do Content Marketingu

    • Czym tak naprawdę jest Content Marketing i kto robi to dobrze?
    • Reklamy natywne i delikatny rys historyczny
    • „Czy Content Marketing się opłaca?” – strategie dla małych i dużych
    • Strategia Content Marketingowa – dlaczego trzeba?
    • Strategia CM – co to takiego i jakie elementy musi zawierać?

    11:30 – 13:00 Strategia Content Marketingowa - rozbieramy to na czynniki pierwsze :)

    • PERSONA: jak korzystamy z niej w Content Marketingu? Jak ją zbudować na potrzeby działań marketingowych?
    • Cele i KPI w Content Marketingu – jak sobie z tym radzić?
    • Różne formaty treści i analiza intencji użytkowników
    • Długość tekstu – jak wyznaczyć?
    • Częstotliwość publikowania i promocja treści
    • Evergreen content i recycling treści – czy to ma sens?
    • Topical Authority i inne podejścia do fraz kluczowych
    • Mikromomenty i RTM jako strategie Content Marketingu

    13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:00 – 15:30 Dobry content to podstawa: AI w Content Marketingu, projektowanie treści, analiza fraz i wiele więcej

    • AI – szanse i zagrożenia w SEO i Content Marketingu
    • Contentowy lejek sprzedażowy
    • Projektowanie treści: jak wpaść na pomysł? O czym pisać? Z jakich narzędzi korzystać na tym etapie?
    • Analiza konkurencji – na jakie pytania może odpowiedzieć?

    15:30 – 16:30 Czego chcą użytkownicy vs. potrzeby Robocika Google’a

    • Tekst pisany do internetu a odbiorca: jak czytamy w sieci?
    • Elementy każdego tekstu CM i związane z nimi narzędzia CM managera
    • Unikalność i cykl życia tekstu
    • Optymalizacja SEO każdego tekstu

    16:30 – 16:45 Przerwa kawowa

    16:45 – 17:30 Promocja treści i dywersyfikowanie jej typów

    • Publikowanie i promocja treści – jak to się robi?
    • Współpraca z influencerami i platformami Content Marketingowymi
    • Dlaczego warto dywersyfikować typy treści?
    • Jak zintegrować content marketing?
    • Dlaczego content to historia a nie bajka?

    17:30 – 18:00 Sesja Q&A

Dzień 2:
SEO pozycjonowanie i link building

Plan szkolenia “SEO pozycjonowanie i link building” jest  podzielony na trzy części. Część przedpołudniowa skupia się na optymalizacji strony oraz  content marketingu w SEO, a także na aspektach technicznej optymalizacji stron www i sklepów internetowych. Część popołudniową zaczniemy sesją narzędziową, na której pokażemy Ci, z jakich narzędzi SEO korzystamy, jak to robimy i w czym te narzędzia mogą Ci pomóc. Na zakończenie przejdziemy do ostatniej części szkolenia, czyli Link Buildingu, gdzie pokażemy Ci, jak dobrze zaplanować strategię link buildingu, gdzie i jak szukać miejsc na linki i jak je oceniać.

Program szkolenia
SEO pozycjonowanie i link building

    • Cele szkolenia: Zdobycie wiedzy o aktualnych metodach pozycjonowania stron i strategii pozyskiwania linków
    • Zakres szkolenia:SEO pozycjonowanie i link building
    • Forma szkolenia: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Mariusz Bacic, Jarosław Dudek

    10:00 – 10:15 Wprowadzenie: przeszłość i przyszłość w SEO

    • Wyniki organiczne
    • Rozwój wyszukiwarki Google
    • Algorytmy w Google
    • Nowe typy wyników
    • Zagrożenia i okazje wynikające z pozyskiwania ruchu organicznego
    • Core Web Vitals
    • Tytuły i opisy strony
    • Dane strukturalne
    • Optymalizacja i analiza CTR w SEO
    • Struktura strony i linkowanie wewnętrzne
    • Crawl budget i crawlability
    • Anchor texty
    • Wykluczone podstrony. Przyczyny i rozwiązania
    • Breadcrumbs
    • Przyjazne adresy URL
    • Przekierowania 301
    • Optymalizacja zdjęć

    11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 – 13:15 Content marketing

    • Słowa kluczowe vs intencje
    • Ustalanie intencji dla fraz kluczowych – automatyzacja
    • Sezonowość contentu
    • Narzędzia do analizy słów kluczowych
      • Planer słów kluczowych
      • Answer the Public
      • Senuto
      • Keywordtool.io
      • Ahrefs
    • Direct Answers
    • Case study omawiające:
      • Architekturę informacji (struktura kategorii)
      • Analizę fraz kluczowych
      • Linkowanie wew. 
      • Blog w służbie SEO i wzmacniania money pages
      • Content nie tylko ten pisany
      • AI w contencie
    • Prompty do LLMów (Opisy produktów, opisy kategorii)

    13:15 – 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:15 – 15:45 Sesja narzędziowa

    • Search Console
    • Screaming Frog (omówienie programu – przygotowanie raportów pod wysyłkę)
    • Senuto
    • KeywordTool.io
    • Ahrefs

    15:45 – 16:00 Przerwa kawowa

    16:00 – 17:00 Link Building

    • Link Building w 2024 – wprowadzenie
    • Analiza linków (Ahrefs, Google Search Console)
    • Najważniejsze kryteria w linkowaniu zewnętrznym
    • Rozkład anchor textów
    • Analiza konkurencji
    • Jak zacząć LB od zera
    • Narzędzia i miejsca do publikacji

    17:00 – 18:00 Sesja Q&A

Prowadzący:

trener

Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Trenerka content marketingu

Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Szkoli w zakresie komunikacji marketingowej, marketingu inkluzywnego, content marketingu i copywritingu. Twórczyni treści i autorka bestsellerowych książek. Wykładowczyni akademicka oraz prelegentka branżowych konferencji, m.in. I love Marketing & Technology.

trener

Jarosław Dudek

Trener SEO

Szkolenie SEO prowadzi od 2018. Ale z pozycjonowaniem związany od wieeeelu lat. Jego pierwsze kroki w marketingu internetowym związane były z aktywnym uczestnictwem w programach afiliacyjnych. Zatem wszedł w to z naprawdę wysokiego Ce.

Na co dzień związany z MaxRoy.Agency, gdzie od lat nie tylko tworzy i realizuje strategie SEO dla klientów agencji, ale również współpracuje ściśle z innymi działami. Jest TechLeadem SEO.

Pasjonuje się menagerowaniem w SEO. Wyznaczaniem celu, kamieni milowych i skrupulatnym dążeniem do sukcesów. Uwielbia ogromne sklepy internetowe, które z powodzeniem skaluje jeżeli chodzi o ruch organiczny i widoczność. Kocha dobierać słowa kluczowe pod względem intencji, wyników, konkurencyjności, możliwości i wielu innych czynników. Jaro potrafi opracować taką strategię SEO, że klękajcie narody. Gdyby nie on branża home decor w tym kraju wyglądałaby zupełnie inaczej (ale o tym powie na szkoleniu SEO).

W pozycjonowaniu stron internetowych ceni najbardziej bazowanie na danych, pracę na narzędziach – czasami wręcz mrówczą – wszelkie aspekty optymalizacji stron www, strategiczne podejście do biznesów klientów i długofalowe cele. Spokojnie. Program szkolenia to wszystko uwzględnia.

Prywatnie Pan Jarosław lubi gotować, oglądać „Gwiezdne Wojny”, kocha memy z pieskami i filmiki na Insta, w których ktoś dubbinguje zwierzaczki. Wspiera wiele akcji charytatywnych i lubi grać w stare strategie. W ciepłe miesiące lubi spędzać czas nad wodą, polując na wodne potwory, pobijając swoje rekordy i wypuszczając wszystkie zdobycze.

trener

Mariusz Bacic

Trener SEO

Pan Techniczne SEO. Pasjami śledzi nowinki techniczne, oddaje się z powodzeniem optymalizacji stron internetowych. Uwielbia audytować witryny (nie tylko te małe, bo ma na koncie również wielkie e-commerce’y i wiele średnich), zalecać i wdrażać zmiany. A potem patrzy, jak wszystko rośnie i się raduje. Mario jest precyzyjny jak szwajcarski zegarek. W pozycjonowaniu stron widzi przygodę…

Szkolenie SEO prowadzi od 2018 roku, a z samą branżą związany jest tak długo, że czasami nie umie powiedzieć zdania bez frazy kluczowej. Obudzony w środku nocy będzie recytował etapy sprawdzania poprawności wdrożenia migracji. A skoro o migracjach sklepów internetowych mowa – bez Mariusza wiele znanych sklepów internetowych by to położyło. Współpracuje z największymi graczami, ale lubi również lokalne pozycjonowanie stron w wykonaniu małych serwisów.

Prywatnie ostatnio zaangażowany głównie w projekt o najdłuższej stopie zwrotu, czyli dwójce małych szkrabów. Czasami im pokazuje archiwalne nagrania z I <3 Marketing & Technology, gdzie kilkukrotnie wystąpił. Lubi dziwne herbaty, ma poczucie humoru 13-latka, kocha seriale i umie zagrać „100 lat” na flecie.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet materiałów video Marketing w wyszukiwarkach, uzupełniający tematykę szkolenia

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing
(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Wiedza ze szkolenia SEO: Pozycjonowanie i Link Building + Content Marketing jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu SEO i Content Marketingu przeszkoliliśmy już 2610 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Bardzo dobre szkolenie, dużo informacji technicznych i merytorycznych, sporo informacji praktycznych poza teorią. "

Kacper Leszczyński

Młodszy specjalista ds. technicznego marketingu oraz aplikacji

"Jeśli chodzi o szkolenie, biorąc pod uwagę, ze jestem nowicjuszem w tym temacie, zdecydowanie otworzyło mi oczy na ta tematykę, pokazało narzędzia, a także, jak je wykorzystywać. Jestem bardzo zadowolony i myślę, że jeszcze zawitam na niejedno szkolenie. Teraz czas brać się do pracy :-)"

Tomasz Frątczak

PRD Technologies Ltd

"Jestem mile zaskoczona jakością przekazanej wiedzy na szkoleniu. Od teorii przez case study. Super! Bardzo przydała się informacja o narzędziach, które będę mogła wykorzystać w dalszej pracy. Dzięki szkoleniu jestem zainspirowana do dalszego rozwoju i doskonalenia prowadzonego biznesu online. "

Karolina Lewandowska

Marketing Manager, Lindeman

"Super uzupełnienie do Optimized Content Marketing, wesoło i praktycznie, pomimo zróżnicowanego poziomu wiedzy uczestników (od początkujących do zaawansowanych) każdy mam wrażenie skorzystał i wyniósł coś dla siebie. "

Marta Popa

Content Manager - Lokalny Rolnik

"Szkolenie było bardzo merytoryczne. Oparte na aktualnych przykładach i doświadczeniu prowadzących. Program szkolenia był bardzo napięty, ale trenerzy znaleźli czas, aby wyczerpująco udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania uczestników. Do każdego podchodzili z ogromnym szacunkiem.Jestem zadowolona, że wybrałam akurat to szkolenie. Polecam."

Dominika Janecka

Specjalista ds. Marketingu Internetowego

"Szkolenie super. Bardzo inspirujące. Wracam do domu i mam ochotę czytać więcej, testować narzędzia, a co najważniejsze: wprowadzać zmiany w mojej firmie. Plus za pokazanie wielu narzędzi - zarówno tych płatnych jak i bezpłatnych. Ciekawe case'y i przykłady pokazujące, że o wszystkim można i warto pisać"

Katarzyna Szczęsna

"Dużo konkretnej i praktycznej treści i szeroki zakres szkolenia. Szczególnie dla mojej firmy, gdzie ze względu na ograniczony budżet wiele zadań realizuję samodzielnie. Liczę, że pozyskane informacje pozwolą mi spiąć w całość wiele rzeczy, które robimy. Mam więc nadzieję na efekt synergii."

Maciej Kędracki

Marketing manager

"Jako osoba zupełnie początkująca w temacie, miałam pewne obawy. Całość jednak bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Zarówno język używany przez prowadzącego jak i sposób przedstawienia zagadnień sprawiły, że zdobyłam wiele praktycznej wiedzy i poznałam wiele narzędzi ułatwiających radzenie sobie w tej trudnej początkowej fazie wdrażania się w zagadnienia content marketingu."

Aleksandra Kubiak

Content Marketing Manager

"Szkolenie było nieco chaotyczne, ale szczęśliwie sytuacja, w której prowadzący omawia wszystkie tematy czerpiąc z własnych doświadczeń, dopuszcza w tej sprawie pewien margines swobody, który jest do przyjęcia. Bogata wiedza teoretyczna poparta przykładami z konkretnych wdrożeń to niezaprzeczalny atut Czarka, dzięki któremu mogę zaliczyć szkolenie do w pełni udanych."

Grzegorz Jagielski

Dyrektor ds. marketingu

"Bardzo dobre, intensywne szkolenie. Poruszane dużo ciekawych tematów z przykładami i objaśnieniami do narzędzi, które mogą pomóc w optymalizacji."

Dawid Pietrzak

Koordynator Działu Sprzedaży

"Bardzo ciekawe szkolenie. Prowadzący bardzo kontaktowy, kompetentny i chętnie dzielący się wiedzą. Praktyczne wskazówki, przykłady, narzędzia. Super. "

Katarzyna Raiter

PR & Marketing Manager

"Szkolenie dobrze przygotowane, prowadzący dobrze znający temat, słuchający pytań uczestników i przeskakujący tematy, które były oczywiste. W związku z tymi elementami szkolenie było bardzo dobrze przystosowane do poziomu grupy."

Karolina Kochmańska

Marketing Manager

"Jestem bardzo zadowolny. Szkolenie było niezwykle wartościowe merytorycznie, zawierało dużo praktycznych informacji, które wydają mi się szczególnie cenne. Dużą wartość stanowiło również wielopłaszczyznowe ukazanie problematyki, jak i ogólny sposób myślenia o marketingu w sieci. Na pewno będę polecał MaxRoy i skorzystam z kolejnych szkoleń."

Michał Tyrakowski

-

"Szkolenie oceniam bardzo dobrze. widać było że ludzie którzy je prowadzą wiedzą o co chodzi i są wyspecjalizowani w tematach które próbowali nam przybliżyć.muszę przyznać, że te parę godzin minęło bardzo szybko. "

Krzysztof Klecha

Menedżer ds. rozwoju oferty

"Wiedza dla mnie bardzo przydatna we współpracy z agencjami mediowymi Sama nie zajmuje sie tego typu działanimai ale po szkoleniu jestem bardziej świadoma czego moge wymagać i na jakie aspekty zwracać uwagę w planowaniu strategii komunikcyjnej i w optymalizacji wydatków na digital."

Ewa Kłosińska

Dyr. Marketingu i Komunikacji

"Content Marketing - jestem bardzo zadowolony i już chyba wiem z czego wynika przewaga uczestników płci pięknej - seowcy (w większości faceci) nie przywiązują tak dużej wagi do contentu. Trochę otworzyły mi się oczy i przynajmniej teraz będę wiedział jak formułować wytyczne dla copy, nie wspominając o niewyczerpalnych źródłach tematów."

Paweł Pędzik

freelancer

"Szkolenie interesujące. Poruszony został bardzo szeroki temat, więc nie dało się wszystkiego omówić szczegółowo, ale dyskusja dała dobry punkt wyjścia do dalszych indywidualnych poszukiwań. Kameralna atmosfera bardzo sprzyjała integracji i dyskusji na konkretnych case'ach uczestników, więc za to duży plus!"

Karolina Cieślińska

Specjalista ds. marketingu

"Szkolenie stanowi dobry punkt wyjściowy do stworzenia lub zweryfikowania strategii content marketingowej firmy. Pokazuje jak połączyć tworzenie wartościowych treści z ich wielokanałową promocją i ile czasu poświęcić na jedno i drugie. Uświadamia także jak wiele jest narzędzi internetowych, z których można czerpać wiedzę i inspiracje."

Kinga Morawska

Asystent ds. Projektów

"Szkolenie było udane, wykładowca przygotowany i kompetentny, chętnie odpowiadał na pytania grupy. Cenne było to, że pokazywał konkretne przykłady z ciekawej branży, zamiast tylko prezentować case'y z firmy organizującej szkolenie."

Magdalena Urbanowicz

Kotrak Bis, Specjalista w Zespole ds. marketingu i HR

"Bardzo dobrze dobrany zakres szkolenia - idealnie wpasowało się w moje potrzeby. Bardzo dobre połączenie teorii i praktyki i wielki plus za podanie mnóstwa narzędzi ułatwiających pracę w praktyce. Prowadzących oceniam bardzo pozytywnie - duża wiedza, fajny kontakt i szczera chęć do przekazania wiedzy. Duży plus też za sposób przekazywania wiedzy - widać, że Panowie lubią to co robią, a nie klepią kolejne szkolenie z listy. Moje pierwsze szkolenie z Wami, ale na pewno nie ostatnie :)"

Tomasz Dziedzic

NORMA Group - Marketing Coordinator EMEA

"Wiele ciekawych tematów. Świetne przedstawienie dodatkowych narzędzi umożliwiających optymalizację działań marketingowych."

Maciej Grzebieniowski

Nutrifarm Sp z o.o.

"Świetne! Bardzo dużo informacji w błyskawicznym tempie i wskazanie wielu użytecznych narzędzi."

Beata Cupriak

BC - Beata Cupriak, właścicielka firmy

"Szkolenie poruszające wiele tematów, zahaczające o ciekawe narzędzia, ocena z pewnością pozytywna."

Michał Jaworski

Pneumat System / Specjalista SEO/SEM

"Szkolenie było bardzo udane, przeprowadzone w przemyślany i uporządkowany sposób. Wiedza dotycząca pozycjonowania została wsparta informacjami o przydatnych narzędziach, dlatego wiem, że na pewno będę mogła pozyskane umiejętności wdrożyć w życie. Dobra atmosfera sprzyjała wymianie doświadczeń. Dziękuję!"

Anna Laskowska

Agora S.A. Kierownik Projektów

"Szkolenie w bardzo atrakcyjny sposób przedstawiło tematykę, której dotyczyło. Prowadzący pokazał wiele przydatnych narzędzi i omówił skuteczne techniki. Rzeczowo odpowiadał na pytania uczestników. Polecam."

Piotr Mróz

Learnetic SA - Przewodniczący Rady Nadzorczej

"Ciekawe, interesujące, spełniające moje oczekiwania, przeprowadzone w bardzo miłej atmosferze, inspirujące."

Ewa Wojarska-Kwiatek

Polkomtel sp. z o.o., Starszy specjalista ds. Promocji i PR

"Spora dawka użytecznej wiedzy i przykłady na ciekawych case'ach plus realne wykorzystanie wielu narzędzi o istnieniu których nie miałam pojęcia:)"

Urszula Wasilewska

Reckitt Benckiser, Site Delivery Analyst

"Szkolenie bardzo przydatne i szeroko ujmujące temat. Jestem zadowolony, że brałem w nim udział."

Sebastian Seweryński

Orange Brand Manager

"Szkolenia były na bardzo wysokim poziomie. Otrzymałam sporo wiedzy, poznałam kilka bardzo ciekawych narzędzi. Szkolenia otwierają oczy. Zdecydowanie będę polecać swoim znajomym. "

Joanna Kujawska

Marketing Coordinator

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555