Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu PPC PRO: Zaawansowane Kampanie Reklamowe?

Dowiesz się, jak prowadzić kampanie, by były opłacalne.

Zobaczysz, jak uniknąć pułapek tkwiących w raportach.

Poznasz możliwości rozdzielania budżetów pomiędzy rożne źródła, aby łącznie uzyskać najlepszy efekt.

Dowiesz się, dlaczego niektóre kampanie tylko pozornie są zyskowne.
Ponadto:
-
Szkolenie wprowadzi Cię w świat zaawansowanych aspektów optymalizacji kampanii reklamowych, dzięki czemu nauczysz się mądrze dysponować budżetami na promocję.
-
Dowiesz się, w które działania powinieneś zainwestować więcej, a w których należałoby obniżyć wydatki.
Jak optymalizować kampanie reklamowe i maksymalizować zyski?
Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób na co dzień zarządzających kampaniami, w szczególności reklamą PPC, jak również dla marketerów nadzorujących pracę agencji i osób podejmujących decyzje budżetowe. Większość przykładów i prezentowanych rozwiązań dotyczy systemów reklamowych PPC, przede wszystkim Google (AdWords) i Facebooka, stąd firmy korzystające z tych sieci reklamowych będą miały największe możliwości wykorzystania zdobytej na szkoleniu wiedzy – zwłaszcza w obszarze e-commerce. Jednakże omawiane zagadnienia będą miały zastosowanie również do innych kampanii, także tych prowadzonych poza Internetem. Aspekty techniczne AdWords i Facebooka poruszane są w ograniczonym zakresie, dlatego nie musisz znać biegle systemu AdWords lub Facebook Ads, by skorzystać z tego szkolenia.
Niemniej, nie jest to kurs dla początkujących. Przystępując do niego warto mieć „pierwsze kroki w reklamie online” zdecydowanie za sobą. Zakładamy, że wiesz czym jest optymalizacja i dlaczego się ją prowadzi oraz że masz już w tej dziedzinie swoje doświadczenia. Pojawią się tabele, liczby oraz formuły matematyczne, więc alergia na obliczenia jest przeciwwskazaniem do udziału w tym szkoleniu. Ale bez obaw – matematyki wyższej nie będzie.
Dzięki zdobytej wiedzy, przypuszczalnie zobaczysz, że część prowadzonych przez Ciebie działań reklamowych tylko z pozoru jest opłacalna, a w innych tkwi niewykorzystany potencjał wzrostu, który wcześniej wydawał się niemożliwy do osiągnięcia. Wiele z wniosków będzie sprzecznych z intuicją i niewykluczone, że zaprzeczą Twojemu dotychczasowemu doświadczeniu, a na swoje kampanie spojrzysz zupełnie inaczej niż dotychczas.
Program szkolenia PPC PRO: Zaawansowane Kampanie Reklamowe
-
Jakie jest właściwe ROI/CPA?
-
Znaczenie wielkości krańcowych
-
Liczy się zysk, czyli strategie profit-driven
-
Sweet spot maksymalnego zysku
-
Jak uniknąć przeinwestowania w reklamę?
-
Znaczenie elastyczności cenowej i jak ją mierzyć (na przykładzie AdWords: Symulator stawek i Eksperymenty)
-
Kiedy droższe okazuje się tańsze
-
Strategie portfolio biddingu
-
Life Time Value
-
Konwersje wspomagane i między urządzeniami, czyli czego nie widzimy.
-
Modelowanie atrybucji: jak ograniczyć zbędne wydatki i zwiększyć zyski – nadwóch prostych przykładach.
-
Google Analytics gubi dane – prawda czy fałsz?
-
Dlaczego CPC jest tak wysokie?
-
Optymalizacja cen i jej wpływ na kampanie reklamowe
-
Jak pogorszyć współczynnik konwersji i jeszcze na tym zarobić?
10:00 – 11:00 Przegląd miar efektywności kampanii: Od CPM do ROI.
11:00 - 11:15 Przerwa kawowa
11:15 - 12:45 Rentowność czy ekspansja?
12:45– 14:00 ROI - czy ma znaczenie?
14:00 - 14:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:45 – 16:00 Czy dobrze liczysz wartość konwersji?
16:00 - 16:15 Przerwa kawowa
16:15 - 17:30 Jak mierzyć niewidoczne, czyli konwersje po wyświetleniach
17:30 - 18:00 Panel dyskusyjny
Lokalizacja szkoleń
Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań
Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa
Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław
Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków
Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.
Najczęściej zadawane pytania
GDAŃSK
Hotel Sadova
Łąkowa 60,
80-769 Gdańsk
POZNAŃ
Novotel
plac Andersa 1
61-898 Poznań
WARSZAWA
ADN Centrum Konferencyjne
ul. Grzybowska 56
Warszawa
WROCŁAW
Ibis Styles
plac Konstytucji 3 Maja 3
50-083 Wrocław
Mimo że nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji, ponieważ limit miejsc może skończyć się nawet na tydzień przed szkoleniem. W przypadku wpłaty na 1 do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia, prosimy przynieść dowód wpłaty za udział w danym szkoleniu.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na szkolenia to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawny.marketing oraz pod numerem 519 183 555.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu PayU oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. W mailu znajdziesz również fakturę proformę.
Należy zapisać się przez formularz na stronie sprawnymarketing.pl/szkolenia wpisując dane osobowe oraz, w przypadku rejestracji pracowników, dane do faktury.
Na fakturze widnieje nazwa szkolenia, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.
Mail informacyjny otrzymasz tydzień przed szkoleniem.
Kontakt
sp. z o.o,
ul. Wolsztyńska 5 60-361 Poznań +48 519 183 555 redakcja@sprawnymarketing.plPolityka prywatności